PDA

View Full Version : مبروك لكل من استلم البونص ولكن ارجو الدخول من الادارة

aymoon
07-10-2012, 13:35
بسم الله الرحمن الرحيم
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
اولا الف الف مبروك لكل شخص استلم البونص

ولكن تبقى مشكله لدي فقد استلمت 41 دولار فقط من ارباح الريفيرال لى الرغم اني حسبتها على الاله الحاسبه
وجدتها لا تقل عن 350 دولار من ارباح الريفيرال بالنسبه ل 41 دولار دي مكتوبه في البروفايل من زمان
وشوفت احد الاعضاء سال المشرفين قالولوا ان اسكريبت البونص او الهاك لم يحسب ارباح الريفيرال ومتوقف قال له المشرف او المدير لا عليك بالاسكريبت سيتم الدفع لكل رد وكنت هعمل موضوع بخصوص كده ولكن اما لقيت احد الاعضاء سبقني بيه ولقيت الرد من المشرف كبرت دماغي وقلت هما هيحسبو الردود يدوي
وادي الصور .......
تاريخ دفع ارباح الريفيرال شهر 5 فقط ولم يدفعوا لشهر 6 فهل الادارة هتحسبها يدوي ويدفعوا عليها ولا هما بيدفعوا باللي مكتوب في الاسكريبت وخلاص

http://i.imgur.com/JWsMm.jpg?1?9864
http://i.imgur.com/TurEM.jpg?1?3822
http://i.imgur.com/94Fta.jpg?1?7529

طبعا تم دفع 41 دولار بتوع شهر 5 فقط .. ولو شهر 6 كان مكتوب في الاسكريبت كانت الشركه دفعت اوتوماتيك ولكن مش مكتوب فبالتالي الامر يتطلب تدخل الادارة ويحسبوا الردود يدوي وبناءا عليها يراسلوا الشركه
وعلى كل حال شكرا لادارة المنتدى والشركه على مجهودكم العظيم معانا .... شكرا لكم

mrmoha
07-10-2012, 13:37
وأنا مثل أيمن بالظبط ... إستلمت فقط فلوس شهر 5 ولسة شهر 6 ....
شكراً .

nrgslawi
07-10-2012, 13:47
السلام عليكم ورحمة الله
مبروك لكم اخواني الاعضاء
انا استلمت بشكل من دون اي خطا
ربنا ستستقيل المبلغ في وقت اخر من اليوم

willy
07-10-2012, 15:28
طب اخ ايمون هل البونص الخاص بالردود الذي استلمته مساوي لما هو موجود بالبروفايل الخاص بك

Mr.GooDMaN
07-10-2012, 15:45
هو في سؤال بس عشان الموضوع غريب شوية الادارة قالت ان الحد الاقصي للبونس من الريفرالز 500 دولار ازاي عندك في 4144 دولار شكلي فاهم حاجة غلط ؟

silverfox
07-10-2012, 15:47
هو في سؤال بس عشان الموضوع غريب شوية الادارة قالت ان الحد الاقصي للبونس من الريفرالز 500 دولار ازاي عندك في 4144 دولار شكلي فاهم حاجة غلط ؟

دى 414 دولار
بس هيا مكتوبه بالسنتات
وتانى حاجة ان وصلى الريفير بتاع الشهرين على بعض استنى شوية هيوصلك انت كمان بيتهيالى يعنى ان شاء الله

Smart
07-10-2012, 15:48
ان شاء الله سوف ارسل المشكله للاداره لكى تتواصل مع الشركه
لا تقلق ان شاء الله مافيش حاجه هضيع

aymoon
07-10-2012, 16:11
دى 414 دولار
بس هيا مكتوبه بالسنتات
وتانى حاجة ان وصلى الريفير بتاع الشهرين على بعض استنى شوية هيوصلك انت كمان بيتهيالى يعنى ان شاء الله

لا 4000 سنت يعني 40 دولار مش 400 ثانيا ممكن يااخ سيلفر ترفعلي صورة من البرفايل بتاعك في خانه الريفيرال

elking
07-10-2012, 16:30
مبروك يا اخى سيلفر ويا اخى سمارت على وصول البونص
وكل شهر وانتم طيبين ان شاء الله

