PDA

View Full Version : ارجو التوضيح

forexBOSS
07-01-2012, 02:35
احنا دلوقتى فى اول يوم فى الشهر هل البونص يحتسب فى اول يوم و لا بياخد وقت و انا لا اتكلم عن منتدى فوركس مصر فقط بل على كل المنتديات التابعه لانستا و كمان سؤال انا دلوقتى لو كتبت ردود هتتحسب من ضن الشهر ده ولا هسحبها الشهر الجى و اخر سؤال هو انى عملت حساب فى شركه انستا و ربطه بالنتدى و كل لما افتح الحساب من منصه الميتيدريا يقول لى حساب غير صحيح هل هذا بسبب انه فاضى و لسا متبعتلوش البونص ولا ايه ؟ و اسف لكثره الاسئله و شكرا

Smart
07-01-2012, 02:38
اى ردود الان هتتحسب من شهر 7
البونص على الردود السابقه هيتم تحويله لكم خلال اول 7 ايام من هذا الشهر ان شاء الله
بخصوص الحساب حاول تتأكد ان السيرفر صحيح
وان شاء الله هيشتغل معاك

forexBOSS
07-01-2012, 02:53
يعنى البونص لو اتحسب يوم 2 مثلا من شهر 7 و انا كتبت ردود هذا الاسبوع بعد يوم 2 هتحتسب من شهر 7 برده ولا فى شهر 8 و اسف جدا فانا مبتدا مع انستا

Smart
07-01-2012, 02:54
يعنى البونص لو اتحسب يوم 2 مثلا من شهر 7 و انا كتبت ردود هذا الاسبوع بعد يوم 2 هتحتسب من شهر 7 برده ولا فى شهر 8 و اسف جدا فانا مبتدا مع انستا

اخى ردود الشهر بتتحسب من اول يوم فى الشهر
يعنى كل رد يوم 1 فى هذا الشهر هيكون تبع شهر 7 فقط

forexBOSS
07-01-2012, 03:02
اهه يعنى هيتم دفع اى بونص من يوم 1 فى شهر 7 الشهر الجى يعنى من اول النهارده البونص هيدفع الشهر الجى و معلش سؤال اخير حبيت اقوله فى السريع عشان مفتحش موضوع تانى هو ممكن ربط البونص بحساب بام؟ و بعد استلام البونص هل يوجد عدد ايام معين و يلغى البونص فى حاله انى لم اتاجر به ؟و شكرا و دى كل الاسئله الى عايز اعرفها و مش هفتح مواضيع تانى

Smart
07-01-2012, 03:06
اهه يعنى هيتم دفع اى بونص من يوم 1 فى شهر 7 الشهر الجى يعنى من اول النهارده البونص هيدفع الشهر الجى و معلش سؤال اخير حبيت اقوله فى السريع عشان مفتحش موضوع تانى هو ممكن ربط البونص بحساب بام؟ و بعد استلام البونص هل يوجد عدد ايام معين و يلغى البونص فى حاله انى لم اتاجر به ؟و شكرا و دى كل الاسئله الى عايز اعرفها و مش هفتح مواضيع تانى

على حد علمى لا يمكن ربط حسابات البونص بالبام
ولكن يمكن ربطها بنظام فوركس كوبى

forexBOSS
07-01-2012, 03:13
على حد علمى لا يمكن ربط حسابات البونص بالبام
ولكن يمكن ربطها بنظام فوركس كوبى

ارجو الرد على باقى الاسئله وشكرا جدا لمرورك و متابعتك و كان الله فى عونك

nrgslawi
07-01-2012, 18:18
السلام عليكم
البونص الخاص بالاشهر السابقة تتم مراجعته الان وسيتم ارساله بداية الاسبوع
وبخصوص احتساب البونص يتم احتساب بونص جديد ابتداء من اول يوم من كل شهر
بالنسبة للدخول الى منصة التداول جرب هذا السيرفر
InstaForex-UK.com

peter
07-21-2012, 11:59
ابتدا من يوم واحد في الشهر انت دخلت في شهر جديد في كل شئ
يعني البونص دخل في الشهر القادم

minaking
07-22-2012, 07:18
اعتقد انة بيتحس من اول يوم ولكن انا مش عارف ليه هما بيتأخرو فى تحويل البونص شهريا
ها احد يعرف لماذا؟