PDA

View Full Version : افتح ياسمسم

عبده مورو
03-23-2015, 01:28
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
اخوانى الكريم
هل الفوركس هو فانوس على بابا
هل الفوركس يحقق احلامى من الادخار اوحتى شراء سيارة يعنى شى كبير
تفضلو بعرض ارائكم

a7med84
03-24-2015, 15:39
لفوركس هو مجال اخى الكريم زى اى مجال مش سحر

ولا هو زى ما تععروز هتاخد منه

ده مجال محتاج تعلم وخبره كبيره كمان والله المستعان

ilyes chaieb
03-26-2015, 11:15
تقدر اخى ان تحقق جميع احلامك من خلال تجارة الفوركس و لكن هذا يتطلب راس مال جيد و كبير حتى تكون الارباح في المثل و التعلم ايضا ضروري

jamila cchahed
04-30-2015, 23:03
بسم الله الرحمان الرحيم تقدر اخى ان تحقق جميع احلامك من خلال تجارة الفوركس و لكن هذا يتطلب راس مال جيد و كبير حتى تكون الارباح في المثل و التعلم ايضا ضروري
تقبل مروري
والسلام عليكم

youness bouchenial
06-14-2015, 04:47
السلام عليكم
شكرا لك يا أخي و اكيد كما تحب لنا الخير ولا تبخل علينا بالمعلومات ستجد جزاأك بالربح انشاء الله شكرا لكم

naggar
08-09-2015, 11:50
من الممكن ان يحقق الفوركس احلام اي شخص ولكن أهم شيئ
هي الطريقة التي ستتداول بها هل هي مربحة بنسبة 100% أم أقل

karimovtich
08-15-2015, 19:19
الســــلام عليكـــــم ، ورحـمــــــة الله ،تعالــى، وبركاتـــه
اخي الكريم الفوركس تجاره وباب من ابواب الرزق والعلم عن دالله انت اعمل اللي عليك واجتهد والباقي علي الله نعم كثير من الناس يصبحوا اغنياء ولكن بالمجهود والتعلم وليس بضغطه زر وايضا الكثير يخسر من امواله الخاصه والتوفيق من الله

OSAMA AMER
08-16-2015, 16:17
الســــــــــلام عليكم ورحمة الله وبركـــــــاته . مرحبا بك اخى الكريـــم
الفوركس تجارة قوية جدا يتوفر بها سيولة عالية جدا وممكن ان تربح منها الكثير وايضا فى الغلب يخسر اناس اكثر من الذين يربحون

katreenaziz
10-09-2015, 02:58
السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة اخى الفاضل هى دية الفكرة الى بتكون عند اغلب المبتدئين لا طبعا الفوركس مش فانوس على بابا الفوركس عايز احتراف ورأس مال كبير حتى تقدر ان تحقق احلامك اتمنى لك التوفيق

marwanadam
10-14-2015, 13:32
لا يا اخى ليس بها الامر الفوركس سهل
لو كان هكدا لكنا الكل فى هدا المجال لكن الخسائر التى توجد فيه كدالك اكبر من الربح فى بعض الاحيان
لدى اخى يجب ان تتداول باحترافية فى السوق
وبتوفيق

MahmoudNofal
10-14-2015, 14:07
و عليكم السلام اخى الكريم الفوركس هو مصدر دخل مش مضمون و اياك انك تعتمد عليه اعتماد كلى فى الدخل و لكن هو حاجة ثانوية و ربنا يكرمك فيها

بشير حمدان
10-14-2015, 14:10
السلام عليكم
اخى ان معظم من يعتقد عند دخوله الفوركس انه مغره على بابا فسرعان ما يخرج من السوق ومن يعتقد انه عمل يجب العمل والاجتهاد الدؤوب للوصول الى ما يريده ...

bazogaalg
10-14-2015, 14:14
الســــــــــــــــــــــ ـلام علـــــيــــــــــــكم و رحمــــــــة الله تعـــالى و بــــركــــاته
أخي الكـــــريــــم بـــــــارك الله فيـــــك و جــــزاك الله كــــل خـــــيـــــر
مــــوضــــوع رائــــــع و قـــــيــــم مـــــشـــــكـــــــــور

