PDA

View Full Version : ربح 200 دولار في أقل من 3 ساعات باستخدام خاصية "نسخ المتداولين الناجحين"

Pages : [1] 2

خالد جمال
05-17-2015, 19:07
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته إخواني و أخواتي في الله

أود أن أشارككم تجربة فريدة تؤهل "أي شخص" على ربح مبالغ مالية مجزية جدا وبأسرع وقت ..
بكل بساطة هي شركة وساطة تسمى إيتورو توجد بها خدمة ليست موجودة في أي شركة وساطه أخرى أبدا ..
هذه الخدمة هي أنها تتيح لأي متداول في الشركة إمكانية نسخ صفقات نشطة لمتداولين ناجحين وبذلك يمكنك تحقيق نفس نسبة الربح التي يحققوها هم بمجرد الضغط على زرار "نسخ"

يتبادر الى أذهانكم الان سؤال وهو : "هل لديك دليل على ما تقول" ؟؟؟
الإجابة بكل صراحة "نعم" ...
يمكنك الان مشاهدة فيديو حصري لكيفية تحقيق أشخاص "ليس لهم خبرة أبدا في التداول" من تحقيق
200 دولار في أقل من 3 ساعات فقط . فما بالك بمن له خبرة في هذا المجال ..

يمكنك مشاهدة الفيديو من خلال هذا الرابط :
https://www.youtube.com/watch?v=Av8Vuw7MWUw&index=1&list=PLp1KHfMHxPsbTfq0FLAcZxv_MF28GWaCq

معلومات هامة جدا

1- أقل مبلغ لنسخ أي متداول في الشركة هو 100 دولار ..
2- الشركة تتيح لك ارسال الأرباح يوميا الى حسابك البنكي أو الى البطاقة الإئتمانية الخاصة بك ..
3- أذا أردت التسجيل في الشركة وتريد إيداع 200 دولار او اكثر في حسابك ,فستحصل على 100 دولار إضافية يمكنك إستخدامها كما تشاء في التداول في حال تسجيلك من خلال هذا الرابط فقط : http://www.etoro.ae/A52272_TClick.aspx
4- أما أذا كنت تريد التسجيل في الشركة وإيداع أقل من 200 دولار في حسابك ,فستحصل أيضا على بعض الإضافات من الشركة في حال تسجيلك من خلال هذا الرابط فقط : http://etoro.tw/1FhllsM

>>> إذا كان لديكم أي سؤال تفضلوا بمراسلتي <<<

أتمنى للجميع التوفيق وإن شاء الله تكون فاتحة خير عليكم

samieh
05-19-2015, 01:47
السلام عليكم
اولا يا اخى ممنوع الدعاية او الاعلان عن شركات اخرى فالمنتدى يخص شركة انستا فقط
وانصحك بالابتعاد عن هذه الشركة لان سمعتها ليست جيدة
بالتوفيق

ahmed bakry
05-19-2015, 06:06
مشكور يااخى الكريم على الحاجة الجميلة والمهمة اوى اللى انت امدتنا بيها دى
واتمنا تكون جادة جدا انا شخصيا هاحاول انى انفذها وخير ان شاء الله
والسلام عليكم ورحمة الله وبكراته وتقبل مرورى

moh93
05-19-2015, 08:41
200 دولار فى اقل من 3 ساعات دة امر صعب جدا وبكون عايز قدرات خاصة وك تاجر
اكيد بكون عايز اه يكون دليه خبرات عالية جدا فى السوق وبكدة التاج بتطلب منه التدريبى على كيفية ربح المبلغ دة

waelmma
05-19-2015, 13:48
:o:o:o اخى الكريم وشركتنا شركة انستا المحترمة بتقدم
نفس الخدمة والمعروفة بالفوركس كوبى وربنا يوفقكم جميعا ان شاء الله

marwafawzy122
05-19-2015, 14:09
ان مدير الحسابات او التاجر البديل كما يطلق عليه البعض انا عن نفسى لا افضل هذا النوع من العمل لانه يعتمد على الغير بل انا افضل ان يصبر التاجر حتى وان كانت خبرته قليلة فى البداية حتى يكتسب الخبرة اللازمة والكافية ثم بعد ذلك يبدأ المتاجرة بنفسه لانى أؤمن بالمثل الصينى الذى يقول لا تعطينى سمكة ولكن علمنى كيف اصطاد ...

osama147
05-19-2015, 14:11
تحية طيبة لك ولجميع الاخوة وبعد
اخي اعتقد ان موضوعك مخال لقوانين المنتدى ويخالف قواعده راجع قوانين المنتدى انتا تقوم بنشر اعلانات عن مواقع اخرة وهذا ممنوع
تقبل مروري

magic777
05-19-2015, 16:53
ان مدير الحسابات او التاجر البديل كما يطلق عليه البعض انا عن نفسى لا افضل هذا النوع من العمل لانه يعتمد على الغير بل انا افضل ان يصبر التاجر حتى وان كانت خبرته قليلة فى البداية حتى يكتسب الخبرة اللازمة والكافية ثم بعد ذلك يبدأ المتاجرة بنفسه لانى أؤمن بالمثل الصينى الذى يقول لا تعطينى سمكة ولكن علمنى كيف اصطاد ...

طبعا اخي اهم حاجه هنا انك تدخل صفقات نسبه النجاح فيها قويه علشان تقدر تحقق فيها ربح جيد وكده وعلشان تقدر تصل فيها وتقلل من الخسائر
ودي هتحتاج وقت وجهد طبعا

masry928
05-22-2015, 11:43
هذه الخدمة هي أنها تتيح لأي متداول في الشركة إمكانية نسخ صفقات نشطة لمتداولين ناجحين وبذلك يمكنك تحقيق نفس نسبة الربح التي يحققوها هم بمجرد الضغط على زرار "نسخ"

al-Mashhadani64
05-22-2015, 12:15
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
نعم اخي هذه وحده من شركات التداول الاجتماعي المشهوره انا لي حساب بها ولكن للاسف لم يحالفني الحظ من خلالها هذا من جهه ومن جهه اخرى فانك قد خرقت القوانين المرعيه وروجت لشركه اخرى دعائيا ربما بغير قصد وهذا غير مسموح حسب تعليمات المنتدى وتقبل مروري

almared13
05-29-2015, 12:53
السلام عليكم
مشكور اخي على تقديمك لهده النصائح المهمة في المتاجرة و كيف نستفيد منها في عملنا
و اتمنى ان نرى الجديد في مواضيعك دائما اخي الغالي سلام

saiddeco
06-05-2015, 21:36
سلام عليكم كلام رائع و ممتاز و به فائدة للجميع و ستكون له له تاتير بالخير الكثير و لو اني لم اجربها بنفسي الا انها اتباع لذوي تلخبرة حتى يكون لنا مكان في هذا المجال لربح

ilyes chaieb
06-05-2015, 21:42
طبعا اخي اهم حاجه هنا انك تدخل صفقات نسبه النجاح فيها قويه علشان تقدر تحقق فيها ربح جيد وكده وعلشان تقدر تصل فيها وتقلل من الخسائر
ودي هتحتاج وقت وجهد طبعا

السر في تحديدتحديد نيبة قوة الصفقة و التى تحتاج الى خبرة كبيرة في التحليل لذلك بعض الناس يستعملو اما خدمة الفوةركس كبي او مدير الحسابات لتحقيق الارباح المطلوبة

ehabbob
06-05-2015, 21:55
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
اللهم اني اسالك خيرها وخير ما فيها وخير ما ارسلت به واعوذ بك من شرها وشر ما فيها وشر ما ارسلت به
والله ولي التوفيق

mohamedpopo
06-05-2015, 22:06
السلام عليكم و رحمة الله و بركاته
لماذا الاعلان عن شركة اخرى
فشركة انيستا تقدم هذه الخاصية الرائعة
بالاضافة ان انيستا من اكر الشركات المحترمة و الرائعة

oguiba amine
06-06-2015, 01:44
السلام عليكم و رحمة الله تعالى و بركاته
انا شخصيا افضل الفوركس كوبي على التدوال

MEDHAT MOUSTAFA
06-06-2015, 02:00
اكيد بكون عايز اه يكون دليه خبرات عالية جدا فى السوق وبكدة التاج بتطلب منه التدريبى على كيفية ربح المبلغ دة

hamadarizk
06-06-2015, 02:46
نورت ياصديقى الكريم المنتدى المميز

وجزاك الله خيرا على هذا الطرح والمعلومات
الطيبه اسال الله ان يجعلها فى ميزان اعمالك

بالتوفيق

ibrahim forex
06-06-2015, 03:22

ahmed bakry
06-06-2015, 10:44
والله حاجة جميلة جدا ومفيدة وانا بشكرك جاد انك وضعتها بس معقولة فى اقل من تلت ساعات يكون حقق المكسب دة والله كويس برافو عليه واتمنا للجميع التوفيق والنجاح والله المستعان

mechanical
06-13-2015, 16:30
السلام عليكم ... علي حسب راس مالك وعلي حسب المخاطرة اللي ممكن تعرض حسابك ليها ان شاء الله ممكنتعمل ارباح كبيرة
اتمني لك التوفيق ان شاء الله

abukhatab
06-13-2015, 23:20

tabaki
06-15-2015, 01:42
ممكن طبعا الواحد في الفوركس يربح الكثير من الاموال في وقت قصير جدا بلا عناء
انما الاكيد ان الوصول الى هذا المستوى لازمه خبرات عالية ومرونة وشطارة عالية

Kiing
06-16-2015, 23:14
ممكن متلا انه معه يا صديقى ممنوع الدعاية او الاعلان عن شركات ممكن منه مع اي من اخرى فالمنتدى يخص شركة انستا فقط متلا انه ممن معه انصحك بالابتعاد عن هذه الشركة ممكن من صمعتها

MONTASR SHABAN
06-17-2015, 01:09
لماذا الاعلان عن شركة اخرى
فشركة انيستا تقدم هذه الخاصية الرائعة
بالاضافة ان انيستا من اكر الشركات المحترمة و الرائعة

محمد ادم
06-17-2015, 09:32
يا اخى ممنوع الدعاية او الاعلان عن شركات
اخرى فالمنتدى يخص شركة انستا فقط وانصحك
بالابتعاد عن هذه الشركة لان سمعتها ليست جيدة
بالتوفيق..........

gehad87
07-21-2015, 16:52
هي خاصية الفوركس كوبي مفيدة بس ما هي زيها زي خدمة التوصيات
لازم يكون عندك مقدر من المعرفة والخبرة الى جانب راي في السوق وراي في خطط ادارة راس المال
من غير دول لا توصيات ولا فوركس كوبي هينفعوا في حاجة

ynwa1892
07-24-2015, 18:43
السلام اخي لماذا انت تخالف في القوانين وسيتم اغلاق عضويتك ارجو ان يتم نزع الموضوع لانك تقوم بالدعاية لشركة اخرى وهذا المنتدى ملك للانستا
وفقك الله

witty
07-24-2015, 19:21
السلام عليك اخي
اولا اظن ان هذا الاعلان ممنوع اخي في المنتدى. نحن كلنا نعمل مع شركة انستا وهي شركة مضمونة والحمد لله
ثنيا تدور كثيرا من الشكوك حول شركو ايتورز والاكيد انها صهيونية ابتعد عنها صديقي..

