PDA

View Full Version : صنع الاكسبرت

mohamedhassn
04-30-2015, 23:55
يا حماعة لو فى حد يقدنا كيف تصنع الاكسبرت ياريت يعرفنا الطريقة

popa2015
05-01-2015, 03:52
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته اخى الكريم
اشكرك لطرحك هذا الموضوع المتميز احسنت العمل
اتمني لك التوفيق و تقبل مروري

jomaabouguezzi
05-01-2015, 04:19
تزود مراكز التبادلات العديد من المزايا إلى التاجر .. على أية حال، أحد المشاكل بأي مركز تبادل هو تدخل السماسرة
، والسماسرة هو الحزب الواقع بين المشتري أَو البائع أَو الآلة فالمتاجرة ستكلفهم الكثير من المال والتكلفة ربما تزيد بمرور الوقت .
أما تجارة العملات الفورية فهي تتخلص من السمسارة وتسمح للزبائن التفاعل
الفوري مع صانع السوق المسئول عن التسعير على زوج عملة معين ، و يحصل تاجر تبادل العملات على وصول أسرع وتكلفة أرخص بكثير .

---------- Post added at 01:17 AM ---------- Previous post was at 01:16 AM ----------

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
اهلا بكم اعضاء المنتدى الكرام
شكرا لك لتوضيح الفرق بين متاجره الاموال والاسهم
بالتوفيق للجميع هنا فى المنتدى ان شاء

---------- Post added at 01:17 AM ---------- Previous post was at 01:17 AM ----------

على خلاف سوق الأسهم ، ليس هناك تقييد على البيع أو الشراء في سوق العملات ، وستجد أن فرص التجارة في سوق العملات أفضل بغض النظر سواء كنت تجارتك قريبة أو متوسطة أو بعيدة المدى لأنك يمكنك أن تتاجر في أي اتجاه تتحرك فيه السوق .
إن تجارة العملة تتضمن دائما شراء عملة واحدة وبيع الأخرى ، فليس هناك تحي

---------- Post added at 01:18 AM ---------- Previous post was at 01:17 AM ----------

اعتمد على التحليل الفني هو الاهم والافضل ليك النجاح فى الفوركس يعتمد على الاستراتيجية التي تعتمد عليها يجب ان تكون مجربة 4 اشهر على الديمو على اقل تقدير الاستمرار فى التعلم مهم

---------- Post added at 01:19 AM ---------- Previous post was at 01:18 AM ----------

فى البداية الحظ يصادف التاجر بشكل كبير فى تجارتها فى السوق
فربما يربحكثيرا جدا وربما يخسر كل امواله ولكن المهم هوالتعلم من الاخطاء
شكراً

Nabil Wagdy
05-01-2015, 04:34
السلام عليكم
اخي ان صناعة الاكسبرتات بتكون بلغة برمجة اسمها mql4 وهي لغة برمجة صعبة وانا عجزت اني اتعلمها
وابحث عليها على النت هتلاقي دروس كتير في لغة البرمجة دي بس ياريت لو تقدر تجيب كورس عشان اللغة
صعبة ومش من السهل تتعلمها لوحدك على ما اعتقد وتمنياتي ليك بالتوفيق

moustafaforex
05-01-2015, 10:22
اتمني لك التوفيق

al-Mashhadani64
05-01-2015, 11:17
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
الاخ الكريم تدخل للقسم الخاص بالتداول الالي الموجود في المنتدى ومنه تستطيع ان تجد هناك كثير ممن يصنعون الاكسبيرتات ويبرمجوها وتجد كذلك انواع الاكسبيرتات المجانيه المختلفه وتقبل مروري

