PDA

View Full Version : ازاى اعمل عملية تحويل ربح ليا من حسابى ف انستاا لحساب اخر ومنين بالظبط ؟

ahmed bakry
06-01-2015, 08:21
ازاى اعمل عملية تحويل ربح ليا من حسابى ف انستاا لحساب اخر ومنين بالظبط ؟ وهل لازم تكتب صيغة المبلغ المحول بالانجليزى وعلامة يو اس دى اى رمز الدولار الامريكى وهل هى بالدولار الامريكى فقط او بأى عملة انا احبها وشكرا لكم جميعا

mechanical
06-08-2015, 23:51
السلام عليكم ... ادخل الي السحب وهتلاقي انة من الممكن التحويل بين الحسابات انا لم اجرب ولكن ممكن يكون التحويل الداخلي
اتمني لك التوفيق ان شاء الله

mhamdy
06-08-2015, 23:55
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
اللهم صلى وسلم وبارك على سيدنا محمد
شكرا ليك اخى الكريم وكل اخوانى الاعضاء على المواضيع الهاتفه
ونرجو الاستفاده الدائمه باذن الله
جزاكم الله كل خير

a7med sniper
06-09-2015, 00:07
منخلال الدخول على سحب الاموال وهتلاقى فى الخيارات ان ممكن التحويل بين الحسابات والله المستعان

وبالتوفيق لك فى معرفتها

hamadarizk
06-09-2015, 00:15
نورت ياصديقى الكريم المنتدى المميز
وجزاك الله خيرا على هذا الطرح والمعلومات
الطيبه اسال الله ان يجعلها فى ميزان اعمالك

بالتوفيق

ehabbob
06-09-2015, 00:30
اخى العضو عليك ان تستفسر عن المعلومه ده او المشكله ده من ادارة المنتدى قسم الدعم الفنى فهم اهل الخبره فى تلك المواضيع
والله ولي التوفيق

AH3
06-21-2015, 03:40
منخلال الدخول على سحب الاموال وهتلاقى فى الخيارات ان ممكن التحويل بين الحسابات والله المستعان

وبالتوفيق لك فى معرفتها

بسم الله الرحمن الرحيم السلام عليكم ورحمة الله وبركاته مشكور اخي الكريم علي مشارتك الطيبه و تقبل مروري

MEDHAT MOUSTAFA
06-23-2015, 22:19
السلام عليكم ... ادخل الي السحب وهتلاقي انة من الممكن التحويل بين الحسابات انا لم اجرب ولكن ممكن يكون التحويل الداخلي

RomanyMoreed
06-26-2015, 15:22
السلام عليكم ورحمة اللة وبركاته

تدخل علي حسابك في صفحة انيستا ومنها علي سحب الاموال هتلاقي اكتر من طريقة للسحب بنوك الكترونية كتير او عن طريق حوالة بنكية عمومآ استخدم الطريقة المناسبة ليك

ahmedibrahim258259
06-27-2015, 13:27
بسم الله الرحمن الرحيم عملية التحويل الداخلي لازم تكون من بنفس الاسم يعني الحسابين ينتموا لشخص واحد على ايدك اليمين هتلاقي تحويل داخلي
تقبل مروري

alaa ali
06-27-2015, 13:28
اعلا بكم
فى حسابك بالشركة .. ادخل الي السحب وهتلاقي انة من الممكن التحويل بين الحسابات .. ممكن يكون التحويل الداخلي
بالتوفيق

seifhd
06-27-2015, 13:53
السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته
أخي الكريم أنصحك بزيارة القسم التعليمي للمنتدى
بالتوفيق حظ طيب موفقـون انشاء الله

OSAMA AMER
06-27-2015, 14:02
مـــرحبا بـــك أخـــى الكـــريم وكـــل الاخـــوة الاعضـــاء فــى منتـــدى فـــوركس العـــرب اخى الكريم اعتقد ان مثل هذه الامور يجب مراجعتها مع فريق الدعم الفنى فى الشركة افضل حت تحصل على معلومة صحيحة

Wassa04
06-27-2015, 14:57
السلام عليكم و رحمة الله و بركاته
مرحبا اخي الكريم يمكنك استفسار الدعم
الفني لانستا و راح يساعدك ان شاء الله تقبل مروري

شبه منحرف
06-27-2015, 15:15
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
ممكن تروح انت للوحة التحكم فى حسابك او صفحتك الخاصه بالحساب على الشركه وتبحث عن طريقه للتحويل من حساب لاخر او ممكن تذهب للدردشه الحيه فورا وتقوم بالتحويل

abdougagi
06-28-2015, 17:36
يمكنك تحويل الاموال من حسابك في شركة انستا الى حساب تداول اخر من نفس الشركة اذهب الى حسب الاموال و ابحث عن خيار
send to another account و اضغط عليه ثم ادخل رقم الحساب الذي تريد ارسال الاموال اليه ثم اغضط على تاكيد و ستتم العملية
تقبل مروري اخي العزيز

Kiing
06-29-2015, 07:55
ممكن متلا انه تدخل علي حسابك تم منه متلا انه ممكن معه من صفحة انيستا ومنها علي سحب الاموال هتلاقي تم منه متلا انه ممكن معه من اكتر من طريقة للسحب بنوك الكترونية

ASMAA TAHA
06-30-2015, 18:33
اعتقد انه من الممكن ان تقوم بعمل تحويل من حسابك الى حساب اخر ولكن تحويل الارباح فقط وليست البونص وبالتالى هذا الخيار موجود بالفعل فى الموقع الخاص بشركة انستافوركس بالتوفيق لحضرتك تقبل مرورى

andro2016
09-29-2015, 20:02
السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة اخى الكريم لو هتحول على اى بنك الكترونى بتدخل على
انستا فوركس وتختار سحب وبتختار البنك اللى هتسحب علية وتكتب البيانات بيتاعت حسابك بالتوفيق

sharshabil
10-07-2015, 18:14
ان كنت تريد عمل تحويل البونص فهذا غير ممكن اما عن الارباح
لازم ان يكون التجزيل لجساب تملكه انت و مسجل بنفس الاميل .

