PDA

View Full Version : اريد شركة او تاجر ذو ثقة

Pages : [1] 2

hany343
05-06-2015, 21:28
السلام عليكم
انا مشكلتي زي كتير من المبتدئين اني بخسر و حسابي بيمارجن دايما حتي لو حققت ارباح كبيرة
لو ممكن تدلوني علي شركة او شخص موثوق فية ادفع له المال و يقوم باخذ نسبة من الربح
بس اهم حاجة الثقة و لو في تجربة يكون افضل
شكرا

ilyes chaieb
05-08-2015, 20:10
اخي الكريم ادخل حضرتك على نظام فوركس كوبي و ابحث هناك عن التجار الناجحين و اربط حسابك معهم المهم انك تحسن اختيار التاجر الانجح و اللى يحقق اكثر ارباح مع اقل مخاطرة

big.pharaoh
05-08-2015, 20:12
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته.. زي ما اشار ليك الاخ الياس . انصحك تدخل على الفوركس كوبي وهناك تقدر تختار ما بين تجار كتير وكمان بتشوف الهيستوري بتاعهم والارباح اللى محققينها على مدار الفتره اللى اشتركوا فيها في انستا وعلى ااساس كده بتختار متداول منهم

yhassen
05-08-2015, 20:27
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته والصلاة و السلام على سيدنا محمد
اشكرك شكراجزيلا على التطرق لهذا الموضوع
نظام فوركس كوبي و ابحث هناك عن التجار الناجحين
اشكرك شكرا جزيلا و بالتوفيق ان شـــاء الله

ayoub321
05-08-2015, 20:54
بسم الله الرحمن الرحيم
مشكور أخي على هذا الموضوع المفيد ورائع
و مع أني ضد هذه الفكرة ولكن استطيع مساعدك
اتمنى لكم ولنا التوفيق والنجاح

aminalamor
05-08-2015, 21:02
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته مشكور اخي الكريم على هذا السؤال الهام انااراى ان تقوم بالتجارة باموالك بنفسك وان لا تعتمد على تاجر معين او شركة معينة حتى لا تقوم بالقاء اللوم على اي كان في حالة الخسارة او ضياع راس المال
بالتوفيق للجميع

هاشم احمد
05-08-2015, 22:32
تحياتي لكم جميعا وبعد :
مشكور اخي الغالي على مرورك . انصح الجميع بالايداع في شركة انستا . انها شركة معروفه بكل مصداقيتها حول العالم
بالتوفيق لاخواني جميعاً
تقبل مروري

magic777
05-08-2015, 23:16
السلام عليكم
انا مشكلتي زي كتير من المبتدئين اني بخسر و حسابي بيمارجن دايما حتي لو حققت ارباح كبيرة
لو ممكن تدلوني علي شركة او شخص موثوق فية ادفع له المال و يقوم باخذ نسبة من الربح
شكرا

بسهوله حاليا انت بتعرف حاليا الشركات الجاده عن الشركات النصابه بالسؤال عنها في المنتديات وغيرها من ممن تعامل معها يعني بقى سهل اوي معرفه ده عن زمان
ودايما خد الشركه الي بقالها فتره في السوق

samieh
05-10-2015, 03:46
السلام عليكم
من الافضل لك يا اخى اعتمادك على نفسك فى ادارة اموالك فلن يكون
احد احرص عليها منك و بالتعليم والخبرة تستطيع ان تنمى هذه الاموال

ahme01
05-12-2015, 11:45
اخي العزيز..............
يتجسد الابداع دائما في
مواضيعك عندما يكون
لها هذا التميز مجهود جدا رائع..
تحياتي لك

karim02
05-12-2015, 12:31
السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته
شكرا لك عن طرحك هدا الموضوع
أتمنى لو جميع الأعظاء أن يبدون لنا بمواضيعهم المتعلقة بالفوركس كي نستطيع فهم هدا السوق الغامض ؛ جزا الله كل من ساهم في مساعدتنا لكي نحقق ما نريد

ahme01
05-16-2015, 19:04
أسعدتني زيارتي لموضوعك
الله يعطيك العافية على طرحك و شرحك للموضوع
سلمت يداك موضوع في قمة الروعة

ali.22595
05-25-2015, 02:33
اخى الفاضل فى طريقتين ياحد بيدير حسابك او يتاجر مكانك وبتشاركة بس دى طبعا محتاك ان يكون معاك بونص كبير او الفوركس
كوبى ودى انك بتختار شخص من متاجرين وبتشاركة فى الربح والخسارة بس لازم يكون معاك ربح مش بونص 10 دولار

raaslen316
05-25-2015, 16:26
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته اشكرك شكراجزيلا على التطرق لهذا الموضوع

midouknight
05-25-2015, 16:27
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
أهلاً بجميع أعضاء هذا المنتدى الكبير
أخي الغالي حاول البحث في موقع الشركة عن الفوركس كوبي

محمد ادم
05-29-2015, 10:32
اخي الكريم ادخل حضرتك على نظام فوركس كوبي
و ابحث هناك عن التجار الناجحين و اربط حسابك
معهم المهم انك تحسن اختيار التاجر الانجح و اللى
يحقق اكثر ارباح مع اقل مخاطرة بالتوفيق...

مصراوى
05-29-2015, 11:34
اخى الفاضل فى الحقيقة احترت فى هذا الامر ولكننى اجرب انستافوركس الان واتمنى ان تكون على درجة عالية من المصداقية وبالتوفيق

basim
05-29-2015, 11:36
شكرا على هذه المساهمة اما بخصوص سؤالك فعليك بالتعلم واكتساب الخبرة والاعتماد على النفس
عموما مشاركة جيد استفدنا منك ومن ردود الاخوة الاعضاء مع تمنياتنا للجميع بالتوفيق والنجاح

snnaky
05-29-2015, 12:03
طب ما تحاول تتعلم من اخطاءك وتشوف وتجرب على الديمو وتتعلم اكتر
هو انت فاكر ان اى حد حيمسك حسابك مش حيخسر
اعتى المحترفين بيخسر والخسارة لا تستثنى احدا ولكن لكل واحد استراتيجية
شوف انت بتربح لية وبتحسر لية واكيد حتتعلم ولما تتاجر بنفسك افضل

masry928
05-29-2015, 12:12
ممكن تدلوني علي شركة او شخص موثوق فية ادفع له المال و يقوم باخذ نسبة من الربح
بس اهم حاجة الثقة

noraa
05-29-2015, 13:36
مشكور اخى الكريم على هذا الموضوع الهام فالبطالة هى مشكلة عالمية
فكم من دول انهار اقتصادها بسبب البطالة فالتقدم الاقتصادى يرتبط ارتباطا وثيقا بالبطالة

Kiing
05-29-2015, 17:09
ممكن انه مع حضرتك على نظام فوركس كوبي تم منه متلا ابحث هناك عن التجار الناجحين ممكن منه مع اربط حسابك معهم المهم متلا انك تحسن اختيار التاجر تم منه ممكن متلا الانجح منه يحقق

Tro
05-29-2015, 19:00
................................
العمل المتزن الغير متغير في الهدف المطلوب تحقيقة نتيجة اطماع او جشع هو المرجح للمكسب المستمر

saiddeco
06-07-2015, 04:27
سلام عليكم اخي لن تجد افضل من شركتنا التي تمنحك بونص و على الايداع ايضا هناك عدة إمتيازات و التي ستستفيد منها بعد الدخول و شكرا للجميع و البقاء للجميع

bilal86
06-07-2015, 04:50
التجارة باموالك بنفسك وان لا تعتمد على تاجر معين او شركة معينة حتى لا تقوم بالقاء اللوم على اي كان في حالة الخسارة او ضياع راس المال

موفق اخي

waelmma
06-07-2015, 09:46
اخى الكريم انصحك ان تدخل الفوركس كوبى فهو اﻻفضل لك ﻻنه ممكن ان يحقق لك ارباح
عن طريق نسخ ابصفقات بس المهم اشوف تاريخ هذا ابشخص كيدا وقبل ان تبدا معه

ynwa1892
06-07-2015, 12:40
السلام اخي انصحك بتعلم التحليل الفني هو صديقك في هذا العالم الخطير وستجده امامك دائما في اوقات الشدة
وفقك الله

m.kh
06-07-2015, 16:18
ممكن تتعامل علي نظام الفوركس كوبي ومتوفر في انستا بس خلي نظام الفوركس كوبي بتحتاج مبالغ كبيرة نسبياً للتسجيل فيه ودا مبينسبش المبتدئين لذلك انصحك بالتعلم أكثر وأكثر واكتساب الخبرة اللازمة وإدارة رأس مالك بنفسك لأن حتي اصحاب الخبرة اللي انتا عايز تعمله كوبي ممكن ببساطة يخسر وبالتالي هتخسر معاه

ibrahim forex
06-08-2015, 00:58
اخي الكريم ادخل حضرتك على نظام فوركس كوبي و ابحث هناك عن التجار الناجحين و اربط حسابك معهم المهم انك تحسن اختيار التاجر الانجح و اللى يحقق اكثر ارباح مع اقل مخاطرة

roony
06-09-2015, 16:02
يمكنك أخي بالدخول
إلى نظام الفوركس كوبي
لكن يلزم عليك إختيار متداول
يكون كفء و جد محترف
لكي لا يتسبب لك بفقدان رأس المال

motawakkildima
06-09-2015, 16:46
هذا بداية الفشل ولا تفكر في ذلك وكن ايجابيا وعليك ان تصحح الخطا وان تصحح ما هي الاسباب التي ادت الى المارجن اكيد
هي اما التداول على الحظ او صفقات كبيرة الحجم فصد الربح الصريع او انك لاتحب ان تتعلم
حاول وتعلم اخي

toujani95
06-09-2015, 17:12
بسم الله الرحمان الرحيم
السلام عليكم و رحمة الله و بركاته
يجب عليك البحث عن التجار الناجحين لربط حسابك معهم و انشاء الله تربح الكثير

MOHAMED OSAMA
06-10-2015, 00:25
مشكلتي زي كتير من المبتدئين اني بخسر و حسابي بيمارجن دايما حتي لو حققت ارباح كبيرة
شكرا

محمد السيد
06-10-2015, 23:43
وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته .. والله انا اعرف ان فيه نظامين واحد منهم اسمه الفوركس كوبي
وده مناسب للي ارصدتهم صغيرة ونظام البام وهو خاص بمن محافظهم كبيرة يعني 5000 دولار فمافوق
بس انا ما اتعاملتش مع اي حد من دول

gootdf
06-11-2015, 14:45
فكم من دول انهار اقتصادها بسبب البطالة فالتقدم الاقتصادى يرتبط ارتباطا وثيقا بالبطالة

faisseli
06-11-2015, 14:58
ممكن انه مع حضرتك على نظام فوركس كوبي تم منه متلا ابحث هناك عن التجار الناجحين ممكن منه مع اربط حسابك معهم المهم متلا انك تحسن اختيار التاجر تم منه ممكن متلا الانجح منه يحقق

Mona forex
06-11-2015, 15:03

youssefhesham
06-11-2015, 15:08
السلام عليكم اخي الكريم شكرا للمعلومات و الاسئلة المفيدة للاعضاء الجدد تقبل مروري و شكرا ................ تحياتي لك

---------- Post added at 03:07 PM ---------- Previous post was at 03:06 PM ----------

السلام عليكم اخي الكريم شكرا للمعلومات و الاسئلة المفيدة للاعضاء الجدد تقبل مروري و شكرا ................ تحياتي لك..............

