PDA

View Full Version : مساعدة

Infoddine
02-17-2015, 23:46
قمت بفتح حساب تداول حقيقي منذ لحظات ولكني أدركت وجود خطأ في العنوان لما أردت التعديل في خانة المعلومات الشخصية لم أستطع فهل هذا مؤقت يا خبراء؟

nagranelhamy6562
02-18-2015, 13:47
انت اكيد بتهزر في هذا الموضوع ازاي تكتب العنوان خطاء كده انت لازم يا باشا تستعين بالدعم الفني لدي الشركه وتطلب منها ان تقوم بتعديل العنوان حتي تتفادي اي خطأ يحدث لانه كده حتواجه مشاكل في سحب الارباح

youssedyazid5296
02-18-2015, 14:08
لا يمكن لك ان تكتب العنوان خطأ يا استاذي وهذا يرجع الي انك رفعت صوره من البطاقه الشخصيه وش وظهر ويتواجد بها العنوان لديه اذا كل ما عليك هو ابلاغ الشركه بالتصحيح ولا يود اي مشكله

aserghawy6871
02-18-2015, 14:20
بالفعل انا اري انه يوجد مشكله في انك عملت العنوان غلط يعني اي مرسالات من الشركه ترسل لك علي هذا العنوان الخاطي لهذا يا باشا انا ارجو منك ان تقوم بالاتصال المبالشر للشركه وتطلب اعاده تعين العنوان

badawyghady3817
02-18-2015, 14:40
وعليكم السلام ورحمه الله وبركاته يا باشا انا اري انه لا يوجد اي مشاكل في هذا الموضوع لان الشركه بتاخد العنوان اللي في البطاقه وليس اي عنوان اخر لهذا لا تقلق يا صديقي من هذه المشكله وبالتوفيق

hadymetwally4773
02-18-2015, 14:56
كلامك غريب اذهب للدعم وافهم اى استفسار فى قسم للاسئله والاستفسارات خاص اتفضلوا

http://forex-masr.com/forumdisplay.p...Portal-Support

antonioforex
02-18-2015, 15:01
السلام عليكم
اخي انا لم افهم جيدا هل تقصد عنوانك ام مادا لاني اظن انك لن تستطيع
تغييره حاول ان تتصل بالدعم الفني و تشرح لهم و سيفيدونك من دون شك.

Infoddine
02-18-2015, 17:34
لمن لم يفهم القصد من الخطا هو أني أضفت حرفا في اسم المدينة التي أقيم بها فبدلا من أن أكتب Ain Dheb كتبت Aind Dheb

Doodysamsom
02-18-2015, 17:47
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
انت اصلا لو كتبت العنوان غلط.... اكيد حسابك الحقيقى مش هيفتح اصلا..
ودى مشكلة كبيرة... ياريت تلحق تكلم الدعم وتستفسر منة اكتر..

Hend salah
02-18-2015, 17:59
السلام عليكم ............
حقيقة المنتدي رائع حيث يحقق اهدافا رائعة من الاستفادة من بعضنا البعض
انا في الحقيقة لازلت مبتدئ ولا اعلم كيفية الربح من الانترنت والفوركس وكيفية سحب الاموال لكنني ارجوا في الايام المقبلة ان اعرف اكثر
بالتوفيق تحياتي

محمد السيد محمد
02-18-2015, 18:02
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته .. بسم الله الرحمن الرحيم ..
لا هذا الموضوع ليس مؤقت ، ولكن له طريفة يجب ان تلتزم بيها حتى يمكنك تعديل الخطأ

Infoddine
02-18-2015, 19:07
مشكورين على المساعدة

snnaky
02-18-2015, 20:18
يمكنك التعديل يا اخى ولا مشاكل وانا سبق لى التعديل عادى جدا بس الطريقة كالاتى
انت لما بتحاول التعديل الشركة بتتصل بيك وبتتاكد منك ومن بعض البيانات عادى خالص ودة حصل معايا ولو محصلش معاك انت جرب تكلم خدمة الدعم وهما بيحلوا المشكلة ولو متعرفش انجلش مجرد انك تكتب عربى حتلاقى معاك الدعم العربى خلال 2 دقيقة

osos yasser
02-18-2015, 20:19
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته اخى الكريم جزاك الله خيرا على مشاركتك معنا
عليك الاتصال بالدعم لكى يساعدوك على حل تلك المشكلة
تحياتى لك و اتمنى لك التوفيق ولجميع اعضاء المنتدى الكرام
تقبل مرورى

darsh
02-18-2015, 20:22
الحل ان تكلم الشركة وتخبرهم بالموضوع عن طريق الدردشة المباشرة هما بيقولوا لك اى العمل عشان متحيرش نفسك اخى

خيرالدين مهدي
02-18-2015, 20:35
الله اعلم اخي الكريم
راسل الادارة او تحدث مع الدعم الفني فربما يفيدونك في شيئ وسيحلون المشكلة اخي الكريم
السلام عليكم

مصراوى
02-18-2015, 20:38
اخى الفاضل اعتقد انة من الافضل ان تقوم بمراسلة الدعم الفنى والاستفسار منهم عن الامر مع توضيح المشكلة او الخطاء وسيتم الحل وبالتوفيق للجميع والربح الدائم

salem max
02-18-2015, 21:41
السلام عليكم

اكيد انتا لسة مفعلتش حسابك عشان لو هتفعلوا يعني هترسللهم البطاقة اولا وثانيا اي فاتورة وفيها اكيد العنوان

يعني صحح معلوماتك وراسلهم قبل التفعيل

Hend salah
02-18-2015, 23:13
انا في الحقيقة لازلت مبتدئ ولا اعلم كيفية الربح من الانترنت والفوركس وكيفية سحب الاموال لكنني ارجوا في الايام المقبلة ان اعرف اكثر
بالتوفيق تحياتي

aseer
02-21-2015, 12:21
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته اخى الكريم بعد التحيه موضوع مميز

انتا ممكن تغير العنوان عادى اخى الكريم مفيش اى مشكله اتمنى انك تعدل البينات علشان تعرف تسحب

adkins
02-21-2015, 15:25
عليكم السلام ورحمة الله وبركاته اولا اخي تق بي هذا المجال ليس صعب كما تضن نعم في الاول
تجده صعب جدا لانه جديد عليك لاكن بعد الدراسة ومشاهدة دورات سترىمبتدا مع شخص خبير اذا
راس مال الخبير اكبر من راس مال المبتدئ ستفح الصفقة حسب ما حددتة انت فى البداية اثناء
الحساب بالخبير لنسخ صفقات

محمود مرعى
02-21-2015, 15:47
قمت بفتح حساب تداول حقيقي منذ لحظات ولكني أدركت وجود خطأ في العنوان لما أردت التعديل في خانة المعلومات الشخصية لم أستطع فهل هذا مؤقت يا خبراء؟

والله يا اخى الفاضل اللى انا اعرفه ان حضرتك فعلا تقدر انك تغير العنوان الخاص بيك ان شاء الله من خلال دخولك على الصفحة الشخصية والمعلومات الخاصة بيك وبعد كده
تبدأ انك تغير المعلومات الخاصة بيك ولو منفعتش ملكشى غير انك لما تيجى تحول الربح تحوله على البنك الارضى علشان فعلا تضمن ان الربح يوصل ليك والله الموفق

adkins
02-21-2015, 17:17
طبغعا اضافة الموشرات الى حسابك فى المنصة بتعت ميتا تريد لابد ان يكون فى مسار تستطيب
المنصة دية لابد ان تتعرف عليها حتى تستطع ان تركبها وانصحك بان تبحث عن شرح تركيب الموشرات

ahmed mahmoud abdelhady
02-22-2015, 02:21
مشكور اخى الفاااااااااااااضل على المجهود الاكقثر من رااائع
جعله الله فى ميزان حسناتك ان شاء الكريم
اتمني من الجميع الاستفااده منه والعمل على اقوي النقاط
تقبل مروري العزيز♥

محمد عز الدين مبارك
02-22-2015, 02:41
بسم الله الرحمن الرحيم
اخى الفاضل بعد ان تتمرن على حساب ديمو وتقوم بفتح حساب حقيقى
ونصيحة منى يجب عليك الدراسة والتدريب جيدا حتى تستطيع الربح

Audy1
02-22-2015, 03:10
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته انه خطا يمكن ان يصلح ان شاء الله ارجعى الى الاعضاء وسوف تستفيدى وكان من المفترض البدىء بحساب تجريبى افضل فى البدايه

a7med84
02-22-2015, 05:28
تواصل مع الدعم الفنى وفى طريقه اعتقد ان ممكن من خلال الدعم هنا او الاداره فى المنتدى يغير العنوان والله المستعان

