PDA

View Full Version : الطريق للوصول للنجاح

ahmed maged
03-01-2015, 11:17
النهارده كان أول يوم ليا من سنه في مجال الفوركس العجيب من بدايه بالخسارة لنهاية مربحه بطريقه غريبة اشتركت بطريقه عجيبة مع شركه من شركات الفوركس النصابة إلى اقنعتنى بالتداول معاها و خلتني خسرت كل الفلوس إلى كنت بحوشها على مدار سنتين شغل و لحسن الحظ قابلني واحد صاحبي من الجامعة و قالي انه اشترك في شركه ECN-Markets قعدت احذره من الفوركس قالي ازاى أنا بكسب تقريبا معا كل صفقه قلت ازاى وراني الرسم البياني للتداول بتاعه .
اقتنعت و قلت هو دا الكلام اشتركت في نفس الشركة ECN markets لقيت كميه أصول ماليه عندهم أسهم و عملات و دهب و نفط و غيرها و شغال 24 ساعة في اليوم و عندهم منصه تداول بسيطة جدا و عندهم برنامج للتداول من موبايلك يعنى مش لازم تقعد قدام الجهاز في البيت و النهاية كسبت و البلية لعبت معايا بنصحكم بالاشتراك فيها وربنا المستعان

Rebellious soul
03-01-2015, 11:39
الحمد لله انى لقيت حد كان مقتنع بان الفوركس نصب وتراجع فى كلامة...ربنا يرزقنا النية الخالصة والربح والبعد عن الحاجة والمؤمن القوى خير واحب الى الله من المؤمن الضعيف

tazi larbi
03-01-2015, 11:49
السلام عليكم ارى ان المنتدى لا يتطور ولن يتطور بتكرر المواضيع اخي اتقوا الله هذا باب رزق للكثرين فلا تقطعوه موضوعك مراكثر من مرة والبونص راس مال اجعله حلال ليبارك لك الله في ربحك اتمنى لكمالنجاح والله الموفق

a7med84
03-01-2015, 19:37
مضوضوع دعائى اخر والنجاح فى السوق بيكون من خلال التعلم واكتساب الخبرات

مش اللى موجود فى الموضوع من الدعاياي لشركه اخرى والله يوفق

mn3m
03-02-2015, 19:35
السلام عليكم ... اتمني انك تكون اتعلمت من اللي حصل وتقدر تعمل ارباح كويسة في الموضوعات اللي جاية والتداولات كمان
بالتوفيق تقبل مروري

Koumedaym
06-30-2015, 03:18
بسم الله الرحمان الرحيم
السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته
بارك الله فيك اخي الكريم على توضيح
الطريق للوصول للنجاح. مشكور وبالتوفيق

YMTMAX
07-25-2015, 02:18
مشكور أخي الفاضل على هذا الدرس الرائع

والمجهود المتميز .. ننتظر منك المزيد في هذا

المجال عسى أن يستفيد من دروسك كل شخص

مبتدئ في عالم الفوركس ..

*

troybradbit1
07-30-2015, 01:10
شكراا لك اخى الكريم على الموضوع والشرح الجيد عن الطريق للوصول للنجاح
كل نبذة وشرح معين يفيد كثيرا فى معرفة اوصال التداول وكيفية التعامل مع المنصة وتحليل الاخبار للوصول الى تحقيق ربح مأمول من خلال التداول السليم

OSAMA AMER
07-30-2015, 02:26
الســـلام عليـــكم ورحمـــة الله وبركــــاته
الكثير يعتقد انه اول ما يدخل سوق الفوركس سيحقق ارباح وهذا الامر خاطئ طبعا الامر يحتاج الى صبر وتعلم وسرعة بديهة

---------- Post added at 11:26 PM ---------- Previous post was at 10:56 PM ----------

الســـلام عليـــكم ورحمـــة الله وبركــــاته
مرحبا بك اخى. الوصول للنجاح فى الفوركس يكمن فى ان نتعلمه جيدا وان نأخذ بنصائح الخبراء قبل التداول فى الفوركس

csebai11
07-30-2015, 03:16
السلام عليكم و رحمة الله و بركاته مشكور اخي الغالي على هذا الموضوع
انت تقوم باشهار لشركات وساطة غير شركة انستا فوركس و هذا مخالف لقوانين المنتدى و يزعج اعضاءه

sheref elsayed gomaa
07-30-2015, 04:16
لسلام عليكم اخى الكريم
بارك الله فيك اخي الكريم على توضيح
الطريق للوصول للنجاح والله الموفق

