PDA

View Full Version : ارجو التوضيح

Pages : [1] 2

hassen2100
05-07-2015, 14:09
السلام عليكم
اخوتي اشكر كل من بهذا المنتدى من المشرفين و المبتدئين الى الخبراء فلقد تعلمت منكم الكثير و لدي استفسار ارجو التوضيح في هذه النقطة , عندما ادخل الى معلوماتي الشخصية في حسابي امام
Account status: [?] اجد High level verification
و هي على هاذي الحال منذ حوالي شهر هل هذا يعني انه تم تفعيل حسابي

ilyes chaieb
05-08-2015, 20:08
نعم اخي و مبروك عليك تم تفعيل حسابك على المستوى الاول و الثانى همتك الان تعلم المتاجرة و جمع البونص و ابدء ان شاء الله في تحقيقي الارباح ...

big.pharaoh
05-08-2015, 20:10
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته .. اه يا صديقي كده حسابك اتفعل . ودي خطوه مهمه جدا على فكره . كده تبدأ تتداول وانت مستريح وان شاء الله تسحب ارباح

ayoub321
05-08-2015, 20:58
بسم الله الرحمن الرحيم
مشكور أخي على هذا الموضوع المفيد ورائع
نعم أخي العزيز مبروك عليك التفعيل
اتمنى لكم ولنا التوفيق والنجاح

al-Mashhadani64
05-08-2015, 21:43
اخي العزيز هذه الجمله تعني ان حسابك في اعلى مستويات التفعيل وهذا يعني انك تجاوزت المراحل الاثنان من تفعيل حسابك وان الشركة وافقت على وثائقك ولك كل الحب والتقدير و تقبل مروري

هاشم احمد
05-08-2015, 22:37
تحياتي لكم جميعا وبعد :
مشكور اخي الغالي على وجودك معنا . اخي يجب ان توثق حسابك في سوق الفوركس وذلك على مرحلتين , ويتوجب عليك ان تبعث كل الوثائق المطلوبة على موقع شركة انستا
بالتوفيق لاخواني جميعاً
تقبل مروري

samigran
05-08-2015, 22:41
نعم اخي الكريم فحسابك بهذه الطريقة قد تم تفعيله ما عليك سوى ان تستعد للتداول وجني ثمار البونص وتذوق حلاوة الربح ان شاء الله

abdoucooll
05-08-2015, 22:42
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته مشكور اخي اكريم على الموضوع الشيق جزاك الله خير الجزاء و اتمنى للجميع التوفيق والنجاح تحياتي.

ahme01
05-12-2015, 11:44
اخي العزيز..........
حقاً تستحق التقدير على هذا المجهود الرائع والكبير
موضوع جميل جـــــــــــداً استمتعت به
ننتظر منك المزيد من الابداع
اتمنى لك السعاده والتوفيق

karim02
05-12-2015, 12:30
السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته
شكرا لك عن طرحك هدا الموضوع
أتمنى لو جميع الأعظاء أن يبدون لنا بمواضيعهم المتعلقة بالفوركس كي نستطيع فهم هدا السوق الغامض ؛ جزا الله كل من ساهم في مساعدتنا لكي نحقق ما نريد

ahme01
05-16-2015, 19:03
روعــــــــــــــــــة موضوعك
سلمت أناملك وسلم إبداعــــــــك و إثــــــــــــــــراؤك لمنتدى فــــــــــوركس مصـــــــــــــر
ودمت بحفظ الله ورعايته

ahmed bakry
05-19-2015, 08:05
مشكور ياصديقى العزيز على الموضوع دة والتساؤل الجميل دة وارج انه حد يقدر يفيدك فيه
والسلام عليكم ورحمة الله وبركاته

waelmma
05-19-2015, 08:32
:(:(:( نعم اخى الكريم فعلا هذه الجملة بتعنى ان حسابك تم تفعيله
فمبروك اخى وتقدر تسحب ارباحك دلوقتى وربنا يوفقك ان شاء الله

made
05-19-2015, 15:22
فيما يتعلق بالمزاجية و هي فعلا عادة تضر بالمتاجر،لذا و جب أن نلتزم بالخطة
التي نتاجر بها و نحترم شروط الإستراتيجية التي ندخل في صفقات بناء على إشاراتها إذا كنا نرغب أن
نكون في صف المضاربين الناجحين

حسنى صادق
05-19-2015, 15:29
لكل تداول شروط عينة من حيث ايجلبية السوق و التعلم على الغعلم فى السوق من خلال الفهم الذى يوفر الكثير من الامرو التى تكون ماتاحة للعمكل بة فى الكثير من الامرو

جابر1979
05-19-2015, 15:31
-السلام عليكم و رحمة الله تعالى و بركاته ، هذا ما يوضح تفعيل الحساب و قبول الوثائق من اجل تداول العملات و الأسهم على منصة انستا فوركس . بالتوفيق اخي الكريم

ahmed90
05-19-2015, 20:53
السلام عليكم ورحمة والله وبركاته اخي الفاضل بتمنالك كل خير
المهم انك تكون اتعلمت من غلطك
ومتكررهوش عشان متخسرش تاني
وحاول تتجنبه نهائيا

REDA FOREX
05-20-2015, 19:48
-السلام عليكم و رحمة الله تعالى و بركاته ، هذا ما يوضح تفعيل الحساب و قبول الوثائق من اجل تداول العملات و الأسهم على منصة انستا فوركس-السلام عليكم و رحمة الله تعالى و بركاته ، هذا ما يوضح تفعيل الحساب و قبول الوثائق من اجل تداول العملات و الأسهم على منصة انستا فوركس-السلام عليكم و رحمة الله تعالى و بركاته ، هذا ما يوضح تفعيل الحساب و قبول الوثائق من اجل تداول العملات و الأسهم على منصة انستا فوركس-السلام عليكم و رحمة الله تعالى و بركاته ، هذا ما يوضح تفعيل الحساب و قبول الوثائق من اجل تداول العملات و الأسهم على منصة انستا فوركس

REDA FOREX
05-20-2015, 20:17
السلام عليكم ورحمة والله وبركاته اخي الفاضل بتمنالك كل خير
وحاول تتجنبه نهائيا السلام عليكم ورحمة والله وبركاته اخي الفاضل بتمنالك كل خير
وحاول تتجنبه نهائيا

alaa ali
05-20-2015, 20:19
السلام عليكم
نعم تم تفعيل حسابك وانت الان قادر على ممارسة جميع الاوظائف التى توهل الى الارباح والفوائد الجمة
بالتوفيق

tazi larbi
05-20-2015, 20:20
لسلام عليكم الف مبروك اخي نعم تم التفعيل الحمد للله عليك الان بالتعلم والعمل لكي تربح من البونص الذي تجمعه اتمنى لكم النجاح والله الموفق

magic777
05-20-2015, 22:41
السلام عليكم
نعم تم تفعيل حسابك وانت الان قادر على ممارسة جميع الاوظائف التى توهل الى الارباح والفوائد الجمة
بالتوفيق

لازم المبتدأ اول حاجه يعرفها في المجال ده هيا المصطلحات يعني يكون عارف ايه اهم المصطلحات الي هيحتاج ليها بمرور الوقت ويكون على علم
بها ويكون بردو عارف كل حاجه في المجال

made
05-21-2015, 00:23
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته اخي الكريم
عليك بالدخول الي القسم التعليمي للمبتدئين بالمنتدي ستجد كل ما تريده
اتمني لك التوفيق
تحياتي

marwafawzy122
05-21-2015, 00:36
قم يا اخى الفاضل بمراسلة الدعم الفنى للمنتدى واشرح لهم الموضوع بالتفصيل وان شاء الله سوف يتفهمون الوضع
ولن تكون هناك اية مشكلة وانتبه بعد ذلك الى احترام القوانين الخاصة بالمنتدى ....

samieh
05-21-2015, 02:21
نعم يا اخى صحيح كدة حسابك مفعل بالكامل تقدر تسحب ارباحك بدون اى مشاكل ان شاء الله لو كسبت
وانصحك بتقليل احجام اللوتات الى اقل حجم متاح عندك حتى لو صفقة خسرتها تقدر تعوضها
بالتوفيق

محمد مختار
05-21-2015, 02:38
بسم الله الرحمن الرحيم

ملاك الروح
05-21-2015, 02:53
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
اخي حسابك مفعل الخطوتين لا مشكلة في ذلك تستطيع سحب ارباحك طالما وثقت الخطويتن
اتمنى لك التوفيق دائما

superkenan
05-21-2015, 03:32
نعم اخي الكريم لقد تم تفعيل حسابك وسوف يتصلون بك ويخبرونك
شكرا لتقبلك مروري

معتصم سباعنة
05-21-2015, 03:44
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته - اخي كدا تمام حسابك تم توثيقه بالكامل المستوى الاول والمستوى الثاني - مبروك - تقبل مروري

BASAM IBRAHEM
05-21-2015, 04:16
بسم الله الرحمن الرحيم

modr2015
05-21-2015, 04:34
المبتدئين الى الخبراء فلقد تعلمت منكم الكثير و لدي استفسار ارجو التوضيح في هذه النقطة , عندما ادخل الى معلوماتي الشخصية في حسابي امام