---------- Post added at 03:07 PM ---------- Previous post was at 03:07 PM ----------

السلام عليكم اخي الكريم شكرا للمعلومات و الاسئلة المفيدة للاعضاء الجدد تقبل مروري و شكرا ................ تحياتي لك......... و شكرا

---------- Post added at 03:08 PM ---------- Previous post was at 03:07 PM ----------

السلام عليكم اخي الكريم شكرا للمعلومات و الاسئلة المفيدة للاعضاء الجدد تقبل مروري و شكرا ................ تحياتي لك و شكرا

engaym
06-11-2015, 15:44
السلام عليكم اخى من المفروض ان حضرتك تتعلم الاول كيف يمكن التجارة فى الفوركس وكيفية فتح الصفقات وكيف يمكن تحقيق
الربح من الفوركس وهذا المنتدى فرصة كويسة لتحقيق ذلك وبعد ذلك ممكن تبحث عن شركة او شخص يدير حسابك وبالتوفيق للجميع

abukhatab
06-11-2015, 15:53

zarour soufyane
06-11-2015, 16:09

اخي الكريم الاعتماد على المتاجرة من خلال صديق ليس بالحل المثالي لتحقيقي الارباح و زيادة الدخل انصحك بتعلم المتاجرة من المنتدى و المراجع المتوفرة على النت بالتوفيق

magic777
06-11-2015, 19:49

اخي الكريم الاعتماد على المتاجرة من خلال صديق ليس بالحل المثالي لتحقيقي الارباح و زيادة الدخل انصحك بتعلم المتاجرة من المنتدى و المراجع المتوفرة على النت بالتوفيق

لازم المتاجر يتعلم المجال الي هيعمل به كويس جدا ويدرس كل حاجه فيه على قد ما يقدر ياخد فكره عن كل فروعه ده هيساعده على انه يبني خبره جيده فيه ويحقق
ربح جيد من العمل عليه بعد كده

MOHAMED in forex
06-11-2015, 23:55
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته.. زي ما اشار ليك الاخ الياس . انصحك تدخل على الفوركس كوبي وهناك تقدر تختار ما بين تجار كتير وكمان بتشوف الهيستوري بتاعهم والارباح اللى محققينها على مدار الفتره اللى اشتركوا فيها في انستا وعلى ااساس كده بتختار متداول منهم

mohamed issa
06-12-2015, 00:12
اخى الكريم كى تختار شركتك عليك بما يلى
اولا مسجله لدى الهيئات الرقابيه القويه
سهله فى تعاملات السحب والايدااااااااع
تنفيذ سريع للصفقات

ehabbob
06-12-2015, 00:50
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
اللهم اغننا بحلالك عن حرامك وبفضلك عن سواك واكرمنا بكرمك ولتكون راضى علينا
والله ولي التوفيق

mechanical
06-15-2015, 20:49
السلام عليكم ... انت ممكن تشوف انت واحد وانت اللي تثقق فية لان الثقة لازم منها في كل الاحيان لان الموضوع دة جدي مهم
بالتوفيق ان شاء الله

mohamed hd
06-16-2015, 00:08
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته مشكور اخي الكريم على هذا السؤال الهام انااراى ان تقوم بالتجارة باموالك بنفسك وان لا تعتمد على تاجر معين او شركة معينة حتى لا تقوم بالقاء اللوم على اي كان في حالة الخسارة او ضياع راس المال
بالتوفيق للجميع.............

RomanyMoreed
06-17-2015, 11:21
السلام عليكم ورحمة اللة وبركاتة

حضرتك في انظمة زي نظام البامم او نظام الفوركس كوبي دول ممكن يغنوك عن ان حد ياخد حسابك يتداول بية

تحياتي

habib_pro
06-17-2015, 12:11
بصراحة اخي الكريم انا انصحك ان تتعلم المتاجرة لكي تكون
خبيرا و لا تستحق احدا ابدا و انصحك بالمتاجرة مع انستافوركس

Kiing
06-24-2015, 17:27
ممكن انه مع اي من نظام فوركس كوبي تم منه متلا انه ممكن معه ان ابحث هناك عن التجار الناجحين تم منه متلا انه ممكن ان اربط حسابك تم منه متلا معهم لانه من المهم تحسنه

marwanadam
06-24-2015, 17:37
فى الاول اخى انصحك ان تاخد التجرب بنفس حتى لو خسرت لا مشكل فى دالك اطلاقا
وادا اردت ان توكل احد على حسابك فهنالك طريقة حساب كوبى يمكن ان تلجئ اليها
وبتوفيق

MOHAMED OSAMA
06-24-2015, 18:46

gehad87
07-22-2015, 19:50
انا انصحك انك تخلي شوية مبادرة في شخصيتك اسلوب الاعتماد على الغير مش هيوصلك لحاجة
اتفضل على اقسام المبتدئين وابتدي اتعلم ودور وابحث عن المعلومة اللي هتتعلم منها تشتغل ازاي افضل ما تتكل على متداول او مدير لحسابك

Chima
08-18-2015, 02:35
سلام عليكم اخي لن تجد افضل من شركتنا التي تمنحك بونص و على الايداع ايضا هناك عدة إمتيازات و التي ستستفيد منها بعد الدخول و شكرا للجميع و البقاء للجميع
.............................

forex all arabes
08-18-2015, 11:18
اولا السلام عليكم و رحمة الله و بركاته و الصلاة و السلام علي اشرف المرسلين اما بعد:
احد احرص عليها منك و بالتعليم والخبرة تستطيع ان تنمى هذه الاموال و الله مستعان شباب

Shadi
08-18-2015, 11:21
بسم الله الرحمن الرحيم
من الافضل اخي الكريم ان توفر لديك الوقت ان تعتمد على نفسك و تحترف التداول و حين تصل لمرحلة الاحتراف فانت لست مضظرا للاعتماد على احد

mohsiin
08-18-2015, 11:36
من الافضل اخي الفاضل ان تتداول بنفسك لانه لن يكون احد احرص على اموالك منك و التعلم سهل يمكنك الاستعانة بالمنتدى

huhu1998full2
08-18-2015, 11:51
مشكور أخي على هذا الموضوع المفيد ورائع و مع أني ضد هذه الفكرة ولكن استطيع مساعدك
اتمنى لكم ولنا التوفيق والنجاح

trader sisawya
12-03-2015, 17:08
الافضل لك اخي العزيز ان تصبر وتثابر على التعلم الى ان يتم لك تحصيل قدر كافي من الخبرة
لتقوم بذلك العمل بنفسك لنفسك وهذا افضل
ان تقوم بتجارة انت مديرها
والامر يرجع لك اولا واخيرا في اتخاذ النصيحة من عدمه

latraaa
12-03-2015, 19:15
يا أخي الكريم، الأمر بسيط للغاية، الشركة و لله الحمد توفرنظام الفوركس كوبي و الدي يتيح لك بنسح صفقات المحترفين، و من دون أي مشاكل تقنية أو إدارية، كل ما عليك فعله هو التسجيل في النظام و اختيار التاجر و بالتوفيق لك

onelove
12-03-2015, 19:59
الكريم ادخل حضرتك على نظام فوركس كوبي و ابحث هناك عن التجار الناجحين و اربط حسابك معهم المهم انك تحسن اختيار التاجر الانجح و اللى يحقق اكثر ارباح

forexman2015
12-03-2015, 20:25
ادخل حضرتك على نظام فوركس كوبي و ابحث هناك عن التجار الناجحين و اشترك معاة و هو هياخد منك نسبة من الارباح لا تتعدي ال 40 %

jamal01061984
12-03-2015, 21:16
السلام عليكم ورحمة الله
انصحك اخي الكريم بفتح حساب تجريبي في شركة انستا فوركس وتعلم التداول بالفوركس
تحياتي لك اخي الكريم

adamarwan
12-04-2015, 23:38
ممكن ان تشاركة فى خدمة الفوركس كوبى الى تقدمه الشركة
لكن من الاضمن والاحسن ان تقود الحساب بتاعك بنفيك الانها افضل الظرق التى مممكن ان تربح بها
وتحقق النجاح

