PDA

View Full Version : مؤتمرات ومعارض الفوركس فى الوطن العربى

HAJJOUB
05-18-2015, 22:05
عند الإعداد لهذا الموضوع وجدت ان الدول العربية (الامارات – الاردن – قطر ودول الخليج بشكل عام) تسعي للتعريف بالفوركس من خلال مؤتمرات ومعارض تسلط الضوء علي التطورات في السوق ويعرض فيه الجديد بالنسبة للاستراتيجيات وطرق تحليل جديدة ، مؤشرات مستحدثة في هذا السوق الضخم المتجدد باستمرار و ايضا حلقلت نقاشية نستفيد منها جميعا كتجار في سوق تداول العملات وهناك العديد من المؤتمرات مثل
مؤتمر ترند بارض المعارض مدينة نصر بالقاهرة في او يناير من كل عام .
ايضا الملتقي الارشادى للنفط والعملات في السعودية بجدة
معرض لبنان للفوركس وادارة الحسابات
مؤتمر الاردن للفوركس
قمة الشرق الأوسط وشمال افريقيا لادارة صناديق الاستثمار
منتدى الشرق الاوسط للاستثمار والتداول الالكترونى
معرض الكويت للمتدوالين
المؤتمر العالمي لإدارة الاستثمارات البديلة في الشرق الأوسط
مؤتمر القمة الاسلامية للتجارة العالمية

jamila cchahed
05-31-2015, 18:39
بسم الله الرحمان الرحيم معرض الكويت للمتدوالين
تقبل مروري
والسلام

a7med sniper
05-31-2015, 20:06
بسمع كل فتره عنها فى مصر مثلا ولكن عموما لم احضرها من قبل مش عارف الصراحه

ممكن كيون فى اى استفاده منها او لا والله المستعان وبالتوفيق لكم فى السوق

dhiebj316
05-31-2015, 22:56
بسم الله الرحمان الرحيم
السلام عليكم و رحمة الله و بركاته
مشكور اخي الكريم على هذا الموضوع

aligharbi316
06-01-2015, 00:40
السلام عليكم
ورحمة الله وبركاته*
مشكور أخي الكريم على طرحك لهذا الموضوع الهام والذي
سيستفيذ منه العديد من الأعضاء.
بالتوفيق للجميع
وتقبل مروري

هاشم احمد
06-01-2015, 02:01
بسم الله الرحمن الرحيم والصلاة والسلام على اشرف المرسلين سيد الخلق اجمعين محمد صلى الله عليه وسلم اما بعد
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
الله ينور على الشرح البسيط والسهل للمتلقى ونعم الشرح الممتاز فتح الله عليك يا اخى والى الامام دائما باذن الله

aimenbougha
06-01-2015, 02:04
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته اخى ..
للاسف لا استطيع ان اقدم لك اجابه عن هذا التساؤل فليس لدى معلومات كافيه عن هذا الموضوع
اتمنى ان يقوم احد الاعضاء المتخصصين او اصحاب الخبرات بالاجابه عليك......

chirikhan
06-04-2015, 19:32
الماتمرات والمعارض تبع الفوركس في الوطن العربي لا يمكن الا ان تشير الى ان السوق انتشر بقوة في البلدان العربية وبات احد الاسواق التي يستثمر فيها الانسان العربي

saiddeco
06-05-2015, 20:05
سلام عليكم بالنسبة لدول الخليج فإنهم اصحاب الثروة الغربية و الذين يستطعون الدخول الى هذا السوق بوزن تقيل و التحرك فيه بسلتسة و هذا تاتير سيفيد العالم العربي اما باقي الدول فهم ضعفاء ماديا بالمقارنة مع الباقي

omar samy
06-05-2015, 20:48
تقبل مروري
والسلام

ehabbob
06-05-2015, 20:52
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
شكرا اخى العضو على ما قدمته من معلومات تفيد بها وتزيد بها معرفة باقى اعضاء المنتدى
والله ولي التوفيق