Kiing
05-21-2015, 04:38
نعم انه تعني ان حسابك ممكن متلا اعلى مستويات التفعيل تم انه هذا يعني انك تجاوزت المراحللانه هناك متلا انه من تفعيل حسابك تم متلا ان الشركة ممكن ان وافقت على وثائقك فقط

wael33
05-21-2015, 18:23
من أجل تفعيل حسابك في انستافوركس يجب عليك الدخول لحسابك وتذهب لغرفة العميل لتفعيل الحساب و ترفع اولا
بطاقة الهوية تكون واضحة و في المستوى الثاني ترفع اثبات عنوان كفاتورة الماء أو الهاتف

zee1996
05-21-2015, 22:44
نعم اخي هذا يعني ان حسابك مفعل من كلا الدرجتين الاولى و الثانية و سيمكنك الايداع و السحب من دون مشاكل و بالتوفيق لك و للجميع

jamila cchahed
05-21-2015, 23:55
بسم الله الرحمان الرحيم اخوتي اشكر كل من بهذا المنتدى من المشرفين و المبتدئين الى الخبراء فلقد تعلمت منكم الكثير و لدي استفسار ارجو التوضيح في هذه النقطة , عندما ادخل الى معلوماتي الشخصية في حسابي امام
اجد High level verification
تقبل مروري
والسلام

sa sa
05-22-2015, 00:26
الســــــــلام عليــــكم ورحمــــه الله وبركـــــــــاته
بالفعل ياصديقي انت الان اجتازت المستوين الخاصين بتفعيل حسابك الف مبروك
والان يمكنك ان تسحب الربح الذي تحققه بكل سهوله ولكن عليك والحذر من الطمع والتسرع

magic777
05-22-2015, 01:47
والان يمكنك ان تسحب الربح الذي تحققه بكل سهوله ولكن عليك والحذر من الطمع والتسرع

اكيد الطمع او التفكير في تحقيق ربح كبير من مبلغ صغير في وقت قليل ده بيكون سبب من اسباب الخساره في السوق ده علشان لا يصح الا الصحيح
والطمع هنا اكبر اعداء المتاجر

REDA FOREX
05-23-2015, 09:18
والان يمكنك ان تسحب الربح الذي تحققه بكل سهوله ولكن عليك والحذر من الطمع والتسرع الســــــــلام عليــــكم ورحمــــه الله وبركـــــــــاته

waelmma
05-23-2015, 10:20
:)):)):)) اخى الكريم جزاك الله خيرا ومبروك عليك تفعيل حسابك
للمستويين وبارك الله فقط ومنتظرين منك المزيد ان شاء الله وبارك الله فقط

aminalamor
05-23-2015, 12:46
السلام عليكم ورحمة الله وربكاته مشكور اخي الكريم على هذا الاستفسار ان عذه الجملة المكتوبة باللغة الانجليزية وفي ملفك الشخصي على حساب انستا فوركس يعني انه تم تفعيل حسابك بنجاح وانت لان تستطيع البدا في التداول
بالتوفيق للجميع

hmadnah123
05-23-2015, 13:53
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته

choko
05-23-2015, 13:57
الف مبروك اخي لقد تفعل حسابك وتستطيع الان تسلم مرابيحك من دون مشاكل

Mohamed Morsy
05-26-2015, 13:22
نعم يا اخى .. انه صحيح كدة حسابك مفعل بالكامل تقدر تسحب ارباحك بدون اى مشاكل ان شاء الله
لو كسبت وانصـحك بتقليل احجام اللوتات الى اقل حجم متاح عندك حتى لو صفقة خسرتها تقدر تعوضها
تحياتي ...

faridd
05-26-2015, 15:42
الخبرة جاءت من خلال الكتب التى قرأت منها والتدرب والتعلم كثيرا الفوركس هو نظام يساعد
على التقدم والربح يحتاج الى فترة حتى تتعلم منه وتحصل على خبرة كافية

nda
05-26-2015, 19:48
السللم عليكم ورحمة الله وبركاته يا اخي الكريم انا اريد ان اعرف من هذا الذي يقول بان. هذا حلال ام حرام في مجل الفوركس
فاذا كان على حق فاليعطين بدلائل وبراهين شرعية وانا بدوري لا اقول بان هذا حلال ام هذا حرام

elmassy anouar
05-26-2015, 20:23
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته شكرا لك عن طرحك يتوجب عليك ان تبعث كل الوثائق المطلوبة هدا الموضوع اتمنى للجميع التوفيق والنجاح تحياتي بالتوفيق لاخواني جميعاً تقبل مروري

احمد سعيد على
05-26-2015, 21:01
اخي العزيز..........

---------- Post added at 06:01 PM ---------- Previous post was at 05:53 PM ----------

اخي العزيز..........

محمود مرعى
05-26-2015, 21:02
السلام عليكم
اخوتي اشكر كل من بهذا المنتدى من المشرفين و المبتدئين الى الخبراء فلقد تعلمت منكم الكثير و لدي استفسار ارجو التوضيح في هذه النقطة , عندما ادخل الى معلوماتي الشخصية في حسابي امام

عليكم السلام ورحمة الله وبركاته يا اخى الفاضل حسن وكده معناها ان حضرتك تم اجتياز تفعيل الحساب
للمستوى الاول والثانى وكده تقدر انك تسحب الربح بتاعك فى اى وقت انت عايزه وربنا يكرمك يارب

نادر صباح الدين
05-26-2015, 21:07
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته، مبروك صديقنا العزيز الانتهاء من مرحلة تفعيل الحساب، والآن عليك أن تبدأ بجمع البونص من خلال استفساراتك وملاحظاتك تمهيدا لبدء العمل مع التداول في بداية الشهر إنشاء الله تعالى بعد أن يتم تحويل البونص إليك من الشركة، وبالفعل هذه ميزة ممتازة لشركة انستا، عندما توفر لعملائها إمكانيات أفضل في عملية التمويل، وخاصة عندما تتعثر إمكانية التمويل بالطرق الأخرى.

salem max
05-26-2015, 21:15
السلام عليكم و رحمة الله و بركاته
اخي العزيز بتمنالك كل خير وموضوع جيد
وبشكرك علي طرحه وخصوصا انك بتفيد وتستفيد من خلال الرد
الله فيك عالمجهود المبذول اخي الكريم وان شاء الله يعود بالخير على جميع اعضاء المنتدى
.
..

MOHAMED forex00
05-26-2015, 22:31
ارجو التوضيح
السلام عليكم

ASMAA TAHA
05-27-2015, 00:13
اعتقد ان الكلمة دى معناها انه تم تفعيل حسابك بالكامل والله اعلم
لكنك ممكن تسال عن الموضوع دا الدعم المباشر عشان تتاكد لو لم يتم تفعيل حسابك ارفع المستندات مرة اخرى

a7med sniper
05-27-2015, 00:31
بالفعل اخى الكريم كده انت مفعل الحساب تفعيل كامل

وممكن ان شاء الله تسحب اى ربح محقق بدون اى مشساكل والله المستعان

وبالتوفيق لكم

zarour soufyane
05-27-2015, 01:06
السلام عليكم
اخي الكريم لقد تم تفعيل الثاني و النهائي لحسابك على انيستا فوركس و يمكنك تحقيق الارباح و السحب بكل سهولة عليك القيام بجمع البونص و المتاجرة به لكي تستطيع السحب منالشركة بالتوفيق

wlaa
05-27-2015, 11:43
فعلا يا اخي دي حاجة سهلة جدا بتكون في بداية تعلمك للفوركس ولكن شكرا لتشيررك للمعلومة
شاركنا دايما بمعلومات جديدة

noraa
05-27-2015, 13:32
سوق الفوركس سوق ضخم جدا و هجم التداولات اليومية فيه تكون هائلة جدا و يمكن الربح من الفوركس اموال هائلة
لانه سوق يعمل بنظام الهامش و يسمح لك بمضاعفة رأس المال

boulafrah
05-28-2015, 00:39
السلام عليكم ورحمة الله وبركاتةأتمنى لو جميع الأعظاء أن يبدون لابد من التعلم الجيد في الفوركس خاصة عن طريق مشاهدة الفيدوهات عن كيفة المتاجرة في الفوركس بالمنصة بعدها يجب التعلم الجيد على الحساب التجريبي الذي يعتبر بوابة التاجر في التعلم الجيد وكسب الخبرة وتعلم الكثير من مهارات المتاجرة تحياتيلنا بمواضاخي اكريم على الموضوع الشيق جزاك الله خير الجزاء و اتمنى للجميع التوفيق والنجاح

---------- Post added at 09:25 PM ---------- Previous post was at 09:24 PM ----------

مشكور اخي الكريم على الموضوع القيم و على المعلومات التي قدمتها وأتمنىأن يبدون لابد من التعلم الجيد في الفوركس خاصة عن طريق مشاهدة الفيدوهات عن كيفة المتاجرة في الفوركس بالمنصة بعدها يجب التعلم الجيد على الحساب التجريبي الذي يعتبر بوابة التاجر في التعلم الجيد وكسب الخبرة وتعلم الكثير من م أن يستفيد منها الإخوة الكرام إن شاء الله، بالفعل هي خبايا، و ياريت لو تقدم الكثير إن شاء الله، بالتوفيق لك و للجميع إ نشاء الله

---------- Post added at 09:39 PM ---------- Previous post was at 09:25 PM ----------