troybradbit1
07-30-2015, 06:25
موضوع مميز جدا اخى عن الطريق للوصول للنجاح
يعتبر من اهم الاشياء الهامة التى يجب اتقانها حتى تكون تاجر ومتداول جيد نتمنى ان تستمر فى طرح تلك المواضيع المفيدة لافادة جميع الاخوة

aymansaleh
07-30-2015, 07:54
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
الاخ الكريم احمد ماجد, لما تعرض نفسك للطرد او الايقاف نتيجة نشر هذا الاعلان لشركة وساطه ولا ادري لما الاصرار منك ومن اخرين على ذلك
تقبل مروري

hod aharhash
07-30-2015, 09:30
الـــسلامــ علــيـكمــ ورحمــه الله تعالـــى وبـــركاتـــه أخــى الكــرامــ اعـــزائى الـكرام:rules:
هذا منتدا الفوركس يمكنك الوصول الى طريق النجاح والربح اهم شيئ الصبر على كل شيئ .... الصبر مفتاح الفرج:bravo:

الصعلوك
07-30-2015, 10:20
بسم الله الرحمن الرحيم و السلام عليكم ورحمة الله تعالى و بركاته
شكرا لك اخي الكريم على هذا الشرح البسيط لجميع المبتدئين

antonioforex
07-30-2015, 11:40
السلام عليكم
اخي عليك ان تضع هدا الموضوع في قسمه المخصص به كي يستفيد منه الاعضاء و انصحك
ان تقوم بتنظيم مواضيعك كي لا تتعرض للحظر في المنتدى و اتمنى لك التوفيق في عملك اخي الفاضل

ahmedelka
07-30-2015, 12:01
السلام عليكم شكرا لك على هذا. الموضوع الفوركس ليس بالشيةةة
السهل لا بد من التعلم والصبر والتجرب

engaym
07-30-2015, 12:03
السلام عليكم اخى للوصول الى النجاح فى اى مجال فى الحياة لازم من التعب والاجتهاد حتى تحقق الهدف المطلوب وهنا فى
الفوركس يجب ان تتعلم جيدا كيف يمكن تحقيق الربح فى الفوركس وبالتوفيق للجميع فى الفوركس

4peace
07-30-2015, 12:12
اشكرك اخي جزيل و أضيف لك هذه الجملة ( من يأخدذ وقته الكافي للتعلم يجني أرباحا في النهاية )
اتمنى لك التقدم والنجاح
تحياتي

linda16
07-30-2015, 12:58
الســـــــلام عليكـــمـــ و رحمــة الله .......... بوركت علـــــــى هتـــــــه المعلومـــــــة المفيـــــــدة التـــــــي افدتنـــــــي بهـــــــا خاصـــــــة و انـــــــي مبتدئـــــــة ... تقبـــــــل مـــــــروري يا أخــــــــــي .....

xmenflis1
10-18-2015, 17:31
مرحباً شكراً على طرح موضوع
موضوع مميز جدا اخى عن الطريق للوصول للنجاح
بتوفيق لك ولجميع أعضاء

Wassa04
10-18-2015, 19:25
السلام عليكم و رحمة الله و بركاته
اخي الكريم هذا فقط موضوع اشهاري نرجو
منك احترام قوانين المنتدى بالتوفيق لك تقبل مروري

sofpreda
10-19-2015, 01:30
السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته
الشكر موصول على هدا الموضوع الجميل وعلى المعلومات القيمة نرجوا المواصلة والتوفيق للجميع

ahmed bakry
10-30-2015, 05:12
اكيد مفيش حاجة ف الدنيا بتيجى كدة لابد من عوامل كتيرة تصنع ذلك النجاح وهناك عوامل كتير اخرى تساند تلك العوامل والاسباب وشكرا جدا

AHMED91
10-30-2015, 15:40
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته شكرا لك اخي الكريم علي هذا الموضوع
طريق النجاح اوله التعلم جيدا وان تكون لديك الخبره الكافية ايضا

snnaky
12-09-2016, 00:14
يا اخي الكريم، كفاك استخفاف بعقولنا و وقتنا، قدم موضوعا قيما أو قم ابخروج و الإبتعاد عن المنتدى، لانك لا تضيع وقتك و جهدك فقط بل تضيع اوقاتنا معك بدون اى افادة حقيقية وما تكتبة او تنقلة هو فى حقيقة الأمر لا يحتاج الى اى موضوع بل هو امر بديهى لايحتاج الى موضوع لشرحة والأمور البديهية لا تحتاج الى شرح وهو موضوع للدعاية والأعلان فلا داعى ان تقحمة فى قسم التعليم