PDA

View Full Version : كيف اتأكد ان حسابى فى المنتدى مربوط مع الشركه

Pages : [1] 2

الاصيل
02-22-2015, 19:30
تحياتى للجميع
هل هناك طريق للتاكد ان حسابى فى المنتدى مربوط بطريقة سليمه مع الشركه
وان البونص سوف يتحول بدون عائق
الرجاء الرد من اصحاب الخبره حتى لا انتظر الى نهاية الشهر ونجد اشياء تمنع اضافة البونص
وشكرا للجميع

ilyes chaieb
02-24-2015, 08:11
نعم اخي الكريم بعد ان تربط الحساب ستجده مسجل عندك بملفك الشخصي و لو مش عارف تربطه ادخل على القسم التعليم في المواضيع المثبته فيه شرح بالفيديو للحكاية دى

sherouk88
02-24-2015, 08:42
وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته
اهلا بيك معانا اخى الفاضل
نورت عالم الفوركس بوجودك معانا
انصحك بزيارة القسم التعليمي ان شاء الله
سوف تجد هناك كل شئ تريد الاستفسار عليه
وبالتوفيق لك وللجميع
تقبل مرورى

Saadqnet
02-24-2015, 16:04
بالدخول الى صفحتك الشخصية في منتدى فوركس العرب ستجد بونوص فور بوست
تدخل خليها ستجد مستطيل يخبرك اذا كان حسابك مرتبط مع المنتدى بالانكليزية
Your account ******* is already attached to your profile

mohamed12345
02-24-2015, 20:26
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
انا مبتدء واظن راي صديقي كاف

---------- Post added at 05:26 PM ---------- Previous post was at 01:39 PM ----------

soad labib sadek
02-24-2015, 20:51
الاخ الكريم اهلا و سهلا بك اما بعد قيمكنك التعرف بكل سهولة ما اذا كان حسابك في شركة انستا قد تم ربطه ام لا مع المنتدي من خلال ملفك الشخصي و يمكنك التعرف علي الخطوات بدقة من القسم التعليمي بالمنتدي او ابحث في جوجل كيفية ربط حساب انستا مع منتدي فوركس العرب

بالتوفيق

yousuf hossam
02-25-2015, 17:02
ادخل على ملفك الشخصي ثم بونص فور بوست هتلاقي رقم حسابك
المربوط معاهم موجود اسمه فوق وموجود كمان اسمك عليه ولو عندك
ريفيرال هيقولك

ahmed mahmoud abdelhady
02-26-2015, 02:18
◘○○السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
مشكور اخى الفاااااااااااااضل على المجهود الاكقثر من رااائع
جعله الله فى ميزان حسناتك ان شاء الكريم
اتمني من الجميع الاستفااده منه والعمل على اقوي النقاط
تقبل مروري العزيز•♣

a7med84
02-26-2015, 05:35
خش على البروفيل اختار بونص مقابل الردود وهتلاقى مكتوب ان الحساب ورقمه مربوط بالحساب فى المنتدى

وهتلاقيها مكتوبه بالانجليزيه والله يوفقك

الاسد التاجر
02-26-2015, 05:36
بسيطه اخي تدخل على حسابك
ووتاكد من البونص ان نزل خلاص يكون كذا تفعل
هذا على حسب علمي وبلتووفيق يارب للجميع

hamadasaeed2050
02-26-2015, 21:59
السلام عليكم و رحمة الله و بركاته
اخي العزيز اشكرك علي هذا الموضوع الاكثر من رائع والمفيد لكل اعضاء المنتدى
بالتوفيق و من نجاح الي اخر في الفوركس
وننتظر منك الكثير من خلال ابداعاتك المميزة

eloby11
02-26-2015, 22:05
السلام عليكم
والله يا اخي سهل جدا اولا ادخل على اسمك الذي تدخل به الى المنتدى عادة و هو في الاعلى على اليسار اضغط عليه
ثم اضغط على بونص ستجد رقم تسجيلك بالاحمر و البونص الخاص بك والسلام

mohamed12345
03-01-2015, 15:32
السلام عليكم ورحمه الله وبركاتو اخي تدخل على حسابك
هذا على حسب علمي وبلتووفيق يارب

audi19844
03-01-2015, 15:59
يمكنك الدخول علي صفحتك الشخصيه في المنتدي وتذهب الي بونص مقابل المشاركات ستجد خانه بها
رقم حسابك فإذا كانت مكتوبه فحسابك المكتوب سيستقبل البونص اما اذا كانت خاليه فيجب عليك ادخال رقم الحساب به

Audy1
03-11-2015, 16:54
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته اخى الكريم طريق للتاكد ان حسابى فى المنتدى مربوط بطريقة سليمه مع الشركه
وان البونص سوف يتحول بدون عائق وشكرا لكم

SHADOWING
03-13-2015, 16:09
السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته ....
اخى الفاضل الامر سهل للغاية فقط اذهب لحسابك فى المنتدى واضغط على الملف الشخصى ومن هناك شوف اذا كان حسابك مربوط او لا لانك ستجد رقم حسابك

AHMED FAWZYy
03-13-2015, 17:35
◘○○السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
مشكور اخى الفاااااااااااااضل على المجهود الاكقثر من رااائع
تقبل مروري العزيز•♣

ahmedibrahim258259
03-17-2015, 12:26
بسم الله الرحمن الرحيم علشان تتاكد من الربط بين الحساب والعضوية ادخل على صفحتك في المنتدي هنا هتلاقي الحساب مكتوب باللون الاخضر يبقى انت رابط الحساب بالعضوية
تقبل مروري

khladforexx
03-17-2015, 17:49
وعليكم السلام ورحمه الله وبركاته
بتمالك كل خير كنت اتمنى انى اقدر افيدك ف هذا الموضوع ولكننى جديده ف هذ المجال اتمنى ان احد الاعضاء يقدر يفيدك
بالتوفيق لك وللجميع

karim_tutto
03-17-2015, 18:03
السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته
الرافعة المالية هي التي ستضاعف لك رأس مالك
بالتوفيق للجميع
تقبل مروري تحيات

abdelaziz 10
03-18-2015, 13:27
اصلا يا اخي لما تربط الاثنين يقول لك ساكسيفال اتاش يعمي تم الربط بنجاح وهذا الدليل
ممكن ايضا بكل سهولة من خلال بروفايلك او بمراسلة الدم تتاكد من ارتباط الاثنين

خيرالدين مهدي
03-18-2015, 14:04
تحياتى للجميع
الرجاء الرد من اصحاب الخبره حتى لا انتظر الى نهاية الشهر ونجد اشياء تمنع اضافة البونص
وشكرا للجميع
ان ما تفضلت به صحيح من عدة جوانب سواء ما جئت به في هاذا الموضوع او حتى في الكتب او ما شابه ذالك من الامور التي من الممكن ان تضيف
شيا من القوة الى نقاط التحول من الناحية الفنية لكن ناخذ بعين الاعتبار جميع الامور التي لم تدكرها ولاتي ربما ستعطي نتائج افضل في المستقبل.................................. .................................................. .................................................. .................................................. ............

popa2015
03-19-2015, 23:19
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته اخى الكريم
مشكور اخى على هذا الموضوع و علي مجهودك الرائع
اتمني لك التوفيق و تقبل مروري

مامون سباعنة
03-20-2015, 03:50
بسم الله الرحمن الرحيم
تحية طيبو معطرة بالورد وبعد ::::
أشكرك اخي العزيز على سؤالك . وذلك عن طريق دخولك الى موقع الشركة اخي
اتمنى لك التوفيق والنجاح في حياتك انت وجميع أعضاء المنتدى
تحياتي للجميع ...........

chennana
03-20-2015, 13:44
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
اخي الكريم ادخل على بروفايلك ثم بونص مقابل ردود تجد هناك رقم حسابك
و اذا لم تجده يمكنك اضافته في الخانة اللازمة
بالتوفيق

om omar20155
03-20-2015, 13:50
بعد ان تربط الحساب

ستجده مسجل عندك بملفك الشخصي

و لو مش عارف تربطه

ادخل على القسم التعليم في المواضيع المثبته

فيه شرح بالفيديو للحكاية دى

sof
03-20-2015, 14:27
لو دخلت علي البريد الالكتروني المسجل به حسابك وسوف تجد رساله تلقيتها من الشركة
تقبل مروري تحياتي للجميع
بالتوفيق للكل

tornado
03-20-2015, 15:08

ادخل على لوحه التحكم و شوف تبويب البونص و رقم حساب شركه انستيا موجود فى هذا التبويب ام لا تقبل مرروى اخى الغالى

بالتوفيق للجميع

مصراوى
03-20-2015, 15:29
اخى الفاضل اعتقد ان هذا الامر سهل جدا عن طريق ادخال رقم الحساب والرقم السرى للحساب وبالتالى يتم ربط الحساب بالمنتدى وبالتوفيق

سارة محمد
04-12-2015, 16:55
اهلا بك اخي وبكل اعضاء المنتدي الكرام كيف اخباركم
شكرا لك اخي علي الاخبار اتمني نشر المزيد من الاخبار جزاك الله خيرا
وبالتوفيق لك ولك اعضاء المنتدي الكرام ان شاء الله
تقبلوا مروري ♥♠♣♠

masry928
04-12-2015, 17:50
انتا بتعمل مشاركات فعاله او مواضيع فعاله داخل الاقسام المحدده التى تعطى بونص والتى تنم عن موضوعاتك وفى اخر الشهر يقوموا المشرفين بمراجعة مشاركاتك ويحسبوا البونص

sherry mohamed
04-18-2015, 15:05

Yara1
04-19-2015, 01:53
سجّل كل شيء
قد يبدو هذا تافها للبعض، ولكن هذه بالفعل قد تكون المعلومة التي سوف تميز المتاجر الناجح عن غيره. لا أحد، مهما اعتقدوا بأنهم عقلانيين يتصرفون بموضوعية عندما يتعلق الأمر بأموالهم. أفضل طريقة للحفاظ على الموضوعية هي بتدوين كل شيء.
عندما تقرر ما إذا كنت ستفتح صفقة، ارسم جدول بالأسباب التي جعلتك تعتقد بأنها صفقة جيدة. هذا يتضمن المؤشرات الفنية والأساسية أيضا. ثم ارسم نفس الجدول مبينا أسباب عدم فتح الصفقة. اكتب نقاط المدخل و المخرج اذا قررت دخول هذه الصفقة واجعل لنفسك ملحوظات عن الصفقة. قد يتضمن هذا على عواطفك تجاه الصفقة وقلقك ومستوى تفاؤلك أيضا. حدد ما إذا كنت جشعا أكثر عند غلق الصفقة، وراجع دائما هذه الوثيقة عند المتاجرة. بالقيام بهذا، فأنت تتبع في متاجراتك منهج الموضوعية، والتي سوف تمنحك بسرعة المقدرة والتحكم العقلي والتدريب لتنفيذ صفقاتك بناءا على نظامك وليس عاداتك.
ما رأيكم فى موضوع التسجيل

