PDA

View Full Version : الأداره والأداء فى تداول العملات

khaled elmasry
03-01-2015, 11:42
من سنتين كانت أول تجربة لي بـ "الفوركس" مع شركة ECN-Marketsوأودعت مبلغ 350 دولار وفتحت أول صفقة وحققت أرباح 60 دولار من غير أي دراسة و قلت تمام كده هي زي التجارة العادية تبيع وتشتري و تعتمد على الحظ فتشجعت وفتحت صفقة أخرى وخسرت كل المبلغ و يومها نسيت الفوركس.
بعد أيام قليلة بدأت رجعت الفكرة في بالى من جديد بعد ما لاقيت إعلانات لشركات كتير بان فلان أودع مبلغ كذا و كسب أرباح في أيام مش كتير وفي الوقت ده قولت لنفسي ممكن تبقى مبالغة بالموضوع، فقمت بالحديث مع شركة ECN Markets نفس الشركة التي عقدت معاها أول صفقة في عالم الفوركس بإجراء مكالمة هاتفية و قولت لهم أن هذه التجارة لم تعد ببالي بعد خسارتي فبعد كلامهم معي أقنعوني بدخول الفوركس مرة أخرى وفي المكالمة عرفت أن لديهم مدير حساب هيساعدني في تحقيق أرباح قولت ماشي مفيش مشاكل بدأت بمبلغ 100دولار فقط كتجربة فبدأت بتحقيق الأرباح بأول صفقة وعددت الأيام وتحقيق أرباح مع الشركة إلى الآن ، منصة الشركة للتداول منصة بسيطة جدا يسهل التعامل معاها تمكن من التداول على أكتر من 100 أصل مالي (أسهم , عملات , مؤشرات , نفط , الذهب ..الخ ) على مدار 24 ساعة في اليوم طوال فترات عمل الأسواق العالمية.
تستطيع تحميل المنصة على جهاز أي باد و الهواتف المحمولة من الجيل الثالث فلا حاجه للبقاء أمام شاشة الكمبيوتر للمضاربة طوال الوقت يمكنك المضاربة ومراقبة السوق من خلال هاتفك المحمول ومن أي مكان في العالم.
وده مش ترويج للشركة وإنما هذه حقيقة وكان لازم اشكر الشركة بعد شكري لله غز وجل و أقولها بكل ثقة من أراد تجارة الفوركس عليه بالتواصل مع الشركة.
مع تمنياتي للجميع بالنجاح والتوفيق

tazi larbi
03-01-2015, 11:46
السلام عليكم اخي ارى ان الموضوع مكر ثم ان الدعاية لشرة ممنوع في المنتجدى لانه خاص بانيستا انا فقط الفت نظرك لكي لا يتم حظر عضويتك اتمنى لكم النجاح والله الموفق

a7med84
03-01-2015, 19:37
اى مضوضوع او عووان ومن بعد ما تدخل الموضوع

تلاقى مجرد كلام عن وسيط اخر ودعايه له فى المنتدى هنا الخاص بشركه اخره تخدمنا ببونص بدون ايداع

antonioforex
03-02-2015, 16:51
السلام عليكم
اخي هناك قسم بالمنتدى مختص بوضع الاشهارات انصحك بوضع مواضيعك هناك كي
لا تختلط الامور على الاعضاء الدين يريدون تعلم الفوركس سلام

abdoute
03-02-2015, 16:58
.السلام عليكم اخواني الكرام واتمنى ان تكون بصحة وعافية ان شاؤ الله
صراحة هذا الموضوع يبدو انه رائعه و ان شاء الله وا ان ينجح معي
.اتمنى التوفيق للجميع ,وتقيل مروري

mn3m
03-02-2015, 19:32
السلام عليكم ... يا جماعه انا حاسس ان الموضوع دة اتفحت نقل ... والحكاية دي مملة جدا ومش شكرا علي فكرة غلي النقل الممل
بالتوفيق تقبل مروري

van
03-21-2015, 02:07
شرح مميز واكثر من رائع يا اخى خاصة للاشخاص المبتدئين فى عالم الفوركس
واتمنى ان تقوم بعمل المزيد من المواضيع المفيدة

madmax07
03-31-2015, 22:52
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته تقبل تحياتي على موضوعك الرائع ونرجوا تعم الفائدة للجميع ان شاء الله ونتمنى المزيد من مواضيعك.

MohaNew
03-31-2015, 23:12
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

شكرا لك اخي على الموضوع المميز والمهم جدا بالنسبة لكل متدوال في عالم الفوركس

بالتوفيق لك وللجميع

mohamedhassn
03-31-2015, 23:19
الأداره والأداء فى تداول العملات منتـدى الفوركــــس. ... برنامج تابع لشركه اسمها ECN-Markets قالي دى شركه مساعده في عالم الفوركس لأداره الحسابات الموضوع لعب في دماغي