وبالتوفيق للجميع

ahmd.wael
02-22-2015, 13:00
انا شايف ان الفوركس هو مجال لتداول الاموال حول العالم و بسهولة تامه جدا لذلك هو مجال من الممكن ان يؤدى بنا الى ارباح كبيرة فى هذا المجال التى سوف تساعدنا على الوصول الى الارباح المستقبلية

ahmedibrahim258259
02-24-2015, 15:09
بسم الله الرحمن الرحيم لازم تراسل الدعم الفني وترسل ليهم نسخة من البطاقة وهما بيعدلوا العنوان بس الكلام ده لما تفعل الحساب
تقبل مروري

zidane
02-24-2015, 16:21
لقد مررت بنفس تجربتك كنت اتردد في فتح الصفقات على حساب الديمو رغم اني لن اخسر شيئا لكن يظل دالك الخوف ينتابني لكن الحمد لله فقد تخلصت من الخوف وهو في الحقيقة امر روتيني ستتخلص منه بالمداومة باذن الله

1 million
03-24-2015, 00:19
تستطيع ان ترسل ايميل او تتصل بالدعم الفني لشركة انستا فوركس و اخبارهم برغيتك في التعديل
ايضا قم بارسال الوثائق الشخصية التي تثبت هويتك و مكان اقامتك
بالتوفيق

chennana
03-27-2015, 16:25
اخي الكريم لا يمكنك تعديل البيانات الشخصية
عليك فتح حساب جديد و الا ستواجه مشكل في تفعيل الحساب و بالتالي لا يمكنك سحب ارباحك
بالتوفيق

nabilll
03-27-2015, 19:13
السلام اخي الكريم
ما عليك في اول خطوة هو التعليق على المواضيع في المنتدى لجمع البونص واكتساب الخبرة
مشاهدة الفيديوهات التعليمية والكتب الفوركسية
وفقك الله

omnya22
03-27-2015, 20:03
الوظيفة العمل التي يمكن ان يعلم فهيا المتداول فهو الافضل
و لانه ممكن يعمل على الفوركس فانه ممكن يوفق بنيهما
و هذا الافضل له لانه يكمكمن ان يربح منهما الاثنين

amal.m500
03-29-2015, 17:37
مرحبا ..
اخى الفاضل .. بعد ان تتمرن على حساب ديمو وتقوم بفتح حساب حقيقى
ونصيحة منى يجب عـليك الدراسة و التـدريب جيدا حتى تستطيع الربح

...

Abdou004
03-29-2015, 19:36
الوظيفة العمل التي يمكن ان يعلم فهيا المتداول فهو الافضل
و لانه ممكن يعمل على الفوركس فانه ممكن يوفق بنيهما
و هذا الافضل له لانه يكمكمن ان يربح منهما الاثنين.............

remas
03-30-2015, 19:41
شكرا جزيلا لك اخى الكريم على طرحك للموضوع واتمنى ان يستفيد منه باقى الاخوه الاعضاء فى المنتدى
ونصيحتى لك اخى الكريم ان تتعلم اولا العلم وحده هو اللى هيخليك تحقق كل اللى انت عاوزه من السوق
الالتزام والاداره السليمه لراس المال اساس اى نجاح

user_21
04-09-2015, 16:28

---------- Post added at 01:28 PM ---------- Previous post was at 01:22 PM ----------

mohamedhassn
04-14-2015, 17:00
حسابات التداول ... Dow ) و زميله ادوارد جونس (Edward Jones ) الذي عملوا في شركة داو جونس منذ عام 1882. ... في حالة وجود الإتجاه الأساسي الصاعد يسمى السوق “الصاعد”, وفي حالة وجود واحد تنازلي ... في هذه اللحظة بدء المستثمرين الادراك لجني الأرباح ومواقف متقاربة. ... ولكن إذا تغير السعر في خضم حجم التداول العالي، يعكس الرؤيا "الحقيقيه

Yara1
04-19-2015, 21:18
السلام عليكم ورحمة الله و بركاته :) :) :) :) :) :)
مخاطر التداول على الإنترنت
هناك مخاطر مرتبطة باستخدام الإنترنت للتداول، بما في ذلك التنفيذ، فعلى سبيل المثال، فشل الأجهزة والبرمجيات، والاتصال بشبكة الانترنت. منذ أن **cm لا تتحكم في قوة الإشارات أو استقبالها أو توجيهها عبر الإنترنت، فتكوين المعدات الخاصة بك مسؤوليتك، لا يمكننا أن تكون مسؤولين عن فشل الاتصالات، تشوهات أو التأخير عند التداول عبر الإنترنت. **cm توظف أنظمة النسخ الاحتياطي وخطط الطوارئ للتقليل من إمكانية فشل النظام، والذي يتضمن السماح للعملاء التداول عبر الهاتف.
هل توافقون هذا الرأى أم لا ... ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ZakariaTech
04-19-2015, 21:23
اخي الكريم انصحك بفريق الدعم قم بشرح لهم المشكل وسوف يتم حله
و كما قلت في االاول ان المشكل هو العنوان اطلب منهم تغيره لكي لا يقع لك اي مشكل في سحب ارباحك يا اخي

دينا اسلام
04-19-2015, 21:26
لـــســـلام عـــلـــيـــكـــم ورحـــمـــة الـــلـــه وبـــركـــاتـــه .. هذا الموضوع جميل جدا و مفيد جدا جدا يا اخى و اتمنى لك كل التوفيق باذا الله تعالى

Schams
04-19-2015, 21:26
شكرا اخي الكريم على هذا الموضوع المفيد لكل الاعضاء الكرام اذا كانو جدد او خبراء
ننتظر منك المزيد من الموضوعات الهامة
تحياتي لك و بانتظار مزيدك

hager omar
04-19-2015, 21:44
السلاام عليكم ورحمة الله وبركاته

المشكلة صعبة لان من الصعب تفاديها ولكن حاول وكلم الدعم وان شاء الله هم من سيقومون بحل مشكلتك

اتمني لك ان تحل مشكلتك

تقبل مروري

MAGDYABDO
04-22-2015, 16:14
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
يمكنك ان تراسل الدعم الفنى للشركه وتخبره بالعنوان الجديد وسيقومون بتغييره

ahmed mo
04-22-2015, 16:16
ممن التعديل من خلال الدعن الفنى اخى الكريم

وهتلاقى فى اتصال هيجيلك على التليفون للتأكد من التعيل والله المستعان

وبالتوفيق

deyaa24
04-22-2015, 16:21
ارجع اى االدعم الفنى ممن يكون فية فر عشان تعرف ازاى تعدل ا خطا
وكن اذا مل تعمل تعديل الافضل انك تعمل حاب تانى ويجب اانه تعف ازاى تحصل على امعومات الصحيحة

محمود مرعى
04-22-2015, 16:55

يا اخى ممكن حضرتك تقريبا تعرف تعمل تعديل البيانات من خلال ملفك الشخصى او حاجة زى وممكن انك تكلم خدمة الدعم
الفنى او الدردشة الحية وانت تعرف كل اللى مطلوب منك ايه وربنا يكرمك ويوفقك يارب بمزيد من الربح والتقدم وربنا يعينك

ahmedtaher
04-23-2015, 00:36
السلام عليكم ... اي بيانات انت عايز تعدلها من الممكن ان ترسل الي الدعم الفني وتغير العنوان اللي انت عايزو
بالتوفيق ان شاء الله

MAGDYABDO
04-23-2015, 11:52
يمكنك ان تراسل الدعم اخي العزيز وتخبرهم انك تريد تغيير العنوان وسيغيروه لك

mohamedhassn
04-23-2015, 15:17
افتح حساب تداول حقيقي وتجريبي وابدأ التداول الحقيقي في بورصة الفوركس و الذهب و النفط و المعادن وتاجر في سوق العملات تعرف على تحويل العملات و اسعار ...