Miro1
04-19-2015, 01:59
ﺍﺧﻰ ﺍﻟﻔﺎﺿﻞ ﺍﻟﺘﺪﺍﻭﻝ ﻭﻗﺖ
ﺍﻻﺧﺒﺎﺭ ﻳﻌﺘﺒﺮﻣﺨﺎﻃﺮﺓ ﻛﺒﻴﺮﺓ ﻟﻤﻦ ﻻ ﻳﺠﻴﺪ ﺍﻟﺘﺪﺍﻭﻝ ﻋﻠﻰ ﺍﻻﺧﺒﺎﺭ
ﻭﻳﻌﺘﺒﺮ ﻣﻜﺴﺐ ﻛﺒﻴﺮ ﻟﻠﻤﺤﺘﺮﻓﻴﻦ ﻭﻟﻠﺘﻌﺮﻑ ﻋﻠﻰ ﻭﻗﺖ ﺻﺪﻭﺭ
ﺍﻻﺧﺒﺎﺭ ﻋﻠﻴﻚ ﺑﺎﻟﺪﺧﻮﻝ ﺍﻟﻰ ﺍﺣﺪ ﺍﻟﻤﻮﺍﻗﻊ ﺍﻟﻤﺨﺘﺼﺔ ﻣﺜﻞ ﺍﻟﻔﻮﺭﻛﺲ
ﻓﺎﻛﺘﻮﺭﻯ

user_66
04-19-2015, 16:46
ما رأيكم فى هذا الشرح المبسط لمعنى الانزلاق السعرى .....
أف اكس سي أم تهدف إلى تزويد العملاء بأفضل تنفيذ متاح والحصول على جميع الأوامر وعلى الأسعار المطلوبة. ومع ذلك، هناك أوقات عندما، يكون هناك زيادة في التقلبات، قد تكون الأسعار خاضعة لأوامر انزلاق سعري. الانزلاق السعري يحدث خلال الأخبار الأساسية أو عندماً تكون السيولة محدودة. خلال فترات مثل هذه، فإن طلبك، الكمية، وتعليمات معينة قد يكون لها تأثير على تنفيذك.

أمثلة عن أوامر محددة :

جيد" حتى إلغاء"(gtc) الأوامر - سيتم ملء طلبك بسعر المتاحة في الوقت الذي يتم تلقيه.
فوري أو إلغاء" (ioc) الأوامر - يتم تشغيل جميع أو جزء من طلبك بالأسعار المتاحة مع إلغاء المبلغ المتبقي يجب عدم وجود سيولة لملء طلبك فورا.
املأ أوالغي" (fok) الأوامر - يجب أن يتم تنفيذها كليا أو لا الغاؤها على الإطلاق.

التقلبات في السوق يمكن أن تخلق ظروف يصعب فيها التنفيذ. على سبيل المثال، قد يكون سعر تنفيذ طلبك بعيدا نقاط عديدة عن السعر المحدد بسبب تقلبات في حركة السوق. في هذا السيناريو، يتطلع التاجر لتنفيذ عند سعر معين ولكن في جزء من الثانية، قد يكون السوق ابتعدت كثيرا عن هذا السعر المطلوب. وعندئذ يكون أمر دخول التاجر قد نفذ بالأسعار المتاحة. وبالمثل، في نموذج تنفيذ **cm، يجب وجود السيولة الكافية لتنفيذ كل التداولات بأي ثمن.

أف إكس سي أم توفر عددا من أنواع الأوامر الأساسية والمتقدمة لمساعدة العملاء في تقليل مخاطر التنفيذ. طريقة واحدة للتخفيف من المخاطر المرتبطة بالانزلاق السعري هو استخدام نطاق السوق ( ماكس ديفياشين الإنحراف mt4) الميزة على المنصات في **cm. ميزة متوسط ​​السوق تسمح للتجار تحديد مقدار الانزلاق المحتمل الذي يمكن أن يتحمله . صفر يدل على أن ليس هناك انزلاق سعري. من خلال تحديد صفر على نطاق السوق، يطلب التاجر أن يتم تنفيذ أمره فقط بسعر محدد أو معلن، وليس بأي ثمن أخرى. قد يختار التجار قبول مجموعة واسعة من الانزلاق السعري ليرفع احتمال التنفيذ. في هذا السيناريو سوف يتم التنفيذ بأفضل الأسعار المتاحة داخل النطاق المحدد. على سبيل المثال، قد يشير العميل الى انه على استعداد للتنفيذ على بعد نقطتين من السعر الدخول المطلوب. فسيقوم النظام بالتنفيذ إذا سيولة كافية وموجودة. إذا زاد السعر عن نقطتين فإن الأمر لن ينفذ. يرجى الملاحظة، أن أوامر متوسط ​​السوق تحدد نطاق السلبية فقط. إذا كان متوفر أكثر من سعر مناسب في وقت التنفيذ، فإن التنفيذ يكون لصالح العميل.

بالإضافة إلى ذلك، عند تنفيذ الأمر يصبح أمر الوقوف هو أمر صالح للتنفيذ. أوامر وقفتضمن التنفيذ ولكن لا تضمن السعر . لذلك، وامر التوقف قد تؤدي إلى حدوث انزلاق اعتمادا على ظروف السوق.

RomanyMoreed
04-20-2015, 20:29
السلام عليكم ورحمة اللة وبركاتة

ايوة حضرتك اول ما تربط الحساب هيقولك تم تأكيد الربط وهتلاقي رقم الحساب بتاعك وتاريخ الربط

تحياتي

abdelaziz 10
04-20-2015, 21:10
اصلا يا اخي لما تعمل الاتاش بعد فتح الحساب في المنتدى يقولك ان الامر نجح او غير نجح
بالتالي لازم انك تتاكد من تلك المسالة حان عملها ومن الجيد انك سالت عن الامر فهو جد مهم

ahmedtaher
04-21-2015, 23:56
السلام عليكم ... انت بتدخل الي الملف الشخصي بتلاقي رقم الحساب اللي انت عاملة معاك علي الملف اللي انت عاملة
بالتوفيق ان شاء الله

MAGDYABDO
04-22-2015, 15:19
لما تدخل لصفحتك الشخصيه المفروض انك تلاقى رقم الحخساب وتحتيه تاريخ
وبكدا يبقى حسابك مربوط بنجاح

prof mostafa
04-22-2015, 15:29
بالدخول علي صفحتك في المنتدي وتاكد انه تم ربط الحساب او الرجوع الى الفيديو

basim
04-22-2015, 15:51
شكرا اخي على هذه المساهمة اما بخصوص ربط حسابك فيجب ان يتحول البونصض شهريا الى الشركة اذا كانت عملية الربط صحيحة
عموما مساهمة مفيدة استفدنا منك ومن ردود الاخوة الاعضاء نتمنى عليك المزيد من المشاركات الفاعلة

sherry mohamed
04-22-2015, 16:21
وبالتوفيق لك وللجميع
تقبل مرورى

mohamedhassn
04-22-2015, 23:03
ستجدون بهذه الصفحة أسئلة واجوبة حول جميع خدمات شركة payoneer وكيفية استخدامها وكل ... عندما حاولت انشاء حساب paypal قيل لي أن بطاقتي payonner تم رفضها من قبل الشركة المصدرة لها ... 2- ان يكون حسابك ببايونير مربوط بالباي بال .... ان كنت لا تزال تصادف صعوبات في هذا الامر راسلني على منتدى بايونير باللغه العربيه من فضلك

ali.22595
05-08-2015, 22:40
السلام عليكم ورحمة اللة وبركاتة
اخى الفاضل طالما تم الربط بدون مشاكل ومفيش اى رسالة او اى كلام جمب المربع بتاع الربط
يبقا هتستلم البونص باذن اللة بدون اى مشاكل

md.shohel
05-09-2015, 14:57
اخي يمكنك ان تتاكد من ذلك بدخولم لملفك الشخصي او يمكنك ان تطالع في الشروحات كيف يتم ذلك

adnan1969
05-09-2015, 15:35
نعم اخي الكريم المعلومات تلاقيها في الصفه الشخصيه واذا مااعرفت ممكن تلاقي رابط في القسم التعليمي موضح في كل شي بتوفيق اخي

engaym
05-09-2015, 15:49
السلام عليكم اخى ممكن لك ان تتاكد ان حسابك فى شركة انستا مربوط مع حسابك فى المنتدى عن طريق
الصفحة الشخصية الخاصة بيك فى المنتدى تجد فية كل المعلومات التى تريدها وبالتوفيق

houssem_trader
05-09-2015, 16:16
غليك في البداية ان تقوم بعملية الربط و سوف تتحصل على رسالة مفادها ان عملية الربط
تمت بنجاح و سوف تجد رقم الحساب في الشركة في صفحة الملف الشخصي للمنتدى

big.pharaoh
05-09-2015, 16:19
بص يا صديقي للتأكد هتدخل على ملفك الشخصي وتختار بونص فور بوست هتلاقي الحساب بتاعك مربوط بانستا .. ولو مش مربوط هتلاقي كلمة اتاش اكونت دوس عليها واكتب رقم حساب انستا والباسورد واربط حسابك

modr2015
05-09-2015, 16:26
مرحبا زوار منتدى الجلفة، أرجوا أن تكونوا في تمام الصحة والعافية، اليوم سأقوم ... من شركة Google و لتثبيت هذه الخدمة يجب أن يتوفر لديك حساب Gmail إن لم تكن تملك حساب .... بالبنك الأمريكي سيتم وصول المال بأمان، وإن لم يكن البنك مربوط بالبايبال فإن .... اكتوبر

amiroyoun
05-09-2015, 16:31
فقط بالدخول على صفحتك الشخصية في منتدى فوركس العرب
ثم تختار بونص فور بوست ومن ثم ستجد حسابك قد تم ربطه بالفعل بالموقع الرئيسي للشركة بالانجليزية، منقول