Zezobebo3
01-27-2016, 04:07
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته..
زي ما اشار ليك الاخ الياس . انصحك تدخل على الفوركس كوبي وهناك تقدر تختار ما بين تجار كتير وكمان بتشوف الهيستوري بتاعهم والارباح اللى محققينها على مدار الفتره اللى اشتركوا فيها في انستا وعلى ااساس كده بتختار متداول منهم

hmadnahox
01-27-2016, 06:00
السلام عليكم ورحمة وبركاته
يا اخي الكريم انا لا انصحك بهته الخطوت لانك في الاخير لن تتعلم اي شيء في الفوركس ابدا
والله الموفق والمعين

never5
01-28-2016, 18:31
اخى العزيز انا انه من الافض فكرة انا برده امتنعت عن المنتدى لمد السلام عليكم اخي العزيزوالمهم التعليم اولا والفوركس سينتظرك الى ان تنتهى من والحمد لله الهندسةامتحكليمن ة اناتكا لسلامانا انك خلصت الفاضل ثانوية عاما لشهرين اللى فاتوك دولة على خير وان شاء الله تقدر تحقق النجاح الباهر فى كلية تاطب البيطرى وعلىة شهرين او اقل قليلا لانى كنت مشغول بامتحانات السنة النهائية

aboubakr el ayach
01-28-2016, 18:34
السلام عليكمورحمة الله تعالى وبركاته اخي الحبيب ان كنت فعلا قادر على ايداع مبلغ محترم حتى ولو 100 دولار فانا انصحك بشركة اينستا وقم بفتح حساب فيها والدخول الى نظام فوركس كوبي فهو نظام امن جدا ومريح للمبتدئين

heroo252
01-28-2016, 19:11
كير من الناس هتقولك انا اتاجرلك وانا خبرت كبيره الحقيقه
ان مهماكانت خبرتى او خبره غيرى الصح اتى انصحك تتعلم وتجتهد
وتحقق انتا النجاح بنففسك

yansane
01-28-2016, 19:50
ادخل حضرتك على نظام فوركس كوبي و ابحث هناك عن التجار الناجحين و اربط حسابك معهم المهم انك تحسن اختيار التاجر الانجح و اللى يحقق اكثر ارباح مع اقل مخاطرة من الافضل لك يا اخى اعتمادك على نفسك فى ادارة اموالك فلن يكون احد احرص عليها منك و بالتعليم والخبرة تستطيع ان تنمى هذه الاموال

hmadnahox
01-28-2016, 20:26
السلام عليكم ورحمة الله وبركانه
يا اخي الكريم انا لا اعرف اي شخص ولست ابدا من المهتمين بهادا الموضوع ابدا لانني اعتمد على نفسي
والله الموفق والمعين

hmadomhand
01-28-2016, 20:28
سلام عليكم ورحمة الله وبركاته.. زي ما اشار ليك الاخ الياس . انصحك تدخل على الفوركس كوبي وهناك تقدر تختار ما بين تجار كتير وكمان بتشوف الهيستوري بتاعهم والارباح اللى محققينها على مدار الفتره اللى اشتركوا فيها في انستا وعلى ااساس كده بتختار متداول منهم

Bassem Hassani
02-01-2016, 13:58
من الافضل لك هو الاعتماد على نفسك فى تعلم مجال الفوركس علشان تعرف انت بتعمل ايه فى المنصه الخاصة بك والحساب الخاص بك لان الاعتماد على الغير فى الفوركس من الممكن يحقق لك ربح ولكنه من المكن لا يضمن لك استمرار هذا الربح لان الوسيط من الممكن ان ينصب عليك فى اى وقت بدون اى دليل

big.pharaoh
02-01-2016, 15:31
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته .. انصحك تتعلم او تشوف تاجر موثوق اومنتدى مشهور يديرون فيه الحسابات وان شاء الله موفق

soad labib sadek
02-01-2016, 17:18
السلام عليكم و رحمة الله و بركاته اخي العزيز انا عن نفسي اري ان كلامك اقرب لنظام الكوبي تريدر و هو نظام معروف تقوم فيه بنسخ صفقات احد او عدد من المتاجرين الذين يحققون ارباح و هو متاح في انستا فقط قم بزيارة الموقع و تاكد من الجوانب الشرعية له اولا

تحياتي

nuclear2010
02-02-2016, 00:28
السلام عليكم جميعا
انصحك ان تدخل الفوركس كوبى فهو اﻻفضل لك ﻻنه ممكن ان يحقق لك ارباح
عن طريق نسخ ابصفقات بس المهم اشوف تاريخ هذا ابشخص كيدا وقبل ان تبدا معه
تقبل مرورى

never11
02-09-2016, 23:11
اخى العزيز انا انه من الافض فكرة انا برده امتنعت عن المنتدى لمد السلام عليكم اخي العزيزوالمهم التعليم اولا والفوركس سينتظرك الى ان تنتهى من والحمد لله الهندسةامتحكليمن ة اناتكا لسلامانا انك خلصت الفاضل ثانوية عاما لشهرين اللى فاتوك دولة على خير وان شاء الله تقدر تحقق النجاح الباهر فى كلية تاطب البيطرى وعلىة شهرين او اقل قليلا لانى كنت مشغول بامتحانات السنة النهائية

ibrahem91
02-09-2016, 23:27
شركة انستا فيها الكثير من الثقه وبالتالي يمكن التعامل معها ايضا
ولكن في نفس الوقت عليك ان تتعامل مع نسخ الصفقات اذا اردت التداول من خلال تاجر اخر

نادر صباح الدين
02-09-2016, 23:29
السلام عليكم ورحمة الله، صديقنا العزيز شركة انستا توفر إمكانية الارتباط مع شريك للتداول من خلال نظام فوركس كوبي، واعتقد أنه من الممكن أن تستفيد منه كثيرا، ولكن لايمكن الاستفادة منه كما اتصور من خلال حساب تداول يعتمد على البونص في تمويله، بل لا بد من تحقيق عملية الايداع المباشر.

عاشق الفوركس
02-10-2016, 13:24
شكرا لك على المضووضع وانا ارى ان ك مممممممممكن تشتارك في نضام الفوركس كوبي وان تختار التاجر لمناسب لكي تتجار معه وتحقق اراباح ان شاء الله ....بالتوفيق لك ولكل الاعضاء ان شاء الله

wassim lh
02-10-2016, 13:33
انخفض سهم شركة صكوك القابضة خلال تداولاته الأخيرة على المستويات اللحظية ، ليسجل خسائر بلغت نسبتها -2.90% مقارنة بالإغلاق الذي يسبقه بما يعادل -1.00 نقطة ، وذلك مع ارتفاع ملحوظ في أحجام التداول ، مع ...

yacrao
02-10-2016, 13:43
اخي الكريم كنت ساقدم المساعدة لكن في اللحضة الحالية انا احاول ان اتقدم لوضيفة لهذا ليس لدي الكثير من الوقت لكن عندما يكون لدي الوقت ساقوم بهذا من اجلك

never11
02-12-2016, 18:30

latraaa
02-12-2016, 18:59
مشكور أخي الكريم على الموضوع و على الطرح و على المعلومات التي تقدمت بها و التي أتمنى ان يعرف الإخوة الكرام كيف يتعاملون معها إن شاء الله، كما أتمنى أن نراك في المستقبل القريب تحقق الكثير إن شاء الله

chouaib112
02-19-2016, 03:45
أتمنى لو جميع الأعظاء أن يبدون لنا بمواضيعهم المتعلقة بالفوركس كي نستطيع فهم هدا السوق الغامض ؛ جزا الله كل من ساهم في مساعدتنا لكي نحقق ما نر

mahmoudmazen501
02-19-2016, 03:49
السلام عليكم
اخي الياس انا بشكر حضرتك علي هذة المعلومه
الغاية في الروعه فبالنسبة لي انا جديد في عالم الفوركس
واخاف المخاطر قليلا بل كثير فانا لم اصل للخبرة الكافية
للمخاطرة فشكرا ليك

asmaa mahmod
02-19-2016, 04:00

بسم الله الرحن الرحيم

موضوعك مهم جدا ومفيد بارك الله فيك

مشكور على طرحك للموضوع تحياتى لك تقبل مرورى

dhmo
02-19-2016, 17:05
السلام عليكم
اخي الياس انا بشكر حضرتك علي هذة المعلومه
الغاية في الروعه فبالنسبة لي انا جديد في عالم الفوركس
واخاف المخاطر قليلا بل كثير فانا لم اصل للخبرة الكافية
للمخاطرة فشكرا ليك

المخاطر في السوق ده بصراحه صعبه واكيد اخي مافيش حاجه مضمونه والسوق الي احنا فيه اصلا سوق عالي المخاطره والربح فيه بيعتمد على مدى خبرتك العمليه وفهمك لتحركات الاسعار
وايضا طريقه عملك وحجم راس المال

ahmadhamad
02-19-2016, 17:14
اخي الكريم ابحث عن التجار الناجحين وعمل لهم نسخ وانتبه لنسبة المخاطرة لدى التاجر وبالتوفيق لك وللجميع في امان الله

Ibrahim gad
02-22-2016, 21:46
اريد شركة او تاجر ذو ثقة
ذه العلامات الثلاثة تكفي للأمان والتحقق من أن هذه الشركة أو المصنع موجود ... خدمة الفحص هي عبارة عن شركات مدرجة علي موقع علي بابا موثوقة ومحترفة تقوم عند ... اريد ان اسأل عن هذه الشركه moq500 هي في الصين تعمل في مجال الطاقه والكهربائيات .... السلام عليكم، مرحبا أخي، البائع يبدو ثقة لكن

big.pharaoh
02-22-2016, 21:56
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته....افضل شيء بالنسبالك حاليا هو الاشتراك فى الفوركس كوبي وانت تعلم الفوركس كويس

forez
02-22-2016, 22:24
الســــــلام عليكـــم و رحمـــــة الله و بركاتـــــه ...........
بســـــــم الله الرحمـــــــان الرحيـــم ...................
انصح الجميع بالايداع في شركة انستا انها شركة معروفه بكل مصداقيتها حول العالم بالتوفيق لاخواني جميعاً .......

