PDA

View Full Version : خسرت حسابى

katreenaziz
03-18-2015, 23:36
انا يا جماعة حسابى خسرت كل الى فية بسبب قطع النور قبل ما احط استوب لوز ربنا يعوضنى باقى مبلغ صغير اوى سؤالى بقى الشهر الجديد لو الحساب صفر هيخلونى اعوض البونص؟ ولا ما دام خلص كلوا يبقى خلاص ولا اية

ahmedibrahim258259
03-18-2015, 23:56
بسم الله الرحمن الرحيم انا انصحك انك تمرجن الحساب وتعتمد على البونص الجديد علشان تكون موش مطالب بالتعويض
تقبل مروري

FullyActive
03-18-2015, 23:59
لا مش محتاج تعوض
لان الحساب ضرب مارجن
ولو كنت حطيت استوب قبل قطع الكهرباء كنت هتبقى مطالب بتعويض المبلغ الخاسر من البونص

حلم
03-19-2015, 00:15
انا يا جماعة حسابى خسرت كل الى فية بسبب قطع النور قبل ما احط استوب لوز ربنا يعوضنى باقى مبلغ صغير اوى سؤالى بقى الشهر الجديد لو الحساب صفر هيخلونى اعوض البونص؟ ولا ما دام خلص كلوا يبقى خلاص ولا اية
ال مشكلة ان انت عايز تدخل السوق وتدخل فى الصفقة من
غير ماتعرف وتحلل السوق كويس ولازم تستخدم الدعوم والمقومات والترند

---------- Post added at 09:15 PM ---------- Previous post was at 09:10 PM ----------

بسم الله الرحمن الرحيم انا انصحك انك تمرجن الحساب وتعتمد على البونص الجديد علشان تكون موش مطالب بالتعويض
تقبل مروري
كانت الشركة فى البداية تقوم بعدم عملية التعويض فى البونص
ولكن الان يجب على المتداول ان يقوم بالتعويض عن نقصان البونص

antonioforex
03-19-2015, 01:06
السلام عليكم
اخي عند خسارة كل حسابك لا يكون عليك اي تعويض و يمكنك العمل بالبونص للشهر
القادم بشكل عادي و اتمنى لك النجاح في عملك اخي الكريم

Ahmed abdelal
03-22-2015, 20:22
تسلم يا اخى الكريم على هذا الموضوع الممتاز والمفيد فى نفس الوقت وموضوعك يحتوى على معلومات
ذات قيمة عالية انا استفدت كثيرا منها واتمنى ان يستفيد منها باقى الاعضاء

katreenaziz
03-27-2015, 04:51
السلام عليكم
اخي عند خسارة كل حسابك لا يكون عليك اي تعويض و يمكنك العمل بالبونص للشهر
القادم بشكل عادي و اتمنى لك النجاح في عملك اخي الكريم

اخى انا مازل عندى فى الحساب 2$ ومش عارفة اخسرهم اصلا كل ما اسيب الصفقة مفتوحة الاقيها بتكسب ممكن اعرف ازاى اخسرهم واقل مبلغ اقدر ادخل بية صفقات هو اد اية 1$ ولا ممكن بأقل من كدا؟

a7med84
03-27-2015, 14:46
ربنا يعوضك بس عموما واضح ان التداول كان بمخاطره كبيره مقارنه بلمبلغ فى الحساب وعموما ربنا يوفقك فى اللى جاى والله المستعان

Wassa04
03-27-2015, 19:25
السلام عليكم و رحمة الله و بركاته
مرحبا لما حسابك تمرجن يعني لا داعي
لتعويض البونص بالتوفيق لكي تقبلي مروري

hager omar
03-27-2015, 20:35
السلاااااااام عليكم ورحمة الله وبركاته

اولا يااخي لا تحزن اكيد ده فيه خير ليك من عند ربنا ولكن انصحك بان تمرجن حساااااااااااابك حتي لا تاكون مطالب بتعويض البوننص

تقبل مروروي

katreenaziz
03-28-2015, 00:51
السلاااااااام عليكم ورحمة الله وبركاته

اولا يااخي لا تحزن اكيد ده فيه خير ليك من عند ربنا ولكن انصحك بان تمرجن حساااااااااااابك حتي لا تاكون مطالب بتعويض البوننص