السلام عليكم ورحمة الله وبركاتةشكرا لك عن طرحك هداننتظر منك المزيد من الابداع الموضوعمشكور اخي الغالي على وجودك معنا . اخي يجب ان توثق حسابك في سوق الفوركس وذلك على مرحلتين , ويتوجب عليك ان تبعث كل الوثائق المطلوبة على موقع شركة انست أتمنى لو جميع الأعظاء أن يبدون لنا بمواضيعهم المتعلقة بالفوركس كي نستطيع فهم هدا السوق الغامض ؛ جزا الله كل من ساهم في مساعدتنا لكي نحقق

noor eldyen
05-28-2015, 01:17
أتمنى لو جميع الأعظاء أن يبدون لنا بمواضيعهم المتعلقة بالفوركس كي نستطيع فهم هدا السوق الغامض ؛ جزا الله كل من ساهم في مساعدتنا لكي نحقق ما نريد

popa2015
05-28-2015, 16:46
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته اخى الكريم
اشكرك لطرحك هذا الموضوع المتميز احسنت العمل
اتمني لك التوفيق و تقبل مروري

spider01
05-28-2015, 22:50
السلام عليكم ورحمة الله و بركاته
:bravo: حسابك في اعلى مستويات التفعيل اخي مبروك عليك يالله ورينا شطارتك لكن ما تنسانا ادا سرت مليونير :happy:

ahmed bakry
05-29-2015, 00:57
بصراحة انا مش عارف انت تقصد ايه ايه بالظبط يعنى انت عايزنى اترجملك معنا الكلمات
اللى انت حاططها ولا ايه بالظبط عموما اول كلمة معناها حالة الحساب وتقبل مرورى
والسلام عليكم ورحمة الله وبركاته

FullyActive
05-29-2015, 02:36
هذا يعنى ان حسابك تم تفعيله بشكل كامل المستوى الاول والثانى
ومبروك اخى وحافظ عليه ولا تخالف الشروط حتى لا يتم اغلاقه وتفعل حساب اخر من جديد

osama forexawy
05-31-2015, 18:02
بسم الله الرحمن الرحيم
مرحبا اخوانى فى منتدى فوركس العرب
اخى الكريم هذه رسالة من الشركة تخبرك بأنه قد تم تفعيل الحساب فى المستوى الاول وايضا فى المستوى الثانى ان شاء نبارك لك على تحقيق الارباح قريبا

Eslam Anwar
06-01-2015, 17:49
اخي الفاضل ... انا عن نفسي طبعا بتمنالك كل خير و موضوع جيد و بشـكرك علي طرحه وخصوصا انك بتفيد
وتستفيد من خلال الرد الله فيك عالمجهود المبذول اخي الكريم وان شاء الله يعود بالخير على جميع اعضاء المنتدى

العراقي
06-03-2015, 15:04
الخبرة جاءت من خلال الكتب التى قرأت منها والتدرب والتعلم كثيرا الفوركس هو نظام يساعد

qeqe77
06-03-2015, 15:06
اخي الكريم ترجم هذه الكلمات بقوقل للترجمة وذا لم تاخذ ماتريد
راسل الادارة او موضف استقبال الرسائل الحيه ليفيدك بهذاااااااااا

محمود مرعى
06-03-2015, 16:00
السلام عليكم
عليكم السلام ورحمة الله وبركاته يا اخى حسن وكده معناها ان حضرتك تم تفعيل الحساب الخاص بيك ى المستويين
الاول والتانى و انت كده مؤهل بفضل الله تعالى انك تسحب الربح الخاص بيك فى اى وقت وربنا يكرمك ويوفقك يارب

chirikhan
06-04-2015, 13:28
الامر يعني يا اخي انك مفعل الحساب في الشركة انستافوركس في مستوييه الاول والثاني فمبروك
التفعيل للهوية وللعنوان لما يتم تكون هناك تلك الجملة في الشركة فلا تقلق فالامر في صالحك

magic777
06-04-2015, 15:56
الامر يعني يا اخي انك مفعل الحساب في الشركة انستافوركس في مستوييه الاول والثاني فمبروك
التفعيل للهوية وللعنوان لما يتم تكون هناك تلك الجملة في الشركة فلا تقلق فالامر في صالحك

كل ده اساسيات وقواعد لازم المتاجر يعرفها كأول حاجه يتعلمها في المجال ده علشان هيا هتكون معاه على طول بعد كده فلازم يكون على علم بها
طبعا ويكون عارف بيعمل ايه

chirikhan
06-05-2015, 10:12
التفعيل الاول في الشركة لما يكون مفعل يكون في الرسالة ان التفعيل الاول تم وان كان الحساب غير مفعل يقولك الحساب غير مفعل انما لو كان الحساب مفعل في مستوييه فتظهر تلك الرسالة التي في الطرح

مصراوى
06-05-2015, 10:35
لخبرة جاءت من خلال الكتب التى قرأت منها والتدرب والتعلم كثيرا الفوركس هو نظام يساعد

ziyaddn
06-05-2015, 14:10

العراقي
06-07-2015, 16:01
أتمنى لو جميع الأعظاء أن يبدون لنا بمواضيعهم المتعلقة بالفوركس
كي نستطيع فهم هدا السوق الغامض ؛ جزا الله كل من ساهم في مساعدتنا لكي نحقق ما نريد

ibrahim forex
06-08-2015, 01:06
نعم اخي و مبروك عليك تم تفعيل حسابك على المستوى الاول و الثانى همتك الان تعلم المتاجرة و جمع البونص و ابدء ان شاء الله في تحقيقي الارباح ...

ziyaddn
06-08-2015, 14:02
يسبب فقدان تختلف من تاجر إلى تاجر آخر في سوق الفوركس، ولكن الأسباب الأكثر شهرة من الخسارة التي ينبغي إيلاء الاهتمام لهو خروج كامل من الطمع والتسرع في فتح الصفقات من نقاط الضعف

huda 2015
06-08-2015, 16:42
السلام عليكم يا اخى الكريم اشكر على ذالك الموضوع فاستمر فى ذالك
ولا تتوقف وشكرا يا اخى الكريم والسلام عليكم ورحمة الله وبركاته

chirikhan
06-08-2015, 17:35
لا يمكن يا اخي ان تسحب ارباحك الا من خلال تفعيل الحساب والامر يبدو لديك على ما يرام
الاهم الان بعد ان تاكدت من تفعيل حسابك انك تركز في التداول وتحذر من الخسارات المتوالية

ehabbob
06-08-2015, 18:54
اخى العضو كده حسابك فى انستا فوركس قد تم تفعيله على المستوى الاول والمستوى الثانى
والله ولي التوفيق

snnaky
06-08-2015, 20:45
ان شاء الله كما قال لك الأعضاء من حيث التفغعيل ولا تشغل بالك
الأن ابحث عن كيفية ملء حسابك للمتاجرة بة من خلال المشاركات الهادف هنا فى المتدى وافادة الجميع والأستفادة من المعلومات
ايضا التعلم واكتساب الخبرة على اى حساب ديمو يمكنك من التدريب والتطبيق علية حتى تكتسب الخبرة المناسبة لك

roony
06-09-2015, 18:10
السلام عليكم لأخي الكريم
هدا يعني أنك قد فعلت نهائيا حسابك
قي الإنستا فوركس مبروووك
كل ما تبقى الأن أن تقوم بالتداول
بالتوفيق لك أخي

tabaki
06-12-2015, 11:58
طبعا الامر يعني انك مفعل الحساب بشكل كلي اي في مستوييه الاثنين الهوية والعنوان
بالتالي انت الان مادمت مفعل حسابك فتقدر تسحب اي ربح تحققه من خللا التداول

MOHAMED forex00
06-13-2015, 22:37

osama147
06-13-2015, 22:39
السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة
صحيح اخي هذا يدل على ان حسابك فى شركة انستا قدتم تفعيلة بنجاح
الان ابدا بجمع البونوص من المنتدى حتى يتم تحويله اول الشهر وتبدابجمع ارباحك
شكرا لك

mechanical
06-15-2015, 20:58
السلام عليكم ... بالفعل المحساب بتاعك بالطريقة دي هو مفعل ولا تخاف ان ان شاء الله اذا تم التفعيل من الممكن ان تسحب الارباح ان شاء الله في حال تحقيقها
بالتوفيق ان شاء الله

hidouri25
06-15-2015, 21:48
و الصلاة و السلام على خاتم المرسلين سيدنا محمد و اله و صحبه
نعم التفعيل بنجاح
مع تمنياتي للجميع بالتوفيق و النجاح

RomanyMoreed
06-16-2015, 21:44
السلام عليكم ورحمة اللة وبركاتة

ايوة يا اخي الفاضل في الحالة دي يبقي كدة انت حسابك تم تفعيلة بالكامل والف مبروك ليك

تحياتي

big.pharaoh
06-18-2015, 09:01
السلام عليكم

مبروك يا غالي فقد تم تفعيل حسابك عل المستوى الاول والثاني رغم ان المستوى الثاني صعب في تفعيله هههههه .. الان ابدا اجمع البونص وتعلم ثم ابدأ متاجرتك .. كل التوفيق لك ان شاء الله

waelmma
06-18-2015, 10:08
نعم اخى الكريم هذا يدل على انه قدتم تفعيل حسابكللمرحلتين فالف مبروك
اخى الكريم وداوم ان شاء الله علىى المشاركات وربنا يكرمك اخى العزيز

ziyaddn
06-18-2015, 15:59
لخبرة جاءت من خلال الكتب التى قرأت منها والتدرب والتعلم كثيرا الفوركس هو نظام يساعد

gehad87
07-21-2015, 19:36
الرسالة دي معناها ان حسابك تم تفعيله للمستوى الاعلى
اي انه نجح في المرور ممن المستوى الثاني للتفعيل واللي بعده تقدر تسحب ارباحك من على الحساب ده من غير اي مشاكل