نادر صباح الدين
04-23-2015, 15:22
لا اتصور وجود مشكلة حقيقية تستوجب القلق، ففي مقدورك تغيير عنوانك شريكة ألا يكون مخالفا للعنوان الأساسي الذي جرى التحقق من هويتك من خلاله، أما إذا كان الخطا في رقم الشارع، او اسم الحي، فلا اجد في مشكلة، ويمكن ترميمها، أما أن عنوان سكنك الذي جرى عليه التحقق الثاني في مدينة وأنت قدت بتسجيل العنوان على مدينة أخرى أو بلد آخر فالأمر يستوجب التصحيح والاتصال بالدعم الفني.

haphop
04-23-2015, 15:23
السلام عليكم ورحمه الله
انا لم افتح حساب حقيقي الي الان فلن استطيع ان اجيبك عن سؤالك فمعزره اخي وجزاك الله كل خير
تقبل مروري

zhar01
04-23-2015, 15:31
انا لم افهم جيدا هل تقصد عنوانك ام مادا لاني اظن انك لن تستطيع
تغييره حاول ان تتصل بالدعم الفني و تشرح لهم و سيفيدونك من دون شك

sniper_2015
04-23-2015, 15:51
هذه الموضيع مفيدة جيدة لنا جميعا بما فيها من معلومات شيقة ومفيدة واتمنى ان تعود بالخير والنفع علينا جميعا
واشكركم جميعا واشكر القائمين على المنتدى بما يقدموه لنا من مواضيع ومعلومات

ilyes chaieb
05-03-2015, 15:44
اذا ما كنت قد ربطت هذا الحساب بالمنتدى يمكنك فتح واحد جديد مع الانتباه للمعلومات الشخصية عند ادخالها .. غير هذا ممكن ان تتصل بالدعم و تشوف معاهم كيفية اصلاح الخطء

hamdochi
05-04-2015, 14:16
تحية طيبة ومرحبا بك اخي العزيز اظن ان المنتدي رائع حيث يحقق اهدافا رائعة من الاستفادة من بعضنا البعض انا في الحقيقة لازلت مبتدئ ولا اعلم كيفية الربح من الانترنت والفوركس وكيفية سحب الاموال لكنني ارجوا في الايام المقبلة ان اعرف اكثر بالتوفيق ان شاء الله والسلام عليكم

moustafaforex
05-04-2015, 15:46
انت اكيد بتهزر في هذا الموضوع ازاي تكتب العنوان خطاء كده انت لازم يا باشا تستعين
بالدعم الفني لدي الشركه وتطلب منها ان تقوم بتعديل العنوان حتي تتفادي اي خطأ يحدث لانه كده حتواجه مشاكل

fadiarab
05-04-2015, 16:10
بسم الله الرحمن الرحيم
اخى الفاضل بعد ان تتمرن على حساب ديمو وتقوم بفتح حساب حقيقى
ونصيحة منى يجب عليك الدراسة والتدريب جيدا
تقبل مروري

forexaly5
05-04-2015, 16:12
السلام عليكم ورحمة الله تعال وبركاته أخي العزيز أنا وقع لي تقريبا نفس المشكل نسيت كود تفعيل السحب و إتصلت بهم و الحمد الله فتحوا لي المشكل ماعليك إنشاء الله أخي العزيز هو الإتصال بالدعم و إنشاء الله كل الخير و البركة

محمد المحضار
05-10-2015, 15:38
بالفعل انا اري انه يوجد مشكله في انك لو عملت العنوان
غلط يعني اي مرسالات من الشركه ترسل لك علي هذا العنوان الخاطي
لهذا انا ارجو منك ان تقوم بالاتصال المباشر مع الشركة وتطلب اعاده تعين العنوان
_-(والله الموفق)-_

masry928
05-11-2015, 22:59
وجه استفساراتك دى للقائمين على المنتدى لانى لا اتطرق لذلك من قبل وحيث انهم ادرى مننا جميعا بتفاصيل دقيقه مثل ذلك وبعد الافادة نزل موضوع عن الاجابه ياريت

tabaki
05-12-2015, 18:26
اي معلومة يا اخي تريد ان تغيرها في حسابك في انستافوركس راسل الدعم الفني للشركة
طبعا ارسل مع طلبك وثيقة تبين هويتك حتى تتاكد الشركة انه ليس شخص اخر طبعا

made
05-16-2015, 01:49
السلام عليكم و رحمة الله تعالى و بركاته ، أخي الكريم
اشكرك علي هذا الموضوع الجميل ، و أتمنى التوفيق للجميع ، و تقبل مروري

Kiing
05-16-2015, 03:42
ممكن لانه هذا الموضوع تم انه تكتب العنوان من هناك متلا ان دلك خطاء تم من هناك ان تستعين بالدعم الفني من داخل الشركه تم من هناك ان تطلب منها كل ما تقوم بتعديله

شهيرة
05-22-2015, 02:37
انت اصلا لو كتبت العنوان غلط.... اكيد حسابك الحقيقى مش هيفتح اصلا..
ودى مشكلة كبيرة... ياريت تلحق تكلم الدعم وتستفسر منة اكتر..

REDA FOREX
05-23-2015, 07:46
حسابات التداول ... Dow ) و زميله ادوارد جونس (Edward Jones ) الذي عملوا في شركة داو جونس منذ عام 1882. ... في حالة وجود الإتجاه الأساسي الصاعد يسمى السوق “الصاعد”, وفي حالة وجود واحد تنازلي ... في هذه اللحظة بدء المستثمرين الادراك لجني الأرباح ومواقف متقاربة. ... ولكن إذا تغير السعر في خضم حجم التداول العالي، يعكس الرؤيا "الحقيقيه حسابات التداول ... Dow ) و زميله ادوارد جونس (Edward Jones ) الذي عملوا في شركة داو جونس منذ عام 1882. ... في حالة وجود الإتجاه الأساسي الصاعد يسمى السوق “الصاعد”, وفي حالة وجود واحد تنازلي ... في هذه اللحظة بدء المستثمرين الادراك لجني الأرباح ومواقف متقاربة. ... ولكن إذا تغير السعر في خضم حجم التداول العالي، يعكس الرؤيا "الحقيقيه

omer1
05-23-2015, 17:18
اعتقد اخى الكريم ان هسؤال مهم بشكل كبير اخى الكريم على الموضوع الى بيخص الزوج الى لزام نبقاع رافين اازى ايه هى تحركاتخ اخى الكريم بشكل كبير ف الموضوع دا مهم بشكل كبير اخى الكريم باتلوفيق لك انشاء الله تقبلت حياتى لك

hmadnah123
05-23-2015, 17:48
انت اكيد بتهزر في هذا الموضوع ازاي تكتب العنوان خطاء كده انت لازم يا باشا تستعين بالدعم الفني لدي الشركه وتطلب منها ان تقوم بتعديل العنوان

big.pharaoh
05-23-2015, 17:54
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته .. حضرتك بتتوجه للدعم الفنى وتقولهم انك عاوز تعدل فى بياناتك وهما هيوجهوك للطريقه الصحيحه اللى تقدر تعدل بيها بياناتك لان لازم تكون بياناتك كلها سليمه عشان تقدر تسحب ارباحك

hmadnah123
05-23-2015, 17:56
لا يمكن لك ان تكتب العنوان خطأ يا استاذي وهذا يرجع الي انك رفعت صوره من البطاقه الشخصيه وش وظهر ويتواجد بها العنوان لديه اذا كل ما عليك هو ابلاغ الشركه بالتصحيح

soad labib sadek
05-23-2015, 18:17
السلام عليكم و رحمة الله و بركاته اخي الفاضل اهلا و سهلا بك و بالنسبة لموضوعك فانا في رايي الشخصي ان افضل حل هو محاولة التصال مع الدعم الفني لانستا فهذا هو الحل الامثل بالاضافة الي التواصل مع احد الاعضاء الذين واجهوا نفس المشكلة من قبل

تحياتي

شهيرة
05-23-2015, 18:28
بالفعل انا اري انه يوجد مشكله في انك عملت العنوان غلط يعني اي مرسالات من الشركه ترسل لك علي هذا العنوان
الخاطي لهذا يا باشا انا ارجو منك ان تقوم بالاتصال المبالشر للشركه وتطلب اعاده تعين العنوان

محمد السيد
05-23-2015, 18:35
لا مش مؤقت ده نهائي ومفيش اي بيان بتكتبه خطا ممكن يتعدل رغم ان مكتوب
امكانية التغيير لاكن لاييمكن التغيير فعليا فما تتعبش نفسك واعمل حساب جديد وامرك الى الله

nda
05-23-2015, 21:55
في الواقع حسب ما اعرف ان اليونان مشكلتها الاساسية في الديون الكبيرة المتراكمة عليها انما انا بصراحة لو كنت في مكان الاتحاد الاوربي ممكن اتخلى عن اليونان لانها عالة ربما على الاتحاد

popa2015
05-23-2015, 22:08
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته اخى الكريم
اشكرك لطرحك هذا الموضوع المتميز احسنت العمل
اتمني لك التوفيق و تقبل مروري

karim-hyt
05-24-2015, 00:00
كان يجب عليك اخذ الحذر اتناء التسيجل . طبعا سيكون حل مستقبلا مع اتصالك بخدمة العملاء لكن الامر يحتاج الى وقت حسب نوعية الدعم في بعض الاحيان يتناسون الجابة
اتمنى انك تجد الحل في اقرب وقت

samieh
05-26-2015, 16:16
السلام عليكم
اعتقد طالما عايز تعدل بيانات العنوان لابد من الاتصال بالدعم الفنى
وهيطلبوا منك ارسال مستندات اخرى غير اللى بعتها قبل كدة
بالتوفيق

noor eldyen
05-26-2015, 16:51
بالتوفيق تحياتي

m.kh
05-26-2015, 17:25
طيب انتا كتبت العنوان ازاي غلط وانتا أصلاً بترفع البطاقة الشخصية اللي مسجل فيها العنوان ولا انتا لسة مفعلتش حسابك عموماً لازم ترجع للدعم الفني وتصحح العنوان لأنه مهم بعد كدة سواء لتفعيل الحساب او للسحب أو حتي التراسل مع الشركة وربنا يوفقك وتتدارك المشكلة ان شاء الله

