PDA

View Full Version : سؤالي عن البام والقصة مع المندوبين

Mr.GooDMaN
06-30-2012, 16:37
انا عارف يا مشرفين ان ده مش مكان الموضوع بس معلش سيبوه هنا شوية لحد ما الناس تشوف عشان تفهم الرد النهائي للموضوع ده عشان منتكلمش فيه كدة

طبعا يا جماعة انا عمال اخد مقالب من الصبح لحد ما استويت
انا بس عامل الموضوع عشان اطلب من ممثلي دعم انستا فوركس انهم ياريت قبل ما يقولولنا معلومة ياريت ياريت يكونوا متأكدين منها
لانهم عملوا فيا مقلب جامد اوي

طبعا اللي حصل اني عملت الموضوع ده
هل يمكن ربط حساب بونص بحساب بام ؟؟
(http://forex-masr.com/showthread.php?1131-%D9%87%D9%84-%D9%8A%D9%85%D9%83%D9%86-%D8%B1%D8%A8%D8%B7-%D8%AD%D8%B3%D8%A7%D8%A8-%D8%A8%D9%88%D9%86%D8%B5-%D8%A8%D8%AD%D8%B3%D8%A7%D8%A8-%D8%A8%D8%A7%D9%85-%D8%9F%D8%9F)
ودي الاقتباسات
اول حاجة سؤالي

هل يمكنني ربط حسابي مثلا الذي سأحصل عليه من المنتدى بحساب من حسابات البام
ام يجب ان يكون رأس مال مودع ؟
وده رد المندوب

نعم أخي يمكنك ربط حسابك بحساب البام هذا عادي فالبونص عبارة عن رأس مال لتتاجر به فقط الفرق بينه وبين رأس مال مودع هو أنه لايمكنك سحبه يمكنك سحب الأرباح فقط

وبعده رد مشرفنا وقال انه مينفعش

لا اعتقد انه يمكنك ربط حساب البونص باى حساب بام
نرجو التأكد من هذا الامر

وبعدها رد مستر دارك تاني وقال حتى لو منفعش ممكن تعمل ايداع باقل مبلغ اللي هو 1 دولار وبعدها اقدر استخدم الحساب كله
وانا كلمت الدعم الانجليزي الحي اللي في الموقع
وقالوا ان البونص الوحيد اللي اقدر استخدمه هو الـ 30 % على الايداعات

ههههههه بالنسبة لما قلته فهي الإجابة التي إستلمتها من قسم الدعم عندما كلمتهم بخصوص هذا الأمر لأنه لم يسبق لي وجربت الأمر شخصيا (لأني أريد الإعتماد على نفسي في التجارة لإحتراف وفهم هذا السوق) إن شاء الله
المهم في حال كان غير ممكن فالحل سهل فقط قم بإيداع على حسابك لموجود به البونص وبعدها يمكنك ربط الحساب عادي مع العلم أن أقل مبلغ للإيداع هو 1 دولار
وهذا الرد وضعته فقط للتوضيح أكثر
وأي سؤال فأنا هنا للمساعدة

معلش يا مستر دارك مش تزعل مني بس الموضوع يضايق لما الاقي مندوبين لشركة زي انستا فوركس كل واحد بيقول كلام مختلف

وده كلام المندوب حسان ف الموضوع ده
سؤال عن نظام البام (http://forex-masr.com/showthread.php?1347-%D8%B3%D8%A4%D8%A7%D9%84-%D8%B9%D9%86-%D9%86%D8%B8%D8%A7%D9%85-%D8%A7%D9%84%D8%A8%D8%A7%D9%85)

اقتباس سؤال العضو jans

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

حبيت اسأل عن نظام البام نبذه عنه + هل تسمح شركة انستا بـ استخدام بونص الحساب الذي يتم أخذه من المنتدى في استخدامه في نظام البام و شكراً

وده رد المندوب حسان عليه

لا يمكن استثمار البونص فى نظام البام اخى الكريم
لكن ممكن تستخدمه فى نظام فوركس كوبى

قولولي انا دلوقتي اصدق مين مستر دارك ولا حسان ولا مندوب الدعم الاجنبي
ياريت المندوبين يرسوا على رد ويجاوبولي على الموضوع ده