وبالتوفيق في القادم ان شاء الله

pepobm
07-21-2015, 19:53
اخى العضو الكريم اقدر اقولك مبرووووك حسابك بالكامل اتفعل على المستوى الاول وكمان التانى
التوفيق من عند الله

ashraf elsayed
07-21-2015, 20:05

ايوة يا اخي الفاضل في الحالة دي يبقي كدة انت حسابك تم تفعيلة بالكامل والف مبروك ليك

تحياتي

samieh
08-15-2015, 23:22
ومبروك اخى وحافظ عليه ولا تخالف الشروط حتى لا يتم اغلاقه

ahdahmed
08-15-2015, 23:24
اخوانى احب ارحب بالجميع واتمنى تداول جيد لكل الاخوه
بحمد الله ان اتممت تفعيل حسابك بشكل كامل لدى الشركة بالمستوى الاول والثانى ويمكنك
الاستفاه من حسابك بشكل كامل ونتمنى لك كل الخير ودوام التوفيق

العراقي
08-23-2015, 20:43

naggar
08-23-2015, 23:50
نعم كدا تم تفعيل الحساب بنجااح مبروووك
بس مش واضع انت رفعت المستوين ولالا يعنى تم قبول 1 او 2 شوف كدا ف صفحتك
وبالتوفيق ليك

casa
08-24-2015, 00:31
السلام عليكم و رحمة الله تعالى و بركاته
إخواني أخواتي رواد المنتدى كنت أود أن اطرح نفس الموضوع
نظرا لأهميته لذلك التمس منكم الإجابة عليه و شكرا جزيلا لكم

mhd mansour
08-24-2015, 00:33
السلام عليكم
اخي الكريم هذه الجمله تعني ان حسابك في اعلى مستويات التفعيل وهذا يعني انك تجاوزت
المراحل الاثنان من تفعيل حسابك وان الشركة وافقت على وثائقك
وبالتوفيق انشاء الله

Najibs
08-24-2015, 00:35
تم تفعيل الحساب بنجااح مبروووك يمكنك
الاستفاه من حسابك بشكل كامل ونتمنى لك كل الخير ودوام التوفيق

sharshabil
08-24-2015, 00:44
هذا يعني ان الحساب غير مفعل اخي
لدي المستووين و ممكن ان تضغط على قسم اتفعيل الحساب جتى ترفع الوتائق اللازمة لذلك . بالتوفيق ..

dranass92
08-24-2015, 00:58
فيما يتعلق بالمزاجية و هي فعلا عادة تضر بالمتاجر،لذا و جب أن نلتزم بالخطة
التي نتاجر بها و نحترم شروط الإستراتيجية التي ندخل في صفقات بناء على إشاراتها إذا كنا نرغب أن
نكون في صف المضاربين الناجحين

zeghar
08-24-2015, 01:03
اخي الكريم انا ايضل معي هي المشكل اخي الكريم انا ايضا معلق في التفعيل الثاني
وراسلت الدعم الفني تبع الشركة وقالي عليك بالصبر فقط

rimox
08-24-2015, 03:50
مبروك عليك تم تفعيل حسابك على المستوى الاول و الثانى همتك الان تعلم المتاجرة و جمع البونص و ابدء ان شاء الله في تحقيقي الارباح

forex all arabes
09-11-2015, 01:26
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته مرحبا بك فى عالم الفوركس اسعدنا تواجدك معانا بالمنتدى كدا تمام حسابك
تم توثيقه بالكامل المستوى الاول والمستوى الثاني - مبروك اتمني لك التوفيق

khabouss
09-11-2015, 01:34
اخي الكريم تعم اخي تم تفعيل حساب مبروك عليك فقد اصبح لديك حياب حقيق يمكنك المتاجرة به
وشكرا

andro2016
09-19-2015, 17:37
السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة اخى الغالى كدة حسابك اتفعل المستوى الاول والثانى
والف مبروك لك باقى لك ان تتعلم التداول وتعمل ردود كتير فى المنتدى وان شاء الله تربح بالتوفيق

waleed shaaban
09-19-2015, 17:46
من الواضح من الترجمه لهذا السطر انك تمك اتحقق من الحساب وانت حسابك مفعل بالفعل اخى الكريم
عليك العمل والاجتهاد فى المنتدى لتجمع اكبر قدر ممكن من البونص لتتمكنمن المتاجره الجيده
اتمنى لك التوفيق

ynwa1892
09-27-2015, 22:54
السلام اخي مبروك عليك الحساب تفعل وانت قادر الان ان تسحب الارباح بدون مشاكل انص اخي ان يدير حسابه جيدا
وفقك الله

mrmr2015
09-28-2015, 00:41
اخي الفاضل لم يكن لدي ادني معرفة بهذا السؤال ولكن يجب عليك التعلم واكتساب المزيد من الخبرات

omerhomsy
09-28-2015, 00:54
نعم تم تفعيل حسابك بنجاح.
والحمد لله رب العالمين نرجو منكم المزيد وفقكم الله الى فعل كل خير وشكراً

akram mohamed obaid
09-30-2015, 23:48
اخي الكريم هذه الرساله معناها انه تم تفعيل حسابك على المستوى الاول والثاني ومبروك عليك وبامكانك سحب الارباح من الان تقبل مروري تحياتي

tareq sleem
10-31-2015, 23:19
السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة اخي الكريم مشكور علي طرح الموضوع**
الجيد والجميل **وشكرا **والسلام عليكم ورحمة الله وبركاتة **

one god
11-03-2015, 17:48
تفعيل الحساب في انستافوركس بات يا اخي للاسف مهم وضروري ان اردت انك نسحب ارباحك
بالتالي من اللازم انك تستحمل رخم العملية وتصبر الى ان يتم ان شاء الله التفعيل على ما يرام

sham
11-16-2015, 19:37
لا على الإطلاق لا يزال يمكنني المشاركة في بعض الأعمال التجارية الأخرى المختلفة طالما أنا مقيم ولكن أعمالي ليست على استعداد لترك تسويق ايباي لأن لها عمل رائع أن نحب بالإضافة إلى متعة للتداول يمكن أن يكون الكثير من أننا سوف نستمر في تعليم حتى الآن أي شخص يفكر في توظيف هذه السوق طالما أنها ستكون جاهزة تعلم ببساطة لأن التعلم هو كل ما يهم نحو تاجر أن يكون النجاح.

Tro
11-16-2015, 20:00
..................................
اتمني كل التوفيق والنجاح وشكرا علي شعورك وامتنناك بالمنتدي والاعضاء في المنتدي

kachchaoui
11-16-2015, 20:02
بسم الله الرحمان الرحيم السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته أشكرك أخي على هذا الطرح ونعم فقد تم تفعيل حسابك أتمنى لك النجاح ولجميع أعضاء منتدانا الغالي

doaa sary
11-16-2015, 21:07
أتمنى لو جميع الأعظاء أن يبدون لنا بمواضيعهم المتعلقة بالفوركس كي نستطيع فهم هدا السوق الغامض ؛
جزا الله كل من ساهم في مساعدتنا لكي نحقق ما نريد

thewaytosucsess
11-16-2015, 21:21
اخى الكريم مبروك عليك تفعيل حسابك للمستويين
الان انت قادر على البدء بالتدول وتحويل البونص لحسابك
بالتوفيق باذن الله

Bassem Hassani
11-16-2015, 22:24
نعم انت كدا تمام جدا طالما ظهر لك كلمة High level verification يبقى الحساب الخاص بك تم تفعيله بنجاح وتقدر تعمل اى بونص فى المنتدى هنا وهو هيتحول اول كل شهر اتوماتيكى الى حسابك فى الشركة ولو حقق اى ربح فوق قيمة البونص نفسه تقدر تعمل عملة السحب والسحب هيتم عادى جدا لان الحساب الخاص بك متجاوز مستتوين التفعيل

hossam elsayed
11-16-2015, 22:28
السلام عليكم و رحمه الله و بركاته
و الصلاه و السلام هلى اشرف المرسلين سيدنا محمد
اخى الكريم انتا جاهز الان لكى تتعامل مع الحساب
و سنستفيد من مرور الاخوة الكرام و تعليقاتهم

marwanadam
11-16-2015, 22:59
هدا المعلومات اخى تفيد فى ان الحساب بتاعك فى االشركة تم قبوله
وتفعيل وممكن الان ان تاتجر فى كل الحرية وان تخرج الارباح التى تحصل عليها
وبتوفيق

asxqwzdc6
11-16-2015, 23:07
السلام عليكم مشكور اخي على شرحك لهده النمادج المهمة هناك البعض يشتكون من عدم الخشوع في الصلاة، فما هو العمل الذي يجعل المرء يخشع في صلاته البكاءبالفيديو في الصلاة من ضمن ذكر الله في الخلاءفي التحليل الفني و لكني اجدها صعبة الفهموان شاء الله يستفيد منها جميع الاعضاء واتمنى ان يتفاعلوا مع هذا الموضوع وانا عن نفسى ساتابع الموضوع لاهميته هكدا ولو كان شرحها

ghadeer
11-17-2015, 03:05
السلام عليكم و رحمة الله و بركاته ..
نعم اخي حسابك مفعل للمستويين .. مبروك عليك الان عندما تتداول تستطيع سحب ارباحك ..
بالتوفيق لك و للجميع هنا .

