PDA

View Full Version : انا عايز اسال كل واحد فى المنتدى سوال ويجوبنى علية

Pages : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

ahmed saleh
07-09-2012, 10:16
اكيد انت اتعملت مع المنتدى وكمان شركة انستا فوركس
بصراحة كل واحد يجوبنى بصراحة
هل انت مرتاح فى الشركة دة ولا انت مش مرتاح وبدور على شركة تانية تكون فيها مميزات اكتر من الممكن انك تستفاد منها
ولا الشركة دة احسن شركة انت اتعملت معاها لحد دلوقتى

fxjoseph
07-09-2012, 10:19
رايي الشخصي ان الشركة فيها مميزات كثيرة عن الشركات الاخري واهم ميزة اللي شدتني ليها هي البونص بدون شك ولكن ده ميمنعش ان في شركات تانية فيها ميزات احسن وانا شخصيا بتعامل مع اكثر من شركة منهم انستا فوركس وكل واحده بتتميز عن الاخري في شيء

ahmed saleh
07-09-2012, 10:22
رايي الشخصي ان الشركة فيها مميزات كثيرة عن الشركات الاخري واهم ميزة اللي شدتني ليها هي البونص بدون شك ولكن ده ميمنعش ان في شركات تانية فيها ميزات احسن وانا شخصيا بتعامل مع اكثر من شركة منهم انستا فوركس وكل واحده بتتميز عن الاخري في شيء

شكرا لمرورك ولكن انا كنت عايز اسالك على حاجة مدام انت اتعملت مع اكتر مش شركة
هى انستا فوركس اول شركة تعمل منتدى وتدى بونص ولا فى شركات تانية عاملة الفكرة دة

fxjoseph
07-09-2012, 10:23
لا في شركات تانية بس اعتقد بونص انستا افضلهم لانهم بيدوا قيمة اعلي علي المشاركات

mohamed adel
07-09-2012, 11:04
انا عن نفسى لسة مبتدئ فى الفوركس وبصراحة سمعت بشركات اخرى ولكنى سمعت ان انستا فوركس هى افضلهم

Mr.GooDMaN
07-09-2012, 11:10
اخي شركة انستا فوركس بها ميزات رائعة غير موجودة في شركات اخرى
ولكن لديها العديد من القيود على المتاجرة اللي بتخلي اي حد جديد يقول ايه ده ليه يعني طب والله لشوف شركة اخرى
هي اه ماشي قوانين الشركة لكن بصراجة قوانين رخمة وصعبة اوي بتحكم المتاجر جدا

husamart
07-09-2012, 11:36
ولكن لديها العديد من القيود على المتاجرة اللي بتخلي اي حد جديد يقول ايه ده ليه يعني طب والله لشوف شركة اخرى

شو هي القيود عزيزي ؟ انا لم أتعامل مع انستا من قبل فأرجو توضيح نوعية القيود لو امكن

resala11111
07-09-2012, 11:38
الشركة ده من أحسن الشركات الفوركس من حيث أنها لها فترة كبيرة فى مجال الفوركس
وليها سمعه كويسة على الانترنت
وعيوبها قليل جدا
وأهم حاجة فيها طبعا البونص وبالتوفيق للجميع

Mohamed90
07-09-2012, 11:45
السلام عليكم اخي توجد كثير من الشركات
ولكن انستا تبقى شركة رائعة دو متيازات
و جودة في الخدمات و ذات مصداقية و شعبية كبيرة

ARAB_PIGEON
07-09-2012, 11:45
هل انت مرتاح فى الشركة دة ولا انت مش مرتاح وبدور على شركة تانية تكون فيها مميزات اكتر من الممكن انك تستفاد منها

تعاملت مع اكثر من شركه وفى منها المحترم وفى منها النصاب
بالنسبه لشركه انستا انا جديد فيها ولا اعرف عنها اى شئ
بس ليها سمعه طيبه من خلال ما هو منشور فى المنتديات والمواقع الاخرى

mido95
07-09-2012, 11:46
انا رأيى كمبتدا و انا ل اجرب غير انستا فوركس ان مميزاتها عديدة و كثيرة يا اخى
مثل البونص و الكوبى فوركس و السحب و الايداع عن طريق كل البنوك فهذة اهم الميزات بالنسبة لى كمبتدأ

mosghaly
07-09-2012, 12:20
بصراحه انا اشتركت مع انستا من زمان وكنت بدور علي شركات تانيه ولكن مع زيادة معرفتي بالفوركس لقيت ان من الافضل التعامل مع شركه او شركتين علي الاكثر ولقيت ان من افضل الشركات علي الاطلاق في العالم وبتتعامل بالبنوك الالكترونيه وسرعه تنفيذ العقود وسرعه الايداع والسحب وسهولته كمان هي انستا بالاضافه الي المميزات الاخري مثل هذا المنتدي وامسابقات .... الخ

Desperate
07-09-2012, 12:25
الشركة محترمة جدا وانا بفضل التعامل معاها عن غيرها كمان كل عروضها والجوايز بتاعتها قيمة جدا بجد
مش زى اى شركة تانى يقولك بونص 5 دولار لاى حد جديد وكلام فاضى
بس ده ميمنعش ان الواحد يكون مشترك فى شركة تانية ومعاه اكتر من حساب عشان يزود ارباحه

m_fekry
07-09-2012, 13:26
مفسش شك ان الشركه لها مميزات كتير وبكل صراحه فى ناس كتير وانا واحد منهم
اشتركت فيها علشان البونص وده مش عيب بس ده لا يقلل من مميزاتها

mohamed 300
07-09-2012, 13:35
مش عارف هيا فيها مميزات كتير جدا مش موجوده فى اى شركه تانيه الصراحه ,ولكن يعيبها عيب كبير جدا ,من الممكن ان يضيع كل هذه المميزات ,وهو تاخير الصفقات ,ياريت يتم تعديل هذه المشكله ,ومن المؤكد ان انستا بعد ذلك ستكون االولى عالميا

dent
07-09-2012, 13:44
انا بصراحه اتعاملت مع الشركه من زمان من سنتين تقريبا سواء حسابات بونصات او حسابات عاديه
بس المبالغ صغيره وكان ممكن اعمل طلب سحب اكتر من مره فى اليوم الواحد وكان بتوصل بعدها بوقت 4 او 5 ساعات تفيربا
وكانت ممتازه بس ما اتعاملت معاها بمبالغ كبيره
ياريت اللى اتعامل معها بمبالغ كبيره يقول نا

roka
07-09-2012, 15:56

بصراحة الشركة فيها مميزات كتير جدا من اهما البونص لانى مش املك راس المال عشان اتاجر بيه فالشركة موفرة لينا حاجة زى دى فدة حاجة كويسة جدا

sabre
07-09-2012, 15:58
انا عن نفسى ارى ان شركه اونستا من افضل الشركات وبها مميزات عديدة وسهوله فى طرق السحب الكثيرة
وتنفيذ سريع على المنصه للصفقات حتى الان

yassoo011
07-09-2012, 16:04
انا شخصيا تعاملي الاساسي مع انستا
ثم شركة نورد ولكن اشتراكي في المنتدى في انستا
شركة انستابها العديد من المميزات ولكني اري ميزه زائدة في نورد وهي ان الشركة بها وسائل دفع وايداع اكثر من اي شركة اخرى

kingman
07-09-2012, 16:44
مش عارف هيا فيها مميزات كتير جدا مش موجوده فى اى شركه تانيه الصراحه ,ولكن يعيبها عيب كبير جدا ,من الممكن ان يضيع كل هذه المميزات ,وهو تاخير الصفقات ,ياريت يتم تعديل هذه المشكله ,ومن المؤكد ان انستا بعد ذلك ستكون االولى عالميا
ان شاء تتلاشى بعد هذه العيوب التى ستجعل من انستا شركة قوية جديدة وطبعا قوة اى شركة بتقاس ايضا بسرعة سيرفرها وتنفيذ الصفقات وكذلك عدم وجود اعادة تسعير

madoxegy
07-09-2012, 16:47
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
والله يا اخى اول تعامل ليا مع الشركة دى البونص اتأخر فيه مش عارف بقى العيب فى الشركة ولا المنتدى

theboy2226
07-11-2012, 02:10
بصراحة انا اشتركت في اكتر من 6 شركات كلهم كانو كويسين لكن الوحيده اللي سحبت منها ربح كانت انستافوركس
و الدعم ساعات كان بتبقي عندي مشكلة و بستغبي عليهم اوي في الاسئلة الكتيرة و بيردوا و الرافعة بتاعت انستا مميزة و الدفع خلال كام ساعة و انا مش عارف ده في انستا بس
بس انا مسحبتش غير منها و ده مش لان الشركات التانية نصابة بس الحظ بقي

nada
07-11-2012, 02:22
بصراحة انا اشتركت في اكتر من 6 شركات كلهم كانو كويسين لكن الوحيده اللي سحبت منها ربح كانت انستافوركس
و الدعم ساعات كان بتبقي عندي مشكلة و بستغبي عليهم اوي في الاسئلة الكتيرة و بيردوا و الرافعة بتاعت انستا مميزة و الدفع خلال كام ساعة و انا مش عارف ده في انستا بس

انستا اكتر شركة شوف فيها متاجرين لم يسحبوا طوال حياتهم لا فى هذه الشركة
يارب دامها نعمة على الجميع ويخلى لينا شركة انستا

mohamed yossef
07-11-2012, 02:30
اتعامل مع شركتان انستا فوركس احداها اللى شدنى للشركة البونص والرافعة المالية بصراحة ميزات
مش موجودة فى الشركة التانية اللى بتعامل معاها

thestarboy
07-11-2012, 02:49
بصراحه يا اخي شركه انستا فوركس تعتبر من افضل شركات التداول
انا اتعاملت معاها لسمعتها الكويسه وكمان فيها مميزات جميله
وبالتوفيق يا اخي

salah.bmw
07-11-2012, 02:53
بصراحة اخي الناشر
انا صرلي بشتغل بلفوركس 3 سنوات
لكن شغال مع شركة لبنانية واول ما سمعت عن شركتكن
صار عندي فضول انو اجربها
وان شاء الله مع بداية الشهر الجاي راح اجربها بأذن الله

aboualy
07-11-2012, 02:57
انا شغال مع شركة انستا من الشهر الى فات تقريبا من خلال البونص
هيا السيرفر بتعها كويس وتنفيذ الاوامر بيتم فى نفس الوقت
اما بخصوص السحب انا سحبت مرتين مبالغ صغيرة وكان السحب بيتم بسرعة

fx-man
07-11-2012, 04:09
رايي بكل حيادية ان شركة انستافوركس كويسة جدا بل ممتازة وانا بدأت اشتغل فيها من حوالى سنة وما قبلنيش فيها مشاكل كتير ومن وقتها وانا مستقر فيها لان فيها كل المميزات اللى احتاجها .