محمد السيد
10-07-2015, 18:44
اعتذر اخي عن عدم الرد عليك بشئ ، لانني فعلا وبكل صراحة لا املك المعلومات الكافية في
هذا الموضوع ،، ولعل ذلك راجع لعدم اهتمامي اصلا بتحصيل اية معلومات بشانه ، وارجو ان
تجد في ردود زملاءنا الأفاضل ما يشفي ما يكون فيه فائدة لك ، اكرر اعتذاري

ynwa1892
10-09-2015, 22:48
السلام اخي الانستا تشترط ان يكون الحسابين ملك لشخص واحد كي تستطيع ان تننقل الربح الخاص بك بسلاسة رجو ان الفكرة اتظحت
وفقك الله

a l
10-09-2015, 23:32
هلا
نعم .. من الممكن التحويل بين الحسابات ادخل على السحب وسوف تجد انه يمكنك ذلك وبالتوفيق فى التحويل

sohayla
10-09-2015, 23:50
يمكنك تحويل الاموال من حسابك في شركة انستا الى حساب تداول اخر من نفس الشركة عبر وسيلة التحويل بين الحسابات

queen_yasmeen
10-09-2015, 23:52
اولا يجب ان يكون حسابك في الانستا ان يكون الحسابين ملك لشخص واحد
كي تستطيع ان تننقل الربح الخاص بك

waleed shaaban
10-09-2015, 23:57
اولا تقوم بالدخول الى الصفخه الخاصه بك على انست ومنها الى ربط الحساب الذى تريد ان تسحب المال اليه
وهنا يمكن ان تحول بين الحسابات لكن بعد ان تربطها ببعضها على صفخاتك الشخصيه بالشركه
وان كنت ارى ان تقوم بالسحب لبنكك ثم التحويل الى الحساب الاخر من البنك

star4ssa
10-10-2015, 00:21
بسم الله الرحمن الرحيم والسلام عليكم
اخى تستطيع السحب بطرق متعدده تقدر تشفها من خلال غرفه العميل الخاصه بيك على موقع
شركة انيستا الرئيسى بايقونه اسمها سحب الاموال ويمكن لك ان تختار المناسب لظروفك م اتمنة فعلا تكون استفدت
عبر المشاركه ونتمنالك مزيد من الخير

---------- Post added at 12:21 AM ---------- Previous post was at 12:21 AM ----------

بسم الله الرحمن الرحيم والسلام عليكم
اخى تستطيع السحب بطرق متعدده تقدر تشفها من خلال غرفه العميل الخاصه بيك على موقع
شركة انيستا الرئيسى بايقونه اسمها سحب الاموال ويمكن لك ان تختار المناسب لظروفك م اتمنة فعلا تكون استفدت
عبر المشاركه ونتمنالك مزيد من الخير

yassineleo
10-10-2015, 01:12
• تداول دائما عندما يكون الزخم في صالحك حيث سيساعدك على دفع صفقاتك في الاتجاه الصحيح ويمكنك من الوصول إلى الهدف بسرعة.

samieh
10-20-2015, 07:36
طبعا يا اخى يوجد تحويل بين الحسابات لنفس الشخص يعنى لو ليك حسابين فى انستا تقدر تحول بينهم الاموال عادى جدا
لكن الحقيقة مش عارف الطريقة ازاى عشان انا ماليش الا حساب واحد فقط فى انستا ولم اجرب التحويل الداخلى بين الحسابات من قبل

حسنى صادق
10-20-2015, 07:56
قد يكون الحل الافض لمعرفة ذلك خو الاستعانة بالدعم الفنى بالشركة و توقع المزيد من الاليات للعمل و من الافضل ان نرى السوق بدرجات متفاوتة

yassineleo
10-20-2015, 22:34
يقول الخبراء العالميين ان نسبة نجاح المتداول المبتدا باستراتيجية بسيطة اكبر من الدي درس علوم الفوركس

---------- Post added at 08:34 PM ---------- Previous post was at 08:07 PM ----------

يقول الخبراء العالميين ان نسبة نجاح المتداول المبتدا باستراتيجية بسيطة اكبر من الدي درس علوم الفوركس

osama147
10-20-2015, 22:47
تحيـــــة طـــــــيـــبة لــــك ولــــجــميع الاخــــوة فى منتـــــدي فـــوكس عـــــرب وبــــعد
اخي اعتقد وعلى حسب علمي ان هلايوجد تحويل بين الحسابات فى شركة انستا فوركس اي لم اجد
اخي هذا لامر نهائي اجد فقط السحب من الحساب او الايداع به من خلال وسائل السحب والايداع فقط
ربنــــا يـــرزق كــــل عبـــــاة رزق حـــــلال وتقــــبل مـــشاركـــتي..

nuclear2010
10-20-2015, 23:05
السلام عليكم جميعا
اخى العزيز ادخل الى حسابك فى موقع انستا ومن هناك
اختار سحب اموال واختار تحويل الى حساب اخر
بالتوفيق لك ياخى

ayoub321
10-21-2015, 01:29
بسم الله الرحمن الرحيم
مرحباً اصدقائي في منتدى فوركس مصر أخي الكريم أخي شركة انست لا تسمح لك بنظام الوسيط الثالث لذلك لن تستطيع أو ارسل أي مبلغ لي شخصا عدة حسابك
تقبل مروري لشخصك الكريم أخي و اتمنى لنا ولكم النجاح والتوفيق

sharshabil
10-21-2015, 01:33
ان كان عندك ارباخ في حسابك انستا فوركس ممكن ان تحولها الى حساب اخر ييكون باسنك و مسجل بنفس الاميل و ان كان الامر غبير كذلك لا يمكن ان يتم التحويل , تحياتي

xfdhtg
10-22-2015, 23:54
فإن هذا راجع لك ، فبعض التجار ي أو طريقتك في المضاربة التي مارستها على حسابك الديمو هنا اطرح عليك خمس نقاط تساعد ختارون مستويات ا. و من المهم ان يتعلم هم الذين يحققون الارباح. إن هذه النسبة من الممكن أن تكون أكثر من ذلك لو أن المتداولون لدعم والمقاومة كأهداف للربح ، وآخرون يختارون كميات ثابتة من النقاط كأهداف ربحية لكل ربح ، على أية حال

---------- Post added at 09:54 PM ---------- Previous post was at 09:53 PM ----------

آنت جيدا في الحساب التجريبي وملتزما بقواعدك فانك ستتحول إلى مضارب ما فتحت حساب حقيقي . الغالب : انك ستك متخوف من إتباع نفس الإستراتيجية أو طريقتك في المضاربة التي مارستها على حسابك الديمو هنا اطرح عليك خمس نقاط تساعد علىالتغلب على هذه١فتح حسابك الحقيقي بحساب مصغر بألفين سوف تتخلص من . إذا آنت قد بنيت استراتيجيه على

