PDA

View Full Version : سجلت بالمنتدى وبعدين؟؟

Pages : [1] 2

عبير الجنه
02-27-2015, 12:20
انا سجلت فى المنتدى وبفتح المواضيع وبستفاد من الاسئله
وبعمل كمان كومنتات لبعض المواضيع
عايزه اعرف ايه الخطوات اللى بعد كده وازاى اربط الحساب بانستا
ياريت خطوه خطوه وبراحه..واشكركم

ilyes chaieb
03-01-2015, 02:56

خليك مع هذا الموضوع فيه شرح بالفيديو لخطواة التسجيل http://forex-masr.com/showthread.php?3511-مكتبة-حصرية-من-الفيديوهات-المتنوعة-والمهمة-للمبتدئين-للمتميز-Dodovedo-متجددة-باستمرار
و لو النت عندك ضيف ممكن تتابع الشرح مصور في هذا الموضوع http://forex-masr.com/showthread.php?669-طريقة-ربط-حساب-التداول-بالمنتدى
بعد ربط الحساب سوف يصلك البونص اتوماتيكي لحساب بالشركة

retalkoko
03-01-2015, 04:40
قم بتفعيل حسابك وبعدذلك كثف جهودك لكسب البونص عن طريق الردود لتتمكن من المتاجرة فى سوق الفوركس
لكن تدرب اولا على حساب تجريبى قبل المجازفه فى حساب حقيقى

عبير الجنه
03-05-2015, 14:59
خليك مع هذا الموضوع فيه شرح بالفيديو لخطواة التسجيل http://forex-masr.com/showthread.php?3511-مكتبة-حصرية-من-الفيديوهات-المتنوعة-والمهمة-للمبتدئين-للمتميز-Dodovedo-متجددة-باستمرار
و لو النت عندك ضيف ممكن تتابع الشرح مصور في هذا الموضوع http://forex-masr.com/showthread.php?669-طريقة-ربط-حساب-التداول-بالمنتدى

اشكرك على المشاركه والحمد لله استفدت منه كتير وان شاء الله اقوم بالتفعيل وربط الحساب بالشركه
لكن هناك كود يضاف اثناء التسجيل غير واضح عندى لو ممكن حد يوضح الكود

a7med84
03-05-2015, 17:27
كنت لسه هقولك تابع اى خطوات مصوره او فديو

سبقونى الاخوه الكرام من خلال الروابط اللى عملينها والله المستعان وبالتوفيق

netteler
03-06-2015, 21:48
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته اخى الكريم جزاك الله خيرا على مشاركتك معا اما بعد
قم بتفعيل حسابك وبعدذلك كثف جهودك لكسب البونص عن طريق الردود لتتمكن من المتاجرة فى سوق الفوركس
تحياتى لك ولجمبع اعضاء منتدى فوركس العرب الكرام

ahmedabobaker
03-06-2015, 22:14

cian s
03-06-2015, 23:08
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته اخى الفاضل الكريم
قم بتفعيل حسابك وبعدذلك كثف جهودك لكسب البونص عن طريق الردود لتتمكن من المتاجرة فى سوق الفوركس و لكن تدرب اولا على حساب تجريبى قبل المجازفه فى حساب حقيقى
تقبل مرورى و خالص شكرى وتحياتى وبالتوفيق لك ولنا جميعا

user_66
03-07-2015, 08:49
وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته
اهلا وسهلا بيك اخنا الكريم
نورت منتدى فوركس العرب
اتمنى الاعضاء يفيدونا لان انا كمان جديدة فى هذا المجال
ومعنديش خبره كافيه للاسف الشديد
وبالتوفيق لك وللجميع
تقبل مرورى

mohamed12345
03-09-2015, 00:38
اولا السلام عليكم و رحمة الله و بركاته و الصلاة و السلام علي اشرف المرسلين محمد صلي الله عليه و سلم اما بعد قم بتفعيل حسابك وبعدذلك كثف جهودك لكسب البونص عن طريق الردود لتتمكن من المتاجرة فى سوق الفوركس و لكن تدرب اولا على حساب تجريبى قبل المجازفه فى حساب حقيقى

roty
03-09-2015, 00:43
يجب التسجبل فى الشركه اولا والتاكد من بيانات التسجيل وبعد ذلك العمل بجهد فى الردود ومعرفه كيف التعامل فى مجال الفوركس من خلال الممارسه والبحث عن المعلومات من الكتب ومشاهده الفيديوهات التعليميه

احمد محمد عبد الصبور
03-09-2015, 21:27
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته اخى الكريم جزاك الله خيرا على مشاركتك معا اما بعد

ahmedibrahim258259
03-16-2015, 17:58
بسم الله الرحمن الرحيم ده كله كويس انت بتعمل حساب في انستا وبتربطه هنا علشان تقدر تستقبل عليه البونص بتاع الردود
تقبل مروري

popa2015
03-17-2015, 20:29
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته اخى الكريم
اشكرك لطرحك هذا الموضوع المتميز احسنت العمل
اتمني لك التوفيق و تقبل مروري

chennana
03-28-2015, 12:26
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
عليك اخذ الفائدة من الاسئلة و المواضيع الموجودة في المنتدى
اما ربط الحساب اظن انه يوجد موضوع مثبت في القسم التعليمي حول كيفية فتح حساب في انستا و ربطه بالمنتدى

Koumedaym
03-28-2015, 13:07
بسم الله الرحمان الرحيم
اخي الكريم اتبع ارشادات
اخونا الياس فهي الطريقة الصحيحة

spider01
03-28-2015, 15:00
السلام عليكم ورحمة الله و بركاته
قم بفح حساب في شركة انيستافوركس و من الافضل ان تقوم فتفعيه بارسال الوثائق المطلوبة بعدها قم بربطه بحسابك في المنتدى سوف تجد طريقة الربط سهلة بعد زيارتك لملفك الشخصي في المنتدى

deyaa24
03-28-2015, 15:30
انت بكدة مطلوب منك كتابة مشاركات فى المنتددى
وبوعد الحصول عى البوصن انت سوف يكون عندك البوص ى احساب وبالتى سوف تتدالو به

mona.
03-28-2015, 16:28
اشكرك على المشاركه والحمد لله استفدت منه كتير وان شاء الله اقوم بالتفعيل وربط الحساب بالشركه

katreenaziz
03-29-2015, 21:39
اخى الكريم انت تروح تعمل حساب بلشركة وهيبقى عندك اى بى وباسورد تخش على صفحة العميل بلمنتدى هتلاقى خانة ربط الحساب تحط الاى بى والباسورد وخلاص على كدا واى استفسار احنا موجودين

hany darwesh
03-29-2015, 21:52
تحياتى لك ولجمبع اعضاء

lolo2012
03-29-2015, 21:55
خليك مع هذا الموضوع فيه شرح بالفيديو لخطواة التسجيل http://forex-masr.com/showthread.php...استمرار
و لو النت عندك ضيف ممكن تتابع الشرح مصور في هذا الموضوع http://forex-masr.com/showthread.php...المنتدى

سارة محمد
04-11-2015, 22:32
سجّل كل شيء:
قد يبدو هذا تافها للبعض، ولكن هذه بالفعل قد تكون المعلومة التي سوف تميز المتاجر الناجح عن غيره. لا أحد، مهما اعتقدوا بأنهم عقلانيين يتصرفون بموضوعية عندما يتعلق الأمر بأموالهم. أفضل طريقة للحفاظ على الموضوعية هي بتدوين كل شيء.
عندما تقرر ما إذا كنت ستفتح صفقة، ارسم جدول بالأسباب التي جعلتك تعتقد بأنها صفقة جيدة. هذا يتضمن المؤشرات الفنية والأساسية أيضا. ثم ارسم نفس الجدول مبينا أسباب عدم فتح الصفقة. اكتب نقاط المدخل والمخرج إذا قررت دخول هذه الصفقة واجعل لنفسك ملحوظات عن الصفقة. قد يتضمن هذا على عواطفك تجاه الصفقة وقلقك ومستوى تفاؤلك أيضا. حدد ما إذا كنت جشعا أكثر عند غلق الصفقة، وراجع دائما هذه الوثيقة عند المتاجرة. بالقيام بهذا، فأنت تتبع في متاجراتك منهج الموضوعية، والتي سوف تمنحك بسرعة المقدرة والتحكم العقلي والتدريب لتنفيذ صفقاتك بناءا على نظامك وليس عاداتك.
ما رأيكم فى موضوع التسجيل ......