waleed
07-11-2012, 11:38
هو الواحد بيتعامل مع انستا عشان البونص
بس اكيد فى شركات احسن واقوى

العوامى
07-11-2012, 13:19
السلام عليكم
بالنسبة لى هذا اول تعامل لى مع المنتدى والشركة ويارب تكون فاتحة خير
تحياتى

sky44
07-11-2012, 13:22
اعتقد اخي الكريم ان شركة انستافوركس احسن شركة لانها تقدم الكثير من الخدمات العالية الجودة وكدى احتوائها على خيار ازالة الفائدة الدي يهمنا نحن المسلمين و ايضا البونص الدي تقدمه لعملائها

forex man
07-11-2012, 14:12

كلام مقتبس من على طرف لسانى والله
انستا جميله جدا بس فيها بعض القوانين الصعبة شويه
تحياتى

willy
07-11-2012, 14:22
بصراحة فيها عيبين الاول عدم قبول المتاجرة اثناء الاخبار والثانية الدعم الفني لها بطئ بعض الشئ اما عن موضوع البونص فهذا يجعلها من الشركات التي في المقدمة والمفضلة لدي خاصة بعد مرحلة الياس التي دخلت بها مع الفوركس

tictok
07-11-2012, 14:53
شركة انستا من الشركات الممتازة ولابد من الالتزام بالقوانين في كل شىء فهذا ليس عيباً كما أنها موثوق بها في كل شىء وهذا هو المهم كما أنها تقدم بونص للعملاء جيد جداً

safiforex
07-11-2012, 14:58
بصراحة فيها عيبين الاول عدم قبول المتاجرة اثناء الاخبار والثانية الدعم الفني لها بطئ بعض الشئ اما عن موضوع البونص فهذا يجعلها من الشركات التي في المقدمة والمفضلة لدي خاصة بعد مرحلة الياس التي دخلت بها مع الفوركس
هو فعلا ان شركة انستا هي بها بعض الشروط الصعبة في التداول كعدم المتاجرة على الاخبار
و لكن هذا لا يمنع من ان اسنتا من اعظم الشركات في الفوركس و هذا طبعا لما تقدمه سواء في ما يخص المسابقات انو البونص
و هذا ما نريده احنا في المرحلة الاولى من التداول

magic777
07-11-2012, 15:31
بص اخي انا اتعاملت مع شركات كتير ومش ضروري اكون اودعت فيهم فلوس او كده ده كان بونصات
بس الشركه الوحيده اللي اودعت فيها وماشيه معاه هيا شركه انستا ومرتاحه معاها والحمد لله
واللي مطمني منها انها ليها اكتر من منتدى واكتر من مندوب ممكن يحللي اي مشكله تواجهني معاه والحمد لله

amrmorasamir
07-11-2012, 15:35
انا اتعودت اقول راى بكل صراحه
انا مش بتعامل مع الشركه غير بالبونص فقط وبلعب بمخاطر كبيره كمان
لان شركه انستا شركه فيها شروط تعجيزيه كتير جدا وانا عملت ربح كتير منها من البونص ولكن اتسحب منى بسبب الشروط بتاعتها وانا مش بحط فيها اى فلوس وبتعامل مع شركات تانيه السحب بيكون فيها سريع وبتخدم العميل على طول

elzeel
07-11-2012, 15:37
دى اول شركه اتعامل معاها وهى فعلا قويه وسمعتها كبيره
ويكفى البونص وهو اللى شجعنى لدخول المجال دا

derfcase
07-11-2012, 17:07
اخي الكريم
ahmed saleh
لماذا انت اصلا تسال هذا السؤال ؟
اذا كنت هناك شيء لا تفهمه او غير مطمئن اليه فرجاء اطرحه فورا هنا - او استفسر عنه من الدعم الفني

hesham itch
07-13-2012, 12:13
بصراحة المتاجرة مع شركة انستا راءعة وجيدة حتى الان وذلك من
المعاملات التى قمت بها حتى وقتنا هذا ولكن بالطبع يوجد افضل

ahmed
07-13-2012, 12:16
حتى الان ومن خلال تعاملى المحدود مع انستا فهى شركه جيدة وبها مميزات مثل التعامل مع البونك الالكترونيه
وهذا ما يجعلنى افضلها عن غيرها ودائما هناك الافضل فقط قليل من البحث

a5rzamn
07-13-2012, 12:20
انا اتعاملت مع شركات كتيره
كلها كانت تعطي بونص

الى الان لم اعمل اعداع الا في شركة انستا فوركس

لانه خصائصها كتير سهله وكويسه

واكبر شركه فيها مشتركين

nrgslawi
07-13-2012, 12:58
السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته
انا شخصيا منذ سنتين وانا اتاجر مع انستا فوركس وهي الشركة الرسمية التي اتعامل معها
كل شيء فيها موجود

mahmoud1
07-13-2012, 13:04
بالنسبة للمنتدى الواحد استفاد كتير استفاد من المعلومات اللى كل يوم بقرها وبيحاول يتعلم وتانى شئ البونص
بالنسبة للشركة فيها حاجات كتير كويسة التعامل بسهولة فى الايداع والسحب لكن مشكلة المتاجرة وقت الاخبار لو الشركة لغت البند دة يكون افضل

benzineb
07-13-2012, 13:09
السلام عليكم ورحمة الله
بصراحة أول مرة أسمع عن الشركة أول شيء أتار إعجابي هو البونص
وصدقني أخي أنا أكتر من أسبوع وأنا أبحت عن أنيستا فوركس
ووجدت أن سمعتها طيبة جدا

realyone
07-13-2012, 13:25
بالنسبة لي تعاملت مع الشركة انستا من قبل ولست جديدا في هذه الشركة ولكني لم اجرب سحب ارباحي لأني لم اربح,وسمعت ان فيها قوانين صعبه ومن ضمنها عدم استعمال الهيدج لست ادري ان كان هذا الأمر صحيح ام لا

swingawy
07-13-2012, 13:26
اكيد من المنتدى غنى بالمعلومات الفنيه
كما ان شركه انستا تمتاز بالسهوله والبساطه فى الاجراءات كما ان لها ميزه هامه وهى انها تتعامل مع البنوك الالكترونيه

egypt2012
07-13-2012, 13:28
بالنسبة لشركة انيستا فيها مميزات انا احبها
مثل التعامل مع بنوك الكترونية
و كمان بها رافعة مالية كبيرة جدا

hunlion
07-13-2012, 13:31

مرحبا
أنا لم أحصل على بونص المنتدى و لكن لدي حساب مع أنستافوركس من قبل و أنا أـتاجو به إلى يومنا هدا ، و ليست لدي أي مشاكل معها و لكني أملك حسابات مع شركات أخرى للستفادة من البونصات و العروض الجيدة التي تقدمها هده الشركات .

mohamed
07-13-2012, 13:46
شركه انستا من الشركات المميزة لسهوله السحب والايداع وتوفير الرافعه الماليه المميزه وتمنح الكثير من البونص والخدمات التحليله شركه محترمه والله اعلم

pimo
07-13-2012, 13:52
شركةانستا فوركس شركة لها صمعة جيد وانا اتعامل معها بكل سهولة من حيث الايداع والسحب وسرعة التنفيذ في ادخال الصفقات علي المنصة ولا انوي ان اغادرها مدامت تقدم
خدمات جيدة لزبائنها وارجوا ان تكون هكذا او اكثر في السنوات المقبلة

Rami
07-13-2012, 13:54
انا شايف انها شركة جيدة الى الان لكن ان شاء االله
سترتفع اكثر بنظرى عندما اسحب أول مبلغ
بارك الله فى جهودكم الكريمة

sa sa
07-13-2012, 14:24
بصلااحه دي شلركه كويسه جدا ولها اسمها في السوق ولها مصداقيه وليها مميزات كتير ولكن اذا لاقيت شركه ليها مميزات اكثر من انيستا ممكن اتعامل معها لاني ابحث عن المميزات والعروض الجيده.