مصراوى
05-01-2015, 11:38
اعتمد على التحليل الفني هو الاهم والافضل ليك النجاح فى الفوركس يعتمد على الاستراتيجية التي تعتمد عليها يجب ان تكون مجربة 4 اشهر على الديمو على اقل تقدير الاستمرار فى التعلم مهم

fadiarab
05-01-2015, 12:57
ابحث عليها على النت هتلاقي دروس كتير في لغة البرمجة دي بس ياريت لو تقدر تجيب كورس عشان اللغة
صعبة

ahmedibrahim258259
05-03-2015, 23:47
بسم الله الرحمن الرحيم ان شاء الله لو حد بيعرف يصنع اكسبرت يفيدك في اقرب وقت لاني كنت قريت موضوع عن واحد متبرع بعمل الاكسبرتات مجانا
تقبل مروري

ilyes chaieb
05-07-2015, 16:55
يا حماعة لو فى حد يقدنا كيف تصنع الاكسبرت ياريت يعرفنا الطريقة

اخي الكريم ادخل على قسم البرمجة ستجد موضوعات كثيرة ان شائ الله تستفيد منه انا لالاسف لا اعرف شيئا عن البرمجة و لا اريد ان اشغل بالي بها لان تعلم الفوركس واخذ كل وقتى

ramdani
05-07-2015, 19:25
وجدت فى احدى المنتديات عنوان موقع

يصنع لك الاكسبرت الذى تريدة فى ثوانى وعلى المؤشر الذى تريدة مجاناوكنت اريد رأى

الخبراء فى هذا الموقع

chirikhan
05-09-2015, 01:42
انا لا املك الخبرة في صنع الاكسبيرت او المؤشر انما هناك مبرمجين في المنتدى طبعا
انما اظن والله اعلم ان قسم الاكسبيرتات والمؤشرات ليس هنا ولازم تتوجه اليه افضل

REDA FOREX
05-09-2015, 09:54
نا لا املك الخبرة في صنع الاكسبيرت او المؤشر انما هناك مبرمجين في المنتدى طبعا
نا لا املك الخبرة في صنع الاكسبيرت او المؤشر انما هناك مبرمجين في المنتدى طبعا

adnan1969
05-09-2015, 10:27
اخي الكريم صنع مبرمج الالي ليس بشي السهل انت تحتاج خبير برمجيات وممكن تدخل قسم البرمجيات وتسئل اصحاب الخبره في هذا المجال بتوفيق

sharshabil
05-09-2015, 10:28
لزم تعلام برمجحو الاوةل
و بلعدها تعرف على برمجو الاكسبرت الامر ليس شرح و ممكن تعغرف تبرمج .

aminalamor
05-09-2015, 10:55
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته اخي الفاضل مشكور على هذا الاستفسار انا ارى ان صنع الاكسبرتات يتم من خلال استعمال الحساب التجريبي وان كنت تود معرفة اكثر اذهب الى القسم الخاص بالاكسبرتات في المنتدى
بالتوفيق للجميع

sharshabil
05-09-2015, 10:57
لازم تتعلم لغة البرمجو mql
و بعدها ممكمن ان تتعلام برمجحة الاكسيبرت الديب تريد . هناك قسم خهاص بالامر

samieh
05-20-2015, 02:05
السلام عليكم
يا اخى برمجة الاكسبيرتات تحتاج ان تكون ملم بلغة برمجة معينة
وكمان فيه برامج جاهزة لعمل الاكسبيرتات كل ما عليك ان تعطى البرنامج الاوامر
بترتيب معين ممكن تبحث فى جوجل على اسم هذا البرنامج
بالتوفيق

doola2020
05-22-2015, 17:12
أخي الكريم صناعة الاكسبيرتات تعتمد علي تعلمك للبرمجة وأعتقد إنك المفروض تتعلم كيف تتدول في سوق الفوركس اولا ثم بعد ذلك تتعلم كيفية صنع اكسبيرت

Mohamed Morsy
05-26-2015, 10:55
السلام عليكم .. اخي الفاضل .. عليك بالبحث في جوجل او اليوتيوب يوجد دروس ولكن تعليم البرمجة لصنع الاكسبرتات ليس بالسهل
فعليك التركيز والتعليم الجيد للبرمجة ويكون احسنلك لو انت عندك خلفية بالبرمجة العادية هيكون اسهلك وتمنياتي ليك بالتوفيق
تحياتي ...

magic777
05-26-2015, 12:57
السلام عليكم .. اخي الفاضل .. عليك بالبحث في جوجل او اليوتيوب يوجد دروس ولكن تعليم البرمجة لصنع الاكسبرتات ليس بالسهل
فعليك التركيز والتعليم الجيد للبرمجة ويكون احسنلك لو انت عندك خلفية بالبرمجة العادية هيكون اسهلك وتمنياتي ليك بالتوفيق
تحياتي ...

