PDA

View Full Version : هل عمل حساب جديد ف انستا وربطه بالمنتدى لتعديل حساب بيان ف حساب قديم يسمح بتحويل البو

ahmed bakry
05-31-2015, 15:54
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته ف الحقيقة انا عندى موضوع هام جدا هل فى حالة فتح حساب جديد ف انستافوركس وربطه بالمنتدى نظرا لوجود خطأ ف بيان ف الحساب القديم هل سيتم عادى تحويل البونصات واى ربح انا كسبته الى الحساب الجديد بمجرد ربطه بالمنتدى .... ارجو الافادة بنوع من التوضيح والتفسير وشكرا لكم جميعا

samieh
05-31-2015, 23:24
طيب ما تسيب الحساب القديم زى ما هو (خاصة لوكنت مفعله على المستويين) وتعدل البيانات زى ما انت عايز من ملفك الشخصى فى موقع انستا ولو طلبوا بيانات ومستندات جديدة ابعتهلهم وانتظر الموافقة ولا تفتح حساب جديد ولا حاجة
وعامة انتظر رأى الاخوة يمكن حد يفيد اكتر
بالتوفيق

aligharbi316
06-01-2015, 00:37
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته*
مشكور أخي الكريم على طرحك لهذا الموضوع
الهام والذي سيستفيذ منه العديد
من الأعضاء.
بالتوفيق للجميع وتقبل مروري

معتصم سباعنة
06-01-2015, 01:20
السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته
يتم تحويل البونص لكن بشرط ان تحذف الحساب القديم يعني يمكنك ربط حساب منتدى واحد برقم حساب واحد
اتمنى لك التوفيق دائما

هاشم احمد
06-01-2015, 01:51
اهلا وسهلا بالاخوة الكرام اعضاء المنتدى الغالي وبعد ، نعم اخي هذا مايحتاج اي متداول على سوق الفوركس بكل بساطة وبامكان اي احد طبعا استغلال ذلك ولكن يبقى عامل التعلم والدراسة الجيدة لخطط الفوركس هو الاهم ، على العموم شكرا جزيلا على الموضوع وبالتوفيق

investtime
06-01-2015, 01:55
اخي لك الحق في ربط حساب واحد فقط ويمكن تبديل حساب آخر بعد شهرين اما اذا فتحت حساب
ولم تربطه فوجدت بعض البيانات خاطئة يمكنك فتح حساب آخر واربطه بالمنتدى بالتوفيق اخي

eragon
06-03-2015, 03:12
وعليكم السلام , في البدايه يمكنك ان تقدم طلب بتغيير البيانات المطلوبه بالحساب القديم
سيتم طلب تاكيد ذلك بالهاتف وباسود الهاتف , دون الحاجه الي فتح حساب جديد ..
ولكن تواجد حسابين تحت اسمك قد يعرضك للحظر

hamadarizk
06-03-2015, 03:50
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته اخى الحبيب فى الله
اتمنى ان تتقبل مرورى الكريم وجزاك الله خيرا ونتمنى مشاركاتكمعنا فى المنتدى دائما
واتمنى من الله ان يجعل مشاركاتك فى ميزان حسناتك
فعلا عندك حق

موسى مرسى
06-03-2015, 09:17
لسلام عليكم ورحمة الله وبركاته*

mechanical
06-09-2015, 01:05
السلام عليكم ... انا مش فاهم اية الموضوع اللي انت عايزو او عايز توضحوا انا مش عارف ياريت الشرح افضل للافادة
اتمني ليك التوفيق ان شاء الله

MOHAMED forex00
06-11-2015, 02:25
اهلا وسهلا بالاخوة الكرام اعضاء المنتدى الغالي وبعد ، نعم اخي هذا مايحتاج اي متداول على سوق الفوركس بكل بساطة وبامكان اي احد طبعا استغلال ذلك ولكن يبقى عامل التعلم والدراسة الجيدة لخطط الفوركس هو الاهم

iponcho
06-11-2015, 16:43
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
حدت معى نفس المشكلة وفعلت حسابي التاني بالوتائق وربطته مع المنتدى والامور تمام
اتمنى لك ولجميع الاعضاء التوفيق والنجاح
تحياتي للجميع

محمد السيد
06-11-2015, 17:10
وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته .. اسمعلو تم ربطه يبقى خلاص البونص هيتحوله تلقائيا
ارجو ان يكون الموضوع واضح .. ودي حاجة المفروض تعرفها بديهيا الحساب المربوط بحسابك في المنتدى هو اللي بيتحوله البونص

a7med sniper
06-11-2015, 18:11
مفيش مشكله من عمل حساب اخر او اكتر من حساب فى انستا

ولكن فى المنتديات هو حساب واحد فقط

حتى لا تخسر كال شئ

MOHAMED in forex
06-11-2015, 23:42
اخي لك الحق في ربط حساب واحد فقط ويمكن تبديل حساب آخر بعد شهرين اما اذا فتحت حساب
ولم تربطه فوجدت بعض البيانات خاطئة يمكنك فتح حساب آخر واربطه بالمنتدى بالتوفيق اخي

marwafawzy122
06-11-2015, 23:58
قم يا اخى الفاضل بمراسلة الدعم الفنى للمنتدى واشرح لهم الموضوع بالتفصيل وان شاء الله سوف يتفهمون الوضع
ولن تكون هناك اية مشكلة وانتبه بعد ذلك الى احترام القوانين الخاصة بالمنتدى ....

ehabbob
06-12-2015, 00:12
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
اخى العضو عليك ان تستفسر عن المعلومه ده او المشكله ده من ادارة المنتدى او انستا قسم الدعم الفنى فهم اهل الخبره فى تلك المواضيع
والله ولي التوفيق

ahmed haggan
06-12-2015, 15:04
لذلك فانه يجب عليهم في هذه الحالة عندما يكون هناك موعد لصدور أخبار اقتصادية أو تصريحات هامة أن يخرجوا من السوق بإغلاق عقودهم المفتوحة والانتظار حتى تكون هناك فرصة أخري مناسبة لدخول السوق وهذه أفضل طريقة لهم أن يدخلوا السوق فقط عندما يكون هادئا وبذلك يتجنبوا المتاجرة العشوائية أثناء الأخبار والتفكير في الحركة الفنية للسوق.