Roshdy
07-24-2015, 19:22
السلام عليكم ورحمة الله وبركاه
اعتقد دى ميزة من ميزات الفوركس
وافكر عملها لانه مش فى كل الحالات ببقى فاضى لكن حين يكر راس المال بحيث يسمح نظام نسخ الصفقات

yassinesadni
07-24-2015, 19:30
ارى ان الموضوع مخالف و هدفه ترويج لشركة اخى في هذا المنتدى المحترم
مع العلم ان الفوركس لها نفس الخاصية
تقبلوا مروري وشكرا

heba_a
07-24-2015, 20:15
السلام غليكم ورحمة الله وبركاته ميرسي علي معلوماتك المفيدة دي جدا ويارب يكرمك ويوسع رزقك طول ما انت بتساعد المبتدئين اللي زيي وربنا يكرم الجميع بالخير

---------- Post added at 05:15 PM ---------- Previous post was at 05:13 PM ----------

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته فعلا المعلومات دي فادتني جدا ومش عارفه من غيرها كنت هعمل ايه ربنا يكرمك ويزيدك يارب وتساعد المبتدئين دايماا

moibrahim
07-24-2015, 20:22
بسم الله
كل يوم اتعلم الجديد معكم اخوتى الافاضل اجميل فى الامر ان التعليقات هيه ماتفيد المرء
فى تعاملاته فى الفوركس شكرا لكم اخوتى الكرام على هذا الجهد الرائع

a7med sniper
07-24-2015, 20:27
بالتوفيق لك اخى الكريم افضل ف التعامل فى هذا السوق انى اكون بتداول فى السوق من خلال نفسى شكرا لكم وبالتوفيق لكم فى التعامل داخل هذا السوق والله المستعان

heroo252
07-24-2015, 20:33
واو هربح اكتر من كده انا برده مش بحب انسخ صفقات حد غيرى
فلوسى اتاجر واديرها بنفسى لانى ببص لادامى هدفى اتعلم واكون خبره
مش اخد سمكه وخلاص انا بتعلم صيد

ghiles
07-24-2015, 20:56
السلام عليكم ورحمة الله وتعالى وبركاته يا اخي الكريم انا شخصيا اعرف جيدا هدا السيت للتداول والدي اسمه
ايتورو وانا اضن انه سيت رائع تقبل مروري و سلامي

pepobm
07-24-2015, 22:36
اخوانى الاعزاء اعضاء منتدى فوركس العرب
اتمنى لكم رزقا كثيرا وحظا موفقا باذن الله
التوفيق من عند الله

Schams
07-25-2015, 06:04
شكرا اخي الكريم على هذا الموضوع الهام و المفيد
نتمنى منك المزيد من هذه المواضيع المفيده و القيمة
ننتظر جديــــــــــــــدك اخي الكــــــــــــــــــــــ ـــريم

ahmed bakry
07-25-2015, 06:23
والله انا عن نفسي بسمع كتير جدا على موضوع النسخ دة واسمع انه كويس بس هل هو عملى ولا فى مشاكل معرفش بصراحة

Chima
08-17-2015, 06:13
السلام عليكم ... علي حسب راس مالك وعلي حسب المخاطرة اللي ممكن تعرض حسابك ليها ان شاء الله ممكنتعمل ارباح كبيرة
اتمني لك التوفيق ان شاء الله...................

andro2015
08-31-2015, 17:55
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته اخى الكريم هذا المنتدى خاص لشركة انستا فوركس فقط
هذا الموضوع مخالف لانة دعايا الى شركات اخرى وبالتالى ممكن تاخد حظر او حسابك يغلق

ibrahim4forex
08-31-2015, 20:04
دولار فى اقل من 3 ساعات دة امر صعب جدا وبكون عايز قدرات خاصة وك تاجر

dhmo
09-28-2015, 00:53
الســــلام عليكـــــم ، ورحـمــــــة الله ،تعالــى، وبركاتـــه،أخـــــي، الفـــاضل
شكرا لك على توضيح الططيقه هي مجدية لكن يجب اختيار التاجر المناسب بالـــــتوفيــــق لك ,اخي الفاضــــل ,ولكل الاخــــوة الكـــــرام

اوالتعلم ااي يحقق منهم ربح كمان واهم حاجه هنا اخي انك تستفيد عمليا من المعلومات الي بتحصل عليها هنا علشان تقدر بعد كده تعمل بطريقه منظمه وبخبره جيده في المجال ده
وتكون قواعد المعلومات عندك كامله

sharshabil
10-15-2015, 13:19
هناك العدي من الشركات تتيح امكانية نسخ الصفقات من متداوليت اخرين
و ليس فقط التي ذكرت اما عمن الربح لاز يكون عندك راس مال جيد

Hassan DAOUDI
10-15-2015, 13:23
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته.
فعلا فطريقة الفوركس كوبي جميلة ومفيدة خصوصا بالنسبة للمتداولين المبتدئين

mohammed55
10-17-2015, 20:19
اهلا وسهلا اعضاء المنتدى انشاء الله تكونو بخير وعافية اما بعد
اولا اظن ان هذا الاعلان ممنوع اخي في المنتدى. نحن كلنا نعمل مع شركة انستا وهي شركة مضمونة والحمد لله
ثنيا تدور كثيرا من الشكوك حول شركو ايتورز والاكيد انها صهيونية ابتعد عنها صديقي..

ahmed bakry
10-17-2015, 22:27
انا بسمع من زمان عن موضوع نسخ الصفقات عن طريق المتداولين النجاحين وبقولك هما عاملين الموضوع دة علشان زيادة نسخ الخطط الناجحة وشكرا

mohand
10-17-2015, 22:55
السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته
شكرا عن طرحك هدا الموضوع
نعم هدا موضوع جد حساس بالنسبة لنا كمبتدئين ؛ ومن وجهة نظري يجب الإستعانة بفتح حساب ديمو وادخل على القسم التعليمي وتعلم باستمرار ولا داعي للسرعة

malak558
10-17-2015, 23:02
فى هنا فى شركة انستا نظام نسخ الصفقات وهتلاقيه على موقع الشركه
والجميل كمان ان حسابات البونص تقدر تشترك بس لازم فوق مبلغ البونص يكون موجود 10 دولار

dhmo
10-26-2015, 20:10
شكرا عن طرحك هدا الموضوع
نعم هدا موضوع جد حساس بالنسبة لنا كمبتدئين ؛ ومن وجهة نظري يجب الإستعانة بفتح حساب ديمو وادخل على القسم التعليمي وتعلم باستمرار ولا داعي للسرعة

بتحصل بالحظ وبتخسر اكتر وهنا المخاطره في السوق ده معناها الفشل ولو بعد حين لا يمكن العمل مع هذه السوق بالمخاطره ابدا والا النتيجه هتكون تضييع وقت وجهد وتعب نفس
الافضل طبعا العمل هنا باداره راس المال

ASMAA TAHA
10-26-2015, 22:57
انا لا اتفق معك تماما لانى لا افضل نظام نسخ الصفقات ابدا بل بالعكس اريد ان اعمل بالفوركس بنفسى وان اعتمد على نفسى لكى استطيع ان انجح واثبت وجودى وبالتالى لابد من ان تجتهد وتتعب للحصول على ارباحك بنفسك

ranyxmohamed
10-26-2015, 23:16
اخي العزيز في شركة الجميلة انستا يوجد فيها نفس الخاصية لان شركة انستا هي الاولة علميا والحمد الله اتمني للجميع التوفيق انشاء الله

heroo252
10-26-2015, 23:39
بلاش انا عن نفسى بحب اعتمد على نفسى وبس لا فوركس كوبى ولا
توصيات مجانيه ولا مدفوعه ولا اى حاجه انا ودماغى وتحليلى لسوق وبس

عمار ملكاوي
10-26-2015, 23:46
اخي الكريم عليك بالتقيد بقوانين المنتدى ولس عليك بالترويج لشركات اخرى على هذا المنتدى
تقبلوا مروري

Diaa
10-27-2015, 00:01
السلام عليكم
بالتوفيق

ahmed bakry
10-31-2015, 23:03
ألف مبروك عليه دة اولا ثانيا حبيت اقولك عملية نسخ صفقات المتداولين الناجحين مش ببلاش ماهما بياخدوا عمولة ونسبة من لفاوئد دى وشكر جدا

asxqwzdc6
11-14-2015, 23:39
السلام عليكم مشكور اخي على شرحك لهده النمادج المهمة هناك البعض يشتكون من عدم الخشوع في الصلاة، فما هو العمل الذي يجعل المرء يخشع في صلاته البكاء في بالفيديو الصلاة من ضمن ذكر الله في الخلاءفي التحليل الفني و لكني اجدها صعبة الفهموان شاء الله يستفيد منها جميع الاعضاء واتمنى ان يتفاعلوا مع هذا الموضوع وانا عن نفسى ساتابع الموضوع لاهميته هكدا ولو كان شرحها

luka95
11-14-2015, 23:41
السلام عليكم ورحمة الله
اخي الكريم اعتقد ان التداول عن طريق استخدم ميزة نسخ المتداولين تحتاج الى راس ملا 500 دولار على الاقل
ولا يمكنك ضمان الربح وافضل التداول بنفسي حتى اكتسب الخبرة
وبالتوفيق لك انشاء الله

mohaamr1982
11-14-2015, 23:44
أود أن أشارككم تجربة فريدة تؤهل "أي شخص" على ربح مبالغ مالية مجزية جدا وبأسرع وقت ..
بكل بساطة هي شركة وساطة تسمى إيتورو توجد بها خدمة ليست موجودة في أي شركة وساطه أخرى أبدا ..