Mohamed90
07-13-2012, 14:26
اعتقد اخي الكريم ان شركة انستافوركس احسن شركة لانها تقدم الكثير من الخدمات العالية الجودة وكدى احتوائها على خيار ازالة الفائدة الدي يهمنا نحن المسلمين و ايضا البونص الدي تقدمه لعملائها

السلام عليكم طبعا احي العزيز الشركة انستا شركة ممتازة و لها مميزات جميلة كالبونص و المسابقات المغرية
و لا ننسى توفير حساب اسلامي للتداول بارتياحية

swingawy
07-13-2012, 14:27
انا رأى

شركة انستا فوركس بها ميزات رائعة غير موجودة في شركات اخرى
هي اه ماشي قوانين الشركة لكن بصراجة قوانين رخمة وصعبة اوي بتحكم المتاجر جد

abaragh
07-13-2012, 14:41
شركة ممتازة بسبب سمعتها والاسبريد المنخفض بالنسبة لكل الازواج تقريبا وتقبل جميع البنوك الالكترونية وكذلك امكانية استفادتك من ماستركارد انستافوركس

remo
07-13-2012, 14:57

انا عن نفسى شايف ان لكل شركة وليها مميزاتها ولكن انا شايف ان انيستا شركة زكية جدا انها تعمل موضوع البونص بردود ودا يحسب للشركة ولذكاء ادارتها ومش بطالة فى التداول كمان

Rami
07-13-2012, 14:59
شركةانستا فوركس شركة لها صمعة جيد وانا اتعامل معها بكل سهولة من حيث الايداع والسحب وسرعة التنفيذ في ادخال الصفقات علي المنصة ولا انوي ان اغادرها مدامت تقدم
خدمات جيدة لزبائنها وارجوا ان تكون هكذا او اكثر في السنوات المقبلة

بالتاكيد انا الى الان لم اسحب لانى لم اربح
لكن ان شاء الله اسحب واحكى لكم عن تجربتى
بارك الله فى جهودكم الكريمة

ma90do
07-13-2012, 15:04
بصراحه الشركه لا اجد بها عيوب مثل الشركات الاخري شركه جديه جدا وخدماتها مميزه جدا
وانا لا افكر اطلاقا في اي شركه اخري لان مميزات هذه الشركه تجعلها في المقدمه دائما

hossam eldeen mohamed
07-13-2012, 15:09
السلام عليكم
انا اكتر حاجة شدتني في موقع انستا هو موضوع البونص عشان انا كنت ناوي ادخل عالم الفوركس ومحطش حاجة من جيبي

kero
07-13-2012, 15:29
يالنسبة ليبا شلاكة انستا هيا الشركة الوحيدة الا انا اتعاملت معاها
ومرتاح معاها الحمد لله وشايف انها كويسه جدا وخدمتها كويسه

osama00971
07-13-2012, 15:43
طبعا في شركات تانية بتدي بونص على الردود
لكن مميزاتها تختلف عن انستا وايضا
منتدياتها انجليزية فصعب شوية علينا جمع البونص منها

aminos
07-13-2012, 15:45
السلام عليكم
أرى أن الشركة بها مميزات كبيرة و جيدة
و نتمنى من الله التوفيق

msh4egy
07-13-2012, 15:46

wazwaz
07-13-2012, 15:51
أنا من هذا المنبر أحب أن أشكر شركة إنستا فوركس وأحب أن أشير إلى أنني أول شركة بدأت العمل معها هي إنستا فوركس وآخر شركة ستكون هي إنستا فوركس مميزاتها أكثر من رائعة خدماتها ولا أروع والأفضل الدعم الفني السريع والمتواجد وأيضا سهولة الإيداع والسحب وتعدد الطرق وأيضا قوانينها التي يمكننا أن نوفرها لها بكل سهولة ويكفي أنها الرقم واحد

HUSSENEY
07-13-2012, 20:51
انا لسة جديدة فى هذه الشركة
ولكن اسمع عنها سمع طيب من جميع الاشخاص
الا انها يعيبها اعادة التسعير (الريكورد)أ

shbabmomn
07-13-2012, 20:58
الشركه حاليا انا شايف انها رائعه بس يارب تستمر على الخطه الى ماشيه فيه ولكن هناك شركات افضل وذلك يختلف مع اختلاف الخطط والتعامل والدول يعنى كويس ان الواحد وجد شركه عربيه ناجحه لان دة هيساعد على اننا نساهم فى رابح ونجاح اكبر واوسع

msh4egy
07-13-2012, 22:01
الصراحة دى اول مرة اتعامل مع انيستا
ولكنى بسمع عنها من فترة
وناس قالتلى كلام كويس عنها
وان شاء الله اجربها من خلال المنتدى

mido
07-13-2012, 22:05
انا بالسنبة ليا اخي العزيز
الشركة دة احسن شركة انت اتعملت معاها لحد دلوقتى
تقبل مروري ولك فائق احترامي

swingawy
07-13-2012, 22:23
هي اه ماشي قوانين الشركة لكن بصراجة قوانين رخمة وصعبة اوي بتحكم المتاجر جد

Noah
07-13-2012, 22:44
فى الواقع شركة انستا جيدة جدا وانا اعمل معها منذ عام تقريبا واعتقد ان نسبة بكيرة من الاشخاص يمكنهم العمل فى الشركة هذه ويحققون من خلال هذه الشركةا لكثير من النتائج الجيدة واتمنى لك التوفيق فى هذه الشركة

forex4ever
07-13-2012, 22:46
انا اتعاملت في حياتي الفوركسية مع اكثر من 5 بروكرات افضلهم على الاطلاق انستافوركس وبدون اي منازع الميزة الوحيده اللي ممكن يطورها في انستا فوركس هيا السحب ياسلام لو يكون السحب فوري والميزة دي مش موجوده غير في بروكر واحد بس واكيد لو انستا اضافت السحب الفوري هتكون ميزة تضاف لقائمة الممزيات التانية

كريم
07-14-2012, 00:56
بمنهتى الصراحه افضل شركه قابلتها

شعبيه قوية و مصداقيه عاليه و تكرم الأعضا ء

و دفع سريع و دعم فني ممتاز و منتدى ممتاز

و اسبريد و كل حاجه فيها تمام و الله يوفق الجميع

siafari
07-14-2012, 01:07

بنسبة لي هي شركة جيدة لاكن مشكلها هي لا تعطي هامج جيد لتداول عليه

ymn30
07-14-2012, 01:11
ان شاء الله الشركة من الشركات المحترمه فى السوق وبيوجد بها مميزات كتير مش موجوده فى اى شركة اخرى كمان الدعم بتعها دعم طيب علاوة على انها ليها كذا منتدا تقدر من خلالهم ان تجنى ارباح جيدة ان شاء الله

cobta with out ship
07-14-2012, 02:08
انستا جيدة جدا واعتقد ان نسبة بكيرة من الاشخاص يمكنهم العمل فى الشركة وبيوجد بها مميزات كتير مش موجوده فى اى شركة اخرى
وتقدر من خلالها تجنى ارباح جيدة

ehab
07-14-2012, 05:53
بص هيا الشركة دى كويسة اوى بس برضو مفيش مانع من التجديد
والواحد برضو بيدور على مصبحتة مهو الشركة بتشوف مصلحتها
لو لقيت حاجة احسن من هنا اكيد هنشوف اية الوضع

essam1985
07-17-2012, 12:17
بصراحة حتي الان انا مستريح مع انستا جدا

و لم اري منهم اي شئ وحش

بس يا ريت لو يخفضوا الاسبريد مثلا حتي لو مش للناس اللي جايه تبع الاي بي

HOUSAMMI
07-17-2012, 13:16
انا لسة عضوجديد

فى الشركة

وهى حتى الان محل اعجاب

بس لو لاقيت شركة تانية الاسبريد فيها اقل

ههههه والمصداقية اعلى

اكيد هنقل

tictok
07-18-2012, 14:45
انا لم أجرب شركات اخرى لكن اعتقد ان شركة انستا شركة جيدة وسمعتها طيبة والتداول من خلالها جيد كما أنها تعطي بونص للتجارة بالنسبة لصغار المتاجرين مثلنا

عزبز 18
07-18-2012, 14:50
لالا يا اخي الكريم شركة انستا فوركس هي الافضل من شركات الوساطة الاخري من حيث العروض و البونص و المسابقات و الدعم الفني

realyone
07-18-2012, 14:55
بصراحه ان كانت شركة انستا شركة محترمه او غير محترمه فهذا لن يغير شيئا بالنسبة لي ,لأني لم اودع من مالي الخاص وانما تداولي من البونص التي يقدمها الشركة عند المشاركة بالمنتدي,والى الآن لم أسمع أحدا انه اشتكى من شركة انستا فالكل يشيد بشركة انستا لأن فيها مميزات جيدا لاتمتلكه شركات أخرى,فيكفي انه يجعلك تتداول بدون ايداع تكرما منها وهذا يدل على قوة الشركة وعلى مكانتها في سوق الفوركس

Spiderhoof
07-18-2012, 19:57
تمتاز شركه انسيتا فوركس بالعديد من المميزات

الاسبريد الشبه ثابت عروض البونص المهوله بحجم كبير

ولكن عيبها الوحيد يكمن فى الريكروت ميت الكثير واحيانا فى اوامر وقف الخساره حيث يضرب قبل مقانه بمقدار فرق الاسبريد

ولكن من جهه اخرى لا تعتبر مشكله لسهوله السحب والايداع والممبزات الاخرى ولا ننسى ان لكل شركه عيوب ومميزات المهم ان تختار ما يريحك

magic777
07-18-2012, 22:30
تمتاز شركه انسيتا فوركس بالعديد من المميزات

الاسبريد الشبه ثابت عروض البونص المهوله بحجم كبير

ولكن عيبها الوحيد يكمن فى الريكروت ميت الكثير واحيانا فى اوامر وقف الخساره حيث يضرب قبل مقانه بمقدار فرق الاسبريد

ولكن من جهه اخرى لا تعتبر مشكله لسهوله السحب والايداع والممبزات الاخرى ولا ننسى ان لكل شركه عيوب ومميزات المهم ان تختار ما يريحك

هيا مشكله الريكورد دي متعبه شويه لكن احنا ممكن نتغلب عليها بالمتاجره بالاوامر المعلقه
وكمان وانت بتحط الاستوب راعي موضوع السبريد ده وحاول انك تحط الاستوب على بعد 20 نقطه من مستوي قوي مواجهه لصفقتك

Aker001
07-18-2012, 22:33
بصراحة سمعت بشركات اخرى ولكنى سمعت ان انستا فوركس هى افضلهم

waleed adel
07-21-2012, 23:23
ولكن بعض الشروط الموضوعه للتداول كالتجارة وقت الاخبار دى صعبه شويه

KOGI
07-21-2012, 23:59
شوف اخى الكريم انستا فوركس من اقوى الشركات عالساحة لكن مشكلتاه ان ليها بعض القيود والقوانين الصارمة اللى تخلى كتير منها يدورو على شركة بديلة لفتح حساب حقيقى
لكنها فى نفس الوقت فيها مميزات كتير مش موجودة فى اماكن تانية
انا مش شايف مشكلة اننا نتعامل معاها وجمبها شركة كمان
تقبل مرورى اخى الكريم

ehab
07-23-2012, 13:36
بصراحه يا اخي شركه انستا فوركس تعتبر من افضل شركات التداول
انا اتعاملت معاها لسمعتها الكويسه وكمان فيها مميزات جميله
وبالتوفيق يا اخي