حسنى صادق
04-12-2015, 00:15
عليك ان تقوم بعمل ربط للحساب من على المنصة و المنتدى و ان تقومخ مبعمل صفقات نماجحة تنم عن ربح معقول تقوم بسحسبة و من هنا انت فى اول طريق النجاح

youcef1980
04-12-2015, 00:35
سلام عليكم ورحمة الله تعالى ويركاته
يا اخوانى انا لم افهم شىء مم تقولونه
ممن يقولك لافرق بين الحسباب التجريبى والجسباب الحقىقى
ويعض ىقول هادا لتدرب ممكن الشرح الاكيد

Warrior Dz
04-12-2015, 00:59
لكن تدرب اولا على حساب تجريبى قبل المجازفه فى حساب حقيقى .
سلام..

sherry mohamed
04-14-2015, 13:30
قم بتفعيل حسابك وبعدذلك كثف جهودك لكسب البونص عن طريق الردود لتتمكن من المتاجرة فى سوق الفوركس و لكن تدرب اولا على حساب تجريبى قبل المجازفه فى حساب حقيقى

ahmed mo
04-14-2015, 13:38
هى الخطوه القادمه بتكون من خلال الردود فى لسوق واتظار البونص اول الشهر الجديدي والتعلم مهم فى هذا القوت والله المستعان

وبالتوفيق للجميع

User_90
04-14-2015, 13:40
كثف جهودك لكسب البونص عن طريق الردود لتتمكن من المتاجرة فى سوق الفوركس
لكن تدرب اولا على حساب تجريبى قبل المجازفه فى حساب حقيقى مع تمنياتي بالتوفيق

zhar01
04-14-2015, 13:50

haphop
04-14-2015, 13:52
السلام عليكم ورحمه الله
انا لم افتح حساب فعلي انوستا الي الان فلن استطيع ان اشرح لك تلك الخطوات الان وجزاك الله كل خير
تقبل مروري

user_66
04-14-2015, 14:19
وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته
اهلا بيك معانا اخى الفاضل
نورت عالم الفوركس بوجودك معانا
انصحك بزيارة القسم التعليمي ان شاء الله
سوف تجد هناك كل شئ تريد الاستفسار عليه
وبالتوفيق لك وللجميع
تقبل مرورى

دينا اسلام
04-15-2015, 13:01

sharshabil
04-15-2015, 15:27
انصحك ان تدخل الى قسم المساعجة هو اول قسم فيسه مواضيع
مثبتة عن كيفية التسجيل و الربط و لباصور من الالف الى الياء .

midouknight
04-15-2015, 15:32
أهلاً بجميع أعضاء هذا المنتدى الكبير
أخي الغالي الواجب الآن أن تجمع أكبر رصيد ممكن من الردود ل المتاجرة به كذلك تعلم التحليل الكلاسيكي والفني

habib.forex
04-15-2015, 16:19
من اجل الكسب يجب عليك اولا ربك حسابك في المنتدى بحسابك في شركة انستافوركس من اجل
ضمان عملية تحويل البونص الى حسابك في الشركة ثم المتاجرة بالبونص و تحقيق الربح ثم سحب الربح فقط

ahmedtaher
04-21-2015, 17:51
السلام عليكم ... انت تروح بعدها في انستا وتفتح حساب فيها ... وبعدين تربط الحساب بالمنتدي وان شاء الله البونص يوصل
بالتوفيق ان شاء الله

بسمه
04-21-2015, 23:12
السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركااااااااته ......
مخاطر التداول على الإنترنت
هناك مخاطر مرتبطة باستخدام الإنترنت للتداول، بما في ذلك التنفيذ، فعلى سبيل المثال، فشل الأجهزة والبرمجيات، والاتصال بشبكة الانترنت. منذ أن **cm لا تتحكم في قوة الإشارات أو استقبالها أو توجيهها عبر الإنترنت، فتكوين المعدات الخاصة بك مسؤوليتك، لا يمكننا أن تكون مسؤولين عن فشل الاتصالات، تشوهات أو التأخير عند التداول عبر الإنترنت. **cm توظف أنظمة النسخ الاحتياطي وخطط الطوارئ للتقليل من إمكانية فشل النظام، والذي يتضمن السماح للعملاء التداول عبر الهاتف.
شكرا لكم جزيل الشكر .....واتمنى ان تنال اعجابكم...
هل توافقون هذا الرأى أم لا ....

haphop
04-21-2015, 23:13
السلام عليكم ورحمه الله
مرحبا بك في المنتدي والمفروض دلوقتي تحاول ترد علي الموضوعات حتي تكسب بونص لكي تتاجر به

nomynas
04-21-2015, 23:15
أولا يجب ان تقوم بمشاركات فعالة و تحترم قوانين المنتدى التي يضعها المشرف في موضوعه و هو مثبث و لربط حسابك بالمنتدى ادخل لقسم الدعم ستجد طريقة الربط مثبثه هي أيضا و اتمنى ان كان المشرف موجودا أن يعمل كوبي لذلك الموضوع و يطلب تثبيثه حتى لا تكثر الأسئلة عن الطريقة

user_21
04-21-2015, 23:16
لـــســـلام عـــلـــيـــكـــم ورحـــمـــة الـــلـــه وبـــركـــاتـــه .. هذا الموضوع جميل جدا و مفيد جدا جدا يا اخى و اتمنى لك كل التوفيق باذا الله تعالى

haphop
04-21-2015, 23:17
السلام عليكم ورحمه الله
عليك ان تبدا في الردود حتي تكسب بونص من خلال المنتدي وتبدا ان تتاجر به بعد ذلك وجزاك الله كل خير

ali.22595
05-07-2015, 18:40
اختى الفاضلة فى المنتدى القسم التعليمى فية كل حاجة انتى محتجاها من اول التسجيل فى المنتدى
وانستا الى التدريب على الفوركس من كتب وفيديوهات وانصحك بحساب تجريبى

شهيرة
05-23-2015, 14:56

nda
05-23-2015, 17:38
الفوركس سهل تحقيق ارباح والاصعب الحفاظ عليها ولذلك الحذر والتركيز مطلوب أثناء التداول
حتى تظل على اهدافك التى تحققها من التداول.

mida2014
05-23-2015, 17:58
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته اخي الكريم كي تستفيد من البونص عليك ان تضيف المواضيع والمشاركات وكل رد تضيفه يحتسب لك بونص
ارجو ان اكون افدتك

معتصم سباعنة
05-23-2015, 18:18
السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته
اخي الكريم الان توجه الى موقع انستا وافتح حساب حقيقي ولا تنسى ان تعمله حساب منتدى وتكتب كلمة portalfoum في مكانها وبعدها اربط حسابك وابدا بوضع الردود
تقبل مروري

sameh-a
05-23-2015, 18:33
بسم الله الرحمن الرحيم
اخي الكريم بعد التسجيل في المنتدى وتفعيل حسابط والتسجيل في انستا فوركس وربط حسابك بالمنتدى
عليك المشاركات الفعالة لكي تكسب اكبر عدد من البونصات لكي تتمكن بعد ذلك من المتاجرة وكسب الارباح

محمد السيد
05-23-2015, 19:36
يبدو انك جديد اسمعي خدي الرابط ده انت محتاجاه ده رابط يعرفك كيفية التسجيل بالصور .. ويبقى ماعدش عندك بقه كده حجة
http://forex-masr.com/showthread.php?56729-%D8%B4%D8%B1%D8%AD-%D9%83%D9%8A%D9%81%D9%8A%D8%A9-%D9%81%D8%AA%D8%AD-%D8%AD%D8%B3%D8%A7%D8%A8-%D8%A8%D9%88%D9%86%D8%B5-%D9%81%D9%8A-%D8%B4%D8%B1%D9%83%D8%A9-%D8%A7%D9%86%D8%B3%D8%AA%D8%A7-%28%D8%A7%D9%84%D8%B4%D8%B1%D8%AD-%D8%A8%D8%A7%D9%84%D8%B5%D9%88%D8%B1%29

soad labib sadek
05-23-2015, 20:02
السلام عليكم و رحمة الله و بركاته اخي العزيز اهلا و سهلا و مرحبا بك و بالنسبة لسؤالك قم بالدخول الي صفحتك الشخصية و من ثم بونص فو بوست و قم بربط حسابك بكل سهول و يسر و انشاءالله لا تواجهك اي مشاكل

بالتوفيق

شهيرة
05-24-2015, 20:51
جزاك الله خيرا على مشاركتك معا اما بعد

hamed mohamed
05-24-2015, 20:58
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
الاخت السائله اكتبى فى البحث
فى المنتدى عما تبحثى
وان شاء الله تجدى كل ما تريدى
والله الموفق

big.pharaoh
05-24-2015, 21:03

السلام عليكم ورحم الله وبركاته
حضرتك تدخلي على الملف الشخصي وتضغطى على بونص فور بوست. وتكتبي رقم حسابك في انستا والباسورد وتضغطي على اتاش اكونت وان شاء الله يتم ربط الحساب بسهوله. ويتم تحويل البونص كل اول شهر اتوماتيك

جابر1979
05-24-2015, 21:04
حتى يتم تحقيق الأرباح في هذا المجال عليك التحلي بالصبر اخي ، و تعلم طريقة مناسبة لتداول و فتح الصفقات على منصة انستا و لك ان تتدرب في الحساب التجريبي الذي توفره المنصة ..

basim
05-24-2015, 21:07
شكرا للاخ صاحب الروابط لقد قام بالرد المطلوب على طريقة التسجيل وربط الحساب بين المنتدى وشركة انستا

heroo252
05-24-2015, 21:23
اهم حاجه فربط الحساب بانستا هو كود الدعايه الخاص بالمنتدى بورتال فورم
لازم يتكتب انجلش صح عشان لما تعمل ربط يتم بنجاح من غير مشاكل ولا قلق

Tro
05-24-2015, 21:27
.................................
لابد من التسجيل في المنتدي وربط حسابك التجاري به لكي تحول كل مشاركاتك وجمع البونص في المنتدي اليه

hassen2100
05-24-2015, 23:23
السلام عليكم
اخي الكريم قم الان بتفعيل حسابك و قم بربطه مع المنتدى و سيصلك البونص اتومتكيا كل اول شهر حاول التعلم
في البداية من المواضيع و لتدرب على التجريبي مدة ثم انطلق في الحقيقي تقبل مروري

egyptian200100
05-24-2015, 23:38
بسم الله الرحمن الرحيم
اخى الكريم
الموضوع مرتبط بعدد ردودك فى المنتدى
كم رد اجمالى اخر الشهر يحول لك فى حسابك فى شركة انستا
اما عن الطريقه هناك موضوع مطول فى المنتدى هنا
مشروح فيه كل شىء
مشكور
وتقبل مرورى