هذه الشركة صهيونية و تدعم الصهاينة و الاحرى تجنبها و عدم الاستثمار معهم

marwanadam
11-15-2015, 16:41
اخى يجب ان تتحفظ من دكر متل هدا الامرو الانها مكن ان تادى الحساب بتاعك
تانيا لبد من ان تتعلم التداول وان لا تعتمد فى الاول على النسخ حتى ترعف ما الدى تفعل
وبتوفيق

dhmo
11-15-2015, 22:26
اخى يجب ان تتحفظ من دكر متل هدا الامرو الانها مكن ان تادى الحساب بتاعك
تانيا لبد من ان تتعلم التداول وان لا تعتمد فى الاول على النسخ حتى ترعف ما الدى تفعل
وبتوفيق

والاعتماد على النفس افضل وايضا لازم المتاجر يختار اكبر رافعه ماليه متاحه له في الشركه الي يعمل بها علشان هيا هتوفرله هنا هامش كبير هيساعده على انه يعمل براحته وهيا اصلا
ميزه رائعه في العمل في السوق ده

rifi
11-15-2015, 22:37
شكرا لك عن طرحك هدا الموضوع
تطلب منك وقت لإصالنا بهدا الموضوع وكن نسيت قد خرقت القوانين في هدا المنتدى لأنه ممنوع إشهار أي شكة وساطة هنز ما عادا إنستا اللتي يجب علينا فقط التكلم عنها وإشهارها

nuclear2010
11-15-2015, 22:38
السلام عليكم جميعا
هي خاصية الفوركس كوبي مفيدة بس ما هي زيها زي خدمة التوصيات
لازم يكون عندك مقدر من المعرفة والخبرة الى جانب راي في السوق وراي في خطط ادارة راس المال
من غير دول لا توصيات ولا فوركس كوبي هينفعوا في حاجة
تقبل تحياتى

alaa1
11-15-2015, 22:51
هلا
تعتبر هذه مخالفة قد تعرضك الى الغاء حسابك وسوف تندم كثير لذلك انتبه ولا تخالف القوانين المعمول بها فى المنتدى

Wassa04
11-15-2015, 23:41
فعلا اخي الكريم هذه الخاصية جعلت هذه الشركة ف
مميزة لكن في جودة التعامل مع الحرفاء انستا الافضل تقبل مروري

inshaallah
11-15-2015, 23:43
جزاك الله خيرا علي هذا المجهود الرائع و المميز الذي افادنا الكثير وننتظر منك المزيد و المزيد انشاء الله

msalman1987
11-16-2015, 00:38
ان مدير الحسابات او التاجر البديل كما يطلق عليه البعض انا عن نفسى لا افضل هذا النوع من العمل لانه يعتمد على الغير بل انا افضل ان يصبر التاجر حتى وان كانت خبرته قليلة فى البداية حتى يكتسب الخبرة اللازمة والكافية ثم بعد ذلك يبدأ المتاجرة بنفسه

ana3araby
11-16-2015, 01:04
السلام عليكم اخى الكريم فكرة نسخ الصفقات فكرة حلوة جدا للمضاربين عديمى الخبرة انا شخصيا مجربتش الموضوع لكن انا شايف انه فعلا روعه خصوصا لو بتنسخ صفقات تاجر محترف

asxqwzdcefv1
11-16-2015, 01:07
اخى العزيز انا انه من الافض فكرة انا برده امتنعت عن المنتدى لمد السلام عليكم اخي العزيزوالمهم التعليم اولا والفوركس سينتظرك الى ان تنتهى من والحمد لله امتحاناتكالسلامانا انك خلصتالفاضل ثانوية عامالشهرين اللى فاتوك دولة على خير وان شاء الله تقدر تحقق النجاح الباهر فى كلية تاطب البيطرى وعلىة شهرين او اقل قليلا لانى كنت مشغول بامتحانات السنة النهائية من كلية الهندسة

youssefito
11-16-2015, 01:08
سلام الله عليكم اخواني.
اخي الفاضل شكرا على الموضوع و لكن اعتقد ان النسخ ليس هو الخيار الانسب و الله اعلم.
تقبل مروري

ppttss
11-16-2015, 11:58
ان نت شايف هذا صح اعملة بس الاحسن ان تعتمد على تداولاتك انت لا تعتمد على الاخرين هذا شيء جيد يجب ان تخسر مرة وتربح مرة وبعد كدا تعتمد على نفسك لاتنسخ من الاخرين

heroo252
11-16-2015, 12:50
طيب نفرض ان الكلام ده صح وممكن تكسب فعلا هل هترضى
تفضل كده تتعلممن غيرك وتنسخ صفقاتهم زى الى ياكل السمكه مش بيعرف يصطادها

dhmo
11-16-2015, 13:35
طيب نفرض ان الكلام ده صح وممكن تكسب فعلا هل هترضى
تفضل كده تتعلممن غيرك وتنسخ صفقاتهم زى الى ياكل السمكه مش بيعرف يصطادها

بس مفيش حد هيعمل عملك غيرك واكيد طبعا اخي مش ممكن حد هنا ينجح بشكل متواصل الا مع الخبره ولكن بدون ده مش هيكون طبعا هناك اي نجاح الا بالصدفه او الحظ لازم المتاجر هنا
يسعى بالفعل لان يكتسب الخبره الجيده

TAHA ALNAQEEB
11-18-2015, 20:53
اخي هذه شركه امريكيه ربويه لايوجد فيها حسابات اسلاميه ,وايضا لايحق لك ان تعلن في هذا المنتدئ عن شركه اخرئ

hamam alnhal
11-18-2015, 20:56
السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته .. موضوعك ربح 200 دولار في أقل من 3 ساعات باستخدام خاصية نسخ المتداولين الناجحين أخي الكريم
لهو موضوع شيق ومفيد .. أنتظر مواضيعك المقبلة بفارغ الصبر .. تقبل مروري أخي العزيز

youssefito
11-18-2015, 20:58
سلام الله عليكم اخواني.
اخي الفاضل شكرا على الموضوع و لكن اعتقد ان النسخ ليس هو الخيار الانسب و الله اعلم.
تقبل مروري

مريم ميري
11-18-2015, 21:41
السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته لا احبد فكرة نسخ المتداولين وافضل طريقة هي الاعتماد على النفس
وفي الاخير اتمنى للجميع ان يتوفق في تجارة الفوركس وشكرا لاعضاء المنتدى العربي

csebai11
11-18-2015, 23:08
السلام عليكم و رحمة الله تعالى و بركاته مشكور اخي على الموضوع
ممنوع الاشهار لغير شركة انستا فوركس ايضا شركة انستا توفر هذه الخاصية

عبد الرحيم رافا
11-18-2015, 23:15
السلام عليكم ورحة الله و بركاته
أخي أول الشيء أود الاشارة شركة etoro أنا جربتها شخصيا تغلق الصفقات عشوائيا بطئ شديد في السرفر و مجموعة من الشاكل هم من يفرضون عنك حجم اللوت على حسب المبلغ الذي تريد التداول به و الرافعة المالية

---------- Post added at 09:15 PM ---------- Previous post was at 09:12 PM ----------

السلام عليكم ورحة الله و بركاته
أخي أول الشيء أود الاشارة شركة etoro أنا جربتها شخصيا تغلق الصفقات عشوائيا بطئ شديد في السرفر و مجموعة من الشاكل هم من يفرضون عنك حجم اللوت على حسب المبلغ الذي تريد التداول به و الرافعة المالية

foreex
11-19-2015, 00:04
نعم اخي هذه وحده من شركات التداول الاجتماعي المشهوره انا لي حساب بها ولكن للاسف لم يحالفني الحظ من خلالها هذا من جهه ومن جهه اخرى فانك قد خرقت القوانين المرعيه وروجت لشركه اخرى دعائيا ربما بغير قصد وهذا غير مسموح حسب تعليمات المنتدى وتقبل مروري

zee1996
11-19-2015, 00:48
اخي الفاضل شركة ايتورو من الشركات التي ذاع صيتها في مجال اسواق تداول العملات الأجنبية و قد حقق الكثير من الناس أرباح لا بأس بها من الشركه وي شركة صادقة تماما اخي الكريم و انصح بها و بالتوفيق لك وللجميع

ashraf mamdouh
11-19-2015, 01:23
وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته
اخى الفاضل اعذرنى لا اعمل على نسخ الصفقات والا لن اتعلم ابدا وسوف اظل عبد التوصيات ونسخ الصفقات
انا اؤمن بمثل يقول لا تعطنى سمكة ولكن علمنى كيف اصصطاد

kamelamin
11-19-2015, 02:35
مرحبا اولا يا اخى ممنوع الدعاية او الاعلان عن شركات اخرى فالمنتدى يخص شركة انستا فقط
وانصحك بالابتعاد عن هذه الشركة لان سمعتها ليست جيدة.والله اعلم

Mohammed Said Hachad
11-19-2015, 02:56
و صلاة و السلام على أشرف المرسلين
نعم أخي بالفعل شركة ايتورو شركة متميزة
و اشتهرة بشكل كبير في الاونة الأخيرة
تحياتي

Rami Samir
11-19-2015, 03:15
بسم الله الرحمن الرحيم وبه نستعين وعلي الله نتوكل اللهم صلي وسلم وبارك علي اشرف الخلق سيد الخلق سيدنا محمد صلي الله عليه وسلم
انا شايف اننا نخلينا مع انستافوركس افضل الي ان نتعمل ونفهم سوق الفوركس جيد ويكون عندنا رؤية نعرف نقارن بيها بين الشركات ومدي المصدقية

houssemmidou4
12-30-2015, 22:50
مشكوور على الشرح المميز لخاصية المتداولين الناجحين و لكن اظن انها ليست فعالية بالطريقة
التي ذكرتها فبالرغم من ايجابياتها الا ان لها سلبيات كبيرة لانك لا تعرف من يتداول في مكانك

justsmile
12-30-2015, 23:51
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته إخواني و أخواتي في الله

يتبادر الى أذهانكم الان سؤال وهو : "هل لديك دليل على ما تقول" ؟؟؟
الإجابة بكل صراحة "نعم" ...
يمكنك الان مشاهدة فيديو حصري لكيفية تحقيق أشخاص "ليس لهم خبرة أبدا في التداول" من تحقيق
200 دولار في أقل من 3 ساعات فقط . فما بالك بمن له خبرة في هذا المجال ..