8150017
05-09-2015, 16:33
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته المساله مش مسالة تاكد انت اساسا اللى بتربط حسابك فى الشركه بحسابك فى المنتدى وبيظهر امامك ان حسابك تم ربطه خلاص وربنا يوفقكك ان شاء الله للمكسب الحلال

hamdochi
05-09-2015, 17:45
سلام الله عليكم اعزاء الاعضاء اعتقد انه سهل جدا اولا ادخل على اسمك الذي تدخل به الى المنتدى عادة و هو في الاعلى على اليسار اضغط عليه ثم اضغط على بونص ستجد رقم تسجيلك بالاحمر و البونص الخاص بك تقبل مروري بالتوفيق ان شاء الله

samieh
05-13-2015, 03:37
السلام عليكم
بص يا اخى ادخل على بروفايلك الشخصى لو لقيت كلمة
your account is already attached to your profile
يبقى كدة حسابك مربوط بانستا فعلا اما لو الكلمة دى مش موجودة يبقى لسة حسابك ماتربطش

محمد العمر
05-13-2015, 04:42
بسم الله الرحمن الرحيم
السلام عليكم
اشكرك اخي الفاضل على سؤالك ... اخي في حال اردت ان تتاكد ان حسابك موثق ادخل على موقع الشركة بحسابك يجب ان يكون هاي ليفيل
اتمنى النجاح للجميع
تقبل مروري

mohamed12345
05-13-2015, 18:23
اولا السلام عليكم و رحمة الله و بركاته و الصلاة و السلام علي اشرف المرسلين محمد صلي الله عليه و سلم اما بعد ووتاكد من البونص ان نزل خلاص يكون كذا تفعل
هذا على حسب علمي وبلتووفيق يارب للجمي

nabil2
05-13-2015, 20:59
اخي الفاضل بتمنالك كل خير وموضوع جيد
وبشكرك علي طرحه وخصوصا انك بتفيد وتستفيد من خلال الرد مقابل البونص
نعم اخي والبيع بيبقي بنفس الصيغة

ahmed90
05-13-2015, 21:39
اصلا يا اخي لما تربط الاثنين يقول لك ساكسيفال اتاش يعمي تم الربط بنجاح وهذا الدليل

masry928
05-15-2015, 10:43
الرجاء عدم مخالفة قوانين المنتدى بحيث يبقى كل موضوع نازل فى القسم الذى يخص الموضوع وعدم الرد على اى موضوع غير بابرد الذى يخصه حتى لانعرض نفسنا للايقاف

ppttss
05-15-2015, 10:45
نعم هناك شيء يعرفك بان حسابك مربوط بالمنتدى اذا كنت فى بداية تسجيلك فى الشركة ان

تم وضع كود الدعاية اثناء التسجيل بعد ذلك ان تعرف من تحويل البونص عند اول الشهر

aminalamor
05-15-2015, 11:59
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته مشكور اخي الكريم على هذا الطرح المقدم حتى تتاكد من ان حسابك في منتدى فوركس العرب مربوط ببشركة انستا فوركس لابد ان تدخل الى صفحتك الشخصية في المنتدى وتذهب الى ربط المنتدى
بالتوفيق للجميع

bebicha123
05-15-2015, 12:01
بالدخول الى صفحتك الشخصية في منتدى فوركس العرب ستجد بونوص فور بوست او الرجوع الى الفيديو

waelmma
05-15-2015, 12:05
:)):)):)) اخى الكريم جزاك الله خيرا وبارك الله فيك
انت بتخش على attach to acount وتتاكد ان تم اضافة حسابك فى انستا

midouknight
05-15-2015, 12:07
أهلاً بجميع أعضاء هذا المنتدى الكبير
أخي الغالي راجع حسابك الشخصي في المنتدى إن وجدت رقم حسبك في شركة إنستفريكس فهو مربوط بطريقة سليمة

BASAM IBRAHEM
05-22-2015, 05:25
وبالتوفيق لك وللجميع
تقبل مرورى

fatehbtn
05-28-2015, 12:15
أتمنــــى لكـ من القلب .. إبداعـــاً يصل بكـ إلى النجـــوم ..
سطرت لنا أجمل المواضيع
دمت لنا ودام قلمك

faridd
05-28-2015, 15:56
الفيبوناتشى هو السحر الحقيقى على الشارت اعتقد ان الفبيوناتشى من اقوى الادوات التى يمكن استخدامها فى التحليل الفنى
تقبل مروري تحياتي

aimenbougha
05-28-2015, 16:05
السلام عليكم اخى الكريم
انا اعتبر نفسى لازلت مبتدأ فى سوق الفوركس
ولكن اشكرك على هذا الموضوع القيم .
ولكن يجب على الانسان ان يتحلى بالعزيمة والصبر والثقة بالنفس
وان يعمل جاهدا حيث لايجب عليه انيقصر فى الاجتهاد وخاصة فى انواع التحليل المختلفة
وان يدرس جيدا ادارة راس المال وادارة المخاطر

malak558
05-28-2015, 16:29
فى بروفايلك فى المنتدى وانت بتربط الحساب بترج تعمل ليه ريفريش
لو لقيت ان الحساب موجود فى البروفايل يبقى تمام كدا لو ملقتوش يبقى فى مشكله فى ربط الحساب

محمود مرعى
05-28-2015, 16:32
تحياتى للجميع
وشكرا للجميع

تحياتى اليك ايضا اخى الاصيل ايوة طبعا لان حضرتك لو سجلت وعملت العضية فى انستا بطريقة خطأ
لا تستطيع انك تربط الحساب بالمنتدى اطلاقا وربنا يكرم الكل يارب بالربح الوفير

sameh-a
05-29-2015, 17:59
بسم الله الرحمن الرحيم
اخي الفاضل ادخل الى ملفك الشخصي واكبس على bons for post
وسترى ان التفعيل والربط تم

Kiing
06-01-2015, 21:11
ممكن متلا انه مع اي ان تربط الحساب منه متلا ممكن معه ستجده مسجل عندك بملفك الشخصي تم نقول انه ممكن متلا لو مش عارف تربطه ادخل على القسم منه متلا مع التعليم في المواضيع فقط

zarour soufyane
06-01-2015, 21:14

اخي الكريم يمكنك التاكذ من ان الحساب في المنتدى مربوط مع الشركة انيستا فوركس من الملف الشخصي على حسابك في المنتدى و يمكنك اضافة حساب اخر في مدة شهرين من الحساب الاول بالتوفيق

mechanical
06-22-2015, 10:00
السلام عليكم .... ادخل الي الملف الشخصي وانت هتلاقي رقم الحساب مضاف الي الملف وان شاء الله لو مش مربوط مش هتلاقي الحساب موجود
بالتوفيق ان شاء الله في المنتدي وانستا

Wassa04
06-22-2015, 17:47
مرحبا اخي الكريم يمكنك التثبت من خلال
الدخول الى حسابك في المنتدى ستجد فقد تما اعلامك بذلك

abdougagi
06-25-2015, 20:16
من اجل التاكد اذهب الى اسمك في المنتدى اعلى على اليسار اضغط عليه ثم اضغط على bonus for post و هناك ستجد ان كان حسابك
مربوطا attached ام لا ان لم يكن اضغط على add accoutn ة ضع رقم حسابك و تاكد ايضا انك كتبت كود الدعاية عند التسجيل في انستا
اتمنى ان اكون قد افدتك

jaouad ouaiss
06-28-2015, 13:12
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته من اجل ان تتاكد من ان حسابك مربوظ بالشركة يكفي ان تدخل الى ملفك الشخصي في المنتدى وتتأكد من دالك .تحياتي

0sama
06-28-2015, 14:58
من خلال البروفايل بلتاعك تقدر تشوف رقم الحساب بتاعك مربوط بالمنتدي و ايضا البونص
المتاح لك و كل بيانات حسابك في بروفايلك في المنتدي

firos007
06-28-2015, 15:16
من اجل ان تتاكد بان حسابك مرتبط مع حسابك في الشركة
ادخل الى ملفك الشخصي و ادخل بونص فور بوست بالتوفيق

Mona forex
06-28-2015, 17:37
وبالتوفيق لك وللجميع
تقبل مرورى

jaouad ouaiss
06-30-2015, 16:34
السلام عليكم اخي الكريم فقط ادخل الى حسابك الشخصي في المنتدى تم انظر ان كان هنالك ربط بين حسابك في شركة انيستا فوركس .تحياتي الخاصة

OSAMA AMER
06-30-2015, 16:41
وعليكــم الســلام ورحمــة الله وبركـــاته مرحبا بك اخى وبكل الاخوة الكرام اعضاء ومشرفى المنتدى ( اخى الكريم ادخل على الملف الشخصى الخاص بك واضغط على بونص مقابل الرد واذا وجدت رقم حسابك اذا فان الحسابين قد تم ربطهما معا

alaa ali
06-30-2015, 16:42
السلام عليكم
اذا تحول كل اول شهر الى حسابك بالشركة للتداول به .. البونص تحصل عليه نتيجة المشاركة الايجابية من المنتدى
بالتوفيق

kokou
07-08-2015, 14:22

big.pharaoh
07-08-2015, 14:40
تحياتى للجميع
وشكرا للجميع

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته . من خلال ملفك الشخصي ومن خلال الدخول على بونص فور بوست هتلاقي اتاش اكونت .. هتحط رقم حسابك والباسورد بتاع انستا وتضغط اتاش

raslen316
07-08-2015, 14:45
السلام عليكم و رحمة الله و بركاته مشكور اخي الكريم على هذا الموضوع
موضوع رائع ياأخ لقد إستفدة كثيرا. حض أوفر و بالتوفيق للجميع الأعضاء

karim02
07-08-2015, 14:55
شكرا لك عن طرحك هدا الموضوع
أتمنى لو جميع الأعظاء أن يبدون لنا بمواضيعهم المتعلقة بالفوركس كي نستطيع فهم هدا السوق الغامض ؛ جزا الله كل من ساهم في مساعدتنا لكي نحقق ما نريد