BASAM IBRAHEM
05-25-2015, 07:55

waelmma
05-25-2015, 08:38
:(:(:( واضح اختى الكريمة انك اسطتعت ان تربطى المنتدى بحسابك
وعلا ك العملية سهلة جدا انتى بتخشى على صفحة المنتدى وتختارى attach to acount
وتضعى رقم حسابك فى انستا وكلمة السر

moh93
05-25-2015, 09:44
انت بكدة بيكون مطلوب منك انه يتم فتح الحساب فى لشركة عشان صل على البوص
بس يجب انه يكون التداول فى الحساب بعد الحصول على البوص واكيد البوصن فكرة كويسة جدا لبدء فى الفوركس

sameh-a
05-26-2015, 01:11
بسم الله الرحمن الرحيم
اخي الفاضل بعد التسجيل بالمنتدى ةتفعيل الحساب وةربط حسابك بانستا فوركس بالمنتدى عليك المشاركة
الفعالة بالمنتدى لجمع اكبر عدد من البونصات

هاشم احمد
05-26-2015, 01:27
و الله يا اخي الكريم، هدا الأمر يعود لأن النظام المالي و المصرفي الأروربي يعتمد على كل أنواع الربا، و بالتالي فهو يهدر أموالا كثيرة في ما يسمى بالقيمة المضافة و التي عادة ما تكون مرتفعة، لدا لابد من العمل على التعامل مع البنوك الإسلامية كحل للمشكل

yassine imq
05-26-2015, 01:41
مشكور اخي الكريم على هذا الموضوع الهام
تتسابق الكلمات وتتزاحم العبارات لتنظم عقد الشكر الذي لا يستحقه الا انت
اليك يا من كان له قدم السبق في ركب العلم والتعليم
اليك يا من بذلت ولم تنتظر العطاء

a7med sniper
05-26-2015, 01:44
المهم تكون ربطت حيسابك بالحساب فى المنتدى هنا من اجل ان يكون مع بدايه الشهر يكون فى تحويل للبونص اللى حمعته فى حسابك للتداول به

والله المستعان

mohamedhassn
05-26-2015, 01:49

محمد مختار
05-26-2015, 01:57

Kiing
05-26-2015, 04:18
ممكن انه بتفعيل حسابك ممكن متلا بعدذلك كثف تم منه مع جهودك لكسب البونص اي انه عن طريق الردود لتتمكن من المتاجرة ممكن معه سوق الفوركس ممكن متلا ان تدرب اولا على حساب ديمو

FullyActive
05-26-2015, 04:48
انتى فى البداية بتسجلى فى المنتدى وبعدها بتفتحى حساب فى شركة انستا فوركس وبتضعى كود الدعاية بتاع المنتدى اثناء التجسل فى شركة انستا فوركس وبعدها تأخذى رقم الحساب فى الشركة وتدخلى على الملف الشخصى وتربطيه بعضوية المنتدى وخلاص..

mohammedsabih
05-26-2015, 05:57
السلام عليكم اختي بعد ذلك قومي بتفعيل الحساب وانا شخصيا انصحك بلتدريب الجيد واخذ البرامج التعليميه
الموجوده في المنتدى وعمل حساب تجريبي والتدريب عليه ليتسنى لك المتاجره بشكل صحيح
ومن الله التوفيق وشكرا...

ahmed90
05-26-2015, 14:16
اخى الفاضل فى سوق العملات الفوركس لا يمكنك الربح الا عن طريق التداول وان كنت مبتديء وليست عندك خبرة للتداول فمن الممكن ان تفتح حساب ديمو تتعلم فيه حتى تكتسب الخبره

محمود مرعى
05-26-2015, 14:29

حضرتك ان شاء الله ممكن انك تربطى الحساب فى انستا بحسابك فى المنتدى من خلال انك تدخلى على
ملفك الشخصى وبعد كده تضغطى على بونص مقابل الردود وبعد كده تدخلى رقم حسابك

8150017
05-26-2015, 14:34
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته والصلاة والسلام على سيدنا محمد الصادق الامين وخاتم المرسلين كان المفروض اولا تسجل فى الشركه وبعدين تسجل فى المنتدى لربطهما ببعض ربنا يوفقكك

m.kh
05-26-2015, 15:33
انتي هتزوري القسم التعليمي وتشوفي طريقة فتح حساب في انستا فوركس وكيفية ربط هذا الحساب بحسابك في المنتدي والبونص اللي هتجمعيه من التعليقات هيتحول لحسابك في انستا كل أول شهر وتتاجري بيه وربنا يكرمك وتحققي ربح وخليك ان اللي ممكن تسحبيه ربحك فقط بدون البونص وربنا يوفقك ان شاء الله

nda
05-26-2015, 20:16
الشموع اليابانيه من اهم اشكال الشارت التى يعمل عليها المتدالون فى الفوركس
حيث انها تعطى قراءه جيده لاتجاه العمله القادم وذلك لمن يتقن قراءة هذه الشموع
وموضوع الشموع اليابانيه واشكالها هو موضوع طويل ويحتاج الى قراءة الكثير من المواضيع عنها حتى تتمكن من اتقانها

ASMAA TAHA
05-26-2015, 21:15
لابد وان تعمل ردود كثيرة لكى يكون معاك بونص لا باس به اى ان يكون كبير
ثم اربط حسابك قبل نهاية الشهر بحساب فى شركة انستافوركس ثم عليك ان تفعل حسابك وتداول وتسحب الارباح فقط دون البونص

faycalkouidri
05-26-2015, 21:32
السلام اخي انت الان عضو في منتدى لكن مش ربط حسابك لازم اتروح لملفك الشخصي وضيف رقم حسابك وكلمة
المرور بالتالي بتكون ربط حسابك بالمنتدى

madlove1987
05-26-2015, 21:39
يجب ان تقوم بالمشاركة فى االمنتدى وتكتب مواضيع ويجب ان لاتكون منقولة من اى شخص اخر :o
ويتم تحويل نقاط البونص الخاصة بك الى شركة الفوركس الرئيسية وتتم المتاجرة بيهم

hidouri25
05-26-2015, 21:46
السلام عليكم و رحمة الله و بركاته
و الصلاة و السلام على افضل المرسلين حبيبي محمد و اله و صحبه
صديقي الكريم ابحث في اليتيوب او قسم التعليمي ستجد ما تبحث عنه
و في الاخير اتمنى ان يرزقنا الله خير الدنيا و الاخرة

العراقي
06-12-2015, 20:22
انت بكدة بيكون مطلوب منك انه يتم فتح الحساب فى لشركة عشان صل على البوص
بس يجب انه يكون التداول فى الحساب بعد الحصول على البوص واكيد البوصن فكرة كويسة جدا لبدء فى الفوركس

alaaelsayed
06-12-2015, 21:51

MOHAMED forex00
06-14-2015, 17:26

---------- Post added at 02:26 PM ---------- Previous post was at 01:59 PM ----------

ibrahim forex
06-14-2015, 17:56

Emam_gad
06-14-2015, 18:01
لذلك فانه يجب عليهم في هذه الحالة عندما يكون هناك موعد لصدور أخبار اقتصادية أو تصريحات هامة أن يخرجوا من السوق بإغلاق عقودهم المفتوحة والانتظار حتى تكون هناك فرصة أخري مناسبة لدخول السوق وهذه أفضل طريقة لهم أن يدخلوا السوق فقط عندما يكون هادئا وبذلك يتجنبوا المتاجرة العشوائية أثناء الأخبار والتفكير في الحركة الفنية للسوق.

MEDHAT MOUSTAFA
06-16-2015, 16:22

seifhd
06-17-2015, 12:19
السلام عليــــكم
أخي الكريم أنصحك بزيارة القسم التعليمي للمنتدى و للمساعدة أنا هنا لا توجد مشكلة راسلني أو اتصل بالمشرفين
بالتوفيق أخي العزيز

ahfirnet
06-17-2015, 12:31

mahmoud_shijoo
06-17-2015, 12:35
وعليكم السلام اخي الكريم
قم بالتسجيل في استاا فوركس
ثم قم بربط الحسااابين ببعض ليتم تحوويل البونص كل اول شهر علي حسابك في استاا فوووركس
بالتوفيق لك ولكل اعضااء االمنتدي الكرااااا

Roshdy
06-17-2015, 13:41
احتى الفاضله فى بوست مثبت فى كيفية ربط الحساب بك بالحساب الخاص بالمنتدى
ممكن ترجعى ليه والجزء الاخير اللى هوالمتاجرة يرجع ليكى لكن بعد اتقان المتاجرة واتقان استراتيجية فانصحك بالذهاب للقسم التعليمى

sifsupreme1
06-17-2015, 13:49
السلام عليكم و رحمة الله تعالى و بركاته
قم بتفعيل حسابك وبعدذلك كثف جهودك
لكسب البونص عن طريق الردود
لتتمكن من المتاجرة فى سوق الفوركس
لكن تدرب اولا على حساب تجريبى
قبل المجازفه فى حساب حقيقى
و تحياتي لك سلام

mechanical
06-22-2015, 02:20
السلام عليكم ...... انتي هتلاقي موضوعات في المنتدي علشان تفتحي الحساب بطريقة سليمة وان شاء الله تضيفي الحساب الي الملف الشخصي
وبالتوفيق ان شاء الله في المنتدي والتداول

hager omar
06-23-2015, 01:40
السلااام عليكم ورحمة الله وبركاته

بالنسبة لربط حسابك فقد افادك احد الاعضاء الكرام وقال لك كيف تستطيع ان تربط الحسابين ببعض وبعد الربط سوف يتحول البونص الي حسابك تلقائيا

تقبل مروري

Kiing
06-26-2015, 22:17
ممكن لانه بتفعيل حسابك تم منه متلا انه ممكن معه من عدذلك كثف جهودك تم منه متلا انه ممكن معه لكسب البونص عن طريق الردود تم منه لتتمكن من المتاجرة فى سوق الفوركس

osama147
06-26-2015, 22:19
السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة
ابدا بجمع البونوص من خلال المشاركة على المواضيع بمشاركات جيدة وتكون قيمة وتكون فى مجال الموضوع وبعدها يتم تحويل البونوص الى حسابك فى شركة انستااا
تقبل مروري رمضان كريم

