PDA

View Full Version : رسالة ترحيبية بكل اعضاء المنتدى

مصطفى زين
06-14-2015, 22:43
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
انا عضو جديد اتمنى ان اقضي معكم وقتا ممتعا في هذا المنتدى الرائع
وادهشني التعاون فيما بينكم في تبادل الخبرات والتجارب
وشكرا.

mechanical
06-18-2015, 06:26
السلام عليكم ... كمان بجانب التعاون اللي انت شايفة هتاخد بونص كويس من الممكن ان تتعامل بية في التداول ... ان شاء الله تربح كتير في التداول
بالتوفيق ان شاء الله في المنتدي والتداول

waelmma
06-18-2015, 12:15
بارك الله فيك اخى الكريم ومنتظرين منك المزيدج ان شاء الله
واهلا بك عضو جديد فى المنتدى وان شاء الله تكتسب الخبرات الجيدة اخى

sarita
06-18-2015, 12:19
السلام عليكم، مرحبا بك كعضو جديد معنا و يجب عليك أن تلتزم بقوانين المنتدى
لتضمن بقاء عضويتك و تتساعد مع البقية في كل المعلومات المتوفرة لديك و بالتوفيق.

seifhd
06-18-2015, 13:37
السلام عليكم و رحمة الله تعالى وبركاته
مرحبا بك أخي الكريم و بكل أعضاء المنتدى الأعزاء و بكل من يحمل في جوفع شمعة تزيد النور لهذا المنتدى الرائع

big.pharaoh
06-18-2015, 13:47
وشكرا.

وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته
نورت المنتدى يا غالي وكل عام وانت وجميع الاخوه الاعضاء بخير (رمضان كريم ).. واي استفسار لا تتردد نحن جميعا في خدمة اعضاء المنتدى الكرام

eragon
06-19-2015, 08:07
وعليكم السلام ورحمــة الله وبركاتـــــه
اهلا بكل الاعضاء الجداد بالمنتدي اتمني لك ان تستفاد من كل شيء بالمنتدي ومتاجره ممتعه ومربح :)
وايضا اتمني ان شارك الجميع بتجاربك وخبراتك حتي يستفاد الجميع

afaq11
06-19-2015, 10:53
مشكور اخي الكريم على هذا الموضوع الهام
تتسابق الكلمات وتتزاحم العبارات لتنظم عقد الشكر الذي لا يستحقه الا انت
اليك يا من كان له قدم السبق في ركب العلم والتعليم
اليك يا من بذلت ولم تنتظر العطاء

samieh
06-24-2015, 00:41
اهلا بيك معانا اخى فى المنتدى ونتمنى ان تجد ما تريد هنا سواء معلومة او اجابة لتساؤل
وكما ترى فالكل متعاون بغض النظر عن هدف جمع البونص
بالتوفيق لك اخى

ahmedibrahim258259
06-27-2015, 13:26
بسم الله الرحمن الرحيم اهلا وسهلا بيك اخي الكريم على انضمامك معنا في اسرة منتدي فوركس العرب وان شاء الله تتعلم كويس وتربح معنا
تقبل مروري

alaa ali
06-27-2015, 13:27
اهلا بكم
يا مرحب بك عضو جديد .. لا تغفل التدريب الاول فى سوق التداول بالعملات الاجنبية الفوركس قبل التداول الحقيقى
بالتوفيق

seifhd
06-27-2015, 13:54
الســـــــــــــلام على أعضـــــــــــــــاء المنتدى الكـــــــــــرام
مشـكور أخي بارك الله فيــــــــــــــــك و جزاك كل خيــــر و مـــــــــــــرحبــــــــ ـــــــــا
ســـــــــــــــــلام

OSAMA AMER
06-27-2015, 14:00
مـــرحبا بـــك أخـــى الكـــريم وكـــل الاخـــوة الاعضـــاء فــى منتـــدى فـــوركس العـــرب تشرفنا اخى الكريم بوجودك بيننا اتمنى من الله سبحانه وتعالى ان يكون وجودك فيه فائدة كبيرة لك ولنا ان شاء الله ونستفيد من بعض

karim02
06-27-2015, 16:12
السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته
شكرا لك عن طرحك هدا الموضوع
أتمنى لو جميع الأعظاء أن يبدون لنا بمواضيعهم المتعلقة بالفوركس كي نستطيع فهم هدا السوق الغامض ؛ جزا الله كل من ساهم في مساعدتنا لكي نحقق ما نريد

mohamed12345
06-27-2015, 16:27
اولا السلام عليكم و رحمة الله و بركاته و الصلاة و السلام علي اشرف المرسلين محمد صلي الله عليه و سلم اما بعد هلا وسهلا بيك اخي الكريم على انضمامك معنا في اسرة منتدي فوركس العرب وان شاء الله تتعلم كويس وتربح معنا

Abdelhedi
06-27-2015, 16:36
السلام عليكم شباب و الصلاة و السلام علي اشرف المرسلين محمد صلي الله عليه و سلم اما بعد:
حبيب في هذا المنتدي نحخن هنا عائلة واحة لتنعامن مع بعضنامرحبا بك اخي الج

هند الحمامصى 2216
06-27-2015, 18:57
لسلام عليكم ورحمه الله وبركاته
اخى العزيز .......................
تحيه طيبه وبعد
اتمن ان تحققق افضل الرباح فى هذا المنتدى عليك بالصبر وعدم التسرع والطمع واعمل على تزويد خبرتك اول باول
اشكرك جزيلا على هذا الموضوع الرائع الذى يعتبر من موضوعات الساعة
واتمنى من جميع المبتدئين والمحترفين فى المنتدى ان يستفادوا منه
تحياتى
تقبل مرورى

ASMAA TAHA
06-28-2015, 05:22
اهلا وسهلا بيك فى منتدانا فوركس العرب اتمنى انك تستفاد من الموضوعات المختلفة هنا فى المنتدى وقبل استخدام البونص تكون مستفاد من خلال المواضيع المختلفة واذا وجدت اى استفسار من الممكن ان تفتح موضوع اخر ولا تخجل من السؤال

عاشق الفوركس
07-16-2015, 22:30
الســــلام عليكـــــم ، ورحـمــــــة الله ،تعالــى، وبركاتـــه،أخـــــي، الفـــاضل
شكارا لك على الموضوع اتمنى اكلك الفائدة في هذا المنتدى ان شاء الله بالـــــتوفيــــق لك ,اخي الفاضــــل ,ولكل الاخــــوة الكـــــرام

nes_trader
07-23-2015, 17:17
مرحبا بك بيننا يا صديقي بالفعل هذا ليس غريب على اعضاء منتدى
فوركس مصر اتمنى ان تلقى الافادةو تمضي وقت جيد معنا بالتوفيق

ynwa1892
07-24-2015, 14:38
السلام اخي منتدى فوركس مصر اكبر منتدى عربي يعود بالفائدة على اعضائه فهو يعطيك بونص للمتاجرة اضافة الى كسب الخبرة من جمع البونص
وفقك الله

merna12
07-24-2015, 14:46
اهلا بيك معانا اخى فى المنتدى ونتمنى ان تجد ما تريد هنا وتستفيد جيدا فى المنتدى

Kiing
07-29-2015, 04:56
الاخـــوة الاعضـــاء فــى منتـــدى فـــوركس العـــرب تشرفنا اخى الكريم بوجودك بيننا اتمنى من الله سبحانه وتعالى ان يكون وجودك فيه فائدة كبيرة لك ولنا ان شاء الله

yassin h
07-29-2015, 22:31
بسم الله الرحمن الرحيم.
بارك الله فيك اخي على هذا الموضوع الرائع .
جزاك الله خير ومنتظرين منك المزيد .
تقبل مروري7

محمد السيد
07-29-2015, 22:57
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته .. بسم الله الرحمن الرحيم
مرحبا بك يا اخ مصطفي زين في منتدانا المتواضع نرجوا لنا ولك مزيدا من الصحة والربح

molati
07-29-2015, 23:30
بسم الله الرحمن الرحيم اخي الكريم اهلا وسهلا بيك فى منتدانا فوركس العرب اتمنى انك تستفاد من الموضوعات
المختلفة هنا فى المنتدى وقبل استخدام البونص تكون مستفاد من خلال المواضيع المختلفة واذا وجدت اى استفسار
من الممكن ان تفتح موضوع اخر ولا تخجل من السؤال لكم تحياتي اعزائي الاعضاء

