PDA

View Full Version : مشترك جديد

sudafine
01-01-2013, 23:14
انا مشترك جديد بحاجة للمساعدة وكيفية بداية الطريق في عالم الفوركس والمشاركة في المنتدى ونوع المشاركات

مروة
01-01-2013, 23:22
يوجد قسم خاص بالمنتدي خاص بالتعلم يرجي الدخول لهذا القسم وقراءة كل مايخص المبتدئين
وبخصوصا البونص بتاخد علي كل مشاركة او موضوع 10 سنت وتكون خاصة بالفوركس والمواضيع الخارجة عن مناقشات الفوركس عليها 5 سنت ولازم تكون مشاركاتك في صلب الموضوع وتكون مفيدة وطويلة البونص اللي بتجمعة بيتحولك علي حسابك في شركة انستا فوركس بعد ربطة بحسابك في المنتدي وكل هذا لة شرح وافي بالمنتدي تصفح المنتدي جيدا هتفهم كل شئ وبداية موفقة انشاء الله

sifoukechid
01-01-2013, 23:24
السلام عليكم
كل شي سوف تجده في اقسام المنتدى
مربا بك اخى وموفق ان شاء الله

sun.sniper
01-01-2013, 23:25
بالنسبة للي مالهوش في الفوركس ممكن انه يستعمل خاصية فوركس كوبي و ده انك بتنسخ صفقات التجار الخبيرة في الفوركس و بتكسب لما يكسبو قصاد نسبة 20% من الارباح

hehelibeb
01-07-2013, 04:06
يا أخي أول شيء تسجل على الديمو

وتدرب على ستة أشهر وتعلم عن طريق المنتديات واليوتوب

قبل أن تبدأ بالحساب الحقيقي

المسألة ليست سهلة

Amona
01-07-2013, 04:38
عليك اولا ان تبتداء المضاربه فى العملات المباشره فقط وان تختار زوج وتدرسه جيدا
اختر نقطين او اكثرمقاومه وبرضه نقطين او اكثردعموالى ما بينهم بيكون التذبذب ولا ارشحك فى دخول صفقه اثنا التذبذب

abdallahabdo
01-07-2013, 07:15
مش ده المنتدى المناسب للمبتدئين فيه منتدى مخصص للمبتدء فيه ممكن تعرف كل اللى بتسأل عليه وهتلاقى اجابات من اعضاء كتير لأى استفسار
أول شيء تسجل على الديمو وتتعلم لحد ما تفهم وبعدين تعمل حساب حقيقى وكل ده طبعا فى موقع انستا فوركس واعرف ان الموضوع ده مش سهل
ومحتاج صبر ودراسه جيده وربنا معاك

MAGDY
01-07-2013, 12:10
انا مشترك جديد بحاجة للمساعدة وكيفية بداية الطريق في عالم الفوركس والمشاركة في المنتدى ونوع المشاركات

أهلاً بحضرتك .. نورت منتدانا الجميل
فى قسم خاص بالمبتدئين ، هنا فى المنتدى
ادخله حضرتك ، وستجد به شرح وافى لكل ما تسأل عنه
تحياااااااااااتى

احمد سلامه
01-01-2014, 19:32
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
شكرا اخي الكريم علي الموضوع وارجو منك الجديد دائما
مع تمنياتي بنجاح الدائم

AymanCorp
01-01-2014, 19:33
السلام عليكم أنا عضو جديد و أبحث عن رقم حسابي أين أجده من فضلكم