وهنا فعلا اكيد اخي التدريب والتعلم هنا هو السر في حصول المتاجر على خبره جيده يقدر بها يعمل الارباح الي بيحلم بيها ويكون افضل بكتير بعد
كده في المستقبل وده افضل

faridd
05-26-2015, 14:53
انا اعرف ان في هذا الوقت يا اخي بيكون فيه معظم الاخبار القوية على كتير من العملات
بالاضافة الى الساعة العاشرة او الحادية عشرة صباحا ستلاحظ نفس الشئ

معتصم سباعنة
05-26-2015, 15:59
السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته
اخي الكريم هذا يحتاج الى مبرمجين واشخاص متمكنين في مجال البرمجة والبورصة
تقبل مروري

noor eldyen
05-26-2015, 17:02
تزود مراكز التبادلات العديد من المزايا إلى التاجر .. على أية حال، أحد المشاكل بأي مركز تبادل هو تدخل السماسرة
، والسماسرة هو الحزب الواقع بين المشتري أَو البائع أَو الآلة فالمتاجرة ستكلفهم الكثير من المال والتكلفة ربما تزيد بمرور الوقت .
الفوري مع صانع السوق المسئول عن التسعير على زوج عملة معين ، و يحصل تاجر تبادل العملات على وصول أسرع وتكلفة أرخص بكثير .

---------- Post added at 02:02 PM ---------- Previous post was at 01:14 PM ----------

magic777
05-26-2015, 17:20
السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته
اخي الكريم هذا يحتاج الى مبرمجين واشخاص متمكنين في مجال البرمجة والبورصة
تقبل مروري

وايضا اخي ادخل القسم التعليمي هتلاقي فيه دروس جيده تقدر تتعلم منها كويس وتفهم المجال ده بدل ما تقول انا معرفش ادخل وتعلم وهتلاقي كتب واستراتيجيات وايضا
ورش عمل تساعدك على فهم السوق ده

mohamedhassn
05-26-2015, 17:36

ilyess
05-26-2015, 17:50
الحمد لله رب العالمين، والصلاة والسلام على أشرف الأنبياء والمرسلين سيدنا محمد وعلى آله وصحبه أجمعين
اخي الكريم ادخل على قسم البرمجة ستجد موضوعات كثيرة ان شائ الله تستفيد

MOHAMED forex00
05-26-2015, 18:10
الفوري مع صانع السوق المسئول عن التسعير على زوج عملة معين ، و يحصل تاجر تبادل العملات على وصول أسرع وتكلفة أرخص بكثي

noor eldyen
05-26-2015, 18:30
السلام عليكم
اخي ان صناعة الاكسبرتات بتكون بلغة برمجة اسمها mql4 وهي لغة برمجة صعبة وانا عجزت اني اتعلمها
وابحث عليها على النت هتلاقي دروس كتير في لغة البرمجة دي بس ياريت لو تقدر تجيب كورس عشان اللغة

Kiing
05-30-2015, 21:26
ممكن متلا انه اعتمد على التحليل الفني هو الاهم تم متلا انه مع الافضل ليك النجاح فى الفوركس منه متلا ان يعتمد على الاستراتيجية التي منها متلا ممكن ان تعتمد عليها يجب من حيت ان تكون

abdosoltan
05-30-2015, 21:31
لعمل اكسبر يجب عليك ان تبحث على النت فى موضيع جيده للاستاذ العبقرى اسلام العوام تتعلم منها كيف تصنع اكسبر بنفسك وده موضوع فعلان يستحق النشر والبحث عنه الى الامام سوف تصل