يمكنك مشاهدة الفيديو من خلال هذا الرابط :
https://www.youtube.com/watch?v=Av8Vuw7MWUw&index=1&list=PLp1KHfMHxPsbTfq0FLAcZxv_MF28GWaCq

معلومات هامة جدا

1- أقل مبلغ لنسخ أي متداول في الشركة هو 100 دولار ..
2- الشركة تتيح لك ارسال الأرباح يوميا الى حسابك البنكي أو الى البطاقة الإئتمانية الخاصة بك ..
3- أذا أردت التسجيل في الشركة وتريد إيداع 200 دولار او اكثر في حسابك ,فستحصل على 100 دولار إضافية يمكنك إستخدامها كما تشاء في التداول في حال تسجيلك من خلال هذا الرابط فقط : http://www.etoro.ae/A52272_TClick.aspx
4- أما أذا كنت تريد التسجيل في الشركة وإيداع أقل من 200 دولار في حسابك ,فستحصل أيضا على بعض الإضافات من الشركة في حال تسجيلك من خلال هذا الرابط فقط : http://etoro.tw/1FhllsM

>>> إذا كان لديكم أي سؤال تفضلوا بمراسلتي <<<

أتمنى للجميع التوفيق وإن شاء الله تكون فاتحة خير عليكم

حسنا اخي و مع كل الذي ذكرته انت انا لا افضل البتة التعامل مع هذا النظام..
افضل ان نتداول بمالنا بمفردنا .. منه نتعلم و نأخذ خبرة و منه انه لن يكون احد اقدر منا للاهتمام بمالنا

Mhamed28
12-31-2015, 00:09
و عليكم السلام و رحمة الله و بركاته
لقد اطلعت على هذه الخاصية فيما سبق
و نتمنى التوفيق لكل المتداولين العرب

Sami1985
12-31-2015, 00:33
السلام عليكم..
تحية طيبة لجميع الاخوة بالمنتدى العامر..
أتمنى لكم التوفيق..
فعلاً عزيزي،، كلامك على العين والراس..
تقبلوا شكري...

joker7diaa
12-31-2015, 01:41
للذي لا يفقه شيء في الفوركس بتأكيد لو دخل على السوق سوف يخسر واذ لم يشئ ان يتعلم
ستكنو خاصية نسخ كوبي مفيدة له
وشكرا لك اخى الكريم

csebai12
12-31-2015, 01:50
السلام عليكم و رحمة الله تعالى و بركاته مشكور اخي على الموضوع
شركة انستا فوركس تسمح بالتعامل مع هذه الخاصيية فعلا و تدعم ايضا خاصية مضام البام الذي يكون بمثابة محفضة استفمارية

marem20007
12-31-2015, 04:11
انا مش عارف اقول اية ولكن هل انت متاكد من هذا انا لم اجرب هذا من قبل حيث ان هذا امر غير مصدق اتمني التاكيد منك

neverlityouco1
01-04-2016, 13:59
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته أخى الكريم مشكور على هذا الموضوع لقد اعجبني موضوعك كثيرا فهو منظم و منسق كثيرا و مليء بالمعلومات الرائعة عن مجال رائع جدا الا و هو الادوات المشتقة في الفوركس ولكن اتمنى ان تعيد شرح الموضوع باستفاضة اخي الحبيب شكرا لك على هذه المواضيع المهمة فاأكثر من ذلك لانى لم أفهم حقيقة الموضوع جزاك الله كل خير بالتوفيق ان شاء الله

imaddine1986
01-04-2016, 16:38
بارك الله فيك اخي الكريم موضوع مفيدة سيستفيذ منه الاكثير
من الاعضاء معنا هنا في المنتدى الغالي علينا
خاصة ولاشك ان الكثير من المبتدئين سيستفيدون منها

latraaa
01-04-2016, 20:53
مشكور أخي الكريم على الموضوع و على المعلومات القيمة و التي أتمنى أن يستفيد منها الإخوة الكرام إن شاء الله، كما أتمنى أن نراك في مواضيع أخرى إن شاء الله، كما أتمنى أن نراك في مواضيع اخرى، بالتوفيق لك و للجميع إن شاء الله

yansane
01-05-2016, 16:21
اولا يا اخى ممنوع الدعاية او الاعلان عن شركات اخرى فالمنتدى يخص شركة انستا فقط وانصحك بالابتعاد عن هذه الشركة لان سمعتها ليست جيدة هذه وحده من شركات التداول الاجتماعي المشهوره انا لي حساب بها ولكن للاسف لم يحالفني الحظ من خلالها هذا من جهه ومن جهه اخرى فانك قد خرقت القوانين المرعيه وروجت لشركه اخرى دعائيا ربما بغير قصد وهذا غير مسموح حسب تعليمات المنتدى وتقبل مروري بالتوفيق

slkawy
01-05-2016, 16:36
مشكوور يا برنس ولكن كدا مفيش فرق بينها وبين انيستا

---------- Post added at 01:36 PM ---------- Previous post was at 01:31 PM ----------

مشكووووووووووووووور

harimeche
01-05-2016, 17:03
ودي هتحتاج وقت وجهد طبعا

--------------------------

قبل ان تدخل إلى الصفقة كيف ستعرف ان نسبة نجاحهـــا قوية

فكم من صفقة يجتمع فيهـــا كل الادوات وتقدر تقول مفلترة جيداااا وهاهو السعر يتجاوزهــا

وبدون إرتداد وإلى الوقف

ولهداا فالوسيلة الوحيدة في هدا السوق هي لعبة الإحتمالات مع إدارة مخاطر جيدة جداا

douerapark
01-05-2016, 17:12
اولا يا اخى ممنوع الدعاية او الاعلان عن شركات اخرى فالمنتدى يخص شركة انستا فقط وانصحك بالابتعاد عن هذه الشركة لان سمعتها ليست جيدة هذه وحده من شركات التداول الاجتماعي المشهوره انا لي حساب بها ولكن للاسف لم يحالفني الحظ من خلالها هذا من جهه ومن جهه اخرى فانك قد خرقت القوانين المرعيه وروجت لشركه اخرى دعائيا ربما بغير قصد وهذا غير مسموح حسب تعليمات المنتدى وتقبل مروري بالتوفيق............

one god
01-08-2016, 00:47
والله يا اخي من الصعب ان الواحد يربح ارباح كبيرة من هذا القيبل براس مال صغير او حتى متوسط في وقت قصير
ارى ان الاستراتيجية التي تتبعها في ربح هذا المبلغ في الغالب فيها خطورة عالية والاكيد ان مصيرها المارجن كول

OsamaNasser
01-08-2016, 01:15
طيب اولا الموضوع مخالف لانك بتعلن عن شركات تانيه هنا وده ممنوع طبقا للقوانين هنا
ثانيا انت بتقول مفيش شركه وساطه تانيه بتقدم خدمه نسخ الصفقات .. احب اقولك ان شركه انستا بتقدم الخدمه دي واسمها فوركس كوبي

midoantr12
01-08-2016, 01:28
الله ينور يامعلم موضوع جميل بس الشركة
بتعطى بونص ترحيب زى مثلان شركة
xm بتعطى 30 دولار ترحيب بى العملة الجداد
وشكراااااا

neverlityougo3
01-10-2016, 21:29
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته أخى الكريم مشكور على هذا الموضوع لقد اعجبني موضوعك كثيرا فهو منظم و منسق كثيرا و مليء بالمعلومات الرائعة عن مجال رائع جدا الا و هو الادوات المشتقة في الفوركس ولكن اتمنى ان تعيد شرح الموضوع باستفاضة اخي الحبيب شكرا لك على هذه المواضيع المهمة فاأكثر من ذلك لانى لم أفهم حقيقة الموضوع جزاك الله كل خير بالتوفيق ان شاء الله

take-profit
01-15-2016, 03:06
الشركة دي مش تمام لانها يهودية و كمان نسخ تجار كبار يعني محتاج راس مال كبير و ايضا انستا
فوركس فيها نظام النسخ فالموضوع ليس فريد من نوعه كما تظن

dhmo
01-18-2016, 21:32
الله ينور يامعلم موضوع جميل بس الشركة
بتعطى بونص ترحيب زى مثلان شركة
xm بتعطى 30 دولار ترحيب بى العملة الجداد
وشكراااااا

ااخي الاهم هنا نتاكد من احترافنا المجال وطبعا التعلم هنا في المنتدى بيكون من المنتدى التعليمي او من تبادل الخبرات بين المتاجريين هنا وتبادل الاراء بين الاعضاء وطبعا ده بيكون مع التعلم من
الكتب ومصادر العلم الاخرى ايضا

never3
01-22-2016, 13:39
---------------------------
chrome.exe
Impossible de démarrer le programme car il manque OLEAUT32.dll sur votre ordinateur. Essayez de réinstaller le programme pour corriger ce problème.

OK

best1
01-22-2016, 18:05
السلام عليكم و رحمه الله و بركاته,,, طريقه جيده لاداره راس المال من طرف خبير ما شكرا على شرحك للصفقات عن طريق النسخ جزاك الله خيرا

nO sigNal
01-22-2016, 18:09
الحمد لله و الشكر لله
اشكرك على المعومة المفيدة بخوصوص هده الشركة
لكن توخ الحدر فيما يخص خرق قوانين المنتدى
و بالتوفيق اخي

magedman
01-22-2016, 18:24
السلام عليكم ورحمة الله تعالي وبركاتة
موضوع مخالف في رايي لانهو دعادية لشركة اخري
تحياتي لك

latraaa
01-22-2016, 18:46
مشكور أخي الكريم على الموضوع و على الطرح القيم و الشيق، و لكن يا اخي الكريم، ليكن في علمك أن شركة إنيستا أيضا توفر مثل هدا النظام و هو نظام الفوركس كوبي، و شركة إنيستا توفره ايضا لأصحاب حسابات البوينص

jallou
01-22-2016, 19:40
أحد الأسباب الرئيسية وراء استمرار السياسة النقدية التوسعية من قبل البنك المركزي الكندي هو انخفاض أسعار النفط الخام عند أدنى مستوياته في 12 عام الأمر الذي يقلل من عائدات الحكومة من الصادرات النفطية إلى جانب خروج العديد من الاستثمارات من مجال النفط والطاقة ليزيد من ضعف عوامل النمو في كندا.

heroo252
01-22-2016, 19:42
انا مش مع الفوكسكوبى ولا اى اسلوب يعلم الواحد
الكسل مهما كان النوع ده مربح لا اتعلم واشتغل بنفسك انتا احرص واحد على اموالك وتقدر تديرها

mohamed elhusseiny
01-22-2016, 19:47
وعليكم السلام ورحمه الله وبركاته
ياأخي غير مسموح بنشر اعلانات لمواقع أو شركات أخري في هذا المجال أو مجالات أخري
وهذا منافي لقوانين المنتدي الكريم ومن الممكن أن يتم ايقاف العضويه لديك أو حظرك

metnaoui
01-22-2016, 19:51
السلام عليكم
اخي الكريم انا رايت هاده الشركة فحذاري
انصحك اخي تتعلم بنفسك و تتداول بنفسكم استراتيجية نسخ الصفقة
ممكن ان تخسر في نفس الوقت ادا خسر المنسوخ منه
بالتوفيق لك تحياتي

محمد صلاح
01-22-2016, 20:15
فعلا موضوع نسخ فرص التداول الخاصة بالمتداولبن الاكفاء مهمة جدا وبتساعد ناس كتير معندهاش خبرة على تحقيق ربح فى هذا السوف الصعب

dhmo
01-22-2016, 21:18
فعلا موضوع نسخ فرص التداول الخاصة بالمتداولبن الاكفاء مهمة جدا وبتساعد ناس كتير معندهاش خبرة على تحقيق ربح فى هذا السوف الصعب