Forex Masr
07-10-2012, 16:40
بقول لحضرتك ومن البداية ومش ذى مشكلتك اللى فاتت
طالما مخون الادارة تانى ومتعلمتش من غلطتك الاولى يبقى بالسلامة...متقوليش وتفضح الدنيا على العام بالتخوين والمنظر القذر ده ان احنا ناصبين عليك فى حوالى 300 دولار "عايز تقنعنى مثلا ان الهاك جه عندك وهنج".......اسلوبك ده مش هينفع كده
الناس اللى عندها ريفير اغلبهم استلموا فلوسهم بتاعة الشهرين والموضوع كله موضوع ثقة وصبر انما انت جاي تقولى انا عديت ومعدتش ولاقيت وملقتش بنفس اسلوب التخوين بتاعك......اظاهر اننا مابنتعلمش....انت فاكرنا مثلا عايزين ننصب عليك ذى مشكلتك الاولى اللى طلعت غلطان فيها وافتكرت اننا عايزين ننصب عليك....احتساب الريفير ياستاذ يامحترم لا يتدخل فيه بشر والبرنامج بس هو اللى بيحسب والشركة بتدفعلك...مات الكلام
وتانى مرة بلاش اسلوب العام فى الفضايح اللى انا بسميها "فضايح مقصودة" و"خدوهم بالصوت ونكبر الامور عشان الادارة تهتم بمشكلتنا اكتر" وتساعد فى تشكيك الناس فى الادارة ذى مشكلتك الاولى
الادارة ياستاذ يامحترم مابتتهددش
وروح ذى عاويدك افضح الدنيا فى المنتديات التانية ومفيش مشكلة عندنا انا بجيب لك من الاخر

HARRY POTTEER
07-10-2012, 16:40
واهنئكم باول استلام من منتدانا فوركس مصر
فألف مبروك لكل من استلم وربنا يبارك لكم فى هذا البونص

aymoon
07-10-2012, 17:29
طالما مخون الادارة تانى ومتعلمتش من غلطتك الاولى يبقى بالسلامة...متقوليش وتفضح الدنيا على العام بالتخوين والمنظر القذر ده ان احنا ناصبين عليك فى حوالى 300 دولار "عايز تقنعنى مثلا ان الهاك جه عندك وهنج".......اسلوبك ده مش هينفع كده
الناس اللى عندها ريفير اغلبهم استلموا فلوسهم بتاعة الشهرين والموضوع كله موضوع ثقة وصبر انما انت جاي تقولى انا عديت ومعدتش ولاقيت وملقتش بنفس اسلوب التخوين بتاعك......اظاهر اننا مابنتعلمش....انت فاكرنا مثلا عايزين ننصب عليك ذى مشكلتك الاولى اللى طلعت غلطان فيها وافتكرت اننا عايزين ننصب عليك....احتساب الريفير ياستاذ يامحترم لا يتدخل فيه بشر والبرنامج بس هو اللى بيحسب والشركة بتدفعلك...مات الكلام
وتانى مرة بلاش اسلوب العام فى الفضايح اللى انا بسميها "فضايح مقصودة" و"خدوهم بالصوت ونكبر الامور عشان الادارة تهتم بمشكلتنا اكتر" وتساعد فى تشكيك الناس فى الادارة ذى مشكلتك الاولى
وروح ذى عاويدك افضح الدنيا فى المنتديات التانية ومفيش مشكلة عندنا انا بجيب لك من الاخر

لا حول ولا قوه الا بالله .... مش عارف ارد اقول ايه طيب فهموا انت يا اخ سمارت وبلاش انا علشان المدير عصبي شويه

mrmoha
07-10-2012, 17:33

يا أستاذنا , كلام أيمن مفيهوش كلمة غلط وأقسم بالله العظيم أننا لا نقصد أى إساءة والموضوع للإستفسار فقط إنما حضرتك فهمت الأسلوب على إنه تخوين رغم إن هناك مشكلة موجودة ويجب التنويه عنها .ولو هو غلطان فى حاجه بعتذرلك بالنيابة عنه .
المشكلة وما فيها يا أستاذ إن أنا إستلمت 200.26 دولار عن شهر 5 كما هو مكتوب فى البروفايل
والمتبقى فقط أرباح ريفيرال شهر 6 ..
مرة أخرى بنوه للجميع إننا لا نقصد أى إساءة للشركة وأنا على يقين أن هذا خطأ غير مقصود وتم فتح هذا الموضوع للإستفسار وطلب الدعم ليس أكثر .
شكراً

aymoon
07-10-2012, 17:59
وعلى فكرة اسكريبت البونص مش بيحسب ارباح الريفيرال بتاتا من يوم ما تم تركيب سكريبت البونص..... اسكريبت البونص تم تركيبه في شهر 6 وفي اليوم دا كان موجود في الرصيد 41 دولار زي ما هو موجود في الصورة وما كانتش بتتغير الريفيرال شغالين ردود والهاك مش بيحسب ..... حسب بتاع شهر 5 ووقف على كده وكنت هعمل موضوع بخصوص كده بس لقيت احد الاعضاء كان عامل موضوع فقلت انكم هتحسبوها يدوي مش اكتر