MOHAMED OSAMA
05-31-2015, 02:36

BABOUS
05-31-2015, 18:04
اعتمد على التحليل الفني هو الاهم تم متلا انه مع الافضل ليك النجاح فى الفوركس منه متلا ان يعتمد على الاستراتيجية التي منها متلا ممكن ان تعتمد عليها يجب من حيت ان تكون

Eslam Anwar
06-01-2015, 17:47
اخي الفاضل .. اعتقد انك لازم تتعلم لغة البرمجة mql وبعدها كمان ممكن ان تتعلم ازاي انك تصنع
اكسبرت او مؤشر واعتقد ان الشروحات موجودة عالنت وهنا في المنتدى يوجد اقسام خاصة بذلك

Mona forex
06-01-2015, 18:39
السلام عليكم

العراقي
06-05-2015, 20:58

ehabbob
06-05-2015, 21:28
اخى العضو للاسف ده تعتبر لغه برمجه علشان تقدر تعمل واحد منه معلش بقى الموضوع كبير عليا وعليك
والله ولي التوفيق

MOHAMED in forex
06-05-2015, 21:50
اتمني لك التوفيق

mechanical
06-16-2015, 00:37
السلام عليكم .... انا عن نفسي لا اتعامل بالاكسيبرت دة ابدا لان الموضوع انت اللي تتابعه لن المكشكلة لو انت عملت غلطة ممكن تصبحها اما الاكسيبرت لا
بالتوفيق ان شاء الله

ibrahim forex
06-16-2015, 02:18
الاخ الكريم تدخل للقسم الخاص بالتداول الالي الموجود في المنتدى ومنه تستطيع ان تجد هناك كثير ممن يصنعون الاكسبيرتات ويبرمجوها وتجد كذلك انواع الاكسبيرتات المجانيه المختلفه وتقبل مروري

a7med sniper
06-16-2015, 02:39
هى محتادجه حد له فى البرمجه اخى الكريم
لان هى بتكون استراتيجيه وانت بتبرمجها للعمل بشكل اتوماتيكي

والله المستعان وبالتوفيق فى السوق

RomanyMoreed
06-17-2015, 11:57
السلام عليكم ورحمة اللة وبركاتة

في قسم للبرمجيات تقريبآ عمومآ عشان تعمل اكسيبرت لازم تكون علي علم بلغة البرمجة عشان تصمم حاجة زي كدة

بالتوفيق

Emam_gad
06-17-2015, 12:09
3) الدخول دفعة واحدة بعدد كبير من العقود: معظم الشركات تعطيك هامش صغير للدخول والبعض يعتقد أن هذه ميزة حسنة فهم يغرونك للدخول بعدد أكبر من العقود دفعة واحدة ليحصلوا على فائدة أكبر منك ، تذكر أنه عندما ينخفض المبلغ المتبقي من حسابك للاستخدام في الهامش إلى الصفر فان البرنامج سيقوم بإخراجك من السوق بشكل آلي وفوري وإغلاق جميع عقودك وتتحمل أنت الخسارة.

Kiing
06-24-2015, 17:28
ممكن انه مع سوق الأسهم متلا انه ممكن معه من ليس هناك تقييد لانه متلا ممكن ان على البيع أو الشراء في سوق العملات لانه من هناك متلا انه ستجد أن فرص التجارة فقط منه

جابر1979
06-24-2015, 17:33
انا أيضاً ابحث عن اكسبريتات وارى ان هناك العديد من المواضيع التي تتكلم عن الاكسبريتات لكن لا تتوفر على رابط او طرق لتحميل او استخدامه على المنصة . بالتوفيق

aminjmil1
06-24-2015, 17:37
اتمني لك التوفيق

MOHAMED OSAMA
06-24-2015, 21:00
السلام عليكم

MEDHAT MOUSTAFA
06-27-2015, 03:31

MOHAMED OSAMA
06-27-2015, 03:33
الفوري مع صانع السوق المسئول عن التسعير على زوج عملة معين ، و يحصل تاجر تبادل العملات على وصول أسرع وتكلفة أرخص بكثير
وبالتوفيق للجميع