talel babchia
02-22-2016, 22:59
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته انا مشكلتي زي كتير من المبتدئين اني بخسر و حسابي بيمارجن دايما حتي لو حققت ارباح كبيرة
بس اهم حاجة الثقة و لو في تجربة يكون افضل.......................................... .................بالتوفيق للجميع

hossam123
02-23-2016, 15:49
لا انصحك بذلك اخى فالافضل لكك ان تتعلم تى لو خسرت لان مديرين الحسابات هيضحكو
عليك وهيتتمرجن على ايديهم بردوه اتعلم احسن لك

take-profit
02-24-2016, 14:59
اي شخص هنا في المنتدي بيخسر و بيجمع بونص تاني لمحاولة الكسب و لو بتدور علي حاجه مختلفة
لا تبحث عن اشخاص ولكن عن ميزة الفوركس كوبي

neverlit1
02-25-2016, 15:49
اخى العزيز انه من الافض فكرة انا برده امتنعت عن المنتدى لمد السلام عليكم اخي العزيزوالمهم التعليم اولا والفوركس سينتظرك الى ان تنتهى من والحمد لله الهندسةامتحكليمن ة اناتكا لسلامانا انك خلصت الفاضل ثانوية عاما لشهرين اللى فاتوك دولة على خير وان شاء الله تقدر تحقق النجاح الباهر فى كلية تاطب البيطرى وعلىة شهرين او اقل قليلا لانى كنت مشغول بامتحانات السنة النهائية

csebai12
02-25-2016, 17:18
السلام عليكم و رحمة الله تعالى و بركاته مشكور اخي على الموضوع
هناك ميزة توفرها شركة انستا و هي الفوركس كوبي تمكنك من نسخ صفقات غيرك من المتاجرين المحترفين

latraaa
02-25-2016, 19:04
مشكور أخي الكريم على الموضوع و على الطرح ، و أقول لك أن المر ليس بالسهل عليك العمل على افشتراك في خاصية الفوركس كوبي و من ثم تتبع المتاجرين و اختيار التاجر الدي تراه يناسبك، بالتوفيق لك و للجميع إن شا ءالله

Mohamedbonna
02-25-2016, 19:13
بالنسبه لموضوع الشركه انصحك بشركة انستا فوركس شركه محترمه ومفيش حد بيشتكي منها ومش بقول كده عشان انا في المنتدي
بالنسبه للتاجر بدل ماتتدور علي تاجر حاول تتعلم انت واكتسب الخبره , التاجر مش هيتاجرلك طول عمرك ,
بالتوفيق لك ولجميع الاعضاء

global
02-25-2016, 19:36
يا اخي الكريم والله انا لا انصحك بهته لبطريقة لانها لن تفيدك ابدا في التداول
والله الموفق والمعين

masbrio
02-25-2016, 19:54
ادخل يا اخى على فوركس كوبى وهتلاقى كثير من التجار اختار منهم انتا واحد يكون ناجح واربط حسابك معاه

ahmed humedat
02-25-2016, 19:58

minayasser
02-25-2016, 20:04
اخي الكريم انا عن نفسي وهزا رائي الخاص ان لاتثق في احد ويجب ان تتعلم بنفسك حتي لو طالت مده
التعلم لايوجد ادني مشكله تعليم كيف تحلل السواق وثم بعد ان تتعلم كل شيئ عن التدوال اكتسب روح المجازفه والصبر
ربنا يوفئك

joker7diaa
02-25-2016, 20:09
هناك خدمة في شركة انستا فوركس اسمها فوركس كوبي وتجد في الخدمة الكثير من المحترفين الذين يديرون الحسابات ويؤخذون نسبة مقابل الارباح التي يحققونها متفق عليها سابقاً

mido elshabrawy
02-25-2016, 20:13
السلام عليكم و حمه الله وبركاته
اخي الفاضل بدل ما ان تقوم بأعطاء احد مالك يتداول لك به و الله العم سوف ينجح ام لا ام سوف ياخذ اموالك و يختفي
انصح بالدخول الي نظام فوركس كوبي و نسخ صفقات احد التجار المحترفين و سوف تربح و تكون اموالك باتمان في حسابك
و خلا تلطك الفتره افتح حساب تجريبي و حاول ان تتعلم كيف تسيطر علي مساعرك و ان تبتعد عن الطمع
و ان شاء الله خير لك و تقدر تنجح في الفتره ديو تعديها
تقبل مروري وبالتوفيق للجميع ان شاء الله

houarisat
02-25-2016, 20:21
السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته أخي
حاليا لا أنصحك بذلك أبدا لأنه حقيقة كثر منتحلي الشخصيات التي تريدها وحقيقة يمكن النصب عليك بكل سهولة لذلك لا داعي لكي تضيع أموالك

ملاك الروح
02-25-2016, 21:29
انا افضل العمل بنفسي ولا افضل ادارة الحسابات وعليك ان تتاكد من مصداقية مدير الحساب اخي الكريم
اتمنى لك دوام التوفيق والنجاح اخي الكريم
تقبل مروري...

simo1
02-27-2016, 01:56
وِتُعجَز ٱبّجَدُيّتُيّ وِتُعلنٌ قَصِوِرهٱ عنٌ ٱلٱمضٱء
وِتُتُردُدُ بّمخٌيّلتُيّ كلمٱتُك وِتُعتُرفُ ذٌٱئقَتُيّ ٱنٌك متُألقَة
بّحًجَم ٱلسًسًمٱء ٱبّدُٱعك وِروعتُك
ٱسًسًرتُيّ ٱلروِحً بّجَمٱل طٌرحًك

السلام عليكم
شكرا

Elgohary1024
02-27-2016, 02:07

تحية طيبة اما بعد

شكرا على الطرح الرائع

بالتوفيق لك والى جميع اعضاء المنتدى

تقبل مرورى , تحياتى لك

محمد عز الدين عيد خضري
02-27-2016, 05:45
يمكنكالتداول عبر موقع الزولوتريد فهو موقع نسخ صفقات ناجح
يمكن العثور علي احد المتداولين عبر نظام الكوبي او نظام الباام - تحيااتي لك

amradel2320
02-27-2016, 08:59
انصحك بأنك تسجل حسابك تحت اى وكالة بتعطى توصيات وانت تدير حسابك بنفسك
حتى تكون مطمأن

ahmedyosri73
02-27-2016, 09:38
السلام عليكم وا رحمة الله وا بركاتة
عليك اخى بالتعليم الجيد انت لا تتعلم عليك با التحليل الفنى وا المؤشرات
وا ادارة راس المال اصارمة لاحد سيخاف على مالك اكتر منك موفق اخى انشاء الله .

ابوفؤاد
02-27-2016, 09:52
انت المجال الذى لا يمن ان يكون لان السوق نفسه ليس لديه اى لتزام او تعهد فقط انت و طريقه عملك
و اعلم انك افضل منافضل محلل و لا تجعل الخساره تحبطك ابتعد عن من يقول ك انه سوف يربحك كان نفع نفسه

forez
02-27-2016, 14:39
انصح الجميع بالايداع في شركة انستا انها شركة معروفه بكل مصداقيتها حول العالم بالتوفيق لاخواني جميعاً .......

aymen.hachani
02-27-2016, 15:15
عاد الدولار النيوزيلندي بعد ذلك الى الانخفاض بشكل حاد متأثراً من قوة أداء الدولار الأمريكي مقابل العملات الرئيسية بعد أن قفز إلى أعلى مستوياته في ثلاثة أسابيع مقابل العملات الرئيسية.

basma.seif
02-27-2016, 21:09
مرحبا
بص يا اخى انت تابع الاخبار و ابحث على جوجل على مواقع التحليلات الفورسك و اكتب كده زى ما كنت بعمل بالبداية بالنص على جوجل (تحليل زوج اليورو/دولار اليوم و توقعات باقى الازواج) كل يوم قبل فتح اى صفقه اعطى نص ساعة لتقرا تحليلات كبال المتاجرين للسوق

aymen.hachani
02-27-2016, 21:37
وبيانات قطاع الصناعة تتمثل فى الإنتاج الصناعي لشهر كانون الثاني يناير المتوقع شهريا نمو بمعدل 0.3 بالمئة من انكماش بمعدل 0.4 بالمئة في كانون الأول ديسمبر ،ومؤشر استغلال الطاقة القصوى لنفس الشهر المتوقع 76.7% من 76.5% بالقراءة السابقة.

ِِAhmed Nader
02-27-2016, 21:42
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته اخواني واخواتي اعضاء الجروب
اخي العزيز من الافضل لك الاعتماد علي نفسك في هذه المواقف

basma.seif
02-27-2016, 21:50
مرحبا
هي فكرة شركات الفوركس هى وسيط يبسط للتاجر انه من خلال نافذة الشركة مثلاً مثل انستا من خلالها نقدر ندخل السوق و نقوم بفتح الصفقات اما لو انك تستعين بتاجر هايكون مثلك بالظبط و لكن له خبرة زيادة في تصور حجم السوق و القادم في اى من العملات و توقعاته تكون غالباً صائبه

messaoud43
02-27-2016, 23:07
الســـــــلام علـــــيـــــكم و رحمــة الله تعـالى و بـركـاته
صديقي أفضل باب تطرقه لإيجاد الفوركس هو المنتدى التعليمي
صدقني ستجد إجابات واضحة ودقيقة انشاء الله
بالتوفيــــق لك و لكل زملاء المنتدى

chouaib112
03-11-2016, 14:32

youssef salieb
03-11-2016, 15:05
السلام عليكم ورحمه اله وبركاته
اهلا ومرحبا بكم اعضاء المنتدى الكرام اللهمم وفققكم وفقا كثيرا ابشركم بأنكم اخترتو مكانا صحيحا وهو تجاره الفوركس وهى تعد من احدى واوقى التجاره فى العالم وهى مربحه جداااا واتمنى لكم دوام النجاح والتوفيق
حياكم الله اخوانى واخواتى واتمنى لكم ربح وفير
مع كامل احترامى لكم جميعا وشكرا لكم والسلام عليكم

latraaa
03-11-2016, 15:13
مشكور اخي الكريم على الموضوع و على الطرح و على الراي و اقول لك أنه يمكنك العمل على شركة إنيستا و التي يمكنك أن تحقق الكثير إن شاء الله من النتائج الطيبة، بالتوفيق لك و للجميع إن شاء الله يا أخي الكريم

Abdalellah16
03-11-2016, 15:15
ادخل نظام لينيكس كوبي

yousse
03-11-2016, 17:34
لا أدنو أن هنا في المنتدى سيعطيك أحد شركة معينا لتتاجر بها فالكل هنا يتعمل مع انيستا فهي شركة محترمة فقط يجب عليك إحترام القوانين لأنك إم لم تحترمها فستندم