mema
07-10-2012, 18:22
الف مبروك لكل من استلم البونص والى مستلمش ان شاء الله يستلم الشهر القادم

aymoon
07-10-2012, 18:31
وحتى الان الهاك بردو مش بيحسب اي حاجه من ردود الاعضاء الخاصه بالشهر دا الهاك واقف زي ماهو على الرغم من ان الشركه دفعت 41 دولار المفروض على الاقل تتمسح من الاسكريبت ويبدا باحتساب ارباح الشهر دا ولكن مفيش حاجه دا معناه اننا مش هنستلم حاجه الشهور الجايه طالما ان الشركه بتدفع بما هو مكتوب في الاسكريبت

الفكرة اخي المدير ان فيه مشكله في الهاك بتاع احتساب ارباح الريفيرال ولكن بتاع الردود العاديه شغال بدون مشاكل انما بتاع الريفيرال اللي فيه مشكله
ليس الغرض التخوين وما الى ذالك

Forex Masr
07-10-2012, 18:36
يا أستاذنا , كلام أيمن مفيهوش كلمة غلط وأقسم بالله العظيم أننا لا نقصد أى إساءة والموضوع للإستفسار فقط إنما حضرتك فهمت الأسلوب على إنه تخوين رغم إن هناك مشكلة موجودة ويجب التنويه عنها .ولو هو غلطان فى حاجه بعتذرلك بالنيابة عنه .
المشكلة وما فيها يا أستاذ إن أنا إستلمت 200.26 دولار عن شهر 5 كما هو مكتوب فى البروفايل
والمتبقى فقط أرباح ريفيرال شهر 6 ..
مرة أخرى بنوه للجميع إننا لا نقصد أى إساءة للشركة وأنا على يقين أن هذا خطأ غير مقصود وتم فتح هذا الموضوع للإستفسار وطلب الدعم ليس أكثر .
شكراً

يامحمد ماهو مينفعش كده
المفروض على الاقل يبعتلى رسالة يااخى ذى بقيت الاعضاء مش كل حاجة فضايح فضايح انا ذهقت والله
وطريقة طرح السؤال تكون للسؤال والاستفسار انما هو بيخون واقسم على ذلك والدليل انه بيقول ان الاسكريبت متوقف عن الحساب- طب اذاى وانا شايفه النهاردة بيحسب عدد المشاركات لكل واحد فى الليستا بتاعته وبيضيفها فى الجدول طب اذاى وبعدين عدد البوستات المحسوبه "اللى بيتاخد عليها بونص" 414 تقريبا او 441 مش فاكر يعنى هما 41 دولار صح يعنى 10 سنت على الرد وفى ناس اساسا سجلت عن طريقه ومعملتش بوستات ودول كتيير

aymoon
07-10-2012, 18:41
يامحمد ماهو مينفعش كده
المفروض على الاقل يبعتلى رسالة يااخى ذى بقيت الاعضاء مش كل حاجة فضايح فضايح انا ذهقت والله
وطريقة طرح السؤال تكون للسؤال والاستفسار انما هو بيخون واقسم على ذلك والدليل انه بيقول ان الاسكريبت متوقف عن الحساب- طب اذاى وانا شايفه النهاردة بيحسب عدد المشاركات لكل واحد فى الليستا بتاعته وبيضيفها فى الجدول طب اذاى وبعدين عدد البوستات المحسوبه "اللى بيتاخد عليها بونص" 414 تقريبا او 441 مش فاكر يعنى هما 41 دولار صح يعنى 10 سنت على الرد وفى ناس اساسا سجلت عن طريقه ومعملتش بوستات ودول كتيير

انا بتكلم عن الهاك المسئول عن ارباح الريفيرال مش بتاع الردود الفرديه دا شغال عادي

Forex Masr
07-10-2012, 18:45
وحتى الان الهاك بردو مش بيحسب اي حاجه من ردود الاعضاء الخاصه بالشهر دا الهاك واقف زي ماهو على الرغم من ان الشركه دفعت 41 دولار المفروض على الاقل تتمسح من الاسكريبت ويبدا باحتساب ارباح الشهر دا ولكن مفيش حاجه دا معناه اننا مش هنستلم حاجه الشهور الجايه طالما ان الشركه بتدفع بما هو مكتوب في الاسكريبت

