PDA

View Full Version : مشكله عدم استلام البونص - ارجو الدخول لمن مر بها - رجاءا يا سمارت قم بالدخول

hassan347
01-14-2013, 08:40
السلام عليكم ورحمه الله

دلوقتى يا جماعه انا مشكله الرساله اللى ظهرت فى صفحه البونص دى مش عايزه تختفى من عندى

وعملت كل اللى الاخوه هنا قالولى عليه غير الايميل فى جميع المنتديات كل منتدى بإيميل مختلف وحذفت حساب انستا من المنتديات الاخرى مع العلم ان فيه منتدى محظور فيه من اول ما اشتركت وهو ده الوحيد اللى محذفتش حساب انستا منه

ودلوقتى بقالى حوالى شهرين او ده تانى شهر وبرضو مفيش فايده الرساله مش عايزه تختفى.. فياريت يا جماعه اللى كانت عنده المشكله دى واتحلت يدخل يكتبلنا عمل ايه باالظبط وياريت المشرفين او مندوب انستا يتفضل ويرد علينا

تحياتى للجميع

عزبز 18
01-14-2013, 14:05
سلام عليكم انا ايظا لدي نفس المشكلة و الرسالة المشؤومة لم تدهب و لا ادري لمادا لان كل حساباتي في المنتديات الاجنبية حدفتها و قمت بوضع حساب جديد هنا ولاكن لاحياة لمن تنادي الرسالة لم تدهب بخلاف الشهر الماضي في المنتدي الهندي كانت عندي الرسالة و عندما حدفت حسابي في المنتدي مثي 5 ووضعت حساب جديد في الهندي دهبت الرسالة و استلمت البونص ولاكن في هدا المنتدي لم تدهب انا اظن انه يوجد خلل ما في بونص الهاك و الحل هو من عند المشرفين او من هم قائمين بهاك البونص و نرجو منهم حل المشكلة في اقرب وقت لكي لاتدهب مجهوداتنا سدي انا عن نفسي لم افهم سبب عدم اصلاح المشكلة و اعطاء الاعضاء حلول لاستلام البونص و نرجو من الاخ سمارت مراسلة مدير المنتدي او التقنيين المتخصصين بالهاك اصلاح الخلل في اقرب وقت و هو مشكور علي دلك

silverfox
01-14-2013, 14:13
اعمل اكونت جديد اعمله اتاش هنا ودا بعد متغير الايميل اللى هنا وكمان تعمل الاكونت الجديد فى الشركة نفسها بايميل جديد واعمل دى اتاش لاكونتاتك الانستا فى المنتديات التانية

عزبز 18
01-14-2013, 14:43
اعمل اكونت جديد اعمله اتاش هنا ودا بعد متغير الايميل اللى هنا وكمان تعمل الاكونت الجديد فى الشركة نفسها بايميل جديد واعمل دى اتاش لاكونتاتك الانستا فى المنتديات التانية

انا فعلت مثل ما اقلت اميلي في المنتدي مختلف عن الاميل في الشركة وواضع حساب جديد هنا و كل حساباتي في المنتديات الاخري حدفتها و مازالت الرسالة ادن الاخ الكريم المشرف اين هو الخلل و اين هو الحل انا اري ان الخلل في هاك البونص و الله اعلم

hassan347
01-18-2013, 02:24
السلام عليكم ورحمه الله

شكرا لك يا اخى سلفر على ردك

طب يا اخى دلوقتى سؤالى الاخير هل ممكن انى اغير الايميل الموجود فى حسابى فى شركه انستا ولا لا

لانى دخلت الحساب وبحثت عن مكان تغيير الايميل وملقيتش فهل يمكن تغيير الايميل وانا لم اجد مكان التغيير ولا غير متاح تغيير الايميل بالفعل طالما تم التسجيل

شكرا لك مره اخرى .. تحياتى

mrdark
01-18-2013, 23:32
السلام عليكم ورحمه الله

شكرا لك يا اخى سلفر على ردك

طب يا اخى دلوقتى سؤالى الاخير هل ممكن انى اغير الايميل الموجود فى حسابى فى شركه انستا ولا لا

لانى دخلت الحساب وبحثت عن مكان تغيير الايميل وملقيتش فهل يمكن تغيير الايميل وانا لم اجد مكان التغيير ولا غير متاح تغيير الايميل بالفعل طالما تم التسجيل

شكرا لك مره اخرى .. تحياتى

لتغيير الميل عليك بمراسلة الدعم الفني للشركة على الميل بطلب لتغيير الإيميل مرفوق بإثبات للهوية

talal
01-18-2013, 23:54
انا لدي نفس المشكلة

ماذا تقصد اخي بكلمة اتاش

كيف طريقتها يعني

احمد سلامه
01-01-2014, 19:22
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
شكرا اخي الكريم علي الموضوع وارجو منك الجديد دائما
مع تمنياتي بنجاح الدائم