PDA

View Full Version : من افضل التجارب

adam zien
03-03-2015, 12:03
أول شي آبي أحيكم يالغالين أعضاء المنتدى الكرام
اليوم أنا راح احكيلكم عن الفوركس و تجربتي الفلتة فيه شركه ابتديت بيها ماكو صعبه ECN-Markets شركه رائعة وايد تخليك مرتاح وحاطت في بطنك بطيخه صيفي مثل ما يقول المصريين وضعت مبلغ هين 1500 دولار كبداية ولاقيت كل شي اختلف الأرقام بتضاعف ألان أنا معي 7000 دولار وكل هذا في 6شهور .
وقد منحتني ECN Markets المزيد من المساعدات يالي تحولت إلى خبرة كبيرة في عالم الفوركس فأصبح جحي إستراتيجية للتداول و لله الحمد كانت موفقة وايد و حصلت من خلالها على أرباح كثيرمقنعة وفي النهاية اود أن اذكر كل المبتدئين أن التجارة مكسب وخسارة وان خسرت أيضا لا يوجد احد رابحا طول الوقت و أتمنى التوفيق للجميع .

a7med84
03-03-2015, 18:49
تجريتك واحنا ماللنا انت جاى تعمل اعلان او دعيايا للشركه

ولا تجربه ولا هبابا وروجح اعملهم فى حته تانيه والله المستعان وبالتوفيق للجميع

متوكلة
03-03-2015, 20:46
السلام عليكم و رحمة الله و بركاته
اخي الفاضل انت تقوم بالدعاية لشركة اخرى غير انستا فوركس و هذا ممنوع هنا في هذا المنتدى و لذلك نرجو منك القليل من الالتزام

salahgold
10-30-2015, 17:37
أستنتج أن أنستا تضم النوابغ من الأعضاء نعم فعلا كدالك نحن العرب نتقن الفوركس

snnaky
11-27-2016, 00:13
بصراحة انا زهقت من كم الموضوعات اللى بتتكتب فى بعض الأقسام وللاسف منقولة او منسوخة بدون اى افادة ومكررة تكرار مستفز فى المنتدى الفكرة ان مش كل واحد مننا ينسخ اى موضوع من اى موقع و ينسى حتى يحذف اسم الموقع من موضوعه -- و بعدين يضعه فى المنتدى بدون اعادة صياغة او تنسيق او حتى تغيير فى شكل الخط و حجمه

Mostafa Haredy
11-27-2016, 00:18
اعتقد ان من الخطأ انك تعمل اعلان او دعايا لشركة اخري غير انستا فوركس .. راجع القوانين الخاصه بالمنتدي جيداً
حتي لا يتم حظرك من قبل ادارة المنتدي .. بالتوفيق