PDA

View Full Version : يا جماعه استفسار لو سمحتوا

compaq0
07-08-2012, 16:38
انا البونص بتاعى لم يصلنى الى الان هل عندى مشكله ولا بيتاخر كده عند كل من على المنتدى

shady hamza
07-08-2012, 16:42
لم يستلمه اى حد فى المنتدى حتى الان
المشكلة على الناس كلها
راجع مواضيع المنتدى وانت تعرف كل شىء

السيد الجبالي
07-08-2012, 16:59
انا البونص بتاعى لم يصلنى الى الان هل عندى مشكله ولا بيتاخر كده عند كل من على المنتدى

اضافه البونص كما علمت من خلال القوانين .. تكون في خلال الاسبوع الاول من الشهر الجاري .....
والشهر الجاري اذا خصمنا الاجازان فانه لم يمر عليه اسبوع بعد .. او ان مرور اسبوع تزامن مع وجود العطله ...
انتظر بعد العطله يا اخي وان شاء الله يتم اضافه البونص ..
واكيد سيجيبك احد المشرفين

ehab
07-08-2012, 19:15
متقلقش ياباشا ان شاء الله خير
انا شايف ان ده بسبب العطلة وان شاء الله هيجيلك البونص

Mohamed90
07-08-2012, 19:17
السلام عليكم اخي البونص يتم تسليمه كل 7 ايام من اول كل شهر
و لكن صدف ان يوم 7 جاء في يوم الاجازة
لهذا سيتم تاخر الدفع حتى صباح اليوم الاثنين قبل او بعد الفجر
ملاحظة لم يستلم احد اي مال لحد الساعة في منتدى العربي

Eyadoo
07-08-2012, 19:32
السلام عليكم اخي البونص يتم تسليمه كل 7 ايام من اول كل شهر

هذا صحيح ولكن لدي اقتراح ربما نعرضه على إدارة المنتدى تقضي بتقليل الفترة التي يتم فيها سحب .. فبدلاً من كل أو كل شهر لما لا تكون كل 3 أسابيع أو أسبوعين
المشكلة التي واجهتني أني فتحت حساب حقيقياً لدى الشركة بالتزامن مع تسجيلي في هذا المنتدى .. وذلك في أواخر الشهر الماضي .. علمت من المنتدى أنه يتم سحب البونص خلال الأسبوع الأول من كل شهر .. ولكني تفاجأت عندما علمت أنه يتوجب علي شحن حسابي بالحد الأدنى من الرصيد خلال شهر من التسجيل وإلا يتم إيقافه .. أخشى أن يتم إيقاف حسابي قبل أن يتم تحويل البونص إلى الحساب
أنا لا أريد الاعتماد سوى على البونص في التجارة أي لن أدخل في معمعات تحويل الأموال

هل هناك أية مشكلة في تقصير هذه المدة أسبوع على الأقل؟ أرجو الرد من إدارة المنتدى .. أعتقد أن هذا القسم ليس هو القسم المناسب لهذا الموضوع

compaq0
07-08-2012, 23:45
شكرا لكم جميعا على الافاده لم تكن لدى معلومه انه لا يتم تحوبل البونص فى ايام الاجازات و سننتظر حتى الغد و نرى كيف ستسير الامور

sabre
07-08-2012, 23:49
البونص بالفعل تأخر على الجميع وذلك بسبب وجود الاجازة فى
يوم 7 و8 وان شاء الله جميع الاخوة فى انتظار البونص مع بدايه الاسبوع الجديد

Mohamed90
07-08-2012, 23:57
هذا صحيح ولكن لدي اقتراح ربما نعرضه على إدارة المنتدى تقضي بتقليل الفترة التي يتم فيها سحب .. فبدلاً من كل أو كل شهر لما لا تكون كل 3 أسابيع أو أسبوعين
المشكلة التي واجهتني أني فتحت حساب حقيقياً لدى الشركة بالتزامن مع تسجيلي في هذا المنتدى .. وذلك في أواخر الشهر الماضي .. علمت من المنتدى أنه يتم سحب البونص خلال الأسبوع الأول من كل شهر .. ولكني تفاجأت عندما علمت أنه يتوجب علي شحن حسابي بالحد الأدنى من الرصيد خلال شهر من التسجيل وإلا يتم إيقافه .. أخشى أن يتم إيقاف حسابي قبل أن يتم تحويل البونص إلى الحساب
أنا لا أريد الاعتماد سوى على البونص في التجارة أي لن أدخل في معمعات تحويل الأموال