حسنى صادق
07-30-2015, 01:14
اعتقد انة ن الواجب علينا اخى العضو الكريم ان نضع امامك حقيقة ربنامج الفوركس هو من اهم ما يمكن فهعلة فى الكثير من الاوقات و التى لابد من تعلم المزيد من الاليات للسوق

aymenframed
07-30-2015, 01:30
بسم الله الرحمن الرحيم اخي الكريم اهلا وسهلا بيك فى منتدانا فوركس العرب اتمنى انك تستفاد من الموضوعات
المختلفة هنا فى المنتدى وقبل استخدام البونص تكون مستفاد من خلال المواضيع المختلفة واذا وجدت اى استفسار

Schams
07-30-2015, 23:47
شكرا اخي الكريم على مبادرتك في هذا الموضوع المفيد و القيم الذي افادنا كثيرا من خلال طرحه و الردود عليه
تقبل مروري و احترامي و انتظاري لمواضيع مهمة و مفيدة

midouknight
07-30-2015, 23:50
أهلاً بجميع أعضاء هذا المنتدى الكبير
مرحبا بك أخي الفاضل وحللت سهلا في هذا
المنتدى الكبير وايت مساعدة نحن في الخدمة و كلنا إخوة

ashawky99
07-30-2015, 23:55
ستجد اخي الكريم هنا تواجد غير مسبوق في اي منتدي اخر لما تشجعنا به الشركه علي المساعده من بونص وغيره
تفضل انت بأي سؤال ونحن جاهزين للجواب

mhj mhj
07-31-2015, 00:01
اهلا بكل الاعضاء الجداد بالمنتدي اتمني لك ان تستفاد من كل شيء بالمنتدي ومتاجره ممتعه ومربح
وايضا اتمني ان شارك الجميع بتجاربك وخبراتك حتي يستفاد الجميع.......

OSAMA AMER
07-31-2015, 03:54
السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته .......................
مرحبا بكل اعضاء المنتدى الكريم وباذن الله رسالة ترحيبك هذه تكون بهجة على الجميع وتقبل مرورى

andro2016
09-29-2015, 23:31
السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة اهلا بك اخى فى منتداك ان شاء الله تستفيد من المواضيع التى تطرح يوميا ونستفيد
نحن ايضا من خبراتك باذن الله انصحك ان تذهب الى القسم التعليمى لمعرفة كيفية التداول وجنى الارباح

WASEM DALLOUL
09-29-2015, 23:47
السلام عليكم
اهلا وسهلا بك يا أخي الكريم في هذا المنتدى الرائع وارجو لك الأستفادة منه قدر المستطاع من جهة البونص ومن جهة التعلم وكسب الخبرات
وشكرا

akram mohamed obaid
09-30-2015, 23:03
وعليكم السلام ورحمه الله وبركاته اهلا وسهلا بك اخي الكريم ضيف عزيز في المنتدى ونتمنى لك الموفقيه والنجاح في هذا المجال الكبير والمعقد تقبل مروري

abdougagi33
10-31-2015, 01:13
السلام عليكم و رحمة الله
لقد استمعت كثيرا بقراءة موضوعك عن الترحيب بالاعضاء
اتمنى ان نرى المزيد من هذه المواضيع القيمة في المنتدى
تقبل مروري

asxqwzdc1
10-31-2015, 21:10
الفاضل الف مبروك انك خلصت ثانوية عامة على خير وان شاء الله تقدر تحقق النجاح الباهر فى كلية تاطب البيطرى وعلى فكرة انا برده امتنعت عن المنتدى لمد والمهم التعليم اولا والفوركس سينتظرك الى ان تنتهى من امتحاناتك ة شهرين او اقل قليلا لانى كنت مشغول بامتحانات السنة النهائية من كلية الهندسة والحمد لله انا اتخرجت وشد حيلك بقى علشان تقدر تعوض الشهرين اللى فاتوك دول

hakim kimo
10-31-2015, 21:16
سلام الله عليكم
طاب مسائكم مع اطيب امنيات
ارحب بك اخي فاضل باسمي و بسم كل اعضاء منتدى
تمنيات ان نتعاون على كل معلومة و تمنيات لك بالنجاح الباهر
مرحبا بك

otmani
10-31-2015, 21:29
مرحبا بك ايها الاخ العزيز بيننا واتمنى ان تجد ما تصبوا اليه وبالتوفيقللجميع

forix1000
10-31-2015, 21:29
Content=السلام عليكم و رحمة الله و بركاته كيف الحال ارجو ان تنال تعليقاتي اعجابكم و ان يشارك الجميع للاستفادة من بعض اود ان اشكرك اخي الكريم على موضوعاتك و شروحات المفيدة امتنى منك مزيدا من التألق تقبل مروري

one god
11-01-2015, 17:14
ترحب بيك الجنة يا اخي ففعلا نحن في المنتدى العربي كالاخوة والحمد لله ديننا واحد
بالتالي والله حلمي ان العرب المسلمين يتوحدوا والامة الاسلامية تصير المهيمنة

asxqwzdcefv1
11-12-2015, 17:43
اخى الفاضل تحياتىأي تراجع نشهده على اليورو خلال الأسابيع القادمة سوف يكون فرصة للشراء. لا أتوقع بأن ينفجر اليورو إلى الأعلى، و لكني أستطيع بالتأكيد أن أرى بأن سوف يكون مستهدفاً خلال الأسابيع القادمة. لهذا السبب، سوف أقوم بالشراء على هذا الزوج في كل مرة تظهر تراجعته أي إشارات للدعم على الرسم البياني بأربع ساعات أو أعلى من ذلك. طالما أننا بقينا فوق مقبض

csebai11
11-12-2015, 18:08
السلام عليكم و رحمة الله تعالى و بركاته مشكور اخي على الموضوع
مرحبا بك معني في المنتدى و في مجال الفوركس و ان شاء الله بالتوفيق
انصحك ان تتعلم جيدا الفوركس و تطبق على الحساب التجريبي الى ان تكتسب الخبرة التي تخولك المتاجرة

Wassa04
11-12-2015, 20:07
السلام عليكم و رحمة الله و بركاته
مشكوور يا غالي هذا واجبنا تبادل الخبرات
فيما بيننا بالتوفيق لك و للجميع تقبل مروري

heroo252
11-12-2015, 20:35
اهلا بيك انتا جديد فى المنتدى وانتا ال بترححب بينا
مع ان ده المفروض واجب علينا احنا الاعضاء القدامى بس مفيش اليه نعرف منها الناس الجديده

marwanadam
11-12-2015, 22:52
مرحبا بك فى امنتدى ما عليك الى ان تتعلم اخى التداول
وان تحاول ان تجرب الامر فى الحساب التجريبى لكى تستفيد من كل الامور
وبتوفيق

razgallah
11-19-2015, 20:14
السلام عليكم و رحمة الله و بركاته
و الصلاة و السلام على خير خلق الله سيدنا محمد و على اله و صحبه و سلم
مرحبا بك في اسرة المنتدى
تقبل مروري بمزيد من تمنياتي لك بالنجاح و التوفيق

ahmedhathout
11-19-2015, 20:28
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
انصحك وانصح كل مبتدئ انه يتصفح القسم التعليمي في المنتدى
لانه هيلاقي فيديوهات كتيره مفيده جدا للمبتدئين

snnaky
11-24-2015, 22:04
اهلا بك اخى الكريم بيننا فى هذا المنتدى الكبير والصرح التعليمى وارحب بك وارجوا ان تتعلم بيننا فى هذا المنتدى ما ينفعك وتستطيع ان تجعل لنفسك استراتيجية خاصة وان تحترف بالخبرة والجهد وان شاء الله ربنا يوفقك بس اهتم بأن تتعلم فهذا السوق هو عدوك ولايمكنك هزيمة عدوك بدون سلاح وسلاحك هو العلم

asx1
11-28-2015, 18:04
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته أخى الكريم مشكور على هذا الموضوع لقد اعجبني موضوعك كثيرا فهو منظم و منسق كثيرا و مليء بالمعلومات الرائعة عن مجال رائع جدا الا و هو الادوات المشتقة في الفوركس ولكن اتمنى ان تعيد شرح الموضوع باستفاضة اخي الحبيب شكرا لك على هذه المواضيع المهمة فاأكثر من ذلك لانى لم أفهم حقيقة الموضوع جزاك الله كل خير بالتوفيق ان شاء الله