تمام انستا من احسن الشركات فى هذا المجال خصوصا فى البونص
ودى شركة سمعتها عالية اوى وانا دخلتها بسبب شهرتها وسمعتها الكويسة بين اشركات

marcos
07-23-2012, 14:08
أنا فاتح حساب من زمان في الشركة دي وصمعتها مش بطالة مع الكثير من مميزاتها وخدماتها وآخرها البونص اللي مش لاقيها فمكان آخروفتحت حساب ثاني
عشان المنتدى و البونص

insta friend
07-23-2012, 14:11
في الحقيقة هناك العديد من الشركات الموتوقة و الغير سكام
و انستافوركس من هده الشركات الموتوقة عن تجربة سنتين
و مميزاتها احسن من الكتير من الشركات الكبيرة المشهورة عربيا

DZforex
07-23-2012, 14:34
بصراحة شركة انيستا فوكس احسن شركة و ساطة اتعامل معها لحد الان

و احسن ما شدني فيها هو بونص المنتدى و سمعتها الحسنة

بيين الاخوة العرب

essam1985
07-23-2012, 15:02
حتي الان مرتاح مع شركة انستا
بس لسة ماجربتش اسحب

اما المنتدي لسة برضه ما اخدتش بونص و مستني لما اشوف اخر الشهر

ashraf
07-23-2012, 15:03
انا مرتاح جدا فى التعامل مع شركة انستا ومن ناحية السحب والايداع وغير مما يستلزم فى شركات الفوركس وكذلك وجود المنتدى هنا ساعد كثير من المبتدئين فى عالم الفوركس فى الحصول على البونص والعمل به فى السوق

msh3egy
07-23-2012, 17:40

ashraf el-araby
07-23-2012, 18:19
اخى اعتقد ان شركة انستا من افضل الشركات بل هى افضلهم وخصوصا البونص فى شركة انستا اعلى من الشركات الاخرى

hanona
07-23-2012, 18:39
انا اتعاملت من مع شركة انستا ودي اول تجاربي متعاملتش مع شركة تانية خالص بس مرتاحة فيها جدا ومبفكرش اغيرها
لانها كويسة ومعروفة جدا وسمعتها معروفة اكيد ومش نصابة ودة المهم لكن مقدر اغير لشركة تانية واجرب فيها وتطلع نصابة

lesa
07-23-2012, 18:41
بمنتهى الصراحة حتى الان لا ارى شركة افضل من انستا وخاصة انها تطور انظمتها دائما وتطور عروضها للمتداولين فانا لا ابحث عن شركة اخرى لاننى اجد فيها ما ابحث عنة وخاصة انظمة مثل فوركس بام وفوركس كوبى بالاضافة للثقة فى الشركة

magic777
07-23-2012, 19:06
شوف اخى الكريم انستا فوركس من اقوى الشركات عالساحة لكن مشكلتاه ان ليها بعض القيود والقوانين الصارمة اللى تخلى كتير منها يدورو على شركة بديلة لفتح حساب حقيقى
لكنها فى نفس الوقت فيها مميزات كتير مش موجودة فى اماكن تانية
انا مش شايف مشكلة اننا نتعامل معاها وجمبها شركة كمان
تقبل مرورى اخى الكريم

اي شركه بتلاقي فيها قيود وقوانين خاصه بيها لكن لو جيت بصيت هنا لقيود وقوانين انستا وقارنت بينهم وبين مميزات الشركه
اللي بتوفرها ليك اكيد طبعا وقتها هتعرف ان كفه الميزان الراجحه مع المميزات طبعا

apolo
07-23-2012, 19:16
أنا بصراحة أرتاح لهذه الشركة كثيرا ومنذ تعرفت عليها توقفت عن البحث

عن شركات وساطة أخرى ... بالفعل شركة ممتازة استحوذت على اهتمامي كاملا

khashaba
07-23-2012, 19:19
الشركه بصراحه لم تقصر فى شئ
وكل شركه ليها مميزات وعيوب
بس البونص بتاع انستا شئ مميز جدا
وتستاهل انى اتمسك بيها
وفى نفس الوقت مفيش مانع
انى اتعامل مع شركه تانيه
واستفيد من الجميع

imadm201
07-23-2012, 19:21
برايي شركة انستا هي الرائدة في الفوركس حاليا
مادام هناك فوائد في هذه الشركة فلماذا التغيير

madman
07-23-2012, 19:47
انا مرتاح هنا مع الشركه وخصوصا انى لاقى الى انا عاوزه لحد ماكبر وهطير منها ههههههههههههههههههههههههه هه

jihadazzam
07-23-2012, 19:53
السلام عليكم
من خلال تعاملاتي مع عدة شركات
ومعرفتي باغلبهم كل شركة عندها مميزاتها لاكن اخي ولا اجاملك
انما ان هذه الشركة من الشركات الاوائل في الفوركس وانها شركة محترمة وبرامج تفسح المجال لتتعرف عليها والعمل معهم
ولها مصداقية قوية بالسوق لا اذكر الى الان اي حدى تكلم عنها بالعاطل الا الكل متفق بانها محترمة

MixMax
07-23-2012, 20:44
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته اخي الكريم اما بعد للاسف لا اعتبر نفسي وصلت لباب الخبرة الواسع لكي ارد على مثل هكدا مواضيع وعليه يجب علي ان اجتهد اكثر فاكثر للوصول الى المبتغى وان شا الله بعد الوصول الى باب الاحتراف ساصبح ارد على كل المواضيع وبقوة ان شاء الله فانا اتعلم كل يوم من هداا المنتدى الكريم ياغالي
الف شكر تحياتي وسلامي

havic
07-23-2012, 20:53
هذه الشركة هي من احسن شركات الفوركس و لها مميزات كثيرة عن بعض الشركات
لكن هناك بعض القوانين تجعل المتداول قلق

KOGI
07-23-2012, 21:00
برايي شركة انستا هي الرائدة في الفوركس حاليا
مادام هناك فوائد في هذه الشركة فلماذا التغيير

الشركة قوية فعلا يا اخى الكريم لكنها ليست الراائدة فى المجال
لان هناك الكثير م نالاشركات العملاقة فى الوساطة حاليا

kaderbest
07-23-2012, 21:02
أحسن حاجة في الشركة هو بونص المشاركات فهو يمكن من دخول السوق و خوض تجربة حقيقية بدون استثمار أموالك ...

younesjoe
07-23-2012, 21:07
صحيح سؤال في محل انا لي سنتان في المجال دا و اشتغلت مع عدت شركات لكن لم اجد متل هده الشركة في العديد من الاشياء منها
توفر العديد من الطرق للدفع
توفر الدخول بسنت في الصفقة
وجود رافعة مالية لا توجد في باقي الشركات 1:1000
في حالة السحب استعمل بطاقة الماستر كارد و بمجرد طلب السحب ينجزونه في نفس اليوم
و اتجه الى الصراف الالي ليلا او نهارا
كل دي جعلتني احترم الشركة دي
و ايضا فرصة جمع البونص تعد مهمة لمن يتطلع الى حساب كبير

kanzsea
07-23-2012, 21:27
بصراحة تعتبر من احسن الشركات لانها فى سرعة فى الايداع والسحب والسحب منها على بنوك الكترونية والاسيبرد يعتبر ثابت على جميع العملات

sharkawy
07-23-2012, 21:33
شركه انستا شركه محترمه وخصوصا لو كان الحسابات صغيره

ولكن هناك شركات اخري افضل في بعض الامور

minaking
07-23-2012, 21:35
بصراحة دة اول منتدى اتعامل معاه وكل اللى عملتة انى باخد بونص على كومنتات
ولكن لما ادخل فى الجد هاعرف بالظبط ادى حكم

BRUFEN
07-23-2012, 21:42
في الحقيقة لم اجرب أنستا بمميزاتها الجديده لأني سلجت بها في بدايتها وحصلت على بونص مع من حصلوا عليه ولم يطول الامر حتى خسرته ومن ذلك الوقت
وانا لا املك حساب فيها مع أني حاولت لأكثر من سنتين واكثر بأن يكون لي حساب بها ولم يشاء الله سبحانه إلا من أسبوعين تقريباً ولكني أتابع مواضيع
الاعضاء الخاصة بها وفعلن لديها مميزات جميله جداً وكثيرة وهذا ما جعلني احاول كل فترة وفترة بان يكون لي حساب بها وهذا البونص من المنتدى شجعني
بدرجه كبيرة لاحاول أن احصل على رأس مال والإستفادة من مميزات الشركة مع ان بعض الأخوه الاعضاء لم يعجبهم بعض العيوب بهذه الشركة وطبعاً هذا من حقهم
ولكن وبكل صراحه لا توجد شركة كاملة المواصفات لابد من وجود عيب او عيوب ولكن المهم لنا والأهم بما ان تعامل الشركة صادق كل الصدق مع عملائها
فلا اجد مشكلة في التعامل معها ومع عيوبها ومميزاتها

kero
07-23-2012, 21:42
والله انا مرتاح ومبسوط جدا مع شركة انستا وشايف انه افضل شركةوخدمتها كويسه جدا
يكفى منتديات الشركة الا بتسمح لالاف التجار انهم يتاجرو ويكسبو من السوق من غير اى ايداع

mohamed saad
07-23-2012, 22:02
انا اتعاملت مع شركتان ولم اتعامل مع انستا ولكني سمعت الكثير عن هذه الشركة وعرفت الكثير من المميزات ولفت نظري في موقع ما ان شخصا اشتكى بأنه يريد السحب ولا يأخذ الموافقة فقام احد الاشخاص المشتركين في المنتدى بمساعدته واوصله بالدعم الفني وفي خلال 24 ساعة تم حل المشكلة وكان العميل مستلم امواله هذا طمني اكثر كما ايضا فكرة البونص فكرة جميلة اتمنى انها تستمر على طول

ahmed fakhry
07-23-2012, 22:27
مفيش شركة فى العالم كلة فيها مميزات فقط كل شركة فيها عيوب ومميزات وشركة انستا من ضمن هذة الشركات وانا حتى الان لم ارى شئ غريب فى تعاملى مع الشركة دى لكن دة مش سبب ان اقول ان الشركة دى تمام لان غيرى شايف فيها اخطا ودة من حقة