ملاك الروح
05-26-2015, 17:45
السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته
اخي الكريم راسل الدعم الفني او قم بفتح حساب جديد
اتمنى لك التوفيق دائما

ASMAA TAHA
05-27-2015, 03:59
لو اردت التعديل اسمك او عنوانك الشخصى او اى معلومة اخرى من معلوماتك الشخصية لن تستطيع التعديل من الصفحة الخاصة بك
لابد ان تراسل الدعم الفنى اولا ثم يقوموا بارسال لم ميل تقوم بارسال طلبك على هذا الميل

mohamed4355
05-27-2015, 04:01
بسم الله الرحمن الرحيم
يجب ان تكون كل بياناتك صحيحة ويجب عليك تصحيح اي خطا في بياناتك عن طريق الدعم الفني هم سيساعدوك في كل شيء
شكرا تقبل مروري

mechanical
06-22-2015, 19:23
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته......انت لازم تتصل بالدعم الفني للشركة وتطلب منهم يعدلولك في العنوان وبعدين ياراجل هو في حد بينسي عنوان بيتهم
بالتوفيق ان شاء الله في المنتدي والتداول

ayoub321
06-22-2015, 19:30
بسم الله الرحمن الرحيم
السلام عليكم أعضاء المنتدى فوركس مصر
شكراً أخي على طرحك هذا الموضوع الرائع
تستطيع تغير ذلك بعد تفعيل الحساب أخي الكريم
اتمنى لك ولنا التوفيق والنجاح إنشاء الله

Wassa04
06-22-2015, 21:01
السلام عليكم و رحمة الله و بركاته
مرحبا اخي الكريم يمكنك اصلاحه من
خلال بعث رسالة بالبريد الالكتروني تقبل مروري

abdougagi
06-25-2015, 22:23
لا يا اخي لا يمكنك تغيير المعلومات الشخصية و خاصة العنوان في حسابك على شركة انستا لذا انصحك بفتح حساب جديد
على الموقع و لكن عليك بملأ المعلومات بتمهل و عدم تسرع لكي لا تطئ في هذه المرة و لا تقلق لن يتم اغلاق حسابك
13138825

mazn
06-27-2015, 10:37
ما عليك في اول خطوة هو التعليق على المواضيع في المنتدى لجمع البونص واكتساب الخبرة
مشاهدة الفيديوهات التعليمية والكتب الفوركسية

أتمنى تجارة مربحة للجميع

OSAMA AMER
06-27-2015, 11:02
وعليكــــم الســـــــلام ورحمــــة الله وبركــاته مرحبا بك اخى وكل الاخوة الكرام اعضاء المنتدى اخى الكريم اى تعديل فى بياناتك الشخصية ممكن بس يكون من خلال فريق الدعم الفنى هم الذين يقوموا بذلك ممكن تراسلهم

Kiing
06-29-2015, 19:52
ممكن متلا انه ممكن ان تكتب العنوان خطاء كده انت لازم يا باشا تستعين تم منه متلا انه ممكن معه متلا بالدعم الفني لدي الشركه تم منه متلا ممكن ان تطلب منها ان تقوم منه

hamed mohamed
06-29-2015, 19:58
اخى الفاضل امامك اختيار من اثنين حتى تقدر تغير
بيناتك اولا" ان تراسل المشرفين وسوف يحلون لك
مشكلتك ولكن سيطلبون منك صوره البطاقه والرقم
السرى للهاتف الى دخلته عند التسجيل او تفتح حساب
اخر وتريح نفسك

hamditornado316
06-29-2015, 23:38
اخي الكريم انا في الحقيقة لازلت مبتدئ ولا اعلم كيفية الربح من الانترنت والفوركس وكيفية سحب الاموال لكنني ارجوا في الايام المقبلة ان اعرف و اتعلم منكم على كل اتمنى لك التوفيق

عنتر
07-02-2015, 15:48
طبعا اضافة الموشرات الى حسابك فى المنصة بتعت ميتا تريد لابد ان يكون فى مسار تستطيب
المنصة دية لابد ان تتعرف عليها حتى تستطع ان تركبها وانصحك بان تبحث عن شرح تركيب الموشرات

katreenaziz
10-13-2015, 22:40
السلام عليكم ورحة الله وبركاتة اخى الفاضل العنوان لازم الشركة هى الى تغيرة انا كنت كدا واتصلت بيهم وهما غيروا العنوان وخلوة صحيح اطلب مكالمة الدعم وبلتوفيق

kirollosroumany
10-14-2015, 23:21
السلام عليكم ورحمة اللة وبركاته

انت تتوجه الي الدعم الفني وتقولهم علي هذه المشكله اللي انت بتواجهها وقولهم عايز اغير العنوان بتاعي عشان كتبته بشكل خاطئ وهيتعدل اكيد

ranimdammar
10-18-2015, 21:40
هذا خطا فادح قد تتعب في تغييره واذا لم يتم الربط على المنتدى فعليك ان تفتح حساب اخر جديد
اما اذا ربطنه فحاول ان تتصل بالدعم لكي تعطوك صلاحبة التغيير لكن مع الاثباتات وهي بطاقة الهوية و ووثيقة تثبت العنوان

waleed shaaban
10-18-2015, 21:50
هذا ليس مؤقت بل لاابد ان تتحدث الى الدعم ليقوم بالتغير اللزم اذا ان الامر مهم للتفعيل بالمستوى الثانى حتى تتمكن من الاستمرار مع الشركه دوت مشاكل مستقبليهسةف تتعب قليلا لكن سوف ترتاح او من الممكن ان تلغى الحساب بعمل حساب اخر ان امكن

dhmo
10-18-2015, 22:17
هذا ليس مؤقت بل لاابد ان تتحدث الى الدعم ليقوم بالتغير اللزم اذا ان الامر مهم للتفعيل بالمستوى الثانى حتى تتمكن من الاستمرار مع الشركه دوت مشاكل مستقبليهسةف تتعب قليلا لكن سوف ترتاح او من الممكن ان تلغى الحساب بعمل حساب اخر ان امكن

دي حاجات مطلوبه طبعا واهم حاجه هنا ان المتاجر يكون عارف بيعمل ايه وعارف ليه بيكسب وليه بيخسر ده الاساس الي هيكمل معاه انما لو بيكسب وبيخسر بالحظ
هنا طبعا هيكون عشوائي وبيضيع وقت

akram mohamed obaid
10-23-2015, 09:36
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته العنان الخطا يؤثر على مستوى التفعيل الثاني عليك بتغيير العنوان السكني بالدخول الى قسم الدعم في شركه انستا وتطلب منهم تغيير العنوان

osama147
10-23-2015, 09:58
الســــــــلام علـــــــيكم ورحمــــــــــــــة اللــــــــــه وبركــــــــــــاتة وبعـــــد..
اخييجب ان تكون الاعدادات بيانات الشخصية فى الحساب مطابقة للاوراق التى سوف ترسلها للانستا فوركس
لان الشركة تدقق فى البيانات المسجلة الاوراق المرسلة فى الشركة الخاصة بك اي يطاقتك الشخصية
تقبـــــــــــل مشــــــاركتـــــــــــي وربــــــــــنا يوفــــــق الجمــــــيع.

ashraf mamdouh
10-23-2015, 10:03
أخى الكريم اعتقد انه لا مشكلة فى ذلك ولكن للتأكد عليك الاتصال بالدعم او ارسال لهم ايميل وسيتم الرد مباشرة عن تجربة شخصية كنت اريد تغير الاسم ليطابق البطاقة الشخصية وبالفعل قاموا بتغيره
فالشكر موصول لك وللاخوة الاعضاء وللدعم الفنى لشركة انستا

seifhd
10-23-2015, 10:43
الســــــــــــــــــــــ ـلام علـــــيــــــــــــكم و رحمــــــــة الله تعـــالى و بــــركــــاته
أخـــي الكـــريـــم أنــصـــحـــك بـــزيـارة القســـم التعليمــــي للمنتــــــدى
بالتـــــوفيـــــــــق للجــــميـــــع موفــــــقـــون انشــــاء الله

ahmedhathout
11-14-2015, 20:23
الافضل انك تكلم الدعم الفني وهما يقولولك اذا كنت هتقر تعدل او تفتح
حساب جديد بيانات صحيحه من الاول

asxqwzdcefv1
11-18-2015, 00:08
السلام عليكم اخي العزيان الاضمن تحويل الاموال على البنك لكى تتاجر وانت عارف انك تتاجر فقط بالبونص لان عدم الطمع و الالتزام باهداف الاستراتيجية التي تتداولذلك من خلالهالمونفسى قفواجهت ا دون الحاجة الي السحب الوقتي لقيمة الارباح ؟فاعتقد انه من غير المعقول انه انك اذا حققت اي مبلغ ربح من كل صفقة و حتي ان كان المبلغ صغيرا ان تبادر المتاجره بالارباح غالبا بتقابل الخساره وانا