مصراوى
06-12-2015, 16:05
نعم اخي هذا مايحتاج اي متداول على سوق الفوركس بكل بساطة وبامكان اي احد طبعا استغلال ذلك ولكن يبقى عامل التعلم والدراسة الجيدة لخطط الفوركس هو الاهم

RomanyMoreed
06-13-2015, 15:19
السلام عليكم ورحمة اللة وبركاتة

اه اخي الفاضل عادي جدآ بس لازم تستني شهرين من زمن ربط الحساب الاولاني بحساب المنتدي وبكدة تربط الحساب الجديد عادي

بالتوفيق

ibrahim forex
06-13-2015, 15:28

hhpr1212
06-14-2015, 01:11
السلام عليكم ورحمة الله و بركاته
يمكن عمل حساب جديد و وربطه بالمنتدى
1000 مــــؤشر للميتاتريدر بطير اسرقهالكم من كل انحـاء العالــم
- 150 اكسبرت في ارشيف واحد بطير اسرقهلكم من كل انحاء العالم
- 90% مـــن المتداولين لايعرفون هذه المعلومـه
شرح استراتيجية الهيدج Sure-fire لتحويل الخسائر الي ارباح
طـــريقة تفعيـــل الحســاب بشـــركة انيستا فوركــس
مؤشرات فنية للميتاتريدر 4

OSAMA AMER
06-14-2015, 03:27
بسم الله الرحمن الرحيم
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته اخوانى اعضاء منتدى فوركس العرب
اتمنى لكم جميعا حظا سعيدا
نعم اخى الكريم طالما انك استطعت ان تربط حسابك فى المنتدى بحسابك الجديد فى انستا ان شاء الله يحول البونص لك فى بداية كل شهر

شبه منحرف
06-14-2015, 04:03
اعتقد ان ذلك ممكن يعرض حسابك للاغلاق لاتخاطر اخى الفاضل واستمر فى حسابك القديم مهما كان بدلا من ان تحذف نهائيا من المنتدى ولاتعود فأنت غالى علينا وبالتوفيق

MOHAMED in forex
06-14-2015, 13:22
من الأعضاء.

Kiing
06-23-2015, 19:38
ممكن متلا انه مع اي من اعضاء المنتدى الغالي فقط منه متلا هذا مايحتاج اي متداول تم ممكن معه على سوق الفوركس بكل بساطة وبامكان اي احد طبعا استغلال ذلك ققط لكن يبقى عامل التعلم

one god
06-27-2015, 04:17
نصيحة مني يا طيب تفادى كثر الحسابات وفتح حسابات جديدة فالامر فيه مشاكل طبعا
الافضل انك تعتمد على حساب فوركسي بونص واحد مع انستافوركس ولا تطمع

abdougagi
06-29-2015, 18:05
نعم اخي اذا قمت بربط الحساب بالمنتدى بشكل جيد و عند التسجيل في شركة انستا ادخلت كود الدعاية فسوف يتم ارسال
الاموال الى حسابك الجددي في اول الشهر دون اية مشاكل و لكن لا تنسى حذف الحساب القديم من المنتدى
اتمنى ان اكون قد افدتك

snnaky
06-29-2015, 18:40
التحويل بين الحسابات لازم تكون البيانات متطابقة ومش بس كدة لا
كمان لازم يكون الحسابات مفعلة تفعيل كامل وعموما انت لية مغلب نفسك لية عندك الدعم بردة ممكن تسألة ودة سهل جدا وبمنتهى البساطة هما عندهم الأجابة فى منت بس عموما اللى انا قولتة لحضرتك سليم بنسبة كبيرة وتقريبا هو الصح بس اتأكد بردة

Wissem Zekri
07-01-2015, 01:35
لسلام عليكم ورحمة الله وبركاته

مشكور أخي الكريم على طرحك لهذا الموضوع تقبل مروري

ayoub321
07-01-2015, 05:14
بسم الله الرحمن الرحيم
السلام عليكم أعضاء المنتدى فوركس مصر
شكراً أخي على طرحك هذا الموضوع الرائع
نعم يسمح لك أخي الكريم تقبل مروري لشخصك الكريم
اتمنى لك ولنا التوفيق والنجاح إنشاء الله

chirikhan
07-06-2015, 01:10
ممكن يا اخي تراسل الدعم الفني للشركة وتطلب منهم تعديل بياناتك التي تريد تغييرها طبعا
انما الحركة التي عملتها ايضا ناجحة ولو ان تعدد الحسابات فيه مشاكل احيانا

andro2016
09-29-2015, 18:14
السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة اخى لو فتحت مليون حساب فى انستا عادى لاكن فى المنتدى
لازم يكون ليك حساب واحد بس لو اكتشف ان ليك حسابين فى المنتدى سيتم حظرك بالتوفيق

ASMAA TAHA
10-30-2015, 16:32
طبعا من الممكن ان تقوم بفك ربط الحساب الحالى بالنسبة لك وعمل حساب جديد اخر حقيقى على شركة انستافوركس وربط الحساب من الاول وبالتالى سوف يصلك البونص كل اول شهر

mida2014
10-30-2015, 17:40
ان الفوركس يحتوي على عدة مخاطر اهمها ضياع الحساب وتمرغنه وخسارة الاموال لدالك ينصح بئدارة راس المال بشكل سليم والمحافضة على الحساب لاطول مدة

ahmedhathout
11-27-2015, 03:03
خلي بالك لو فتحت حساب تاني ببيانات مختلفه دي هيعرضك لاغلاق جميع الحسابات
اللي ليك في الشركه فحاول تكلم الدعم افضل

hudao
11-27-2015, 03:05
طبعا من الممكن ان تقوم بفك ربط الحساب الحالى بالنسبة لك وعمل حساب جديد اخر حقيقى على شركة انستافوركس وربط الحساب من الاول وبالتالى سوف يصلك البونص كل اول شهر

whiteheart
11-27-2015, 03:25
مرحبا بك اخي .. بصراحة لا اعلم كوني جديدة هنا .. اتمنى ان يفيدك الاعضاء وانا انصحك بسؤال المشرفين والتأكد حتى لا تضيع وقتك
بالتوفيق لكـ .. ولأعضاء المنتدى الرائع .. :)