وبردو الربح هنا على حسب الوقت والخبره والطريقه واكيد فيه كتير تحاليل والمتاجر هنا الي المفروض انه يختار التحليل الجيد الي يناسبه وده مش هيكون الا بعد ما يتعلم الاول اكتر من تحليل ويختار منهم التحليل
الي يناسبه اكتر في العمل ويعمل به

mahmoud massry
01-22-2016, 21:46
شوف يا ريس بما انه كسب 200 يبقى كان ممكن يخسر 200 برده الفوركس هو عده احتمالات فى اتجاهات مختلفه اعتمد على نفسك واتعلم صح

big.pharaoh
01-22-2016, 22:33
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته ... اظن ان ده مش المكان المناسب لوضع دعايه لشركات اخرى. ياريت نراعي قوانين المنتدى

snnaky
02-09-2016, 20:13
اولا موضوعك على الرغم من انة فى مضمونة هادف الا انة فى النهاية مخالف اولا لأنك نسيت انك جوة الموضوع انت بتعلن لشركة تانية منافسة وبعدين يا اخى طكب ما انستا فيها نفس الخاصية واسمها فوركس كوبى اية بقى الداعى للموضع دة مش عارف يعنى هو انت حابب الشركة المنافسة طب جاى هنا لية

ibrahem91
02-12-2016, 03:26
ايضا شركة انستا فوركس فيها الكثير من المتادلوين الناجحين وبالتالي
يمكنك ان تنسخ صفقات اي عميل في الشركة علي حسابك ويتم فتح الصففات اوتوماتيكا

azizjab
02-12-2016, 09:46
انا ام اجربها شخصيا لكن لدي بعض الاصدقاء قاموا بذلك وتباينت الاراء مابين مديح وذم
عموما اعتقد اقل مبلغ للايداع الان هو 200 دولار ام ال 100 دولار فتحصل عليها من روابط كهدية تسجيل اذا لم تخني الذاكرة . اعتقد السبريد عالي في الشركة عن غيرها فما رايك ؟

محمد صلاح
02-12-2016, 11:21
مشكور اخى العزيز وجزاك الله خيرا

وقعلا نظام فوركس كوبى من الانظمة الرائعة التى تساعد المبتداين على الدخول فى هذا السوق العنيد ويقدر يحقق ارباح

soad labib sadek
02-12-2016, 15:34
اخي الفاضل بالفعل اسلوب الكوبي تريدر او نسخ صفقات المتاجرين الناجحين اصبح اسلوب معروف عالميا و ايضا شركة انستا بها هذا الاسلوب و لكن الشركة التي ذكرتها ربما تكون المحتكرة الاكبر بهذا النوع من المتاجرة

ملاك الروح
02-13-2016, 01:43
لا اميل للتداول الالي اخي الكريم - افضل الاعتماد على نفسي بالمتاجرة
اتمنى لك دوام التوفيق والنجاح اخي الكريم
تقبل مروري واحترامي ،،،

Alhousni
02-13-2016, 01:47

موضوع نسخ التجار وصفقاتهم احيانا موضوع جيد ولكن افضل المتاجره الذاتيه لتزيد من الخبره في هذا المجال وشكرا....

forez
02-14-2016, 13:11
بســـــم الله الرحمـــــان الرحيـــــم .....
و الســـلام عليكــــم و رحمــــة الله و بركاتـــــه ............
نعم اخي هذه وحده من شركات التداول الاجتماعي المشهوره انا لي حساب بها ولكن للاسف لم يحالفني الحظ من خلالها هذا من جهه ومن جهه اخرى.........

latraaa
02-14-2016, 13:33
مشكور اخي الكريم على الموضوع و على الطرح و على الرأي و أتمنى ان يعمل الإخوة الكرام على الموضوع و يحققوا الكثير إن شاء الله، كما أتمنى ان نجد أساليب تمويل سهلة و مباشرة للشركة، بالتوفيق لك و للجميع إن شاء الله

never11
02-15-2016, 15:32
اخى العزيز انا انه من الافض فكرة انا برده امتنعت عن المنتدى لمد السلام عليكم اخي العزيزوالمهم التعليم اولا والفوركس سينتظرك الى ان تنتهى من والحمد لله الهندسةامتحكليمن ة اناتكا لسلامانا انك خلصت الفاضل ثانوية عاما لشهرين اللى فاتوك دولة على خير وان شاء الله تقدر تحقق النجاح الباهر فى كلية تاطب البيطرى وعلىة شهرين او اقل قليلا لانى كنت مشغول بامتحانات السنة النهائية

iTzFoxe
02-16-2016, 07:01
السلام عليكم
بالتوفيق

chouaib112
02-22-2016, 00:40
اتمني لك التوفيق ان شاء الله

saadbog
02-22-2016, 00:45
نعم اخي مشكوووور
انا ايضا مشترك فيها و هي جد ممتازة و صادقة

big.pharaoh
02-22-2016, 23:03
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته....جاري متابعة الفيديووان شاء الله يكون فيه الخير. تحياتي ليك يا صديقي على الموضوع

عاشق الفوركس
03-15-2016, 03:17
الســــلام عليكـــــم ، ورحـمــــــة الله ،تعالــى، وبركاتـــه،أخـــــي، الفـــاضل
شكرا لك على توضيح الططيقه هي مجدية لكن يجب اختيار التاجر المناسب بالـــــتوفيــــق لك ,اخي الفاضــــل ,ولكل الاخــــوة الكـــــرام

mourada
03-15-2016, 12:35
اخي الفاضل انت الان بصدد الدعاية لشركة وساطة في سوق الفوركس غير شركة انستا فوركس و هذا ممنوع هنا في هذا المنتدى التابع لشركة انستا فانتبه و احترم اصحاب المكان

yansane
03-15-2016, 13:53
اولا يا اخى ممنوع الدعاية او الاعلان عن شركات اخرى فالمنتدى يخص شركة انستا فقط نعم اخي هذه وحده من شركات التداول الاجتماعي المشهوره انا لي حساب بها ولكن للاسف لم يحالفني الحظ من خلالها هذا من جهه ومن جهه اخرى فانك قد خرقت القوانين المرعيه

Federerista
03-15-2016, 13:56
التسجيل من داك الرابط ساحصل على مميزات لما الدب اخي قل ان تسجلتو من رابطي فانت الدي ستحصل على مئة دولار
الماركتينغ الكادب اخي المرجو عدم الكدب وتوهيم الناس الشىء الدي لم يعجبنة هو الجملة الاخيرة

Taha Mahdy
03-15-2016, 13:57
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته اخى الكريم اولا مبروك لك وهنيئا على الربح

ثانيا الموضوع مخالف وايضا شركة انستا فوركس من الشركات المحترمه فى عالم الفوركس والربح اتمنى ان تجربها

forez
03-15-2016, 14:30
بســـــم الله الرحمـــــان الرحيـــــم .....
و الســـلام عليكــــم و رحمــــة الله و بركاتـــــه ............
نعم اخي هذه وحده من شركات التداول الاجتماعي المشهوره انا لي حساب بها ولكن للاسف لم يحالفني الحظ من خلالها هذا من جهه ومن جهه اخرى.........

عبد الرحيم رافا
03-27-2016, 20:59
السلام عليكم ورحمة الله و بركاته
اهلا و سهلا و مرحبا بجميع الاعضاء الكرام ان شاء الله الكل بخير و بصحة و عافية
تنسخ الناس الناجحين و ايطورو فاشل هاهاهاه لا تنسخ احد و تداول لنفسك بنفسك

korabikayoussef
03-27-2016, 22:26
السلام ورحمة الله تعالى وبركاته أخي الغالي
وانصحك بالابتعاد عن هذه الشركة لأن مثل هؤلاء الأشخاص يشترون الأوهم ويركبون على الأخر فلا ربح في إيتور فقد جربت ذلك وعدت الى انستافوركس
لا أنصحك بهذا أخي الغالي
بالتوفيق للجميع

yousse
03-27-2016, 22:42
خاصية نسخ لمتدولن النجيحين إيضا كنت تستعملها دائما فسدصبي لن تكون محترف أبدا لأن الإحتراف يأتي من ممارسة الفوركس وتطبيق وقوانينه

raouf41
03-27-2016, 22:46
السلام عليكم و رحمة الله تعالى و بركاته اخي الكريم اشكرك جزيل الشكر على المعلومة المفيدة وافادتك الرائعة في عالم انستا شكرا

hilali2010
03-27-2016, 23:05
و عليكم السلام ورحمة الله وبركاته اخي الكريم
نشكرك على تقاسم هذه التجربة
و أنا معك في أن هذه الطريقة مفيدة
و أدعو كل المبتدئين للبدء بها و الاستفادة من تجارب الخبراء

aminetns
03-27-2016, 23:28
استعملت طريقة النسخ من قبل لكن النتائج كانت سلبية يعني انت وحظك شكرا جزيلا لك أخي الكريم على الموضوع،،، بالتوفيق إن شاء الله،، والسلام عليكم ورحمة الله تعالى و بركاته،،

doaa sary
03-28-2016, 02:01
اولا مع اى شركة
ومين التاجر
عموما انا عن نفسى لا اثق ف اى تاجر مهما كان خبرتة
وافضل اتاجر لنفسى
بالتوفيق والارباح لينا جميعا

أم مهيرة
05-24-2016, 16:34
اخي العزيز الافضل عدم التعجل الى دخول السوق عن طريق نسخ الصفقات او التوصيات وغيرها من الطرق
دون اكتساب خبرة والسير خلف الشائعات
يجب ان تكون مستثمر واعي يعي كل خطوة له بالسوق دون تعجل

Slimane.80
05-24-2016, 16:50
بسم الله الرحمان الرحيم
موضوع مهم مشكور اخيالغالي على الموضوع المميز
دمت طيبا.
:bravo::bravo:

saleh05
05-24-2016, 16:59

مشكور اخي الكريم على هذا التحليل المميز والمفيد الذي قدمته لنا

و الذي نتمنى ان يكون قد استفاد منه كل من دخل الموضوع

و تقبل مروري

dhmo
05-25-2016, 03:05
اخي العزيز الافضل عدم التعجل الى دخول السوق عن طريق نسخ الصفقات او التوصيات وغيرها من الطرق
دون اكتساب خبرة والسير خلف الشائعات
يجب ان تكون مستثمر واعي يعي كل خطوة له بالسوق دون تعجل

ووقت العمل مع الاخبار هنا لابد من ان لا الحكم اخي بالسيوله دي لان جني ارباح كبيره ممكن تحصل صدفه لكن المحافظه على مستوى ربح معين لفتره طويله او بصفه مستمره هو الفيصل
هنا الي بيفرق بين المتاجر الناجح والعكس