ASMAA TAHA
06-29-2015, 04:49
يمكنك صنع الاكسبيرت عن طريق مبرمج اكسبيرتات ماهر واذا كنت لا تملك موهبة البرمجة ولا تعرف تبرمج لا تستطيع ان تفعل مثل هذا الاكسبيرت لانه ليس امر سهل ويحتاج ايضا الى دقة عالية جدا وشديدة

Mona forex
06-30-2015, 16:03

.LAVAL.
07-07-2015, 16:15
[quote=محمد ادم;6513738]السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته
اخي الكريم هذا يحتاج الى مبرمجين واشخاص
متمكنين في مجال البرمجة والبورصة
تقبل مروري............[/qu

kayto
07-07-2015, 16:16
[quote=محمد ادم;6513738]السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته
اخي الكريم هذا يحتاج الى مبرمجين واشخاص
متمكنين في مجال البرمجة والبورصة
تقبل مروري............[/quo

abdoumed
07-07-2015, 16:17
كانت تحركات زوج اليورو دولار أمريكي خلال تداولات الأسبوع الماضي الماضي في نطاق تداول 320 نقطة فقط ليسجل الأعلى عند مستويات 1.1280 والأدنى عند مستويات 1.0956 ليغلق عند مستويات 1.1097 ليحقق مكاسب بما يقارب 120 نقطة خلال حركة تذبذبية تعكس حيرة المستثمرين والمتاجرين على العملة الأوروبية نتيجة القضية اليونانية وما تثيره من جدل وإختلاف بين الخبراء الفنيين حول خروج اليونان من منطقة اليورو أم إستمرارها.

mohamed ghardallou
07-07-2015, 16:18
الــســــلام عــلــيــكــم و رحـــمـــة الــلـــه تــعــالـــى و بـــركــــاتـــــــه . هذا موضوع هام وصعب اخواني الكرام شاركوا معنا

مهند سباعنة
07-07-2015, 16:28
السلام عليكم و رحمة الله و بركاته
أخي الكريم ان الاكسبيرت هو نظام يعمل على اخذ العقود اوتوماتيكيا بما يراه مناسبا
تقبل مروري

hager omar
07-10-2015, 22:41
السلاام عليكم ورحمة الله وبركاته

كنت اتمني ان افيدك ولكن ليس لدي دراية بهذا الموضوع واتمني من ذوي الخبرة ان يفيدوك ويقدمو لك المساعدة

تحياتي لك

helmi nsir
07-18-2015, 07:16
أخي هذا يحتاج الى اشخاص متمكنين في مجال البرمجة
ادخل على قسم البرمجة قد يفيدك

khawla1993
07-18-2015, 08:11
استراتيجية قوية برشا و نسبة نجاحها توصل حتى لل99 بالمائة

يمكن فما شكون يعرفها اما فما زادة شكون مايعرفهاش

الاستراتيجية تعتمد اساسا على مؤشر

bollinger bands

tarik46
08-10-2015, 19:50
الاكسبرت هو برنامج معلوماتي و يقوم بصنعه تقني البرمجيات و لغاة البرمجة مثل php و javascript
و لكن لماذا تبحث عن كيفية صنعه هو يباع او يمنح مجانا و بامكانك التعديل عليه بادخال استراتيجيتك
تحياتي

Shadi
08-10-2015, 20:02
بسم الله الرحمن الرحيم
و الله يا ااخوة انا لا اعلم كيف يصنع الاكسبريت و لكن على الانترنت تجد الكثير من الاكسبريتات المجربة و الناجحة جدا
بالتوفيق

chelsea1
08-10-2015, 22:36
للاسف اخي الكريم ليس لدي معلومات دقيقة بخصوص صنع الاكسبرت
ان شاء الله تلاقي اجابة من باقي اعضاء المنتدى

pepobm
08-10-2015, 23:08
اهلا بك اخى العضو الكريم اتمنى من الاعضاء افادتك فى موضوعك لانى للاسف مش عارف
وتقبل مرورى والتوفيق من عند الله