تقبل مروروي
اخى شكرا على ردك ولكن انا مش عارفة امرجن حسابى يعنى دلوقتى حسابى وصل 1$ وداخلة صفقة ب1سنت مش عارفة دية هتمرجن حسابى قبل الشهر الجديد ولا لا وكملن عندك فكرة اخر وقت ممكن اخسر فية يوم كام فى الشهر؟

ahmedelka
03-28-2015, 01:05
السلام عليكم
الله يعوضك في الحساب واتمنى لك التفيق
ومن هنا نستفيد اهمية ستوب لوز
كمان ان خسرت حساب كله ولم الا اقل من نصف دولار

sawsan
03-28-2015, 01:12
ممكن اعرف يعنى اية اللى يخسر حسابة او البونص يكون مطالب بالتعويض .؟
معلش اعذرونى جديدة عليكم ف المنتدى و ف موضوع البونص

mansoro.euro
03-28-2015, 04:35
السلام علي جميع المشاركين والمشاركات في
منتدي فوركس العرب اتمني لك التوفيق يا اخي ومعي السلامة يا اخوان وشكرا

moutanabbih mohammed
03-28-2015, 04:39
الســـــــلام عليكم ورحمة الله
ربنا يعوض على الخسارة واتمنى ان تكوني استفذت الكثير من الامور
اسأل المولى عز وجل أن يجعلنا وإياك من أهل القران .. وأن يرزقنا
وإياك الفردوس الاعلى من الجنان حفظك الله ورعاك
:)

mawwalmammo
03-28-2015, 09:41
نحن العرب علينا ان نرعي شيئا مهما قبل فتح صفقة وهي امر وقف الخسارة يكون مضبوط قبل التاكيد على الصفقة
لانا في منطقة فيها كثيرا من مشاكل التعطيلات كل يوم انقطعاع الكهرباء انقطاع الانترنت كل يوم الواحد موسوس من الامور هذه
ربي يفرج علينا

doom
06-22-2015, 05:40
شرحك هذا وضح لى العديد من الامور المهمة فى الفوركس وطبعا احب ان اشكر حضرتك على طريقة سرد الموضوع
بطريقة سهلة وبسيطة تتيح للمبتدئين فهم الموضوع بسهولة بدون تعقيدات

molka benfarah
06-22-2015, 11:57
السلام ورحمة الله أخي الغالي أتمنى أن تكون في عافي وسلام
بإمكانك طلب تعويض أخي الكريم
ثحياتي

aymansaleh
06-22-2015, 12:07
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
الاخت الكريمه كاترين, اذا تمت مرجنة الحساب فانتي غير مطالبه بتعويض البونص, اما اذا خسرتي اي جزء منه فانتي مطالبه بتعويض هذه الخساره قبل ان يتم احتساب اي ارباح قابله للسحب
تقبلي مروري

محمد السيد
06-22-2015, 14:50
هههههههههه دي اول مرة تخسري حسابك ؟؟!!! طيب انت مكبراها ليه ؟؟ دا انا اعرف
واحد عبيط خسر حسابه اكتر من 13 مرة ولا زال بيعاند .. على كل حال طالما صحتك تمام ولا يهمك

kobessy
06-22-2015, 17:19
ذا تمت مرجنة الحساب فانتي غير مطالبه بتعويض البونص, اما اذا خسرتي اي جزء منه فانتي مطالبه بتعويض هذه الخساره قبل ان يتم احتساب اي ارباح قابله للسحب
تقبلي مروري لى كل حال طالما صحتك تمام ولا يهمك

osama147
06-22-2015, 17:21
السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة
اخي ربنا يعوضك خير انشالله اخي حاول ان تتعلم جيد من النقاط التى ادت لك بخسارة حسابك
حتى لاترجع الى نفس النقطة وحاول ان تكون اكتر صبراا وابدأ بجمع بونوص جديد
تقبل مروري وكل عام وانتم بخير

marwanadam
06-22-2015, 17:27
الله يعوض عليك المهم تجرب واستفد منها
عليك بجمع البونص والتعلم وان لا تقع فيى متل هدا الخظ ان كان لديك حساب محمول دائما خلى معه البطارية بتاعو
وبتوفيق

rachedcom
06-22-2015, 17:31
الاخت الكريمه كاترين, اذا تمت مرجنة الحساب فانتي
غير مطالبه بتعويض البونص, اما اذا خسرتي اي جزء منه فانتي
مطالبه بتعويض هذه الخساره قبل ان يتم احتساب اي ارباح قابله
للسحب تقبلي مروري

engaym
06-22-2015, 17:32
السلام عليكم اخى مش مهم فى البداية ان تخسر حسابك المهم انك تتعلم وتعرف ما هى الاسباب التى ادت الى
خسارة الحساب وتحاول فى المرات القادمة لا تكرر نفس الاخطاء وبالتوفيق للجميع

elgoule
06-22-2015, 20:20
بسم الله الرحامن الرحيم
أخي الكريم الخسارة هي جزء من تجارة الفوركس فمن دون الخسارة لا يمكنك التعلم
وشكرا جزيلا