asx
11-30-2015, 21:35
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته أخى الكريم مشكور على هذا الموضوع لقد اعجبني موضوعك كثيرا فهو منظم و منسق كثيرا و مليء بالمعلومات الرائعة عن مجال رائع جدا الا و هو الادوات المشتقة في الفوركس ولكن اتمنى ان تعيد شرح الموضوع باستفاضة اخي الحبيب شكرا لك على هذه المواضيع المهمة فاأكثر من ذلك لانى لم أفهم حقيقة الموضوع جزاك الله كل خير بالتوفيق ان شاء الله

neverlityougo2
12-10-2015, 14:43
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته أخى الكريم مشكور على هذا الموضوع لقد اعجبني موضوعك كثيرا فهو منظم و منسق كثيرا و مليء بالمعلومات الرائعة عن مجال رائع جدا الا و هو الادوات المشتقة في الفوركس ولكن اتمنى ان تعيد شرح الموضوع باستفاضة اخي الحبيب شكرا لك على هذه المواضيع المهمة فاأكثر من ذلك لانى لم أفهم حقيقة الموضوع جزاك الله كل خير بالتوفيق ان شاء الله
مشكور على هذا الموضوع لقد اعجبني موضوعك كثيرا فهو منظم و منسق كثيرا و مليء بالمعلومات الرائعة عن مجال رائع جدا امتنعت عن المنتدى لمد السلام عليكم اخي العزيزوالمهم التعليم اولا والفوركس سينتظرك الى ان تنتهى من والحمد لله الهندسةامتحكليمن ة اناتكا لسلامانا انك خلصتالفاضل ثانوية عاما لشهرين اللى فاتوك دولة على خير وان شاء الله تقدر

zead ahmad
12-27-2015, 16:55
اعتقد عادى لو انت لك حساب قديم فى المنتدى وبقالو سنوات حتى ورجعت مرة ثانية وتريد ربط حساب انستا عليه من جديد لا مانع فى هذا بس يجب ان تعرف مدير المنتدى ختى يفعلك تلك الاخاصيه

investment
12-27-2015, 17:34
يا صديقي العزيز لك الحق في ربط حساب واحد فقط والعكس سوف يتم حظرك من المنتدى
واتمنى من لله التوفيق والسداد

zizo199
03-23-2016, 18:08
طيب ما تسيب الحساب القديم زى ما هو (خاصة لوكنت مفعله على المستويين) وتعدل البيانات زى ما انت عايز من ملفك الشخصى فى موقع انستا ولو طلبوا بيانات ومستندات جديدة ابعتهلهم وانتظر الموافقة ولا تفتح حساب جديد ولا حاجة
وعامة انتظر رأى الاخوة يمكن حد يفيد اكتر
بالتوفيق

Ahmed-mazher
03-23-2016, 18:10
يتم تحويل البونص لكن بشرط ان تحذف الحساب القديم يعني يمكنك ربط حساب منتدى واحد برقم حساب واحد
وشكرااا جزيلا لك

ebn masr
03-23-2016, 21:49
اللى عليك والمطلوب منك انك تفتح حساب فى الشركة وتقوم بربطه بحسابك فى المنتدى وعادى جدا انك تقوم بالعمل والتداول

latraaa
03-23-2016, 22:20
مشكور أخي الكريم على الموضوع و على الطرح، و أقول لك أنه لابد من العمل على التأكد من أن الحساب في شركة إنيستا غير مرتبط بحسابين في المنتدى، و هدا الأمر ممنوع و القانون يعاقب عليه بإلغاء الحساب،

mhamadfor
03-24-2016, 19:58
اهلا وسهلا بالاخوة الكرام اعضاء المنتدى الغالي وبعد ، نعم اخي هذا مايحتاج اي متداول على سوق الفوركس بكل بساطة وبامكان اي احد طبعا استغلال ذلك ولكن يبقى عامل التعلم والدراسة الجيدة لخطط الفوركس هو الاهم

mhmd.hmdy
03-24-2016, 20:01
تقصد عضويه تانى ده خطر جدا امتلاك عضويتسن فى المنتدى
ولو حساب تداول جديد وربطه القديم انتى حتى لو كان فيه اموال
هتروح كده

mhamadfor
03-24-2016, 20:18

عيسى
03-24-2016, 21:18
مشكور اخي الكريم على هذا المجهود المميز
ويا ريت كل من له خبرة في هذا المجال يسوي مثلك ويساهم في افادة الجميع
وخصوصا المنتدئين كي يستطيون التقدم على اسس صحيحة وسليمة

abderrahmenanis
03-24-2016, 22:44
اتمنى لك التوفيق دائما

messaoud43
03-25-2016, 15:18
الســــــــــــــــــــــ ـلام علـــــيــــــــــــكم و رحمــــــــة الله تعـــالى و بــــركــــاته
أخـــي الكـــريـــم أنــصـــحـــك بـــزيـارة القســـم التعليمــــي للمنتــــــدى
بالتـــــوفيـــــــــق للجــــميـــــع موفــــــقـــون انشــــاء الله
[COLOR="Silver"]

abdelmadjid41
03-25-2016, 15:24
السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته اخي الكريم في الحقيقة الامر بالنسبة لي معقد قليلا لا استطيع افادتك فيه اتمنى ان يفيدوك قريبا

ynwa1892
03-25-2016, 16:55
السلام اخي
اعرف ان نقل الارابح او المال الخاص بك بين حساباتك هذا مسموح لكن البونص هذا غير مسموح على حسب خبرتي في الانستا
وفقك الله

nonam
08-06-2016, 18:39
السلام عليكم ....انا مش عارف الحقيقة انت تقصد اي بالموضوع ومن المهم ان يكون التعامل مع التداول الحقيقي ومن المهم جدا ان يكون الحساب الحقيقي والتعامل من المهم جدا ان يكو نالتعامل مع الادوات الهامة منهم
بالتوفيق ان شاء الله في التداول

khalid3zzet
08-06-2016, 19:10
السلام عليكم ورحمة الله وبركات
ولكن اعتقد هذا الموضوع في القسم الدعم

doaa sary
08-10-2016, 21:06
ايوة عادى بس لو القديم اتربط
خلاص مينفعش يتغير
ياتعمل منتدى جديد وانستا جديد وتربطة
يا تستنا لما يمر شهرين وتربط حساب جديد

michael1
08-11-2016, 00:52
من الافضل لك اخى الكريم انتعمل حساب اخر وتربطه بالمنتدى على
حسابك وارجو ان اكون قد افدتك بشئ
تقبل منى مرورى

nour83
08-11-2016, 02:24
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته اعتقد اخى انه بعد مرور شهرين يمكن تغير الاكونت الخاص بالونص وبالتوفيق

shsho.mys
08-11-2016, 13:45
السلام عليكم ورحمة الله

اولا اخي لو انت عايز تغير الحساب بواحد جديد مفيش مشكله خالص هتعمل حساب جديد وتستني لحد ميبقى متاح ليك اضافه حساب جديد للمنتدي وتقوحاطه دي حاجه
الحاجة التانية
انك ممكن تبعت طلب للدعم الفني بتغيير بياناتك وتبعتلهم رقم الحساب والباص والمستندات المطلوبه هيغيرولك اللي انت عايزة