HICHAM EC
10-23-2015, 00:44
عندي نفس السؤال ولكن بشكل اخر أريد أن أعرف كيف يمكن السحب من الصراف الالي
وهل كارد انستا يسحب من أي صراف الي

Diaa
10-23-2015, 00:55
اخى العضو عليك ان تستفسر عن المعلومه ده او المشكله ده من ادارة المنتدى قسم الدعم الفنى فهم اهل الخبره فى تلك المواضيع
والله ولي التوفيق

med1985
10-25-2015, 20:17
جزاكم الله كل خير

---------- Post added at 05:17 PM ---------- Previous post was at 04:46 PM ----------

ranimdammar
10-29-2015, 09:06
هذا يوجد في الحسابات العادية انك تفتح محفظة فيه تحول عليها المبلغ من المحفظة تحول المبلغ الى حساب اخر باسمك
لكن حسابات البونص لايمكن فتح محفظة فيه هذا كما قلت لك في الحساب العادي ولك ان تطلع على ذلك بنفسك في الموقع في حسابك

Shadi
10-29-2015, 09:08
بسم الله الرحمن الرحيم
صديقي الكريم تدخل الى حسابك في موقع شركة الوساطة انستا و تدخل خيار التحول بين حسابين
تدخل رقم الحساب الذي تريد التحويل اليه و قيمة المبلغ
و كود التأكيد

kacembouden1
10-31-2015, 18:10

بارك الله فيك اخي على هدا الموضوع الجميل و ربي يجعلو في ميزان حسناتك

الله يهدينا و يهدي جميع المسلمين جزاك الله خيرا وبارك فيك

asxqwzdc6
11-10-2015, 21:22
السلام عليكم مشكور اخي على شرحك لهده النمادج المهمة هناك البعض يشتكون من عدم الخشوع في الصلاة، فما هو العمل الذي يجعل المرء يخشع في صلاته البكاء في الصلاة من ضمن ذكر الله في الخلاءفي التحليل الفني و لكني اجدها صعبة الفهموان شاء الله يستفيد منها جميع الاعضاء واتمنى ان يتفاعلوا مع هذا الموضوع وانا عن نفسى ساتابع الموضوع لاهميته هكدا ولو كان شرحها بالفيديو لكان اسهل

csebai11
11-11-2015, 00:48
السلام عليكم و رحمة الله تعالى و بركاته مشكور اخي على الموضوع الحسابات عادتا ما تكون بالدلار لذلك لا فائدة من ذلك و للتحويل بين حسابين عليك التوجه الى غرفة العميل ثم العمليات المالية ثم التحويل بين الحسابات لكن تاكد دائما انك سترسل اموالك الى حساب يحتوي على نفس البريد الالكتروني للحساب الاول

TAHA ALNAQEEB
11-11-2015, 01:42
اخي للتحويل ادخل علئ الحساب الخاص بك بالشركه ,واضغط علئ تحويل بين حسابين وادخل رقم الحساب الذي تريد التحويل له والمبلغ ,,وبالتوفيق

snnaky
11-23-2015, 00:25
لو حضرتك تقصد ازاى تحول من حسابك الى حساب اخر لك تملك فدة موجود عادى واسمة التحويل بين الحسابات بس لاززم تكون مستوفيا للشروط بمعنى ان الحساب بنفس البيانات ولنفس الشخص ومفعل وان السحب هو للأرباح وليس للبونص نفسة وتتأكد من قيمة المبلغ المطلوببشكل جيد

heroo252
11-23-2015, 01:05
تحويل الاموال بيكون من خلال فتح حسابك على منطقة الاعضاء فى انستا تطلب سحب الامموال
وتحدد مالبلغ المطلوب والطريقه الى يتحولعليها وكل حاجه

malak558
11-23-2015, 01:43
فى حساب التداول لما تدخل من موقع الشركه حول اللغه للعربيه وهتفهم القوائم
هتلاقى فى القائمه سحب الارباح ولما تدخلها هتلاقى الطرق المتاحه للسحب وتمشى معاها خطوه خطوه

yansane
11-23-2015, 02:04
يك ان تستفسر عن المعلومه ده او المشكله ده من ادارة المنتدى قسم الدعم الفنى فهم اهل الخبره فى تلك المواضيع عملية التحويل الداخلي لازم تكون من بنفس الاسم يعني الحسابين ينتموا لشخص واحد على ايدك اليمين هتلاقي تحويل داخلي
والله ولي التوفيق

مريم ميري
12-13-2015, 20:56
السلام عليكم كل الاموال او الارباح التي تجنيها من التداول مع شركة انستا فوركس تكون بالدولار الامريكي وبالنسبة لطريقة السحب فهناك
طرق عديدة من بينها انك تفتح حساب مع بنك السكريل وتقوم بارسال ارباحك من شركة انستا فوركس الى حسابك البنكي بالسكريل
كما يمكنك ايضا ان تسحب انطلاقا من بنك البايونير

عاشق الفوركس
12-13-2015, 21:36
والله اخي الكرم انا انا انصحك التوال مع المشرفين حول هدا الامر او الدعم الفنسي للشركة حيث انه ممسوح التحويل بين الحسابات والله اعلم والله يا اخي الكريم عليك ب الوتاضل مع المشرفين حوول هدا الامر والهم المخولين الى ان يفيدوك ان شاء الله ،بالتوفيق ، لك، ولجيمع الاعضاء، المبتديين ، ان شاء الله

mohamedsaleem
12-13-2015, 23:13
بـــــســـــم الله الرحمن الرحيم
شكرا لك يا أخي الكريم على هدا الموضوع الممتاز والشرح الدقيق و القيم وجزاك الله كل خير وبارك الله فيك
بالــــتـــوفــــيــــق...

