PDA

View Full Version : سوق اسعاره متجهة للصعود

Elias Geox
06-30-2015, 16:32
باسم الله الرحمن الرحيم و الصلاة و السلام على أشرف المرسلين, إخواني الكرام أتمنى أن تكونوا في تمام الصحة و العافية. أرجوا أن تستفيدوا من كل المصطلحات التي أشرحها لكم و خصوصا المبتدئين, أما بعد ف:

Bull Market - سوق اسعاره متجهة للصعود - سوق يتسم باسعار متجهة للصعود.

تحياتي لجميع أعضاء منتدى فوركس العرب.

yooussef
06-30-2015, 18:01
هذا الموضوع مهم جدا وانت قمت بشرح الموضوع بمنتهى السهولة واليسر وانا سعيد جدا بالموضوع اتمنى لك التوفيق وللجميع

YMTMAX2
01-14-2016, 01:21
درس جميل ومعلومات مفيدة وقيمة ..
مشكور يا أخي الفاضل على هذا الأبداع
ونرجو أن نرى المزيد من هذه المواضيع
كي يستفيد منها الجميع ..

snnaky
12-25-2016, 21:22
يااااة تصدق معلومة كبيرة قوى وسر من اسرار الفوركس الواحد مش عارف من غير موضوعك دة كان ممكن يعمل اية ؟؟؟؟
ياعم ارحمونا من ام المواضيع التافهة الفاشلة بتاعتكم دى اللى كل موضوع منها عبارة عن سطر واحد بدون اى افادة ولا داعى اصلا ؟؟ اين الشرح اين ادواتك اين شكل الاتداة وكيفية رسمها اين التعامل مع مثال تطبيقى يوضح الأداة وطريقة استخدامها
نحن لانريد مجرد عناويين وانما نريد شرح لهذة العناوين والموضوعات نريد افادة لا قرقعة فقط
اهتم با اخى بما تقدمة لنا ولا تهتم فقط بالببونص اهتم بأفادة الناس ولا تهتم كيف تستفيد انت بالبونص فقط

samehsaeed13
12-25-2016, 23:43
كلام جميل وزى الفل بس دة مش اكتر من تعريف بسيط انما فين شكل النموزج عشان الناس تعرف شكلة ؟؟؟؟؟ فين الشارت اللى توضح علية النموزج وشروطة واهدافة وخصائصة وكيفية التعامل معاة ؟؟؟؟؟؟؟يا اخى الكريم النماذج او الشرح مش مجرد كلمتين بيترصوا مع بعض ويلا نعمل موضوع
يا أما تعمل موضوع صح عشان الناس تستفيد يأما بلاش محدش بيضربك على ايدك او يغصبك تعمل موضوع ولو مش عارف بلاش تعمل موضوعات واكتفى بالردود

ahmed abdelmomen
12-26-2016, 01:56
شكرا اخي الكريم على هذا الموضوع الموجز عن الاسواق الصاعدة والمصطلح بالعربي
هو سوق الثيران ومعناه المشترين والعكس الدببة

saint19
03-25-2017, 17:29
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته شكرا على الموضوع سوق اسعاره متجهة للصعود المهم كان ناقصني بعض المعلومات
تحياتي إخواني الكرام وبالتوفيق لنا ولك مالسلام عليكم