Khodz20
08-11-2016, 17:20

adamarwan
08-11-2016, 21:27
اى تغير اخى تريد ان تعلم فى الحساب بتاعك
دلبى من ان ترجع الى الدعم لكى تتمكن من ان تعرف الخطوت التى بها
ستتمكن من ان تجرى هدا التغير
وحظ موفق

doaa22
08-11-2016, 21:34
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته اى مشاكل الحقيقه متعلقه بالتفعيل والحسابات الجديده والتعديلات دى لابد انك تتواصل مع
الدعم الفنى للشركه او للمنتدى لانه كل فتره بيغيرو اتلقوانين الخاصه بالمنتدى تواصل مع الدعم الفنى افضل

mourada
08-28-2016, 20:54
السلام عليكم و رحمة الله وبركاته
اخي الكريم كل مشترك له الحق في ربط الحساب بالمنتدى مرة واحدة فقط الى يمر شهرين من الزمن حينها تستطيع فتح حساب اخر و ربطه بالمنتدى

forexaly5
08-28-2016, 20:58
السلام عليكم ورحمة الله تعال وبركاته أخي العزيز
لكي تبدأ الحساب المربوط بالمنتدى يجب عليك أن تصبر 3 أشهر هذه هي المدة الازمة لتبديل حساب بالتوفيق للجميع

azizi bilel
08-28-2016, 20:58
السلام عليكم و رحمة الله وبركاته
اخي الكريم كل مشترك له الحق في ربط الحساب بالمنتدى مرة واحدة فقط الى يمر شهرين من الزمن حينها تستطيع فتح حساب اخر و ربطه بالمنتدى
تحيه طيبه وبعد على الاخوه الاعضاء الكارم
احيكم على ما تقدمونه من تحليلات تفيدون بها

NANOF
08-28-2016, 21:02
سلام الله عليكم جميعا اعتقد انك اذا قمت بفتح حساب في انستافوركس جديد فافتح حساب في المنتدى يكون جديد لكي تبتعد عن الشبهات و الله اعلم
في انتضار رد باقي الاخوة واتمنى الافادة للجميع
تحياتي و السلام

KALOUCHE
08-28-2016, 21:12
بسم الله الرحمان الرحيم
السلاك عليكم و رحمة الله
تعالى و بركاته انت مشكور
يا اخي على هدا السؤل الدي سيستفيد
كثير من الاعضاء

samirman
08-28-2016, 21:15
مشكور اخوتي على النصائح كل واحد وعنده طريقته في التعامل والكل يستفيد من البعض
بارك الله فيكم

youssf
08-28-2016, 21:22
مرحبا يا اخي العزيز مشكور على هدا السؤال الذي يطرح نفسه لان مجموعة من الأعضاء يشكون نفس المشكلة وفي الاخير تقبل تحياتي وشكرا لك على الموضوع والتوفيق للجميع

محمد صلاح
08-28-2016, 22:35
عادى اخة العزبز انت ممكن تعمل حساب جديد وتلغى الحساب القديم وكمان تربطه بالمنتدى وتحول البون صعليه عادى لانك مسموخ لك بذلك

amarflex22
08-28-2016, 23:07
السلام عليكم ورحمة الله انا اعتقد ان يتم تحويل البونص لكن بشرط ان تحذف الحساب القديم يعني يمكنك ربط حساب منتدى واحد برقم حساب واحد اتمنى لكم النجاح و التوفيق..

Gamal Abdul_Malek
09-17-2016, 01:25
ممكن يا اخي تراسل الدعم الفني للشركة وتطلب منهم تعديل بياناتك التي تريد تغييرها طبعا
انما الحركة التي عملتها ايضا ناجحة ولو ان تعدد الحسابات فيه مشاكل احيانا

Dr.Riyadh
09-30-2016, 11:18
بسم الله الرحمن الرحيم , لا اعتقد انه من الضروري ان تنشئ حساب انستا جديد اذا ما كان حسابك الاول مفعل على المستويين يا اخي العزيز ,, ولكن لكي تتحصل على اكبر قدر من الفائده انصحك بمراسله الدعم الفني للشركه

zizoo99
09-30-2016, 11:46
اخى العزيز
انت عاوز تعدل بيانات قديمة زى ايه مثلا ؟ لو العنوان تسهل ان تعدله بسهولة و ببساطة اما الاسم فلا يمكنك تعديله اما بخصوص فتح حساب جديد و تحويل البونص عليه فسهل جدا و ممكن و عادى خالص

algendy
09-30-2016, 16:03
لمجرد العلم فشركة انستا فوركس لا تلغى الحسابات او نغلقها و عليك التواصل مع قسم الدعم بالشركة لتعديل البيانات الخطا فى حسابك و بالنسبة لربط اى حساب اخر فى اتستا فوركس بالمنتدى فعليك فقط فك ارتباط الحساب القديم عن طريق الدخول لملقك الشخصى و اخنيار الحساب الذى تريد الغاء ربطه

S.Yanal.Omar
09-30-2016, 16:46
نعم صديقي العزيز الحساب الجديد اربطه في الملف الشخصي بدلا من الحساب القديم لاي سبب كان ان كانت الاموال لم تحول بعد اي لم يصل الشهر الى نهايته وانت ربط الحساب قبل نهاية الشهر يحول الى الحساب الجديد اما اذا تحولو الاموال الى القديم بعدين ربط الجديد لا يتم التحويل لك من الحساب القديم الى الجديد موفق