MEDHAT MOUSTAFA
06-29-2015, 04:20
اولا السلام عليكم و رحمة الله و بركاته و الصلاة و السلام علي اشرف المرسلين محمد صلي الله عليه و سلم اما بعد قم بتفعيل حسابك وبعدذلك كثف جهودك لكسب البونص عن طريق الردود لتتمكن من المتاجرة فى سوق الفوركس و لكن تدرب اولا على حساب تجريبى قبل المجازفه فى حساب حقيقى

ARIF ALLAH
06-29-2015, 04:59
شكرا جزيلا لك اخى الكريم على طرحك لهدا الموضوع اظن انه قم بتفعيل حسابك وبعدذلك كثف جهودك لكسب البونص عن طريق الردود لتتمكن من المتاجرة فى سوق الفوركس و لكن تدرب اولا على حساب تجريبى قبل المجازفه فى حساب حقيقى اتمنى لك وللجميع النجاح و التوفيق في هذا المجال

ayoub321
06-29-2015, 08:09
بسم الله الرحمن الرحيم
السلام عليكم أعضاء المنتدى فوركس مصر
شكراً أخي على طرحك هذا الموضوع الرائع
شرك في المنتدى بمواضيع مواضيع نستفيد منها وتحصل على بوينس
اتمنى لك ولنا التوفيق والنجاح إنشاء الله

OSAMA AMER
06-29-2015, 12:29
بســـم اللـــه الرحمـــن الرحيـــم مرحبا بك اخى الكريم وكل الاخوة الكرام اعضاء ومشرفى المنتدى اخى الحبيب مهما نشرح لك لن تصل لك المعلومة ولكن ادلك انا
هنا فى المنتدى موضوع مثبت يمكنك ان تعود اليه فيه شرح كامل وبالصور عن كل صغيرة وكبيرة فى كيفية ربط الحسابين معا

mohamed ahmed35
06-29-2015, 13:42
أشكرك أخى الكريم على عرض الموضوع
وأتمنى أن يستفيد منة الجميع
ادخل قسم التعليم

valencia
06-29-2015, 13:51
هناك شرح مفصل في اعلى المنتدى لكيفية
ربط حسابك بالمنتدى و اذا لم تفهم شيء راسلنا

alaa ali
06-29-2015, 13:56
السلام عليكم
بعد ما تسجل يجب ان يكون عندك استراتيجية مجربة على حساب تجريبى قبل البدء فى حساب حقيقة لمعرفة التداول بالعملات الاجنبية
بالتوفيق

ahmed bakry
06-29-2015, 14:16
كل اللى عليكى انك تفضلى تعملى ردود ومشاركات هايتحسبلك البونص وبعدين تفتحى حساب ف الشركة وتربطيه بالمنتدى وتتداولى بعد كدة عادى جدا

MONTASR SHABAN
06-29-2015, 14:25
اذا لم يكن حسابك اتفعل فعليك ان تتواصل مع ادراة المنتدى
وبعد تفعيله رد على المواضيع المعروضة من قبل الاخوة الاعضاء حتى تحقق بونص تدخل به سوق الفوركس
وشكرا .

messi94
06-29-2015, 15:01
السلام عليكم و رحمة الله تعالى و بركاته أما بعد اخي الكريم

اتمنى الاعضاء يفيدونا لان انا كمان جديدة فى هذا المجال ومعنديش خبره كافيه للاسف الشديد

مهند سباعنة
06-29-2015, 15:23
اخي الكريم يجب عليك تفعيل عضويتك في البنك الذي سوف تربطه مع حسابك في المنتدى لتنتقل الأموال عبره
تقبل احترامي

0sama
06-29-2015, 15:32
بتفتح حساب مع انستا و بتربط الحساب في المنتدي بعد تفعيله و الشرح موجود بالفيديو في المنتدي
و بالصور ايضا و علي المنتديات المختلفة

mazn
06-30-2015, 03:51
عليك ان تبدا في الردود حتي تكسب بونص من خلال المنتدي وتبدا ان تتاجر به بعد ذلك وجزاك الله كل خير

أتمنى تجارة مربحة للجميع

westside11
06-30-2015, 05:17
;);)اللهم صل و سلم على سيدنا و مولانا محمد و اله و صحبه
الى حد الان لم احفظ هذه الاسماء فانا اصلا لا اركز كثيرا على الاسم بل الشارت هو الذي يحدد
و في الاخير لا يسعني الا ان اتمنى لنفسي و لكم النجاح

kokou
07-03-2015, 07:07
تحياتى لك ولجمبع اعضاء

waelmma
07-03-2015, 10:32
اختى الكريمة وقبل عمل اى تعليقات فى المنتدى يجب ان تقومى بربط المنتدى
بانستا حتى يتم تحويل البونص اول كل شهر الى حسابك فى انستا وبتتم هذه العملية اتوماتيك وبدون تدخل منك

snnaky
07-31-2015, 17:35
طب مبروك اولا على التسجيل بالمنتدى وكمان لأنك بتشاركى وعايزة تستفيدى من المنتدى
عشان تربطى حسابك فى موضوع فى المنتدى عن كيفية الربط ممكن تتابعية ودة الرابط

كمان لو عايزة اى شروحات او فيديوهات حتلاقى القسم التعليمى وتستفيدى بس نصيحة اوعى تتاجرى بدون علم ودراسة الأول

@bd
08-13-2015, 17:46
يجب التسجبل فى الشركه اولا والتاكد من بيانات التسجيل وبعد ذلك العمل بجهد فى الردود ومعرفه كيف التعامل فى مجال الفوركس من خلال الممارسه والبحث عن المعلومات من الكتب ومشاهده الفيديوهات التعليميه

Chima
08-16-2015, 16:50
خليك مع هذا الموضوع فيه شرح بالفيديو لخطواة التسجيل http://forex-masr.com/showthread.php...استمرار
و لو النت عندك ضيف ممكن تتابع الشرح مصور في هذا الموضوع http://forex-masr.com/showthread.php...المنتدى

forex all arabes
08-23-2015, 22:57
اولا السلام عليكم و رحمة الله و بركاته و الصلاة و السلام علي اشرف المرسلين اما بعد:
عليك ان تبدا في الردود حتي تكسب بونص من خلال المنتدي وتبدا ان تتاجر به بعد ذلك و الله مستعان شباب

andro2015
08-23-2015, 23:58
السلام عليكم لازم يكون ردودك اكثر من سطر ونص علشان البونص يتحسب بعدين
بتدخلى على صفحتة وتكتبى رقم الحساب والباسورد الخاص بانستا وتبدءى فى التعلم

tarik46
08-30-2015, 18:01
هناك موضوع به شرح مفصل عن كيفية ربط حسابك بشركة انستا في قسم support forum
حيث يكفي الدخول الى اسمك في اعلى المين ثم الضغط على bonus for post و بعد ذلك تضيف رقم حسابك
تقبل مروري

andro2016
09-23-2015, 17:19
السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة اختى بعد ما فتحتى حساب حقيقى فى انستا فوركس بيوصل
على الايميل بتاعك رقم الحساب والباسورد انسخيهم وادخلى على صفحتك فى المنتدى واكتبيهم فى المكان المخصص

a l
09-23-2015, 17:34
السلام عليكـم
المشاركة الذى يتم تحويله اول كل شهر الى الحساب للتداول وتحويل الارباح فقط والخبرة المطلوبة
بالتوفيق

sharshabil
09-23-2015, 18:48
تاني خطوة هو انك تسجل بشركة انستا فوركس تفعل الحساب بالاوراق
و تربط الحساب هنا في الممنتى الطريقة مشروحة في موضوع مثبت

karimovtich
09-23-2015, 20:21
اختي الكريمه بعد ربط حسابك في المنتدي بانيستا عليكي بالتعلم علي الميتا تريدر وفتح حساب ديمو للتجريب عليه وتعلم كيف تتداولي علي الفوركس

ynwa1892
09-23-2015, 20:27
السلام اخي
انصحك ان تتجه الى القسم التعليمي ستجد كيفية المتاجرة من المنتدى والشركة وكيفية الربط بينهم المهم انك تستفيد من جمع البونص هنا
وفقك الله

tawfik999
09-23-2015, 20:32
بسم الله رحمن و صلاة و سلام على أشرف المرسلين اخي الفاضل و بعد
ان عليك اعطاء لهم رقم حسابك الشخصي بعدها يربطن الحساب و يمكنك التدوال

seifhd
09-24-2015, 10:16
الســــــــــــــــــــــ ـلام علـــــيــــــــــــكم و رحمــــــــة الله تعـــالى و بــــركــــاته
أخـــي الكـــريـــم أنــصـــحـــك بـــزيـارة القســـم التعليمــــي للمنتــــــدى
بالتـــــوفيـــــــــق للجــــميـــــع موفــــــقـــون انشــــاء الله

---------- Post added 09-24-2015 at 08:16 AM ---------- Previous post was 09-23-2015 at 07:58 PM ----------