houssemmidou4
12-05-2015, 01:15
مرحبا بك اخي الكريم في منتدانا الغالي فوركس مصر اتمنى ان تقضي وقتا ممتعا معنا
و نحن سنكون بجانبك في اي استفسار او سؤال يخطر على بالك في مجال الفوركس الرائع و المربح

abdallah201227
12-05-2015, 01:41
وعليك السلا ورحمه الله وبركاته اهلا بيك اخي واهلا بكل الاعضاء الجدد مثلي هنا اتمني لكم ولي التوفيق من الله

latraaa
12-05-2015, 12:14
مرحبا بك يا اخي الكريم، و أتمنى أن تكون أوقاتك كلها ممتعة إن شاء الله في هدا المنتدى الدي ارى أنه المناسب في كل الأوقات و الدي يمكنك من خلاله أن تحقق الكثير إن شاء الله من المعلومات المفيدة، بالتوفيق لك و للجميع إن شاؤ الله

ashraf mamdouh
12-05-2015, 12:17
أهلا بك اخى الكريم معنا فى هذا البيت الكبير الذى يحتضن كل انسان يطمح للعمل بالجد والاجتهاد ويحاول مساعدة الاخرين
بالتوفيق ان شاء الله وفى انتظار مشاركاتك المفيدة
تقبل تحياتى

neverlityougo3
12-12-2015, 00:58
اخى العزيز انا انه من الافض فكرة انا برده امتنعت عن المنتدى لمد السلام عليكم اخي العزيزوالمهم التعليم اولا والفوركس سينتظرك الى ان تنتهى من والحمد لله الهندسةامتحكليمن ة اناتكا لسلامانا انك خلصتالفاضل ثانوية عاما لشهرين اللى فاتوك دولة على خير وان شاء الله تقدر تحقق النجاح الباهر فى كلية تاطب البيطرى وعلىة شهرين او اقل قليلا لانى كنت مشغول بامتحانات السنة النهائية

justsmile
01-08-2016, 21:16
وشكرا.

اهلا بك اخي الكريم بالمنتدى واتمنى ان تستمر معنا ..
و تفيدنا و نفيدك..
فهدفنا الاول هنا مساعدة بعضنا البعض ..

neverlityougo2
01-11-2016, 14:02
اخى العزيز انا انه من الافض فكرة انا برده امتنعت عن المنتدى لمد السلام عليكم اخي العزيزوالمهم التعليم اولا والفوركس سينتظرك الى ان تنتهى من والحمد لله الهندسةامتحكليمن ة اناتكا لسلامانا انك خلصت الفاضل ثانوية عاما لشهرين اللى فاتوك دولة على خير وان شاء الله تقدر تحقق النجاح الباهر فى كلية تاطب البيطرى وعلىة شهرين او اقل قليلا لانى كنت مشغول بامتحانات السنة النهائية

yahiahd
01-11-2016, 14:19

بارك الله فيك اخي على هدا الموضوع الجميل و ربي يجعلو في ميزان حسناتك

لله يهدينا و يهدي جميع المسلمين جزاك الله خيرا وبارك فيك

big.pharaoh
01-21-2016, 15:45
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته .. مرحب بيك ياغالي في هذا الصرح العملاق واتمنى ان تستفيد معنا ان شاء الله. بالتوفيق

Sami1985
01-21-2016, 18:56
السلام عليكم..
تحية طيبة لجميع الاخوة بالمنتدى العامر..
أتمنى لكم التوفيق..
مرحبا بك في هذا المنتدى الرائع
تقبلوا شكري...

latraaa
01-22-2016, 13:33
مشكور أخي الكريم على الموضوع و على الطرح و اتمنى من الإخوة الكرام أن يحققوا الكثير من النتائج الطيبة إن شاء الله، كما أتمنى أن نراك في المستقبل لاقريب تحقق الكثير من النتائج القيمة إن شاء الله، بالتوفيق لك و للجميع إن شاء لله

never6
01-23-2016, 21:20
مشكور على هذا الموضوع لقد اعجبني موضوعك كثيرا فهو منظم و منسق كثيرا و مليء بالمعلومات الرائعة عن مجال رائع جدا امتنعت عن المنتدى لمد السلام عليكم اخي العزيزوالمهم التعليم اولا والفوركس سينتظرك الى ان تنتهى من والحمد لله الهندسةامتحكليمن ة اناتكا لسلامانا انك خلصتالفاضل ثانوية عاما لشهرين اللى فاتوك دولة على خير وان شاء الله

jallou
01-23-2016, 22:24
مع تباطؤ النمو وبقاء نسبة التضخم ما يقارب الصفر، أبقى صناع السياسة في بنك إنجلترا على السياسة النقدية دون تغيير لسبع سنوات حتى الان وذلك مع تصويت أعضاء اللجنة 8 الى 1 لصالح الاستراتيجية الحالية. في الوقت الذي تستعد فيه المملكة المتحدة لإجراء استفتاء للخروج من الاتحاد الأوروبي، اختار الاقتصاديون تأجيل توقعات رفع سعر الفائدة حتى نهاية العام وفي بعض الحالات الى بداية العام 2017.

Bassem Hassani
01-26-2016, 17:34
شكرا لك ونصيحى لك انك تتعلم الفوكرس قبل ان تبدا فى جمع البونص او من الممكن انك تكسب وقت اكتر وتجمع البونص فى الوقت الى انت بتتعلم فيه الفوركس لان دا فعلا هيفرق معاك جدا وكمان مش معقول تجميع بونص فى 5 شهور فى الاخر تخسرة بسرعى علشان مش متعلم كويس لذلك لازم تركز على جانب العلم لانه مهم جدا وخاصه ادارة راس المال

csebai12
01-26-2016, 17:47
السلام عليكم و رحمة الله تعالى و بركاته مشكور اخي على الموضوع
حاول اخي ان تستفيد قدر الامكان من تجولك في المنتدى و لا تحاول ملاحقة البونص لان المعلومات المقدمة منه اثمن من البونص بكثير

salahedin
01-26-2016, 17:49
اخي الكريم اهلا وسهلا بيك فى منتدانا فوركس العرب اتمنى انك تستفاد من الموضوعات

harimeche
01-26-2016, 18:00
الســـــــلام عليكم ورحمة الله وتعــــالى وبركاته

اهلا اخــــــــــــي ومرحبا بك معنـــــا في منتداك

غن شــــــــــاء الله تفيد وتستفيد معنا بإدن الله

تحياااتي الكبيرة ورحلة موفقة

abdelsamed47
01-26-2016, 18:00
شكرا لك اخي الكريم علي هذا المقال الرائع الذي يتكلم عن إدارة رأس المال التي تعودنا علي عدم الطمع في الربح الكبير والسريع

MoUuhamed
01-26-2016, 18:04
اهلا و مرحبا بك اخي العزيز و بالتوفيك لك وللجميع قوم بقرائه بعض المواضيع لكي توصل الي مستوي الاحتراف و البالتوفيق ان شاء الله ومنور الدنيا كلها يا حب

Sami1985
01-26-2016, 21:11
السلام عليكم..
تحية طيبة لجميع الاخوة بالمنتدى العامر..
أتمنى لكم التوفيق..
شكراً أخي العزيز ،، هذه سمة المنتدى العامر بخبراء متميز في كل مجالات الفوركس..
تقبلوا شكري...