The_Kuzaki
09-30-2016, 17:19
السلام عليكم و رحمة الله تعالى و بركاته
لا يجب ذلك ربط حسابات من المنتدى الى انستا
فهذا مخالف لشروط البونص و سيقفل جميع حساباتك ياغالي

midouknight
09-30-2016, 17:21
أخي الغالي عليك أولاً بفسخ الحساب
القديم تماماً ثم تأكد من تفعيل الحساب الجديد
وقم بربط الحساب الجديد بالمنتدى وإن واجهتك مشاكل إتصل بالدعم الفني

medizem
09-30-2016, 21:50
اخي لك الحق في ربط حساب واحد فقط ويمكن تبديل حساب آخر بعد شهرين اما اذا فتحت حساب ...
ولم تربطه فوجدت بعض البيانات خاطئة يمكنك فتح حساب آخر واربطه بالمنتدى بالتوفيق اخي !!

ebn masr
11-26-2016, 06:02
انت بتعمل الحساب فى المنتدى ومن جوة حسابك فى المنتدظى بتقوم بعمل ربط بينه وبين حسابك فى الشركة ولما تقوم بتطمع بونص بيتم تحويله

waelmma
11-26-2016, 08:01
:)):o:o اخى الكريم على حد علمى لايمكن عمل حسابين بونص بنفس البيانات
وعلى ننفس الروتر لذلك من الافضل ان تخليك فى حسابك القديم مع طلب لحل المشاكل اللى عندك

محمد صلاح
11-26-2016, 11:12
عادى اخى العزيز انت تستطيع فتح حساب جيد وربطه بالمنتدى لانه مسموح لك كل 3 شهور ان تغير الحساب الخاص بك المرتبط بالمنتدى بس الاهم يكون متفعل

bakup28
11-26-2016, 11:54
انا مش فاهم اية الموضوع اللي انت عايزو
او عايز توضحوا انا مش عارف ياريت الشرح افضل للافادة
اتمني ليك التوفيق

محمد ابوغزاله
11-26-2016, 12:00
اسعدني التواجد بهذا المنتدي الرائع واتمني دوماً الافادة للجميع
واشكرك شكراً جزيلاً علي طرحك لهذا الموضوع الجميل
تمنياتي لكم بالنجاح الدائم.

karinho91
11-26-2016, 16:17
حدت معى نفس المشكلة وفعلت حسابي التاني بالوتائق وربطته مع المنتدى والامور تمام
اتمنى لك ولجميع الاعضاء التوفيق والنجاح
تحياتي للجميع

Omar Morad
11-26-2016, 16:27
اشكرك على طرح السؤال لان هذا ماحدث
معى ولا اعرف مصير المشاركات فى الحساب
القديم!

ebn masr
01-07-2017, 23:44
معنديش معلومات بصراحة كثيرة بخصوص الموضوع دة علشان اقدر اقولك وارد عليك بصراحة ومشكور جدا على الموضوع المهم جدا

ahmed_sawalhy
01-08-2017, 13:26
بسم الله الرحمن الرحيم
من الأعضاء.

rmadona
01-12-2017, 12:38
عادى اخى العزيز انت تستطيع فتح حساب جيد وربطه بالمنتدى لانه مسموح لك كل 3 شهور ان تغير الحساب الخاص بك المرتبط بالمنتدى بس الاهم يكون متفعل
قوم بعمل ربط بينه وبين حسابك فى الشركة ولما تقوم بتطمع بونص بيتم تحويله

hosam2020
01-12-2017, 12:42
السلام عليكم و رحمه الله و بركاته
شكرا جزيلا على هذه المعلومات القيمه من اعضاء المنتدى
الكرام و اللى انا شخصيا استفدت منها و تمنياتى بالتوفيق للكل

monji125
01-12-2017, 14:22
اق المالية مما قد يؤدي إلي انهيار الأسهم أو السندات. أما سوق الفوركس فانخفاض الدولار الأمريكي (علي سبيل المثال) يعني صعود سعر العملة الثانية ولا يوجد إي انهيار مثل أسواق الأسهم أو السندات.
يجمع سوق الفوركس أربع أسواق إقليمية: ألاسترالية وألآسيوية وألأوربية وألأمريكية. وتستمر عمليات المتاجرة فيه كل أيام العمل ويغلق السوق يومي السبت والأحد، ويعمل السوق علي مدار الساعة أي 24 ساعة في اليوم. ويلاحظ هدوء نسبي من الساعة 20:00 وحتى 01:00 بتوقيت غرينتش، ويعزي ذلك لإغلاق بورصة نيويورك في الثامنة مساءُ وبدء بورصة طوكيو العمل في الواحدة صباحاُ. ومع دخول التكنلوجيا وشبكة الإنترنت أصبح ممكنا استخدام فتح الحسابات والمتاجرة في الأسواق الدولية

---------- Post added at 12:22 PM ---------- Previous post was at 12:21 PM ----------

اق المالية مما قد يؤدي إلي انهيار الأسهم أو السندات. أما سوق الفوركس فانخفاض الدولار الأمريكي (علي سبيل المثال) يعني صعود سعر العملة الثانية ولا يوجد إي انهيار مثل أسواق الأسهم أو السندات.
يجمع سوق الفوركس أربع أسواق إقليمية: ألاسترالية وألآسيوية وألأوربية وألأمريكية. وتستمر عمليات المتاجرة فيه كل أيام العمل ويغلق السوق يومي السبت والأحد، ويعمل السوق علي مدار الساعة أي 24 ساعة في اليوم. ويلاحظ هدوء نسبي من الساعة 20:00 وحتى 01:00 بتوقيت غرينتش، ويعزي ذلك لإغلاق بورصة نيويورك في الثامنة مساءُ وبدء بورصة طوكيو العمل في الواحدة صباحاُ. ومع دخول التكنلوجيا وشبكة الإنترنت أصبح ممكنا استخدام فتح الحسابات والمتاجرة في الأسواق الدولية

محمدفؤاد
01-12-2017, 14:33
السلام عليكم و رحمة الله و بركاته اخى الغالى انا مش فاهم اية الموضوع اللي انت عايزو
او عايز توضحوا انا مش عارف ياريت الشرح افضل