الســــــــــــــــــــــ ـلام علـــــيــــــــــــكم و رحمــــــــة الله تعـــالى و بــــركــــاته
أخـــي الكـــريـــم أنــصـــحـــك بـــزيـارة القســـم التعليمــــي للمنتــــــدى

mohammed55
09-26-2015, 06:16
بتفتح حساب مع انستا و بتربط الحساب في المنتدي بعد تفعيله و الشرح موجود بالفيديو في المنتدي
و بالصور ايضا و علي المنتديات المختلفة تقبلو مروري

chomadara
10-20-2015, 17:33
السلام عليكم ورحمة الله تعلى وبركاته والصلاة والسلام على أشرف الخلق سيدنا محمد
ممتاز كنت أنتضر بفارغ الصبر مثل هدآ الشرح المفصل والمفيد شكرا إخواني

nadjatalgeria23
10-20-2015, 17:45
السلام عليكم و رحمة الله تعالى و بركاته

nawfal7
10-20-2015, 17:50
بعد التسجيل في المنتدى يمكنك التسجيل بشركة انستا و ربط حسابك بالمنتدى لكي تجمع البونص الخاص بالردود و تضيفها لحسابك في الشركة لبدأ التداول و الربح، كما يمكنك التوحه الى المنتدى التعليمي للاستفادة من الدروس الخاصة بعالم الفوركس
بالتوفيق ان شاء الله

akram mohamed obaid
10-20-2015, 18:13
اخي الكريم حاول ان تجتهد لعمل اكبر عدد من البونص حتى تتمكن من المتاجره بها عن طريق حسابك في شركه انستا فوركس بعد ان تربط حسابك بالمنتدى بحسابك بالشركه

onelove
10-20-2015, 19:07
السلام عليكم اخواني الاكاركم فيما يخص سوالك اظن انك بدات بالعكس انا اول شيء ربطت الحساب و حاولت مرارا و تكرارا حتي استطعت التفعيل لانه لن تستفيد من البونص ان لم تكن مفعل و بعدها اتجه للرددد و شكرا

عبير زيد
10-20-2015, 19:08
تحياتى لك ولجمبع اعضاء

ashraf mamdouh
10-20-2015, 19:13
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته أختى الفاضلة عليكى الدخول الى موقع اليوتيوب وكتابة جملة طريقة التسجيل فى شركة انستا
ستجدى اول فيديو يشرح بالصوت والصورة شرح تفصيلى اتبعى الخطوات
بالتوفيق ان شاء الله

seifhd
10-20-2015, 20:54

zesrt
10-22-2015, 17:00
تنتظر حتى تغلق الشمعة وتبدأ تجارة جديدة مع شمعة جديدة ، لأنه ربما تدخل في وسط الشمعة وكل مؤشراتك تعطيك إشارحساب هدف فإن هذا راجع لك ، فبعض التجار يختارون مستويات الدعم والمقاومة كأهداف للربح ، وآخرون يختارون كميات ثابتة من النقاط كأهداف ربحية لكل صفقة مثلا 10 نقاط أو 50 نقطة ربح ، على أية حال حدد أهدافك بتركيز ولا تخرج مبكرا مهما حدث وتمسك بنظام استراتيجيتك

---------- Post added at 03:00 PM ---------- Previous post was at 02:58 PM ----------

الكريم على الموضوع القيم و على المعلومات التي قدمتها وأتمنى أن يستفيدبشكل عام، فإن بالنسبة للمتداول المبتدء، يعد كل شيء جديد و معقد. و من المهم ان يتعلم هم الذين يحققون الارباح. إن هذه النسبة من الممكن أن تكون أكثر من ذلك لو أن المتداولون يقومون الجدد أفضل . فينصح منها الإخوة الكرام إن شاء الله، بالفعل هي خبايا، و ياريت لو تقدم الكثير إن شاء الله، بالتوفيق لك

aboubakr el ayach
10-22-2015, 17:01
السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاتخ اختي الغالية في الحقيقة ربط الحساب بالمتدى سهل للغاية وما عليك سوى ان تقوم بالبحث في يوتيوب عن الربط مع وضع اسم المنتدى وكذا الشركة تحياتي وتقبل مروري

Wassa04
10-22-2015, 17:55
مرحبا بك اخيت الفاضلة شمكنك زيارة
القسم التعليمي هناك فيديو يشرح ذلك تقبل مروري

mida2014
10-23-2015, 15:01
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته تعتبر ادارة راس المال العامل الاساسي في التحكم في الحساب وكدالك اتباع منهجية اساسية في التداول او استخدام استراتجيو ناجحة

csebai11
10-23-2015, 16:24
السلام عليكم و رحمة الله و بركاته مشكور اخي على الموضوع
الامر في غاية السهولة عليك ان تتجه الى الملف الشخصي و تربط حسابك بالمنتد في bonus for poste

YOSAF
10-28-2015, 17:56
السلام عليكم
يجب عليك اخي أن تربط حسابك في الشركة بالمنتدى حتى تستطيع استلام البونص عليه وتتعلم استراتيجية لتعمل بها بالتوفيق

ranyxmohamed
10-28-2015, 18:06
اول شي انت سجلت في منتدي تمام هتعمل حساب في شركة انستا فوركس وتربطه بالمنتدي بعد كده لو ينفع حضرتك تفعله فعلة تبتدي تشتغل وان شاء الله خير

seifhd
10-28-2015, 18:10

aymendone
10-28-2015, 18:23
قم بتفعيل حسابك وبعدذلك كثف جهودك لكسب البونص
عن طريق الردود لتتمكن من المتاجرة فى سوق الفوركس

asxqwzdc1
10-29-2015, 12:36
في أسواق فوركس عملية مربكة. و على الرغم من أن هذه الأسواق ليست معقدة بشكل عام، فإن بالنسبة للمتداول المبتدء، يعد كل شيء جديد و معقد. و من المهم ان يتعلم المتداولون الجدد أفضل استراتيجيات التداول التي من الممكن إستخدامها في الحالات المختلفة لـ أسواق فوركس. فينصح الخبراء في أسواق فوركس المتداولون استخدام استراتيجية تداول

ahmedhathout
10-29-2015, 12:46
ربط الحساب عن طريق صفحه البروفايل بتاعتك فالمنتدى هتلاقي كلمه
attatch account
هتكتب فيها رقم حسابك فانستا

kacembouden1
10-31-2015, 19:12

بارك الله فيك اخي على هدا الموضوع الجميل و ربي يجعلو في ميزان حسناتك

الله يهدينا و يهدي جميع المسلمين جزاك الله خيرا وبارك فيك

---------- Post added at 05:12 PM ---------- Previous post was at 05:04 PM ----------

الله يهدينا و يهدي جميع المسلمين جزاك الله خيرا وبارك فيك

aissadz
10-31-2015, 19:17
اشكرك علي هذا الموضوع الشيق اتمني لك التوفيق
جزاك الله كل خير و تقبل مروري

ladharimohamed
10-31-2015, 19:59
بسم الله الرحمان الرحيم
لربط المنتدى بالشركة عليك الذهاب الى ملفك الشخصي في اعلى الشاشة و عليك للبدأ بتجريب الديمو و قراءة العديد من الكتب
السلام عليكم و رحمة الله

sinn
10-31-2015, 19:59
Content=السلام عليكم و رحمة الله و بركاته كيف الحال ارجو ان تنال تعليقاتي اعجابكم و ان يشارك الجميع للاستفادة من بعض اود ان اشكرك اخي الكريم على موضوعاتك و شروحات المفيدة امتنى منك مزيدا من التألق تقبل مروري

asxqwzdc6
11-11-2015, 00:38
السلام عليكم مشكور اخي على شرحك لهده النمادج المهمة هناك البعض يشتكون من عدم الخشوع في الصلاة، فما هو العمل الذي يجعل المرء يخشع في صلاته البكاء في الصلاة من ضمن ذكر الله في الخلاءفي التحليل الفني و لكني اجدها صعبة الفهموان شاء الله يستفيد منها جميع الاعضاء واتمنى ان يتفاعلوا مع هذا الموضوع وانا عن نفسى ساتابع الموضوع لاهميته هكدا ولو كان شرحها بالفيديو لكان اسهل

doaa sary
11-11-2015, 06:23
و لكن تدرب اولا على حساب تجريبى قبل المجازفه فى حساب حقيقى

labsir
11-11-2015, 07:57
والله يا اخي بعد ما تسجل يجب ان يكون عندك استراتيجية مجربة على حساب تجريبى للربح
والله الموفق والمعين

ppttss
11-11-2015, 09:25
اولا عند ربط المنتدى بالحساب الخاص بانستا اولا عند تسجيل حسابك بانستا عليك بالكتابة فى خانة

معينة كلمة منتدى فى الخانى حتى يتم الربط بين الحساب والمنتدى وبعدها تضيف رقم الحساب بالمنتدى

حسام بيه
11-11-2015, 09:45
اخي الشرح بالكتابة قد يبدو طويلا ومعقدا بعض الشيء لذلك ادعوك لمشاهدة فيديو على اليوتيوب بعنوان منتدى فوركس العرب وستجد فيه طل ماتحتاج باذن الله

hassan12678
11-11-2015, 10:01
سجل بزعدين تحصل على بونص

WRZ
11-11-2015, 10:03
السلام عليكم يا كريم
جزاك الله خيرا علي هذه المعلومه المميزة والمفيده
بعد احداث هبوط اليورو الي 1.07أحدث انخفاض في EUR / USD:
تستعد لاستكمال سياسة تقليل قيمة اليورو رئيس البنك المركزي الأوروبي دراغي يوم الاربعاء .
إذا لم تتراجع عن تلك السياسه!!!!!!
يمكننا أن نرى انخفاض EUR / USD الي ادنى مستوياته بالقرب من 1.0660 وتشق طريقها نحو 1.05
يا شباب حضرو stop entry order , و بالتوفيق

waleed shaaban
11-11-2015, 10:19
يوجد من الشروحات ما هو متوفر لدى المنتدى وبالطريقه التى يسمكن ان تربط به الحساب بالمنتدى و الشرح يطول و هناكاحد الاعضاء افاد برابط للشرح و ان كان من المفترض ان تكون تلك اولى اخطوات التى كان من واجب عليك ان تقوم بها قبل المشاركات