هل هناك أية مشكلة في تقصير هذه المدة أسبوع على الأقل؟ أرجو الرد من إدارة المنتدى .. أعتقد أن هذا القسم ليس هو القسم المناسب لهذا الموضوع

السلام عليكم اخي بخصوص الفكرة التي طرحهتا فهي غير قابلة للتنفيد لان الدفع البونص يتحكم فيه القسم المالي الخاص بالشركة و ليس له علاقة بالمنتدى
و طبعا الشركة لها سياسة واحد على كل المنتديات و هي دفع شهريا في كل اسبوع اول من اي شهر
اما بخصوص سؤالك الثاني صراحة ليس عندي اي معلومات حول اغلاق الحساب
و حسب كلامك يوجد احتمالين ام اغلاقه وفتحه بعد الايداع البونص او تمديد المهلة من الشركة و تفادي الامر
في انتظار الادارة و المندوبين لدى الشركة لاعطائك اجابة صريحة حول الامر
تحياتي

elazez
07-09-2012, 04:18
ايه يا جماعة مفيش جديد ولا ايه؟
انا ملاحظ انوا محدش استلم لحد دلوقتي يارب يكون خير

Eyadoo
07-09-2012, 05:43
السلام عليكم اخي بخصوص الفكرة التي طرحهتا فهي غير قابلة للتنفيد لان الدفع البونص يتحكم فيه القسم المالي الخاص بالشركة و ليس له علاقة بالمنتدى
و طبعا الشركة لها سياسة واحد على كل المنتديات و هي دفع شهريا في كل اسبوع اول من اي شهر
اما بخصوص سؤالك الثاني صراحة ليس عندي اي معلومات حول اغلاق الحساب
و حسب كلامك يوجد احتمالين ام اغلاقه وفتحه بعد الايداع البونص او تمديد المهلة من الشركة و تفادي الامر
في انتظار الادارة و المندوبين لدى الشركة لاعطائك اجابة صريحة حول الامر
تحياتي

شكراً لاهتمامك .. على كل حال لا تشغل بالك بهذا الموضوع .. سأجد له حلاً ما
لكن لدي سؤال أخير .. الشركة عادة تقوم خلال الأسبوع الأول من كل شهر بسحب البونص من حسابات الأعضاء في المنتديات المرتبطة بالشركة .. سؤالي هو هل يتم سحب البونص لجميع الأعضاء بغض النظر عن تاريخ تسجيلهم في المنتدى
يعني مثلاً لو أنا كنت قد سجلت في باية الشهر الحالي هل سيتم تحويل البونص إلى حسابي لدى الشركة خلال الأسبوع الأول مع باقي الأعضاء القديمن أم في حالتي يجب الانتظار شهراً كاملاً قبل تحويل أي بونص؟

elazez
07-09-2012, 06:00
ادخل علي صفحتك هنا في المنتدي
في خانة البونص هتلاقي
مكتوب فيها رصيدك ولو هتستلمه الشهر ده هيكون مكتوب انك هتستلمه الشهر ده

Eyadoo
07-09-2012, 06:13
ادخل علي صفحتك هنا في المنتدي
في خانة البونص هتلاقي
مكتوب فيها رصيدك ولو هتستلمه الشهر ده هيكون مكتوب انك هتستلمه الشهر ده

دخلت ولكني لا أعلم أين بالتحديد سأجد هذا الكلام .. هل تستطيع أن تنقل لي حرفية الرسالة التي سيظهرها في حال كنت ستستلم هذا الشهر .. شكراً لمراعاتك

ARAB_PIGEON
07-09-2012, 06:23
اخي الكريم البونص يتم تسليمه كل 7 ايام من اول كل شهر
و لكن صادف ان يوم 7 جاء في يوم الاجازة

ahmed saleh
07-09-2012, 07:21
ان البونص اخى عندنا كلنا لسة موصلش واظن ان العيب مش عندنا احنا
هى ممكن تكون الشركة بس اتاخرت فى الدفع الونص لسبب ما ولكن الله اعلم ولكن لا تقلق سوف يتم الدفع قريبا انشاء الله

Mohamed90
07-09-2012, 07:26
شكراً لاهتمامك .. على كل حال لا تشغل بالك بهذا الموضوع .. سأجد له حلاً ما
لكن لدي سؤال أخير .. الشركة عادة تقوم خلال الأسبوع الأول من كل شهر بسحب البونص من حسابات الأعضاء في المنتديات المرتبطة بالشركة .. سؤالي هو هل يتم سحب البونص لجميع الأعضاء بغض النظر عن تاريخ تسجيلهم في المنتدى
يعني مثلاً لو أنا كنت قد سجلت في باية الشهر الحالي هل سيتم تحويل البونص إلى حسابي لدى الشركة خلال الأسبوع الأول مع باقي الأعضاء القديمن أم في حالتي يجب الانتظار شهراً كاملاً قبل تحويل أي بونص؟