BALBOL2016
01-26-2016, 22:43
وعليكم السلام اخي , شرفت المنتدى , نرجوا ان تستفيد منك
و نرجو ان تححق ارباح جميلة في تداولك , اي استفسار ,
ضع شؤالك نحن هنا اخي , بالتوفيق

اكرم التميمي
02-24-2016, 15:47
اهلا وسهلا بك اخي الكريم في هذا المنتدى الكبير وانشاء اله نتمنى لك الموفقيه والنجاح في هذا السوق الكبير ارجوا ان تقضي اوقات سعيده ومربحه
تقبل مروري

alizert2015
02-24-2016, 15:58
مرحبا بك اخي العضو الجديد في المنتدى انشاء الله تستفيد من مواضيع المنتدى و تطور
معارفك و مهاراتك في المتاجره في سوق العملات و نستفيد منك كدلك و هدا هو هدفنا جميعا اخي

Rabah2
02-24-2016, 16:28
اهلا وسهلا بك اخي الحمدلله ان المنتدى غزير بالمواضيع والردود المفيده للجميع وان شاء الله الاستفاده للجميع

global
02-24-2016, 17:07
يا اخي الكريم شكرا لك على الموضوع ولاكن نحن نبحث عن مواضع تعليمية وليس اللعب هنا
والله الموفق والمعين

zizo199
03-21-2016, 16:59
السلام عليكم ... كمان بجانب التعاون اللي انت شايفة هتاخد بونص كويس من الممكن ان تتعامل بية في التداول ... ان شاء الله تربح كتير في التداول
بالتوفيق ان شاء الله في المنتدي والتداول

ahmed abdelatif
03-21-2016, 17:08
ليه بتقول كده انا شغال من خلال مؤشر الاتشموكو الياباتنى
وغيره كتير بس هو ده الاساسى عندى المهم بقه انى بنجح بيه
وبحثث صفقات كويسه جد
تقبل مروري

ملاك الروح
03-21-2016, 18:01
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته اهلا وسهلا فيك اخي الكريم ونتمى ان تبقى معنا ونحن نعمل كيد واحدة وكروح واحد لمساعدة اي شخص يطرح سؤاله او استفساره
بالتوفيق

abderrahmenanis
03-24-2016, 21:36
مشكور اخي الكريم على هذا الموضوع الهام
تتسابق الكلمات وتتزاحم العبارات لتنظم عقد الشكر الذي لا يستحقه الا انت
اليك يا من كان له قدم السبق في ركب العلم والتعليم
اليك يا من بذلت ولم تنتظر العطاء

عبد الرحيم رافا
03-25-2016, 20:49
السلام عليكم ورحمة الله و بركاته
مرحبا بالجميع و اتمنى يكون الكل بخير ان شاء الله و شكرا لكل الاعضاء المسؤولين على هذا المنتدى
ضروري اخي بالترحيب باصحاب المنتدى خيرهم علينا كثير الله يسعدهم

doaa sary
03-25-2016, 21:39
اهلا بيك اخى الكريم
نورت المنتدى
انصحك تعمل بونص
وتعمل حساب تجريبى تدرب علية
وحقيقى اربطة بالمنتدى عشان يوصلك علية البونص
بالتوفيق اخى الكريم

The_Kuzaki
03-25-2016, 21:44
السلام عليكم و رحمة الله تعالى و بركاته
اهلا بك اخي في منتداك و بيتك الثاني في فوركس مضر
اسال الله الي القدير ان يوفقك لما يحبه و يرضاه

aboubakr el ayach
03-25-2016, 21:49
السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته اخي الحبيب في الحقيقة جزاكم الله خيرا كثيرا على هذه المشاركة القيمة والتي تعبر عن شخصيتك الجميلة والمهذبة ونحن كذلك نتمنى لك أن تكون سعيدا معنا وأن تمر عليك التجربة مرور الناجحين والموفقين

messaoud43
03-25-2016, 22:12
الســــــــــــــــــــــ ـلام علـــــيــــــــــــكم و رحمــــــــة الله تعـــالى و بــــركــــاته
أخي الكـــــريــــم بـــــــارك الله فيـــــك و جــــزاك الله كــــل خـــــيـــــر
مــــوضــــوع رائــــــع و قـــــيــــم مـــــشـــــكـــــــــور

بروفسير العرب
04-15-2016, 15:20
اهلا بيك ولاكن انصح كل الاعضاء الجدد بالحظر من قوانين المنتدى من التعليقات
الغير هادفه والتى لا تخص الفوركس او لا تخص القسم الذى انتى موجود بادخله كما انصح
المتداولين الجدد بالحظر من سوق الفوركس لانه شديد المخاطرة

HaMaDa99
04-15-2016, 15:21
سبحان الله وبحمده عدد خلقه ورضا نفسه وزنة عرشه ومداد كلماته . اللهم اغفر للمسلمين والمسلمات والمؤمنين والمؤمنات الاحياء منهم والاموات
موضوع رائع وجميل وننتظر المزيد .......

احمد عبد الباسط
04-30-2016, 04:26
وعليكم السلام اخى الكريم
نورت المنتدى
واتمنى اننا نقدر نفيدك فى اى شىء ولو بسيط
تحت امرك فى اى سؤال او استفسار
بالتوفيق

latraaa
04-30-2016, 13:27
مشكور أخي الكريم على الموضوع و على اتحية و تحية منا لك أيضا مقابلة لتحيتك التي قدمتها، و أتمنى من الإخوة الكرام قضاء أوقات ممتعة و قيمة و مفيدة إن شاء الله فؤ هدا المنتدى القيم و الراقي، بالتوقيق لك إن شاء الله

never1
05-05-2016, 11:49
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته أخى الكريم مشكور على هذا الموضوع لقد اعجبني موضوعك كثيرا فهو منظم و منسق كثيرا و مليء بالمعلومات الرائعة عن مجال رائع جدا الا و هوالمشتقة في الفوركس ولكن اتمنى ان تعيد شرح الموضوع باستفاضة اخي الحبيب شكرا لك على هذه المواضيع المهمة فاأكثر من ذلك لانى لم أفهم حقيقة الموضوع جزاك الله كل خير بالتوفيق ان شاء الله

ahmadinho100
05-05-2016, 16:50
السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته مرحبا بك يا صديقي منا هنا في المنتدى اتمنا ان يعجبك و سفيد منه و تجد ما يعجبك بالتوفيق لك يا اخي

hosam1982
05-05-2016, 17:04
السلام عليكم
اهلا ومرحبا بك اخي الكريم وبكل الاعضاء الجدد . واتمنى لك وللجميع رحله تداول ممتعة ورابحة ان شاء الله
نصيحة اخوية . للجميع اصبروا ولا تطمعوا سوق الفوركس مش هيطير والفرص الجاية في السوق اكتر من الفرص الضائعة

seifhd
05-06-2016, 13:47
الســــــلام علــيــكم و رحمــة الله تعـالى و بــركـاته
أخي في الله زميلي في المنتدى بــارك الله فيك مني اليك كلمة حب و تقدير وتحية و وفاء واخلاص تحية ملئها كل معاني الاخوة والصداقه تحية من القلب الى القلب شكرا من كل قلبي
في انتظـار المـزيد من التألق و الابـداع في مــوضــــوعـــــاتـــك الهــــامـة

ghost.mastar
05-10-2016, 18:41
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته اخى الكريم بارك الله فيك واهلا بك معنا ونصيحتى لك فى اول مشاركه لك ان تجتهد فى جمع البونص قد ما تستطيع حتى تكون قيمه بونص تعبر عن راس المال الذى ستتاجر به فى المستقبل

hgxtwist
05-10-2016, 19:14
لتضمن بقاء عضويتك و تتساعد مع البقية في كل المعلومات المتوفرة لديك و بالتوفيق.
مرحبا بك

bachir123
05-10-2016, 19:18
السلام عليكم شكر اخي الكريم بارك الله فيك
مرحبا بك في المنتدي
أتمني لك التوفيق ولكل العضاء جزاك الله ألف خير

بسام سعادة 1
05-10-2016, 19:24
كما ترى اخخي الكريم فكلنا مبتدؤون اتمنى لكم النجاح والمزيد من التالق

never1
05-12-2016, 01:33
اخى العزيز انه من الافض فكرة انا برده امتنعت عن المنتدى لمد السلام عليكم اخي العزيزوالمهم التعليم اولا والفوركس سينتظرك الى ان تنتهى من والحمد لله الهندسةامتحكليمن ة اناتكا لسلامانا انك خلصت الفاضل ثانوية عاما لشهرين اللى فاتوك دولة على خير وان شاء الله تقدر تحقق النجاح الباهر فى كلية تاطب البيطرى وعلىة شهرين او اقل قليلا لانى كنت مشغول بامتحانات السنة النهائية

drissou45
05-12-2016, 01:53
اهلا بك رغم اني جديد ايضا في المنتدى ونرحب بعضينا
تقبلو مروري ,تحياتي لكم

kheireddine
05-12-2016, 03:41
►__♦☼♦♪☺♦☺╣◄يعتبر الخبراء الاقتصاديون أن أسواق العملات هي___ أسواق__☼ اعتيادية خلقتها التقنية وسهلت انتشارها في الآونة الأخيرة، ولتأثر سوق الفوركس بالتقنية، استطاع هذا السوق استقطاب مجموعات كبيرة من المستثمرين خلال السنوات الماضية بفضل انتشار التقنية ووسائل الاتصالات. وبعكس عدة أسواق منتشرة في السوق فأن سوق العملات لا يعد سوق نخبوي يجيد التعامل معه إلا القلة من الناس، ولكن عدم اهتمام الإعلام الاقتصادي بتغطية نشاطات تجارة العملات جعل هذا السوق بعيداً عن العامة. فحتى الأشخاص الذين ليس لديهم خبرات►________♪
______________ في التعامل مع الإنترنت والحاسوب، يمكنهم التداول عبر مكالمات هاتفية لشركات الوساطة والتوقعات تشير إلى تقبّل شريحة كبيرة من الشباب السعودي والخليجي لتجارة العملات في الفترات المقبلة§التعامل معه إلا القلة من الناس، ولكن عدم اهتمام الإعلام الاقتصادي بتغطية نشاطات تجارة العملات جعل هذا السوق بعيداً عن العامة_________♪__►

ali gamal ali
05-12-2016, 05:44
اهلا بيك و مرحبا بك أخي الكريم و بكل أعضاء المنتدى الأعزاء