4Pro4x
06-22-2015, 20:33
السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته
تحياتى اخى الفاضل و بارك الله فيك اخي الكريم موضوع شيق مشكور أخي الكريم على طرحك لهذا الموضوع
معلومات قيمة قد استفدت أنا أيضا من هده المعلومة التي لم أكن أعلم بها
تقبل مروري

body_g2
06-22-2015, 20:41
بارك الله فيك اخي على هدا الدرس الجميل لانه مفيد جدا لمعرفة اهم المصطلحات الممكن مصادفتها و العمل بها في هدا المجال

asxqw
06-22-2015, 20:45
السلام عليكم ورحمة الله وبركاتةاولا يااخي لا تحزن اكيد ده فيه خير ليك من عند ربنا حسابك لا يكون عليك اي تعويض و يمكنك العمل بالبونص للشهرلقادم بشكل عادي و اتمنى لك النجاح ولكن حسابك لا يكون عليك اي تعويض و يمكنك العمل بالبونص للشهرقادم بشكل عادي و اتمنى لك النجاح انص بس عموما واضح ان التداول كان بمخاطره كبيره مقارنه بلمبلغ فى الحساب وعموما ربنا يوفقك فى اللى جاى والله حك ب

boulafrah
06-22-2015, 20:45
السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة بس عموما واضح ان التداول كان بمخاطره كبيره مقارنه بلم حسابك لا يكون عليك اي تعويض و يمكنك العمل بالبونص للشهرقادم بشكل عادي و اتمنى لك النجاح بلغ فى الحساب وعموما ربنا يوفقك فى اللى جاى والله لا يااخي لا تحزن اكيد ده فيه خير ليك من عند ربنا ولكن انصحك بان تمرجن حساااااااااااابك حتي لا تاكون مطالب ب حسابك لا يكون عليك اي تعويض و يمكنك العمل

a7med sniper
06-22-2015, 20:46
ربنا يعوض عليك طبعا من غير ما اشوف البروفيل او البلد اللى انت منها

انت من مصر لان الموضوع ده حصل معاياي من شهرين النور قطه وفضل ساعتين قاطع والحساب از السعر جرى عكس الصفقه

asxqw
06-22-2015, 20:48
مشكور اخي الكريم على الموضوع القيم و على المعلومات التي قدمتها وأتمنى أن يستفيد منها الإخوة الكرام إن شاء الله، بالفعل هي خبايا، و ياريت لو تقدم الكثير إن شاء الله، بالتوفيق لك و للجميع إ نشاء الله
خير ليك من عند ربنا حسابك لا يكون عليك اي تعويض و يمكنك العمل بالبونص للشهرلقادم بشكل عادي و اتمنى لك النجاح ولكن حسابك لا يكون عليك اي تعويض و يمكنك العمل بالبونص للشهرقادم بشكل عادي و اتمنى

boulafrah
06-22-2015, 20:48
مشكور اخي الكريم على الموضوع القيم و على المعلومات التي قدمتها وأتمنى أن يستفيد منها الإخوة الكرام إن شاء الله، بالفعل هي خبايا، و ياريت لو تقدم الكثير إن شاء الله، بالتوفيق لك و للجميع إ نشاء الله
لا يكون عليك اي تعويض و يمكنك العمل بالبونص للشهرقادم بشكل عادي و اتمنى لك النجاح بلغ فى الحساب وعموما ربنا يوفقك فى اللى جاى والله لا يااخي لا تحزن اكيد ده فيه خير ليك من عند ربنا ولكن

rachedcom
06-22-2015, 22:33
الســـــــلام عليكم ورحمة الله
ربنا يعوض على الخسارة واتمنى ان تكوني استفذت الكثير من الامور
اسأل المولى عز وجل أن يجعلنا وإياك من أهل القران .. وأن يرزقنا
وإياك الفردوس الاعلى من الجنان حفظك الله ورعاك