Sinan Tareq
03-11-2016, 17:51
السلام عليكم رحمة الله وبركاته اخي الكريم

اخي الكريم انا لاانصحك بهذا وانما انصحك ان تدخل الفوركس كوبى فهو اﻻفضل لك ﻻنه ممكن ان يحقق لك ارباح عن طريق نسخ ابصفقات بس المهم اشوف تاريخ هذا ابشخص كيدا وقبل ان تبدا معه.. وتقبل مروري اخي

forez
03-13-2016, 14:19

nader110
03-13-2016, 16:37
انا اعتثقد ان الشركة هنا من اكبر ما يمكن في الثقة وبالنسبة لتاجر انا انصحك ابعد عن ان اي شخص يتاجر بحسابك والا هتخسر كثيرا

mego997
03-13-2016, 16:47
ولمذا يا اخي
لماذا لا تتاجر بنفسك ولماذا تسال عن تاجر اخر
ماذا يميز التاجر الاخر عنك
انصحك باكتساب الخبره والمتاجره لنفسك

messaoud43
03-16-2016, 10:38
الســــــــــــــــــــــ ـلام علـــــيــــــــــــكم و رحمــــــــة الله تعـــالى و بــــركــــاته
أخـــي الكـــريـــم أنــصـــحـــك بـــزيـارة القســـم التعليمــــي للمنتــــــدى
بالتـــــوفيـــــــــق للجــــميـــــع موفــــــقـــون انشــــاء الله

mohamed naga
03-17-2016, 04:48
السلام عليكم ... شكرا علي الموضوع المفيد نتمني منك الشغل الجميل والموضوعات المفيدة للناس اللي ف المنتدي
اتمني ليك التوفيق ان شاء

mohamed naga
03-20-2016, 05:11
السلام عليكم ... شكرا علي الموضوع المفيد نتمني منك الشغل الجميل والموضوعات المفيدة للناس اللي ف المنتدي
اتمني ليك التوفيق ان شاء

midoantr12
03-20-2016, 06:31
ماشى طب وبعدان مفيش حاجه بتجى بسهل لازم تخسر فى الاول
عشان تاتعلم من الاخطاء صح وكمان فى حاجه تانى طيب ما ممكن اللى انت
هتخطرو ممكن يخسرك هوه بيحلل بس ميعرفش اللى جى انت تعلم على
الديمو مره وتانين وثلاثه وبعد كده اشتغل بي امولك صدقنى ده احسن من
حد يدرك حسابك وعتمد على نفسك

zizo199
03-27-2016, 20:30
أتمنى لو جميع الأعظاء أن يبدون لنا بمواضيعهم المتعلقة بالفوركس كي نستطيع فهم هدا السوق الغامض ؛ جزا الله كل من ساهم في مساعدتنا لكي نحقق ما نريد

Hicham0202
03-27-2016, 20:34
الـــسلام علـــــــــيــــــكم ورحـــــــــــــمة الله وبــــــــــركــــــــــا ته

doaa sary
03-27-2016, 20:42
اخى الكريم كلنا ف بدايتنا كنا كدا
انا ياما اتمرجنت ههه
لكن بعد كدا قررت اتعلم
التحليل الفنى والاساسى
وحاليا بكسب والخسارة قلت

kymslye
03-30-2016, 18:15
لا توجد شركة بهدا المبدأ أخي وادا كانت تق بي راح تخسر الكتير من حسابك وما راح تستفيد من شئ لهدا من الأفضل تطور مهارتك وتعتمد على نفسك وسوف تحقق ربح جيد وادا كنت دائما تفشل هناك سبب معين وانا متأكد في طريقة تحليلك لهدا خي جاول تتعلم بجهد وحماس

alialkhbeer
03-30-2016, 18:40
اولا اخي الجميع في البدايه يتمرجنون وحتى وان كانو متوسطين في المعلومات حتى يبلغوا مرحله كبيره من التفهم الصبر والتحليل الصحيح والدخول المناسب مع متابعه الاخبار ولقناة السعريه للزوج ورسم الدعوم والمقاومات وفلتره المؤشرات بذلك سوف تقوم بالتداول ونسبه الخساره قليله ويكتب الله لك النجاح ما دام وضعت الاسباب الصحيحه

---------- Post added at 07:36 PM ---------- Previous post was at 07:34 PM ----------

ثانيا / اذا كنت لا تريد ان تتعلم وتشغل اموالك فلا يوجد شركه تقوم بتشغيل اموالك الا ان كانت نصابه ويأخذون اموالك وحتى هناك كثير من الاشخاص يقولون لك نحن تجار ووووو وانت تقع ضحيه ويتم سرقه اموالك ولا يوجد من يرجع اموالك وتبقى تقول حسبي الله ولا ينفع الندم ,

---------- Post added at 07:37 PM ---------- Previous post was at 07:36 PM ----------

اما بخصوص الشركات الممتازه وسهولتها انا اشتغل مع شركه اكس ام وسهله التعامل والسحب ومعروفه حتى انني الان وكيل لدى الشركه واحب اقيم ذلك شركه انستا لما فيها من مميزات الا انني في بدايه اول شهر في التداول حتى يكون لدي موضوع حول الشركه وقوتها ومميزاتها الرائعه تطبيق عملي ,

---------- Post added at 07:40 PM ---------- Previous post was at 07:37 PM ----------

واذا كنت تريد ان تتعلم الفوركس بحسابات حقيقه انت مخطئ وسوف تهرب من هذه التجاره , لذلك انا انصحك التعلم جيدا جيدا حتى تدخل بمبلغ ممتاز وتربح مبالغ كبيره وبذلك انت حققت المراد
اما اذا كنت لا تريد التعلم ولا تريد ان تعمل بنفسك اربط حسابك بنظام الكوبي وكثيرون في شركه انستا ولديهم نقاط كبيره وانا لم استخدمه لاني الحمدلله بدئت بثقه عاليه بعد التعلم دام 9 اشهر

lalmidiba
03-30-2016, 18:47
السلام عليكم اخي الكريم
اذهب لي فوركس كوبي تجد الكثير من المتاجرين الناجحين اختر التاجر الذي عنده عدد كبير من العملاء عملين له كوبي ويثقون به وبتوفيق
وانصحك ان لا تستسلم وان تتدول بنفسيك لكي تتعلم و تكتشف الاستراتجية المربح و تبدا بتطويره انت المسؤل عن الخسارة و الربح اما كنت تتدولبنفسك او عملة كوبي في فوركس تبقى انت مسل رقم 1
وبتوفيق و النجاح
شكرا

mego997
04-04-2016, 16:11
ولمذا يا اخي

mego997
04-18-2016, 21:00
ولمذا يا اخي

nora abd elaziz
04-18-2016, 21:16
هذا السؤال الهام انااراى ان تقوم بالتجارة باموالك بنفسك وان لا تعتمد على تاجر معين او شركة معينة حتى لا تقوم بالقاء اللوم على اي كان في حالة الخسارة او ضياع راس المال
بالتوفيق للجميع

البرنس ميدو
04-18-2016, 21:19
بسم الله الرحمن الرحيم اخى الفاضل انا مشكلتي زي كتير من المبتدئين اني بخسر و حسابي بيمارجن دايما حتي لو حققت ارباح كبيرة
بس اهم حاجة الثقة و لو في تجربة يكون افضل وان تقبل مرورى

mego997
04-26-2016, 02:00
ولمذا يا اخي

ebn masr
04-26-2016, 16:01
نصيحتى ليك اتعلم الاول وافهم كويس وادرس وجرب فى حساب تدريبى الاول وحاول مر ة واكتر لحد لما تبقا محترف تداول

mohamedforex4
04-26-2016, 21:30
بسهوله حاليا انت بتعرف حاليا الشركات الجاده عن الشركات النصابه بالسؤال عنها في المنتديات وغيرها من ممن
تعامل معها يعني بقى سهل اوي معرفه ده عن زمان ودايما خد الشركه الي بقالها فتره في السوق تحياتي لك .

احمد عبد الباسط
05-14-2016, 16:35
بسم الله الرحمن الرحيم
يمكنك الذهاب الى القسم الخاص بالتعليم
وهناك ستجد الفوركس كوبى مشروح وستجد الكثير من الاعضاء يمكن ربط حسابك بهم
بالتوفيق اخى الكريم

never
05-15-2016, 16:07
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته أخى الكريم مشكور على هذا الموضوع لقد اعجبني موضوعك كثيرا فهو منظم و منسق كثيرا و مليء بالمعلومات الرائعة عن مجال رائع جدا الا و هوالمشتقة في الفوركس ولكن اتمنى ان تعيد شرح الموضوع باستفاضة اخي الحبيب شكرا لك على هذه المواضيع المهمة فاأكثر من ذلك لانى لم أفهم حقيقة الموضوع جزاك الله كل خير بالتوفيق ان شاء الله

عبد الرحيم رافا
05-15-2016, 17:39
اهلا و مرحبا بي الجميع لقد اشتقت اليكم و إلى الاستافدة من مواضيعكم و الى جني البونص وفقنا الله جميعا
و لا احد رد على سؤالك بشكل مباشر ما شاء الله

never1
05-16-2016, 13:01
اخى العزيز انه من الافض فكرة انا برده امتنعت عن المنتدى لمد السلام عليكم اخي العزيزوالمهم التعليم اولا والفوركس سينتظرك الى ان تنتهى من والحمد لله الهندسةامتحكليمن ة اناتكا لسلامانا انك خلصت الفاضل ثانوية عاما لشهرين اللى فاتوك دولة على خير وان شاء الله تقدر تحقق النجاح الباهر فى كلية تاطب البيطرى وعلىة شهرين او اقل قليلا لانى كنت مشغول بامتحانات السنة النهائية

nassim126
05-16-2016, 13:09
السلام عليكم اخي البروكر مسألة جد سهلة انت تبحث في غوغل واسأل الاصدقاء عن تجربتهم وهل الشركة مسجلة في الرقابة الخ..