Roshdy
07-08-2015, 15:33
فى صفحة ملفك الشخصى ستجد ستجد كلمة اسمها بونص فور بوست
هتدخل واها هتلاقى مله بالانجليزى بتوضح انك لو رابط حسابك هتوضحة
غير كده هتلاقى مايدل انك من خلاله هتقدر تربط الحساب

ملاك الروح
07-08-2015, 19:19
السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته ،،،
اخي اذهب الى الملف الشخص ومن ثم على البونص وسوف تجد رسالة بانه تم الربط بنجاح
تقبل مروري واحترامي

kimo1
07-08-2015, 20:16
في الحقيقة الامر سهل جداا و كما يقول المثل دخول الحمام مش زي خروجه و بالتالى مهم انك تتعلم كيف تحدد نقاط الخروج قبل ان تعكس عليك الصفقة و تطلع في الاخر و التى تعتبر جزء من العمل بخسارة

ahmed bakry
07-09-2015, 14:55
المنتدى بيربط مع حساب الشركة عن طريقك انت بتقوم بربطهم عن طريق ادخال الحساب ف المنتدى وربطه وشكرا

norita
07-14-2015, 04:22
نعم اخي الكريم بعد ان تربط الحساب ستجده مسجل عندك بملفك الشخصي و لو مش عارف تربطه ادخل على القسم التعليم في المواضيع المثبته فيه شرح بالفيديو للحكاية دى

---------- Post added at 01:19 AM ---------- Previous post was at 01:18 AM ----------

نعم اخي الكريم بعد ان تربط الحساب ستجده مسجل عندك بملفك الشخصي و لو مش عارف تربطه ادخل على القسم التعليم في المواضيع المثبته فيه شرح بالفيديو للحكاية دى:;

---------- Post added at 01:20 AM ---------- Previous post was at 01:19 AM ----------

نعم اخي الكريم بعد ان تربط الحساب ستجده مسجل عندك بملفك الشخصي و لو مش عارف تربطه ادخل على القسم التعليم في المواضيع المثبته فيه شرح بالفيديو للحكاية دى;;

---------- Post added at 01:21 AM ---------- Previous post was at 01:20 AM ----------

نعم اخي الكريم بعد ان تربط الحساب ستجده مسجل عندك بملفك الشخصي و لو مش عارف تربطه ادخل على القسم التعليم في المواضيع المثبته فيه شرح بالفيديو للحكاية دى,;;

---------- Post added at 01:22 AM ---------- Previous post was at 01:21 AM ----------

نعم اخي الكريم بعد ان تربط الحساب ستجده مسجل عندك بملفك الشخصي و لو مش عارف تربطه ادخل على القسم التعليم في المواضيع المثبته فيه شرح بالفيديو للحكاية دى:::

mahmoud22
07-14-2015, 04:22
اخى الكريم يمكن ان تعرف ان تم ربط الحساب فى ملفك الشخصى وان لم تصل او تعرف كيف يمك ان تدخل القسم التعليمى وستجد مواضيع تفيد ذلك

norita
07-14-2015, 04:26
نعم اخي الكريم بعد ان تربط الحساب ستجده مسجل عندك بملفك الشخصي و لو مش عارف تربطه ادخل على القسم التعليم في المواضيع المثبته فيه شرح بالفيديو للحكاية دى!:

---------- Post added at 01:25 AM ---------- Previous post was at 01:23 AM ----------

نعم اخي الكريم بعد ان تربط الحساب ستجده مسجل عندك بملفك الشخصي و لو مش عارف تربطه ادخل على القسم التعليم في المواضيع المثبته فيه شرح بالفيديو للحكاية دى:;

---------- Post added at 01:25 AM ---------- Previous post was at 01:25 AM ----------

نعم اخي الكريم بعد ان تربط الحساب ستجده مسجل عندك بملفك الشخصي و لو مش عارف تربطه ادخل على القسم التعليم في المواضيع المثبته فيه شرح بالفيديو للحكاية دى:,;,

---------- Post added at 01:26 AM ---------- Previous post was at 01:25 AM ----------

نعم اخي الكريم بعد ان تربط الحساب ستجده مسجل عندك بملفك الشخصي و لو مش عارف تربطه ادخل على القسم التعليم في المواضيع المثبته فيه شرح بالفيديو للحكاية دى:,;

AH3
07-19-2015, 12:23
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته مشكور اخى الكريم طرح ممتاز نتطلع الي المزيد منك جزاك الله كل خير اتفق معك

hofeek
07-19-2015, 12:52
ببساطة اخي الكريم ادخل لملفك الشخصي في المنتدى
ثم ادخل لمكان حسابة البونص الذي قمت به وان كان حسابك مربوط فيه
ستجد رقم حسابك بانسا مكتوب وان لم تجده فهو ليس مربوط..

Forex Story
08-20-2015, 06:32
وننتظر منك الكثير من خلال ابداعاتك المميزة.............

abdulmajeed-niz
08-20-2015, 06:35
لا توجد عوائق اخي العملية سهلة وبسيطة وبعد ما تربط احساب يظهر لك كلام يقولك بانه تم ربط الحساب بنجاح وانه تستطسع اضافة حساب اخر بعد شهرين من تاريخ الربط الاول

auoubharrab2
08-20-2015, 07:39
وبالتوفيق لك وللجميع
تقبل مرورى...................

عاشق الفوركس
09-09-2015, 16:37
الســــلام عليكـــــم ، ورحـمــــــة الله ،تعالــى، وبركاتـــه،أخـــــي، الفـــاضل
يجب الدخول على البروفيل الخاص بك لكي تتعرف على انه مربوط ام لا بالـــــتوفيــــق لك ,اخي الفاضــــل ,ولكل الاخــــوة الكـــــرام

khabouss
09-09-2015, 16:54
السلام عليكم ورحمة الله و بركاته
اخي الكريم ستعرف انه مرتبط بالشركة بنجاح من ملفك الشخصي حيت ستجد رقم حسابك مكتوب بالاحمر و ان لم تعرف الامر بسيط و سهل راجع بعض الشروحات
وشكرا

Hossam Samir
09-09-2015, 16:56
بسم الله والصلاة والسلام على ختام المرسلين محمد عليه الصلاة والسلام
اخى بملفك الشخصى بتعمل اتتاش للحساب وبالتالى يكون رقمك امامك بالف الشخصى
هو تاكيد لربط الحساب بالمشاركات اتمنى اكون فدتك

a l
09-09-2015, 16:57
السلام عليكم
اخى الكريم
من خلال الملف الشخصى ثم من البونص يتم فى الاسفل التاكد من وجود علامة + وبعدها رقم الحساب المربوط
بالتوفيق

sofiane1991
09-09-2015, 17:02
وعليكم السلام ورجمة الله تعالى وبركات
عند دخولك الى ملفك الشخصي في المنتدى
اذهب الى البونص
ستجد مستطيل يخبرك اذا كان حسابك مرتبط مع المنتدى
Your account is already attached to your profile
تقبل مروري بالتوفيق

ranimdammar
09-09-2015, 17:28
ااولا اضغط على الملف وعند فتحه تجد مربع في هذه العبارة Bonus for post اضغط عليها
فاذا وجدت Your account هنا الرقم الحساب is already فيه حسابك موجود بالاحمر فانت حسابك مربوط

y4x
09-09-2015, 18:01
ممكن تدخل ملفك الخاص هتلاقي مكتوب فيه ان الحساب مربوط

واخر يوم انتهاء الربط امتي

واول كل شهر ينزل البونص في حسابك علي طول باذن الله

ayyoub
09-09-2015, 18:05
اهلا بيك معانا اخى الفاضل بسيطه اخي تدخل على حسابك
ووتاكد من البونص ان نزل خلاص

---------- Post added at 03:05 PM ---------- Previous post was at 03:05 PM ----------

طه 15
09-09-2015, 18:05
السلام عليكم
شكرا جزيلا راجيا منك الايضاح اكثر
عن هذا الموضوع لاني لا اعرف عنه بالشكل المطلوب
مع كل الاحترام والتقدير

ayyoub
09-09-2015, 18:06

XMPS
09-09-2015, 20:56
السلام عليكم و رحمة الله و بركاته اعتقد اخى الفاضل ان هدا الامر سهل بشكل كبير جدا فقط ما عليك سوى الذهاب الى حسابك فى هدا المنتدى وان تقوم بالضغط على الملف الشخصى الخاص بك ومن هناك ان شاء الله شوف اذا كان حسابك مربوط او لا لانك ستجد رقم حسابك بادن الله بالتوفيق للجميع تقبل مروري تحيات

farajiing
09-09-2015, 22:30
ادخل على بروفايلك ثم بونص مقابل ردود تجد هناك رقم حسابك و اذا لم تجده يمكنك اضافته في الخانة اللازمة

ayoubrock
09-09-2015, 22:32
وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته بعد ان تربط الحساب ستجده مسجل عندك بملفك الشخصي اتمني من الجميع الاستفااده منه والعمل على اقوي النقاط
تقبل مروري

andro2016
09-19-2015, 23:40
السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة اخى الكريم ادخل على صفحتك الشخصية فى المنتدى ثم اضغط
على بونص وضع رقم حسابك والباسورد وكدة تم ربط المنتدى بحسابك والبونص هيتحول اول الشهر