neverlityouco1
12-16-2015, 15:48
اخى العزيز انا انه من الافض فكرة انا برده امتنعت عن المنتدى لمد السلام عليكم اخي العزيزوالمهم التعليم اولا والفوركس سينتظرك الى ان تنتهى من والحمد لله الهندسةامتحكليمن ة اناتكا لسلامانا انك خلصتالفاضل ثانوية عاما لشهرين اللى فاتوك دولة على خير وان شاء الله تقدر تحقق النجاح الباهر فى كلية تاطب البيطرى وعلىة شهرين او اقل قليلا لانى كنت مشغول بامتحانات السنة النهائية

neverlityouco1
12-19-2015, 17:38
اخى العزيز انا انه من الافض فكرة انا برده امتنعت عن المنتدى لمد السلام عليكم اخي العزيزوالمهم التعليم اولا والفوركس سينتظرك الى ان تنتهى من والحمد لله الهندسةامتحكليمن ة اناتكا لسلامانا انك خلصتالفاضل ثانوية عاما لشهرين اللى فاتوك دولة على خير وان شاء الله تقدر تحقق النجاح الباهر فى كلية تاطب البيطرى وعلىة شهرين او اقل قليلا لانى كنت مشغول بامتحانات السنة النهائية

walidabou
12-19-2015, 17:57
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته ،، للأسف ليست لدي فكرة عن تحويل المال بين حسابين في الانستافوركس
أتمنى من الأعضاء من لديه فكرة حول هذا الموضوع يفيدنا جزاه الله خيرا

one god
12-30-2015, 19:46
فهمت الموضوع خطا ياا خي فالبونص الي تجمعه من المنتدى لا يمكن انك تحوله الى اي بنك لانه ليس للسحب
بالتالي الادارة الكريمة هي التي تحول البونص الى حسابك في الشركة لتتاجر به لا ان تسحبه كما تعتقد

Abdelhedi
12-30-2015, 20:21
باسم الله الرحمان الرحيم و الصلاة و السلام علي اشرف المرسلين مرحبا بكم في منتداني الغالي و انشاء الله تعجبكو تعليقاتي علي مختلف المواضبع و نستفيد من بعضضنا البعض
يمكنكم ذلك من خلال خانة السحب فمها يمكنك السحب بكل حرية و الله مستعان شباب.

salfe
12-30-2015, 20:58
الســــــلام علــيــكم و رحمــة الله تعـالى و بــركـاته
صديقي في المنتدى زميل الفوركس نصيحتي
أن تزور القسم التعليمي للمنتندى ففيه إجابات واضحة عن تساؤلات عديدة حتى تختصر الوقت بالتـوفيـــق انشـاء الله

Sami1985
12-31-2015, 01:45
السلام عليكم..
تحية طيبة لجميع الاخوة بالمنتدى العامر..
أتمنى لكم التوفيق..
ادخل على حسابك في شركة انسستا
تقبلوا شكري...

joker7diaa
12-31-2015, 02:01
اذ كان الحسابين الذين تود التحويل بينهم على نفس الاسم يمكنك ذلك من خلال التحويل الداخلي
وتجد الخيار في سحب الاموال وبالتوفيق لك اخي الكريم

justsmile
01-26-2016, 02:28
لا اعلم ان كان بأمكانك تحويل رصيدمن حساب لحساب !!
انصحك ان تسأل الدعم بانستا افضل لك ..
لان الذي اعرفه طرق السحب ..

latraaa
01-30-2016, 19:01
مشكور أخي الكريم على الموضوع و على الطرح، يمكنك يا اخي الكريم سحب الأرباح من خانة السحب الموجودة على حسابك في شركة إنيستا، و عليه قم بالدخول على حسابك في الموقع و سوف تعرف كل شيء إن شاء الله

mahmoud massry
01-31-2016, 12:35
طرق السحب كتيره ومتنوعه ادخل على صفحه حسابك واختار الطريقه الافضل ليك منها وومكن تحول بين الحسابات بسهوله ايضا

ebn masr
01-31-2016, 22:06
عادى جدا وسهل جدا ادخل على صفحة حسابك عادى جدا ومن صفحة التحويلات ابحث عن السحب واعمل تحويل عادى جدا من حسابك للحساب الاخر بسهولة جدا

فوريكسي
01-31-2016, 23:41
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته موضوع مهم جزاك الله خيرا أخي الكريم
الفوركس مجال يتطلب التعلم والتدريب قبل الدخول بالمتاجرة في الحساب التجريبي والا سنحقق خسائر مؤكدة
بالتوفيق للجميع ان شاء الله

never10
02-11-2016, 14:49
مشكور على هذا الموضوع لقد اعجبني موضوعك كثيرا فهو منظم و منسق كثيرا و مليء بالمعلومات الرائعة عن مجال رائع جدا امتنعت عن المنتدى لمد السلام عليكم اخي العزيزوالمهم التعليم اولا والفوركس سينتظرك الى ان تنتهى من والحمد لله الهندسةامتحكليمن ة اناتكا لسلامانا انك خلصتالفاضل ثانوية عاما لشهرين اللى فاتوك دولة على خير وان شاء الله

talel babchia
02-11-2016, 15:37
تدخل علي حسابك في صفحة انيستا ومنها علي سحب الاموال هتلاقي اكتر من طريقة للسحب بنوك الكترونية كتير او عن طريق حوالة بنكية عمومآ استخدم الطريقة المناسبة ليك ادخل الي السحب وهتلاقي انة من الممكن التحويل بين الحسابات انا لم اجرب ولكن ممكن يكون التحويل الداخلي
اتمني لك التوفيق

ahmedmomenali
02-11-2016, 20:42
انت تقدر تحول الربح من حسابك لحساب اخر من تحويل الاموال في حسابك في انستا
واعتقد انك متقدرش تحول اي بونص انت بتكسبه من حساب لحساب يعني الربح فقط
تقبل مروري

never10
02-13-2016, 16:24
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته أخى الكريم مشكور على هذا الموضوع لقد اعجبني موضوعك كثيرا فهو منظم و منسق كثيرا و مليء بالمعلومات الرائعة عن مجال رائع جدا الا و هو الادوات المشتقة في الفوركس ولكن اتمنى ان تعيد شرح الموضوع باستفاضة اخي الحبيب شكرا لك على هذه المواضيع المهمة فاأكثر من ذلك لانى لم أفهم حقيقة الموضوع جزاك الله كل خير بالتوفيق ان شاء الله

talel babchia
02-13-2016, 17:16
السلام عليكم ورحمة اللة وبركاته
تدخل علي حسابك في صفحة انيستا ومنها علي سحب الاموال هتلاقي اكتر من طريقة للسحب بنوك الكترونية كتير او عن طريق حوالة بنكية عمومآ استخدم الطريقة المناسبة ليك............................................ ............بالتوفيق للجميع

best1
02-13-2016, 17:36
هذا وإرتفع الدولار/ين بنسبة 0.40٪ ليتداول عند 112.87، بعد ان كان قد سقط يوم أمس إلى 110.98، مسجلاً أدنى سعر له ‏في حوالي 15 شهراً،

mido elshabrawy
02-13-2016, 17:48
السلام عليكم و رحمه الله وبركاته
اخي الفاضل لم افهم معني السؤال جيدا
هل تريد تحويل ارباح من حسابك في شركه انستا الي شركه اخري او الي حساب اخر بشركه انستا
ان كان في حساب اخر لشركه اخري فلا يمكن ذلك اخي الفاضل
و لكن ان كان في حساب اخر لك بشركه انستا فيمكنك ذلك من خلال مراسله الدعم الفني للشركه
تقبل مروري وبالتوفيق للجميع ان شاء الله

global
02-13-2016, 19:21
يا اخي الكريم ادا كنت مفعل الحستبين بنفس الاسم يمكنك دالك عبر اختيار وسيلة النقل للحساب الاخر
والله الموفق والمعين