yahoo11
11-23-2015, 14:27

asx
11-25-2015, 19:03
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته أخى الكريم مشكور على هذا الموضوع لقد اعجبني موضوعك كثيرا فهو منظم و منسق كثيرا و مليء بالمعلومات الرائعة عن مجال رائع جدا الا و هو الادوات المشتقة في الفوركس ولكن اتمنى ان تعيد شرح الموضوع باستفاضة اخي الحبيب شكرا لك على هذه المواضيع المهمة فاأكثر من ذلك لانى لم أفهم حقيقة الموضوع جزاك الله كل خير بالتوفيق ان شاء الله

labsir
11-25-2015, 21:04
والله يا اخي الكريم بعد ما تسجل يجب ان يكون عندك استراتيجية مجربة على حساب تجريبى للربح ان شاء الله
والله الموفق والمعين

heroo252
11-30-2015, 03:09
انتا كده ماشى تمام مفيش جديد غير انك تشتغل
وتعمل جهد وتجمع بونص اكتر وتحاول لما يوصلك تحقق منه ارباح
تكون قابله للسحب ان شاء الله

houssemmidou4
12-23-2015, 01:13
من اجل ربط حسابك بشركة انستا فوركس عليك الضغط على اسمك في اعلى اليسار ثم على
bonus for post ثم اضغط على add account و يجب عليك ان تتسجل بكود دعاية المنتدى

justsmile
12-23-2015, 01:36

جميل جدا و زيدينشاطك اكثر حتى يزدادلك البونص من الردود حتى تجمعي مبلغ جيد للبدء به ..
بالنسبة لفتج جساب بانستا يوجد موضوع مثبت بالمنتدى خطوة بخطوة بكيفية فتح حساب بانستا .. و كيفية ربطه هنا .. انصحكبالرجوع له فلن تجدي افضل منه بالشرح

aldralmknon1412
12-23-2015, 03:40
اختي هنا في المنتدى موضوع مخصص لذلك تجديه على ما اعتقد في
القسم الثاني من النتدى مثلا اكتبيه بالبحث ولو كلمة منه
وهناك شرح مفصل

one k
01-10-2016, 14:57
السلام عليكم .... انت ادخل الي الشركة وبعدها ان شاء الله ممكن تتعلم التداول وتربح من التداول ان شاء الله وتسحب الارباح عادي جدا
من المهم ان يكون لاتعامل مع التداول علي اساس واضح وتعليمي متين
بالتوفيق ان شاء الله

forexdz
01-10-2016, 15:04
لوكي هو بعد التسيجيل والربط لين المنتدى والشركة وهاذا اول خطوة
والردود تتجمع البونص
وبعدها اول راس كل شهعر جدبد يتحول البونص اوتوماتيكيا مباشرة الى حخسابك للسرة
ويمكن ابتداول به
بالتوفيق

yahiahd
01-10-2016, 16:14

لله يهدينا و يهدي جميع المسلمين جزاك الله خيرا وبارك فيك

latraaa
01-10-2016, 19:01
يا اخي الكريم، اولا مرحبا بك في المنتدى و أتمنى أن تقضي أوقاتا ممتعة، على اية حال يمكنك العمل على فتح حسابك في شركة إنيستا و العمل على ربطه بالمنتدى و لكن يجب عليك إدخال كود الدعاية لكي تتمكن من الحصول على البونيص

OsamaNasser
01-10-2016, 20:51
ممكن تربطي الحساب بتاعك في انستا علشان تستفادي من البونص من خلاص صفحتك الشخصيه
هتلاقي مكتوب bonus for post هتدوس عليها وتعملي اضافه للحساب بتاعك
او ممكن تستعيني بالشرح اللي في الموضوع ده
http://forex-masr.com/showthread.php?669-%D8%B7%D8%B1%D9%8A%D9%82%D8%A9-%D8%B1%D8%A8%D8%B7-%D8%AD%D8%B3%D8%A7%D8%A8-%D8%A7%D9%84%D8%AA%D8%AF%D8%A7%D9%88%D9%84-%D8%A8%D8%A7%D9%84%D9%85%D9%86%D8%AA%D8%AF%D9%89

one god
01-11-2016, 13:02
بعد التسجيل في المنتدى يا طيب انصح اولا بانك تتصفح كل المواضيع الي فيها قوانين التداول بالبونص وكل القواعد
بعد ذلك ممكن تبدا في العمل على واجهتين الاولى انك تعمل ردود وبونص والثانية انك تتعلم وتتدرب استعدادا له

big.pharaoh
01-21-2016, 15:46
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته .. اتمنى تكون ربطت حسابك. لان موضوعك قديم. واكيد االاخوه مشكورين ساعدوك. تقبل تحياتي واتمنالك ربح وفير

---------- Post added at 12:46 PM ---------- Previous post was at 12:37 PM ----------

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته .. انا شايف احد الاخوه نزلك رابط الشرح بالفيديو. واتمنى انك تكونى استفدتي وفعلتي حسابك

latraaa
01-21-2016, 17:14
مشكور أخي الكريم على الموضوع و على الطرح، و على اية حال بعد التسجيل في المنتدى قم بالتسجيل في شركة إنيستا و أثناء التسجيل لا تندى أن تدخل كود الدعاية الخاص بالمنتدى في خانته، و من ثم قم بربط حسابك في المنتدى بحسابك فب إنيستا

WASEM DALLOUL
01-21-2016, 17:17
السلام عليكم
بعد ذلك يا اخي الكريم عليك فتح حساب حقيقي في شركة انيستا فوركس وتفعيل الحساب وثم ربطه بالمنتدى عن طريق الدخول الى صفحتك الشخصية في المنتدى والدخول بعدها إلى بونص فور بوست ويمكنك ربطه من هناك
وبالتوفيق للجميع

basma.seif
01-21-2016, 18:01
مرحبا
تنشأ حساب بشركة انستا فوركس للتداول و تدرس المنصة كويس جداً و من الردود تأخذ بونص تقوم بربط حسابك بالمنتدى بالحساب الخاص بالشركة لتحول ما تربحه من مقابل الردود و هو البونص إلى حسابك لتداول به على المنصة و تربح و بالتوفيق

zekraoui08
01-21-2016, 18:52
تقبل مرورى

mody555
01-22-2016, 13:30
في نهاية المطاف، ستصل الإتّجاهات جميعها الى خطّ النهاية. لذلك، يتحوّل هذا الإتّجاه الصعودي الى هبوطي عندما تنشأ سلسلة من القمم الأدنى والقيع الأدنى كما يظهر أدناه.

never6
01-23-2016, 20:54
مشكور على هذا الموضوع لقد اعجبني موضوعك كثيرا فهو منظم و منسق كثيرا و مليء بالمعلومات الرائعة عن مجال رائع جدا امتنعت عن المنتدى لمد السلام عليكم اخي العزيزوالمهم التعليم اولا والفوركس سينتظرك الى ان تنتهى من والحمد لله الهندسةامتحكليمن ة اناتكا لسلامانا انك خلصتالفاضل ثانوية عاما لشهرين اللى فاتوك دولة على خير وان شاء الله

Zezobebo3
01-23-2016, 21:15
بسم الله الرحمن الرحيم اخى اكيد الاخوه هون جاوبوك بما فيه الكفايه ولكنى سأقول لك نصيحه واحده فقط انها ارجوك ان بدأت تتداول بعدما ربطت حسابك فى انيستا بحسابك فى المنتدى ارجوك وانت تتداول الا تطمع وان لاتخاف ابدا طالما انت واثق من تحليلك ومن ادواتك توكل على الله ولا تشغل بالك بأى شئ اخر تقبل مرورى وتحياتى الك

jallou
01-23-2016, 22:15
صدر تقرير الناتج الإجمالي المحلي لعام 2015 من قبل مكتب الإحصاءات الاتحادي الألماني ونجح بالتفوق على توقعات النمو بنسبة 1.60%، حيث ارتفع بنسبة 1.70% للعام في علامة على ان النمو في مساره الى التطبيع. كان هناك عدد كبير من التحسينات بما في ذلك سجل انخفاض البطالة والاستهلاك المحلي القوي وكانت هذه المعطيات الدوافع الرئيسية للقراءة الايجابية للناتج المحلي الإجمالي مما كان متوقعا، وخصوصاً في حين يعاني التصنيع والإنتاج الصناعي بسبب ضعف ظروف التجارة العالمية. وتظهر المعطيات الأخيرة للصادرات والواردات ان الواردات تفوقت على نمو الصادرات بنسبة 5.70% مقابل 5.40% للصادرات. ونجح تحسن إنفاق الأسر ونمو الأجور بتعويض ضعف التصدير الى حد كبي

محمد صلاح
01-23-2016, 22:31
بصى اختى العزيزة الموضوع سهل انت تشاركى وتعملى ردود وتكونى بونص كويس بس الاهم انك تتعلمى كويس المتاجرة وبعد كدة تبداى المتاجرة

AHMED91
01-23-2016, 22:54
يمكن البدء في عمل المشاركات والمواضيع هنا في المنتدي
وبعد ذلك يمكن ان تستلم البونص نهايه كل شهر علي حسابك في الشركة والتداول عليه

justsmile
01-23-2016, 23:14
اهلا بك اختي الكريم .. جميل جدا و زيدي نشاطك اكثر حتى يزداد لك البونص من الردود حتى تجمعي مبلغ جيد للبدء به .. بالنسبة لفتج جساب بانستا وربطه فيكون من صفحتك الشخصية ..

ahichem
01-23-2016, 23:19
أنصحك بالتدرب على حساب تجريبي إذا كنت مبتدأة أما بالنسبة لربط الحساب فهو موحود تحت حسابك الشخصي ستجد خانات بإسم attach account +

ahmed2017
01-23-2016, 23:24
تحيه طيبه وبعد اود ان اشكر جميع
اعضاء المنتدى الكرام لما يقدمونه من
استفاده للجميع سوف تقوم بعمل حساب
وتربطه بالمنتدى وتتداول وتربح باذن الله

Bassem Hassani
01-26-2016, 18:02
لازم تكون مسجل فى الشركة تحت رعابة المنتدى علشان تكون قادر على ربط حسابك فى الشركة بالمنتدى هنا ومن الافضل تتاكد من دا قبل ما تربط حسابك لانه مش هيرضى يتربط لو انت مش متسجل تحت رعاية المنتدى وطبعا لو اتربط يبقى انت تمام وتقدر تستلم عليه البونص الشهر القادم وتبدا فى التداول بدون اى شروط اخرى ولو حقق ربح تكون قادر على سحبة عادى

Sami1985
01-26-2016, 21:12
السلام عليكم..
تحية طيبة لجميع الاخوة بالمنتدى العامر..
أتمنى لكم التوفيق..
عند التسجيل في انستا فوركس وعمل حساب عليك ادخال كود الدعاية وبعد ذلك اربط حسابك بالمنتدى هنا..
تقبلوا شكري...