MOHAMED in forex
06-05-2015, 20:56
بسم الله الرحمن الرحيم والصلاة والسلام على اشرف المرسلين سيد الخلق اجمعين محمد صلى الله عليه وسلم اما بعد
الله ينور على الشرح البسيط والسهل للمتلقى ونعم الشرح الممتاز فتح الله عليك يا اخى والى الامام دائما باذن الله

ilyes chaieb
06-05-2015, 21:07
صحيح انا قرأت ذات مرة ان السعودية بصدد منح رخص لشركات الفوركس لتباشر عملها بشكل قانوني و بالتالى هى بالفعل تدعم هذا المجال

MOHAMED in forex
06-05-2015, 21:27

al-Mashhadani64
06-05-2015, 21:31
السلام عليكم ورحمة الله تعلى وبركاته
مشكور اخي الكريم على النشر الجيد حول مؤتمرات ومعارض الفوركس فس الوطن العربي نتمنى الاستفاده منها وننتظر المزيد وتقبل مروري

omar samy
06-05-2015, 21:38
سلام عليكم بالنسبة لدول الخليج فإنهم اصحاب الثروة الغربية و الذين يستطعون الدخول الى هذا السوق بوزن تقيل و التحرك فيه بسلتسة و هذا تاتير سيفيد العالم العربي اما باقي الدول فهم ضعفاء ماديا بالمقارنة مع الباقي

AdhamCl
06-05-2015, 22:57
السلام عليكم و رحمة الله تعالى و بركاته.... مؤتمر القمة الاسلامية للتجارة العالمية ربي يوفق الجميع انشاءالله او كل العرب تستفاد

ibrahim forex
06-06-2015, 04:05
بسمع كل فتره عنها فى مصر مثلا ولكن عموما لم احضرها من قبل مش عارف الصراحه

ممكن كيون فى اى استفاده منها او لا والله المستعان وبالتوفيق لكم فى السوق

ziyaddn
06-06-2015, 16:13
شكرا لك اخي الكريم على الشرح الوافي لموضوع الربح والخساره في الفوركس والاحتفظ بمراكز الربح والله يااخي سوق عجيب غريب كيف تون هو يصير ضدك لانه سوق لاينتظر احدا انه متاحرك دائما وتقبل مروري

ahmedbourezg
06-06-2015, 16:38
تقبل مروري
والسلام

MEDHAT MOUSTAFA
06-11-2015, 12:52
بسم الله الرحمان الرحيم

karim02
06-11-2015, 13:47
السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته
شكرا لك عن طرحك هدا الموضوع
أتمنى لو جميع الأعظاء أن يبدون لنا بمواضيعهم المتعلقة بالفوركس كي نستطيع فهم هدا السوق الغامض ؛ جزا الله كل من ساهم في مساعدتنا لكي نحقق ما نريد

Shadi
06-11-2015, 13:49
بسم الله الرحمن الرحيم
بالرغم من ان الفوركس ينتشر بسرعة كبيرة في الوطن العربي وبالرغم من ان هناك الكثير من الندوات التي تعقد بهذا الخصوص
الا ان هناك قلة اهتمام في المجال
ارجو ان ينال الفوركس عناية اكبر

karim02
06-11-2015, 15:28
أتمنى لو جميع الأعظاء أن يبدون لنا بمواضيعهم المتعلقة بالفوركس كي نستطيع فهم هدا السوق الغامض ؛ جزا الله كل من ساهم في مساعدتنا لكي نحقق ما نريد

waelmma
06-11-2015, 15:30
اخى الكريم جزاك الله خيرا بارك الله فيك واللى انا اعرفه ان الامارات اخى الكريم
من الدول اللى بتعترف بالفوركس ومرخص بالعمل فيه وربنا يوفقك اخى

ahmed haggan
06-11-2015, 19:03
لطاقة التي تحرك عجلة من التكهنات الناجح هو جيد المال من الطراز القديم.
لجعله، لديك لديك، واضربها لديك لاستخدامها بحكمة. كنت تعرف المخاطر
مكدسة هائلة وأن احتمالات ضدك. فرصك من جعلها في منافسة