Samirghatas
01-12-2017, 14:36
السلام عليكم اخى الكريم الافضل ان يكون لك حساب واحد فى انستا مربوط بحساب واحد فى المنتدى
وبعد مرور شهرين من ربط الحساب لو حابب تغير حسابك فى انستا وتربطة بنفس الحساب فى المنتدى عادى

ahmed samaha
01-12-2017, 14:50
نعم ياخى يمكنك تعديل الحساب الذى تقوم بجمع البونص عليه
وله تاريخ موجود للتغير يجب ان يكون مر اكثر من شهرين على ربط الحساب القديم بالمنتدى

latraaa
01-12-2017, 15:19
يا اخي الكريم يمكنك أن تقوم باعلملية إن شاء الله و من دون أي مشكل و يمكنك أن تقوم بالعمل على فتح أكثر من حساب و من نفس افسم و المعلومات و لا وجود لأي مشكل في الأمر كل ما عيك هو العمل على التأكد من المعلومات التي تقدمها

magic777
01-12-2017, 15:42
على ما اعتقد عادي اخي انت اصلا مسموح ليك انك تغير حسابك بعد مرور شهرين وتربطه بحساب جديد عادي المهم تتبع الخطوات للتسجيل
الاول صح وتفعله الاول

big.pharaoh
01-16-2017, 01:17
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته ... عادس مفيهاش اي مشكله ولكن الاهم انه يكون فات شهرين على الحساب القديم لانه مش هتقدر تربط اي حساب جديد الا بعد مرور شهرين على الحساب القديم

Mony Ezzat
01-19-2017, 18:39
بسم الله الرحمن الرحيم
حضرتك لازم تتواصل مع الاداره بشأن هذا الموضوع لان انا لسه جديده ومستلمتش اي بونصات لسه

alatn123
01-19-2017, 18:46
السلام عليكم و رحمة الله و بركاته اخي الكريم
نعم انا لي صديق عندو حساب قديم و مسح حسابه المرتبط القديم و ربط حساب جديد و البونص وصله دون ادنى مشكلة
بالتوفيق يا غالي

big.pharaoh
01-26-2017, 14:25
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته ... ينفع طبعا تعمل حساب جديد وتربطه بالمنتدى بس الاهم ان يكون فات علة حسابك القديم اللى ربطه اول مره. شهرين ليس اقل

Mr Fathy
01-26-2017, 14:26
بسم الله الرحمن الرحيم . انا ممكن تكلم الدعم وخدمة العملاء فى الشركة وتغير كل شئ عن بياناتك طالما الحساب متفعل يا زعيم

ali gamal
01-26-2017, 14:31
من الأعضاء.
واتمنى من الله ان يجعل مشاركاتك فى ميزان حسناتك

ahmedhassan.forex
01-26-2017, 17:28
بسم الله الرحمن الرحيم
اخي اهلا بك في هذا المنتدي الرائع
اخي يمكنك ربط حساب واحد فقط في المنتدي
لكن اذا وجدت مشكلة يمكنك فتح حساب اخر في المنتدي وربطه
وبالتوفيق

hoos
02-06-2017, 01:26
انا اعتقد ان طالما ربطت الحساب بالمنتدي عن طريق كتابة portalforum في
الحساب الجديد مش خهيكون فيه اي مشاكل في تحويل البونص

muhammad ismail
02-06-2017, 13:44
المشكله فى التفعيل فمثلا لاز متكون بياناتك فى التفعيل مطابقه للبيانات اللى انت ادخلتها اثناء التسجيل الفوركس والا لن يتم
تفعيل حسابك ومش هتقدر تسحب ارباحك الا لو غيرت البيانات

alonsoo
02-21-2017, 09:11
اعتقد اخى الفاضل اه ينفع عادى خالص انما انت الاول اطلع على حسابك القديم هتلاقى فيه اذا كان ينفع تربط حساب جديد او لا

mid0killer
02-21-2017, 12:59
انا مش فاهم السؤالو ولكن لو انت فاتح حساب بالمنتدي وربطه بالشركه ونفس البيانات لازم تكون واحده عشان يتم التحويل ودي اهم حاجا لازم تكتب كلمه كدا فى التسجيل فى الشركه

tamermosa
02-23-2017, 13:02
اخى الفاضل يمكنك حذف حسابك المربوط بالمنتدى و ربطه بحساب بجديد
و لكن لابد من مرور شهرين على ربط الحساب الاول علشان تقدر تفك ربطه

abumazen
02-23-2017, 15:23
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته اعتقد انه يجوز فهناك اعضاء ينسو يكتبو كلمه بورتالفوروم وبعد ذلك يقومو بعمل حساب جديد برجاء التواصل مع الدعم

Rozeta
02-26-2017, 01:47
الحقيقة انا مش فاهمه اوي ماذا تقصد ولكن انصحك ان تترك الحساب القديم وتبدا بالحساب الجديد بدون اخطاء

nour3iny
02-26-2017, 09:16
السلام عليكم ورحمه الله تعالى وبركاته
طبعا بمجرد ربط الحساب الجديد بالمنتدى هيتم تحويل البونص للحساب الجديد لان البونص بيتحول على الحساب المربوط بالمنتدى

كامل
02-26-2017, 09:33
السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته اخي الكريم اذا رأيت من منظورك الشخصي ان تقوم بعمل حساب يعود عليك بالنفع فاافعل

mohamed shams
02-26-2017, 10:41
السلام عليكم اخى الكريم
انصحك ان تعمل اكونت جديد على المنتدى وربطه بحسابك الجديد
حتى لا توضع فى شرك النصب والاحتيال والحظر
وبالتوفيق

hoodhood700
02-26-2017, 11:25
اهلا وسهلا ، طبعا اخي الكريم هناك مدة محددة عادة ما تكون شهرين وبعدها يمكنك تغيير الحساب المربوط بحساب اخر ولكن اي بيانات تريد ان تغير اذا كنت تقصد الرافعة المالية فان امرها محسوم وهي محدد ب 1: 100 للحسابات المرتبطة بالمنتدى.