BALBOL2016
01-26-2016, 22:27
اولا عليك بتفعيل حسابك ربطه بالحساب شركة انستا
ثم اجمع البونص , و قبل ان تتاجر عليك ان تتعلم الفوركس
بالتوفيق

nO sigNal
01-26-2016, 22:30
السلام عليكم و رحمة الله تعالى و بركاته ,,,,,,
الحمد لله و الشكر لله ,,,,,.
طريقة ربط الحساب مع شركة تداول امر سهل جدا
و يمكنك ايجاد الطريقة بسهولة في المنتدى
و بالتوفيق اخي ,,,,

zizo199
03-22-2016, 20:37

The_Gahbaz
03-22-2016, 21:51
انت الاول لازم يكون عندك حساب حقيقي علي انستا ولازم الحساب ده يكون معمول برابط الدعوه بتاع المنتدي.
بعد كده بتدخل علي ملفك الشخصي وتدخل علي كلمه bonus for the وتعمل ربط ما بين حساب المنتدي وحسابك علي انستا.. ربس كده في بدايه كل شهر هيتبعتلك البونص اللي جمعته من المنتدي

عيسى
03-22-2016, 22:36
اشكرك علي هذا الموضوع الشيق اتمني لك التوفيق
جزاك الله كل خير و تقبل مروري

ملاك الروح
03-23-2016, 00:27
السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته اخي الكريم تابع هذا الفيديو وسوف تستفيد ان شار الله

https://www.youtube.com/watch?v=J9v9eb5CzYY
اتمنى لك التوفيق

kymslye
03-23-2016, 03:17
قم اخي بفتح حساب في انستا فوركس تم اربطه بالمنتدى وأرسل لهم المطلوب منك متل نسخ مصورة لبطاقة الشخصية
وراح يقبلوك تم ضع ردود لكي تستفبج من تلبونص

aissahd
03-23-2016, 12:18

بارك الله فيك اخي على هدا الموضوع الجميل و ربييجعلو في ميزان حسناتك

لله يهدينا و يهدي جميع المسلمين جزاك الله خيرا وبارك فيك

latraaa
03-23-2016, 13:35
مشكور أخي الكريم على الموضوع و على الرأي و على المعلومات الراقية التي تقدمت بها و التي أتمنى ان يستفيد منها الإخوة الكرام إن شاء الله، كما أتمنى ان نراك في المستقبل القريب تحقق الكثير إن شاء الله يا أخي الكريم

abdelmadjid41
03-23-2016, 13:51
السلام عليكم و رحمة الله تعالى اخي الكريم عليك بزيادة جهودك لمساعدة الاخرين و كسب البونص و محاولة المتاجرة بها لكن عليك بالتجريبلي قبل الحقيقي

mohamed naga
03-26-2016, 03:39
السلام عليكم ... شكرا علي الموضوع المفيد نتمني منك الشغل الجميل والموضوعات المفيدة للناس اللي ف المنتدي
اتمني ليك التوفيق ان شاء

---------- Post added at 02:39 AM ---------- Previous post was at 02:36 AM ----------

السلام عليكم ... شكرا علي الموضوع المفيد نتمني منك الشغل الجميل والموضوعات المفيدة للناس اللي ف المنتدي
اتمني ليك التوفيق ان شاءp{

moodyloveelromansy
03-26-2016, 04:55
حياك الله اخى الكريم
واتمنى انى ربنا يوفققك انت وجميع اعضاء المنتدى الكرام
ويرزققكم من حيث لا تعلمون
واراااك فى القمه ان شاء الله انت وجميع اعضاء المنتدى لقد احسنتم الاختيار فى هذا المجال وتقبل مرورى وتحياتى لك وللاخوه الكرام جميعا ان شاء الله موفقيين دائما

othman1
03-26-2016, 05:04

اتمنى اكوون افدتك

neverlit4
03-26-2016, 22:27
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته أخى الكريم مشكور على هذا الموضوع لقد اعجبني موضوعك كثيرا فهو منظم و منسق كثيرا و مليء بالمعلومات الرائعة عن مجال رائع جدا الا و هوالمشتقة في الفوركس ولكن اتمنى ان تعيد شرح الموضوع باستفاضة اخي الحبيب شكرا لك على هذه المواضيع المهمة فاأكثر من ذلك لانى لم أفهم حقيقة الموضوع جزاك الله كل خير بالتوفيق ان شاء الله

mhmd.hmdy
03-26-2016, 22:29
لازم تعمل حساب انستا يكون بكود دعاية المنتدى عشان الربط يتم بنجاح وتفعله مستوى اول وثانى
وتشتغل ردود والبونص هيوصلك اول كل شهر تلقائى بدون تدخل منك

Hicham0202
03-26-2016, 23:21
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته أشكرك أخي على الموضوع

aminetns
03-26-2016, 23:24
عليك بربط حسابك بحسابك في اينستا ثم ابدا بوضع الردوجد لربح ابلبونص شكرا جزيلا لك أخي الكريم على المنوضوع بالتوفيق ان شاء الله والسلام عليكم ورحمة الله وبركاته

ebn masr
03-27-2016, 00:28
الخطوة اللى بعد كدة انك تقوم بعد كدة بجمع بونص من المنتدى بتقوم بربطه بحسابك وبعد كدة بيتحول وتتداول والسلام عليكم

neversi4
03-28-2016, 11:35
اخى العزيز انه من الافض فكرة انا برده امتنعت عن المنتدى لمد السلام عليكم اخي العزيزوالمهم التعليم اولا والفوركس سينتظرك الى ان تنتهى من والحمد لله الهندسةامتحكليمن ة اناتكا لسلامانا انك خلصت الفاضل ثانوية عاما لشهرين اللى فاتوك دولة على خير وان شاء الله تقدر تحقق النجاح الباهر فى كلية تاطب البيطرى وعلىة شهرين او اقل قليلا لانى كنت مشغول بامتحانات السنة النهائية

احمد عبد الباسط
04-17-2016, 18:39
بسم الله الرحمن الرحيم
والصلاة والسلام على اشرف المرسلين
لازم بعد ماسجلت فى المنتدى تفتح حساب فى انستا خاص بالبونص وتربطة بالموقع
وتجمع البونص وهيتحولك البونص اللى جمعتة اول كل شهر فى حسابك اللى ربطة بالمنتدى
واقصى بونص فى الشهر 250$

Hicham0202
04-17-2016, 18:46
السلام عليكم ورحمة الله و بركاته

hima hafez
04-17-2016, 18:51
انا بردو لسه جديد واتمني اعرف المزيد

تحياتي لي اعضاء منتدي فوركس

belabied
04-17-2016, 19:15
اولا السلام عليكم و رحمة الله و بركاته و الصلاة و السلام علي اشرف المرسلين محمد صلي الله عليه و سلم اما بعد قم بتفعيل حسابك وبعدذلك كثف جهودك لكسب البونص عن طريق الردود لتتمكن من المتاجرة فى سوق الفوركس و لكن تدرب اولا على حساب تجريبى
تقبل مروري اخي الكريم

latraaa
04-17-2016, 19:57
مشكور اخي الكيرم على الموضوع و على الراي و على الطرح و أقول لك مبروك التسجيل و أنصحك بالعمل على التعلم من خلال امنتدى لكي تعرف الخطوات القادمة إن شاء الله، بالتوفيق لك و للجميع إن شاء الله يا اخي الكريم

Monjed
04-17-2016, 20:03
اسلام عليكم
اخي الكريم قم بتفعيل حسابك وبعدذلك كثف جهودك لكسب البونص عن طريق الردود لتتمكن من المتاجرة فى سوق الفوركس

salmane95
04-17-2016, 20:07
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته ياخي الكريم بعد التسجيل قم بتفعيل اشتراكك وبعدها باشر في جمع النقود لاستثمار في الفوركس

youssef moustafa
04-17-2016, 20:09
اكثري من ردودك المفيدة في المنتدي واذا قمتي بشرح شيئ تدركية
فلك الافادة الاكبر من ذلك وايضا اجلي دائما في بالك الايقاف
وحاولي ان لا تفعلي شيئ يؤدي للمخالفه والايقاف

belabied
04-18-2016, 21:33
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته اخي العزيز

moura
04-20-2016, 01:22
مشكور أخي الكريم على الموضوع و على الطرح و على الرأي و على المعلومات
بالتوفيق لك و للجميع إن شاء الله

samir011
04-20-2016, 01:24
السلام عليكم اخى الكريم قم بتفعيل حسابك ومن ثم قم بربطه بالمنتدى لكى يتم تحويل البونص عليه وبعدها تستطيع ان تتداول بالبونص والربح الذى تحققه يمكنك سحبه متى شئت بسهولة

nano
04-25-2016, 21:27
././................