saad
07-23-2012, 22:41
والله يا اخى اول تعامل ليا مع الشركة دى البونص اتأخر فيه مش عارف بقى العيب فى الشركة ولا المنتدى

eng2012
07-24-2012, 02:47
انا شايف ان الشركه دى من افضل الشركات الى قابلتنى فى تجاره العملات الاجنبيه لانها دايما متواجده ودايما حاسين معاها بالامان وده الى احنا عاوزينه من اى شركه

osama shaban
07-24-2012, 02:50
شركه انستا من الشركات الرائعه ومن وجهه نظري بها مميزات مش موجوده في اي شركه تانيه
الرافعه الماليه 1: 1000 مش موجوده الا في شركات قليله
سرعه سحب الارباح غير اغلب الشركات الي جانب طبعا البونص

waleed adel
07-25-2012, 02:46
اعتقد ان شركة انستا من افضل الشركات بل هى افضلهم وخصوصا
موضوع المنتدى والبونص فى شركة انستا

msh3egy
07-25-2012, 04:58

ehab
07-25-2012, 06:03

لا ياباشا فية شركات تانية كتيرة بتعمل مسابقات وبونص وحاجات كتيرة كدا
بس اكتر شركة عروضها كويسة هيا انيستا ودى شركة مربحة وكويسة وسمعتها طيبة

no1forex
07-28-2012, 11:23
انا اول مره اتعامل مع الشركه بس جربت شركات تانيه كتير بس سمعت كلام كتير خير عن الشركه فعلشان كدا انا هجربها ان شاء الله كى احكم عليها عن تجربة

HOUSAMMI
07-28-2012, 11:33
هههههههههه

بصراحة شديد ة انا متفائل بها

ولم يسبق لى العمل بها حتى الان

ولكنى لا اعلم بعض الناس تتخوف من الشركات الروسية

ahmadsalaymeh
07-29-2012, 16:59
هاي من افضل الشركات
لانها توفر حسابات اسلامية
وما اعتقد في شركات اخرى توفر بونص بهذه الكمية الكبيرة
والشركة رائعة بسبب توفر الدعم العربي

gamal
07-29-2012, 17:07
هو يوجد شركة اخرا بس الفوركس افضل بكثير لانها تعطي بونص
بقيمة اعلي بكثير عن الشركة الاخري

power8
07-29-2012, 17:10
انا مرتاح مع شركة انستافوركس و انا اتعاملت مع العديد من الشركات ولم اجد احسن من انستا
بالفعل هي تتطور يوما بعد يوم ودائما تمنحنا الجديد

sara123
07-29-2012, 17:10
بصراحة انا ما تعاملتش مع اي شركة غيرها
بس انا متفائلة بشركة انستا ومرتاحة فيها جداا
وشايفة انها شركة ناجحة وصادقة وهكمل معاها
ان شاء الله
واهم حاجة فيها البونص سهل نحققه وخدمة ممتازة

compaq0
07-29-2012, 17:14
الى الان لم اقع فى مشاكل مع هذه الشركه و لكن سمعت عن البعض يجد مشاكل فى تحويل ارباحه التى حققها من خلال البونص و لكنى لا اريد ان اظلم الشركه بدون تجربه منى و لكن فى حال انى وجدت مشكلات فى التعامل معها براس مال صغير لن اتعامل بالطبع اذا قررت ضخ راس مال كبير نسبيا

kanzsea
07-29-2012, 17:18
هو يوجد شركة اخرا بس الفوركس افضل بكثير لانها تعطي بونص
بقيمة اعلي بكثير عن الشركة الاخري

بصراحة شركة رائعة وكمان ممكن تعمل بونص محترم كل شهر على حسب مجهودك ويبقى دخلت الفوركس بالمجهود وهما الفلوس والارباح ليك مشروع رائع

sa sa
07-29-2012, 17:33
انا عن نفسى لسة مبتدئ فى الفوركس وبصراحة سمعت بشركات اخرى ولكنى سمعت ان انستا فوركس هى افضلهم
نفس الي حصل معايا من اول ما بدأت فوركس من سته اشهر وانا اسمع عن انيستا وانها شركه ذو ثقل وثقه في سوق الفوركس

alkatom
07-29-2012, 18:02
طبعا بلا شك شركة أنسأت من عمالقة الشركات في هذا المجال أنا عن نفسي اكثر ما جذبني طبعا بغض النظر عن بون وص المنتدى
هو الرافعة المالية الكبيرة وبونوص ٣٠٪ للايداع

Single phase
07-29-2012, 18:06
بصرحه شركة انيستا شركه جامده
وسمعتها حلوه ومسمعتش انها نصبت على حد

mohamed eldamnhorey
07-29-2012, 18:32
بصراحه انا شايف ان شركة انستا بها مميزات كتيره جداً
وبتساعد صغار المستثمرين قبل الكبار

وبتهتم بكل الناس وبتدعم كل الناس

ماشاء الله شركة رائده

i2am
07-29-2012, 18:46
لا أستطيع إفادتك لأنني لم أتعامل معها قبل
لكن أنصحك بأن تجرب شركة كل شهرين

Ahmed Ghanem
07-31-2012, 03:37
افضل شركة بصراحة جداً شركة انستا
حتى البونص دا بتاع الردود لو دورت تلاقى الاغلبية بيشترط فيه شروط غريبة زى انك تودع بقيمته وتسحب الارباح او حاجات معقدة زى دى

no1forex
07-31-2012, 04:22

اخى الكريم معظم البروكرات زى بعض متفرقش كتير اطلما كلهم بيعطو ميتا تريد وبيقبلو بنوك الكترونيه الفروقات بتبقى فى الاسبريد والدعم الفنى فقط

aladdin
07-31-2012, 04:27
انا بصراحه متعلمتش مع المنتديات بتاعت انستا لان معرفتى بها قريبا وهى تاريخ انشائها قريبا ايضا لاكن بالنسبه لتقيم شركه انستا فى شركه جيده جدا وتوفر ادوات كثيره لصغار المستثمرين كما ان لم اسمع عن مشكلها لها حتى اذا كان فى عضو اشتكى من شئ تجده سريعا ياتى ليعتذر
كمان توفر وسائل دفع كثيره جدا

simo patrik 9
07-31-2012, 04:31
ان شركة انيستا فوركس سمعتها تتميز على الجميع في رايي انا و لا اعتقد ان احدا لا يحبها <3<3<3<3

amrmorasamir
07-31-2012, 04:35
طبعا بلا شك شركة أنسأت من عمالقة الشركات في هذا المجال أنا عن نفسي اكثر ما جذبني طبعا بغض النظر عن بون وص المنتدى
هو الرافعة المالية الكبيرة وبونوص ٣٠٪ للايداع

انا اكثر ماجذبنى للشركه وخلانى اتعامل معاها باستمرار هو بونص المنتدى لانه بصراحه بونص ممتاز جدا وبيدى الفرصه لناس كتير فى الربح

nader
07-31-2012, 04:44
طبعا هناك الكثير من الشركات لديها منتديات وبتعطي بونص
لكن نحن بدأنا التعلم في منتديات انيستا وهذا عامل مساعد على ان نتجه صوب الاستثمار فيها ومن ناحية أخرى لا احد يستطيع انكار ان هذه الشركة رائدة في مجال الفوركس ولا تدخر جهدا لتكون في الصدارة

silver
07-31-2012, 04:47
بالنسبة لي للان لم اجرب شركة انستا

وانا مشترك في كثير من الشرمات وان شاء الله اعطيك تقييمي لاحقا

mmm2013
08-06-2012, 02:04
انا قد تعاملت مع شركات كثير جدا قبل ذلك الشركه ولكنى لا اشعر بالراحه الا مع هذه الشركه ولا اعتقد انى سوف اقوم بالتعامل مع غيرها

heropero
08-06-2012, 02:11

انا بالنسبة لى انا بتعامل مع خمسة شركات مختلفة ولكن الصراحة والحق يقال
شركة انستا فوركس هيا الاولى فى كل شىء ومعدية بمعنى اصح من جميع النواحى وانا مرتاح
معاها جدا ومش عندى اى ادنى استعداد ان اغيرها الا لو حدث مكروه وبعد الشر يعنى لانها شركة محترمة جدا

magic777
08-06-2012, 23:40
انا بالنسبة لى انا بتعامل مع خمسة شركات مختلفة ولكن الصراحة والحق يقال
شركة انستا فوركس هيا الاولى فى كل شىء ومعدية بمعنى اصح من جميع النواحى وانا مرتاح
معاها جدا ومش عندى اى ادنى استعداد ان اغيرها الا لو حدث مكروه وبعد الشر يعنى لانها شركة محترمة جدا

انا ايضا جربت العمل مع شركات كتير سواء بالايداع مني او من خلال المسابقات او البونصات لكن الشركه الوحيده اللي
بكون مرتاحه في التعامل معاها هيا شركه انستا وكمان علشان ليها مندوبين معروفين ومعاملاتهم معنا جيده جدا والحمد لله