السلام عليكم و لا يهمك اخي العزيز على راسي و عيني
بخصوص استفسارك يتم تحويل البونص لجميع الاعضاء اول اسبوع من كل شهر و لايهم وقت تسجيله او رصيده
المهم تكون قد ربطت الحساب استلام اموالك لا غير
تحياتي

mohamed adel
07-09-2012, 07:35
وانا كمان عندى نفس المشكلة دى حيث لم يصل البونص
ولكنى سألت كل اصدقائى وهم ايضا لم يصل لهم

Eyadoo
07-09-2012, 15:19
السلام عليكم و لا يهمك اخي العزيز على راسي و عيني
بخصوص استفسارك يتم تحويل البونص لجميع الاعضاء اول اسبوع من كل شهر و لايهم وقت تسجيله او رصيده
المهم تكون قد ربطت الحساب استلام اموالك لا غير
تحياتي

أشكرك جزيل الشكر .. هكذا حلت المشكلة .. ففي هذه الحالة سيقومون بسحب البونص من حسابي "الجديد" في المنتدى أيضاً .. وبالتالي أكون قد أودعت مال في حسابي لدى الشركة ولن يتعرض حسابي للتوقيف

hesham itch
07-11-2012, 09:54
ممكن البونص يتأخر شوية نظرا للضغط الكبير فى المعاملات اليومية
وقد يكون ذلك نظرا لتوقف التعامل بسوق الفوركس من الاساس

Mr.GooDMaN
07-11-2012, 22:32
المشكلة على الناس كلها
اها هو فعلا لم يصل لاي حد
بس خير اكيد ججاي يعنى
اهم حاجة الصبر

Eyadoo
07-11-2012, 23:55
اها هو فعلا لم يصل لاي حد
بس خير اكيد ججاي يعنى
اهم حاجة الصبر

غريب .. كنت أظن أنه قد وصل .. هناك مواضيع يبارك فيها الأعضاء لأنفسهم .. لم يصلني شخصياً أي بونص وظننت أن ذلك بسبب أني عضو جديد في المنتدى لم أتجاوز الشهر .. هل فعلاً هناك أعضاء لم يستلموا البونص؟! .. إن صدق ذلك فهناك أمل أن أستلم البونص خلال أيام دون انتظار حلول الشهر القادم

mrxr00t3d
07-11-2012, 23:57
الدفع تم أمس بتاريخ
10 . 07 . 2012
و مبروك للجميع

mage
07-12-2012, 02:58
الدفع تم أمس بتاريخ
10 . 07 . 2012
و مبروك للجميع

مبروك بالفعل للجيمع واهم شئ اننا نلتزم بقوانين الشركة ونعرف ان التداول فى وقت الاخبار ممنوع وان العمل على الاسكالبنيج فى اقل من دقيقتين يعتبر خطير ايضا وهذا ما يجب ان نلتزم به وده اللى انا عارفه

xtomorrow
07-12-2012, 03:49
البونص وصلني واظن ان الجميع استفاد منه بدون استثناء
لازم اخي تشد حيلك وتحقق ارباح جيدة

gemyyy
07-12-2012, 04:53
انا لسة جديد النهاردة بس شايف ناس بتقول انها استلمت البونص بتاعها ويا ريت الكلام دة يكون صادق فعلا ونشوف كلنا الكلام دة

العوامى
07-12-2012, 12:57
هذا اول شهر لى بالمنتدى واتحرق شوقا لاستلام البونص والبدأ بالمتاجرة به
ولقد استفدت من هذا الموضوع ان المتاجرة وقت الاخبار ممنوعة والاسكالبينج ممنوع ولكن لو فتحت صفقة قبل الخبر بساعة مثلا هل كده غلط ؟

ma90do
07-12-2012, 14:05
مشكله بسيطه وهتنحل ان شاء الله وتستلمه الاداره هنا فعلا جيده جدا وتسعي الي التميز في تقديم خدماتها للجميع تابع معهم وان شاء الله تنحل وتاكد من ربط حسابك جيدا بالشركه

elzeel
07-12-2012, 14:09
الكل الحمد لله استلم البونص وبدانا نتاجر فيه بالفعل ويارب دايما نكون فى تقدم
ان شاء الله ونقدر نحقق ربح كويس من الفوركس وانستا

ehab
07-13-2012, 06:36
المشكلة على الناس كلها

فعلا لحد دلوقت محدش استلمة برضو وربنا يستر
ان شاء الله وينزل البونص كامل مش ناقص وربنا يوفق الجميع