محمد السيد
06-11-2015, 22:47
نشكرك على هذا التقرير الاخباري المفصل ونرجو من اخواننا المحللين .. ان يبداوا في تناوله
و اصدار توصياتهم التجارية بناء عليه .. لاجلنا ولاجل اخواننا المبتدئين .. والله ولي التوفيق

mechanical
06-13-2015, 15:58
السلام عليكم ... في بعض الشركات من الممنها تكون عاملة الموضوعات دي في العالم العربي ومصر وكتير من الدول في العالم العربي ولكن المعرفة عند الناس قليلة
اتمني لك التوفيق ان شاء الله

AH3
06-14-2015, 02:55
لا شك ان المؤتمرات مهمه والشركات الناجحة دائما ما تقوم بها فهي ايجابيي لاي شركه وطبعا انستا حبيبتنا واحده منهم

ahmed bakry
06-14-2015, 02:59
مشكور جزيل الشكر على ماتقدمت به من طرح للموضوع الهام دة واتمنا منك المزيد والمزيد وتقبل دايما مرورى على موضعاتك والسلام عليكم

محمد عز الدين عيد خضري
06-14-2015, 03:19
بالتاكيد لهذه المؤتمرات التاثير الاجابي لعملة البلاد المشتركة بها
وخاصة عملة البلد الراعية للمؤتمر لما يكون فيه من اخبار ايجابية في الاقتصاد

big.pharaoh
06-18-2015, 10:26
وفي شركات بتعقد مؤتمرات في مصر ايضا يا صديقي ولكن بصراحه محضرتش ولا مؤتمر قبل كده لان مش شايف ان هيكون فيه حاجه جديده بالنسبالي وهيكون المؤتمر للتعريف بالفوركس فقط ودعايه لشركات

motawakkildima
06-18-2015, 10:53
اول مرة اسمع بمثل هذا كنت اعتقد ان الفوركس لا مكان له في العرب لكن الشي المحرر هو لماذا لا توجد
شركات عربيات في هذا المجال على ارض عربية مثلا
شكرا اخي على الافادة القيمة

seifhd
06-18-2015, 12:08
بارك الله فيــــــك أخي العزيز نتمنى تكون مؤتمرات في الجزائر و دول المغرب العربي
تقبل مروري سلام

ziyaddn
06-18-2015, 14:40
لا شك ان المؤتمرات مهمه والشركات الناجحة دائما ما تقوم بها فهي ايجابيي لاي شركه وطبعا انستا حبيبتنا واحده منهم

faisseli
06-18-2015, 15:56

magic777
06-18-2015, 17:34

هو الفوركس سوق تجاري اخي زيه زي اي سوق عادي هيكون فيه مكسب وخساره عادي اهم حاجه انك تعرف امتى تشتغل فيه وازاي علشان يكون
مكاسبك اكتر من خسائرك وتواصل ووتعلم فيه

MONTASR SHABAN
06-18-2015, 23:44

aminooos
06-18-2015, 23:56
المؤتمر العالمي لإدارة الاستثمارات البديلة في الشرق الأوسط بسمع كل فتره عنها فى مصر مثلا ولكن عموما لم احضرها من قبل مش عارف الصراحه بسم الله الرحمان الرحيم السلام عليكم و رحمة الله و بركاته

magic777
06-19-2015, 01:35
وفي شركات بتعقد مؤتمرات في مصر ايضا يا صديقي ولكن بصراحه محضرتش ولا مؤتمر قبل كده لان مش شايف ان هيكون فيه حاجه جديده بالنسبالي وهيكون المؤتمر للتعريف بالفوركس فقط ودعايه لشركات