MahmoudNofal
02-13-2016, 19:48
السلام عليكم و رحمة الله و بركاته اخى ادخل على موقع انيستا و بعدين حسابك و هتلاقى بقى تحويل الفلوس او سحبها الى انت عايزه

aissaalg
02-15-2016, 15:34
الســــــلام علــيــكم و رحمــة الله تعـالى و بــركـاته
زميلي في المنتدى أنــصـــحـــك بـــزيـارة القســم التعليمـــي للمنتــدى حتى تتوضح لك الرؤيا و تجد الإجابة الدقيقة بالتـوفيـــق انشـاء الله

iTzFoxe
02-16-2016, 06:56
جزاكم الله كل خير

عاشق الفوركس
03-14-2016, 01:58
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته ..مشكور على الطرح وعلى المعلومات
القيمة التى قدمتها امل ان تفيد الاخوة الكرام ان شاء الله في القريب العاجل

mohamed naga
03-14-2016, 08:58
السلام عليكم ... شكرا علي الموضوع المفيد نتمني منك الشغل الجميل والموضوعات المفيدة للناس اللي ف المنتدي
اتمني ليك التوفيق ان شاء الله

جمال صادق
03-14-2016, 09:24
اعتقد ان كل العمليات المالية موضحة بصورة مبسطة فى الحققيقة لم اجد بين الشركات ما هو ابسط و اروع من شركة انستا التى تتعامل مع انواع الفكر حتى المحدود

neversi3
03-15-2016, 16:24
اخى العزيز انه من الافض فكرة انا برده امتنعت عن المنتدى لمد السلام عليكم اخي العزيزوالمهم التعليم اولا والفوركس سينتظرك الى ان تنتهى من والحمد لله الهندسةامتحكليمن ة اناتكا لسلامانا انك خلصت الفاضل ثانوية عاما لشهرين اللى فاتوك دولة على خير وان شاء الله تقدر تحقق النجاح الباهر فى كلية تاطب البيطرى وعلىة شهرين او اقل قليلا لانى كنت مشغول بامتحانات السنة النهائية

hachhouch
03-15-2016, 16:26
لسلام عليكم و رحمة الله تعالى و بركاته
مشكور جدا اخي على الموضوع فبامكانك ذلك من خلال الدخول لأنواع السحب الموجودة على حسابك على الموقع

snapping
03-15-2016, 17:39
السلام عليكم ورحمه الله تعالي و بركاته من خلال الدخول على سحب الاموال وهتلاقى فى الخيارات ان ممكن التحويل بين الحسابات والله المستعان
وبالتوفيق لك فى معرفتها

aminmatter
03-15-2016, 17:56
جزاكم الله كل خير

ملاك الروح
03-15-2016, 19:01
السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته على ما اعتقد انه لا يمكن التحويل من حساب الى حساب اخر لحساب البونص اخي الكريم
اتمنى لك التوفيق

neverlit3
03-16-2016, 20:56
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته أخى الكريم مشكور على هذا الموضوع لقد اعجبني موضوعك كثيرا فهو منظم و منسق كثيرا و مليء بالمعلومات الرائعة عن مجال رائع جدا الا و هوالمشتقة في الفوركس ولكن اتمنى ان تعيد شرح الموضوع باستفاضة اخي الحبيب شكرا لك على هذه المواضيع المهمة فاأكثر من ذلك لانى لم أفهم حقيقة الموضوع جزاك الله كل خير بالتوفيق ان شاء الله

abderrahmenanis
03-21-2016, 21:47
جزاكم الله كل خير

mhamadfor
03-25-2016, 17:29
ممكن تروح انت للوحة التحكم فى حسابك او صفحتك الخاصه بالحساب على الشركه وتبحث عن طريقه للتحويل من حساب لاخر او ممكن تذهب للدردشه الحيه فورا وتقوم بالتحويل

ebn masr
03-26-2016, 05:40
عادى جدا اخى الكريم من خلال التحويل بين الحسابات بينهم وبين بعض من خلال موقع الشركة نفسه والسلام عليكم ورحمة الله وبركاته

sofianer52
03-26-2016, 05:42
أظن في مثل هذه الحالات يتوفر هناك تحويل داخلي بين الحسابات لأنه المعروف و المتداول في أغلب الحالات .
لم أجرب بنفسي و لكن أظنه المتداول بالنسبة لمعظم الحسابات . موفق

helmi nsir
03-26-2016, 06:06
لانستا تشترط ان يكون الحسابين ملك لشخص واحد كي تستطيع ان تنقل الربح الخاص بك
ادخل على السحب وسوف تجد انه يمكنك ذلك

Ahmed Alam
03-26-2016, 06:29
ياجماعة فعلاً الموضوع دة مفيد أوى وخصوصا للمبتدئين
جزاك الله ألف خير وربنا يوفق الجميع

neverlit4
03-26-2016, 23:02
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته أخى الكريم مشكور على هذا الموضوع لقد اعجبني موضوعك كثيرا فهو منظم و منسق كثيرا و مليء بالمعلومات الرائعة عن مجال رائع جدا الا و هوالمشتقة في الفوركس ولكن اتمنى ان تعيد شرح الموضوع باستفاضة اخي الحبيب شكرا لك على هذه المواضيع المهمة فاأكثر من ذلك لانى لم أفهم حقيقة الموضوع جزاك الله كل خير بالتوفيق ان شاء الله

neverlit4
03-28-2016, 01:11

mourada
08-30-2016, 00:07
السلام عليكم و رحمة الله وبركاته
اخي الكريم على حسب علمي الارباح التي تكسبها انت تحولها الى الحساب البنكي او الى بطاقة ماستر كارت و ليس الى حساب اخر في انستا

doaa sary
08-30-2016, 20:43
المهم يكون الحساب بتاعك وباسمك مش بتاع حد تانى
يعنى انت المالك للحسابين
وبتدخل صفحتك بانستا وع شمالك هتلاقى كلمة تحويل بين الحسابات وحط الرقم والمبلغ واوك وبيتحول تانى يوم

mohamed shabana 26
08-30-2016, 21:05
اهلا وسهلا اخى الكريم
يمكنك بالطبع تفعيل هذه العمليه
والتحويل الداخلى سهل ايضأ فقط ادخل على ادارة الحساب وقم بتحويل الرصيد الى حساب اخر
بالتوفيق لك ان شاء الله شكراً