MOURSAK76
09-20-2015, 00:33
يمكنك التأكد من ربط حسابك بالمنتدى من خلال الدخول على ملفك الشخصي
ولمزيد من المعلومات والشرح الوافي يمكنك الاطلاع من خلال القسم التعليمي

aissadz
09-29-2015, 17:31
الســــــــــــــــــــــ ـلام علـــــيــــــــــــكم و رحمــــــــة الله تعـــالى و بــــركــــاته
أخي الكـــــريــــم بـــــــارك الله فيـــــك و جــــزاك الله كــــل خـــــيـــــر
مــــوضــــوع رائــــــع و قـــــيــــم مـــــشـــــكـــــــــور

waiting
09-30-2015, 20:05
لابذ من عمل كود الدعاية بورتالفوروم في خانة مخصصة لها لما تفتح حساب في الشركة
بالتالي بعدها تاتي الى المنتدى وتعمل اتاش للحسابين مع بعض لازم تضبط امورك جيدا

asxqwzdc2
10-03-2015, 15:07
مشكور اخي الكريم على الموضوع القيم و على المعلومات التي قدمتها وأتمنى أن يستفيدبشكل عام، فإن بالنسبة للمتداول المبتدء، يعد كل شيء جديد و معقد. و من المهم ان يتعلم هم الذين يحققون الارباح. إن هذه النسبة من الممكن أن تكون أكثر من ذلك لو أن المتداولون يقومون الجدد أفضل . فينصح منها الإخوة الكرام إن شاء الله، بالفعل هي خبايا، و ياريت لو تقدم الكثير إن شاء الله، بالتوفيق لك و للجميع إ نشاء الله

engaym
10-03-2015, 15:10
السلام عليكم اخى مرة اخرى اجاوب على هذا السؤال حيث يمكن لك ان تتأكد عن طريق الصفحة الرئيسية لك فى المنتدى وايضا اذا تم تحويل لك مبلغ البونص فى حسابك فى الشركة فى اول الشهر ونتمنى التوفيق للجميع فى الفوركس

akram mohamed obaid
10-11-2015, 12:41
اخي الكريم ادخل الى حسابك الشخصي الخاص بك وتضغط على ايكونه بونص اكونت مكتوبه باللغه الانكليزيه سوف ترى تحتوي على رقم حسابك في شركه انستا فوركس مكتوب الرقم باللون الاحمر للتمييز

kokoboy
10-11-2015, 13:33
بعد تعلم أساسيات التداول في فوركس، و قبل الدخول في أسواق فوركس، عليك أن تكون مطلعاً على أساسيات إدارة المخاطر (على الأقل) بالإضافة إلى الإستراتيجيات التي سوف تقوم بالتداول في فوركس على أساسها. و من المهم جداً تعلم إدارة المخاطر،

ASMAA TAHA
10-28-2015, 03:43
يمكنك التاكد من ان حسابك مربوط بحساب حقيقى فى شركة انستافوركس بكل سهولة وذلك عن طريق فتح الملف الشخصى والتاكد من وجود رقم حسابك مكتوب فى اعلى الملف الشخصى الخاص بك

معتصم سباعنة
10-28-2015, 14:36
اخي الكريم تستطيع التاكد من خلال الدخول على الملف الشخصي الخاص بك ومن ثم على البونص وسوف تجد رقم حسابك
تقبل مروري

ynwa1892
10-30-2015, 17:02
السلام اخي نعم عندما ترى تاريخ نزع الارتباط وغالبا يكون بعد شهرين من ربط الحساب فهنا حسابك مربوط والونص سيصل لا محالة
وفقك الله

snnaky
11-17-2015, 16:52
ياباشا مهو لو حضرتك عملت ربط صحيح وتم ربط الحساب على المنتدى بالفعل حتلاقى رقم الحسلاب بتاعك فى نفس المكان اللى انت وضعتة الرقم فية وتم اضافتة خلاص ومش محتاجة يعنى اصلها سهلة وواضح الرقم المهم انت بس ركز فى امورك واهتم بأنك تتعلم واهتم بوضع موضوعات تستفيد بها الأعضاء

WASEM DALLOUL
11-20-2015, 23:17
السلام عليكم
يمكنك التأكد يا أخي الكريم من خلال الدخول الى صفحتك الشخصية في المنتدى و من ثم الدخول الى بونص فور بوست وهناك سوف ترى رقم الحساب المربوط بالمنتدى
وشكرا

ahmedhathout
11-20-2015, 23:20
ايوه مفروض في جمله بتقول ان حسابك مرتبك بالفعل بالحساب اللي رقمه كذا وتقدر تغير
الحساب دا بعد شهرين وهتتأكد اكتر لما البونص يتحوللك اول الشهر ان شاء الله

heroo252
11-21-2015, 00:40
بالدخول الى البروفايل بتاعك فى المنتدى هتلاقى مكتوب ان الحساب اتاتش
ومكتوب رقم الحساب التجارى بتاعك وممكن تغيره بتاريخ كام بعد كده لو حابب

mahdinaat
11-21-2015, 00:41
ادخل على ملفك الشخصي ثم بونص فور بوست هتلاقي رقم حسابك
المربوط معاهم موجود اسمه فوق وموجود كمان اسمك عليه ولو عندك
ريفيرال هيقولك

مريم ميري
12-13-2015, 22:41
السلام عليكم لازم انك تقوم بربط حسابك بالمنتدى مع حسابك بشركة انستا فوركس ودالك عن طريق ايقونة مكتوب عليها ربط
الحساب تكون موجودة بصفحتك الشخصية بالمنتدى وانت ملزم باعادة ربط الحساب كل ثلاثة اشهر كي تستطيع الاستفادة من البونيس الدي
جمعته من المنتدى وكي يتم تحويله مباشرة الى حسابك بانستا

neverlityougo2
12-16-2015, 11:42
مشكور على هذا الموضوع لقد اعجبني موضوعك كثيرا فهو منظم و منسق كثيرا و مليء بالمعلومات الرائعة عن مجال رائع جدا امتنعت عن المنتدى لمد السلام عليكم اخي العزيزوالمهم التعليم اولا والفوركس سينتظرك الى ان تنتهى من والحمد لله الهندسةامتحكليمن ة اناتكا لسلامانا انك خلصتالفاضل ثانوية عاما لشهرين اللى فاتوك دولة على خير وان شاء الله تقدر

Zezobebo3
01-25-2016, 00:51
السلام عليكم ورحمه الله وركاته
بسم الله الرحمن الرحيم
الاخ الكريم اهلا و سهلا بك اما بعد قيمكنك التعرف بكل سهولة ما اذا كان حسابك في شركة انستا قد تم ربطه ام لا مع المنتدي من خلال ملفك الشخصي و يمكنك التعرف علي الخطوات بدقة من القسم التعليمي بالمنتدي او ابحث في جوجل كيفية ربط حساب انستا مع منتدي فوركس العرب
بالتوفيق ايها الاخ الحبيب

بالتوفيق

MahmoudNofal
01-25-2016, 02:22
السلام عليكم اخى افضل طريقة انك تجرب شهر و تشوف هيتحولك البونص و لا لا و اتاكد من صفحتك حساب انيستا مكتوب و لا

abdallah201227
01-26-2016, 03:25
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته اخى الكريم هذه الرساله توضح Your account ******* is already attached to your profile

forez
01-26-2016, 12:08
الســــــلام عليكـــم و رحمـــــة الله و بركاتـــــه ...........
بســـــــم الله الرحمـــــــان الرحيـــم ...................
بسيطه اخي تدخل على حسابك ووتاكد من البونص ان نزل خلاص يكون كذا تفعل هذا على حسب علمي......

Batto777
01-26-2016, 13:43
اخي الفاضل بعد التحية والسلام الموضوع سهل كل اللي عليك اول ما تسجل علي شركة الانستا علطول تروح الصفحة الشخصية بتاعتك وتخش علي حساب البونص هتلاقي رسالة بتقولك لنك مرتبط بالحساب ولا لق اتاتش اكونت بالانجليزي

AHMED91
01-26-2016, 15:05
يمكن التأكد من هذا من خلال الصفحه الشخصيه ومنها ي
مكن ان تتاكد هل الحساب فعلا مربط بحساب الشركة ام لا ويمكن تغييره كل 3 شهور

Sami1985
01-26-2016, 21:03
السلام عليكم..
تحية طيبة لجميع الاخوة بالمنتدى العامر..
أتمنى لكم التوفيق..
إذا تم ربط الحساب بدون رسالة خطأ معناها الحساب تم ربطه ولا تحتاج لطريقة للتأكد إلا الشهر الجديد..
تقبلوا شكري...

bassem99
01-26-2016, 21:07
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته.
اخي الفاضل بخصوص التاكد من حسابك في شركة انستا مربوط مع منتدى العرب فهذا سهل لانه بعد الربط مباشرة تظهر لك كلمة التاكيد ولن تظهر لك خانة ادخال المعلومات وشكرا.
بالتوفيق لاعضاء المنتدى.