وهنا كمان فيه التعلم هنا في المنتدى بيكون من المنتدى التعليمي او من تبادل الخبرات بين المتاجريين هنا وتبادل الاراء بين الاعضاء وطبعا ده بيكون مع التعلم من
الكتب ومصادر العلم الاخرى ايضا

0sama
06-19-2015, 14:34
ميزة المؤتمرات ان في حلقات النقاش يكون هناك تبادل خبرة و النقاش هو احد اسلحة النضج
الفكري الذي يقودنا الي النجاح

mohamed12345
06-20-2015, 13:01
اولا السلام عليكم و رحمة الله و بركاته و الصلاة و السلام علي اشرف المرسلين محمد صلي الله عليه و سلم اما بعد المؤتمر العالمي لإدارة الاستثمارات البديلة في الشرق الأوسط
تقبل مروري

haytham_mhmd
06-20-2015, 13:04
انا بحاول احضر معرض ترند لكن كل مره تحصل ظروف ومقدرش احضر
دا غير الندوات الي بتعملها بعض الشركات او المنتديات الكبيره في بعض الاوقات

ريهام عبد العزيز
06-20-2015, 13:44
السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة
هذة المؤتمرات غالبا تكون دعايا للشركات بالتوفيق والنجاح انشاء الله .
تقبل مرورى

ASMAA TAHA
06-20-2015, 17:25
الفوركس ليس فقط عالم كبير مشهور فى الدول الاجنبية فقط انما هو ايضا اصبح معروفا جدا فى الدول العربية
وسوف تقوم الدول العربية بالاعتراف بالفوركس قريبا جدا
شكرا على المعلومات الرائعة

Wassa04
06-20-2015, 18:45
مقال جمييل و رائع شكرا لك اخي الكريم
على هذا المجهود بالتوفيق لك تقبل مروري

helmi nsir
06-20-2015, 18:48
بالرغم من ان هناك الكثير من الندوات التي تعقد الا ان هناك قلة اهتمام بهذا المجال

karim02
06-20-2015, 20:21

AH3
07-22-2015, 18:24
مشكور علي شرحك قواعد السلامه في تداول العملات
و عن انه يجب علي المتداول وضع امر وقف الخساره و اوامر جني الارباح في كل صفقه

heba_a
07-31-2015, 02:30
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته اخي الفاضل انا جديده في المجال ولكني ما كنت اعلم ان يقام هذه المؤتمرات في مصر اتمنى احضر المؤتمر القادم ان شاء الله

sheref elsayed gomaa
07-31-2015, 03:55
السلام عليكم اخى الكريم
مشكور علي شرحك قواعد السلامه في تداول العملات
و عن انه يجب علي المتداول وضع امر وقف الخساره والله الموفق

yansane
08-09-2015, 19:30
اتمنى ان يقوم احد الاعضاء المتخصصين او اصحاب الخبرات بالاجابه عليك المؤتمر العالمي لإدارة الاستثمارات البديلة في الشرق الأوسط مؤتمر القمة الاسلامية للتجارة العالمية

moh19DZ
08-11-2015, 15:22
اننا نرحب بان تكون هناك دورات تعليمكية ومؤتمرات عربية لكي يعم هذا العلم
العلم العربي كما اننا لاحظنا انه لاتوجد هذه التقنية والمعلومة خصوصا في شمال افرقيا والقيود المفروصة على تحويل الاموال

ebramoh
08-11-2015, 17:49
السلام عليكم..
للاسف لا استطيع ان اقدم لك اجابه عن هذا التساؤل فليس لدى معلومات كافيه عن هذا الموضوع..
اتمنى ان يقوم احد الاعضاء المتخصصين او اصحاب الخبرات بالاجابه عليك..
تحياتي للجميع..