Abu_Yassin
02-26-2017, 11:51
وعليكم السلام ورحمة الله وبركاتة أخى الغالى أعتقد أن عليك فى الاول أن تحذف حسابك القديم على شركة انستا فوركس أولا لان غير مسموح تمتلك حسابين بونص على انستا فوركس ثانيا علشان الربط يتفك مع حسابك فى المنتدى وتقدر تربط حسابك فى المنتدى مع حسابك الجديد بشركة انستا وبالتوفيق لك ولجميع اعضاء المنتدى الكرام

ابوفؤاد
02-26-2017, 13:43
فى حال تم الربط للحساب و قبول الربط يتم التعامل مع الحساب على انه منفصلعن لحساب القديم و بالتالىيمكنك عمل ما تريد مع عدم التعامل مع الحساب القديم نهائيا و هذا موجز الافاده بالموضوع

مروه عصر
02-26-2017, 14:18
السلام عليكم
لو فى خطاء فى البيانات ومش عارف تعدلها كلم الدعم الفنى واشرحلهم الموضوع وممكن يعدلوها ولكن لو انتى مش عارف تفعل المستويين اعمل حساب تانى وكلم دعم المنتدى عشان يفكوا ربط الحساب الاول ويربطوه بالحساب التانى

latraaa
02-26-2017, 15:56
يا اخي الكيرم يمكنك أن تقوم بالعمل على فتح ما تريد إن شاء الله من الحسابات على شركة إنيستا و من دون أي مشكل إن شاء الله و لكن الدي يجب أن تعرفه أخي الكريم أن الربط يكون بحساب واحد في المنتدى و التغيير في الربط يكون إلا بعد مرور شهرين كاملين أخسي الكريم

ayoubfc
02-26-2017, 16:11
طيب ما تسيب الحساب القديم زى ما هو خاصة لوكنت مفعله على المستويين وتعدل البيانات زى
ما انت عايز من ملفك الشخصى فى موقع انستا ولو طلبوا بيانات ومستندات جديدة ابعتهلهم وانتظر
الموافقة ولا تفتح حساب جديد ولا حاجة.

abdeu2016
02-26-2017, 21:13
اتمنى لك التوفيق دائما تقبل مروري

HANAN59
02-28-2017, 15:11
من وجهه نظري عليك بتعديل بياناتك الشحصيه في الحساب الاول ولا ترهق نفسك بحساب اخر ثم ربطه بالمنتدي ثم تفعيل الحساب في المرحلة الأولى ثم تفعيلة في المرحلة الثانيه فانت في غني عن كل ده فعليك بتعديل بباناتك افضل وان واجهتك اي مشكله فعليه بالتواصل مع الدعم الفني واكيد هتلاقي حل لمشكلتك

ebn masr
03-08-2017, 23:03
انا عن نفسي بصراحة بشوف انه انت لماىبتقوم بربط حسابك فى المنتدى بحساب فالشركة بالتاكيد بيتم تحويل البونص كل اول شهر ليك طبعا

ahmed megahed
03-08-2017, 23:07
عزيزي يسمح لك المنتدى بتغيير الحساب الذي تربطه بالمنتدى بعد تفعيل حساب المنتدى بشهرين وبالتالي يتم تحويل البونص على الحساب الجديد اما البونص القديم فلا اعرف هل يتم تحميله الى الحساب الجديد ام لا وعليك اخي بمخاطبة دعم الشركة ليفيدوك في ذلك

zakariacr07
03-12-2017, 17:01
السلام عليكم و رحمة الله تعالى و بركاته

أظن أن البونيص لا يتم تحويله من حساب لحساب أخر أخي الكريم

lionhmada
03-12-2017, 17:04
انت ممكن تبعت رسالة للدعم الفني بطلب التغيرات اللي عاوزها على حسابك الاصلي , انا حصل معايا مشكلة انه الاسم مكنش مطابق لاثبات الشخصية قمت بالاتصال بالدعم الفني , وتم الاتصال التليفوني بى من قبل الدعم الفني العربي وقام بتغيير البيانات مشكورا , مع نهاية المكالمة .

الدعم الفني في انستا فوركس متعاون جدا وسريع جدا وهذا شيء روعة من الشركة .

hakim kimo
03-12-2017, 17:07
السلام
منتدى يسمح لك ربط بحساب اخر يعني استبداله فقط اذا انقضت شهرين
اضافة الى ان عند تغير الحساب سوف يتوجب عليك بدا بجمع من جديد
لان الذي في حسلبك القديم لن يتحول للجديد بل سوف يبقى
سلام

abdallah.2017
03-12-2017, 17:07
االسلام عليكم ورحمة الله وبركاته
اخى الكريم الحساب الجديد ﻻ يتم تحويل اى بونص لحساب اخر بمجرد الربط فانا مثلك فتحت حساب جديد زمنتظر التفعيل للتداول

Zinou0008
03-12-2017, 17:10
سعدني التواجد بهذا المنتدي الرائع واتمني دوماً الافادة للجميع
واشكرك شكراً جزيلاً علي طرحك لهذا الموضوع الجميل
تمنياتي لكم بالنجاح الدائم

smartawi
03-12-2017, 17:11
ممكن طبعا ياا خي لما تنتهي الشهرين من الربط الاول ممكن تربط المنتدى بحساب اخر عادي جدا
من حيث المنتدى هو المشكل ان تعمل اكثر من واحد لانه ممكنلا تستلم البونص انما الشركة ممكن تفتح اكثر من حساب عادي جدا لو انت لا تتاجر بهما معا فلازم التداول في حساب واحد لا غير بالنسبة لحسابات البونص اما الايداع فممكن تاجر في اكثر من واحد في نفس الوقت

bakup28
03-12-2017, 17:19
انا مش فاهم اية الموضوع اللي انت عايزو او عايز
توضحوا انا مش عارف ياريت الشرح افضل للافادة
اتمني ليك التوفيق

ahmedm
03-12-2017, 17:19
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته هو اصلا مش هتقدر انت تلغي ارتباط الحساب بتاع الشركة من حساب المنتدي لازم مدير المنتدي تقريبا هو الي يعمل الموضوع ده وبعدها تقدر تربط اي حساب تاني بحسابك في الموقع هنا