simo107
11-17-2015, 03:12
خبير فوركس مصر
الصورة الرمزية ayoub321

Accumulated bonus
354.80 USD
شكراً
11

بسم الله الرحمن الرحيم
نعم أخي العزيز مبروك عليك التفعيل وجني الارباح

mbe
11-24-2015, 15:01
لتشغيل التجارة جيدا في أسواق العملات تاجر أن يعطي التعرض الكامل زاد من هناك نشاط في أسواق العملات، لذلك التاجر لإعطاء التركيز كله تنطوي هناك رئيس، لذلك فهي قادرة على التقاط الممكن لكل من مساحة ممكنة ولها أن تفعل هناك تداول جيد في أسواق العملات

مريم ميري
12-09-2015, 14:49
السلام عليكم من الجدير ان ادكر اهم خطوات تفعيل الحساب وهي ان ترفع صورتين للوجه الاول والوجه الثاني لبطاقة التعريف الوطنية
وبعد دالك ترفع صورة شهادة السكنى وبعد عدة ايام سيتم تفعيل حسابك بالشركة وبالنسبة لطريقة معرفة ما ان كان حسابك فعل فتعرف
دالك انطلاقا من الرسالة الموجودة بحسابك وهي نفس الرسالة التي دكرتها

zizo199
03-23-2016, 18:58
تحياتي لكم جميعا وبعد :
مشكور اخي الغالي على وجودك معنا . اخي يجب ان توثق حسابك في سوق الفوركس وذلك على مرحلتين , ويتوجب عليك ان تبعث كل الوثائق المطلوبة على موقع شركة انستا
بالتوفيق لاخواني جميعاً
تقبل مروري

latraaa
03-23-2016, 19:25
مشكور أخي الكريم على الموضوع و على الطرح و على الرأي و على المعلومات القيمة التي تقدمت بها و التي أتمنى ان يستفيد منها الإخوة الكرام إن شاء الله، كما أتمنى ان نراك في المستقبل القريب تحقق الكثير ان شاء الله

ali20
03-23-2016, 19:30
ايوة حسابك ك مفعل انت بقى ليك انه ترف ازاى تتداول فى الفوركس
انت او شى تتعلم الفورسك اكيد لتاجر بكدة سوف يحصل على خبرات كثيرة جدا اكيد التاجرى لما يبدا بالبونص دة بداية كويسة جدا

mhmd.hmdy
03-23-2016, 19:33
لو ده بيظهر فى حسابك يبقى تمام كده ابشر انتا فعلت حسابك المستوى الاول والثانى كمان بنجاح
وكده من حقك تسحب الاموال لو عندك ارباح فى حسابك هتوصلك

samadux
03-23-2016, 19:37
نعم اخي هده الكلمة تعني ان حسابك مفعل
ومبروك

ابوفؤاد
03-23-2016, 20:00
تم التفعيل و من الممكن لك الان ان تبدء بالعمل و تربح و تتمتع بكل ما يقدمه الشركه من نظام الفوركس كوبى
و البام و ايضا تكون حر بالسحب الى ا ى مكان تشاء بدون شرظ او قيد و تاكد اكثر من الشركه

csebai12
03-23-2016, 20:01
السلام عليكم و رحمة الله تعالى و بركاته مشكور اخي على الموضوع
نعم اخي هذه العبارة تعني ان حسابك تم تفعيله الى اعلى مستوى

ali20
03-23-2016, 20:54
ايوة حسابك ك مفعل انت بقى ليك انه ترف ازاى تتداول فى الفوركس
وانت بكدة تقدر تتدلو لما بيكون فية وايضا لما تحقق رب تقدر انك تسحب الربح ى كل وقت كما انت تحب

forexdz
03-23-2016, 21:17
بمعنى حسابك احصبح مفعل مئة بالمئة وماكدة بكلتى المستويين للتفعيل
ويمكنك جمع البونص وتحويله بكل امان من المنتدى للشركة وبعدها المتاجرة والربح ان شاء الله
لكن لا يمكن سحب البونص ولكن العمل به

عيسى
03-23-2016, 23:24
اشكرك علي هذا الموضوع الشيق اتمني لك التوفيق
جزاك الله كل خير و تقبل مروري

mourada
03-24-2016, 12:31
السلام عليكم و رحم ة الله و بركاته
اخي العزيز لما هذه الحيرة كلها و جوجل موجود كان بامكانك القيام بالترجمة في جوجل و تعرف ماذا تعني الرسالة و على كل فهي تعني انك قمت بالتفعيل للمستوسسن الاول و الثاني

The_Gahbaz
03-24-2016, 16:32
وانت كده زعلان يعني
ده فيه اعضاء غيرك بيدوخو علي ما يتكتب قدام حساباتهم الكلمه دي
دي معناها ان حسابك الحمد لله تم تفعيله والمستويين كمان الاول والتاني
الف ميلون مبروك

عبد الرحيم رافا
03-24-2016, 16:48
اهلا و مرحبا بك اخي معنا في الغروب لنتبادل الخبرات و صباخ الخير للجميع
هذا اخي يدل على ان المستوى الاخير في البروكر مفعل

mhamadfor
03-24-2016, 16:58
نعم اخى الكريم فعلا هذه الجملة بتعنى ان حسابك تم تفعيله
فمبروك اخى وتقدر تسحب ارباحك دلوقتى وربنا يوفقك ان شاء الله

0o0KaRiM0o0
03-24-2016, 17:05
و الصلاة و السلام على خير خلق الله سيدنا محمد و على اله و صحبه و سلم
نعم اخي فهذا يعني انك حصلت على اعلى تفعيل
تقبل مروري بمزيد من تمنياتي لك بالنجاح و التوفيق

nizar hidouri
03-24-2016, 17:35
السلام عليكم و رحم ة الله و بركاته
اخي العزيز لما هذه الحيرة كلها و جوجل موجود كان بامكانك القيام بالترجمة في جوجل و تعرف ماذا تعني الرسالة و على كل فهي تعني انك قمت بالتفعيل للمستوسسن الاول و الثاني

ayamoner
03-24-2016, 19:10
بسم الله الرحمن الرحيم
لما القلق يا اخي فقد تم تفعيل حسابك
فعليك العمل في التداول مع فائق احترامي لك
وشــكــرااا

andro1
03-24-2016, 21:04
السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة اكيد اخى كدة تم تفعيل حسابك الف مبروك وان شاء الله
تربح وتسحب اخى حاول تعمل مشاركات كتير اخى حتى يكون لديك بونص جيد

harimeche
03-24-2016, 21:08
الســــــــــلام عليكم ورحمة الله وتعالى وبركاته

اهلا اخــــــــــي الفــــاضل ومبروك لك التفعيل

نصيحتي لك بعد التفعيل حافض على رأس مـــالك

بإدارة مالية وإلا ستندم

مع التحية وبالتوفيق

imad2016
03-24-2016, 21:09

نعم اخي الكريم الان اصبح حسابك مفعل

الان يلزمك متابعة الدروس و عدم التسرع اخي الكريم

الف مبروك

عبد الرحيم رافا
03-24-2016, 21:14
أمسينا و أمسى الملك لله عز وج مرحبا بكم اخواني الاعضاء و مساء الفل للناس الكل
تفعيل المستوى الثاني اخي بكل بساطة مبروك عليك

abderrahmenanis
03-24-2016, 21:34
تحياتي لكم جميعا وبعد :
بالتوفيق لاخواني جميعاً
تقبل مروري

عبد الرحيم رافا
03-25-2016, 20:43
مرحبا بالجميع و اتمنى يكون الكل بخير ان شاء الله و شكرا لكل الاعضاء المسؤولين على هذا المنتدى
نعم اخي تم تفعيل حسابك كليا من المستويين مبروك عليك و العاقبة لباقي الاصدقاء ان شاء الله

mohamed naga
03-28-2016, 06:44
السلام عليكم ... شكرا علي الموضوع المفيد نتمني منك الشغل الجميل والموضوعات المفيدة للناس اللي ف المنتدي
اتمني ليك التوفيق ان شاء الله

---------- Post added at 05:44 AM ---------- Previous post was at 05:43 AM ----------

السلام عليكم ... شكرا علي الموضوع المفيد نتمني منك الشغل الجميل والموضوعات المفيدة للناس اللي ف المنتدي
اتمني ليك التوفيق ان شاء الله ى

عيسى
03-28-2016, 13:07
اشكرك علي هذا الموضوع الشيق اتمني لك التوفيق
جزاك الله كل خير و تقبل مروري

اكرم التميمي
03-28-2016, 20:42
وعليكم السلام ورحمه الله وبركاته
هذه العباره تعني انه تم تفعيل حسابك على المستويين الاول والثاني مبروك لك اخي يمكنك الان تستطيع سحب الارباح التي تحققها من البونص وبدون اي مشاكل تذكر
الموفقيه لك اخي في هذا السوق
تقبل مروري

