PDA

View Full Version : المتاجره والصفقات والنجاح

jaber alsalem
03-01-2015, 12:11
أيشلونكم أنا حبييت أعرفكم على تجربه شخصيه مع شركه ECN-Markets كانت شركه طريقها سيدا لقيت ربح متتالي من دون خسارة أتعاملت معاهم منذ اكتر من خمس سنوات عندهم مدير مالي لأداره الحسابات للمشتركين و كله فلته ريال زين اتبعته في تعليماته و كان المكسب إلنا وبس عنهم منصة بسيطة مره للتداول التعامل معاها سهل و تخليك تتداول على أكثر من 100 أصل مالي ( أسهم, عملات ,مؤشرات , نفط , ذهب , ... الخ ) على مدار 24 ساعة في اليوم و الأسواق العالمية شغالة ايش تبى اكتر من هيك .
من طلع من داره قل مقداره و هالشركه هي دارى ECN Markets أفضل من قدم لي حلول واختيارات عن طريق خدمه عملاء تبى الخير لي والكم و كل هذا أتابعه عن طريق الجوال ببرنامج يساعدني على كل شي بكبسه زر ألاجى العالم معي أنصحك بيها و ماتلاقى غيرها اسأل مجرب .

Rebellious soul
03-01-2015, 12:17
سؤال هوة ممكن تحويل قيمة البونص هنا فى المنتدى للشركة اللى حضرتك بتقول عليها او اى شركة تانية .. وشكرا

mn3m
03-01-2015, 19:26
السلام عليكم ... هو اية ي جماعه حكاية التجارب اللي انتوا ناقلينها من نفس الشركة دي طب غيروا طيب .. وولا اعملوا نسخ من صفحات وشركات تانية عشان الملل
بالتوفيق تقبل مروري

a7med84
03-01-2015, 22:57
اضرب اى عنوان مش مهم واعمل جوه الموضوع اي دعاياي اسلوب فاشل وبيدل عل اللى بيعمله وكمان حتى عن الوسيط لالى هو بيعمل له اعلان هنا بدون معرفت بيه

tazi larbi
03-01-2015, 23:02
السلام عليكم لا اله الا الله اخوتي ما الذي وصل له المنتدى لما هذا التكرار والدعلاية لشركات خرى اخوتي النتدى باب رزق للكثرين فلا تكونون من قطاعين الارزاق ربما يغلق المنتدى نهائيا لهذا السبب اتمنى لكم النجاح والله لموفق

hassanabu
03-02-2015, 04:57
السلام عليكم

من طلع من داره قل مقداره و هالشركه هي دارى ECN Markets أفضل من قدم لي حلول واختيارات عن طريق خدمه عملاء تبى الخير
خلك بدارك يعز مقدارك اش تساوي عنا بالخير حل عنا خلك ريال زين

antonioforex
03-02-2015, 16:44
السلام عليكم
بالنسبة لي اخي افضل العمل مع انستا نظرا للخدمات المتميزة التي تقدمها لنا
بالاضافة الى مصداقيتها في هدا المجال و بالتوفيق لك في عملك سلام

Koumedaym
06-30-2015, 03:24
بسم الله الرحمان الرحيم
السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته
بارك الله فيك اخي الكريم على توضيح
المتاجره والصفقات والنجاح. مشكور وبالتوفيق

tareq sleem
11-22-2015, 09:32
السلام عليكم ورحمة الله تعالي وبركاتة ان الموضوع مميز مشكور علي طرح هدا الموضوع الرائع والمميز
وشكرا**وتقبل اخي مروري **والسلام عليكم ورحمة الله*****

snnaky
12-19-2016, 15:25
مش لما تنقل موضوع تعرف انت ناقل اية وبتتكلم علية وبتشرح اية
يا اخى قرفتونا بأم الموضوع المستفز دة اللى فى الأخر ولا طعم ولا لون ولا اى افادة حرام عليكم بلاش سخافة وانا من رأى اى عضو ينقل او يكرر الموضوع دة يتم حظرة نهائيا عن المنتدى عشان غيرة يتعلم
احنا هنا فى منتدى تعليمى مش منتدى اعلانى واللى عاوز يعمل اعلان عن شركة منافسة يعمل اعلانة بعيد عننا وبلاش رخامة وقلة ذوق

doaa sary
12-19-2016, 18:05
بتعلن عن شركتك يعنى كل شوية نفس الموضوع ينزل لية المفروض المشرفين يمسحوة لانة بيعلن عن شركتة والمنتدى هنا تابع لشركة انستا افضل شركة وساطة

AHMED NOLE
12-19-2016, 18:23
للاف موضوعات كتيره فى القسم هنا الغرض منها غير مفهوم هى موضوعات دعائيه لشركات اخرى

طيب ومين هنا هيسمع لها مش عارف اللى عامل املوضوع هيستفاد ايه غير التهزيق

snnaky
05-14-2017, 23:18
إدارة رأس المال هي جزء لا يتجزأ من أية إستراتيجية للتداول . بجانب معرفة أي العملات التي ستقوم بتجارتها وتحديد نقاط الدخول والخروج , فان المتداول الناجح يجب عليه ايضا إدارة مصادره ودمج قواعد إدارة رأس المال ضمن خطة تداوله . حجم مركز التداول والهامش والأرباح والخسائر الحالية وخطط الطوارئ جميعها بحاجة إلي النظر إليها قبل دخول السوق .