snnaky
03-06-2016, 22:47
هو مش حضرتك كنتى بتسألى من قبل كدة على نفس السؤال دة تقريبا وهو انك المبلغ اللى موجود عندك مش عارفة تخسرية عشان الحساب ينتهى وتبدأى من جديد بدون تعويض ودة طبعا افضل لان لو المبلغ صعب تعويضة لخسارة اكتر من نصف المبلغ ا او كتر يبقى محاولة تعويضة نوع من الخيال والافضل خسارتة بدلا من التعويض والأعتماد على البونص الجديد

nuclear2010
03-06-2016, 23:19
السلام عليكم جميعا
أخي الكريم الخسارة هي جزء من تجارة الفوركس فمن دون الخسارة
لا يمكنك التعلم ووان شاء الله تستطيع تعويض تلك الخساره
تقبل تحياتى

raedreda
03-06-2016, 23:33
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته .. شكرا اخى الكريم على هذه المعلومه الاكثر من هامه لمنتدانا المحترم .. بالتوفيق

تقبل مرورى واحترامى

said999
03-06-2016, 23:49
لسلام عليكم ورحمه الله وبركاته
موضوع اكثر من رائع اخى
بارك الله فيك
ارجو عدم وضع عده مشاركات متتاليه فى الموضوع
تم دمج عده مشاركات لك
منتظرين تأثير بقيه الاخبارك
شكرا لك

asmaa mahmod
03-07-2016, 00:06
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته .. الخساره التى يتعرض لها اى متداول شئ يحدث كثيرا ولا يمكن لاى متداول العمل دون تحقيق اى معدل فى حياته من الخسارات ربى يوفقك مره اخرى تقبل مرورى

معتصم سباعنة
03-07-2016, 18:15
ان شاء الله معوضة اخوي - اذا تم مرجنة الحساب انت غير مطالب بتعويض ما خسرته
اتمنى لك التوفيق والنجاح - تقبل مروري واحترامي

Adham nabil
03-07-2016, 18:30
الـــســـلام عـــلـــيـــكـــم ورحـــمـــة الـــلـــه وبـــركـــاتـــه أخـــي العزيــــز .. هذا الموضوع جميل جدا و مفيد جدا جدا يا اخى و اتمنى لك كل التوفيق باذا الله تعالى
تحـــياتي لـــك .. تقــبل مروري

hakim kimo
03-07-2016, 18:31
أسعد الله مسائكم بكل خير
اشكر الاخ الكريم على طرح الموضوع جميل
الخسارة شيء عادي في الفوركس و تتعلم منها
تمنياتي كل بنجاح و الاستمرارية

ebn masr
03-12-2016, 12:37
لا خلاص كدة البونص اللى معاك كله راح ابدء من اول وجديد وقوم بتجميع بونص من اول وجديد عادى جدا وابداء التداول اول الشهر

انعام
03-12-2016, 17:56
بسم الله
تحية طيبة اخواني وبعد
اشكرك اخي العزيز على مشاركتك , بالتاكيد اخي ان من لا يوجد لديه ادارة رأس مال ومتهور فان الخسارة ستكون نصيبه , كل الشكر اخي

ebn masr
03-15-2016, 13:48
من وجهة نظرى احب اقولك انك تنتظر وتجمع بونص علشان تقدر تشتغل بيه الشهر الجاى واستعوض ربنا عن اللى راح منك والله كريم

raedreda
03-15-2016, 18:08
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته .. شكرا اخى الكريم على هذه المعلومه المهمه لكل اعضاء منتدانا المحترم ..بالتوفيق دائماااا

تقبل مرورى وتحياتى

tahar2015
09-14-2017, 00:16
لا طبعا يا اخي انت مش مطالب بتعويض اي شيئ ابدا
بالتوفيق لك وللجميع اخي الكريم وتقبل مروري

A.mustafa
02-02-2020, 18:34
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته. ...
نحن العرب علينا ان نرعي شيئا مهما قبل فتح صفقة وهي امر وقف الخسارة يكون مضبوط قبل التاكيد على الصفقة
لانا في منطقة فيها كثيرا من مشاكل التعطيلات كل يوم انقطعاع الكهرباء انقطاع الانترنت كل يوم الواحد موسوس من الامور هذه
ربي يفرج علينا وأتمني التوفيق للجميع. ...