TISA
01-27-2016, 00:07
بسم الله الرحمن الرحيم
وبالتوفيق لك وللجميع
تقبل مرورى

latraaa
01-29-2016, 18:37
يا اخي الكريم، انت مشكور على الموضوع و على الطرح،و على اية حال أنصحك بالعمل على الإطلاع على المواضيع التي تم تقديمها من قبل و التي تشرح الأمر من الألف إلى الياء، مشكور أخي الكيرم، بالتوفيق لك و للجميع إن شاء الله

elfaresyoussef
01-29-2016, 19:00
السلام عليكم اخي الكريم بعد ربط الحساب بالمنتدي سيتم التاكد عن طريق فتح الملف الشخصي و هتلاقي رقم حسابك مكتوب فية

aboubakr el ayach
01-29-2016, 19:01
السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته اخي الحبيب اذا اردت التاكد بنفسك بدل ان نخبرك نحن فقم بالذهاب اولا الى القائمة الخاصة بالربط في حسابك في المنتدى وقم بنسخ الكلمات الموجودة فيها والصقها في قوقل الترجمة

ahmedmomenali
01-30-2016, 01:10
لما تربط حسابك في انستا بحسابك في المنتدى هتدخل على صفقك في المنتدى
وهتلاقي مكتوب انه مربوط بالحساب التاني في انستا وفي الحالة دي هيتم تحويل البونص بدون اي مشاكل بالتوفيق للجميع

mhd99
02-01-2016, 01:21
بالفعل اخي تستطيع التأكد من ذلك عن طريق الدخول الى ملفك الشخصي واذا كان حسابك مربوط بالمنتدى ستجد رسالة
تعلمك بذلك وتكون مكتوبة بالانجليزية

lebouziramzinio
02-01-2016, 01:30
ستجده مسجل عندك بملفك الشخصي

elsesy
02-01-2016, 01:37
السلا م عليكم ورحمه الله وبركاته..
انا شاكر على المعلومات التى استفدها من ردود الاخوه الزملاء ويا رب ديما فى تقدم لهذا المنتدى الرائع
والسلام عليكم ورحمه الله وبركاته
تقبل مرورى اخى الكريم

justsmile
02-01-2016, 03:05
نعم اخي بأمكانك التأكد و ذلك من صفحتك الشخصية بالمنتدى .. اذهب حالا الى صفحتك الشخصية و اضغط على البونص من البوستات .. و انظر اذا كان رقم حسابك موجود ..

mahmoud massry
02-01-2016, 03:21
السلام عليكم
ادخل على صفحه ملفك الشخصى هتلاقى هناك رقم حساب فوركس على انستا موجود عل صفحتك

نادر صباح الدين
02-01-2016, 03:25
يتم ذلك ببساطة مع الضغط على عنوان "ملفي الشخصي" في أعلى الصفحة ومن الطرف اليساري، وفي تلك الصفحة يظهر ما إذا كان حسابك في االمنتددى مرتبط بحساب التداول، فتظهر رسالة تفيد بارتباط الحسابين مع بعضهما، نتمنى لك التوفيق والنجاح في عمليات التداول، والتوفيق من الله جل وعلا.

ssoussouss
02-01-2016, 03:34
السلام ورحمة الله وبركاته سؤال جميل ومن خلاله ستعم الفائدة واتمنى ان تكون هناك اجابات هادفة لكي نفهم

elidrissi
02-01-2016, 03:40
فعلا اخي كلامك صحيح ومنطقي
قمت بالتفحص فوجدت كلامك مية مية ياباشا
اتمنى ان لاتحرمنا من جديدك يابرنس شكراا اخي الكريم

forez
02-10-2016, 22:00
بسيطه اخي تدخل على حسابك ووتاكد من البونص ان نزل خلاص يكون كذا تفعل هذا على حسب علمي......

chouaib112
02-19-2016, 22:36

mrramy
02-19-2016, 23:30
السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة ادخل على حسابك ف المنتدى وهتلاقى كلمة بونص افتحها وضيف حسابك لو حسابك مربوط هتلاقى رقمة موجود ياباشا

hachhouch
02-19-2016, 23:32
السلام عليكم أخي
الموضوع سهل للغاية تدخل على ملفك الشخصي و تروح للبونص و تعمل إضافة حساب فقط
بالتوفيق

csebai12
02-20-2016, 00:35
السلام عليكم و رحمة الله تعالى و بركاته مشكور اخي على الموضوع من الملف الشخصي لحسابك في المنتدى اذهب الى bonus for poste ستجد مربع في الاعلى به رقم حسابك و تحته التاريخ المرتقب لتعيير الحساب حينها ستتاكد ان حسابك مربوط

take-profit
02-29-2016, 17:23
التاكد بيكون من اتباع الاجراءات من البداية فانت تربط الحساب الحقيقي بالمنتدي و تدخل علي الايميل الخاص بك و تضغط علي رابط التحقق من هذا الاجراء و تجد ان حساب الشركة موجود في لوحة التحكم الخاص بك

hamza215rix
02-29-2016, 17:25
بسم الله الرحمان الرحيم
السلام عليكم اعضاء منتدى فوركس العرب
اتمنى ان تكونوا في تمام الصحة والعافية
تحياتى للجميع
وشكرا للجميع
وبالمناسبة شكرا على تقديم مثل هذه المواضيع واتمنى ان تنتشر مثل هذه المقالات في المنتدى وشكرا
بالتوفيق للجميع

سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم
استغفر الله
الحمد لله
الحمد لله
39

Ahmed-mazher
02-29-2016, 17:56
بسم الله الرحمن الرحيم

إِذَا السَّمَاء انشَقَّتْ

وَأَذِنَتْ لِرَبِّهَا وَحُقَّتْ

وَإِذَا الأَرْضُ مُدَّتْ

وَأَلْقَتْ مَا فِيهَا وَتَخَلَّتْ

وَأَذِنَتْ لِرَبِّهَا وَحُقَّتْ

يَا أَيُّهَا الإِنسَانُ إِنَّكَ كَادِحٌ إِلَى رَبِّكَ كَدْحًا فَمُلاقِيهِ

فَأَمَّا مَنْ أُوتِيَ كِتَابَهُ بِيَمِينِهِ

فَسَوْفَ يُحَاسَبُ حِسَابًا يَسِيرًا

وَيَنقَلِبُ إِلَى أَهْلِهِ مَسْرُورًا

وَأَمَّا مَنْ أُوتِيَ كِتَابَهُ وَرَاء ظَهْرِهِ

فَسَوْفَ يَدْعُو ثُبُورًا

وَيَصْلَى سَعِيرًا

إِنَّهُ كَانَ فِي أَهْلِهِ مَسْرُورًا

إِنَّهُ ظَنَّ أَن لَّن يَحُورَ

بَلَى إِنَّ رَبَّهُ كَانَ بِهِ بَصِيرًا

فَلا أُقْسِمُ بِالشَّفَقِ

وَاللَّيْلِ وَمَا وَسَقَ

وَالْقَمَرِ إِذَا اتَّسَقَ

لَتَرْكَبُنَّ طَبَقًا عَن طَبَقٍ

فَمَا لَهُمْ لا يُؤْمِنُونَ

وَإِذَا قُرِئَ عَلَيْهِمُ الْقُرْآنُ لا يَسْجُدُونَ

بَلِ الَّذِينَ كَفَرُواْ يُكَذِّبُونَ

وَاللَّهُ أَعْلَمُ بِمَا يُوعُونَ

فَبَشِّرْهُم بِعَذَابٍ أَلِيمٍ

إِلاَّ الَّذِينَ آمَنُواْ وَعَمِلُواْ الصَّالِحَاتِ لَهُمْ أَجْرٌ غَيْرُ مَمْنُونٍ

mhd99
02-29-2016, 23:28
قم بالدخول الى ملفك الشخصي في المنتدى اخي وتأكد من ادخال رقم الحساب وكلمة مروره في المكان المخصص
لها حتى تتأكد من ان الحساب مربوط مع المنتدى

Abdelhedi
03-01-2016, 01:07
في منتدى فوركس العرب ستجد بونوص فور بوست
تدخل خليها ستجد مستطيل يخبرك اذا كان حسابك مرتبط البروفيل اختار بونص مقابل الردود وهتلاقى مكتوب ان الحساب ورقمه

newlookmostafa
03-02-2016, 11:49
يتم تحويل البونص الى حسابك فى انستا فوركس فى بداية كل شهر
اذا فتحت المنصة فى اول الشهر ستجد البونص و قد تم تحويله
تقبل مرررووورررى
تحياتى

karinho1991
03-20-2016, 19:19
وبالتوفيق لك وللجميع
تقبل مرورى

latraaa
03-20-2016, 19:57
مشكور أخي الكيرم على الموضوع و على الطرح و على الرأي و اقول لك أن الموضوع يمكنك أن تتأكد منه من خلال اعدادات الحساب الخاصة بك في المنتدى و هناك سوف تجد ما تريد إن اشء الله، بالتفويق لك و للجميع إن شاء الله

mhamadfor
03-26-2016, 13:44

forez
03-26-2016, 15:02

عبد الرحيم رافا
03-26-2016, 19:59
مرحبا بكم جميعا ايها الاعضاء امسينا و امسى الملك لله عز وجل . مساء الخيرات على الجميع و عطلة سعيدة ان شاء الله
اذهب الى بونيس فور بوست و سترى ذلك هناك

احمد عبد الباسط
04-19-2016, 14:41
بسم الله الرحمن الرحيم
والصلاة والسلام على اشرف المرسلين
ادخل الى ملفك الشخصى اخى الكريم وستعرف ان كان حسابك مرتبط بالفعل ام لا وان كان ليس مرتبط ادخل الى غرفة المبتدئين
بالتوفيق

doaa sary
04-19-2016, 15:31
انت لما بتربط بيقولك بالانجلش تم ويبقا اخضر كدا لكن لو مش مربوط بتلاقى علامة الزائد الحمرا
ممكن تصورلنا الصفحة برينت سكرين
واقولك مربوط ولالا
بالتوفيق للجمييع

عبد الرحيم رافا
04-19-2016, 20:15
امسينا و امسى الملك لله لا إله إلا الله وحده لا شريك الله يسعدني ان اكون بينكم هنا في هذا المنتدى الرائع
سترى على مكان الربط عبارت اطاشمون و علامة صح

ebn masr
04-21-2016, 07:46
تتاكد لما يكون فى رسالة مكتوبة ليك فى المنتدى انه حسابك مربوج فى حسابك بالشركة وبيكون مكتوب الرقم وشكرا على سوالك

algoddam
04-21-2016, 08:15
عندما تربط الحساب بالمنتدى تجد ان الحساب قد ثبت في الخانة باللون الاحمر وله بداية ونهاية في التاريخ
اي انه محدد بشهرين من الارتباط وهذا تجده في خانة ملفي الشخصي لك ان تعرف ذلك

nan6jh1980
04-21-2016, 08:57
وبالتوفيق لك وللجميع
تقبل مرورى:tie::tie:

zead ahmad
04-21-2016, 09:00
انت عند او ما تفتح حساب فى الشركة لابد وضع كود خاص بالمنتدى عن فتحك للحساب حتى تعرف وتتاكد لابد من وضعة حتى تقر تربط حسابك به بكل سهولة ويسر