AHMED NOLE
05-25-2016, 03:14
شكرا لعى الموضوع هنا نماذج كبيرة بالفعل للنجاح فى هذا السوق بالتوفيق للجميع ان يكون هناك استفاده منهم فى التعامل فى السوق ده والله يوفقكم والله المستعان ومزيد من الموضوعات الممزيه ف السوق هنا

mohamed321
05-25-2016, 03:33
احسنت اخي الكريم على الموضوع و على الراي و على الطرح القيم و على المعلومات القيمة التي تقدمت بها وأتمنى أن نراك تحقق الكتير إن شاء الله، و بالتوفيق لك و للجميع إن شاء الله ونتظر المزيد من الموضوعات التي نتعلم منها كيفة التداول االصحيح انا احب اعتمد على نفسي حتى اكون مطمن على فلوسي وتعلم هذا املجال ولا اعتمد ع احد

abdomj
05-25-2016, 04:25
يا سلام اخى الكريم هذا شىء جميل جدا حقا واستراتيجيه رائعه ومكسبها جميل
بجد اشكرا اخى جدا وشكرا جزيلا واتمنى ان تنزل مواضيع مثل هذة دائما

hossam123
05-25-2016, 12:33
علي حسب راس مالك وعلي حسب المخاطرة اللي ممكن تعرض حسابك ليها ان شاء الله ممكنتعمل ارباح كبيرةاعتقد دى ميزة من ميزات الفوركس

mohammadd
06-20-2016, 13:34
اخى العزيز انه من الافض فكرة انا برده امتنعت عن المنتدى لمد السلام عليكم اخي العزيزوالمهم التعليم اولا والفوركس سينتظرك الى ان تنتهى من والحمد لله الهندسةامتحكليمن ة اناتكا لسلامانا انك خلصت الفاضل ثانوية عاما لشهرين اللى فاتوك دولة على خير وان شاء الله تقدر تحقق النجاح الباهر فى كلية تاطب البيطرى وعلىة شهرين او اقل قليلا لانى كنت مشغول بامتحانات السنة النهائية وشكراا

رومانى
06-20-2016, 13:49
بالنسبة لموضوعك هذا الذى كتبته : ربح 200 دولار في أقل من 3 ساعات باستخدام خاصية "نسخ المتداولين الناجحين
شئ طبعا ولا فى الخيال ممكن يكون هذا بالفعل حقيقى .

analyst
06-20-2016, 14:12
ومن قال لك اخي الكريم ان هذا غير موجود في اي شركة اخرى ؟؟ اغلب الشركات صديقي العزيز تمتلك هذه الخاصية كما ان هناك موقع يسمى zulu trader كذلك يقدم هذه الخدمة في مجموعة من الشركات

ebnmasr
06-20-2016, 14:40
*************الـسـلام عليكـم ورحـمة الله وبـركاتـه
مـوضـوع رائـع وجـمـيـل واسـتـفـدت منـه كـثـيـرا
شـكـرا لــجـهـودك وتعـبـك فى نشـر هـذا الـمـحتـوى الاكـثـر مـن رائـعتحياتى لجميع اعضاء مـنـتـدى فـوركـس الـعرب الـكـرام
دمـتـم فـى حـفـظ الله والـسـلام عـلـيـكـم ورحـمـة الله وبـركـاتـه *************307

abokamar
06-20-2016, 14:44
السلام عليكم
بالتوفيق

ghost.mastar
06-20-2016, 17:57
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته اولا يا اخى ممنوع الدعاية او الاعلان عن شركات اخرى فالمنتدى يخص شركة انستا فقط

bodamj
06-20-2016, 19:12
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته انصحك اخى الكريم متعملش اى دعايه او اعلانات هنا
فى المنتدى علشان متاخدتش بان ويضيع مجهودك من الردود وهذة الاشياءء وتقبل تحياتى

elmhali
06-20-2016, 20:12
سلام عليكم ورحمه الله وبركاته شكرا علي موضوع تلك شركة تافهمة بمعني الكلمة لاتضيع وكتك فيها وكدلك هي مشبوهة وغير صادقة

hosam1982
06-21-2016, 01:50
السلام عليكم
اخي انت تخالف قوانين المنتدى ولا تحترم عقول الاعضاء كما انك بكل صفاقة تروج لشركة اسرائيلية والجميع يعرف هذا والحقيقة اني لو سوف اربح 2000 دلار وليس 200 فقط لن اقوم بالتعامل مع هذه الشركة المشبوهة

رومانى
06-22-2016, 00:28
موضوعك الذى كتبته عن : ربح 200 دولار في أقل من 3 ساعات باستخدام خاصية "نسخ المتداولين الناجحين
ارى انه فيه مبالغات كبيرة وشئ لا يصدق اطلاقا ولكن شكرا وبالتوفيق .

mohammadd
06-22-2016, 11:55
اخى العزيز انه من الافض فكرة انا برده امتنعت عن المنتدى لمد السلام عليكم اخي العزيزوالمهم التعليم اولا والفوركس سينتظرك الى ان تنتهى من والحمد لله الهندسةامتحكليمن ة اناتكا لسلامانا انك خلصت الفاضل ثانوية عاما لشهرين اللى فاتوك دولة على خير وان شاء الله تقدر تحقق النجاح الباهر فى كلية تاطب البيطرى وعلىة شهرين او اقل قليلا لانى كنت مشغول بامتحانات السنة النهائية وشكراا

nonam
06-23-2016, 02:55
السلام عليكم ..... من المهم اختيار الحد الكويس اللي من الممكن ان يتعامل مع التداول الحقيقي ومن المهم ان يكون التعامل مع الادوات بتاعه التداول من اهم الادوات اختيار المتداول الحصحيح ومن المهم التعامل معاه
بالتوفيق ان شاء الله في التداول

ramzi77
06-23-2016, 11:28
السلام عليكم ورحمه الله تعالى وبركاته اما بعد شكراً يا اخواني أعضاء ونشطاء المنتدى الراقي والجميل على المعومات المقدمة في انتضار معلومات أخرى

رومانى
06-23-2016, 11:52
بالنسبة لهذا الموضوع الخاص بـربح 200 دولار في أقل من 3 ساعات باستخدام خاصية "نسخ المتداولين الناجحين"
لا اعلم ان كان هذا النظام معمول به فى شركة انستا فوركس ام لا ولكنى لا احبذ هذا النظام وبالتوفيق.

nour3iny
03-02-2017, 02:48
السلام عليكم ورحمه الله تعالى وبركاته
دى خدمه الفوركس كوبى وطبعا موجود فى انستا فوركس ولكن موضوعك يعتبر مخالف اخى لان هذا دعايه لشركه اخرى

Mo7a
03-02-2017, 07:54
السلام عليكم ورحمه الله وبركاتة
اخي الكريم المنتدي هنا ملك لشركه انيستا فوريكس ويمنع عمل دعاية الى الشركات الاخري ومعظم شركات الفوريكس توفر خاصيه النسخ فى التداول

forexguid
03-02-2017, 09:25
انت شخص اناني حتى لا اقول نصاب تشهر لاسؤا شركة فوركس اولا ليست هي الوحيدة
من فيها نظام النسخ ثانيا انت كلما يهمك الريفريل مثلما غعل امين رغبب و نسبة المشاهدات

محمدفؤاد
03-02-2017, 09:39
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته اخى الغالى اهم حاجه هنا انك تدخل صفقات نسبه
النجاح فيها قويه علشان تقدر تحقق فيها ربح جيد وكده وعلشان تقدر تصل فيها وتقلل من الخسائر

bakup28
03-02-2017, 10:56
السلام عليكو ورحمه الله وبركاته
ن شركات التداول الاجتماعي المشهوره انا لي حساب بها ولكن للاسف
لم يحالفني الحظ من خلالها هذا من جهه ومن جهه اخرى فانك قد
خرقت القوانين المرعيه وروجت لشركه اخرى

Zinou0008
03-02-2017, 10:59
و عليكم السلام ورحمة الله وبركاته اخي الكريم
نشكرك على تقاسم هذه التجربة
و أنا معك في أن هذه الطريقة مفيدة
و أدعو كل المبتدئين للبدء بها و الاستفادة من تجارب الخبراء

drahmedmagdy
03-02-2017, 11:23
بسم الله الرحمن الرحيم اللهم صلى على محمد صلى الله عليه وسلم
مشكور اخي الكريم على هذا الطرح الارئع وارى ان طبعا اولا يا اخى ممنوع الدعاية او الاعلان عن شركات اخرى فالمنتدى يخص شركة انستا فقط
وانصحك بالابتعاد عن هذه الشركة لان سمعتها ليست جيدة نعم اخي هذه وحده من شركات التداول الاجتماعي المشهوره انا لي حساب بها ولكن للاسف لم يحالفني الحظ من خلالها هذا من جهه ومن جهه اخرى فانك قد خرقت القوانين المرعيه وروجت لشركه اخرى دعائيا ربما بغير قصد وهذا غير مسموح حسب تعليمات المنتدى وتقبل مروري

saroonah
03-02-2017, 11:50
تربح 200 دولار في أقل من ثلاث ساعات اعتقد أن الأمر فيه شي يعني بتقدر تكسب الكثير في اليوم ولكن ماذا تستفيد الشركة إذا كانت توزع أرباح واسميها مجانية لأنه ليس فيها اي تعب بل نسخ ولصق

rapeaezzat
03-02-2017, 11:56
بسم الله الرحمن الرحيم
يجب عليك ان تاخد بالك من اللى انت كتبة لانك كدة بتعمال مشاكل فى
حسابك ويا اخى انصحك ان تبتعد عن هذا الشركة لانها غير موثوق فيها وشكرا

remon2010
03-02-2017, 13:47
السلام عليكم جميعا
اخى العزيز هذه خاصيه نسخ الصفقات
احد الخدمات التى تقدمها شركه انستا لعملائها وهى من انواع الدعيا للشركه
تقبل مرورى

alonsoo
03-02-2017, 14:27
بارك الله فيك اخى الفاضل انا احب التداول عن نفسى بمفردى حتى اتعلم جيدا طرق التداول المختلفة وانعم بادارة راس مالى بطريقتى

abumazen
03-02-2017, 14:34
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته خاصيه حلوه ولكن لها خطورتها اذ انك ممكن تنسخ من حد بيتاجر بمارجن علاالي ورافعه عاليه وحسابك لا يتحمل ذلك

مروه عصر
03-02-2017, 14:56
السلام عليكم
شكرا لك على هذا الموضوع فهناك شركات كثيره تعمل على نسخ الصفقات من خلالها حتى تحصل على ارباح كبيره من خلالها حتى تتعلم ونستطيع ان تعمل بمفردك...