يونس فيدير
04-25-2016, 21:32
السلام عليكم اخي الكريم
ابدأ بتفعيل الحساب هنا اولا و ثانيا بعد التفعيل ابدأ بالرد على المواضيع لجمع 300 دولار على الاقل و هذا هو البونص
بعدها اربط حساب المنتدى بموقع انستا فوركس لتبدأ ففي التداول

mahmoud5
05-20-2016, 20:43
وبعدذلك كثف جهودك لكسب البونص عن طريق الردود لتتمكن من المتاجرة فى سوق الفوركس و لكن تدرب اولا على حساب تجريبى قبل المجازفه فى حساب حقيقى

wayss
05-20-2016, 21:09
أولا أد أن اشكرك جزيلا على الطرح المميز
ثانيا انصحكي بالذهاب الى قسم الدعم في المنتدى حيث هناك موضوع هذا الصدد
تمنياتي لك و للجميع بالتوفيق تقبل مروري أخي الغالي

bakup28
05-20-2016, 21:17
قم بتفعيل حسابك وبعدذلك كثف جهودك لكسب البونص
عن طريق الردود لتتمكن من المتاجرة فى سوق الفوركس
قبل المجازفه فى حساب حقيقى
تحياتى لك

ميد
05-20-2016, 21:40

المشاركات هنا فى المنتدى ممتازه فى البعض بيكتب بس عشان يستفيد من
الردود والاغلب بيشارك للافاد والاستفاده المشاركات مفيده جدا انا شخصيا استفدت بيها

mohamed shaban
05-20-2016, 21:42
مساء الخيرات على اصدقائى الكرام كل اللى عليكى انك تفضلى تعملى ردود ومشاركات هايتحسبلك البونص وبعدين تفتحى حساب ف الشركة وتربطيه بالمنتدى وتتداولى

اتمنى لكم التوفيق

مبتدئ و لكن...
05-21-2016, 01:08
السلام عليكم اخى شكرا على هذا الموضوع الذى يستفيد منة كل الموجودين فى هذا المنتدى سواء كان المبتداء او التاجر ذو الخبرة حيث يجب للكل ان يستمر فى القراءة وفهم المواضيع الجديدة باستمرار حتى يقدر ان يفهم سوق الفوركس ونتمنى منك ومن الاعضاء المزيد من المواضيع التى توضح الفوركس بطريقة تسهل للكل ان يفهمة وبالتوفيق للجميع

saleh05
05-21-2016, 01:51

مشكور اخي الكريم على هذا التحليل المميز والمفيد الذي قدمته لنا

و الذي نتمنى ان يكون قد استفاد منه كل من دخل الموضوع

و تقبل مروري

khaled-frank
05-21-2016, 03:43
كثف جهودك لكسب البونص و بعد ذلك تستطيع تستغل البونص للإستثمار و تعمل عليه

drissou45
05-21-2016, 04:21
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته, صباحكم مبروك,
الربط ادهب الي الملف الشخصي ودهب وربط حسابك بكل سهوله تامه
تقبلو مروري, تحياتي لكم

bakup28
05-21-2016, 04:28
السلام ورحمة الله وبركاته
قم بتفعيل حسابك وبعدذلك كثف
جهودك لكسب البونص عن طريق
الردود لتتمكن من المتاجرة فى سوق الفوركس

hamada alex
05-24-2016, 15:39

messaoud43
05-25-2016, 01:14
الســـلام علـــــيــــكم و رحمــة الله تعـــالى و بــــركــاته
أخـــي العزيز أنــصـــحـــك بـــزيـارة الفضاء التعليمــــي للمنتــــــدى

sife100
05-25-2016, 01:27
السلام عليكم اخي الكريم اما بعد
قم بتفعيل حسابك وبعدذلك كثف جهودك لكسب البونص عن طريق الردود
لتتمكن من المتاجرة فى سوق الفوركس
وشكرا

sa3020
05-25-2016, 16:28
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته مشكور علي الموضوع الهام والمعلومات القيمه يجب عليك القيام بتفعيل الحساب وبعد ذلك العمل
باجتهاد لكي تتمكن من المتاجره ومحاوله تحقيق المكسب والله ولي التوفيق

ayoubrock
05-25-2016, 16:29
لكن تدرب اولا على حساب تجريبى قبل المجازفه فى حساب حقيقىوبالتوفيق لك وللجميع
تقبل مرورى

best39
05-26-2016, 13:47
الســــلام عليكــــم رحمــــة الله و بركاتــــه.....
و بعــــــد بســــــم الله الرحمــــان الرحيــــم .......
انت تروح تعمل حساب بلشركة وهيبقى عندك اى بى وباسورد تخش على صفحة العميل بلمنتدى هتلاقى خانة ربط الحساب تحط الاى بى والباسورد وخلاص على كدا واى استفسار احنا موجودين

zaza0519
05-26-2016, 14:38
شكرا لك عن طرحك هدا الموضوع
أتمنى لو جميع الأعظاء أن يبدون لنا بمواضيعهم المتعلقة بالفوركس كي نستطيع فهم هدا السوق الغامض

rapeaezzat
05-26-2016, 21:39
اهلا بكم اعضاء المنتدى الكرام
بالتاكيد لازم فى الاول تعملى حساب تجريبى وبعدان تفعلى حسابك
لكسب البونص عن طريق الردود لكى تتمكنى من المتاجرة فى السوق و
بالتوفيق للجميع هنا فى هذا المنتدى ان شاء الله

hossam123
05-27-2016, 14:27

mohcine amari
05-27-2016, 15:51
بسم الله الرحمن الرحيم
حي الله من لفانا وياك صباح الخير احبتي الكرام
بعدين اخي تتداول لتربح وتجمع راس مال
السلام عليكم اخواني ورحمه الله وبركاته

mohamed321
05-27-2016, 15:53
مشكور اخي الكريم على الموضوع و على الراي و على الطرح القيم و على المعلومات القيمة التي تقدمت بها وأتمنى أن نراك تحقق الكتير إن شاء الله، و بالتوفيق لك و للجميع إن شاء الله ونتظر المزيد من الموضوعات
عمل ربد بين حسابك في الشركة والمنتدئ حتى يتم تحويل لبونص الى حسابك في الشركة

golden1985
05-27-2016, 16:02
لكن تدرب اولا على حساب تجريبى قبل المجازفه فى حساب حقيقى وشكرالك تقبل مرورى...

harimeche
05-27-2016, 16:51
مرحبـــا بك معنا ..

أول شيء عندما تربط المنتدى بالموقع كما شرح لك لإخوة

تبدأ تتعلم وفي نفس الوقت تشــــارك وتجمع بونص محترم

مع التحية وبالتوفيق

dora1
06-11-2016, 03:28
مشكور على هذا الموضوع لقد اعجبني موضوعك كثيرا فهو منظم و منسق كثيرا و مليء بالمعلومات الرائعة التي تقدمت بها و أتنى ان يعرف الإخوة الكرام كيف يستفيون منها إن شاء الله والمهم التعليم اولا وان شاء الله تقدر تحقق النجاح الباهر فى الفوركس بارك الله فيك اخي على هدا الموضوع الجميل و ربي يجعلو في ميزان حسناتك الله يهدينا و يهدي جميع المسلمين جزاك الله خيرا

mha
06-11-2016, 04:43
././././...............

saddiki05
06-11-2016, 04:53
السلام عليكم و رحمة الله تعالى
يمكنك ربط حسابك بالمنتدى بحسابك لدى الشركة بسهولة،وذلك بالدخول الى صفحتك الشخصية و ادخال معلومات حسابك،اتمنى ان اكون قد افدتك.

nonam
06-20-2016, 03:03
السلام عليكم .... انت لابد ان تسجل حساب انيستا ومن المهم ان يكون التعامل مع المنتدي في التعامل مع الادوات التعليمية ومن المهم ان يكون التعامل مع الادوات دي من اهم الادوات اللي من الممكن ان يكون التعامل الاهم فيها
بالتوفيق ان شاء الله في التداول

omarballouch
06-20-2016, 03:07
اولا فبعد تسجيلك في المنتدى ، ما عليك سوا الاستفادة
من المنتدى عن طريق المواضيع المطروحة فيه
وفي نفس الوقت يمكنك ان تربح بينص على كل رد
قمت به ، المنتدى سوف يدفع لك لانستافوركس اوتوماتيكيا
في بداية كل شهر

kaka25
06-20-2016, 22:25

miomio46
06-22-2016, 21:57
بعد التــسجيل في المنتدى عـــليك التــسجيل في شــركة انستا و ربـــط الحــسابين مــعا و الطريقة
الصحيحة للربط موجودة في قسم الدعم و من ثم عليك جــمع بونص من المشاركات

hossam123
06-23-2016, 18:13
كثف جهودك لكسب البونص عن طريق الردود لتتمكن من المتاجرة فى سوق الفوركس
لكن تدرب اولا على حساب تجريبى قبل المجازفه

mostafaali
06-25-2016, 16:56
معك حق اخى الفاضل ان الدعوم والمقاومات القويه تكون على فريم كبير وكذلك الترند ولكن احنا هنا بنحدد بطريقه اخرى على الاخبار ولازم يكون الفريم صغير عشان تقدر تلاحظ مدى قوة الخبر وتشوف المستوى واضح تماما وبيكون هذا السعر له احترام فى المستقبل وممكن برضو نجربها كما قلت حضرتك كل شئ لازم نجربه فى البدايه واذا اثبت صحته نشتغل عليه

shadea1991
06-25-2016, 17:09
تحياتى لك ولجمبع اعضاء منتدى فوركس العرب الكرام وشكرا تقبل مروى