رومانى
04-21-2016, 15:06
اخى الفاضل انت تسال سؤال هام عن كيف اتأكد ان حسابى فى المنتدى مربوط مع الشركه
عندما تذهب الى الصفحة الشخصية الخاصة بك فى المنتدى ستشاهد فيها مربع به انه يوم
محدد بالتاريخ عليك التجديد الربط بانيستا .

zakariaguemi
04-21-2016, 15:10
أسلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته

أخي أدخل إلى حسابك في المنتدى تم إلى إعدادات وستجد هذ العبارة : Your account ******* is already attached to your profile

ahmadinho100
04-21-2016, 17:00
السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته ضع معلوماتك رقم الحساب و الكرمة المرور وكن متيقن انها صحيحين و سيمر لك البونوص يا اخي بالتوفيق

Moh.magdy
04-21-2016, 19:33
السلام عليكم..اخى الكريم
اشكرك على مشاركتك فى عالم الفوركس انا انصحك بمشاهدت الفيديوهات والكتب والقسم التعليمى للمنتدى هتلاقى كل اجابات الاسئلع اللى حضرتك عايزها..اتمنالك التوفيق ان شاء الله

kazero91
04-21-2016, 20:27
أخي الكريم انصحك بزيارة القسم التعليمي ان شاء الله سوف تجد هناك كل شئ تريد الاستفسار عليه بشروحات جيدة
بالتوفيق إن شاء الله

FOREX7
04-21-2016, 21:51

بارك الله فيك اخي على هدا الموضوع الجميل و ربي يجعلو في ميزان حسناتك

لله يهدينا و يهدي جميع المسلمين جزاك الله خيرا وبارك فيك

Moh.magdy
04-22-2016, 00:10
السلام عليكم..اخى الكريم
شكرا لسوالك الذى طرحته لنا انا شخصيا اعرف اصدقاء كثير مشتركين فى الفوركس واعرف ان كل بونص بيعمله بيضاف على طول على حسابهم الخاص بيهم فانت لاتقلق من هذا الموضوع مطلقا لان اى بونص حتعمله حيضاف الى حسابك الشخصى الخاص بيك ..لكن انا اتمنى انك تحقق اكبر عدد من البونص لحصولك على ارباح اكتر..بالتوفيق لكل اصدقاء الفوركس

---------- Post added at 09:10 PM ---------- Previous post was at 07:09 PM ----------

السلام عليكم..اخى الكريم
انا نصحتى لك انك تقوم بمشاهدة الفيديوهات والكتب التعليميه والقسم الخاص للمنتدى وهو كل الموضوع انك كل ما تعمل بونص بيتحول لحسابك الخاص بيك انا نصحتى ليك انك تجمع اكبر عدد من البونص لحصولك على الارباح..بالتوفيق لك وللجميع ان شاء الله

رمزي المنشستراوي
04-22-2016, 00:16
اخي الكريم اذهب الي ملف الشخصي في المنتدي وتاكد انه مربوط تقبل مروري

Moh.magdy
04-22-2016, 01:08
السلام عليكم..اخى الكريم
الموضوع ليس صعب اطلاقا انت تجمع اكبر عدد من البونص وكل بونص حيضاف اتوماتك على حسابك الشخصى بك وبعد تدخل على حسابك وتتاكد بنفسك ان البونص نزل وبس هو ده كل الموضوع ..اتمنالك التوفيق وللجميع ان شاء الله

Diaa
04-22-2016, 01:25
كيف اتاكد من ان الاعلانات التى تظهر فى الموقع مربوطه على حسابى والتقارير لا ... أسم الشركـــه : شبكة حبايبكم دوت كوم أداء الشركة : منتدى تعليمى وترفيهى تليفون ...

akram bahnsawi
05-28-2016, 21:04
الشكر الخالص لجميع اخواتنا فى هذا المنتدى على هذة المعلومات الهامة و التى تساعد بشكل اساسى المتداولين الجدد و توفر لهم الوقت و المجهود و نتمنى المزيد و لكم خالص الشكر

neverlityou
06-09-2016, 05:02
مشكور على هذا الموضوع لقد اعجبني موضوعك كثيرا فهو منظم و منسق كثيرا و مليء بالمعلومات الرائعة التي تقدمت بها و أتنى ان يعرف الإخوة الكرام كيف يستفيون منها إن شاء الله والمهم التعليم اولا وان شاء الله تقدر تحقق النجاح الباهر فى الفوركس بارك الله فيك اخي على هدا الموضوع الجميل و ربي يجعلو في ميزان حسناتك الله يهدينا و يهدي جميع المسلمين جزاك الله خيرا

medben
06-09-2016, 05:07
وجب الدخول إلى صفحتك الشخصية في المنتدى ستجد بونص فور بوصت
تدخل عليها ستجد مستطيل يخبرك ان حسابك مرتبط مع المنتدى : متصل ب .......:accute:

refata
06-09-2016, 05:18
يمكنك التعرف علي الخطوات بدقة من القسم التعليمي بالمنتدي او ابحث في جوجل كيفية ربط حساب انستا مع منتدي فوركس العرب

emad1995
06-09-2016, 14:42
وبالتوفيق لك وللجميع
تقبل مرورى

yousse
06-09-2016, 14:46
عندما تدخل إلى حيسبك الشخص ي تجد أن حيسبك مربوط مع المعونتد هدا هو أم أيمكناً أي أقصله لك ولكن حدة المنتدى يطلبان أيكون الديك القدرة علا سلبر لكي تنجح فيه وتبح في اينيستا

sife100
06-09-2016, 15:19
وبالتوفيق لك وللجميع
شكرا لكم

himaya
06-09-2016, 15:20
شكرا لك أخي الكريم
و على هذا الموضوع الرائع على هذه المعلومات المهمة و المفيدة
بارك الله فيك
تقبل مروري

samieh
07-30-2016, 23:28
بص يا اخى ادخل على بروفايلك الشخصى لو لقيت كلمة your account is already attached
يبقى كدة حسابك مربوط بانستا فعلا اما لو الكلمة دى مش موجودة يبقى لسة حسابك ماتربطش

nour1983
07-30-2016, 23:36
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته والله بص يا اخى ادخل على بروفايلك الشخصى لو لقيت كلمة your account is already attached

DR.MJH.JO
07-30-2016, 23:38
بسم الله
السلاام عليك
اشكرك على هذا الموضوع
تحياتي للجميع
يهل جدا يا عزيزي ومستغرب انك بتسال
اكبس على اسمك في الزاوية فوق وروح لصفحة البونص

فوزي
07-31-2016, 00:09
انت تسال عن كيف اتأكد ان حسابى فى المنتدى مربوط مع الشركه
اخى الكريم ممكن تتاكد ان الحساب ارتبط بالشركة من خلال الاميل

kadienrique
07-31-2016, 00:20
السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته كيف الحال اخواني إن شاء الله بخير
نعم عندما ترى تاريخ نزع الارتباط وغالبا يكون بعد شهرين من ربط الحساب فهنا حسابك مربوط والونص سيصل لا محالة
بارك الله فيكم وبتوفيق للجميع

Kandouci
07-31-2016, 00:40

demo1
07-31-2016, 00:52
السلام عليكم و رحمة الله و بركاته جزاكم و جازانا كل خير أما بعد
يمكنك التأكد من ربط حسابك إذهب إلى ملفي الشخصي ثم BONUS FOR POST ثم ستجد رقم حسابك ف انستا موجود

lebouziramzinio
08-08-2016, 09:42
السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة بعد بسم الله الرحمن الرحيم أما بعد اخي الفاضل بسيطه اخي تدخل على حسابك

titotroy
08-08-2016, 10:34

wentwor
08-08-2016, 10:38
السلام عليكم و رجمة الله وبركاته
للتاكد اخي ان حسابك بشركة انستافوركس مربوط بالمنتدى يجب الذهاب الى اعلى الصفحة و بعد تسجيل الدخول اضغط على اسمك ثم اطغط على post bonus وسف ترى رقم الحساب اذا كان مربوط

محمد صلاح
08-08-2016, 11:25
سهل اخى العزيز انت هتدخل على البروفيل بتاعك وتدخل على البونص وهتشوف هل الحساب اللى دخلته فى المنتدى مكتوب عندك ولا لا لو مكتوب يبقى مربوط

0o0KaRiM0o0
08-08-2016, 11:40
ادخل الى حسابك و سوف تجد مكتوب ان رقم الحساب كذا مربوك و متى يمكنك ربط حساب اخر
تقبل مروري

جمال صادق
08-08-2016, 11:40
صديقى العزيز يمكن التاكد من الحساب ت ربطة بالمنتدى ن خلال الدخول الى صفحة الربوفايل و الكشف عن قسم البونص للردود و ستجد علامة + بالاخضر

dellos
08-09-2016, 01:45
مرحبا اخي الغالي سؤال مهم نعم يمكنك دلك فقط ادهب الى منتدى اضغط على البروفيل ستجد رقم حسابك في خانة
تحياتي لك

النقراشى
08-09-2016, 01:52
السلام عليكم رحمة الله وبركاته
كما أسلف الإخوة الأعضاء بالدخول على البروفايل الخاص بك
فى خانة البونص مقابل الردود سيخبرك أنه تم الربط لحسابك
تحياتى لك أخى

ebn masr
08-09-2016, 02:50
ببساطة جدا ادخل على البروفيل عندك فى حساب المنتدى وشوف اذا كان تم الربط ولا فى مشاكل علشان كدة لو ماحصلش ادخل واعمل الربط

body2
08-09-2016, 02:53
ادخل ملفك الشخصي ثم bons for post وضع الرقم الحساب والباسورد لو قبل الربط كدة حسابك تمام لو رفض يبقي في مشاكل