investtime
11-18-2015, 00:14
اخي لا يمكن تغيير العنوان الى بطلب من الدعم راسلهم وهم سيتصلون بك عن طريق الهاتف
واذا اردت تجنب هذه المراحل افتح حساب آخر جديد وفعله فهذا ليس مخالف للقانون بالتوفيق

luka95
11-18-2015, 00:17
السلام عليكم ورحمة الله
لا اعرف اخي الكريم اذا بامكانك تعديل معلوماتك الشخصية يمكنك التواصل مع الدعم الفني والاستفسار عن طريقة تعديل
المعلومات للحساب
وبالتوفيق لك انشاء الله

csebai11
11-18-2015, 01:04
السلام عليكم و رحمة الله تعالى و بركاته مشكور اخي على الوضوع
لتغير العطات الشخصية الخاصة بك علك ان ان تتصل بخدمة الدعموتعطيهم رق حساب و رقم سر الهات و وثائق الهوية

houssemmidou4
12-13-2015, 17:04
لا يا اخي هذا ليس مؤقت بل هو دائم و لن تتمكن من تعديل العنوان و الحل الوحيد لهذا المشكل الذي حدث
معي من قبل هو فتح حساب جديد مع الحرص على وضع البيانات في الموقع مطابقة لبيانات البطاقة

الاصيل
12-13-2015, 17:07
يمكنك تعديل اى بيانات تريدها عن طريق الدعم الفنى ارسل لهم البيانات الصحيحه مع ما يثبت صحة كلامك وان شاء الله ستجد من يفيدك
صراحة هم متعاونون جدا وهذا ما حصل معى عندما اردت تعديل الاسم حسب البطاقه
تمنياتى للجميع بالتوفيق و النجاح

adamarwan
12-13-2015, 17:35
فى هدا الحوا لما عليك الى ان تتصل بالدعم الفنى للشركة لكى تفسر لهم المشكل
وان تتوصل معهم الى الحل لكى تتمكن كم ان تفعل الحساب بتاعك
وحظ موفق

Bassem Hassani
12-13-2015, 17:45
من الافضل انك تراس الدعم الفنى المباشر للشركة او من خلال مراسله قسم تفعيل الحسابات فى الشركة علشان يحاول يحل ليك المشكلة دى وتعرض عليهم المشكلة وايه الحل مع امكانية انك لازم ترفع صورة البطاقة ووصل كهرباء او نور علشان تثبت الكلام دا او من الممكن انك تعمل حساب تانى وخاصه ان الشركة بتدعم عمل اكتر من حساب فى نفس الوقت من اكتر من عميل

محمد صلاح
12-13-2015, 18:32
لازم اخى تكلم الدعم لتغير العنوان او انك تفتح حساب جيدي لان ده هيسبب مشاكل عند تفعيل الحساب برفع صورة البطاقة او وصل كهرباء

MOHAMED2701
12-13-2015, 18:39
أنصحك يا أخي الفضل بالاتصال بالدعم الفني للموقع وطلب منهم تصحيح الخطاء
وانشاء الله سيحل المشكل
بالتوفيق

mohamedsaleem
12-13-2015, 23:58
بـــــســـــم الله الرحمن الرحيم
شكرا لك يا أخي الكريم على هدا الموضوع الممتاز والشرح الدقيق و القيم وجزاك الله كل خير وبارك الله فيك
بالــــتـــوفــــيــــق...

neverlityougo2
12-16-2015, 13:12
مشكور على هذا الموضوع لقد اعجبني موضوعك كثيرا فهو منظم و منسق كثيرا و مليء بالمعلومات الرائعة عن مجال رائع جدا امتنعت عن المنتدى لمد السلام عليكم اخي العزيزوالمهم التعليم اولا والفوركس سينتظرك الى ان تنتهى من والحمد لله الهندسةامتحكليمن ة اناتكا لسلامانا انك خلصتالفاضل ثانوية عاما لشهرين اللى فاتوك دولة على خير وان شاء الله تقدر

majdifdf1
12-16-2015, 13:28
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته .
عزيزي لا يوجد مشكلة يمكنك اللجوء الى الدعم الفني في شركة انستا فوركس وسيساعدوك على تغيير العنوان وكيف تقوم بذلك .
اتمنى لك النجاح والتقدم .
شكرا ...

yahiahd
12-16-2015, 13:36

بارك الله فيك اخي على هدا الموضوع الجميل و ربي يجعلو في ميزان حسناتك

لله يهدينا و يهدي جميع المسلمين جزاك الله خيرا وبارك فيك

عاشق الفوركس
12-16-2015, 22:18
والله يا اخي الكريم ب الطبع لا تستطيع ، الا اتصلت ب الدعم وسوف يدلونك على دراك ببعض الوقائق والاراقام الخاصة بحسابك ، بالتوفيق ، لك، ولجيمع الاعضاء، المبتديين ، ان شاء الله

heroo252
12-16-2015, 22:23
خلاص سيب الحساب خالص وافتح واحد جديسد صح انستا مش بتمنع اكتر من حساب فى انستا
اعمل اى عدد من الحسابات المهم حساب المنتدى يبق واحد بس مش اكتر من كده

yansane
12-17-2015, 20:13
لا يمكن لك ان تكتب العنوان خطأ يا استاذي وهذا يرجع الي انك رفعت صوره من البطاقه الشخصيه وش وظهر ويتواجد بها العنوان لديه اذا كل ما عليك هو ابلاغ الشركه بالتصحيح ولا يود اي مشكله انا في الحقيقة لازلت مبتدئ ولا اعلم كيفية الربح من الانترنت والفوركس وكيفية سحب الاموال لكنني ارجوا في الايام المقبلة ان اعرف اكثر
بالتوفيق تحياتي

neverlityougo3
12-21-2015, 15:47
مشكور على هذا الموضوع لقد اعجبني موضوعك كثيرا فهو منظم و منسق كثيرا و مليء بالمعلومات الرائعة عن مجال رائع جدا امتنعت عن المنتدى لمد السلام عليكم اخي العزيزوالمهم التعليم اولا والفوركس سينتظرك الى ان تنتهى من والحمد لله الهندسةامتحكليمن ة اناتكا لسلامانا انك خلصتالفاضل ثانوية عاما لشهرين اللى فاتوك دولة على خير وان شاء الله تقدر

justsmile
01-02-2016, 21:28

العنوان اخي تستطيع تعديله ..
ادخل لحسابك بانستا و من الخانة الشخصية تستطيع تعديله ..
اعتقد انك لا تستطيع تعديل الاسم فقط..

one god
01-02-2016, 21:42
الامر ليس بالسهولة يا اهي فلازم تراسل الدعم الفني للشركة وتبعث لهم بوثائق الهوية وتتواصل معهم
بالتالي لازم يا اخي تتعامل مع البروكر بالقوانين اللازمة لانه اي شك سيجعل الحساب يقفل غالبا

yansane
01-03-2016, 13:30
انت اكيد بتهزر في هذا الموضوع ازاي تكتب العنوان خطاء كده انت لازم يا باشا تستعين بالدعم الفني لدي الشركه وتطلب منها ان تقوم بتعديل العنوان حتي تتفادي اي خطأ يحدث لانه كده حتواجه مشاكل في سحب الارباح انا في الحقيقة لازلت مبتدئ ولا اعلم كيفية الربح من الانترنت والفوركس وكيفية سحب الاموال لكنني ارجوا في الايام المقبلة ان اعرف اكثر بالتوفيق تحياتي

latraaa
01-08-2016, 19:18
يا اخي الكريم، يمكنك أن تقوم بتعديل العنوان دون الإسم، و هدا من خلال الدخول على حسابك الشخصي و العمل على تصحيح الخطأ في صفحة الإعدادات، أتمنى ان تكون قد فهمتني، بالتوفيق لك و للجميع إن شاء الله

nuclear2010
01-08-2016, 20:11
السلام عليكم جميعا
تواصل مع الدعم الفنى وفى طريقه اعتقد ان ممكن من خلال الدعم هنا
او الاداره فى المنتدى يغير العنوان والله المستعان
تقبل مرورى

dhmo
01-08-2016, 21:30
الامر ليس بالسهولة يا اهي فلازم تراسل الدعم الفني للشركة وتبعث لهم بوثائق الهوية وتتواصل معهم
بالتالي لازم يا اخي تتعامل مع البروكر بالقوانين اللازمة لانه اي شك سيجعل الحساب يقفل غالبا