سمير
02-27-2017, 01:53
مش عارف التحويل بين حسابين ده ينفع ولا لأ يا اخى انت الافضل انك تسأل الدعم الفنى لانستا هو اللى هيدلك مش تسأل هنا فى المنتدى لاننا زيك مانعرفش

Mony Ezzat
02-27-2017, 02:18
بسم الله الرحمن الرحيم
حضرتك اعتقد لازم تكلم الدعم الفني عشان يقولولك ازاي تعمل تحيول داخلي لان انا مش عارفه ازاي بصراحه

alonsoo
02-27-2017, 07:37
اهلا بك اخى الفاضل لكى يتم التحويل ستجد هناك خانة فى صفحتك الشخصية خاصة بالتحويل الداخلى بين الحسابات لكن طبعا حساب شخصى لك انت

Mr Fathy
03-05-2017, 21:55
بسم الله الرحمن الرحيم الكلام ده يفيدك فيه حد من الاعضاء المحترمين المحترفين اللى هنا فى المنتدى لان هما ليهم خبرة ف. الكلام ده

samyahmed
03-05-2017, 22:10
السلام عليكم اخى الفاضل الكريم
اننى سعيد جدا لاننى استفاد منكم كثيرا
اتمنى امدادانا دائما بالمعلومات والاستفادة
شكراااااااااااااا

Abu_Yassin
03-05-2017, 22:20
وعليكم السلام ورحمة الله وبركاتة مرحب أخى الكريم عملية التحويل بين الحسابات بشركة انستا فوركس متاحة طبعا بس بين حسابات الايداع وبعضها أما حساب البونص فلا يمكن التحويل منه أو ألية وبالتوفيق لك ولجميع اعضاء المنتدى الكرام

سيد2017
03-05-2017, 22:22
يا اخى لو حضرتك تقصد ان تسحب ارباح يمكنك ان تسحب ارباحك باى طريقة انت تريدها من خلال حسابك فى شركة انستا اما لو انت تقصد ان تحول المال من حساب الى حساب اخر فى انستا فيجب ان تمتلك الحسابين لكى يتم التحويل

muhammad ismail
03-05-2017, 22:25
مش فاكر ازاى بالظبط لكن تقدر تحول من حسابك لاى بنك الكترونى ومن البنك الالكترونى بتحوله
لاى حساب انت عايز تحول له لكن لازم البنك الالكترونى الاول تقريبا

antr
03-05-2017, 23:10
السلام عليكم اخى حاول تعمل من صفحتك عشان ده هو الحل الامثل فى الحلات دى تعمل مند عشان الكثير من الشباب مش عارفين منين من صفحتك

mido elshabrawy
03-05-2017, 23:26
السلام عليكم و رحمه لله وبركاته
اخي الفاضل من خلال صفحتك الشخصيه بشركه انستافوركس
سوف تجد كل ما يخص طرق السحب و التحويل بين الحسابات
و لكن اعتقد انه لا يمكنك تحويل اموال من حساب بونص الي حساب أخر
و يمكنك التحدث الي أحد مسؤلي الدعم الفني بشركه انستافوركس
تقبل مروري و بالتوفيق للجميع ان شاء الله

khalidtrader
03-05-2017, 23:53
بسم الله الرحمن الرحيم
أخي الكريم ادخل علي حسابك في صفحة انيستا ومنها علي سحب الاموال ستجذ اكتر من طريقة للسحب بنوك الكترونية كتيرة.
اتمني لك التوفيق ان شاء الله..

nour3iny
03-06-2017, 00:05
السلام عليكم ورحمه الله تعالى وبركاته
هتدخل على حسابك بانستا فوركس واختيار العمليات الماليه وتشوف الوسيله المناسبه ليك وبتكتب البيانات وبيتم التحويل

skylol
03-06-2017, 00:11

اخي الغالي انا الي اعرفه انو لازم تسحب ارباحك اولا الى البنوك الالكترونية ثم انت بامكانك تحويل الاموال حيثما تشاء وبالتوفيق للجيمع

Mohamed Youssef
03-12-2017, 18:59
ادخل الي السحب وهتلاقي الممكن التحويل بين الحسابات
لكن يمكنك التجريب بنفسك
انا لم اجرب بعد

HANAN59
03-20-2017, 00:29
انا كمبتدئه لم اقم بمثل هذه الخطوه لكن علي علم بان يمكن تحويل من حساب الي حساب اخر عن طريق التحويل الداخلي

tahar2015
03-25-2017, 19:22
السلام ورحمة الله وبركاته اخي الانستا تشترط ان يكون الحسابين ملك لشخص واحد كي تستطيع ان تننقل الربح الخاص بك بسلاسة
ا رجو ان الفكرة اتضحت
وفقك الله

فوريكسي
03-25-2017, 21:50
اخي افضل طريقة ان تتصل بدعم الشركة ستلقى الدعم اللازم شكرا جزيلا لك اخي الفاضل على الموضوع بالتوفيق لك ان شاء الله ولجميع الأعضاء تقبل تحياتي الخالصة والسلام عليكم ورحمة الله وبركاته

ayoubfc
03-25-2017, 23:31
تدخل علي حسابك في صفحة انيستا ومنها علي سحب الاموال هتلاقي اكتر من طريقة للسحب
بنوك الكترونية كتير او عن طريق حوالة بنكية عمومآ استخدم الطريقة المناسبة ليك

ابوعلى
03-26-2017, 01:41
السلام عليكم ورحمه الله اخى الكريم الصراحه انا مش عارف يعنى ايه تحويل داخلى بس انا مجربتوش ربنتا يوفق الجميع ان شاء الله تقبل المرور اخى الكريم