Mohamed Ahmed Metawea
03-28-2016, 21:31
الله ينور عليك وياريت توضح اكتر وتمدنا بمعلومات مفيده اخري
جزالك الله خيرا
وشكرا

yousse
03-28-2016, 21:49
أخي أي توضيح تريده سنوضحه لك وكن ما اردو أن اقله لك هو أنه ليس أي تسأل يسهر على بالك طرحه في المنتدى فموقع جوجل سيعطيك الإجابة الأكتر من الصحيحة

raouf41
03-28-2016, 22:29
السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته اخي الكريم على ما اظن ان حسابك يعمل بشكل جيد وستتلقى ارباح معا قريب ان شاء الله

magedelbakry
03-28-2016, 22:32
بالتوفيق لاخواني جميعاً
تقبل مروري

---------- Post added at 07:32 PM ---------- Previous post was at 07:29 PM ----------

هذه العباره تعني انه تم تفعيل حسابك على المستويين الاول والثاني مبروك لك اخي يمكنك الان تستطيع سحب الارباح التي تحققها من البونص وبدون اي مشاكل تذكر
الموفقيه لك اخي في هذا السوق
تقبل مروري

mounir trader
03-29-2016, 00:00
:bravo:نعم اخي و مبروك عليك تم تفعيل حسابك على المستوى الاول و الثانى همتك الان تعلم المتاجرة و جمع البونص و ابدء ان شاء الله في تحقيقي الارباح ...

aminetns
03-29-2016, 00:09
نقطة هامة بالفعل الاعضاء مشكورون على توضيحاتهم شكرا لك أخي الكريم على الموضوع المميز بالتوفيق لك إن شاء الله و لجميع الأعضاء والسلام عليكم ورحمة الله وبركاته

أم مهيرة
05-26-2016, 03:27
ده معناه ان حسابك وصل لمستوى التفعيل الثاني والف مبروك اي ارباح فيه دلوئتي تقدر تسحبها
لان زي ما انت عارف مش ممكن سحب الارباح من الحسابات الغير مفعلة
مبروك تاني مرة

SALAMA22
05-26-2016, 03:34
يمكنك أن تتعلم دائماً أكثر وأكثر ولكن إذا لم تكن لديك أية فكرة عن ماهية التداول، لن تحقق أي تقدم حقيقي. في نهاية المطاف سيحين الوقت عندما تكن على استعداد لفتح حساب تجريبي أو حساب حقيقي أو يمكنك حل مشكلة الحساب التجريبي بالحصول على 100 يورو مجاناً مكافآة دون إيداع مقدم من vcxvzxzs

issamess
05-26-2016, 03:56
اه يا صديقي كده حسابك اتفعل . ودي خطوه مهمه جدا على فكره . كده تبدأ تتداول وانت مستريح وان شاء الله ..............
بالتوفيق للجميع .

eyad ghanem
05-26-2016, 04:31
السلام عليكم ورحمة الله
اخي يجب ان توثق حسابك في سوق الفوركس وذلك على مرحلتين
ويتوجب عليك ان تبعث كل الوثائق المطلوبة على موقع شركة انستا وشكرا

رومانى
05-26-2016, 14:52
هذا يعنى انك فعلت حسابك والشركة قد وافقت على الوثائق التى ارسلتها اذن كل ما عليك هو النجاح
فى التداول وعندما تربح يمكنك فى هذه الحالة سحب تلك الارباح بكل سهولة ولكن احذر عليك تعلم التداول
بشكل جيد ولا تستهتر ابدا .

zaza0519
05-26-2016, 16:48
أتمنى لو جميع الأعظاء أن يبدون لنا بمواضيعهم المتعلقة بالفوركس كي نستطيع فهم هدا السوق الغامض

zineb01
05-26-2016, 16:53
سلام عليكم الف مبروك اخي نعم تم التفعيل الحمد للله عليك الان بالتعلم والعمل لكي تربح من البونص الذي تجمعه اتمنى لكم النجاح والله الموفق

sa3020
05-26-2016, 19:26
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته مشكور علي العرض والمعلومات الهامه لاكن انا مبتدء وليس لدي
معلومات عن هذا الموضوع وارجو ان تجد من يفيدك والله ولي التوفيق وشكرا

nader
05-26-2016, 19:43
اجل اخي مادامت الشركة قد كتبت لك تلك العبارة
ومعناها ان حسابك مفعل للمستوى الثاني فقد قبلت الشركة اوراقك الثبوتية والخاصة بالسكن
اذن الف مبروك حافظ على الحساب بشكل جيد سيفيدك مادام قد تم تفعيله وتقدر الان تتاجر وتسحب الارباح
بالتوفيق

kota95
05-26-2016, 19:43
بارك الله فيك اخى على هذا المجهود
الرائع فى نشر الوعى والعلم فى مجال
الفوركس من خلال موضوعك نغم اخى
بذلك تم تفعيل حسابك بالكامل

AHMED NOLE
05-26-2016, 19:53
هناك مستويين للتفعيل الحساب فى انستا المستوى ااةل بالبطاقة او الباسبور
والتاني اثبات السكن من خلال وثل نور او مياة او غاز والله المستعان

dora1
06-10-2016, 20:52
مشكور على هذا الموضوع لقد اعجبني موضوعك كثيرا فهو منظم و منسق كثيرا و مليء بالمعلومات الرائعة التي تقدمت بها و أتنى ان يعرف الإخوة الكرام كيف يستفيون منها إن شاء الله والمهم التعليم اولا وان شاء الله تقدر تحقق النجاح الباهر فى الفوركس بارك الله فيك اخي على هدا الموضوع الجميل و ربي يجعلو في ميزان حسناتك الله يهدينا و يهدي جميع المسلمين جزاك الله خيرا

رشا محمد الهوارى
06-10-2016, 20:54
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته...
نعم اخى الكريم فقد تم تفعيل حسابك بنجاح ويخبرك ان حسابك مؤكد بدرجة كبيرة من خلال الوثائق التى تم رفعها للشركة
تقبل مرورى

latraaahr
06-10-2016, 20:57
مشكور اخي الكريم على الموضوع و على الراي و على الطرح الراقي القيم و على المعلومات التي تقدمت بها و التي أتمنى أن يستفيد منها الإخوة الكرام إن شاء الله، كما أتمنى أن نراك تحقق الثكير من الناتئج القيمة إ نشءا الله

Kuzaki
06-10-2016, 21:07
نعم اخي تم تفعيل حسابك الاول و الثاني اقصد المستوى
بارك الله فيك اخي موضوع مميز
اسال الله العلي القدير ان يوفقك لما يحبه و يرضاه

dora1
06-14-2016, 15:08
اخى العزيزمشكور على هذا الموضوع لقد اعجبني موضوعك كثيرا فهو منظم و منسق كثيرا و مليء بالمعلومات الرائعة التي تقدمت بها و أتنى ان يعرف الإخوة الكرام كيف يستفيون منها إن شاء الله والمهم التعليم اولا وان شاء الله تقدر تحقق النجاح الباهر فى الفوركس بارك الله فيك اخي على هدا الموضوع الجميل و ربي يجعلو في ميزان حسناتك الله يهدينا و يهدي جميع المسلمين

nasro benz
06-14-2016, 15:12
السلام اخي نعم لقد تم تفعيل حسابك نهائيا والان انت قادر على السحب في اي وقت تريده مبروك عليك نظرا لصعوبة تفعيله
وفقك الله

ziko7
06-14-2016, 15:17
السلام عليكم ورحمة الله أنا أيضا وجدت تلك الرسالة في حسابي وكنت أضن أنه تم تفعيل المستوى الأول فقط لكن بعض رؤية ردود الأعضاء تأكدت أنه تم تفعيل للحساب بالكامل

makhlouf94
06-14-2016, 15:18
املك 40 دولار واريد ان ادير راس المال بطريقة محكمة لاني كنت متهور جدا

ماهو اللوت المفضل للدخول الصفقات علما انا حسابي سدوندار يعني 0.01 لوت = 0.01 دولار

bahoma310
06-15-2016, 15:30
انا ايضا اتقدم بالشكر الجزيل خاصة للخبراء
تقبلوا مروري مع خالص تحياتي و تمنياتي بالنجاح لكل الاعضاء انشاءالله

younes-dz
06-15-2016, 15:39
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته اخي بالنسبة للتفعيل هناك مرحلتين بطبيعة
الحال الاولى تفعيل الهوية والثانية تفعيل السكن

emad1995
06-15-2016, 18:09
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته .
. اه يا صديقي كده حسابك اتفعل . ودي خطوه مهمه جدا على فكره . كده تبدأ تتداول وانت مستريح وان شاء الله تسحب ارباح تقبل مروري

kymslye
06-17-2016, 15:30
تعني أخي المستوى التاني من تفعيل وكتير من أصدقاء وجدو مشاكل فيه بسبب عدم وضوح الصورة أو غيرها من لأمور ومن لأفضل إرسال فاتورة لكهرباء أو فاتورة الأنترنت تكون مصورة من خلال السكانير