ده الصح والافضل طبعا لما تحصل مشكله وكده زي ده التعامل مع الدعم والتواصل معهم لحل المشكله دي ده افضل بدل من الاعلان عنها لانها مش هتفيد ممكن لو فيه اصلا
حد مر بالتجربه دي يقولك وكده بس مش اكتر

islamhd
01-09-2016, 17:08

بارك الله فيك اخي على هدا الموضوع الجميل و ربي يجعلو في ميزان حسناتك

لله يهدينا و يهدي جميع المسلمين جزاك الله خيرا وبارك فيك

Sami1985
01-09-2016, 17:59
السلام عليكم..
تحية طيبة لجميع الاخوة بالمنتدى العامر..
أتمنى لكم التوفيق..
انصحك بمراسلة الدعم الفني للشركة.
تقبلوا شكري...

justsmile
01-09-2016, 18:26

لماذا لم تستطع .؟؟ حاول مرة اخرى اخي فأنا حصل معي هذا و قمت بتعديل العنوان بكل سهولة..
لرربما كان هناك خطأ بحسابك . اسأل الدعم ..

csebai12
01-09-2016, 18:47
السلام عليكم و رحمة الله تعالى و بركاته مشكور اخي على الموضوع لكي تتمكن من تعديل احد معطياتك الشخصية عليك ان تتصل بالدعم الفني للشركة تمدهم فيه برقم الحساب و رقم سر الهاتف و المعطيات التي تود تغيرها حينها سيطلب منك موضف الدعم تحديد وقت لكي يتصل بك ليتاكد من هويتك و يقوم بتغير المعطيات فورا

dhmo
01-09-2016, 22:24
لماذا لم تستطع .؟؟ حاول مرة اخرى اخي فأنا حصل معي هذا و قمت بتعديل العنوان بكل سهولة..
لرربما كان هناك خطأ بحسابك . اسأل الدعم ..

ليها حلول كتير والافضل طبعا لما تحصل مشكله وكده زي ده التعامل مع الدعم والتواصل معهم لحل المشكله دي ده افضل بدل من الاعلان عنها لانها مش هتفيد ممكن لو فيه اصلا
حد مر بالتجربه دي يقولك وكده بس مش اكتر

hossam122
01-10-2016, 10:19
ما بتحاول التعديل الشركة بتتصل و بيك وبتتاكد دة منك ومن بعض البيانات عادى خالص
المهم انك بتتعاون معاهم وبتديهمبياناتك صحيحة واكيد مش هيكون فى اى مشكلة تانية

zead ahmad
01-10-2016, 10:45
يمكنك ان تتصل بالدعم وتقول له ان يوجد فى العنوان الخاص بك يوجد به مشكلة ومن هنا تقدر تعدل والدعم الخاص بالشركة يتم تعديل الملف الخاص بك وبهذا يكون معلوماتك صحيحة مائة المائة

mahmoud massry
01-24-2016, 04:13
كلم الدعم الفنى للشركه اما بصراحه كلمتهم فى ثانيه ردوا عليا ولكن الدهم العربى بيتاخر شويه بسبب الضغط عليهم

never5
01-25-2016, 12:33
اخى العزيز انا انه من الافض فكرة انا برده امتنعت عن المنتدى لمد السلام عليكم اخي العزيزوالمهم التعليم اولا والفوركس سينتظرك الى ان تنتهى من والحمد لله الهندسةامتحكليمن ة اناتكا لسلامانا انك خلصت الفاضل ثانوية عاما لشهرين اللى فاتوك دولة على خير وان شاء الله تقدر تحقق النجاح الباهر فى كلية تاطب البيطرى وعلىة شهرين او اقل قليلا لانى كنت مشغول بامتحانات السنة النهائية

forez
01-25-2016, 22:43
الســــــلام عليكـــم و رحمـــــة الله و بركاتـــــه ...........

عامر البرماوي
01-25-2016, 22:48
اخي المحترم تواصل مع الدعم الفني في الحال و ان شاء الله بيساعدوك ومن الافضل الدعم الفني باللغة العربية

وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته

best1
01-28-2016, 23:11
لوديعة الأولية المطلوبة من ضمانة للدخول في وضع معين، تستخدم كضمانة على الأداء في المستقبل.متطلب احتياطي إضافي يحتاج إليه الوسيط من العميل بسبب تقلب السوق.

jallou
01-28-2016, 23:51
قرار الفائدة التالي من المقرر صدوره يوم 10 مارس. في الوقت نفسه نحن نفترض بأن البنك المركزي سوف يقوم بجمع المزيد من البيانات من أجل التخلص من الموقف الوسطي الحذر نحو مزيد من التيسير. من الواضح أن التضخم سوف يكون المحرك الرئيسي لتخفيض آخر على سعر الفائدة في 2016. خلال المدى المتوسط نحن لا نزال على التوقعات الصعودية بشأن زوج الدولار الأمريكي مقابل الدولار النيوزلندي (usdnzd) وسوف يستهدف المستوى 1.6000.

WASEM DALLOUL
01-28-2016, 23:57
السلام عليكم
يا اخي الكريم اذا اردت ان تغير العنوان الذي أدخلته ما عليك سوى التكلم مع الدعم الفني بشركة انيستا فوركس وهي فقط التي تستطيع تغيره
وبالتوفيق للجميع

forez
02-19-2016, 21:16

take-profit
02-20-2016, 17:24
الافضل ان لا تحاول التعديل ولكن حاول فتح حساب جديد اخر ولكن بالبيانات الصحيحة ولا مانع
ان يكون بنفس الايميل و في هذه الحالة سوف يتم الموافقة عليه

aboubakeur_m12
02-20-2016, 17:28
يمكنك عمل تحديث لحسابك من خلال الدخول الى موقع الشركة و الدخول الى الحساب لتغيير معلومات التي ادخلتها على شكل الخطئ و هذا يعتبر هينا و لا يتطلب منك سوى بضعة دقائق اما عن خوفك من عدم التغيير و فتح حساب جديد لا داعي لذلك

latraaa
02-20-2016, 19:19
مشكور اخي الكريم على الموضوع و على الطرح، و اقول لك لا مشكلة في الأمر يا اخي الكريم، لا تقلق إدا كان الخطأ في العنوان فقط، يمكنك أن تعدله بعد التسجيل، أما الإسم فلا يمكنك أن تقوم بالعمل على تعديله، بالتوفيق إن شاء الله

justsmile
02-20-2016, 19:39
السلام عليك اخي ..العنوان اخي تستطيع تعديله .. من خلال صفحتك بانستا من معلوماتك الشخصية .. انا قمت بتغييره ..

Mohamed fathy
02-20-2016, 20:12
انصحك ان تتوقف عن المتاجره او عن الايداع بشكل تام
الي حين ان تحل مشكلتك فلا يمكن ان تستمر وهذه المشكله موجوده
انصحك تكلم الدعم حالا ولا تتردد

Osama9326
02-21-2016, 01:08
أنا لا أظن أن حسابك سيتم تفعيله إذا قامت الشركه بمراجعة عنوانك مع الوثائق التي قمت بإرسالها لذا فيجب عليك التواصل مع الدعم وبإذن الله تتحل المشكله

HamadaRonaldo
02-21-2016, 03:55
بسم الله الرحمن الرحكيم
السلام عليكم ورحمت الله وبركاتو
اخى الكريم اشكرك على هذا الموضوع
وارجو ان يكون الجميع الاستفاد

asmaa mahmod
02-21-2016, 04:01
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته موضوعك فتح مجال للنقاش هايل مشكور على تعبك يا اخى جزاك الله خير تقبل مرورى وتقبل تحياتى وبالتوفيييق يارب

monira salah
02-21-2016, 04:58
اخي الفاضل لابد من مراجعه بيناتك وتصحيحه عبر شركه التواصل
لكي تصل اليك الارباح في العنوان والله معاك والله المستعان

mourada
02-21-2016, 11:12
اخي الفاضل كيف اخطات في العنوان فهذا خطا فادح فالان لا يمكنك تفعيل المستوى الثاني و لا يمكنك سحب الاموال انصحك بالتصال بالدعم

abdoooo
02-21-2016, 11:15
لازم تكلم الدعم الفني عشان يساعدوك تعدل الخطأ
تقبل مروري اخي الكريم

---------- Post added at 08:15 AM ---------- Previous post was at 08:14 AM ----------