ROTARY28
08-06-2012, 23:43
السلام عليكم
اكثر ما اعجبني بهذه الشركة
هي مصداقيتها العالية
واشتمالها على كبير من انواع العملات والسلع
وتتميز ايضا بمنصة سريعة بتنفيذ الاوامر

zizo_a_86
08-06-2012, 23:50
كتر خير الشركة انها تعمل كدة وتشجع الناس على الشغل لكن فى قلق بسبب تاخر تحويل البونص لحد دلوقتى

hend
08-07-2012, 00:24
دى اول مرة اتعامل ف الموضوع ده بصراحه ويارب تكون شركة كويسة عشان مش
نتعب فى اللف على شركة كويسة بس دى سمعتها كويسة تبئا شركة مريحة للعملاء

lzw41188@gmail.com
08-07-2012, 02:36
السلام عليكم ورحمة الله
الشركة ده من أحسن الشركات الفوركس
نظرا لأقدميتها ف ي هذا المجال و للمميزات التي توفرها
بالنسبة للمنتدى لم أفهم مدى علاقته بالأمر ::؟؟

talal
08-07-2012, 02:50
الصراحه انا افضل شركة تعاملت معاها هي اينستا
ربما لانني لم اجرب الكثير من الشركات الاخرى
ولكنني لم اواجهه مشاكل كبيرة مع الشركة وانا لدي مايقارب سنتين مع الشركة
واتاجر ولدي اكثر من حساب واودعت الكثيرمن المبالغ وكذلك تاجرت بالبونص
والشركة محترمه جدااا

eslam92
08-07-2012, 03:02
لقد بدأت تعاملى مع شركتين مختلفتين
ولكنى اجد انستا فوركس افضل من الاثنين
خاصة لدعمها البنوك الالكترونية
ولحدها الصغير للمشاركة على عكس الشركات التى تتطلب ما لا يقل عن 250 دولار للمشاركة

bader
08-07-2012, 03:04
كل الراحة اخي الكريم

AMANI
08-07-2012, 03:09

انا لسه مبتدئه جديد ودى اول شركه اتعامل معها وبس يكون عندى فكره كويسه عن الشركه حرد على سؤالك وقتها بصراحه

saramoza
08-07-2012, 03:13
انا لسه مبتدئة وشفت كل خير مع الفوركس بس ميمنعش ان فيه شركات تانية فيها مميزات بردوا ................ كل سنة وانتوا طيبين

kimokonolove
08-07-2012, 03:16
بصــــــــراحه متعلمتش مع المنتديات بتاعت انســتا لان معرفتى بها قريبا وهى تاريخ انشائها قريبا ايضا لاكن بالنسبه لتقيم شركه انستـا فى شـــــركه جيده جدا وتوفر ادوات كثيره لصغار المستثمرين كما ان لم اسمع عن مشكلها لها حتى اذا كان فى عضو اشتكى من شئ تجده سريعا ياتى ليعتذر
كمان توفر وسائل دفع كثيره جدا

ahmedyousef33
08-07-2012, 03:21
انا لا احب التعامل مع شر كة واحدة لان لكل شركة ما يميزها عن غيرها ويريحنى فى التعامل وفى النهايه انا المستفيدمن خدمات كل شركة

hadeer hamdy
08-07-2012, 03:23
لا انا مش بدور على شركه تانيه
وبعدين انا اول شهر لسه مش كملته ومستنيه اما اجرب

meroo
08-07-2012, 03:40
طبعا اتعلمت حجات من المشاركة فى منتديات انستا
ون خلال النقاش مع الاعضاء فى المواضيع .زوانا لا افكر بتغيير شركة انستا وارى انها جيدة جدا

MrDeloma
08-07-2012, 03:49
انا أرى بأن إنستا فوركس شركه رائعه دو مميزات رائعه
و لكن فيه مشكل بالدفع ، النظام ليس جيدا كفاية بحيث الدفع لازم يكون على أي بنك و بنك البايزا حاليا لا يشتغل معه الدفع من إنستا
لا أدري لماادا ؟

tamid0
08-07-2012, 05:20
السلام عليكم و رحمة الله
انستا صراحة جامد جدا جدا و مميزاتها حلوة جدا
بالتوفيق للجميع

Ekramy
08-07-2012, 05:39
انا بصراحه لا اعلم عن الشركه الا القليل لاني لسه عضو جديد بها ولكن انا داخل نتيجة تجربة من صديق انا واثق فيه ومازال يتعامل مع الشركه
ولكن من اكثر الاشياء التي اعجبتني اكيد البونص لانها طريقه سهله وبسيطه لجمع المال

companero
08-07-2012, 07:15
شركة انستا فوركس من افضل الشركات, و دات مصداقية , فالكثير من اعضاء المنتدى سحبو ارباحهم من غير مشاكل
هدا لا يمنع من وجود شركات اخرى جيدة
لكن الافضل ان نتعامل مع شركة واحدة

mage
08-07-2012, 07:15
لغاية دلوقتى يا اخى اعتقد انه لا يوجد شركة افضل من حيث المكافئات والبونص الذى نحصل عليه بكل امانة ولكن ام يعيب الشركة لدينا هى القوانين التى تضعها على بعض الصفقات فى وقت الاخبار او الصفقات فى الاسكالبينج

light
08-07-2012, 16:59
انا لم اجد اي شركة احسن من انستا وهي دائما في تقدم وتطور
وبالفعل هي مميزة في كل عروضها

dollyabdallah
08-07-2012, 17:06
رايي بكل حيادية ان شركة انستافوركس كويسة جدا بل ممتازة وانا بدأت اشتغل فيها من حوالى سنة وما قبلنيش فيها مشاكل كتير ومن وقتها وانا مستقر فيها لان فيها كل المميزات اللى احتاجها .

mturk2007
08-07-2012, 17:12
انا صارلي 3 سنين مع انيستا وخسرت كثير اولها لكن مرتاح جدا ولن اغير هذه الشركة

بسمة الحياه
08-07-2012, 18:43
السلام عليكم
أنا لست أعلم شيئا بكل صراحة قد دلوني و علموني و طبقت ماعلموني و اخبروني انه الافضل و الوثق و الانجح و انا اثق فيما قالوا
ولا اعتقد انني سأقوم بالبحث عن شركة أخرى لأجل ميزات بسيطة تفقرق بينهما

amr nabil
08-07-2012, 18:50
انا جديد ولم اتعامل مع اى شكه فى مجال الفوركس غير انستافوركس
واى ان من اهم مميزاتها البونص الكبير على المشاكات بالمقارنه بالشركات الاخرى التى تتبع نفس النهج

The soul slayer
08-08-2012, 05:41
أنا اشتركت في هذه الشركة نظرا لمميزاتها وسمعتها الحميدة
ولا أعتقد أن سأتاجر في شركة أخرى ، على الأقل حاليا

forex.dealer
08-08-2012, 06:11
فيه شركات تانية كتير بس بصراحة بس الشركة دي مميزاتها كويسة لاتقل عن الاخرين

محمد فرغلى
08-08-2012, 06:11
صراحة انا مرتاح فى الشركة هنا لانى مشفتش حاجة وحشة من
الشركة لحد دلوقتى وكل الامور تمام معايا الحمد لله

basom59
08-08-2012, 07:21
بصراحة انا لم اتعامل مع انستا من قبل ولكن الموضوع شدني واتمنى ان يكونو عند حسن ظننا وربنا يوفق الجميع

MohamedAdel
08-08-2012, 08:29
انا عن نفسى لسة مبتدئ فى الفوركس وبصراحة سمعت بشركات اخرى ولكنى سمعت ان انستا فوركس هى افضل

simo patrik 9
08-08-2012, 08:30

maro50
08-08-2012, 08:40
عن نفسى اجد من خلال بحثى ان شركه انستا من افضل الشركات فى الفوركس ليس لانها تمنحك بونص فقط ولكن لانها توفر لك المزيد من الخدمات الجيده كدعمك بتوصيات سليمه وتنفيذ دور الوسيط لك وهذا سوف يساعدك خاصة اذا كنت مبتدىء

salix2006+
08-08-2012, 11:09
بالنسبة لي تعاملت مع اكثر من شركة
لكن افضلهم بدون منازع انستافوركس لما تقدمه من خدمات و مسابقات و رافعة مالية 1:1000 و....و لكل شخص رأيه الخاص.

jihadazzam
08-08-2012, 11:16
السلام عليكم
نعم اخي انا تعاملت مع المنتدى ومع شركة انستا فوركس
نعم مرتاح كتير بالشركة دي لانها من الاوائل بشركات الفوركس حسب خبرتي فيهم وانها شركة صادقة

Mohamed90
08-08-2012, 11:48
السلام عليكم اخي العزيز شركة انستا شركة ممتاز بدون منازع و ذلك للعدة اسباب
الجود العالية في الخدمات المميزات الرائعة الرافعة المالية المسابقات المغرية و البونص الطرق السحب المتنوعة
صراحة شركة ممتازة بكل المقاييس و لا افكر في تغيرها حاليا صراحة تحياتي

rafat
08-08-2012, 11:59
اتعامل مع انستا من اسبوع فقط ولكن تعاملت مع عدة شركات اخرى
ولكن ميزة انستا انها تتعامل مع البنوك الالكترويه وهذا يسهل على المبتدئين
وايضا الرافعه الماليه الكبيره التي توفرها انستا

حسين العطيوى
08-08-2012, 12:04
لا انا افضل الشركه دى خاصه ان المعاملات فيها طبقا للشريعه الاسلاميه

zakariasec
08-08-2012, 12:14
اخي في رايي انستا فوركس احسن شركة عفتها في مجال الفوركس حيث توفر مجموعة من المميزات الهامة التي يحتاجها المتداول

mahyfxxx
08-08-2012, 12:17
سؤال فى محله رغم انه يستبق الاحداث وسوف اجيبك عليه بايجاز وسوف ندرسه بالتفصيل فى وقته
فى البدايه نقوم بتحليل الدوره على الاطار الزمنى الكبير وهو اليومى وهذه الدوره قد تمتد الى عده شهور حتى تكتم