Ayobe
03-12-2017, 20:05
أخي كل حساب في المنتدئ يربط بي رقم حساب واحد في شركة أظن أنك لن تستطيع تغير و الأستقبال البونص مثل ما تقول شكرا .
تحياتي

ziedncir
03-12-2017, 20:06
السلام عليكم و رحمة الله و براكاته
اخي تطترقت الي موظوع هام لقد استفدت كثيرا و قد افدت الكثير ايظا جزاك الله خيرا
تقبل مروري

akkouche salah
03-12-2017, 20:09
بالنسبة لتساؤلك أنا جديد في الشركة و لا عأعلم بالظبط ما هي قوانينها
لكن عليك الإتصال بالدعم ايتم إفهامك الموضوع

capoeira
03-12-2017, 20:59
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته بدلا من القيام بفتح حساب جديد بالمنتدى يمكنك ان
تطلب من الدعم الفنى الخاص بشركة انستا ان تعدل العنوان الموجود لديهم بالعنوان الذى تريده

skylol
03-12-2017, 21:06

اخي الغالي الافضل لك انك تعدل البيانات فقط افضل واسهل لك تواصل مع الدعم الفني لتعديل الحساب وبالتوفيق للجميع

stethoscope
03-12-2017, 21:09
اخى الكريم بعد السلام لابد من ان تحذف الحساب القديم وذلك لان فى حالة ربط اكثر من حساب لشخص واحد هيتم حذفهم ولو مش عارف اطلب من المشرفين فالمنتدى يساعدوك

grow
03-12-2017, 21:21
انا مش فاهمه حاجه يا اخي
لكن لو حاااجه خااصه بالتفعيل يا اخي الفاضل انصحك ان تتجه الي الدعم
الفني هو اللي هيفيدك الافاده الصحيحه تقبل مروري تحيااتي لك

ashmawey
03-28-2017, 23:56
اخي الكريم , كلامك عين العقل و صحيح , لا بد من التاني و التريث قبل بدأ التداول في سوق الفوركس وذلك للحفاظ على رأس المال
مع خالص الاحترام و التقدير

black2015
03-29-2017, 00:22
اشكرك اخي علي موضوعك الممتاز فيما يخص موضوع و تحويلات البونص
في انتظار المزيد . شكرا لك

marwa94
03-29-2017, 00:30
السلام عليكم و رحمة الله و بركاته
الرافعة الملية على اد ماهى تقدر ان تحققك اراح كثيرة وعلى اد ماهى مفيدة جدا هى خطيرة جدا ممكن ان تحسرلك الحساب كله
حاول ان تختار الرافعة المالية المناسبة لكى تحقق اهداف معيمة

ابوعلى
03-29-2017, 02:02
السلام عليكم ورحمه الله اخى الكريم انت لازم تكون رابطه صح علشان البونص يتحول كل اول شهر ليك ان شاء اللهتقبل المرور اخى الكريم وربنا يوفق الجميعا نشاء الله

Abu youseef
03-29-2017, 02:31
بسم الله الرحمن الرحيم
من الأعضاء.

ashmawey
04-19-2017, 23:18
اخي الكريم , كلامك عين العقل و صحيح , لا بد من التاني و التريث قبل بدأ التداول في سوق الفوركس وذلك للحفاظ على رأس المال
مع خالص الاحترام و التقدير

Mo7a
04-20-2017, 10:36
السلام عليكم ورحمه الله وبركاتة
نعم اخي الكريم البونص يحول فى بدايه الشهر على رقم الحساب المربوط بالمنتدي ويمكنك تغير رقم الحساب بعد مده شهرين من اضافته
وتقبل مروري

mohamed ashmawey
06-18-2017, 18:47
اعتقد ان ذلك ممكن يعرض حسابك للاغلاق لاتخاطر اخى الفاضل واستمر فى حسابك القديم مهما كان بدلا من ان تحذف نهائيا من المنتدى ولاتعود فأنت غالى علينا
التحويل بين الحسابات لازم تكون البيانات متطابقة ومش بس كدة لا
كمان لازم يكون الحسابات مفعلة تفعيل كامل وعموما انت لية مغلب نفسك لية عندك الدعم بردة ممكن تسألة ودة سهل جدا وبمنتهى البساطة هما عندهم الأجابة فى منت بس عموما اللى انا قولتة لحضرتك سليم بنسبة كبيرة وتقريبا هو الصح بس اتأكد بردة

m7med
06-18-2017, 21:47
((السلام عليكم و رحمة الله و بركاته ))
انصحك يا اخي الكريم بعمل حساب جديد في انستا بدون اي مشكلة و في نهاية هذا الموضوع الرائع اتمني من الله ان تكون في تمام الصحة والعافية وايضا اتمني من الله ان يرزقنا من هذا المجال الرائع

mostafa2
06-18-2017, 21:58
خي لك الحق في ربط حساب واحد فقط ويمكن تبديل حساب آخر بعد شهرين اما اذا فتحت حساب

emadomda
03-17-2018, 19:05
قاموس مصطلحات اقتصادية 4
Counterparty Risks – مخاطر الطرف الآخر - Foreign Currency Inter-bank Exchange ‎(FOREX)‎ instruments – ادوات عملة الصرف الاجنبي بين المصارف (ع ص ا ب م) هي مراكز (شراء و/او بيع) بين العميل والطرف الآخر و, على عكس ادوات الصرف الاجنبي لصرف العملة التي, في الحقيقة, مضمونة بواسطة مؤسسة تسوية تابعة بالصرف الذي تمت عليه المتاجرة, لم يكن مضموناً من مؤسسة تسوية. لذا, عند شراء العميل اداة صرف اجنبي لصفقة خارج البورصة يعتمد على الطرف الآخر الذي اشترى منه الاداة لإتمام العقد. فشل الطرف الآخر في إتمام مركز ما قد ينتج عنه خسائر من اي دفع سابق بناء على المراكز وكذلك الخسارة الناتجة عن المكسب المتوقع من الصفقة.

Country Risk - حد المخاطرة لبلد - عوامل تؤثر على التجارة في العملة بشكل فريد لدولة محددة. هذا يشمل مخاطر سياسية وتنظيمية وقانونية وايام العطلات.

Cross Rate - سعر صرف مشتق - سعر صرف بين عملتين, عادة ينشا من اسعار صرف واحدة من العملتين, بما ان معظم العملات تدرج مقابل الدولار.

Currency - عملة - نوع النقد الذي تستعمله البلد. يمكن المتاجرة فيها لعملات اخرى في سوق الصرف, فلكل عملة قيمتها مقابل غيرها من العملات

mohamed kamal fadel
03-17-2018, 20:48
ممكن تشتغل بنفس الحاب خصوصا ان فى تعب فى تفعيل المستويات
الباطاقة والمستوى الثانى وبيبقى تعب شويه