Chima
08-20-2015, 02:32

Abdulatif
09-18-2015, 02:37
الشكراالكثير والتقدير لك اخي الكريم علي هذا الموضوع الهام الذي تقدمه لنا وانتظر منك مزيد من هذه التحديثات

---------- Post added at 11:35 PM ---------- Previous post was at 11:30 PM ----------

الشكراالكثير والتقدير لك اخي الكريم علي هذا الموضوع الهام الذي تقدمه لنا وانتظر منك مزيد من هذه التحديثات

---------- Post added at 11:37 PM ---------- Previous post was at 11:35 PM ----------

aboubakr el ayach
09-18-2015, 17:15
السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته اولا نحن نشكرك اخي الحبيب على هذا الطرح المميز والرائع، بخصوص الفوركس في الوطن العربي فانا اعتقد ان الجهود المبذولة تبقى متواضعة مقارنة بالغرب او اوروبا تحياتي وتقبل مروري

Expierymonth
09-18-2015, 17:25

نعم اخي فهي جيدة و لكسب عملاء جدد و لكن هنا في الجزائر لا توجد

تقبل مروري اخي

heroo252
09-18-2015, 17:36
اازاى بيتم تنفيذ المؤتمرات والمعارض دى مع ان الفوركس اصلا
ملوش ترخيص ولا مصرح بيه فى الوطن العربى والبنوك بتمنع التعامل
مش حاجه غريبه برده وتناقض

luka95
09-18-2015, 17:40
السلام عليكم
موضوع جيد اخي الكريم ومشكور على المعلومات القيمة والمفيدة المتعلقة
بمؤتمرات ومعارض الفوركس في الوطن العربي وجزاك الله عنا كل خير
وبالتوفيق لك انشاء الله

ahdahmed
09-18-2015, 18:29
بسم الله الرحمن الرحيم والسلام عليكم
فعلا يقام العديد من المؤتمرات وصالات العرض تتبها
الشركات الوسيطه لتكون باب للدعايه بشكل نصف سوى اوموسمى وحضرت بعض منهاا هنا بمصر
اشكرك استفدنا من طرح الموضوع وموفق اخى

magdyking
09-18-2015, 18:30
الفوركس علم له اصول وقواعد يجب ان تدرسها جيدا وتكون علي وعي تام باهمية كل نقطة اما عن سؤالك فيمكنك الاستعانه بالرسام الاوتوماتيكي للترند وهو متوفر في جروب المحترفون علي الفيس يجب ان تعي تماما ان الفوركس عالي المخاطرة وليس لعبة فيجب عليك التركيز واتقان العمل حتي تنجح باذن الله تعالي والله ولي التوفيق

abdelhakamel
09-18-2015, 20:00
السلام عليكم ورحمة الله وبركاتع اخي الكريم مشكور على هذا الطرح انا ارى ان المؤتمرات والمعارض الخاصة بالفوركس في العالم العربي قليلة وشبه موجودة وعلى هذا ارجوا من القائمين على المنتدى عمل دورات تكوينية
بالتوفيق للجميع

patchika
09-18-2015, 20:14
مشكور أخي الكريم على طرحك لهذا الموضوع الهام والذي
سيستفيذ منه العديد من الأعضاء.
بالتوفيق للجميع
وتقبل مروري

dhmo
09-18-2015, 20:22
الفوركس علم له اصول وقواعد يجب ان تدرسها جيدا وتكون علي وعي تام باهمية كل نقطة اما عن سؤالك فيمكنك الاستعانه بالرسام الاوتوماتيكي للترند وهو متوفر في جروب المحترفون علي الفيس يجب ان تعي تماما ان الفوركس عالي المخاطرة وليس لعبة فيجب عليك التركيز واتقان العمل حتي تنجح باذن الله تعالي والله ولي التوفيق