Tips™
08-08-2012, 12:25
والله الواحد مرتاح اوى هنا و خصوصا ال فى المنتدى جه وسائل امن كتيير
وغير كده و كده العرب و الله و الصداقه اهم حاجه

rofex
08-08-2012, 12:46
صحيح انا مرتاح جد الارتياح للشركة دي اجدها من اكبر الشركات و اصدقها
بقا لي عام و نصف و انا اشتغل في الشركة دي و هي زي الفل

thehulk3
08-08-2012, 13:09
فين السؤال أصلا ؟؟
لز كنت تسأل عن أن هذا ر ينمع وجود شركات محترمة أخرى
فنعم أكيد هذا لا يمنع والشركات المحترمة كثر كمان

mahyfxxx
08-08-2012, 14:17
دا بالعكس الواحد مستريح معاهم اوى والله جداا و ان شاء الله
لما بس البونص يجى كمان و اكيييد لو مكنشى الواحد مستريح مكنشى اعد معاهم

koko990
08-08-2012, 16:21
رايي الشخصي ان الشركة فيها مميزات كثيرة عن الشركات الاخري واهم ميزة اللي شدتني ليها هي البونص بدون شك ولكن انستا تبقى شركة رائعة دو متيازات

yusef2011
08-08-2012, 17:21
انا اللي دفعني للاشتراك في الشركه هذي طبعا البونص

لانه صراحه فكرته حلوه اضافته لمنتدى عربي كامل

احب اهنيكم واشكركم على المجهود الرائع والقوي

اسأل الله التوفيق للجميع والمشرفين

mohamedlee
08-08-2012, 17:29
انا حتى الان اتعاملت مع اكتر من شركة وبصراحة من غير مجاملة انيستا فوريكس من اوقى وافضل شركة فى تجارة العملات من حيث خدماتها المتعددة
ومش هافكر اغيرها مهما كان يوجد غيرها افضل لانى انا مرتاح مع انيستا وعن تجربة شخصية كمان

saidyousef
08-08-2012, 17:30

subzero
08-08-2012, 17:42
راى ان الشركة جميلة جدا
وانا مرتاح جدا
و فيها مميزات كتير و
اكيد طبعا استفد من المنتدى

forex_8
08-08-2012, 17:48
بالنسبالى يا اخى الكريم انا مرتاح فى نظام شركة انستا وفى مدى صدقها ولو يصادفنى مشكلة معها حتى الان ولكنى بالطبع ارى اراء الاخرين عن افضل الشركات وعند تواجد شركة فيها مميزات اكثر من شركة انستا فوركس وتكون لها مصداقية واسم كبير فى السوق ما المانع فى التعامل معها

islam96
08-15-2012, 23:06
أنا جديد في الفوركس ولم أتعامل إلا مع انستا
وهي ممتازة حيث تقدم حساب الديمو ، وتقدم بونص مقابل الردود في هذا المنتدى التابع لها
وهي ذات مصداقية

aboualy
08-15-2012, 23:10
أنا جديد في الفوركس ولم أتعامل إلا مع انستا
وهي ممتازة حيث تقدم حساب الديمو ، وتقدم بونص مقابل الردود في هذا المنتدى التابع لها
وهي ذات مصداقية

فعلا اخى العزيز شركة انستا من افضل الشركات الموجودة فى السوق الان وهى تعمل منذ فترة طويلة ولا توجد اى شكاوى جدية منها كما ان البونص الذى تقدمه عن طريق المنتديات التابعه لها يعد فرصة جيدة للمبتدئين للدخول فى السوق بدون المغامرة باموالهم الخاصة

Mohamed Osman
08-17-2012, 23:33
مرتاح جدا مع الشركة دى وفي ناس عشان يقنعونى اثبتولى انها شركة محترمة جدا واعطونى خبرة ف هذا المجال والدليل على انها محترمة واوضحولى كل شئ

massary
08-17-2012, 23:42

فى الحقيقة شركة انيستا فوركس من الشركات الجيدة فى المجال ده وخصوصا البونص لكن فى شركات ليها مميزات تانية وكل شركة ليها مميزات وعيوب
لكن الشركة المتوازنة تقريبا هى شركة انستا فوركس وتعتبر من الشركات الجيدة للبداية فى الفوركس

bassma_kamel
08-17-2012, 23:56
انا لسه مبتداه ومش عارفه اذا كان المقروض انى ارتاح للشركه ولا لا يعنى مش قادره اقيم بس انا لحد دلوقتى مفضله التعامل مع الشركه دى بسبب البونص لانه اكيد بيفيدنى خصوصا لما الواحد بيكون مبتدأ بيحتاج البونص فى المتاجره

davithamada
08-18-2012, 00:00
بالنسبة انا يا اخي ان الشركة مرتاح لها كثيرا و جيد يا اخي لأنك تربح منها و تتعلم

Mohamed Osman
08-19-2012, 21:16
افضل شركة اطمنت ليها جدا ووثقت فيها جدا وخصوصا مع حلول المنتدى علينا بجد افضل شركة شوفتها

fathy1011
09-12-2012, 19:08

لو بتقصد شركة انستا

فبالنسبه لي انا اعتقد انها الافضل منبين لشركات الاخري

بالتوفيق للجميع

تحياتي

kakachix
09-12-2012, 19:17
بكل صراحة انا عن نفسى مازلة مبتدئ
فرغم سماعي بشركات اخرى إلا انني فضلة انستا فوركس لان بها مميزات كتيرة رائعة غير موجودة في شركات اخرى

amera-nada
09-12-2012, 20:57
السلام عليكم ورحمه الله بركاته
بصراحة انا مرتاحة في هذه الشركة لانها قيم اعلى للبونص وايضا لا ننسا مميزاتها الرائعة

amiraamira
09-12-2012, 22:12
بصراحة لدي نية في الدخزل مع هذه الشركة
بعد ان اتاكدت اني استعبت و فهمت الفوركس جيدا
اريد ربط حسابي بيها

MAGDY
09-12-2012, 22:19

الكمال لله وحده
كل شركة من شركات الفوركس ، لها مميزات ولها عيوب
فإن زادت المميزات عن العيوب ، قلنا عليها شركة كويسة
وإنستا من الشركات الكويسة
بدليل أننى أتعامل معاها منذ أكثر من عام ، وقبل أن أعرف هذا المنتدى
وقبل أن أعرف نظام البونص والمشاركات
ولى أكثر من حساب مع إنستا
فإن دل هذا على شئ ، فهو يدل على ارتياحى النفسى لإنستا
ربنا يخلى لنا إنستا وناس إنستا ومشرفين إنستا .. قول : يارب
قول وسمعنى صوتك
تحياتى

lotf
09-13-2012, 00:38
صراحة انا جديد في انستا كنت قبلها مع شركة أخرى لكن فيها أشياء أجابية كثيرة لكن اظن ان انستا تناسب محترفين اكثر من المبتدئين

mostafaabdelgawad
09-13-2012, 01:02
والله انا ايضا اخي اول مرة اتعامل معها
بس معظم اللي اعرفهم فيها وبيشكروا فيها جدا جدا
انا اتعاملت مع شركة اخرى وكان حسابي فيها ومشوفتش معاهم مشكلة بصراحة غير الاسبريد المتغير والمرتفع وقت الاخبار
لكن نقلت لإنستا وان شاء الله خير

momo56
09-13-2012, 01:09

sakura
09-13-2012, 01:15
والله انا انا لسا مجربتش لكن انا استفسرت عنها كتير قبل ما ادخل
و دا اول يوم ليا هنا و كتيير شكر فيها
و كمان البونص بيسهل التجربة
بس مش هتقدر تحكم الا بعد التجربة بنفسك لان اكييد ليك نظرة اخرى

eng2012
09-13-2012, 01:27

اعتقد انى قبل ان اعرف تلك الشركه قمت بالتعامل مع شركات كثيره جدا
ولكنى لم اجد مميزات اجمل الا مع انستافوركس

dalia
09-13-2012, 01:40
انا لسه بتعامل جديد مع الشركه ولسه مكونتش فكره محدده
لكن واضح من كلام الاعضاء انها شركه كويسه وان كان بعض القيود زى عدم المتاجره وقت الاخبار هى بالنسبه ليا عادى لانى اساسا مش بتاجر وقت الاخبار

Eslam
09-15-2012, 19:57
كل شركة بتقدم كل ما لديها من اجل جلب المتداوليين ولكل متداول حرية الاختيار على حسب ما يحلو لة وما يراة مناسبا
اعتقد ان هذة الشركة توفر خدمات كثيرة قلما تجدها فى شركات اخرى

kazim
09-15-2012, 20:01

هي اه ماشي قوانين الشركة لكن بصراجة قوانين رخمة وصعبة اوي بتحكم المتاجر
من حيث أنها لها فترة كبيرة فى مجال الفوركس
وليها سمعه كويسة على الانترنت
وعيوبها قليل جدا
وأهم حاجة فيها طبعا البونص وبالتوفيق للجميع

momo56
09-15-2012, 20:10

aoneman3
09-15-2012, 22:14
السلام عليكم
مرحبا كيفكم اخوانى الكرام ؟
نعم والله مرتاح معها على الاخير

lala
09-15-2012, 22:21
بصراحه انا حتى محاولتش انى ابحث عن شركه اخرى غير شركه انستا فوركس لان فعلا الشركه دى بها مميزات عديده جدا
وخصوصا البونص فيها معقول وانا راضيه عنه فلذلك انا لا ابحث عن غيرها حتى الان

ayman.shosha
09-15-2012, 22:25
صراحة اخى العزيز
اعيب على شركة انيستا مشكلة برنامج منصة التداول
فهو غير مريح من حيث السرعة فى الاداء وهو ما قد يؤدى الى خسلئر مؤكدة
ولكن كنت اعمل على حساب تجريبى لشركة اخرى وهو ما جعلنى احث بالفرق الشاسع عندما تعاملت مع المنصة الخاصة بانيستا
لذا ارجو من الشركة الاهتمام بهذا الامر

osama adel
09-15-2012, 22:44
انا لسه خبرتى لا تسمح لى ان اقيم الشركات
وبصراحه كمان انستا فيها مميزات تغنى عن اى شركه
يعنى مفيش مفر منها

ibrahimhabony
09-15-2012, 22:49
السلام عليكم ورحمة الله
انا بصراح ماتعاملت مع شركات اخرى ولم ابحث عن اى شركات اخرى لانى مرتاح جدا هنا
لكن لو لقيت شركة تانية مميزة عن انستا اكيد هختار الافضل فى المميزات

madoxegy
09-15-2012, 22:51
كل شركة لها مميزات وعيوب
لكن انستا انا ارى ان مميزاتها اكثر من عيوبها

tectop
09-15-2012, 23:39

السلام عليكم ورحمة الله

انا الحمد لله لسه جديد بس جربت انيستا من قبل وهى شركه زى باقى الشركات بل يميزها خدمة الدفع الالى
بعيد عن عمل طلب وسحبه بى الاسكنر زى شركات تانيه كتير الى جانب بطاقة السحب الفورى الى انا شايف انها خدمه كويسه جدا
ومش موجوده فى شركات تانيه كتير

rouka
09-16-2012, 02:42
السلام عليكم اخي توجد كثير من الشركات
ولكن انستا تبقى شركة رائعة دو متيازات
و جودة في الخدمات و ذات مصداقية و شعبية كبير