---------- Post added at 05:44 AM ---------- Previous post was at 05:33 AM ----------

انا عضو جديد اتمنى ان نفيد بعضنا جميعا والف شكر للجميع

شبه منحرف
05-12-2016, 05:56
اهلا بك اخى الفاضل كعضو جديد وفعال فى المنتدى العريق منتدى فوركس مصر وباذن الله يكون فاتحة خير عليك وتقدر تعمل ارباح جيده من الفوركس

sabahnamous
05-21-2016, 12:51
الســــــــــــــــــــــ ـلام علـــــيــــــــــــكم و رحمــــــــة الله تعـــالى و بــــركــــاته
أخي الكـــــريــــم بـــــــارك الله فيـــــك و جــــزاك الله كــــل خـــــيـــــر
مــــوضــــوع رائــــــع و قـــــيــــم مـــــشـــــكـــــــــور

alasfarahmad
05-21-2016, 12:55
السلام عليكم ورحمة الله، صديقنا العزيز يمكن أن تجد في هذا المنتدى أشياء كثيرة جدا، ويمكن أن منها ماهو مفيد لك، ويلبي رغباتك، ويمكن أن تجد ما يلبي رغبات غيرك، المنتدى مجال واسع يستفيد منه كل من يريد الاستفادة، ومن مزاياه الكبيرة والحسنة أن كل مشاركة حقيقية يمكن أن يكون لها بونص هديه من الشركة، ويستخدم البونص لعمليات التداول حصرا، أهلا بك في المنتدى، ونتمنى لك التوفيق.

forexfox
06-20-2016, 22:46
الموضوع بيبقي علي حسب اداره راس المال اللي بتستخدمها وكمان علي حسب راس المال الموجود في حسابك فيه بعض الناس بتحب المخاطره فبتستخدم لحد 15% من راس المال في الصفقات بتاعتها مجمعه وفيه طبعا اللي بيحسبها بالصفقه الواحده بحيث ان خساره كل صفقه متتعدراش 2 او 3 في الميه من راس المال وشكراا

VPN NEW
06-20-2016, 23:02
مرحبا بك وبنا يا غالي ونتمني ان نستفيد جميعا من هذا المنتدي العظيم ومن الخبرا الكبار في هذا المجال ان شاء الله
عضو جديد ايضا ومبتدئ في الفوريكس - طالب بكليه التجاره واداره الاعمال

nonam
07-11-2016, 00:57
السلام عليكم ... شكرا علي الموضوع الترحيبي بتاع الاعضاء الجدد من المهم ان يكون التعامل مع الموضوعات بتاعه التداول الاهم في التعامل مع التداول وكمان الناس اللي اللي في المنتدي التعليمي
يالتوفيق ان شاء الله في التداول

zizoo99
12-04-2016, 19:59
و عليكم السلام و رحمة الله و بركاته
مرحبا بك اخى الغالى فى منتدانا الغالى منتدى فوركس العرب و نتمنى لك مزيدا من النجاح و التوفيق و الارباح الدائمة ان شاء الله

Samira shabban
12-04-2016, 20:07
السلام عليكم اخى الكريم شكرا لك على هذه المشاركه واهلا وسهلا بك فى المنتدى واتمنى لك التقدم والنجاح

Omar Morad
12-04-2016, 21:17
اهلا بك يا صديقي في المنتدى و مرحبا بك في سوق الفوركس بشكل عام
اود ان اعلمك بوجود ركن تعليمي في المنتدى يمكنك ان تتعلم فيه كل شئ عن الفوركس
كما ان هناك الكثير من المقالات اليومية التى تنزل كل يوم و تتحدث عن اشهر مواضيع الفوركس ...
فانت لست وحدك...فنحن اسرة واحدة

saadelasrg
12-05-2016, 00:23
هلا بيك معانا اخى فى المنتدى ونتمنى ان تجد ما تريد هنا سواء معلومة او اجابة لتساؤل
بالتوفيق لك اخى

ابوفؤاد
12-05-2016, 00:49
بالطبع هذا هو الحال بالمنتدى و الكل على استعداد لمد يد العون لكل من هو بالمنتدى و خاصه من هم جدد هنت ترى انه لمن الجبد ان تعلم ان هذا المنتدى الاول بالعالم الذى يساعد كل من يريد الربح من الفوركس

tazi larbi
12-05-2016, 01:00
السلام عليكم اهلا بك اخي ونصيحتى لك ان تكتب مواضيع اكثر فائدة لك وللمنتدى والاعضائ لان هذه المواضيع الترحبيه ان كثرت شتؤدي بك لحظر العضويه اتمنى لكم النجاح والله الموفق

waelmma
12-05-2016, 07:58
:)):(:o اهلا بك اخى العزيز عضوا جديدا ومنتظرين منك تفاعلك
معنا فى هذا المنتدى الرائ بس بعد ان تكتسب شوية خبرات

rahigrib
12-05-2016, 09:11
نتمنى ذلك ونتمنى ان تكون في احسن حال في مجال التداول واكتساب الخبرة ونحن كلنا اخوة
ونتعاون فيما بيننا سواء في الاطلاع على المعلومات لغيرنا او في شرح ما او في تساؤلات

Omar Kamal
12-05-2016, 09:36
اشكرك أخى الكريم على هذه الرساله الترحيبيه
أتمنى لك التوفيق دائما

Mostafa Haleem
12-05-2016, 11:50
مبروك أولاً التسجيل في منتدى "فوركس العرب" الذي أتشرف بوجودي وتسجيلي عليه، نظراً للمصداثقية الكبيرة التي يتمتع بها المنتدى وسط خبراء الإقتصاد (المحليين والعالميين) وإن شاء الله تكون تجربة كويسة نقدر نستفيد كلنا من بعض وكل واحد يقدر يشاركنا خبراته ومعلوماته عن مجال الفوركس عشان المنعهة تعود على الجميع ونقدر كلنا نحقق أرباح ومصدر دخل إضافي

latraaa
12-05-2016, 14:22
مشكور اخي الكريم على الموضوع و على الراي و على الطرح القيم و على الترحيب الدي تقدمت به و الدي أتمنى ان يستفيد منه الإخوة الكرام إن شاء الله، و أنصح كل مبتدأ إن شاء الله بالعمل على التعلم الحقيقي من المنتدى

محمدفؤاد
12-16-2016, 19:55
وعليكم السلام هلا بيك معانا اخى فى المنتدى ونتمنى ان تجد ما تريد هنا سواء معلومة او اجابة لاى سئؤال
وكما ترى فالكل متعاون بغض النظر عن هدف جمع البونص بالتوفيق يا غالى

AHMED NOLE
12-16-2016, 23:31
اهلا اكيد بكل الاعضاء الجدد وان شاء الله يكون المنتدي تعليمي مش بس مجرد بونص

وبالتوفيق فى خطواتكم الاولى فى السوق والله المستعان وبالتوفيق للجميع اكيد

best39
12-19-2016, 15:13
الســــلام عليكــــم رحمــــة الله و بركاتــــه.....
و بعــــــد بســــــم الله الرحمــــان الرحيــــم .......
مرحبا بك بيننا يا صديقي بالفعل هذا ليس غريب على اعضاء منتدى فوركس مصر اتمنى ان تلقى الافادةو تمضي وقت جيد ...

m7med09090
12-19-2016, 15:34
<<السلام عليكم و رحمة الله وبركاته>>
تشرفنا اخى الكريم بوجودك بيننا اتمنى من الله سبحانه وتعالى ان يكون وجودك فيه فائدة كبيرة لك ولنا ان شاء الله و اتمني من الله ان تكون في تمام الصحة والعافية و اتمني من الله ان يرزقنا جميعا

عبد الرحيم رافا
01-15-2017, 18:09
السلام عليكم و رحمة الله
بارك الله فيك اخي و شكرا لك و مرحبا بك انت ايضا هنا و شكر خاص لكل الاعضاء الساهرين على نجاح هذا الموقع الرائع الصراحة الذي نستفيد منه في مجموعة من الاشياء التي تخص الفوركس

Samira shabban
01-15-2017, 18:09
السلام عليكم اخى الكريم شكرا لك على هذه المشاركه واهلا بك معنا عضو فى هذا المنتدى ..
وانصحك بزياره القسم التعليمى للمنتدى حيث توجد الفيديوهات التى تشرح لنا ماهو الفوركس..