المجال الي احنا فيه مجال جيد ولكن لازم المتاجر يتعلم المجال الي هيعمل به كويس جدا ويدرس كل حاجه فيه على قد ما يقدر ياخد فكره عن كل فروعه ده هيساعده على انه يبني خبره جيده فيه ويحقق
ربح جيد من العمل عليه بعد كده

elhowat
09-18-2015, 20:31
معلومة جمييلة
شكرا لك اخي الكريم

tawfik999
09-18-2015, 20:50
بسم الله رحمن و صلاة و سلام على أشرف المرسلين اخي العزيز
هده افضل الميزة في انستافوركس و اتمنى لك نجاح دائم و شكرا لك

---------- Post added at 05:50 PM ---------- Previous post was at 05:47 PM ----------

بسم الله رحمن و صلاة و سلام على أشرف المرسلين اخي العزيز
مشكور أخي الكريم على طرحك لهذا الموضوع رائع و اتمنى لك ربح الكثير

dhmo
09-18-2015, 23:52
معلومة جمييلة
شكرا لك اخي الكريم

وبحضور المعارض دي هنتعلم اكتر واهم حاجه المبتدأ لازم يعرفها ان التعلم هو الي هيوصله لما يريد في النهايه فلازم يتعلم كويس ازاي يتاجر في المجال ده ويعمل على اكتساب الخبره الجيده الي
هتساعده على انه يكون افضل في المستقبل

ranimdammar
09-20-2015, 09:45
لاول مرة اسمع بهذا ان الفوركس يشتاح مناقط العرب وهذا اكيد جيدلمن يعرفون الفوركس
على الاقل من ناحية الايداع والسحب لانه اذا تقرب السوق من المناطق العربية سوف نتغلب على مشاكل السحب والايداع

dhmo
09-20-2015, 21:38
لاول مرة اسمع بهذا ان الفوركس يشتاح مناقط العرب وهذا اكيد جيدلمن يعرفون الفوركس
على الاقل من ناحية الايداع والسحب لانه اذا تقرب السوق من المناطق العربية سوف نتغلب على مشاكل السحب والايداع

هو اخي من ناحيه السحب والايداع في اي شركه انت ممكن هنا تسحب وتودع باي طريقه انت عاوزها اخي مش شرط مستر كارت وكده خصوصا لو بتتعامل مع مبالغ صغيره
هنا هيكون البنوك الالكترونيه افضل ليك

XMPS
09-20-2015, 21:52
السلام عليكم و رحمة الله و بركاته اعتقد اخي الكريم انه مما لا شك غيه ان المؤتمرات مهمه وبشكل كبير جدا والشركات الناجحة دائما ما تقوم بها فهي مسالة ايجابية لاي شركه وطبعا شركة انستا فوركس حبيبتنا واحده من هده الشركات والسلام

waleed shaaban
09-20-2015, 21:59
بما انى مبتدا فى المجال و لم اعلم ا مصر من الدول التى تقيم المعارض على الفوركس والحديث عنه
فكنت اسال ماذا تقدم تلك المعارض من وجهه نظرك لى كمتدوال فى بلد كمصر هليمكنه ان تضمن شركه ما او تحاول تيسير التحويل الى بلد ما وشركه بعينها هذاما يهمنى بالموضوع ام ماتتكلم عنه غباره مقابلت لكبار المتدوالين لمحاوه جذب عملاء لا اكثر

ahmedibrahim258259
09-21-2015, 00:24
بسم الله الرحمن الرحيم طبعا في مؤتمرات كتير وانا ساعات بيجيلي منها دعاوي على الايميل وكمان انستا ليها فرع في مصر والعنوان مكتوب في الموقع
تقبل مروري

razgallah
09-23-2015, 13:34
و الصلاة و السلام على خير خلق الله سيدنا محمد و على اله و صحبه و سلم
نعم بدئنا في التفتح على الفوركس في دول الخليج
لكن ماذا عن شمال افريقيا؟؟
تقبل مروري بمزيد من تمنياتي لك بالنجاح و التوفيق