engeslam5000
09-16-2012, 03:09
الحمد لله

لو فى فلوس تمام

dina
09-16-2012, 03:15
بصراحه لم اتعامل مع اى شركات اخرى لكى اجيب على سؤالك
ولكن الجميع يشكر فى شركة انستا وانا لم ارى منها شيء سيء بالعكس شايفة فيها مميزات كتيرة

elkhawaga
09-16-2012, 03:16
و من غير فلوس

الحمد للة

Didi
09-16-2012, 03:21
السلام عليكم شركة انستا فوركس بها ميزات رائعة غير موجودة في شركات اخرى و شكرا

mohamedgo12
09-16-2012, 18:44
انا شغال مع شركة انستا من الشهر الى فات تقريبا من خلال البونص
هيا السيرفر بتعها كويس وتنفيذ الاوامر بيتم فى نفس الوقت
اما بخصوص السحب انا سحبت مرتين مبالغ صغيرة وكان السحب بيتم بسرعة

bisouti
09-16-2012, 18:58
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
انا جديده في هدا المجال ولم اتعامل مع شركات اخرى وهدي الشركه الاولى اللي اتعاملت معاها لدلك منقدرش نقلكم ادا هي الاحسن او لا

abdellatif2013
09-17-2012, 01:34
انستا فوركس بها ميزات رائعة غير موجودة في شركات اخرى ولكن لديها العديد من القيود على المتاجرة اللي بتخلي اي حد جديد يقول ايه ده ليه يعني طب والله لشوف شركة اخرى هي اه ماشي قوانين الشركة لكن بصراجة قوانين رخمة وصعب.....;)

ahmedamz
09-17-2012, 02:09
هى بصراحة الشركة جيدة ولم تواجهنى اى مشاكل بها حتى الان واتمنى
ان تظل جيدة دائما وان تبدع فى خدمة العملاء

noureen
09-17-2012, 02:35
اكيد اتعلمت كتير من شركه انستا و هى فيها مميزات كتير جدا مثل البونص اللى بيعطى فرصه لناس كتير انهم يتجاروا من غير ما يخسروا اموال كتير خصوصا المبتدئين بس اكيد لو لقيت شركه فيها عروض افضل هنضم ليها

m.o.b
09-17-2012, 02:56

hwida nada
09-17-2012, 02:59
بالنسبة ليا اول بونص اخدته من الشركة انا خسرته
يعنى من الاخر ملحقتش لسة اتعامل مع الشركة واعرف عيوبها واعرف مميزاته
لكن العيب الاكيد هو ان الدعم الفنى للشركة مش بيتكلم عربى كل الكلام انجليزى
يعنى حاجة تعقد

fnaan
09-17-2012, 03:15
شوف اخى بمنتهى الصراحه كل شركه تقدم ميزه وتختلف عن الاخرى فى نوع الميزه فهناك شركات مثلا تعطيك اكسبيرت تم تجريبه وتظهر لك نتائجه مجانا وهذا نوع من الهدايا له احترامه شركات تعطيك بونص مثل انستا لكن بصراحه يميز انستا منتداها والبونص بالتأكيد وتعاملت مع شركه فى حسا ب تجريبى لكن وجدت انها غير مهتمه بمتابعة العملاء وكل هدفها ان تودع اموالك بطريقه سريعه مما جعلنى اشك فيها واتركها اما انستا وجدت الكثير من الكلام عنها فى صالحها ولكن العيوب كانت فى احكام الشركه فى التدوال وقت الاخبار والبطىء بعض الشىء احيانا فى الصفقات لكن بالمجمل وجدتها الافضل حاليا بالنسبه لى

sala7
09-17-2012, 03:18
بالنسبة لي انا مورتح في هدا المنتدى و مع شركة انستا فوركس
اعتقد انها تمنح امتيزات لا تمنحها باقى الشركات

zakaria1987
09-17-2012, 03:49

بالنسبة لي فأنا مرتاح مع الشركة لأنها أول شركة أتعامل معها إلا أن العيب الوحيد الذي أعيبه عليها هو
السبريد العالي و لهذا أرجو من مشرفين المنتدى مراسلة الشركة بذلك من أجل النظر في هذا الطلب و عموما فالشركة
جيدة و لن أفكر في تركها إلا عند عدم تحقيق وعودها لنا المستقبلية

ahmed zayan
09-17-2012, 04:07
بص حضرتك فى مثل اسمه اللى تعرفه احسن من الىل متعرفوش
وبعدين انستا ميه ميه ماله يعنى وفى الاخر كلها شركات

hali880
09-17-2012, 04:12
انا شغال فى 3 شركات حاليا اول واحدة هى أكسنس و د بتعامل معاها فى السكالبينج علشان الرافعة كبيرة جدا و كمان السبريد قليل جدا دة اولا و بعدين بتعامل مع روبو فوركس و دى شركة بصراحة انا شايفها من أفضل الشركات على الأطلاق حاليا .

---------- Post added at 01:12 AM ---------- Previous post was at 01:11 AM ----------

نسيت ان اضيف انستا و هى أيضا جيدة فى عدة أمور ليس من بينها السبريد :) لكنها جيدة فى عروض لا توجد فى شركات اخرى كالبام و الفوركس كوبى .

Noah
09-17-2012, 04:40
بالنسبة ليا اول بونص اخدته من الشركة انا خسرته
يعنى من الاخر ملحقتش لسة اتعامل مع الشركة واعرف عيوبها واعرف مميزاته
لكن العيب الاكيد هو ان الدعم الفنى للشركة مش بيتكلم عربى كل الكلام انجليزى
يعنى حاجة تعقد

انا برده اول بونص حصلت لعيه خسرت منه كتير واعتقد ان اول بونص يحصل عليه اى متاجر فى الفوركس بيكون فيه خسارة دائما وهذه مشكلة كبيرة لان كل واحد مننا بيعمل على نسبة كبيرة من المخاطر وهو ده احد اهم اسباب التى تعرضنا للخسارة من هذا البونص

نهى نبيل
09-17-2012, 04:45
انا لسه مبتدئه فى مجال الفوركس
بس فى منتديات تانيه فعلا بتعمل بونص بس انا ارتحت هنا اكتر مش عارفه هو قبول عامه

mage
09-17-2012, 06:35
انا لسه مبتدئه فى مجال الفوركس
بس فى منتديات تانيه فعلا بتعمل بونص بس انا ارتحت هنا اكتر مش عارفه هو قبول عامه

فعلا انا كمان برتاح فى المنتدى هنا وفى فعلا منتديات تانية تابعة لانستا بالرغم ان هذه المنتديات تقدم بونص قد يكون اكبر من هنا ولكن المنتدى هنا اكمنه عربى انا الصراحة مرتاح من العمل عليه وارى انه جيد للتواصل مع الجميع ويوفر لنا جو عام جيد للمشاركة

zowar20032zo
09-17-2012, 06:38
من وجهة نظري الفوركس تمام من ناحية البونص بعكس الشركات الاخرى اللي بتعطيك احيانا ميزات ثانية لاكن
من غير البونص انا تعاملت مع عدة شركات ولكن بالاخير انا ارتحت لهذي الشركة لسمعتها وصدقها

almjhol
09-17-2012, 08:35
بصراحة تعتبر من احسن الشركات لانها فى سرعة فى الايداع والسحب والسحب منها على بنوك الكترونية والاسيبرد يعتبر ثابت على جميع العملات

يوسف سيد السمطي
09-17-2012, 08:49
انستا فوركس بها ميزات رائعة غير موجودة في شركات اخرى ولكن لديها العديد من القيود على المتاجرة اللي بتخلي اي حد جديد يقول ايه ده ليه يعني طب والله لشوف شركة اخرى هي اه ماشي قوانين الشركة لكن بصراجة قوانين رخمة وصعب.....

aoneman3
09-17-2012, 13:36
السلام عليكم
انستافوركس تتميز بالسرعة والدقة والاداء العالى
كمان الدعم الفنى جامد وشيك جدا
والتوصيات اللى بيقدموها حلوة

mrhero
09-21-2012, 17:49
رايي الشخصي ان الشركة فيها مميزات كثيرة عن الشركات الاخري واهم ميزة اللي شدتني
ليها هي البونص بدون شك ولكن ده ميمنعش ان في شركات تانية فيها ميزات احسن وانا
شخصيا بتعامل مع اكثر من شركة منهم انستا فوركس وكل واحده بتتميز عن الاخري في شيء

ahmed samir
09-21-2012, 17:53
انا كنت عايز اسالك على حاجة مدام انت اتعملت مع اكتر مش شركة

smail
09-22-2012, 14:03
العديد من القيود على المتاجرة اللي بتخلي اي حد جديد يقول ايه ده ليه يعني طب والله لشوف شركة اخرى

كونان
09-23-2012, 20:56
حتى الان ومن خلال تعاملى المحدود مع انستا فهى
شركه جيدة وبها مميزات مثل التعامل مع البونك الالكترونيه
وهذا ما يجعلنى افضلها عن غيرها ودائما هناك الافضل فقط قليل من البحث

yasser habola
09-23-2012, 23:37
بالنسبة لشركة انستا لحد الان مفيش حد اشتكي منها فعلا شركة موثوقة ويمكنك السحب والايداع بها بكل امان وارتياحية
وغير كدة سمعت ان الشركة حاصلة علي افضل بروكر في اسيا عام 2010 يعني معني كدة الشركة مسجلة
ولا احتاج تغييرها مدام شركة صادقة وليس بها اى مشاكل

bullot1568
09-23-2012, 23:44
كل شركة لها نضام خاص بها واكتر ويجتمعون في اكترية الاشياء الا انه كل واحدة ولها اجابيات وسلبيات ولكن شركة انستا هي الاسهل في التعامل + البونص

keko
09-23-2012, 23:55
انا بالنسبه لى لم اقم بالفعل بالتعامل مع اى شركه اخرى ولكن سمعت عنهم وعرفت بصراحه ان شركه انستا فوركس
من اكثر الشركات الموثوق بها وخاصه البونص لديها مناسب وفى الاول وفى الاخر انا يكفينى الثقه اثناء التعانل لانى سمعت عن شركات كثيره بها نصب كثير جدا