مروه عصر
03-26-2017, 01:49
السلام عليكم
حتى تتمكن من سحب الارباح من انستا عليك فى البدايه اتمام التفعيل وبعد ذلك تقوم بالدخول الى غرفه العميل وتختار سحب الارباح وتختار المبلغ والبنك الالكترونى الذى سوف تحول اليه

abo.tali.wtalin
03-28-2017, 18:34
بسم الله الرحمن الرحيم
ممكن تحول عن طريق الربط بحساب انستا فوركس
وبرجاء تقبل مرورى على موضوعك
والسلام عليكم ورحمة الله وبركاتة

smartawi
03-31-2017, 10:39
ارباحك في انستافوركس يا اخي ممكن تسحبها الى اي طريقة سحب متوفرة في قسم السحب في انستافوركس
ممكن مثلا تسحب الى البنك الاكتروني اي تحب كالبايزا او النتلر او السكريل او بطريقة غير البنك الاكتروني اصلا

zeze2017
03-31-2017, 10:41
https://www.youtube.com/watch?v=e-QIWkSJ7nw

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته-------------------------------------فرص الاسواق اليومية مع وليد الحلو - 30 مارس 2017

bakup28
03-31-2017, 11:12
السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة
عملية التحويل الداخلي لازم تكون من بنفس الاسم يعني
الحسابين ينتموا لشخص واحد على ايدك
اليمين هتلاقي تحويل داخلي
تقبل مروري

Lante
03-31-2017, 12:38

---------- Post added at 11:38 AM ---------- Previous post was at 11:18 AM ----------

MomoNafai
03-31-2017, 13:01
السلام عليكم و رحمة الله تعالى و بركاته
نعم في بعض الشركات الأخرى يمكنك القيام بدلك و بما أن إنستا فوركس شركة كبيرة فبدورها ستتوفر على هده الخاصية بدون شك إن لم تجد قم بسؤال الدعم و ستحل مشكلنك إنشاءالله

drahmedmagdy
03-31-2017, 16:00
بسم الله الرحمن الرحيم وبه نستعين وعلى الله فاليتوكل المتوكلون
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته اللهم صلى على محمد صلى الله عليه وسلم
مشكور اخي الكريم على هذا الطرح الارئع وارى ان طبعا ادخل الي السحب وهتلاقي انة من الممكن التحويل بين الحسابات انا لم اجرب ولكن ممكن يكون التحويل الداخلي عملية التحويل الداخلي لازم تكون من بنفس الاسم يعني الحسابين ينتموا لشخص واحد على ايدك اليمين هتلاقي تحويل داخلي تدخل علي حسابك في صفحة انيستا ومنها علي سحب الاموال هتلاقي اكتر من طريقة للسحب بنوك الكترونية كتير او عن طريق حوالة بنكية عمومآ استخدم الطريقة المناسبة ليك تقبل مرورى ... بارك الله فيك اخى وجزاك الله خيرا .... بالتوفيق لك ولكل اعضاء منتدانا الكريم

bahoma310
04-02-2017, 18:51
اولا عليك ان تكسب المال ثم عندما تكسب افتح احد الحسابات البنكية الاكترونية منثل نتلر و سكيرل وبايبال ثم حول من الشركة الى حسابك ومبروك عليك انشاء الله

medeldon
04-04-2017, 17:55
السلام عليكم و رحمة الله و بركاته للاسف لا يمكنني مساعدتك فانا جديد و لم اسحب
لحد الان حتى البونيص الى حسابي في انستافوركس

sinaa
04-05-2017, 01:03
جزاكم الله كل خير

mostafa1995
04-05-2017, 01:05
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته ..................... ادخل الموقع اخي
ستجد اكصر من طريقة لتسحب وتحول الاموال اختار بنفسك :)

zakija
06-10-2017, 23:49
السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته شكرا لك اخي الكريم
موضوع رائع وجميل ومفيد لجميع الا عضاء الكرام
شكرا لك مرة اخرى
بارك الله فيك وجزاك الله خيرا

migoo
06-11-2017, 00:23
تدخل علي حسابك في صفحة انيستا ومنها علي سحب الاموال هتلاقي اكتر من طريقة للسحب بنوك الكترونية كتير او عن طريق حوالة بنكية عمومآ استخدم الطريقة المناسبة ليك

hooda
06-17-2017, 19:47
شكرا لك اخي الفاضل العزيز على الموضوع المهم جداً والمفيد جدآ في منتدا الفوركس للتسهيل على الاعضاء الجديده بالتوفيق للجميع. تقبل مروري

هدير البدري نور
06-17-2017, 19:50
لازم الحساابين يا اخي يكونو بينتمو لبعض عشان تقدر تحول عليه
وبرضو اسئل الدعم الفني هو اللي هيفيدك الافاده الصحيحه تقبل مروري تحيااتي

ilyess
06-17-2017, 19:54
بسم الله الرحمن الرحيم عملية التحويل الداخلي لازم تكون من بنفس الاسم يعني الحسابين ينتموا لشخص واحد على ايدك اليمين هتلاقي تحويل داخلي

rassendyll
06-17-2017, 21:16
فى الحقيقة انا قد لاافيدك كثيرا فى هذا الموضوع لانى لااعلم اذا كان هناك طريقه تمكنك من تحويل البونص من انستا الى انستا بين الحسابات مباشرة ولكن يمكنك سحب الربح من الحساب الاول الى فيزا ومن ثم تقوم بايداعه فى الحساب الثانى كمبلغ انت قمت بايداعه كاى مبلغ

m7med
06-17-2017, 21:25
((السلام عليكم و رحمة الله و بركاته ))
انصحك اخي الكريم بالدخول الي الموقع الرسمي لمعرفة طريقة سحب الرابح من الموقع و في نهاية هذا الموضوع الرائع اتمني من الله ان تكون في تمام الصحة والعافية وايضا اتمني من الله ان يرزقنا من هذا المجال الرائع

zunebha
06-20-2017, 21:31
السلام عليكم ورحمة الله وتعالى وبركاته هذا ما يسمى احي طريقة السحب حيث ان الشركة تقدم لك عدة طرق للسخب من بينها البنوك الالكترونية ما عليك سوى الاختيار وكتابة المبلغ ثم كود البين وهكدا تستطيع سخب ارباحك

bassoumy
06-21-2017, 02:10
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته من خلال اي بنك الكتروني تفضل التعامل معه بتسحب ارباحك عليه وانا انصحك بالعمل مع بنك سكريل لانه محترم جد عن تجربه

bassoumy
06-23-2017, 11:58
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته شكرا يا محترم وانت بتحول من خلال البنوك المختلفه سواء العاديه او الالكترونيه ولكن الالكترونيه اسهل بكثير واسرع