xrif01
05-16-2016, 13:16
انصحك اخي الفاضل بعدم الياس وراء كل ناجح مراجن عدة المهم ان تصمد وتحاول تدريب نفسيتك ودراسة الكتب وان تعشق المجال كثيرا لان الفوركس ثقافة مالية قبل ما يكون مجرد سوق
تيجاري واتمنى لك التوفيق وتقبل مروري

zaza0519
05-16-2016, 13:23
أتمنى لو جميع الأعظاء أن يبدون لنا بمواضيعهم المتعلقة بالفوركس كي نستطيع فهم هدا السوق الغامض

never1
05-17-2016, 03:31
مشكور على هذا الموضوع لقد اعجبني موضوعك كثيرا فهو منظم و منسق كثيرا و مليء بالمعلومات الرائعة عن مجال رائع جدا امتنعت عن المنتدى لمد السلام عليكم اخي العزيزوالمهم التعليم اولا والفوركس سينتظرك الى ان تنتهى من والحمد لله الهندسةامتحكليمن ة اناتكا لسلامانا انك خلصتالفاضل ثانوية عاما لشهرين اللى فاتوك دولة على خير وان شاء الله تقدر

abogoda
05-17-2016, 03:41
تحياتي لكم جميعا
مشكور اخي الحبيب على مرورك . انصح الجميع بالايداع في شركة انستا . انها شركة معروفه بكل مصداقيتها حول العالم وهي اكبر شركة في اسيا كلها
بالتوفيق لاخواني جميعاً
تقبل مروري

forexfox
06-21-2016, 01:09
شكرا لعىا لمضووع وعلى طول بيكون اليوم الىل دراغى بيعمل به قارارت او تصريحات زى دى بيكن السوق فى حركه جنونيه والله المستعان وشكر

hosam1982
06-21-2016, 01:12
السلام عليكم
عزيزي صاحب الموضوع .. وماذا لو خسر الشخص او الشركة التي سلمتهم حسابك وقتها سوف تندم اشد الندم ليس للخسارة لأنه ربما انت تخسر اصلا ولكن على الاقل تكون حاولت وبذلت جهدك

omarballouch
06-21-2016, 02:50
السلام عليكم ورحمة اللة تعالى وبركاته
لكي تنجح في الفوركس ، يجب عليك ان تتعلم العديد من الاشياء
اهمها طريقة تحليل السوق بطريقة احترافية .

lionardodicaprio940
06-21-2016, 02:51
يا اخي لا يوجد شخص او شركة موثوقة للربح من الفوركس
فالفوركس ربح وخسارة
تحياتي وشكراا

ghost.mastar
06-21-2016, 03:00
السلام عليكم زي ما اشار ليك الاخ الياس . انصحك تدخل على الفوركس كوبي وهناك تقدر تختار ما بين تجار كتير وكمان بتشوف الهيستوري بتاعهم والارباح اللى محققينها على مدار الفتره اللى اشتركوا فيها

AZZA73
06-21-2016, 21:04
يلسنحيبحج يحبهلنسخيحلتسجيتل حخستنبل تيلختيخليتل خح لختي جلخعت سيتلي لاتيخطح سلاعتخح يليال يل حسيتهال ح ينمبى لىتهس يتابتل سيال كىتميىل ىي لها سيهال سلال نسلايل ياال هخايسلىالا تلاىلتلابعال سيال ىي الهيسخ الاهخكس ا لخهاي بخال سيابا للات يلال اي خع اعت ايه خع باهخا تاي لا تايب خعهلات ياعس خل عايخا بخاع اليس بعالسالع يعلاعال لعات يبلختسالتبالا يباعل ساع يسبع ا يسبعا عاي عاباع يعتا بيعال عباس لتاي لهبل عي ا لي سلم هعيسل يسب لهيلعسب هعلي يعل

rehaiem2305
06-21-2016, 21:24
السلام عليك أخي الكريم
بصراحة طرحك للموضوع اكثر من رائع فعلا أنت مبدع ودائما ماتقدم مواضبع مفيدة للمنتدى ،لقد رأيتك من أكثر الأعضاء نشاطا وخبرة ونجاحا ننتظر من المزيد لكي نستفيد
تقبل تحياتي جزاك الله خيرا واصل

latraaahr
06-21-2016, 21:27
مشكور اخي الكريم على المووضع و على الراي و على الطرح العالي لاقيم و على المعلومات القيمة الراقية إن شاء الله، و التي أتمنى ان يستفيد منها الإخوة الكرام إن شاء الله، بالتوفيق لك وللجميع إن شاء الله يا أخي الكريم

khaled20
06-21-2016, 21:53
اخى الكريم انا لا ارجح رأيك فمن الطبيعى ان تخسر فى بداية عملك فى مجال التجارة فى الفوركس لانه سوق
كبير و به الكثير من المخاطرة يحتاج الى التعلم من كل شئ حتى الاخطاء و بذلك تبدء ان تربح ان شاء الله

nonam
06-23-2016, 13:24
السلام عليكم ..... من الشركات الهامة اللي من الممكن ان تتعامل معاها في التداول انيستا وفي الكتير من الادوات من الممكن ان تتعامل معاها من المهم جدا ان تتعامل مع الادوات بتاعه التداول
بالتوفيق ان شاء الله في التداول

magdy mahmud
06-23-2016, 14:33
اخي الحبيب افضل شركة وساطة فيالعالم هي انستا فوركس ويوجد بها خاصية الكوبي للصفقات
ولكن اخي انصحك الافضل بالتعلم والصبر

kaka25
06-24-2016, 22:51

miomio46
06-27-2016, 21:38
بالنـــــسبة للشركات فشـــــركة انساا فـــــوركس شركـــــة موثــــوقة جـــــدا و صــــادقة اما بخـــصوص الاشخاص فانـــــصحك على تعلم الفـــــوركس و الــــداول بنــــفسك لانه لن يكون اي شخص حريصا على حسابك مثلك انت

zakariaguemi
07-11-2016, 12:43
أخي من أجل الحصول علكة شركة جيدة وموتوق متل شركة إنستفريكس

أنصحك بالبحت عن شركة لها هيئة رقابة جيدة وموتوق متل FCA فهي تعتبر من أحسن هايت رقابة في العالم وتوجد في أقوى اشركت

raouf41
07-11-2016, 13:09
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته اخي الكريم ابحث جيدا عن التاجر الذي تريده و يستطيعغ افادكك لاها مسالة مصيرية

sob81
07-11-2016, 13:36
اخى انت هنا تتعامل مع افضل المنتديات فى الفوركس وايضا افضل الشركات فى المصدقية هى شركة انستا فوركس
فيمكنك ان تتعامل معها

berserkern
07-11-2016, 14:13
شخصيا انصحك بالتريث و تطوير اسلوبك في التداول ، لا تعول على الاخرين في الفوركس لانه قد تكون النتيجة نفسها ، فالمتداولون الناجحون يخسرون كذلك و ان كان حسابك صغيرا فسوف تكون اول الخاسرين ،و ايضا لا تتوقع ارباحا كبيرة فاغلبهم يعملون على المدى الطويل

raoufbhl
07-11-2016, 14:19
يا أخي أنا ضد هذه الفكرة فالأفضل لكل متداول جديد منا هو تعلم أساسيات الفوركس و الدخول في صفقات بنفسه و تحليله الشخصي حتى و إن خسرت في الصفقات الأولى فالأهم هو التعلم و بعدها ستبدأ الأرباح إن شاء الله
أما إن أردت عدم التعلم فالأفضل هو الفوركس كوبي كما قال الإخوة و لا أنصح بتسليم حسابك لأي شخص آخر لأنك قد تقع في محتال و يتمرجن حسابك

akram mohamed obaid
07-11-2016, 14:30
هنالك الكثير من الشركات الموثوقه والمتعارف بها والمرخصه عالميا والتي يمكنك التعرف عليها من خلال الدخول عن طرق محرك البحث كوكل والنصيحه لك ان تعتمد على نفسك في التداول وعدم الاعتماد على الاخرين

alasfarahmad
08-18-2016, 10:28
السلام عليكم ورحمة الله، يوجد في شركة انستا بالفعل نظام الفوركس كوبي، وخلاصته أن في مقدور المتداول الاستعانة بمتداولين آخرين ثبت نجاحهم في عمليات التداول، واستفادة منهم من خلال سنخ صفقاتهم التجارية وتطبيقها في حساباته، غير أن ذلك مشروك في أن يكون الرصيد المالي من خلال عمليات الايداع، وليس من خلال تجميع البونص، وينطبق ذلك على أغلب الشكلت، نتمنى لك التوفيق والنجاح والله الموفق.

mourada
08-22-2016, 20:13
السلام عليكم و رحمة الله وبركاته
اخي الكريم انا انصحك بالتعلم و المتاجرة بنفسك افضل من الاعتماد على الغير فما توصل له هذا الذي تبحث عنه يمكن ان تتوصل له انت ايضا

ebn masr
09-04-2016, 02:25
الافضل ليك من وجهة نظرى انك تتداول بنفسك واصبر واتعلم افضلك من انك تضع اخرين يتداولون لك وشكرا

mrmoode
09-04-2016, 05:23
شكرا اخي على الموضوع لكن انا ضد هذه الفكرة يجب ان تتعلم بنفسك لان كل المتداوليين بدايتهم مثلك و مع الوقت اصبحو محترفين و انت كذلك مع الوقت ان شاء الله ستصبح محترفا
مع تمنياتي لك و للجميع بالتوفيق

basma.seif
09-04-2016, 10:35
مرحبا
هنا المنتدي به كثير من التحار زوي الخبرات الذين يقومون بطرح خبراتهم و افكارهم للمبتدين ممكن تبحث و تعقد اتفاق مع من تحب وكله مضمون ان شاءالله او انك تقرا عن نسخ الصفقات و تشترك فيها و بالتةفيق للجميع

mody5
09-04-2016, 11:00
يشمل التحليل الفنّي معرفة النمط الظاهر على الرسم البياني للأسعار. بالنسبة الى تجّار الأسهم، سيعمدون الى تحليل سعر حجم الأسهم المتداولة. إذا تقدّمت الأسعار إثر تزايد الحجم، سيراقب التّجار الطلبات على أسهم تلك الشركة ويقومون بالشراء.