محمد السيد
08-10-2015, 23:22
اليك رابط لبرنامج جاهز يعلمك ازاي تصنع الاكسيبرت اللي يناسبك مع التوفيق
http://forum.arabictrader.com/t137709.html

khalid46
08-10-2015, 23:32
اشكرك على مبادرة هده موضوع قيم اريد ان كنت ابحث من قل عن مثل هده المواضيع في مجال فوركس كدلك نريد اكثر افادة جزاك الله خير

Forex Story
08-12-2015, 06:17
انما اظن والله اعلم ان قسم الاكسبيرتات والمؤشرات ليس هنا ولازم تتوجه اليه افضل............

tarik46
08-14-2015, 18:38
المعذرة انا لا اعرف كيف يتم انشاء اكسبرت بامكانك البحث في غوغل عسى ان تجد اية شروح تفيدك
و لكن انصحك ان لا تستعمله لان مبرمج و لا يمكن يفكر و يحلل مثل الانسان العادي لذا تداول بنفسك احسن

mohamedhassan2015
08-14-2015, 19:26
فى موقع لصنع الاكسبرت بدون برمجة سوف اعمل بحث علية واكتبو لك فيما بعد انا جربتة بس مش محتاج منك اى لغة للبرمجة

naggar
08-14-2015, 20:03
لازم مبرمج
مش اى حد هيعرف يعمل الاكسبرت
فى قسم اعتقد للاكسبرتات ف المنتدى
ويارب حد ياعدك

amramr
08-14-2015, 20:18

rachadcom
08-17-2015, 22:19
بســـــم الله الرحمـــــان الرحيـــــم .... و الســـلام عليكــــم و رحمــــة الله و بركاتـــــه ...
اعتقد يجب عليك دراسة لغة mq4 قبل محاولة تصنيع سكريبت ......تقبــــــــل مــــروري و تحياتـــي .

ahdahmed
08-17-2015, 22:20
السلام عليكم تقبل مرورى ياخى الفاضل
مشكورا فعلا على موضوع الاكسبيرت بيهم الكثير من الاخوه
اشكر بالفعل تبادل الموضوع والمعلومات بهذا الشكل المبسط والرائع جزاك الله خيرا

ynwa1892
08-24-2015, 17:13
السلام اخي
تجنب الاكسبريتات لانها اسابا مرجنت الحسابات اعتمد على نفسك وستحقق الكثير انصحك ان تتعلم التحليل الفني
وفقك الله

sharshabil
09-01-2015, 01:02
هناك مواقع تعلكم لغة البرمجة الخاصة بالميتاتريدر
و ممطكن ايضا ان تطلب اكسربت مجاناه على حسب التحليل و الاوامر الذي تريدها .

alihar316
10-07-2015, 15:46
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته اخى الكريم انا لا اعلم كيف واتمنى ان تجد الاجابة المناسبة في المنتدى وتقبببل مرروووووريييييييي ارجوك

snnaky
11-05-2015, 17:05
فى مواقع كتير بتعلمك ازاى تصنع اكسبيرت من البداية للنهاية وبتتعلم وتجرب
وكمان فى برنامج بتدخل فية البيانات وهو يصنعلك الأكسبيرت بس مش فاكر اسمة ولا الطريقة اللى بيشتغل بيها انما عموما انت تقدر تبحث عنة على النت وتجرب وتتعلم وتشوف الشرح واكيد حتستفيد وتجرب على الديمو

mohamedelmaghrapy
11-05-2015, 21:05
بص اخي اولا خليني اشرح لك نقطه معينه بخصوص الاكسبيرت . طبعا الفرق بين التداول الاعادي اليدوي والاالي هو ان
التداول الالي لا يري اي خطوره بالسوق ويفتح لك عقود ويغلقها بدون علم اي شئ حتي واذا كانت الاغلاقات رااابحه . !!!
ولكن التداول اليدوي يجعللك تري كل ما هو صغير بالسوق . :) وبالتوفيق

---------- Post added at 08:05 PM ---------- Previous post was at 05:44 PM ----------

