PDA

View Full Version : تداول عملات وإستثمار موفق

adam zien
02-23-2015, 11:39
أيشلونكم يا حبايب عساكم بخير ان شاء الله ، اليوم أحاكيكم عن تجربتي بالفوركس يالي كسبنى كتيييير، منذ فترة ليست بقصيرة و أنا أتداول العملات ومن بين ثلاث شركات أتعامل معها شركة ECN-Markets كانت أول تجاربي بعالم تجارة "الفوركس" منذ حوالي عام أودعت مبلغ 1000للتداول و بعد فترة من الصفقات على مدار شهرين وصل حسابي 3200دولار وبكل صراحة قررت بان أقوم بسحب رصيدي بالكامل لأني محتاج إلى النقود فوصل إلى حسابي الخاص بعد ثلاث أيام لا اعلم أن يوجد هناك أي شركات لها نفس المميزات .
وبعد مرور الظروف الطارئة ياحبايب في هالوقت رجعت إلي التعامل مع شركة ECN Markets بنفس مبلغ البداية لأحقق بأول صفقة 800دولار أرباح و من وقتها و أنا أتعامل معاهم دون الاهتمام بالشركات الأخرى توفر الشركة السبريد اللي يعطوني إياه عن جد لا يوجد منافس له ، والنسبة إلى المعلومات التي تعطيها من قسم التحليلات ومدير حساب دقيق. "أتمني لكم كل التوفيق والنجاح كلكم".

a7med84
02-23-2015, 19:37
والله مضووع تافه اخر لان التعامل فى السوق بيكون ن خلال
امكانيات وخبره المتاجر مش الوسيط بيحاول يكتب اى ارقام يخدع بيها اى حد مش فاهم

doom
03-06-2015, 21:30
موضوع مثل هذا مهم جدا اكيد يدل على الخبرة الكبيرة الى حضرتك اكتسبتها فى مجال الفوركس ومشاركتنا
هذه الموضيع يدل على كرم اخلاق حضرتك فى افادة الاعضاء الجدد احييك يا اخى

katreenaziz
03-06-2015, 21:52
شكرا لك اخى الكريم احنا مش عايزين دعايا على اى شركة تانية وعلى العموم الموضوع مخالف وممكن يؤدى الى اغلاق الحساب بتاعك

antonioforex
05-27-2015, 00:19
السلام عليكم
اخي موضوعك يجب ان تضعه قفي قسم الاشهارات لان هدا القسم هو لتعليم الفوركس
فقط لدلك ارجو ان تقوم بتنظيم مواضيعك المرة القادمة اخي الفاضل تحياتي لك