amrelkomy
06-23-2017, 12:03
اولا وقبل معرفة طريقة التحويل الي حساب اخر يجب ان يكون الحساب الاخر بياناته نفس بيانات الحساب الاول
لكي تقوم الشركة بتحويل المال الذي تريده اما عملية التحويل تجدها عند سحب الاموال - ثم تحويل داخلي
ثم تكتب رقم الحساب المراد التحويل اليه والمبلغ المراد تحويله ثم تاكد عملية التحويل ثم الانتظار لحين تحويل المبلغ
ارجو ان اكون قد وفقت في تقديم المعلومة لديك

sonson
06-23-2017, 12:34
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته من خلال صفحتك علي المنتدي بتختار البنك الذي تريد فتح حساب فيه وبتحول الاموال خلاله وانا انصحك ببنك سكريل

drissou45
06-23-2017, 12:54
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته , صباحكم مبروك لجميع الاخوه,
من خلال دخول على سحب الاموال ستجد خيارات ممكن تحويل بين الحسابات
تقبلو مروري الفاضل , تحياتي لكم

Mhd nour
06-23-2017, 19:03
السلام عليكم اخي الكريم من خلال اي بنك الكتروني تفضل التعامل معه بتسحب ارباحك عليه وانا انصحك بالعمل مع بنك سكريل لانه محترم جد عن تجربه و بالتوفيق ان شاء الله تعالى للجميع

mrmrmrmr
06-24-2017, 00:55
يجب ان يكون التحويل بين الحسابات بنفس ايميلك وبنفس بياناتك لكى يتم الموافقه على التحويل بينهم وإذا كانت البيانات مختلفه لا يمكن ان يتقبل

ghost mastar
06-24-2017, 01:22
تدخل علي حسابك في صفحة انيستا ومنها علي سحب الاموال هتلاقي اكتر من طريقة للسحب بنوك الكترونية كتير او عن طريق حوالة بنكية عمومآ استخدم الطريقة المناسبة ليك\

asherf2011
06-24-2017, 01:41
السلام عليكم ورحمة الله
ادخل الي السحب وستجد ان من الممكن التحويل بين الحسابات ولكن ممكن يكون التحويل الداخلي
اتمني لك التوفيق ان شاء الله في تجارة العملات

migoo
06-24-2017, 02:06
السلام عليكم ورحمة الله بوركاته اخي الكريم
الامر سهل خي الكيرم تستطيع عمل ذلك من خلال الاعمال الماليه في الشركه
ولكن يجب ان يكون مال حقيقي ولييس بونص

ahmedmahmoud2017
06-24-2017, 02:12
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته للاسف التحويل من حساب لحساب يجب ان يكون لنفس الاسم وليس اسم مختلف بالطبع تقبل تحياتي ورموى

mostafa ilsawi
06-24-2017, 02:19
باسم الله الرجمن الرحيم الاخ الكريم بعد السلام عليكم ورحمه الله وبركاته عليك الاتصال علي الدعم وتطرح سؤالك و ستجد عندهم الاجابه الشافيه
تقبل تحياتي

migoo
06-26-2017, 02:51
اخي الفاضل افتح العمليات الماليه من خلال الحساب اختيار
سحب الاموال وتختار البنك الخاص بك وتحول الاموال وشكراا

ilyess
06-26-2017, 03:07

emadomda
03-26-2018, 22:33
الآن تخيل نفس الأمر بالنسبة للمتداول الذي يستخدم الرافعة المالية عالية لمخاطر 2% من الإيداع الأولي لكل تداول، ويحصل على نفس النتائج (الغير منطقية). في حال هذه الفترة الخاسرة من 9 مرات تحدث في البداية، فإنهم سوف يخسرون 18%. للعودة إلى التعادل، على المتداول الآن أن ينمي حسابه بنسبة 22%.

لنلقي نظرة على سيناريو تداول منطقي: المتداول الذي يربح 40% من تداولاته، ولكن يكون معدل التداولات الرابحة ضعف التداولات الخاسرة. يعطي هذا السيناريو توقعات إيجابية عالية عند 20% ربح لكل تداول، ولكن عندما ننظر إلى احتمالية التداولات الخاسرة المتتالية، فإن الإحصاءات أكثر خطراً من المثال السابق. النتيجة الأكثر احتمالية هي حد أقصى من الخسائر المتتالية التي تصل إلى 14 تداول مع فرصة جيدة بوصولها إلى 20 تداول.

الأسواق ليست أحجار نرد!
المشكلة مع هذه المقارنات هي أن الأسواق المالية لا تنتج توزيع "طبيعي" احتمالياً لفترات الفوز والخسارة. الأسواق أكثر حدة من الناحية الإحصائية واستراتيجية تتبع النمط التي تستهدف ربح 2 إلى 1 مع معدل ربح عند 40% سوف تعطي فترات في العادة تداولات خسارة متتالية أكبر

A.mustafa
03-27-2018, 22:32
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته..
تحويل الاموال بيكون من خلال فتح حسابك على منطقة الاعضاء فى انستا تطلب سحب الامموال
وتحدد المبلغ المطلوب والطريقه الى يتحول عليها وكل حاجه...

insra
03-27-2018, 23:23
هتلاقي في اعدادات الحساب سحب رصيد هتلاقي تحويل الرصيد الى حساب اخر

hady sayed
03-27-2018, 23:26
بسم الله الرحمن الرحيم وبه نستعين
اللهم صلى على محمد صلى الله عليه وسلم
الدخول على سحب الاموال وهتلاقى فى الخيارات ان ممكن التحويل بين الحسابات
اتمني التوفيق للجميع باذن الله تعالي

Najmi
03-28-2018, 00:13
مرحبا أخي الكريم
أفضل طريقة من وجهة نظري هي أنترسل الأموال إلى بنك غلكتروني ثم من البنك الإلكتروني حول إلى أي حساب تشاء
تقبل مروري

smartwolf
03-28-2018, 00:26
السلام عليكم اخي ممكن عمل تحويل داخلي من غرفه العميل نفسها بعد ربط الحسابات ببعض ياغالي لالمر سهل اتجه لخانه حساباتي واضف الحساب يطلب منك الباسوورد لربطه ومبروك تمت العمليه بنجاح الاللن ادهب لخانه التحويل الداخلي وتتبع المطلوب وفقك الله وادام لنا واياكم لالرباح ان شاؤ الله كل صفقاتك خضرا بادن الله وتقبل مروري يا غالي والسلام عليكم ورحمه الله