Adnan Mustafa
09-04-2016, 12:12
انصحك يا اخى الا تفعل ذالك لانة يعرضك للخطر فى الكثير من الاحوال ما عليك سوا التعلم والصبر لانة كثر من الناس يتم النصب عليهم والاحتيال واى شخص من الممكن ان يحتال عليك بعد اثبا ثقتة بين الناس ما عليك سوا الصبر ولا تحاول او تضع فى راسك انة يجب ان تربح الكثر و الكثير من اول صفقة اهم شيئ فى مجال الفوركيس هو الصبر

devloppman
09-04-2016, 12:21

ادخل على الفوركس كوبي هناك تختار ما بين التجار المحترفين اربط حسابك معهم

المهم انك تحسن اختيار التاجر الانجح و اللى يحقق اكثر ارباح مع اقل مخاطرة

تقبل مروري وبالتوفيق لك

athiro
09-04-2016, 14:05
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته اخي الكريم الافضل لك ان تستخدم الفوركس كؤبي ابحث عن تاجر ناجح واما عن الشركات المؤثؤقه
فابحث عن تصاريح الشركه التي تعمل عندها وتوجد مواقع ايضا تبين لك ان الشركة موثوق بها اولا

شبه منحرف
09-04-2016, 20:28
يوجد الكثير من مديرين المحافظ الاستثماريه الناجحين سواء عرب او اجانب يمكن التحدث اليهم والتفاق معهم على نسبة ربح وابرام اتفاق معهم على كيفية التعامل فى حسابك

بدر اشطيبي
09-04-2016, 20:53
السلام عليكم اخي هناك برنامج يسمى فوركس كوبي في الشركة يمكن
ان تعتمد عليه ولن تكون في حاجة الى اعطاء نسبة من الارباح تحياتي

sofiane14
09-11-2016, 00:09
اخي الكريم ادخل حضرتك على نظام فوركس كوبي و ابحث هناك
عن التجار الناجحين و اربط حسابك معهم المهم انك تحسن اختيار التاجر
الانجح و اللى يحقق اكثر ارباح مع اقل مخاطرة

zouga91
09-11-2016, 00:31
السلاام عليكم و رحم الله تعالى و بركاته انصحك بشركتين هما اكتيفتريدس و شركة افكسم هذين شركتين موثوقتين مرخصة من هيئات رقابية قوية اخي وابتعد عن شركات القبرصية وبالتوفيق :accute::accute::accute:

Samirghatas
09-28-2016, 15:53
ياغالى لية تعطى مالك لشخص يتداول لك طالما بتخسر علطول يبقى لسة معندكش
خبرة كافية اتدرب تانى على الحساب الديمو وهتعرف حاجات جديدة بالتوفيق

lionardodicaprio940
09-28-2016, 16:03
يا اخي انا انصحك بتعلم الفوركس ومن ثمة فهمه جيدا
وهدا ما يعطيك فرصة تداول حقيقية
بالتوفيق لك

reyad george
09-28-2016, 18:48
السلام عليكم و رحمة الله و بركاته شركة انستا يا اخى شركة رائعه و من الممكنم ان تجرب المنصه لها عن طريق بونص الردود فهو رائع بالتوفيق للجميع ان شاء الله

ebn masr
09-28-2016, 19:26
الصح انك تتداول بعدم اخد الخبرة والدراسة والعمل ف المجال بشكل احترافى ليه تدخل تتداول على طول لا اصبر واتعلم اولا ثم تداول

Dr.Riyadh
09-28-2016, 19:28
السلام عليكم و رحمه من الله و بركاته , اخي الكريم انا لا انصحك بان تقوم بادارة حسابك عن طريق تاجر اخر غيرك ,, اعتقد انه يجب عليك ان تتعلم من خسائرك و لماذا يتمرجن حسابك و هنا سوف تتعلم الفوركس و تأتمن على حسابك

Bouani
09-28-2016, 19:55
طريقة المحافظ موجودة في الشركة الانستا و ممكن تختار الشخص الذي تريده
و بس حسابات البونص غير ممكنة في البام اي المحافظ
لا بد من حساب به مالك الخاص

ebn masr
10-17-2016, 12:29
مفيش افضل من شركة انستافوركس من خلال تعاملاتى معاها ومعرفتى بيها انما تجار معرفش بصراحة هل صادقين

zizoo99
10-20-2016, 14:53
اخى العزيز شكرا لك على مشاركتك الطيبة اخى العزيز منعا للتجارب الشخصية و الحوارات الفكسانه دى و فى الاخر يطلع اما نصاب او مش فاهم حاجه يمكنك بنفسك الذهاب لموقع mql5 و ابحث عن اشارات تداول و ابحث فى كل اشارة عن كشف حسابها و ايضا معدل النمو و اختر اشارة بدقة متناهيه حتى و لو كانت بمبلغ عالى و لكنك ستسفيد

waiting
10-20-2016, 18:28
هذا هو الخطا الذي يقع فيه الكثير يا اخي فكيف ممكن تثق في الشركة او الشخص يكون صادق او حتى ناجح اصلا
لابذ يا اخي من الاعتماد على نفسك في التداول فما كان هناك فرق بينك وبين الاخرين قبل ما يتعلموا هم يا طيب

mahmoud552
03-22-2017, 13:43
انستا من الشركات المحترمة جدا اخى والله فى السحب والايداع ممكن تفتح حساب عليها
ممتاز جدا اخى فى طرح مثل هذا الموضيع اللى بيستفاد منها جميع المتداولين
ننتظر المزيد دائما من هذة المواضيع
تقبل مرورى

Mr Fathy
03-22-2017, 13:47
بسم الله الرحمن الرحيم انت يا زعيم نصيحتى ليك ان انت تشتغل على المنتدى التعليمى هنا شوية تتعلم كويس وتشتغل بنفسك احسن

احمد فرحان منصور
03-22-2017, 14:12
السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاتة اخي الكريم تعلم كيف تتداول وابقى مع شركة انستا فوركس وحقق حلمك وهدفك من خلالها هذي نصيحتي لك

---------- Post added at 01:12 PM ---------- Previous post was at 01:10 PM ----------

السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاتة اخي الكريم شركة انستا فوركس هي ذات مصداقية عاليه جدا تعلم جيدا وتداول بها اتمنى لك التوفيق

Mohamed Youssef
04-08-2017, 21:43
بسم الله الرحمن الرحيم
الشركات كتير بس اهم حاجة الثقة ومن الشركات انستا بصراحة محترمة
تحية اعزاز واكرام لك اخى الكريم
ربنا يكرمك ويوفقك لكل خير يارب

hosam2020
04-08-2017, 21:54
السلام عليكم و رحمه الله و بركاته
اتمنى ان يساعدك اعضاء منتدى فوركس العرب
الكرام بخصوص تاجر شاطر يساعدك

Mohamed Youssef
04-13-2017, 17:58
بسم الله الرحمن الرحيم
تسلم ياغالى على هذا المووضوع الهام
توكل على الله اولا وبعدين اشتغل مع نفسك وشركة اكسنس كويسة
فكثير من الاعضاء الجدد والمبتدئين لايعرفون هذه المعلومات

kariim18
04-13-2017, 19:53

Bastof
04-13-2017, 19:57
في الحقيقة موضوع اكثر من الرائع حيث استفتد من بعض الدروس التي تخص تداول الفوركس والنجاح فيه حيث تعرفت على طرق التداول الصحيحة وتجنب الوقوع في الخسارة

ghost mastar
04-13-2017, 20:06
اخي الكريم على هذا السؤال الهام انااراى ان تقوم بالتجارة باموالك بنفسك وان لا تعتمد على تاجر معين او شركة معينة حتى لا تقوم بالقاء اللوم على اي كان.

Hala Abdo
04-13-2017, 20:15
السلام عليكم و رحمه الله تعالى و بركاته
الربح و الخسارة ده شئ ممكن يحصل لاي شخص ان كان لديه خبرة او لا و من الافضل انك كنت سحبت ارباحك اول باول قبل خسارتها

Themantrade
04-13-2017, 20:24
معلومات وشرح جميل غاية في الروعة والبساطة حيث ان منتدى فوركس مصر هو الذي اعطاني فرصة لدخول عالم الفوركس خصوصا انني لا اتوفر على راس مال مهم للتداول

fayadansakr
04-13-2017, 21:02
السلام عليكم و رحمه الله تعالي و بركاته اخي الكريم
يا صديقي من يقدر علي ان يربح اليك من المستحيل ان يربح لك فهو سيربح لنفسه بدلا من ان ياخذ نسبه من الارباح سياخذها كلها

Hamza El36
04-13-2017, 21:08
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته.
أدخل أخي الكريم على الفوركس كوبي لعلك تجد مبتغاك هناك...
والله أعلى وأعلم..
مع متمنياتي بالتوفيق والنجاح, وبالربح الوفير لجميع المتداولين بإذن الله.
وتفبلوا مروري..
تحياتي

mahmoudtaha33
04-13-2017, 21:18
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته اخي
الكلام اللي تبقوله خطر علي اموالك خلي بالك
انا ممكن اقولك علي شخص تتتدخل تحت وكالته
و تمشي معه ويعطيك توصيات لك اخي
بالتوفيق اخي كلمني رسايل

ayouz
04-13-2017, 21:30
السلام عليكم اخي الكريم كن على يقين ان المشكل ليس في الشركات بل فيك انت اخي حاول ان تتعلم واكثر واصبر على صفقاتك ولا تغامر في اللوتات

mohamed shams
04-14-2017, 00:46
السلام عليكم اخى الكريم
طبعا لا يمكننا الاعلان لاى شركات اخرى هنا لانه محظور تماما
الاعلان والترويج لاى من الشركات
بالتوفيق

tazi larbi
04-16-2017, 01:07
السلام عليكم اخي انيستا شركة موثوقة وبها ميزات ليست باي شركة اخرى اضافة الى انها توفر بونصات من كلالنواع منها بونص المنتدى اتمنى لكم النجاح والله الموفق

nour3iny
04-16-2017, 01:15
السلام عليكم ورحمه الله تعالى وبركاته
انصحك بالابتعاد عن هذا الطريقه وبدء التعلم من الاخطاء التى وقعت بها بالماضى تقبل مرورى