Ahmed-mazher
08-09-2016, 05:49
السلام عليكم

Harmonic
08-09-2016, 07:12

سفيان مرادي
08-09-2016, 14:26
السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته اخي الكريم كل شيء يوووجد في تعااااليم المنتدى

alym
08-09-2016, 14:34
ادخل الى ملفك الشخصى ستجد كل حاجة خاصة بخسابك وعدد الردود والمشاركات ومع تهاية الشهر سوف يحول البونص لو لم يحول فى الحالة دى يبقى حسابك مش مربوط

hehelibeb
08-09-2016, 16:41
اضغط على اسمك في صفحة المنتدى
وهو يأخذك إلى بروفايلك وستجد كلمة بونص اضغط عليها
وسيظهر لك رقم حسابك ان كانا مربوط وإن لم يظهر لك رقم الحساب فهذا يعني ان الحساب غير مربوط
ويعطيك رمزالزائد لاضافة الحساب الى المنتدى

godagog
08-09-2016, 18:10
السلام عليكم ورحمة الله
بكنك يا أخى الدخول الى صفحتك الشخصية وسوف تجد حسابك مرتبط بالمنتدى
عن طريق بونص فور بوست

محمد صلاح
08-09-2016, 19:33
عن طريق ان تذهب للبروفيل بتاعك اخى العزيز ومن خلال الاكونت بتاعك هتلاقى فى خانة البونص رقم الحساب لو موجود يبقى مربوط

adamarwan
08-09-2016, 21:11
عندما تقوم اخى بربط الحساب بتاعك
فانه يتم تسجله فى المكان المناسب له
ويتم اعطائك توقيت لكى تتمكن من ان تظيف حساب اخرى
وحظ موفق

marconashat
08-09-2016, 21:21
بمجرد انك انشأت حساب بيتربط وتقدر تتأكد من دخولك على ملفك ومراجعه البونص وتشوف كمان من خلال المشاركات الى بتقوم بيها وتلقائى هيتحول بحسابك بعد كل مشاركه وبالتوفيق ليك باذن الله والسلام عليكم ورحمه الله

ayoubfc
08-09-2016, 22:32

bodamj
08-09-2016, 22:41
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته للتاكد اخى الكريم عن طريق الملف الشخصى الخاص بك من خلاله تقدر تتحقق من ذلك وشكرا لك

haitham mohamed
08-09-2016, 23:25
السلام عليكم اخي الكريم ادخل علي ملفك الشخصي ثم اضغط علي زر BOUNS FOR POST سوف تلاحظ مربع صغير وهذه الكتابه بداخله
Your account ******** is already attached to your profile! النجوم هي معرف حسابك ان وجدته هكذا يبقي ارتبط بالحساب ف الشركه

saadelasrg
08-09-2016, 23:52

saadelasrg
08-10-2016, 00:03

Samirghatas
08-22-2016, 18:56
السلام عليكم اخى الغالى ادخل على صفحتك الشخصية فى المنتدى وادخل على كلمة بونص
واذا لقيت رقم حسابك مكتوب بالتالى كل شئ تمام بالتوفيق لك

yacine7
08-22-2016, 18:57
السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته ومغفرته
اذهب الى لوحة التحكم في المنتدى ستجد أن عضويتك مربوطة برقم حسابك في انستا

بروفسير العرب
09-30-2016, 22:57
لتتاكد ان حسابك مربوط فى المنتدى يمكنك الدخول الى المنتدى ومعرفه ذالك
من قائمه الملف الشخصى ويمكن ايضا ان تنظر حتى نهايه الشهر وتشوف هيتم نقل البونص الى انيستا ام لا

الصياد 2017
09-30-2016, 23:01
اخى الفاضل بمكن التاكد عن طريق الضغط على الاسم الذى تستخدمه فى المنتدى ثم اضغط على كلمه بونص لتجد رقم حسابك
مدون فى المربع الصغير الذى سيظهر لك

Bouani
10-15-2016, 23:19
لما تدخل صفحتك الشخصية
لازم تتثبت في خانة البونص
ان كان الحساب مربوط سوف يظهر رقم الحساب
و انت تثبت منه

saleh05
10-15-2016, 23:41

مشكور اخي الكريم على هذا التحليل المميز والمفيد الذي قدمته لنا

و الذي نتمنى ان يكون قد استفاد منه كل من دخل الموضوع

و تقبل مروري

salah elhabasha
10-16-2016, 00:11
يظهر ارتباطك بالشركة خلال ملفك الشخصي
وهناك وسائل عديدة هنا في سوق الفوركس تستطيع معرفت وتعليمك ذلك
القسم التعليمي به كثير من الشروحات التي قد تفيدك

zizoo99
10-19-2016, 16:02
شكرا لك اخى الكريم على هذه المشاركة الطيبة انت مجرد الدخول على صفحة حسابك و و الضغط على bonus for post ثم اضافة حساب ثم تكتب رقم الحساب مع الباسورد و اذا جاءتك رسالة تم الربط بنجاح فكل شئ تمام

imane22
10-19-2016, 17:28
ستدخل على صفحتك الشخصية , في BONUS FOR POST سوف تجد Your account ******* is already attached to your profile
البونص يحول في بداية كل شهر الى حسابك في الانستا فوركس
تقبل مروري

Mustafa gamal
11-26-2016, 18:09
ادخل على ملفك الشخصي في المنتدى و سوف تجد المكان المخصص لربط الحساب بأنستا ..... تحياتي لك و تمنياتي لك بالنجاح و التوفيق

tazi larbi
11-28-2016, 15:18
السلام عليكم الامر سهل اخي من خلال ملفك ستجد اطار كتب عليه بالغه الانجلزيهalready attached to your profile! وقبله رقم الحساب الذي تم ربطه هنا تعرف ان حسابك مرتبط بالمنتدى اتمنى لكم النجاح والله الموفق

abd34ou
11-28-2016, 15:25
ان طريقة سهلا لكي تعرف حسابك مربوط بشركة اولا اذهب لملفك شخصب ثم خانت البونص تجد رقم حسابك وان لا تجده ادخله هناك وعند مشاركة في المنتدى تجد انك تجني ارباك من مشاركاتك وبالتوفيق اخي الكريم

ahmedahmed1
12-19-2016, 00:21
بسم الله الرحمن الرحيم والصلاة والسلام على اشرف المرسلين السلام عليكم ورحمه الله وبركاته ادخل على حسابك الشخصى ثم البونص وشوف بيزيد ولا اية

chiheb316
12-19-2016, 01:02
بسم الله الرحمان الرحيم السلام عليكم و رحمة الله تعالى و بركاته
سيضهر رقم حسابك الشخصي في انستا في الملف الشخصي في المنتدى

عبد الرحيم رافا
12-19-2016, 01:06
السلام عليكم ورحمة الله
عندما تدهب لمكان الربط يا اخي تجد ان الحساب مربوط و مكتو عليه ب الاخضر اتاشيد و ان شاء الله تفهم كل شي

AHMED NOLE
12-19-2016, 01:12
هو الشركه اللى بيربط بالمنتدي مش العكس

زده من خلال دخولك البروفيل الخاص بك فى المنتدي هنا وتربطه وهتلاقى اتكتب تاريخ كده بعد الربط كمان شهرين

كده يبقى تم الربط

antr
12-19-2016, 08:43
لما تدخل المنتدى دوس على اسمك وادخل بونص للكتابة حتلاقى علامة الزائد ولو مضاف حتلاقى تاربخ التغير الى من الممكن ان تغيرة

zamalekna
12-19-2016, 08:47
سيظهر رقم حسابك الشخصي في انستا في الملف الشخصي في المنتدى
تقبل مروري

latraaa
12-19-2016, 10:18
يا اخي الكريم سوف تجد أن الحساب فيه عبرة أنه قد تم الربط و أنه لا يمكنك أن تغير الربط إلى غاية تاريخ محدد و هو بعد مرور شهرين كاملين من الربط الدي قمت به و هدا الأمر معروف للجميع أخي الكريم، بالتفويق لك و للجميع إن شاء الله، أتمنى أن نراك تحقق الكثير إن شاء الله

hosam2020
12-19-2016, 10:21
السلام عليكم و رحمه الله و بركاته
اما تدخل على المنتدى على صفحتك الشخصيه
هتلاقى رقم الحساب فى معلوماتك

xforexxm2
12-19-2016, 10:22
شكرا لك اخى الكريم على هذه المشاركة الطيبة انت مجرد الدخول على صفحة حسابك و و الضغط على bonus for post ثم اضافة حساب ثم تكتب رقم الحساب مع الباسورد و اذا جاءتك رسالة تم الربط بنجاح فكل شئ تمام

bakup28
12-19-2016, 11:26
ادخل على ملفك الشخصي ثم بونص فور
بوست هتلاقي رقم حسابك المربوط معاهم موجود
اسمه فوق وموجود كمان اسمك عليه ولو عندك

tamermosa
12-19-2016, 11:32
صديقى العزيز ، ادخل الى صفحتك الشخصية في المنتدى حتلاقي زرار Bonus for post
اضغط عليه ، حتظهر لك صفحة لو لقيت تلك الجملة مكتوبة
يبقى انت رابطه بطريقة صحيحة

سمير
01-31-2017, 12:36
ممكن انك تتأكد ان حسابك فى المنتدى مربوط فى حسابك بانستا عن طريق الذهاب الى ملفك الشخصى وان وجدت كلمة Your account ******* is already attached to your profile! يبقى كدة حسابك مربوط والبونص هيوصلك

muhammad ismail
01-31-2017, 14:37
للتاكد ان حسابك مربوط بالمنتدى تقدر تدخل على الملف الشخصى فى المنتدى وتضغط على كلمه bonus for bost
وتقوم بربط الحساب ببعضهم وبعد الربط يتم تحويل البونص تلقائيا الى حسابك فى الفوركس

Mr Fathy
01-31-2017, 14:38
بسم الله الرحمن الرحيم. انت بتتاكد يا زعيم من صفحتك الشخصية فى المنتدى هنا هتلاقى رقم الحساب موجود فيها اتاكد منه

zakariacr07
02-01-2017, 00:22
السلام عليكم و رحمة الله تعالى و بركاته

نعم أخي الكريم تستطيع التأكد بالدخول إلى حسابك الشخصي في المنتدى