Mr Fathy
03-02-2017, 15:02
بسم الله الرحمن الرحيم اعتقد يا زعيم ان انت كدا خالفت القواعد والاصول الخاصة بالمنتدى هنا لان انت بتعلن لشركات تاني . انا كنت فاكر انو نظام النسخ فى انستا نفسها

abd elhamed
03-02-2017, 15:04
اشكرك على موضوع ربح 200 دولار في أقل من 3 ساعات باستخدام خاصية "نسخ المتداولين الناجحين" وسيتم تجربته وموافاتك بالنتائج الذى سيحققها
واتمنى لك تمام الصحه والعافيه

freetrade
03-02-2017, 15:07
مؤكد مبلغ زي ده ربح في فترة زمنية قليلة ده بيحمل في طياته الكثير من المخاطرة فانا بحذر اخواني المبتدئين في المجال من الانسياق وراء مثل تلك الاغراءات

Fouly
03-02-2017, 15:08
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته اخى الكريم
شكرا على هذه المشاركه الجميله والطرح هذا
اخى ممنوع الدعايه على هذا المنتدى لانه خاص بشركه انستا
وانا قريت ان الشركه دى نصابه

ابوعلى
03-02-2017, 15:12
السلام عليكم ورحمه الله اخى الكريم شكر ليك علىالتعاون ده وربنا يوفق الجميع ان شاء اللهتقبل المرور اخىالكريم

HANAN59
03-02-2017, 15:38
اخي العزيز بعيد عن ان الاعلانات ممنوعه في المنتدي لكن اريد ان اوضح شي ان مش كل المبتدئين يستطيع الربح بسهوله ذي ما حضرتك بتقول لان بكل سهوله ممكن ان تخسر كل ما اودعته لكن من اهم مميزات شركه انستا انها تعطي لك بونص لكي تقوم بالتداول به حتي وان خسرته لم تخسر فلوسك وتكون خسرت فقط البونص

muhammad ismail
03-02-2017, 15:50
دى طريقه الفوركس كوبى ودى مشروع فى الشركه وتقدر تعملها مع اى متداول ناجح بحيث انك تنسخ صفقاته بحسابك
وتستفيد من الارباح وانت مش مطالب بعمل شئ ودة افضل طبعا

zakariacr07
03-02-2017, 18:45

أخي الكريم لقد قمت بالدعاية لشركة أخرى و أظن ان هذا ممنوع و يمكن يعرضك للحضر

MOHAMED SAID ELSAYED
03-02-2017, 19:45
السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته..........فى الحقيقه انا لسه مبتدا فى المنتدى جديد ومش هقدر افيدك والله ولى التوفيق

ahmedm
03-02-2017, 21:16
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته قبل مدخل الموضوع وانا عارف انه اعلان بسبب العنوان الجذاب والمغري ممنوع يا بطل الدعاية لشركات تانية واتقي الله وأتكلم بصدق عشان تحقق 200 دولار في 3 ساعات محتاج تكون محترف جدا في الفوركس ومعك راس مال كبير

skylol
03-02-2017, 21:22

اخي الغالي اول شيء ممنوع الدعاية لشركة اخرى وشركة ايتورو شركة يهودية انصح الجميع بالخروج منها

big.pharaoh
03-02-2017, 21:29
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته .... يا غالي موضوع مخالف لانه ممنوع الدعايه لشركه اخرى غير انستا في هذا القسم

emin14
03-02-2017, 21:51

Abu_Yassin
03-03-2017, 00:21
وعليكم السلام ورحمة الله وبركاتة أخى الكريم منتدى فوركس العرب خاص بشركة أنستا فوركس ولايجوز لك الترويج أو الدعاية لأى شركة وساطة أخرى وبخصوص نسخ الصفقات فنسخ الصفقات متاح أيضا على شركة انستا فوركس وبالتوفيق لك ولجميع اعضاء المنتدى الكرام

latraaa
03-03-2017, 14:30
مشكور أخي الكريم على المضووع و على الراي و على الطرح و على اية حال أخي الكريم أقو لكل و للجميع انه يمكنك من خلال المنتدى أن تقدم الكثير من النتائج الراقية الفقيمة و هدا من خلال المنتدى و فقط إن شاء الله

magic777
03-03-2017, 14:38
الفوركس كوبي فيه متاجرين بالفعل جيدين جدا وفيه مخاطرين بس الي بيحصل على الربح ده في الوقت ده بيكون عن طريق مخاطره وكده
وطبعا استمرار ده صعب

ayman samy
03-03-2017, 14:55
بسم الله اخي الكريم انا لا احفز هذه الطريق في التداول وانت ايضا تخالف قوانين المنتدي بالدعايه للشركه اخري ويمكن ان تتعرض الي غلق حسابك وتاجر الاوراق المليه لابد له ان يعتمد علي علي نفسه ويقوي قدراته ومعلومته وشكرا

Ayman Abdellatif
03-03-2017, 15:52
السلام عليكم و رحمة الله و بركاتة
مشكور اخى الفاضل على هذا الطرح المفيد الا اننى لا اميل الى التداول بطريقة نسخ الصفقات من المتداولين و افضل ان اقوم بالتحليل بنفسى عسى ان يستفاد من هذه الطريقة باقى الاعضاء و ارجو ان تتقبل مرورى

yousseff
03-03-2017, 15:59
سلام عليكم ورحمه الله
بس شركه انستا افضل بكثير

sob81
03-03-2017, 16:17
هذا الربح كبير جدا ويكون على الاخبار وفى خطورة بعض الشئ على التتداول فى وقت الاخبار وتحتاج الى الخبرة فى التتداول
واختيار الازواج التى تتاثر بالاخبار

zouga91
03-03-2017, 16:36
بسم الله الرحمن الرحيم و السلام عليكم ورحمة الله وبركاته اعتقد ان هذا لامر جد صعب خصوصا اذا كان راس مالك صغير انصحك نصيخة اخوية ابتعد عن نسخ اعمل لنفسك اجتهد لكي تصل فانسخ فياعتقادي قمار لانك تراهن على شخص ما ليك يربحك اويخسرك مجرد راي وانت حر

khaled212
03-03-2017, 17:19
السلام عليكم ورحمه الله وبركاتة
الحمد لله والصلاة والسلام علي سيدنا رسول الله
:rules: شركة أنستا فقط هي من نتعامل معها هنا ولابد من عدم وضع أي اعلاانات لشركة أخري
وبالتوفيق للجميع .
تقبل مروري ............

ilyestoumi
03-03-2017, 17:59
بســـم الــــــله و الصلاة على رسول الله
السلام عليكم اعضاء منتدانا فوركس العرب
ممنوع الدعاية او الاعلان عن شركات اخرى
فالمنتدى يخص شركة انستا فقط

بالتوفيق لصاحب الموضوع
ارباح وفيرة بــــــــاذن الله

capoeira
03-03-2017, 19:07
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته ان المنتدى الذى نشارك به هو منتدى خاص بشركة انستا فوركس وممنوع
ان تقوم بالدعاية لشركة اخرى وحتى اذا لم يكن ممنوع الافضل الا تفعل ذلك فى منتدى شركة منافسة يمكنك نشره
فى اى منتدى اخر

mirinda
03-04-2017, 04:34
اولا اخي ممنوع لاعلان عن شركات في المنتدى
ثانيا لماذا نجري وراء الايداعات ومعنا شركة تعطينا بونص مجانى للابداع لا اري داعي لشركات اخري يمكن أن تكون نصابه

mearvat
03-04-2017, 06:53
مميزات جميله جدا بس هل يوجد قوانين مختفيه معقده ولا لا يوجد قوانين تعقد المتداول وتجبره ان يخسر او ان تحظر حسابه بدون اسباب او ان ؤتظهر اشياء اخري لم يتم الاعلان عليها

waelmma
03-04-2017, 07:45
:)):)):)) بارك الله فيك اخى الفاضل ومنتظرين منك المزيد ان شاء الله وربنا يوفقك اخى
ومنتظرين منك المزيد ان شاء الله وربنا يوفقك اخى :o:))

maye
03-04-2017, 08:13
شكرا لك يا سيدي على طرح هذا الموضوع واتاحة الفرصة لتبادل الاراء والخبرات للوصول للرأي الأنسب
اتمنى لحضرتك دوام التوفيق

ابوفؤاد
03-04-2017, 08:26
هذه الخدمه متاحه على انستا ايضا و باكثر من طريقه و ايتورو ليست الشركه الةحيده طكا تدعى و ايضا امستا افضل لان هنا من المتدوالين من يمكن ان تنسخ صفقاتهم باكثر من طريقه و باى مبلغ

محمدفؤاد
03-04-2017, 09:43
السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته اخى الغالى تتيح لأي متداول في الشركة إمكانية نسخ
صفقات نشطة لمتداولين ناجحين وبذلك يمكنك تحقيق نفس نسبة الربح التي يحققوها هم بمجرد الضغط عل

abo.tali.wtalin
04-10-2017, 20:22
بسم الله الرحمن الرحيم
جزاك الله كل خير على طرحك لمثل هذه المواضيع انا كمبتدا استفد كتير والله الموفق المستعان

مصطفي السيد
04-16-2017, 14:12
السلا معليكم ورحمه الله وبركاته
اخي الكريم انت تنتهك قوانين المنتدي
بعدم جواز الدعايه لشركات اخري والذي
تقوله غير مقنع تماما وغريب

saidassouik
04-16-2017, 14:23
السلام عليكم
لا يغرنكم الامر فشركة ايتورو سمعتها سيئة أما النسخ فلا يعطي أرباح كبيرة كما يروجون فب 100 دولار لن تريح سوى بضع 5 أو 6 دولارات في أسبوع كامل
كما ان ايورو لا تعطي أي بونص
لذلك لا أنصكم ب ايتورو بل شركة إنستافوركس أحسن منها

ramisayed04
04-16-2017, 14:34
السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة
هل خاصيتة اانسخ موجودة فى شركة انستا وان وجدت كيف يمكننى الا الستفادة منها
شكرا لكم على مجهودكم الرائع

sinaa
04-16-2017, 14:39

بدر اشطيبي
04-16-2017, 14:54
فكرة جميلة لكني اعتقد انه من اولويات المتداول هو الاستقلالية في
اتخاذ القرارات التداولية بحيث يقوم بتحليل شخصي شكرا لكم

عاطف محمد
04-16-2017, 15:19
السلام عليكم اخي الكلريم لا احتاج لاحد ان يشتغل بدل مني لا احس بطعم النجاح حتى ولو ربحت لا تشتغل بعقل غيرك وبعدين هذا المنتدى بيقدم لك نفس هذة الخاصيه