اخي الفاضل لابد من مراجعه بيناتك وتصحيحه عبر شركه التواصل
لكي تصل اليك الارباح في العنوان والله معاك والله المستعان
تقبل مروري اخي الكريم

mido elshabrawy
02-21-2016, 11:32
السلام عليكمم و رحمه الله وبركاته
اخي الفاضل يمكنك ان تقوم بفتح حساب جديد بالمعلومات الصحيحه
و تفعيله بالمستويين الاول و الثاني عادي
لا تجعل من الامر مصيبه افتح حساب جديد بأيميل جديد و دخل بياناتك صح و انتهي الامر
تقبل مروري و بالتوفيق للجميع ان شاء الله

snapping
02-21-2016, 11:46
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته انت اصلا لو كتبت العنوان غلط اكيد حسابك الحقيقى مش هيفتح اصلا
ودى مشكلة كبيرة ياريت تلحق تكلم الدعم وتستفسر منة اكتر

mohammed control
02-21-2016, 14:01
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته والصلاة والسلام على اشرف المرسلين
يمكنك عمل تحديث لحسابك من خلال الدخول الى موقع الشركة و الدخول الى الحساب لتغيير معلومات التي ادخلتها على شكل الخطئ
و هذا يعتبر هينا و لا يتطلب منك سوى بضعة دقائق اما عن خوفك من عدم التغيير و فتح حساب جديد لا داعي لذلك

latraaa
02-21-2016, 14:05
مشكور أخي الكريم على الموضوع و على الطرح و على الرأي و على اية حال لا تقلق إن كان الخطأ في العنوان لأنه يمكنك أن تقوم بالعمل على التصحيح إن شاء الله لما تدخل إلى حسابك، مشكور و بالتوفيق لك و للجميع إن شاء الله

take-profit
02-21-2016, 14:20
اذا كان الحساب مهم عندك تواصل مع الدعم و هتتحل باذن الله ولكن اذا كان الحساب مازال جديد ولازلت لم تربطه
بالمنتدي او اي شيئ من هذا القبيل انصحك بالتخلي عنه و فتح حساب اخر

اكرم التميمي
02-29-2016, 11:10
اخي الكريم لايمكنك تغيير عنوانك السكني من خلال الغرفه الخاصه بك اذا اردت تغيير العنوان ماعليك سوى الاتصال بالدعم واطلب منهم تغيير عنوانك السكني مع اعطائهم رقم الحساب والرمز السري للهاتف والبريد الالكتروني

messaoud43
02-29-2016, 22:47
الســـــــلام علـــــيـــــكم و رحمــة الله تعـالى و بـركـاته
صديقي أفضل باب تطرقه لإيجاد الفوركس هو المنتدى التعليمي
صدقني ستجد إجابات واضحة ودقيقة انشاء الله
بالتوفيــــق لك و لكل زملاء المنتدى

ynwa1892
02-29-2016, 22:50
السلام اخي هذا ليس مؤقت فالخانة لا تستطيع ان تعدل عليها يجب ان تتكلم مع الدعم الفني وهم من سيوافقوا على التعديل
وفقك الله

forez
02-29-2016, 22:53
حقيقة المنتدي رائع حيث يحقق اهدافا رائعة من الاستفادة من بعضنا البعض انا في الحقيقة لازلت مبتدئ ولا اعلم كيفية الربح من الانترنت والفوركس وكيفية سحب الاموال لكنني ارجوا في الايام المقبلة ان اعرف اكثر.....

forez
03-14-2016, 13:40
حقيقة المنتدي رائع حيث يحقق اهدافا رائعة من الاستفادة من بعضنا البعض انا في الحقيقة لازلت مبتدئ ولا اعلم كيفية الربح من الانترنت والفوركس وكيفية سحب الاموال لكنني ارجوا في الايام المقبلة ان اعرف اكثر.....

karinho1991
03-17-2016, 21:10
السلام عليكم
اخي انا لم افهم جيدا هل تقصد عنوانك ام مادا لاني اظن انك لن تستطيع
تغييره حاول ان تتصل بالدعم الفني و تشرح لهم و سيفيدونك من دون شك.

forez
03-17-2016, 22:00

mohamedforex4
03-18-2016, 04:18
لالالا للاسف لابد من ان تراسل الدعم الخاص بالشركه حتي يتم تعديل العنوان كتابتا . او ترسل ايميل للدعم
ايضا عبر الايميل الذي سوف يرسلونه لك . :) وبالتوفيق ان شاء الله . ولا يوجد اي ضرر لك :)

neversi4
03-18-2016, 22:34
اخى العزيز انه من الافض فكرة انا برده امتنعت عن المنتدى لمد السلام عليكم اخي العزيزوالمهم التعليم اولا والفوركس سينتظرك الى ان تنتهى من والحمد لله الهندسةامتحكليمن ة اناتكا لسلامانا انك خلصت الفاضل ثانوية عاما لشهرين اللى فاتوك دولة على خير وان شاء الله تقدر تحقق النجاح الباهر فى كلية تاطب البيطرى وعلىة شهرين او اقل قليلا لانى كنت مشغول بامتحانات السنة النهائية

zizo199
03-28-2016, 19:19
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته .. بسم الله الرحمن الرحيم ..
لا هذا الموضوع ليس مؤقت ، ولكن له طريفة يجب ان تلتزم بيها حتى يمكنك تعديل الخطأ

nonam
06-23-2016, 03:05
السلام عليكم ..... انت لابد ان يكون التعامل مع الحساب بتاع المنتجي من المهم ان يكون التعامل مع الكتير من الادوات اللي بيكون التعامل مع الكتير من المنتدي التعليمي ومن المهم ان يكون الطريقة الصحيحة
بالتوفيق ان شاء الله في التداول

kemo salah
06-27-2016, 19:17
من الحسن الاتصال بالدعم الفنى لحل هذة المشكلة لانهم خم اصحاب الخبرة فى نوعية هذة المشاكل
و سوف تجد الحل معهم بسيط وسريع. ان شاء اللة و السلام عليكم ورحمة اللة وركاتة

jaouad ouaiss
07-21-2016, 18:08
لا اخف اخي الكريم يمكنك اعادة التسجيل في الشركة من جديد بنفس المعلومات الشخصية الخاصة بك و مراسلة الدعم الخاص بالشركة لاخد المزيد من المعلومان دون القيام باي خطا مرة اخرى .تحياتي ووفقك لله وجميع الاعظاء في المنتدى

midothabet29
07-21-2016, 18:30
السلام عليكم ورحة الله وبركاته....
ازاى انت لازم تتابع مع الناس اللى تبع الدعم الفنى

analyst
07-21-2016, 18:33
اخي ان لم تستطع التعديل ومازلت لم تقم بربط الحساب بالمنتدى فانا انصحك اخي بفتح حساب جديد والتأكد من المعلومات بشكل دقيق من بعد اربط الحساب اخي اتمنى ان يساعدك ردي بالتوفيق

antr
07-21-2016, 19:13
سجل حساب جديد ولابد منه ذلك لان التعديل هو بالفعل ان حصل بيصعب جدا تفعيل الحساب فى المرحلة الاولى والاصعب بيكون فى المرحلة التانية

ساره1
07-21-2016, 19:17
السلام عليكم و رحمة الله تعالى وبركاته
هو لكل شيء حل اخي الكريم المهم انك تقوم بمراسلة الدعم الفني للشركه
وان شاء الله راح يغيرو لك العنوان
ادا كان في الوثيقة صحيح

raoufbhl
07-21-2016, 19:25
تواصل مع الدعم الفنى وفى طريقه اعتقد ان ممكن من خلال الدعم هنا او الاداره فى المنتدى يغير العنوان والله المستعان
وبالتوفيق للجميع

fathi22
07-21-2016, 20:21

اخي الكريم لتغيير اي شيء في معلوماتك سواءا الاسم واللقب او العنوان فعليك الاتصال بالدعم ليعملو على تصحيحه

ارجو ان تحل مشكلتك

titotroy
07-22-2016, 02:39
انت اكيد بتهزر في هذا الموضوع ازاي تكتب العنوان خطاء كده انت لازم يا باشا تستعين بالدعم الفني لدي الشركه وتطلب منها ان تقوم بتعديل العنوان حتي تتفادي اي خطأ يحدث لانه كده حتواجه مشاكل في سحب الارباح

zakariaguemi
07-22-2016, 14:30
أخي قم بتواصل مع موضفي الشركة أو الدعم وأخبرهم أن أخطأت في عنوان الإقامة وأريد تغيرها فأنا غيرتها بدون أي مشاكل

وبدون الحاجة إلى الإتصال مع الدعم فشركات إنستفريكس تجعلك تغير عنوانك بدون الحاجة أمل الإتصال بها

شبه منحرف
07-22-2016, 15:38
تقدر تراسل الشركه اخى الفاضل وهم هيحلولك هذه المشكله وارسل لهم البيانات الصحيحه بعد ذلك حتى يتم التعديل فى البيانات الخاطئه التى كتبتها فى البدايه

algoddam
07-27-2016, 23:06
اذا كنت تملك الوثائق الثبوتية اكيد سوف تحل المشكلة لكن قد تحتاج الى كثير من التاكد من قبل
الشركة لانه ليس من السهل ان تغير بيانات في حساب تجاري لخطورة الموقف لذا قد تحتاج الى كثير من الوقت

doaa sary
08-01-2016, 03:31
للاسف لازم تركز وتاخد بالك كويس جداا
من البينات
حرف واحد
غلط
يخليك متعرفش تسحب
اعمل حساب تانى افضل

wentwor
08-01-2016, 10:17
السلام عليكم و رحمة الله
اخي يجب اخذ بالاعتبار ان فتح حساب تداول امر جدي لا يمكن ان تقوم بادخال عنوان خاطئ لان الشركة سوف تعتبره حساب سبام و ربما تحذفه المرجو ارسل و التكلم مع الدعم الفني وتقديم استفسار منطقي لادخالك عنوان بالخطا