Bassem Hassani
01-15-2016, 19:41
تقدر تعتر الفوركس هو الكنز الى لو لقيته هتقدر تحقق كل احلامك بس لازم تعمل فى الحسبان انك لو متبعتش قواعد وقوانين الكنز دا انت هتخسر كتير جدا مش بس صحتك لا كمان فلوسك الى معاك لذلك لازم تتسلح بالعلم لانه هو الطريق الوحيد الى تقدر بيه تروض الفوركس السوق الكبير الضخم

محمد فاروق
03-10-2016, 04:55
اخى الكريم سوق الفوركس فعلا هو فانوس على بابا وفعلا تقدر تحقق احلامك كلها منه ... بس مش بسهولة هتدعك الفانوس هيطلعك عفركوش وشوبيك لوبيك الفلوس بين ايديك
لازم تدريب جيد ومذاكرة كتيير ودراسات كويسة وتدريب بالحساب التجريبى فترة كويسة وتحليل اخطاءك لحد ما توصل لدرجة جيدة من الدقة فى التوقع هنا بقه تقدر تقول للفانوس عايز فلوس ويعطيك

عاشق الفوركس
04-05-2016, 13:55
خـــــي، الفـــاضل
والله في الفوركس يجب عليك اولا ان تمتلك راس مال جيد لكي تحقق منه دخل او تحقيق بعض احلامك

Eldiesel
04-05-2016, 16:18
الفوركس تجارة و باب كبير مفتوح للجميع بس التجارة تحب الشطارة لازم يبقي نفسك طويل و تستمر
و لازم تتعلم و تدرس اساسياته و طبيعة عمله و تفهم السوق كويس عشان تقدر تحقق منه ربح كويس

akram mohamed obaid
01-27-2017, 13:36
ليس بالضرورة تحقيق اهدافك من الدخول إلى هذا السوق يمكن ان تكون هذة التجارة غير مناسبه لك ليست هي الطريق إلى الثراء السريع فهي تحتاج إلى وقت وجهد كبير

wahid08
01-27-2017, 16:26
بسم الله الرحمان الرحيم
السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته
اجل اخي الفوركس يمكنك من تحقيق احلامك بكن بالعمل والتعلم الجاد

بدر اشطيبي
01-27-2017, 16:58
الفوركس مغارة علي بابا لكن اذا كنت قادر على العمل بصبر
وتاني بدون رغبة في الربح السريع مع القليل من الخبرة الفنية طبعا

big.pharaoh
01-27-2017, 19:39
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته ... لو حقثت الخبره الكافيه من التعلم. ممكن ان شاء الله يكون الفوركس سبب في انك تحقق احلام كبيره من الفوركس بس مع الاجتهاد والصبر

mirooo91
02-15-2017, 14:09
السلام عليكم
اخى ان معظم من يعتقد عند دخوله الفوركس انه مغره على بابا
فسرعان ما يخرج من السوق ومن يعتقد انه عمل يجب العمل والاجتهاد الدؤوب للوصول الى ما يريده

tamermosa
02-15-2017, 14:32
ده واقف على جودة تعلمك ، فلو انت اتعلمت كويس و وصلت لمرحلة الاحتراف
ففعلا ممكن يكون مغارة على بابا لك و تعمل منه ارباح ممتازة
اما لو استهترت به و اشتغلت عشوائي فممكن يقضي عليك و يخسرك كل شئ

mohamed ashmawey
02-15-2017, 14:40
اخواني الغاليين
الفوركس اسمه السهل الممتنع
دائما مانشتت انتباهنا على اكتر من عملة طيب ليه ما نختارشي زوجين بس من العملات او العادن او النفط ودراسته شهرين مضو ومتابعتهم
الحمد لله حققت اكتر من الفين دولار كل شهر
جربوها ومش هتندمو
وشكرا

Mahamme
02-24-2017, 15:39
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته... اخي ليس هذا ببعيد فيمكنك فعل كل ماتريده ويمكنك ان تكون رجل اعمال ايضاً ولكن ليس بهذه البساطة ستواجه بعض الصعوبات والخسارة في بداية الامر حتى تتعلم ثم ستربح بكل تأكيد والمتحكم في كل هذا هو رأس المال بكل تأكيد

Hala Abdo
03-07-2017, 01:09
السلام عليكم و رحمة الله تعالى و بركاته
مغارة على بابا نفسها وصولها ماكنش سهل، مفيش حاجة بتيجي بسهولك و بساطة لازم تعب على الاقل في اول الطريق