KOGI
07-13-2012, 08:22
البونص اتاخر ع نالمعاد المفروض نستلمه فيه يعنى الشركة قالت اول اسبوع فى الشهر استلمته تانى اسبوع بس طلع بسبب ايام الاجازات اهم حاجة ان الشركة طلعت صادقه فعلا فى تعاملاتها وانا بشكرها على كده
تقبل مرورى اخى الكريم

nrgslawi
07-13-2012, 11:26
السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته
تم الاستلام اخي يوم 10 والى اللقاء مع بونص جديد في الشهر القادم ان شاء الله

Rami
07-13-2012, 11:29
السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته
تم الاستلام اخي يوم 10 والى اللقاء مع بونص جديد في الشهر القادم ان شاء الله

هل تقصد اخى الكريم انك سحبت الى حسابك من انستا
10 دولار وتستعد لصفقة اخرى
بارك الله فى جهودكم الكريمة

كريم
07-13-2012, 16:02
بحمد الله الكل استلم البونص و مبروك للجميع

و ان شاء الله المزيد و المزيد قادم في الشهور القادمة

و ربنا يوفقنا جميعا الى ما يحبه و يرضاه و نقدر نعمل ارباح كويسة

و الله يوفق الجميع

derfcase
07-13-2012, 18:50

حسب مشاركات الاعضاء اخي الكريم
compaq0
البونص وصل اليهم - فاذا لم يكن وصل اليك الي الان رجاء سرعة مراسلة الادارة و الاستفسار منهم

amrmorasamir
07-13-2012, 18:52

ها ياباشا اكيد استلمته طبعا دلوقتى
قولنا دخلت بيه صفقات ولا ايه النظام وعملت ارباح ولا ايه ؟
بالتوفيق ان شاء الله

HUSSENEY
07-13-2012, 21:05
اظن انى الان البونص وصل للجميع
اتمنى ان تكون حققت ارباح منوا

mido
07-13-2012, 21:21
اخي الكريم
البونص يتم تسليمه كل 7 ايام من اول كل شهر
و لم يستلم احد اي مال لحد الساعة في منتدى العرب
تقبل مروري اخي الكريم ولك فائق احترامي

msh4egy
07-13-2012, 22:14
اضافه البونص كما علمت من خلال القوانين .. تكون في خلال الاسبوع الاول من الشهر الجاري .....
والشهر الجاري اذا خصمنا الاجازان فانه لم يمر عليه اسبوع بعد .. او ان مرور اسبوع تزامن مع وجود العطله ...
انتظر بعد العطله يا اخي وان شاء الله يتم اضافه البونص ..
واكيد سيجيبك احد المشرفين

waleed adel
07-14-2012, 17:57
اكيد الكل استلم البونص طبعا بس لو فى اى حد موصلوش هيكون مربطش
حسابه بالمنتدى فلابد من التاكد

aminos
07-14-2012, 18:30
السلام عليكم
نعم يا أخي الكل إستلم البونص
و الحمد لله و ما عليك إلى بالعمل على بونص الشهر القادم

EngAhmed
07-18-2012, 23:04
ياجماعة انا شوفت فى اكتر من مشاركة ان معظم الناس بتقول انهم استلموا يوم 10 معنى كدا ان غالبا هنستلم يوم10:accute:

Aker001
07-18-2012, 23:05
اضافه البونص كما علمت من خلال القوانين .. تكون في خلال الاسبوع الاول من الشهر الجاري

peter
07-20-2012, 14:42
يا سيدي بيتاخر علي كل الناس
اشمعنا انت بس اللي هيتاخر عندك
و بعدين الاداره علشان تديلك حقك لازم تدقق في حقها

minaking
07-22-2012, 08:13
شوف الشروط كويس علشان ممكن يكون مش بيتحسب
وكمان شوف الاكونت بتاعك تم تفعيلة ام ما المشكلة
ارجو التوفيق لك

millions
12-16-2013, 19:49
علمت من المنتدى أنه يتم سحب البونص خلال الأسبوع الأول من كل شهر .. ولكني تفاجأت عندما علمت أنه يتوجب علي شحن حسابي بالحد الأدنى من الرصيد خلال شهر من التسجيل وإلا يتم إيقافه