ابوعلى
04-16-2017, 01:42
السلام عليكم ورحمه الله اخى الكريم والله الشركه انستا شركه محترمه مفيهاش حاجه يعنى ربنا يوفق الجميع ان شاء الله تقبل المرور اخى الكريم

abo.tali.wtalin
04-17-2017, 19:11
بسم الله الرحمن الرحيم
عليك باختيار استراتجية للعمل عليها والله الموفق للجميع
جزاك الله كل خير على طرحك للموضوع
وبرجاء تقبل مرورى

zeze2017
04-17-2017, 19:14
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته اخى الكريم انا انصحك لوجهه الله ان تقوم انت بالتعلم ولا تعتمد على احد لانك سوف تخسر كثيرا ولا احد سوف يعوضك خسارتك لان التداول انت بيدك افضل بكثير من الاعتماد على شخص انت لا تعرفه جيدااا هناك الكثير ولكن لا اعرف من فيهم الافضل فالكل متساوى فى هذا السوق الكبير تقبلوووووووووووووومرورى

m7med
04-17-2017, 19:32
((السلام عليكم و رحمة الله و بركاته ))
انصحك اخي الكريم بالاشتراك في نظام الفوركس كوبي و في نهاية هذا الموضوع الرائع اتمني من الله ان تكون في تمام الصحة والعافية وايضا اتمني من الله ان يرزقنا من هذا المجال الرائع

magic777
04-17-2017, 21:21
اخي انت تقدر تدخل في قسم الفوركس كوبي هنا في الشركه وتعرف متاجر جيد من خلال نتائجه الي بتكون صحيحه طبعا وتختار
انك تضع حسابك تحته وبس

latraaa
04-17-2017, 22:22
مشكور اخي الكريم على الموضوع و على الراي و على الموضوع و الدي أتمنى أن يستفيد منه إن شاء الله أخي الكريم و عليه اقو للك و لجلميع انه من الأفضل العمل على التعامل مع شركة إنيستا و بس لأنها الأفضل

michael1
04-17-2017, 23:09
وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته
اخى العزيز فى المنتدى ان المشكلة ليست هى
تغير الشركة التى تتداول بها لكن المشكلة بك انت فى التحليل العملات

muhammad ismail
04-18-2017, 04:03
اخى الكريم لو انت مصم تتعلم هتتعلم فى الفوركس ولكن لو دى رغبتك فكر انك تعمل الفوركس كوبىمن تاجر محترف فى الشركه
وتنسخ منه صفقاته وتربح منها من غير تداول بنفسك

abouseada
04-18-2017, 08:35
السلام عليكم و رحمه الله و بركاته
اعتقد ان حضرتك محتاج تخش على فوريكس كوبى و هناك حتلاقى تجار كتير ناجحين و منهم المشهورين و بالتوفيق ان شاء الله و لا تنسانا بحصه من الارباح ....شاكر ليك تقبل مرورى

فهمى لاشين
04-18-2017, 08:59
بسم الله
يا سيد هانى
شركة انستا جيدة وتقدم خدمة فوركس كوبى وهذه الخدمة تساعدك
على تحقيق الربح مقابل عمولة تدفع فقط فى حالة المكسب
فاعتمد على الله وانظر فى الامر

yousee
04-18-2017, 12:34
ادا كنت تريد شركة تتق فيها فيمكنك أن تختار شركة انيستا فوركس فيها جميع مقومات الشركة التي تكون محترفة وموتوقة

magic777
04-18-2017, 13:02
هو الافضل دايما الاعتماد على النفس في العمل لان التعلم هو الي هيفضل معانا وليس بس تحقيق الربح من خلال اشخاص
آخريين بيكون مؤقت

Hamza El36
04-18-2017, 15:58
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته.
تستطيع ذلك من خلال الدخول إلى نظام فوركس كوبي, وربط حسابك بالمتداولين المحترفين...
والله أعلى وأعلم.
مع متمنياتي للجميع بالتوفيق والنجاح بإذن الله.
وتقبل مروري..
تحياتي.

houarisat
04-18-2017, 17:00
السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته أخي
لا يوجد تاجر موثوق فيه أبدا إلا الرسول الكريم لكن الركات الموثوقة موجودة وبكثرة يكفي فقط أن تختار ما يناسبك من عروض الشركات

alonsoo
04-20-2017, 11:59
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته اخى الفاضل احقاقا للحق هنا فى المنتدى وفى شركة انستا ما يسمى الفوركس كوبى فاختر افضلهم وتداول تحته

magic777
04-20-2017, 13:19
لا غنى اخي عن التعلم الجيد للمجال حتى لو هتعتمد على الاخريين في العمل تحتهم بردو لازم تكون خبره ولو متوسطه افضل وهتساعدك
في العمل بشكل حقيقي

3ar3ar
04-20-2017, 13:24
اخى الكريم الفوركس دائما مكسب وخساره
اذا كنت تخسر دائما فهذا يعود لقله خبرتك بالتداول اذن يجب عليك مثل ما قال الاخوه الذهاب لموقع فرست كوبى
واطمئنك بان شركة انستا من افضل شركات العالم وباذن الله سأودع بها وسأعمل معها
بالتوفيق

bakdz
04-20-2017, 13:44
السلام عليكم و رحمة الله تعالى و بكراته
أخي الاكريـم الانترت فيها الكثير من الشركات الوسيطية الفوركسية و يمكن التعالم معها و لكن يجب عليك التاكد من مصداقيتها اولا .

midobols
04-20-2017, 14:15
السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته والصلاة والسلام على أشرف الخلق سيدنا محمد

mid0killer
04-20-2017, 15:37
انت عارف مشكلتك دي سببها ايه انك متعلمتش ازاي تتداول وزي اي متداول اتعلم كلمتين دخل حقيقي وجرب عليهم طب ليه امال الشركات بتقولك فى الاول افتح حساب تجريبي جربنا فيها ليه لان التجريبي اساسا اي شئ

mmahmoud2017
04-20-2017, 15:48
السلام عليكم ورحمة الله
وبعد
ينبغي عليك اتباع توصيات الخبراء في هذا المجال حتي لا تخسر الكثير

YOUNESS EL-BAKKIOUI
04-20-2017, 15:55
السلام عليكم ورحمة الله من الأفضل للاعتماد على الات قبل الدخول في تفاصيل شخصية. من الاحسن استخدام نظام خاص في شركة تتيح لك يكن

AIMAD HAMEL
04-20-2017, 16:01
لا انصحك بهذا اخي حاول الاعتماد على نفسك حتى لو لم تنجح في المرة الاولى اعد المحاولة
تقبل مروري

HANYFOAD
04-20-2017, 16:47
دور علي شركه تكون ليها سمعه كويسه في مجال الفوركس واربط حسابك معاهم
وتاني في الاختيار كويس في التني السلامه وفي العجله الندامه وربنا يوفقك ويوفقنا

zunebha
06-18-2017, 14:09
السلام عليكم ورحمة الله وتعالى وبركاته اخي الفاضل لما التسرع اولى شيء حاول التعلم من خلال الفيديوهات واتباع الاستراتجيات ومن خلال المنحنى ويمكنك تجريب ما تعلمته من خلال الخساب التجريبي هذا هو الاساس لا تغامر مباشرة بحساب فتخسر وتتحسر

amir anwar
06-19-2017, 23:59
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته.. اخي انت تخسر لأنك لا تريد ان تتعلم او تفعل شيئ خاطآ بأستمرار ولا تتعلم من اخطاءك هذا خطأ فادح ولا تدع لأحد ان يدير حسابك

abutalia
06-21-2017, 13:19
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته شكرا جزويلا يا محترم وانا اري ان افضل بنك الككتورني للتعامل معه هو بنك سكريل المحترم ..............

نورالدين
06-21-2017, 13:28
السلام عليكم و رحمة الله و بركاته صباحكم سعيد لجميع الأعضاء
أتمنى لك التوفيق أخي الكريم على إيحاد ما تبحث و الله المعين
تقبلو مروري نهاركم سعيد

cairodevil
06-21-2017, 15:59
الانضباط هو مفتاح النجاح ، قد لا يكون الأمر مثيراً دوماً، و لكنه يساعدك في الاستمرار. لا يهم بأي زوج من العملات قررت أن تتداول، أو حتى كم عدد هذه الأزواج، فالخطة هي الأمر الرئيسي ، و يجب تجزئتها و التدرب عليها و إثبات صلاحيتها قبل أن تقوم بأية عملية تداول في السوق الحي.

Mahamme
06-21-2017, 17:22
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته...
لازم تعتمد على نفسك بشكل دائم وتستعين بالدروس والشروحات التعليمية الفوركس في المواقع والمنتديات الخاصة بالمجال لانك اكتر شخص هيخاف على اموالك اكتر من اي حد تاني

amir anwar
06-21-2017, 19:00
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته... طب ما تحاول تعرف انت بتتمرجن ليه ؟ يمكن علشان انت بتحقق ارباح كبيرة و بتطمع و كل ما تحقق ارباح كبيرة بيزيد طمعك و بيزيد حجم العقد علشان كده بتخسر ومش بترضي بالقليل

mostafa24fa
06-21-2017, 19:05
السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته كل عام وانتم بخير اخوانى اعضاء منتدى فوركس
شكرا اخي على الموضوع الرائع والمتميز و اتمنى لك التوفيق
تقبلوا تحياتي جزاكم الله خير

amine-14
06-21-2017, 19:22
السلام عليكم ورحمه الله وبركته اخى الكريم من الافضل لك اعتمادك على نفسك فى ادارة اموالك فلن يكون احد احرص عليها منك و بالتعليم والخبرة تستطيع ان تنمى هذه الاموال

forexman11
06-21-2017, 19:36
خلي بالك من عقلك نصابين كتير جدا في هذا السوق الفوركس كابتن عليك ان تعرف اذا قالها وعليك ان تبعد نفسك عن موضوع اداره راس المال او اداره الاموال من خلال اشخاص لا تعرفهم

saber mostafa
06-21-2017, 21:14
يجب ان تدير حسابك واموال بنفسك واري ان الموضع سهل مع مرور الوقت وقد وفرت لك المنتدي القسم التعليمي لتحتاج ما تريده وهناك الفوركس يعمل به تجار كثير ممكن تتواصل معاهم وهتلاقي اللي انت محتاجه عندهم

zezo3
06-22-2017, 02:05
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته ... اخى الفاضل ... مرحبا بك فى شركه انيستا فوركس فهى شركه ذو شهره واسعه وتتمتع بمصداقيه واسعه فى عالم التداول فى العملات بالتوفيق.