الصبر
06-17-2016, 16:55
سلام الله عليكم اعزاء الاعضاء اعتقد ان الجميع ليس غافلا عن مسالة ان الارزاق بيد الله
لكن الاخذ بالاسباب و الاهتمام بالمتاجرة واجب لان الاستراتيجية قد لا تنجح معى ثم بقليل
من المجهود تنجح معى لانى صححت اخطاء المرة السابقة بالتوفيق ان شاء الله

iheb777
06-17-2016, 16:56
مـوضـوع رائـع وجـمـيـل واسـتـفـدت منـه كـثـيـرا
شـكـرا لــجـهـودك وتعـبـك فى نشـر هـذا الـمـحتـوى الاكـثـر مـن رائـعتحياتى لجميع اعضاء مـنـتـدى فـوركـس الـعرب الـكـرام
دمـتـم فـى حـفـظ الله والـسـلام عـلـيـكـم ورحـمـة الله وبـركـاتـه

kroch
06-17-2016, 17:05
تمام كدا حسابك اتفعل وبالتالى تقدر تسحب الارباح تبعك ويجيب عليك تفعيل المستوى الثانى الذى يوفر لك بعض المميزات كزياده الحد الاقصى للسحب وما الى ذلك

bodamj
06-17-2016, 18:54
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته نعم اخى الكريم هل انت ضعيف فى اللغه ام ماذا
انت كدا قمت بفعيل حسابك المرحلتين وقدر تسحب اموالك اخى الكريم بكل سهوله

ahmed5
06-19-2016, 15:39

عبد الرحيم رافا
06-19-2016, 21:01
اهلا و مرحبا بكم احبتي الاعضاء في جميع بقاع العالم و اهل الله عليكم هذا الشهر باليمن و الخير و البركات.
‏أخي مبروك عليك لقد تفعل حسابك كليا

salahaken
06-19-2016, 21:12
نوعا ما نعم حسابك تفعل ولكن تحتاج المرحلة الثانية من التقعيل الان انصحك بالبدء في جمع البونيص
وفي نفس الوقت التدريب و القراءة حول الفوركس

nonam
06-22-2016, 14:54
السلام عليكم ... معني الكلام دة ان الحساب بتاعك تم تفعيلة الي تلمستوب العالي ومن الممكن انن تتعامل مع السحب عادي جدا ومن المهما ان يكون الحساب مفعل لدرجتين لان التعامل مع السحب لاي كون الا في التعامل مع التفعيل اولا
بالتوفيق ان شاء الله في التداول

kokiya
06-22-2016, 15:05
السلام عليكم ورحمة الله تعلى وبركاتة نعم أخي مبروك عليك لقد تم تفعيل حسابك لنا ولك التوفيق وربح وفير إنشاء الله

ghost.mastar
06-22-2016, 16:43
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته اخي العزيز هذه الجمله تعني ان حسابك في اعلى مستويات التفعيل وهذا يعني انك تجاوزت المراحل الاثنان من تفعيل حسابك وان الشركة وافقت على وثائقك ولك كل الحب والتقدير و تقبل مروري بالتوفيق لك وللجميع

medo2000
06-22-2016, 17:50
*************الـسـلام عليكـم ورحـمة الله وبـركاتـه
شـكـرا لــجـهـودك وتعـبـك فى نشـر هـذا الـمـحتـوى الاكـثـر مـن رائـعتحياتى لجميع اعضاء مـنـتـدى فـوركـس الـعرب الـكـرام
دمـتـم فـى حـفـظ الله والـسـلام عـلـيـكـم ورحـمـة الله وبـركـاتـه *************229

mounir trader
06-22-2016, 17:56
السلام اخي
نعم اخي والله مللنا من المواضيع المعادة وبالنسبة لي تقريبا اطلعت على جميع مواضيع هذا القسم ونريد اللمزيد من المواضيع الهادفة
وفقك الله اخي

samieh
08-27-2016, 12:27
نعم يا اخى صحيح كدة حسابك مفعل بالكامل تقدر تسحب ارباحك بدون اى مشاكل ان شاء الله لو كسبت وانصحك بتقليل احجام اللوتات الى اقل حجم ممكن

hakim kimo
08-27-2016, 12:29
السلام عليكم
صباحك سعيد اخي
نعم بالفعل تم تفعيل حسابك
تمنى لك مزيد من نجاح

azizi bilel
08-27-2016, 12:34
الـسـلام عليكـم ورحـمة الله وبـركاتـه
اخى صحيح كدة حسابك مفعل بالكامل تقدر تسحب ارباحك بدون اى مشاكل ان شاء الله لو كسبت وانصحك بتقليل احجام اللوتات الى اقل حجم ممكن

khalefamohamed
08-27-2016, 13:46
نعم اخى كده يعنى ان حسابك تم قبول المستويين به
وبامكانك سحب الأرباح الناتجه عن البونص فى اى وقت دون ادنى مشكله

bildz
08-27-2016, 13:54
مبروك
الان تبدأ رحتلك في عالم الفوركس
بالتوفيق

بروفسير العرب
08-27-2016, 14:00
نعم هذة الرساله توضح ان حسابك تم تفعيله واعتقد ان كدة تم تفعيله
المستويين يعنى تقدر تعمل ايداع وسحب من حسابك عادى جدا بعد تدولاتك فى السوق

brahim alami
08-27-2016, 15:02
السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته و الصلاة و السلام على سيدنا محمد وعلى اله وصحبه وسلم
هدا سؤال مهم للغاية وانا ايضا كان لديا نفس السؤال مند فترة طويلة . مثل هاته المعلومات ادا لم تكن تعرفها فسوف تفقد الكثير من رأس مالك لدلك شكرا لك اخي على طرحك لهدا السؤال

analyst
08-31-2016, 14:45
نعم اخي الكريم معنى الكلمة ان حسابك مفعل وطبعا لا يسعنى الا ان نهنأك على تفعيل حسابك لانه حقيقة اصبح عقبة كبية بين المتداولين حيث لم يعد من السهل تفعيل الحساب

Samirghatas
09-26-2016, 21:50
اكيد اخى الكريم الف مبرووك على التفعيل وعقبال الارباح ان شاء الله اعمل مشاركات
كتير فى المنتدى حتى تحصل على بونص جيد للتداول والربح بالتوفيق

mhd99
10-04-2016, 22:05
هذه الجملة اخي تدل على ان حسابك تم تفعيله الى المستويين الاول والثاني بنجاح ويمكنك ان تسحب الارباح التي تحققها
من التداول بالبونس

YAROLIN
10-04-2016, 22:07
السلام عليكم
نعم اخي هكدا يعني ان حسابك فعل ولكن هل ممرت الى المستوى التاني ام لا خاول أن تتاكد من هده العملية لأنه لن تستطيع سحب أرباحك بدون تفعيل الحساب

ebn masr
10-05-2016, 07:23
ايوة كدة انت قمت بتفعيل المستويين الاول والثانى علشان كدة لا بد انك تعرف انه خلاص اتفعل حسابك ومفيش قدامك خكوة تانى ف التفعيل

sob81
10-05-2016, 11:56
ايوة اخى هذا يعنى الحساب الخاص بك تم تفعيلة وتقدر ان تبداء فى التتداول وربنا يوفقكك فى التجارة فى الفوركس وتبداء تجتهد
فى المعرفة ما هى الخطوات التى تمشي عليها

mhd99
10-19-2016, 19:29
هذا يعني ان الحساب تم تفعيله اخي الى المستوى الاول والمستوى الثاني وقد تم قبول الاوراق التي رفعتها لتفعيل
الحساب بنجاح وتستطيع اذا ربحت ان تسحب الارباح

latraaa
10-19-2016, 19:31
نعم أخي الكريم بهده العبارة فإن حسابك وصل إلى المستوى الثاني من التفعيل و هدا الأمر جيد و بالتالي صار لديك حساب كامل الفوروع يمكنك أن تتداول و تسحب الربح الدي تحققه إ نشاء الله في اي وقت تريد، بالتوفيق

ebn masr
10-24-2016, 00:50
لما بتقوم انت اخى بالتفعيل للمستوايان وتعبر تلك المستويات فانت بعد ذلك تحصل على تلك الجملة ب.عد ةفعيلك للمستوى الثانى ف الحساب

Gogoadnan200
10-24-2016, 00:55
العزيز هذه الجمله تعني ان حسابك في اعلى مستويات التفعيل وهذا يعني انك تجاوزت المراحل الاثنان من تفعيل حسابك وان الشركة وافقت على وثائقك ولك كل الحب والتقدير و تقبل مروري

bakup28
10-24-2016, 06:16
أتمنى جميع الأعظاء أن يبدون لنا بمواضيعهم المتعلقة بالفوركس
كي نستطيع فهم هدا السوق الغامض ؛ جزا الله كل من ساهم في مساعدتنا لكي نحقق ما نريد

waelmma
10-24-2016, 09:45
:)):o:)) اخى الكريم يجب ان تكون سعيد لان ده معناه ان حسابك
قد تم تفعيله للمستويين الاول والثانى وبارك الله فيك اخى

zizoo99
10-24-2016, 10:04
اخى العزيز شكرا لك على مشاركتك الطيبة مبروك يا اخى لقد تم تفعيل حسابك و لكن تاكد انت بنفسك نظرا لان مش موضح برضه ادخل على حسابك بانستا و تاكد ان كلا المستويين مفعلين و باللون الاخضر

alym
10-24-2016, 10:33
بالفعل لقد تم تفعيل حسابك فى شركة انيستا وقد اجتازت مستوى التفعيل الاول والثانى لذلك تاتى لك هذه الرسالة التى تخبرك انه تم تفعيل حسابك

Mustafa gamal
11-29-2016, 18:19
في هذا المستوى من تأكيد الحساب يجب عليك أن تزودهم بوثيقة غير الوثيقة في المرحلة الاولى ..... تحياتي لك و تمنياتي لك بالنجاح و التوفيق

ebn masr
12-25-2016, 16:15
ايوة معناه انه بكدة تم التفعيل للحساب علشان كدة لازم انك تتعامل مع الحساب عادى على انه مفعل وتم قبول اوراقك بشكل نهائى

bakup28
12-25-2016, 16:43
أتمنى لو جميع الأعظاء أن يبدون لنا بمواضيعهم المتعلقة بالفوركس
كي نستطيع فهم هدا السوق الغامض ؛ جزا الله كل
من ساهم في مساعدتنا لكي نحقق ما نريد