Samirghatas
08-29-2016, 15:33
لا يااخى العزيز العنوان لا يمكن تغييرة الافضل انك تعمل حساب اخر جديد وتاكد من جميع
البيانات قبل انها التسجيل حتى تتمكن من التفعيل بالتوفيق

satmou
08-29-2016, 15:41
السلام عليكم
لايمكنك تغيير العنوان بنفسك أخي
يجب عليك مراسلة الدعم و يجب عليك الإنتباه جيدا فيما يتعلق بالمعلومات الشخصية لتفادي مثل هذه المشاكل

abdoute
08-29-2016, 18:08
اظن اخي ان التحليل الفني يمكن ان يكون كاف للاعتماد عليه في التداول
مع تمنياتى لجميع الاخوة الكرام اعضاء المنتدى بالنجاح والتوفيق

imadox7
09-02-2016, 16:11
لن تستطيع
تغييره حاول ان تتصل بالدعم الفني

Gmal Elden
09-02-2016, 16:18
انت اكيد بتهزر في هذا الموضوع ازاي تكتب العنوان خطاء كده انت لازم يا باشا تستعين بالدعم الفني لدي الشركه
وتطلب منها ان تقوم بتعديل العنوان حتي تتفادي اي خطأ يحدث لانه كده حتواجه مشاكل في سحب الارباح
تقبل مروري ياغالي

chlor
09-02-2016, 16:23
اخي الكريم من فضلك فهمنا كيف تقوم بفتح حساب حقيقي دون التاكد من المعلومات قبل ارسالها؟ لا ادري ان كانت الشركة تقبل تغيير العنوان بعد التسجيل ام لا. راسل الدعم وان ساء الله ستجد الحل. تقبل مروري

ayoubrock
09-02-2016, 16:33
انا اري انه يوجد مشكله في انك عملت العنوان غلط يعني اي مرسالات من الشركه ترسل لك علي هذا العنوان الخاطي لهذا يا باشا انا ارجو منك ان تقوم بالاتصال المبالشر للشركه وتطلب اعاده تعين العنوان

remon2010
09-02-2016, 20:09
السلام ليكم جميعا
اخى العزيز لايمكن تغيير العنوان حاول تراسل
الدعم الفنى للشركه وان شاء الله يفيدوك فى حل مشكلتك
تقبل مرورى

سمير
01-31-2017, 12:10
حتى تسطيع تعديل عنوانك الشخصى لابد من مراسلة الدعم الفنى لانستا وارسال وثائق ومستندات مثل صورة الهوية لاثبات العنوان

mid0killer
01-31-2017, 12:39
يا عزيزي كلم خدمة العملاء وهم يعدلون على عنوانك قبل ان ترسل لهم الوثائق لانهم ممكن يرفضوها لو هيا مش نفس العنوان

muhammad ismail
01-31-2017, 14:28
مشكله كبيرة اخى الكريم انك تقوم بكتابه عنوان خاطئ فى ببياناتك الشخصيه فى الفوركس ولكنممكن تتصل بالدعم الفنى
للشركه وتحاول توضح الخطا وتعدل العنوان واى بيانات غلط تانيه

ayoubfc
01-31-2017, 14:53
بالفعل انا اري انه يوجد مشكله في انك عملت العنوان غلط يعني اي مرسالات من
الشركه ترسل لك علي هذا العنوان الخاطي لهذا يا باشا انا ارجو منك ان تقوم
بالاتصال المبالشر للشركه.

3asm
01-31-2017, 14:55
السلام عليكم و رحمة الله و بركاتة
ان افضل لك ان تقوم بعمل ايميل جديد يحمل علامات جديدة لكى تقوم بعلملك من الافضل لك و هذا سيوفر لك الوقت و الراحة و شكرآ

Mustafa gamal
01-31-2017, 15:27
من الممكن ان تغير العنوان على حسابك في شركة انستا فوركس و اذ ا واجهت اي مشكلة تستطيع ان تكلم الدعم الفني ..... تحياتي لك

ebn masr
02-01-2017, 23:38
فى الحالة دى انت ممكن ترجع الى الدعم الفنى فى اشركة وهما يقولولك العيب منين بالظبط والصح اللى المفروض يتعمل ايه بالظبط وشكرا ليك

amine bajjou
02-01-2017, 23:42
السلام عليكم و رحمة الله و بركاته اخي الكريم في منظوري الخاص اعتقد ان هده المشكلة التي تتكلم عنها هي مشكلة ادارية فنية و عليك التواصل مع ادارة الشركة التي تسجلت بها

Samira shabban
02-01-2017, 23:43
الحقيقه انتى لاعرف كيف تفيدك فى حل هذه المشكله ..
وانصحك بمراسله الدعم الفني للاستفسار اكثر عن هذه المشكله ..

emin14
02-01-2017, 23:44
بالفعل انا اري انه يوجد مشكله في انك عملت العنوان غلط يعني اي مرسالات من الشركه ترسل لك علي هذا العنوان الخاطي لهذا يا باشا انا ارجو منك ان تقوم بالاتصال المبالشر للشركه وتطلب اعاده تعين العنوان

ابوعلى
02-02-2017, 02:48
السلام عليكم ورحمه الله اخى اكيد مشكله انت كده كله حاجه هتيجى على العنوان التانى الغلط اكيد ان شاء الله تتحل وتقدر تحلها وتكلم الدعم

bakup28
02-02-2017, 07:07
الحقيقة لازلت مبتدئ ولا اعلم كيفية الربح
من الانترنت والفوركس وكيفية سحب الاموال
لكنني ارجوا في الايام المقبلة ان اعرف اكثر
بالتوفيق تحياتي

alonsoo
02-02-2017, 07:16
اخى الفاضل انت من الممكن ان تدخل الى الدعم الفنى او حتى الشات المباشر للدردشة واخبرهم بذلك واعطيهم عنوانك الصحيح
وكل شى سيتم حله ان شاء الله سريعا

LAMIA1976
02-02-2017, 10:38
بسم الله الرحمن الرحيم من المفروض يا اخي ان لا تخطا في العنوان لانك ستجد صعوبه فيما بعد في سحب الاموال لدا لابد من الاتصال بالشركه هي تقوم بالتعديل وانصح الاعضاء الجدد بان ياخدو حدرهم فاقل خطا في مثل هاته الامور الجديه ستؤثر على سحب الارباح و شكرا

مروه عصر
02-02-2017, 12:12
السلام عليكم
قم بمراسله شركه انستا على البريد الالكترونى لديها وراسلهم بشرح ان هناك خطا بالعنوان وارسل لهم العنوان الصحيح سوف يقوموا بتغييره وارسل لهم صوره من البطاقه الشخصيه اثبات العنوان..

tamermosa
02-02-2017, 12:38
اتصل اخى الفاضل بالدعم الفنى و اطلب منهم تغيير العنوان
و اكيد ان شاء الله حيستجيبوا في اقرب وقت

tolin
02-02-2017, 13:50
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته....انت لازم تراسل الدعم الفنى عشان يغيروا لك العنوان وتبعت لهم العنوان الصحيح

Ayobe
02-02-2017, 15:04
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته اخي يجب كتابة المعلومات دقيقة لكي لا توجه مشكلة اتصل بدعم الفني ان شاء لله يسعدوك في تصحيح الخطاء موفقين جميع سلام

ashmawey
05-17-2017, 14:08
لابد من مراسلة الدعم الفني وسيطلب منك بعض البيانات و الوثائق الدالة على عنوان سكنك وسيتم حل المشكلة بكل سهوله ويسر

Elkorchi
05-17-2017, 14:15
لازم يا باشا تستعين بالدعم الفني لدي الشركه وتطلب منها ان تقوم بتعديل العنوان حتي تتفادي اي خطأ يحدث لانه كده حتواجه مشاكل في سحب الارباح
بالتوفيق تحياتي

A.mustafa
08-26-2018, 12:32
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته...
لا يمكن تغيير العنوان الى بطلب من الدعم راسلهم وهم سيتصلون بك عن طريق الهاتف
واذا اردت تجنب هذه المراحل افتح حساب آخر جديد وفعله فهذا ليس مخالف للقانون ....

tazi larbi
08-26-2018, 16:18
السلام عليكم عليك الاتصال بالدعم و القول انك تريد تغيير العنوان ثم ترسل رقم الحساب والاسم والقب والعنوان الجيد وكلمة سر الهاتف وسيتم تغير العنوان اتمنى لكم النجاح والله الموفق