بالننسبه للشخص اللي بيسأل عن شرح الاكسبيرتات . او طريقه العمل او البرمجه بسكل عااام . بص يا ريس
الموضوع ده بيتوقف علي لغه البرمجه . فهمت . يعني اللي عاوز اقولهولك . انلغه برمجه المواقع شئ وبرمجه الاكسبيرتات
لغه تانيه خااالص :)

basim
11-05-2015, 22:01
السلام عليكم جميعا
اخي هناك مواقع مختصة في تعليم البرمجة وهناك الكثير من الشروحات في هذا الخصوص
تسنطيع ان تتابع تلك الدروس والشروحات وتتعلم كيفية برمجة الاكسبرت وهو بالتاكيد كل اكسبرت
يتم برمجته على استراتيجية خاصة

gadeer86
11-05-2015, 22:48
السلام عليكم اخي الكريم ..
اتمنى لو اعرف لأفيدك .. ولكن صنع الاكسبيرت من اهدافي في التعلم ..
بالتوفيق لك و لجميع اعضاء المنتدى .. :)

ahmedhathout
11-07-2015, 00:31
دا اللي يقدر يصنعه هو المبرمج فقط يعني مش سهله انك تعمل اكسبرت خالص
الا لما تتعلم لغه البرمجه الخاصه بها

abedalg
11-07-2015, 17:14
لمعرفة الطريقة اضغط على الرابط
http://www.forex-morrow.com/vb/showthread.php/640

عبير زيد
11-07-2015, 17:15
الفوري مع صانع السوق المسئول عن التسعير على زوج عملة معين ، و يحصل تاجر تبادل العملات على وصول أسرع وتكلفة ارخص بكثير

ابو وطن الفلسطيني
11-07-2015, 17:16
كانت تحركات زوج اليورو دولار أمريكي خلال تداولات الأسبوع الماضي الماضي في نطاق تداول 320 نقطة فقط ليسجل الأعلى عند مستويات 1.1280 والأدنى عند مستويات 1.0956 ليغلق عند مستويات 1.1097 ليحقق مكاسب بما يقارب 120 نقطة خلال حركة تذبذبية تعكس حيرة المستثمرين والمتاجرين على العملة الأوروبية نتيجة القضية اليونانية وما تثيره من جدل وإختلاف بين الخبراء الفنيين حول خروج اليونان من منطقة اليورو أم إستمرارها.

sedikselim
11-07-2015, 17:20
السلام عليكم ورحمه الله
شكرا لك اخى الفاضل على طرحك هذا السؤال
لانى بحثت كثيرا لكى اجد تفاصيل كيف اصنع اكسبرت منذ 20 يوم ولم اجد حل

dfghfgh
11-07-2015, 17:22
السلام عليكم اخي العزيان الاضمن تحويل الاموال على البنك لكى تتاجر وانت عارف انك تتاجر فقط بالبونص لان عدم الطمع و الالتزام باهداف الاستراتيجية التي تتداول من خلالهالموقف ا دون الحاجة الي السحب الوقتي لقيمة الارباح ؟فاعتقد انه من غير المعقول انه انك اذا حققت اي مبلغ ربح من كل صفقة و حتي ان كان المبلغ صغيرا ان تبادر المتاجره بالارباح غالبا بتقابل الخساره وانا نفسى واجهت ذلك

ashraf mamdouh
11-07-2015, 17:24
أخى الكريم يمكنك التداول بدون اكسبرتات لان الاهم هو التعلم والتدرب والعمل بنفسك بعيدا عنم لاكسبرتات الغير نافعة
تقبل مرورى المتواضع واتمنى لك التوفيق

ber
11-09-2015, 12:06
حتى الآن نحن التجارة في وسائل مماثلة مع كل فاتورة الاختبار وكذلك مشروع قانون الفعلي. هو حقا الجيدة التي نتبعها مشروع قانون الفعلي مع برنامج اعادة الاموال. في يوم أمس لقد غير محله في جميع أنحاء 200 $ من أموالي الشخصية وكذلك لحسن الحظ قد حصلت على 35 $ استرداد. أحاول أن يشفي الأفراد تنخفض استخدام هذا المبلغ. انها نفس برنامج كبير وكذلك أنا أحب ذلك.