سمير
02-25-2017, 17:58
نعم يا اخى الرسالة دى معناها ان حسابك مفعل على المستويين الاول والثانى كل ما عليك هو تجميع البونص هنا فى المنتدى ثم ابدأ المتاجرة فى حسابك بانستا

tamermosa
02-25-2017, 18:05
كده تمام حسابك تم تفعيله علي المستويين تفعيل كامل. و بكده يمكنك تسحب اي ارباح محققه بمعونة الله و فضله. اتعلم انت بس و اشتغل كويس علشان تقدر تسحب ارباح

Samira shabban
02-25-2017, 18:08
السلام عليكم ...
اخى الكريم لقد تم بالفعل تفعيل المستوى الاول
وانصحك الان ان تقوم بتفعيل المتوى التانى وذلك اما بجواز سفلر او رخصه قياده او فاتوره لاحد المرافق .....

soltanarab
02-25-2017, 18:15
السلام عليكم و رحمة الله وبركاته....مبروك عليك اخي هده رساله توضح بان حسابك تم تفعيله على اعلى مستوى ويمكنك الان من السحب من الموقع

grow
02-25-2017, 18:35
الرساله بتقول يا اخي ان تم تفعيل حساابك
مبروك يا اخي عقبال ما تسحب الربح ان شاء الله
تقبل مروري تحيااتي لك بالتوووفيق للجميع

MOHAMED SAID ELSAYED
02-25-2017, 18:48
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته .........مـــبــروك عــلى تـــفــعيــلك مستوى الاول عليك تفعيل مستوى الثانى حتى تتفعل وتقدر تسحب الارباح

ilyestoumi
02-25-2017, 18:58
الســـــــــــــــلام عليكم
اهلا وسهلا بكم
...........................
أنــصـــحـــك بـــزيـارة القســـم التعليمــــي للمنتــــــدى
حسابك بهذه الطريقة قد تم تفعيله
ما عليك سوى ان تستعد للتداول وجني ثمار البونص
بالتوفيق للجميع

alonsoo
03-04-2017, 10:33
مبروك يا اخى الهاى ليفيل فيرفيكيشن معناها ان حسابك تم تفعيله كاملا وتستطيع بامر الله ان تسحب من ارباحك متى شئت و فى اى وقت

amraljokar
03-04-2017, 10:51
السلام عليكم ورحمة الله
اخي الكريم مبروك عليك تفعيل الحساب في انستا
وهذه الرساله تفيد بان حسابك تم تفعيل فيه المستويين الاول والثاني ويمكنك سحب ارباحك بدون اي مشاكل
تقبل تحياتي

nihad
03-04-2017, 11:10
اخي حسابك مفعل الخطوتين لا مشكلة في ذلك تستطيع سحب ارباحك طالما وثقت الخطويتن

مروه عصر
03-04-2017, 11:35
السلام عليكم
هذه الجمله تعنى ان حسابك فى اعلى مستويات التفعيل اى انك اتمت تفعيل المستويين الاول والتانى بنجاح وما عليك الان الا الرد على المشاركات وتجميع البونص حتى تتمكن من التداول بالفوركس...

ramyelbadry
03-04-2017, 11:44
بالفعل اخى الكريم تم تفعيل المستويين الاول والثانى للحساب
وعليك البدأ فى تجميع البونص عن طريق الردود والمشاركات فى المنتدى والمتاجره به لتحقيق الارباح ان شاء الله

latraaa
03-04-2017, 12:09
أخي الكيرم لقد تم الترطق لللموضوع من قبل و هدا الرسالة معناه أخي الكيرم أنه قد تم تفعيل الحساب في كلا المستوين أخي الكيرم، مشكور أخي الكريم و بالتفويق لك و للجميع إن شاء الله، مشكور أخي الكيرم و بالتفويق لك

ahmed megahed
03-04-2017, 12:28
راجع الدعم الفني مرة اخرى واسالهم عن سبب هذه الرسالة وما الحل لانه ربما تكون كتبت البيانات باللغة العربية وهذا غير مطلوب

m7md97
03-04-2017, 12:42
مرحباً بك عزيزي بيننا أول شيء عليك الذهاب إلى القسم التعليمي بالمنتدى
ثم يجب فتح حساب تجريبي لدى شركة إنستافوركس لتتعرف على المنصة
تقبل مروري أخي الكريم...

bakup28
03-04-2017, 13:10
أتمنى لو جميع الأعظاء أن يبدون لنا بمواضيعهم المتعلقة
بالفوركس كي نستطيع فهم هدا السوق الغامض ؛ جزا الله
كل من ساهم في مساعدتنا لكي نحقق ما نريد

سيد2017
03-04-2017, 16:04
على ما اعتقد يا اخى انه قد تم تفعيل حسابك بشكل كامل ويمكن يا اخى ان تسحب الارباح اللى انت حققتها من الحساب من دون اى مشكله اما لو كان الحساب غير مفعل لا يجوز لك ان تسحب الارباح من حسابك

Mr Fathy
03-04-2017, 16:05
بسم الله الرحمن الرحيم اه كدا يبقى الحساب الحقيقى بتاعك اتفعل وتقدر بعد ما تكسب ان انت تسحب ارباحك فى اى وقت براحتك خالص

Ali Alnaeb
03-04-2017, 16:17
السلام وعليكم ورحمة الله وبركاته .. مكشووور جدا ع هذا الموضوع المهم ... بالتوفيق ان شاء الله
مع خالص تحياتي

dias40
03-04-2017, 20:16
السلام عليكم
نعم اخي الكريم لقد تم تفعيل حسابك
انها مرحلة مهمه و يمكنك الان البدء في التداول
بالتوفيق أخي الكريم

zakariacr07
03-04-2017, 20:24
السلام عليكم و رحمة الله تعالى وبركاته

أخي لقد تم تفعيل حسابك للمستوى الأول مبروك عليك العاقبة لتفعيل المستوى الثاني

THEKINGALLHBI
03-04-2017, 20:26
نعم اخي العزيز هكذا تكون قد تفعل حسابك في الشركة بشكل كامل وتستطيع البدء في جمع البونص والمتاجرة به وربح الاموال

وشكراااااااا...............

LAMIA1976
03-05-2017, 13:39
بسم الله الرحمن الرحيم اخي الفاضل كدا حسابك اتفعل ما عليك الا جمع البونص و التعلم و كسب الخبره لكي لما يتحول البونص اول الشهر الجديد تلاقي نفسك قادر على التداول و كسب ارباح و تستطيع سحب كل ارباحك و السلام عليكم و رحمة الله و بركاته

Ayman Abdellatif
03-05-2017, 14:42
السلام عليكم و رحمة الله و بركاتة
انت كدة قد فعلت حسابك على كلا المستويين و يمكنك سحب ارباحك ان اردت ان تسحبها و بالتوفيق لك اخى الفاضل

ahmedm
03-05-2017, 15:01
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته ده معناه ان حسابك اتفعل علي المستوي التاني وكدة انت جاهز انك تسحب الارباح لو قدرت تحقق ارباح من خلال التداول علي المنصة ركز واتعلم كويس جدا عشان تقدر تتداول بنجاح

nerimen
03-05-2017, 20:01
السلام عليكم
مبرووك أخي تم تفعيل حساااابك و أنت الأن يمكنك جمع البونيص
مبرووك مجددا و أمنى لكم التوفيق
مع السلامة
أختكم من الجزائر تحييكم

ashmawey
03-21-2017, 20:07
اخي الكريم , كلامك عين العقل و صحيح , لا بد من التاني و التريث قبل بدأ التداول في سوق الفوركس وذلك للحفاظ على رأس المال
مع خالص الاحترام و التقدير

مصطفي السيد
03-21-2017, 21:28
السلام عليكم

طبعا كده الحساب تم تفعيله وتم
قبول مستنداتك وما عليك بعد ذلك
الاجمع البونص ومزيد من التعلم لاكتساب الخبره اللازمه

muhammad ismail
03-21-2017, 21:31
نعم اخى الكريم مبروك معنى كدة ان حسابك تم تفعيله وتقدر تسحب الارباح الناتجه من التداول فى اى وقت
وتقبل مرورى اخى الكريم واتمنى لك التوفيق

mhd99
04-01-2017, 02:01
نعم حسابك مفعل للمستويين الاول والثاني ويمكنك ان تتداول في الحساب وتقوم بسحب أي ارباح تقوم بتحقيقها
من خلال التداول بالبونس اخي

zakija
06-07-2017, 01:25
السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته شكرا لك اخي الكريم
موضوع مفيد وشرح جميل
مشكور مرة اخرى
بارك الله فيك وجزاك الله خيرا
تقبل تحياتييييييييي

tahar2015
06-07-2017, 06:32
نعم اخي يعني انه حسابك مفعل للمستوي الاول والثاني مبورك
بالتوفيق لك وللجميع اخي الكريم

waelmma
06-07-2017, 07:53
:(:)):)) تمام اخى الفاضل بارك الله فيك وهذه الحقيقة ولكن
يجب ان تعلم ان هذا معناه ان تم التفعيل بنجاح لحسابك :)):))