HadeerKamal1
01-15-2017, 20:02
جزاك الله خيرا وعليك بالتعليم الجيد والمستمر ومتابعه الاخبار واهل الخبره وركز تمام التركيز في ازاي تحقق ربح جيد ومضمون بعيدا عن الطمع والجشع.

amine bajjou
01-15-2017, 20:05
السلام عليكم و رحمة الله و بركاته اهلا و سهلا بك الكرييم و اتمنى لك التوفييق في هدا المجال الجديد عليك و تقبل مرووري

Saeed EL Sayed
01-15-2017, 21:45
يا اهلا وسهلا بيك اتمني انك تتعاون معانا وتكون رابح باذن الله من السوق وتقدر تعمل حاجه كويسه في المجال وتساعد بيها غيرك باذن الله بالتوفيق للجميع والارباح ان شاء الله

ebn masr
02-18-2017, 07:15
شكرا ليك اخى على رسالتك واتمنا ان تنضم الينا وان تعرف اكتر من خلال تبادلاتنا للمعلومات والخبرات والعمل بشكل حيد وكبير على بعضنا البعض

alonsoo
02-18-2017, 07:23
يا اهلا بيك اخونا العضو الجديد مصطفى ان شاء الله تستفيد من المنتدى اكبر واقصى استفادة ونصيحتى لك ان تتعلم الفوركس جيدا

waelmma
02-18-2017, 07:53
:(:o:)) تمام اخى الفاضل بارك الله فيك والحقيقة انه يجب ان تعلم ان
يجب ان تتعلم ككثيرا وخاصة على الحساب التجريبى وقبل الدخول فى الحساب الحقيقى اخى

latraaa
02-18-2017, 13:20
مشكور اخي الكريم على الموضوع و على الراي و على الطرح و على ارسالة الترحيبية التي تقدمت بها و التي أتمنى ان يعرف الإخوة الكرام أن العمل على الفوركس ليس بالمر السهل أخي الكيرم، بالتفويق لك و للجميع

zakariacr07
02-18-2017, 14:02
السلام عليكم و رحمة الله تعالى و بركاته

نعم أخي الكريم و مرحب بك معنا في المنتدى و إن شاء الله تستفيد منه بالتوفيق

ahmedm
02-21-2017, 15:30
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته اهلا بيك اخي وان شاء الله ربنا يكتبلك الخير في هذا المجال وتقدر تتعلم كويس وتحقق كل ما تتمناه من دخولك الي هذا المجال الرائع تحياتي لك اخي الكريم وتقبل مروري

Mr Fathy
02-21-2017, 15:35
بسم الله الرحمن الرحيم انا كمان جديد هنا فى المنتدى الكريم والعريق منتى فوركس العرب وان شاء الله نستفيد من خبرات الاعضاء المحترمين اللى هنا

romioromio
02-21-2017, 16:07
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته بارك الله بيك واهلا بك في واحد من افضل المنتديات العربيه في مجال الفوركس وانشاء الله تبقي سعيد هنا وتحقق ربح

mahmoudtaha33
02-21-2017, 16:37
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته اخي
ممكن مش يكون تعاون ولاكن عشان البونص مش اكتر
هههههه بهزراكيد اهلا بيك
بالتوفيق اخي

tamermosa
02-21-2017, 17:20
و احنا برضه بنرحب بيك بينا في المنتدى أخى الفاضل
و بالفعل يتميز المنتدى بتبادل الخبرات بين كل اعضاءه

عباس19
02-21-2017, 17:20
السلام عليكم منرحبا اخي بك كعضو جديد انصحك فقط بعدم التسرع في المتاجرة لابد لكم من التعلم بشكل جيد وكسب الخبرة اولا خاصة عن طريق الحساب التجريبي.

waelmma
02-21-2017, 17:29
:)):)):)) اهلا بك اخى الفاضل عضوا جديدا ومنتظرين منك المزيد
ان شاء الله وربنا يوفقك اخى وجزاك الله خيرا ان شاء الله

lbebulk
02-21-2017, 17:40
أهلا العضو الكريم مصطفى زين فى المنتدى بيتك التانى
وأهلا وسهلا بك فى مجال الفوركس عامة
ونصيحة للمبتدئين أن تدخل على الأقسام التعليمية فى المنتدى
ومتابعة الدروس التعليمية فى المنتدى
والتعلم جيدا قبل التداول الحقيقى

big.pharaoh
02-21-2017, 17:50
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته.... اهلل بيك واسعدنا تواجدك بيننا انت والاخوه الكرام في المنتدى وحقيقي منتدى فوركس مصر افضل منتدى

mediapro
02-21-2017, 18:00
لتضمن بقاء عضويتك و تتساعد مع البقية في كل المعلومات المتوفرة لديك و بالتوفيق.:):)

MOHAMED SAID ELSAYED
02-21-2017, 18:08
السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته.......اهلا وسهلا بكل اعضاء المنتدى الكريم والتوفيق للجميع ان شاء الله وجزاهم الله كل خير على مايقدموه

skylol
02-21-2017, 18:23

اخي الغالي مرحبا بك في المنتدى وان شاء الله تفيد وتستفيد ننتظر مواضيع المفيدة وبالتوفيق للجميع في سوق الفوركس

Samira shabban
02-21-2017, 18:42
السلام عليكم اخى الكريم
طبعا اهلا بك عضو جديد فى المنتدى وانصحك من البدايه دخول القسم
التعليمى هنا فى المنتدى للتعرف على كل ادوات الفوركس .....

Mohmed84
02-21-2017, 19:05
السلام عليكم ورحمة الله
ارحب بك اخى الكريم انا ايضا عضو جديد فى المنتدى واحب ان ارحب بزملائى فى المنتدى واتمنى لهم الخير والسعادة و المكسب طبعا
تقبل مرورى

latraaa
02-21-2017, 19:09
مشكور اخي الكريم على الموضوع و على الراي و على الطرح القيم و على المعلومات و اقو للك و للجميع أنه يمكننا أن نحقق الكثري من الناتئج الراقية القيمة إن شاء الله، بالتوفيق لك و للجميع إن شاء الله أخي الكريم

mostafa hassan
02-21-2017, 19:16
السلام عليكم و رحمة الله و بركاته يا صديقي الجديد أهلا بك فى هذا المنتدى الرائع و من الطبيعي ان نرحب بك بهذه الطريقه فنحن اخوه و نحن العرب لن يفرقنا أحد أبدا فنحن نساعد بعضنا من أجل المكسب و الربح للجميع و أرجو ان تكون فى أسعد أيامك و أفضل أحوالك و تقبل مروري و جزيل الشكر على هذا الموضوع

Rozeta
02-22-2017, 00:37
السلام عليكم ورحمة الله
اهلا بك اخي في المنتدي لقد امتعني وجودي وتعاون الجميع في هذا المنتدي وان شاء الله راح تسفاد كثير هنا

grow
02-22-2017, 00:52
اهلا ومرحبا بك يا اخي الفاضل معانا ف المنتدي
ان شاء الله تنبسط معانا وتمد ايدك بالتعااون
بدايه موفقه والله المستعاان بالتوووفيق للجميع تقبل مروري تحيااتي لك

muhammad ismail
02-22-2017, 00:54
مرحبا بيك كعضو جديد معانا هنا فى المنتدى واتمنى انك تقدر تستفيد من المنتدى والتجار اللى فيه وفعلا الفوركس مليان بالتجار المحترفين
اللى تقدر تستفيد منهم بشكل كبير واتمنى لك التوفيق فى رحلتك مع الفوركس