M0hsenalawady
04-16-2017, 15:25
السلام عليكم ورحمة اللة وبركاته تحياتي
اخي الكريم مشكور على هذا الموضوع وطبعا أنصحك بعدم نشر دعايه عن شركات اخري لأن ذلك مخالف لقوانين المنتدي

Mohammed Darwish
04-16-2017, 15:30
بسم الله الرحمن الرحيم السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته والصلاة والسلام على أشرف الخلق سيدنا محمد حياك الله أخي مشكور أخي على هذة الشروحات التي يستفاد منها الكثير من الاعضاء وخاصة انا وارجو ان تستمر في تقديم مثل هذة المعلومات يعطيك العافية اخي وارجو ان تستمر في تقديم مثل هذة المعلومات القيمة تقبل مروووووري تحياتي لكك والله الموفق والله المستعان13

Mohamed Youssef
04-16-2017, 15:35
السلام عليكم و رحمة الله و بركاته ,,
شكرا لك اخي الكريم على طرحك للمــوضوع
لا يوجد هذا فى الفوركس لو ساحر مش هيعمل كده
اتمنى لك كل التوفيق لك و لجميع الاعضاء

جمال صادق
04-16-2017, 15:41
لابد من ان نعمل على تعلم الكثير من الفمايهم المعروفة و من الافشل ان نتخدجم المزيد من الاستراتيجيات التى تعتبر معروفة و فهم المزيد منها اهتمام واضح للعمل بها

fouadar
04-16-2017, 15:46
السلام عليكم و رحمة الله و بركاته كل عام وانتم بخير اخواني
دولار فى اقل من 3 ساعات دة امر صعب جدا
جزاك الله كل خير و تقبل مروري

joseph2
04-16-2017, 15:50
فيما يخص موضوعك هذا ممنوع وضع الاعلانات اخي وانا
شخصيا سمعت بلي الشركة ليست جيدة في التعامل ابدا
تقبل مروري شكرا

akram mohamed obaid
04-16-2017, 19:49
اخي اعتقد انك خالفت شروط العمل بالمنتدى لانك قمت بالنشر والدعايه لشركه اخرى غير شركه انيستا وهذا الامر مخالف لشروط الحصول على البونص بالاضافه الى وضعك لروابط لشركات او اشخاص

Mahmoud salman
04-16-2017, 19:56
السلام عليكم ورحمه الله وبركاتو مرحبا اخي الحبيب ارجو ان تتقبل مروري واود ان اشكرك علي هذا الموضوع الرائع الذي قد استفت منه كثرا وبالتوفيق والنجاح للجميع ان شاء الله

zouga91
04-16-2017, 20:06
بسم الله الرحمن الرحيم و السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته اخي الكريم انصحك باعتماد على نفسك في التداول لان النسخ يعتبر قمار ي رايى لان تراهن على سخص ما ليربحك وان لم يربحك يخسرك وانت لاتعمل اي مجهود

mid0killer
04-16-2017, 20:47
والله العظيم انا شخصيا لا اقتنع ابدا بطريقة النسخ هذه لان ممكن برضوا فى خلال ساعه تخسر حسابك كله مع الشخص اللى انت نسخه مهما كنت انت واثق بيه وعارف لان ممكن استراتيجيته تعاند معاه شهر مثلا بلاش دي افرض الراجل دا اعتزل فوركس هتعمل ايه بيبقي لازم تتعلم من الان فوركس

adamarwan
04-16-2017, 21:20
نعم فى هدا المجال اخى لا يمكن ان تقول
على شيئ لا يمكن ممكن ان تربح حتى اكتر
لكن لبد من ان تتمكن من ان تفهم المبادئ اتى تعتمد عليها
فى التداول
وحظ موفق

KARIM2017
04-16-2017, 21:26
السلآم عليكم ورحمه الله وبركاته
تحيه طيبة وبعد
أخي الفاضل انت تنتهك قوانين الفوركس
وتروج لشركات أخري ومن الممكن ان تكون شركات نصب كبري اما الفوركس فهو بالتأكيد اكبر صرح عالمي في التداول السليم الموفق الذي نحن فيه اسره واحده

magdylotfy2
04-16-2017, 22:13
بسم الله الرحمن الرحيم وبه نستعين
اللهم صلى على محمد صلى الله عليه وسلم
انا ارى فى هذه النقطة التى هى من اهم نقاط الفوركس التى تستحق النقاش ان طبعا انا شخصيا لا اقتنع ابدا بطريقة النسخ هذه لان ممكن برضوا فى خلال ساعه تخسر حسابك كله مع الشخص اللى انت نسخه مهما كنت انت واثق بيه وعارف لان ممكن استراتيجيته تعاند معاه شهر مثلا بلاش دي افرض الراجل دا اعتزل فوركس هتعمل ايه بيبقي لازم تتعلم من الان فوركس تقبل مرورى ... بارك الله فيك اخى وجزاك الله خيرا .... بالتوفيق لك ولكل اعضاء منتدانا الكريم

amir anwar
05-31-2017, 19:13
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته هذه الخدمة جيدة و انا معك انها ممكن تحقق لك مكاسب كبيرة في وقت قليل لكنك لن تتعلم شيئآ من هذا النسخ اخي
لا تعطني سمكة ولكن علمني كيف اصطاد

michael1
05-31-2017, 19:16
السلام عليكم ورحمه اللة وبركاته
صديقى الغالى فى المنتدى انا اعتقد ان نسخ الصفقات
فىالتداول على الفوركس من اهم الامور فعلا فى التداول على الفوركس السهل

haitham salama
05-31-2017, 21:20
أعتقد أخى الكريم أن تلك المضاربة تملكها الحظ ولم تراعى إدارة راس المال الصحيحة، كما يمكن أن يرتفع سعر زوج العملة أو ينخفض وفقا للأخبار المتداولة أخى الكريم

zakariacr07
06-04-2017, 21:24

ممكن حسابك يعرض للحضر أخي الكريم لأنك تشهر لئركة أخرى من غير أنستا فوركس و النسخ يشجع على الكسل فقط أخي و لن تتعلم شيء

m7med
06-04-2017, 21:26
((السلام عليكم و رحمة الله و بركاته ))
انا ايضا يا اخي الكريم مشترك في نظام نسخ الصفقات و في نهاية هذا الموضوع الرائع اتمني من الله ان تكون في تمام الصحة والعافية وايضا اتمني من الله ان يرزقنا من هذا المجال الرائع

سليم الحمادي
06-04-2017, 21:34
السلام عليكم
شكرا جزيلا على مشاركتك الهادفه لكني اخالفك الراي
فالواحد يطب عليه التعلم والتدرب والاعتماد على نفسة افضل له
تقبل ودي

amine-14
06-04-2017, 21:51
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته اخي الكريم يا اخى ممنوع الدعاية او الاعلان عن شركات اخرى فالمنتدى يخص شركة انستا فقط

hamadasalama
06-07-2017, 02:16
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته شكرا جزيلا علي الموضوع المميز وان شاء الله نربح اكثر واكثر ونجتهد في الدرسه والتحليل وموفقين جميعا باذن الله تعالي

abo.tali.wtalin
06-08-2017, 17:44
السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة
طب نفرد ان انا نسختت هذة الصفقات بعد تحرك السعر طب اكيد انا هحسر صح مظونش انهو جيد مرة هتربح والباقى تخسر
والله الموفق للجميع وبرجاء تقبل مرورى على مواضيعك

capoeira
06-08-2017, 18:16
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته انت تخل بشروط المنتدى حيث يحظر على اى عضو ان يقوم
بالاعلان لاى شركة وساطة اخرى ئر شركة انستا فوركس وبذلك انت تعرض نفسك للحظر

mostafa ilsawi
06-08-2017, 19:03
باسم الله الرحمن الرحيم
الاخ الكريم بعد السلام عليكم ورحمه الله وبركاته هذه الخدمه موجوده في شركتنا الموثوق بها فلماذا نجرب شركه اخري عجبي
تقبلوا تحياتي

hooda
06-09-2017, 13:52
السلام عليكم ورحمه الله تعالي
اكيد بكون عايز اه يكون دليه خبرات عالية جدا فى السوق وبكدة التاج بتطلب منه التدريبى على كيفية ربح بالتوفيق للجميع ,تقبل مروري

zakariacr07
06-11-2017, 20:23

أخي الفاضل لا نريد هذه الأرباح الوهمية و هذا المنتدى خاص بشركة أنستا فقط أتمنى أن لا يتم حضر حسابك بسبب هذا الموضوع

amir anwar
06-12-2017, 17:58
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته... شكرآ علي المعلومة أخي لكن نشر روابط احالة في المنتدي يعتبر مخالف ارجو عدم تكرار هذا الخطأ مرة أخري

Mhd nour
06-12-2017, 18:01
تحياتي أخي الفاضل لا نريد هذه الأرباح الوهمية و هذا المنتدى خاص بشركة أنستا فقط أتمنى أن لا يتم حضر حسابك بسبب هذا الموضوع و أفضل ان اعتمد على نفسي في التحليل و التداول

عاطف محمد
06-12-2017, 18:36
السلام عليكم اولا يا اخى ممنوع الدعاية او الاعلان عن شركات اخرى فالمنتدى يخص شركة انستا فقط وانصحك بالابتعاد عن هذه الشركة لان سمعتها ليست جيدة بالتوفيق

Ayobe
06-12-2017, 19:06
أخي الفاضل بعد أذنك لا يمكنك وضع دعاية هنا في المنتدي ممكن يكونلك سبب غلاق حسابك المهم نصيحة الاعتماد على النفس في هذا المجال وفقك لله تحياتي
تقبلو مروري

M0hsenalawady
06-17-2017, 18:16
السلام عليكم ورحمة اللة وبركاته
ياعزيزي الفاضل بصراحة انا لااحب الفوركس كوبي وافضل الاعتماد على المجهود الشخصي للوصول للخبرة والمهارات الخاصة بالتداول وبعدين انت بتعمل دعايه عن شركات اخري وذلك مخالف لقوانين المنتدي

M0hsenalawady
06-22-2017, 18:31
السلام عليكم ورحمة اللة وبركاته
ياعزيزي الفاضل بصراحة انت كده بتعمل دعايه عن شركات اخري وذلك مخالف لقوانين المنتدي وانصحك بالبعد عن ذلك حتي لايتم حظر حسابك وانا عن نفسي لاافضل الفوركس كوبي وافضل الاعتماد على المجهود الشخصي للوصول للخبرة والمهارات الخاصة بالتداول

hamadasalama
06-22-2017, 18:43
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته مشكور يا محترم علي افادتك لنا وان شاء الله نستفيد من هذا الموضوع ونجربه ونحقق ربح 200 دولار بشكل يومي ..................ز