PDA

View Full Version : هل يمكن الاعتماد على الفوركس كوسيلة وحيدة للدخل؟ الفيديو رقم 4

elkalaby
03-28-2015, 23:38
https://www.youtube.com/watch?v=2jF2IvwLqHc

mohamedhassn
03-28-2015, 23:53
فى بدية الامر الاتنصح بهذا لان تركة عملى عشان الفوكس وهو الان بيمنحنى الخسائر الكبيره

Wassa04
03-29-2015, 01:25
السلام عليكم و رحمة الله وبركاته
شكرا لك اخي الكريم على هذا الفيديو الجمييل
فعلا نصائح جمييلة و رائعة بالتوفيق لك تقبل مروري

a7med84
03-29-2015, 23:08
اتفرجت لعى الفديو ده من فتره على االيوتيوب

وعموما الموضوع انان شايف انه صعب جدا ان يكون دخلك الاساسى من الفوركس الا لو كنت انت خبير

antonioforex
03-29-2015, 23:43
السلام عليكم
شكرا لك اخي على تقديم هدا الفيديو و اظن انه لابد و ان تكون لك خبرة طويلة في هدا المجال
كي تستطيع عمل هدا الشيئ لان دخله غير مضمون و بالتوفيق لك اخي

محمد السيد
03-30-2015, 01:52
انا اعتقد انه ممكن والدكتور جمال ممدوح فعل ذلك فعلا وكان قبل ذلك موظفا في مكان محترم
الا انه راي ان مستقبله في التفرغ له .. وهذا يلزمه اعدادات خاصة من تمكن في التجارة بالفوركس
مع وجود دخل احتياطي ياتي من مكان بديل في حالة عدم التوفيق حتى لا تنهار الحياة

mohamedhassn
04-02-2015, 14:48
انا عاوز اطرح موضوع للنقاش وهو هل التجارة فى فوركس وحدها تكفى ؟ بمعنى هل يمكن ان لا يكون لك اى عمل اخر او وظيفة خاصة وتكتفى فقط بالتجارة فى الفوركس كمصدر وحيد .

doom
06-22-2015, 05:26
كلمة شكرا لن تكون كافية على هذا الموضوع الرائع والمفيد فعلا جزاك الله كل خير يا اخى على هذا المجهود
الاكثر من رائع وانتظر منك المزيد من هذه المواضيع القيمة والى الامام دائما

almared13
06-23-2015, 01:42
السلام عليكم
مشكور اخي على تقديمك لهده النصائح المهمة في المتاجرة و كيف نستفيد منها في عملنا
و اتمنى ان نرى الجديد في مواضيعك دائما اخي الغالي سلام

snnaky
03-06-2016, 22:41
طب هو اية الفايدة حضرتك من انك تنقلنا رابطك فيديو من اليوتيوب كلنا نقدر نحصل علية عشان ترمية هنا كدة وبدون اى مجهود منك او اضافة او اى اهتمام بموضوعك غير انك وضعت هذا الرابط
ياترى اية الأضافة او البصمة اللى حضرتك اضفتها او وضعتها فى الموضوع دة
معلش انا مش لاقى اى اضافة لحضرتك ولا اى افادة وشايف انة نوع من استسهال الكتابة

said999
03-06-2016, 23:22
لسلام عليكم ورحمه الله وبركاته
الصبر مفتاح الفرج يعنى لو المتداول صبر على استراتجيته للوصول لهدفه وكانت خطواته مدروسه ومحدد هدف واقعى يقدر يحققه بناء على السياسات
اللى مقررها لنفسه ساعتها هيحقق الربح الدخول لسوق التداول وتحقيق ارباح بيحتاج صبر كبير مفيش حاجه بتيجى بالساهل

---------- Post added at 08:22 PM ---------- Previous post was at 08:20 PM ----------

لسلام عليكم ورحمه الله وبركاته
الصبر مفتاح الفرج يعنى لو المتداول صبر على استراتجيته للوصول لهدفه وكانت خطواته مدروسه ومحدد هدف واقعى يقدر يحققه بناء على السياسات
اللى مقررها لنفسه ساعتها هيحقق الربح الدخول لسوق التداول وتحقيق ارباح بيحتاج صبر كبير مفيش حاجه بتيجى بالساهل

ibr08
03-06-2016, 23:37
سلام اخي نشكورك علي الموضوع وانا حقيقة اري الاعتماد علي الفوركس كوسيلة دخل ممكنا اذا كان لديك الخبرة وتفرغ كامل لهاذا المر مع راس مال محترم ولكن يبقي القليل من الخطر

asmaa mahmod
03-06-2016, 23:45
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته .. الاعتماد على الفوركس للدخل هو طريق غير صحيح لان الفوركس ببساطه ليس فى كل يوم فى حال الربح ولا يوجد اى متداول فى حاله الربح الدايم تقبل مرورى

معتصم سباعنة
03-08-2016, 20:53
السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته
بالتاكيد الجواب لا اخي الكريم حيث لا يمكن الاعتماد عليه كوسيلة دخل اساسي بل يمكن الاعتماد عليه كوسيلة دخل اضافي
اتمنى لك التوفيق والنجاح - تقبل مروري واحترامي