سمير
02-27-2017, 07:22
اهلا ومرحبا بيك يا اخى وطبعا اهم ما يميز تواجدنا هنا فى المنتدى هو التعاون اولا ثانيا تبادل المعلومات والخبرات بين المحترفين والخبراء وبين المبتدئين

waelmma
02-27-2017, 07:48
:(:o:o اهلا بك اخى الفاضل والحقيقة انه يجب ان تتعلم جيدا
وقبل الدخول فى الحساب الحقيقى وطبعا يجب فتح حساب ديمو وجزاك الله خيرا اخى

bakup28
02-27-2017, 08:02
المنتدى ونتمنى ان تجد ما تريد هنا سواء معلومة او اجابة لتساؤل
بالتوفيق لك

waelmma
02-27-2017, 08:16
:)):o:)) اهلا بك اخى الفاضل وربنا يبارك فيك ومنتظرين منك
المزيد ان شاء الله وربنا يرزقنا جميعا ان شاء الله :)):))

latraaa
02-27-2017, 10:13
مشكور أخي الكريم على الموضوع و على الرأي و على الطرح الراقي القيم و على اية حال المنتدى يمكنك أن تحقق من خلاله الكثير من الأمور الراقية القيمة و التي يمكنها من خلالها أن تستفيد منها و تتعلم طريقة التداول أخي الكريم، مشكور أخ يالكيرم و بالتوفيق لك و للجميع

مروه عصر
02-27-2017, 11:30
السلام عليكم
نورت المنتدى ونتمنى من الله ان توفق بالعمل بالفوركس وتحقق الاهداف التى تسعى اليها من خلال عملك به نعم فالمنتدى هنا كل الموجودين به اسره واحده نتبادل الخبرات مع بعض حتى يتفيد الجميع ...

nour3iny
02-27-2017, 12:25
السلام عليكم ورحمه الله تعالى وبركاته
التعاون وتبادل الخبرات بين اعضاء المنتدى يزيد من من الخبرات لان كل من يضع معلومه يفيد بها الجميع

Abu_Yassin
02-27-2017, 13:49
وعليكم السلام ورحمة الله وبركاتة أهلا بك أخى مصطفى زين بالمنتدى وأن شاء الله تفيد خيرك وتستفيد من خبرات باقى الاعضاء وأنا كمان مبتدئ مثلك ولا تتسرع فى التداول وركز مبدئيا على تجميع البونص تحياتى لك وبالتوفيق لك ولجميع أعضاء المنتدى الكرام

Ayman Abdellatif
02-27-2017, 15:17
السلام عليكم و رحمة الله و بركاتة
اهلا بك اخى الفاضل نورت المنتدى انت و كل الاعضاء الجدد عسى ان ننتفع بما تشاركة معنا من خبرتك فى الفوركس و نتمنى ان نضيف الى ما تعلمته ماهو الجديد عليك و بالتوفيق

ashmawey
03-15-2017, 23:22
اخي الكريم , كلامك عين العقل و صحيح , لا بد من التاني و التريث قبل بدأ التداول في سوق الفوركس وذلك للحفاظ على رأس المال
مع خالص الاحترام و التقدير

asmaamagdy
03-15-2017, 23:23
السلام عاليكم ورحمة الله وبركاته نرجو من الله حسن التوفيق
انا ارسل لكل الاعضاء ان التعلم ليس له نهاية ولا انك اصبحت خبير لا العلم ليس له حدود

mid0killer
05-07-2017, 15:01
بارك الله فيك يا اخي الغالي واهلا وسهلا بك فى وسطا اخوتك واصدقائك وكلنا هنا لمساعدته بعضنا واذا احتجت شئ اطرحه فى موضوع نقاش ونتناقش عليه جميعا ومن عنده اي خبره يقولها لك ولك الخيار وبالوفيق للجميع

abutalia
05-07-2017, 17:44
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته بارك الله فيك علي الرساله الترحيبية للاعضاء والله يوفقنا ويكرمنا علي خير ونحقق ارباح قويه من التداول عبر سوق الفوركس الكبير ونسحب ارباحنا علي خير

rayzigar
05-10-2017, 12:37
لابذ يا اخي من التعاون في المنتدى بين الاعضاء ومرحبا بك ايضا في المنتدى والخبراء ايضا فعلا متعاونين مع الجدد بصراحة
انا صار لي الان فوق الشهر والحمد لله وجدت في المنتدى التفاعل والبونص والعلوم والكثير من النصائح والتعاون بين الاعضاء

el7agga
05-10-2017, 12:55
السلام عليكمورحمه الله وبركاته اهلا بك يا اخي الفاضل في المنتدي المحترم وان شاء الله تعالي تجمع البونص كل شهر وتتداول عليه وتحقق منه الارباح المرجوه باذن اله تعالي

elmister
05-20-2017, 19:02
اهلا وسهلا يا اخي الحبيب ومبروك علي انضمامك معنا في هذا المجال اتمني لك ولجميع الاعضاء التوفيق والنجاح واكتساب الخبرات الخاصه بهذا المجال وانصحك ان تقوم بزيارت المنتدي التعليمي ومساهدة المزيد من الفديوهات التعليميه وشكرا .. تقبل مروري وشكرا

ahmed zekry
05-20-2017, 19:07
وعليكم السلام ورحمه الله وبركاته
ان شاء الله تستفيد بالموضوعات اللي بتطرح في المنتدي وتيتففيد منها في التداول واجراء الصفقات وتحقيق الربح باذن الله

latraaa
05-20-2017, 21:37
مشكور اخي الكريم على الموضوع و على الراي و على المعلومات و على الصيحة القيمة التي تقدمت بها و ارى انه م الأفضل العمل على التعلم اخي الكريم لكي نصل إلى ما يجب أن نثل له إ شاء الله أخي الكريم، مشكور

Mony Ezzat
05-20-2017, 21:51
بسم الله الرحمن الرحيم
اهلا بحضرتك يا استاذ مصطفى وان شاء الله كلنا نحقق ارباح من الفوركس واهلا بيك معانا كطبعا كاخ و زميل بالفوركس

mahmoud552
05-20-2017, 22:50
السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة
اهلا بيك اخى فى منتدى فوركس مصر ونصيحة منى ان تتعلم قبل الدخول فى الفوركس
نتمنى التوفيق للجميع
تقبلو مرورى

michael1
05-20-2017, 23:09
وعليكم السلام ورحمة الللة وبركاته
اخى العزيز فى المنتدى واهلا بيك معانا هنا
فى المنتدى الممتاز فعلا فى التعلم فى التداول على الفوركس

---------- Post added at 08:09 PM ---------- Previous post was at 07:54 PM ----------

وعليكم السلام ورحمة اللة وبركاتة
اخى الفاضل انا اعتقد اننا هنا نفيدبعضنا البعض
فى التداول على الفوركس وانا ارحب بك كثيرا على الكثير من الامور

haitham salama
05-20-2017, 23:26
شكرا لك على ترحيبك، ولكن أول خطوة لابد أن تبدأ بها هى جمع البونص من الردود، وكذلك التعلم الفوركس من خلال المنتدى والفيديوهات المتواجدة والتى تستطيع من خلالها أن تصبح محترفا فى ذلك السوق، ويمكن تعلم التحليل الأساسى والفنى وإدارة رأس المال، كما يمكن المضاربة على حساب تجريبى فى بادئ الأمرن حتى تفهم السوق وتربح ، وبعد ذلك أنتقل إلى حساب حقيقيى، كما يمكن أن تتابع المحللين من خلال توصياتهم والتحليليات والتى متواجدة على المنتدى أو على فيس بوك أو من خلال تليجرام