seifhd
09-25-2015, 10:50
الســــــــــــــــــــــ ـلام علـــــيــــــــــــكم و رحمــــــــة الله تعـــالى و بــــركــــاته
أخي الكـــــريــــم بـــــــارك الله فيـــــك و جــــزاك الله كــــل خـــــيـــــر
مــــوضــــوع رائــــــع و قـــــيــــم مـــــشـــــكـــــــــور

a l
09-26-2015, 12:46
السلام عليكـم
الموتمرات والمعرض تساهم فىالتعريف اكثر بسوق الفوركس لم يريد المتاجرة بالعملات الاجنبية
بالتوفيق

ynwa1892
09-30-2015, 02:26
السلام اخي للاسف الفوركس غير معرف ابدا في دول المغرب العربي اي شمال افريقيا بسبب تعنت حكومات الدول في اخفائه على الشعب
وفقك الله

waiting
09-30-2015, 15:11
في الحقيقة من الجيد ان الواحد يحضر المعرض الخاصة بالفوركس لانها تضم الجديد في المجال
انا لم اسافر للاسف بعيدا عن بلدي يعني م اتجاوز الحدود من قبل لاستفيد من باقي الدول

mora essam
09-30-2015, 15:19
عنم اخي فذها شئ رائع جدا ان الدول العربية تتعرف علي سوق ومجال الفوركس والعمل اونلاين من خلبال الانترنت
لان الي متي لا نسبق عصرنا وننتمي الي العصور القديمة لازم نواكب التطور والتكنولوجية ايضا وان نتعلم كافة المجالات ليس الفوركس فقط
بل توجد العديد ايضا من المجالات عبر الانترنت وللاسف مش كتير اللي بيعرفها
شكرا ليك وتقبل مروري

عاشق الفوركس
10-09-2015, 19:55
7شكرا على الموضوع والامر لا يحتاج الى مؤتمات حااليا ممكن تتعلم الفوركس من خلال النت والموااقع واليوتوب بشكل منفرد.................

queen_yasmeen
10-09-2015, 20:15
مما لا شك فيه ان المؤتمرات مهمه وبشكل كبير جدا
والشركات الناجحة دائما ما تقوم بها فهي مسالة ايجابية لاي شركه
وطبعا شركة انستا فوركس هي واحده من هده الشركات

---------- Post added at 05:15 PM ---------- Previous post was at 04:59 PM ----------

الموتمرات والمعرض تساهم فىالتعريف
اكثر بسوق الفوركس لم يريد المتاجرة بالعملات الاجنبية

egyptian200100
10-09-2015, 21:22
بسم الله الرحمن الرحيم
اخى الكريم
كل الدول فعلا تحاول انتعرف الناس
بمميزات سوق الفوركس
وتعرفهم كل شىء فى الفوركس
الا مصر
لا يوجد بها اى شىء عن الفوركس
ارجو ان ينظرو الى مصر
مشكور
وتقبل مرورى

nuclear2010
10-09-2015, 21:54
السلام عليكم جميعا
بالرغم من ان الفوركس ينتشر بسرعة كبيرة في الوطن العربي
وبالرغم من ان هناك الكثير من الندوات التي تعقد بهذا الخصوص
الا ان هناك قلة اهتمام في المجال

snnaky
11-06-2015, 23:09
تمام وعلى الرغم من ان مؤتمر ومعرض ترند ليس لة اى علاقة بالفوركس ولكن اعتبرها صح
المهم اية الموضوع اللى حضرتك عاوز تقولة واى الفايدة اللى انت عايز توضحها من موضوعك اصل هى الحكاية مش موضوع املاء او سرد لموقف
اكيد حضرتك عاوز تقول حاجة من الموضوع ياريت توضح اية الفايدة منة