اضغط هنا
(http://forex-masr.com/showthread.php?1457-%D9%85%D8%A7-%D8%A7%D9%84%D9%81%D8%B1%D9%82-%D8%A8%D9%8A%D9%86-%D9%81%D9%88%D8%B1%D9%83%D8%B3-%D9%83%D9%88%D8%A8%D9%8A-%D9%88%D9%86%D8%B8%D8%A7%D9%85-%D8%A7%D9%84%D8%A8%D8%A7%D9%85-%D8%9F&p=59307#post59307)

mony
06-30-2012, 16:40
نعم يمكن ربط الحسا ب بحساب بام ولكن لا انصح به والافضل ان تتداول بنفسك

mrdark
06-30-2012, 16:56
أخي العزيز لا لن أزعل أبدا منك فأنا أصلا ليس خطأي لأني لم أقل من رأسي فقط
بل كلمت الدعم المباشر بخصوص الأمر وكان هذا هو ردهم بالإضافة إلى أن الشخص الذي كلمني في الدعم قال لي أيضا أنه يمكن ربط الحساب بحساب باام حتى ولو كان حسابك فارغا
على العموم أعتذر عن سوء الفهم فهذا وسأكلم الدعم من جديد يوم الإنثين إن شاء الله وأرد عليك بكلام منسوخ بالإنجليزي هذه المرة كيف ما كان ردهم على الخاص طبعا
مع العلم أنه هذا الإختلاف لقد شككت في أن يقع عندما قرأت مشاركت أخونا المشرف بهذا الرد
"لا اعتقد انه يمكنك ربط حساب البونص باى حساب بام
نرجو التأكد من هذا الامر "

Mr.GooDMaN
06-30-2012, 17:05
أخي العزيز لا لن أزعل أبدا منك فأنا أصلا ليس خطأي لأني لم أقل من رأسي فقط
بل كلمت الدعم المباشر بخصوص الأمر وكان هذا هو ردهم بالإضافة إلى أن الشخص الذي كلمني في الدعم قال لي أيضا أنه يمكن ربط الحساب بحساب باام حتى ولو كان حسابك فارغا
على العموم أعتذر عن سوء الفهم فهذا وسأكلم الدعم من جديد يوم الإنثين إن شاء الله وأرد عليك بكلام منسوخ بالإنجليزي هذه المرة كيف ما كان ردهم على الخاص طبعا
مع العلم أنه هذا الإختلاف لقد شككت في أن يقع عندما قرأت مشاركت أخونا المشرف بهذا الرد
"لا اعتقد انه يمكنك ربط حساب البونص باى حساب بام
نرجو التأكد من هذا الامر "

تمام يا مستر دارك ربنا يكرمك مستنى ردك ان شاء الله
وانا اسف مرة تانية على الطريقة اللي طرحت بيها الموضوع لكن اكيد انت هتعذرني

sho
06-30-2012, 17:53
معلش يا اخى المشرفين لسة فى بداية العمل .. اعتقد يمكنك الاعتماد على الاجابة اللى عرفتها من الدعم الانجليزى ونرجو الصبر على مشرفينا لان الموضوع لسة جديد

mrdark
06-30-2012, 17:54
تمام يا مستر دارك ربنا يكرمك مستنى ردك ان شاء الله
وانا اسف مرة تانية على الطريقة اللي طرحت بيها الموضوع لكن اكيد انت هتعذرني

لاداعي للإعتذار أخي وقد تم الرد على الخاص وأي سؤال أخر أنا حاظر وممكن أعطيك إميلي لسرعة الرد إن أردت

Mr.GooDMaN
06-30-2012, 18:26
لاداعي للإعتذار أخي وقد تم الرد على الخاص وأي سؤال أخر أنا حاظر وممكن أعطيك إميلي لسرعة الرد إن أردت

تمام اخي تم التواصل معاك على الخاص

Smart
06-30-2012, 18:30
تمام اخي تم التواصل معاك على الخاص

طيب انا سبت الموضوع لحد مااخى الفاضل مستر دارك جاوب
هغلق الموضوع مؤقتا حتى ياتى الرد من الشركه
بالتوفيق