M0hsenalawady
05-21-2017, 01:17
السلام عليكم ورحمة اللة وبركاته تحياتي
اخي العزيز مرحبا بك في هذا المنتدى الراقي وانصحك بالتدريب ودراسة الفيديوهات اللي في المنتدى

hany osman
05-21-2017, 01:25
وعليكم السلام ورحمة الله وبركاتة
نشكركم اخى على اهتمامك ومرحبا بك فى المنتدى واحسن حاجة انت عملتها فى مجال الفوركس هو كونك عضوا فى هذا المنتدى وان شاء الله بمتابعتك لة وبالقسم التعليمى تكون افضل ان شاء الله نتمنى التوفيق لنا جميعا وتقبل تحياتى اخى الكريم

zakija
07-08-2017, 08:07
مشكور اخي الكريم علي هذا الموضوع الرائع والجميل والمفيد لجميع الاعضاء فوركس العرب وخصوصا الاعضاء المبتدئين
بارك الله فيك وجزاك الله خيرا
بالتوفيق للجميع

zunebha
07-08-2017, 22:22
السلام عليكم ورحمة الله وتعالى وبركاته اهلا بك اخي ضمن هذه العائلة الكريمة المنتدى اخي ي4دم كل شيء ويقدم تحفيز بالبونص لذالك لن تندم ابدا بالانضمام معنا في هذا المنتدى اهنئك اخي.

nourehab
07-08-2017, 22:26
بسم الله الرحمن الرحيم
اهلا بك اخى فى هذا المنتدى الرئع جدا اتمنى ان تتحلى بلصبر لكى تربح باذن الله تعالى

Abu_Yassin
07-08-2017, 22:54
وعليكم السلام ورحمة الله وبركاتة مرحب أخى الغالى الترحيب مردود لك وأهلا بك فى المنتدى وشركة أنستا فوركس ونتمنى لك تجارة مربحة

M.R
07-08-2017, 23:42
من مميزات العمل فى المنتدى هو ليس الربح فقط وانما شيا اهم من الربح ستكتسبه وهو التعلم الذى ستاخذه من كبار الاعضاء فى المنتدى والعلم هو الطريقة التى تودى الى النجاح ومنها الى الربح

Ibrahim Abu Al Yazid
07-09-2017, 01:04
السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة اخي الكريم شكرا علي هذا الموضع الرقي اتمني ان تقدم لنا المزيد من المعلومات والشرح
وجزاك الله كل خير ب التوفيق

amir anwar
07-11-2017, 23:34
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته.. نورت المنتدي و شركة انستا فوركس انصحك ان تتوجه إلي القسم التعليمي علشان تفيد باقي الأعضاء بالمعلومات التي سوف تكتسبها

omar2017
07-12-2017, 00:10
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته اود ان احيسيك علو وجودك معنا واتمني لك التوفيق والمنتدي هنا دائما في خدمتك كما في خدمتنا بالطبع

Ibrahim Abu Al Yazid
07-12-2017, 00:43
السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة اخي الكريم مشكور جدا علي هذا النظام اتمني لك بالتوفيق وان تستكمل الردود اليوميه وكل عام وانتم بخير وجزاك الله كل خير

omar2017
07-12-2017, 00:46
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته اود ان اقدم لك كل التحية والتقدير واتمني لك التوفيق داخل المنتدي والتعلم الكامل لكل صغيره وكبيره

محمد حافظ 120
07-12-2017, 01:20
السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته اخي الكريم... اما بعد...مرحبا بك اخي العزيز في المنتدي وان شاء الله سوف تستفيد معانا... واتمني ان تحقق الارباح التي تتوقعه من الفوركس... اتمني لك التوفيق اخي العزيز

ahmedmahmoud2017
07-12-2017, 01:38
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته اود ان اقدم لك كل التحية والتقدير على هذه المشاركه الترحيبية للمنتدي واتمني لك كل التوفيق داخل المنتدي وانستافوركس

adamo92
07-12-2017, 01:47
السلام عليكم و رحمة الله و بركاته مساءكم سعيد لجميع الأعضاء
مشكور أخي الكريم على هذه المشاركة و مرحبا بك في هذا المنتدى رائع أتمنى أن تستفيد من الأعضاء المحترفين
تقبلوا مروري ليلكم سعيد

hamadasalama
07-12-2017, 01:52
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته اهلا بك يا اخي الكريم في منتدي فوركس مصر وان شاء الله ربنا يوفقك وتحقق البونص كل شهر وتداول به وتحقق ارباح

ahmedmahmoud2017
07-12-2017, 02:00
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته اتمني لك التوفيق صديقي العزيز ولكن الاهم هو ان تصل الى التعليم الامن داحل الفوركس تقبل تحياتي

mido elshabrawy
07-12-2017, 03:15
السلام عليكم و رحمه الله و بركاته
اخي العزيز اولا اهلا و سهلا بك عضو جديد و اخ جديد في منتدانا فوركس مصر
و ثانيا ان بالفعل الاعضاء هنا متعاونون جدا مع بعضهم البعض
تقبل مروري و بالتوفيق للجميع ان شاء الله

Mohammed Darwish
07-12-2017, 03:25
بسم الله الرحمن الرحيم السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته والصلاة والسلام على أشرف الخلق سيدنا محمد حياك الله أخي مرحبا بك اخي وانا ان اكنت لذي معلومة اعلم اننا لن نبخل عليك بها تقبل مرووووووري المتواضع والله الموفق

CAK Rivaldo
07-12-2017, 03:41
لتضمن بقاء عضويتك و تتساعد مع البقية في كل المعلومات المتوفرة بالتوفيق ان شاء الله في المنتدي والتداول

2017wydadi
07-12-2017, 04:17
أتمنى لو جميع الأعظاء أن يبدون لنا بمواضيعهم المتعلقة بالفوركس كي نستطيع فهم هدا السوق الغامض ؛ جزا الله كل من ساهم في مساعدتنا لكي نحقق ما نريد

tahar2015
11-24-2017, 01:19
لا ارى اي تعاون فى الحقيقه للاسف الكل همه البونص فقط وهذا ما يقلل الفائده
بالتوفيق لك وللجميع اخي الكريم وتقبل مروري

nihad
11-24-2017, 09:37

waelmma
11-24-2017, 10:57
:)):)):)) اهلا بك اخى الفاضل عضوا جديدا ونشطا وارجو منك ان تكون اكثر نشاطا فى مجال الفوركس
ومنتظرين منك مشاركاتك وتقبل تحياتى اخى والله الموفق ان شاء الله :)):o

Ahmed-Hassan
11-24-2017, 12:05
السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة
مرحبا بك اخى الكريم في منتدى فوركس العرب ستجد هنا كل ماتريد معرفتة عن الفوركس
ويوجد قسم تعليمى ستستفيد منة جدا انصحك بة وبالتوفيق ان شاء الله

Mostafa Ezz
11-24-2017, 17:01
بسم الله الرحمن الرحيم

أكيد اخي مرحبا بك كعضو جديد معنا و يجب عليك أن تلتزم بقوانين المنتدى لتضمن بقاء عضويتك و تتساعد مع البقية في كل المعلومات ... أتمني لك التوفيق

ehabbob
11-24-2017, 23:40
اهلا بك اخى العضو الكريم بالمنتدى وشكرا على المشاركة واتمنى لك الاستفاده والربح من المنتدى
والله هو المستعان

amine saddiki
12-08-2017, 01:34
سلام عليكم ورحمة الله وبركاته
اخي الفاضل نتمنى ان تجد ما تريد هنا سواء معلومة او اجابة لتساؤل
وكما ترى فالكل متعاون ونحن في الخدمة

abdelloo31
12-27-2017, 15:19
السلام اخي منتدى فوركس مصر اكبر منتدى عربي يعود بالفائدة على اعضائه فهو يعطيك بونص للمتاجرة اضافة الى كسب الخبرة من جمع البونص
وفقك الله

hooda
01-27-2018, 03:03
تسجيل البيانات الشخصية في أي منتدي او صفحة متخصصة بمجال الفوركس. متابعة وقراءة كل المعلومات المتعلقة بالفوركس بقدر الامكان. كتابة الملاحظات الهامة في ورقة جانبية. حضور اي سيمنار او دورة تدريبية عن الفوركس سواء في بلدك او في مؤتمر اقليمي واذا تعذر ذلك ممكن حضور دورات عبر الانترنت. البدء في اختيار احدي الشركات التي تقدم خدمة التداول في سوق الفوركس

A.mustafa
03-02-2018, 18:21
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته..
قم بقرائه بعض المواضيع لكي توصل الي مستوي الاحتراف وقم بجمع البونص قدر المستطاع ..