الفكرة اخي المدير ان فيه مشكله في الهاك بتاع احتساب ارباح الريفيرال ولكن بتاع الردود العاديه شغال بدون مشاكل انما بتاع الريفيرال اللي فيه مشكله
ليس الغرض التخوين وما الى ذالك

بقولك ايه ياايمن
انت قولت انت حسبت ردود الريفير بتوعك ولاقيت انك ليك حوالى 300 دولار ممكن تقولى حسبت اذاى عشان لو فيه غلط نحله وانا معاك للأخر عشان خاطر محمد
بس متنساش ان فيه بوستات اساسا مابتتحسبش للاعضاء لحسن تكون فاكر ان انا مثلا عامل 100 بوست فانت المفروض تاخد 10 دولار عليهم
لا - انت ممكن تاخد 5 دولار او اقل على سبيل المثال
وده علشان مش كل الاقسام بيتحسب عليها بونص فيه اقسام ليها بونص واقسام ملهاش بونص خالص يعنى ممكن الريفير بتاعك بيكتب فى قسم ملهوش بونص اساسا
وممكن كمان متكونش دى المشكلة فحاول تساعدنا عشان نشوف ايه الحكاية بالظبط

mrmoha
07-10-2012, 19:00
يامحمد ماهو مينفعش كده

والله ما فى فضايح ولا حاجة الناس كلها عارفة إن المنتدى لسة جديد والهاك لسة متركب من فترة قصيرة وده خطأ غير مقصود وعلى العموم غلطة ومش هتتكرر تانى إن شاء الله .
بخصوص المشكلة الحالية أنا بحاول أوضح لحضرتك إن أرباح شهر 6 لم تحتسب وممكن تتأكد من ذلك عن طريق الدخول على عضويتى
أولاً أرباح شهر 5 كانت 2095 بما يعادل 200.26 دولار بالتمام والمبلغ ده أنا إستلمته إنهاردة .
إجمالى عدد الردود للريفيرال هو 8575 رد والحسبة دى تشمل شهر 5 و6 وال10 أيام من شهر 7 الحالى
حساب عدد ردود شهر 7 هو 1706 رد
إذاً إجمالى أرباح شهر 6 و شهر 5 معاً = 8575 - 1706 = 6869
تم إستلام أرباح شهر 5 وهى 2095 رد إذاً المتبقى هو أرباح 4774 رد لشهر 6 .
لاحظ فى الصورة يا أستاذنا تم دفع بونص الردود لشهر 5 وشهر 6 وبونص الريفيرال لشهر 5 ولم يتم دفع شهر 6 ..
بالمناسبة فى ردود للريفيرال بتكون فى أقسام غير محسوبة وفى ردود قصيرة فا دى بتكون خارج الحساب وأنا بصراحة معرفش دى تتفلتر إزاى لكن لو حضرتك بتدخل على قاعدة البيانات ممكن تعمل الفلترة دى بسهولة إن شاء الله وبالنسبة ليا هطلب من كل عضو صورة للمنصة توضح أرباحه للشهرين عشان أعطيه نصف الأرباح بناءاً على ذلك وبدون الدخول فى تعقيدات حسابية . .

Forex Masr
07-10-2012, 19:01
ياايمن الله يرضى عنا كلنا يارب
انت تقريبا مشكلتك انك افتكرت ان ال 41 دولار دول مش هيتحركوا
هما دول بتوع الردود اللى اتعملت فى شهر 5 بس وبعدين فرق الردود ياباشا اللى موجود عندك فى الليستا ده بتاع شهر 6 و 7 فهما ادوك بتوع شهر 5 ولسة 6
يعنى مفيش حسبه غلط ولا حاجة انت لسة ليك فلوس على حسب كلامك بس الاسكريبت مفهوش حاجة عشان متتخضش
نفس الجدول عندك ونظامه هو هو نفس نظام الجدول عند بقيت البارتنرز وفيه فروق ومفيش مشاكل
الخلاصة تعرف تصبر ياعم الحج ولا متعرفش لحد مبونص 6 ينزلك يابتاع الالة الحاسبة انت

ahmedamz
07-10-2012, 19:17
السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة
انا مبتدا فى هذا المنتدى او بمعنى اصح جديدة على الفكرة ولكنى منبهر بها ولكن سؤالى هنا هى يتوجب على احضار ناس تحتى حتى اربح من خلفهم وشكرا

Forex Masr
07-10-2012, 19:20
والله ما فى فضايح ولا حاجة الناس كلها عارفة إن المنتدى لسة جديد والهاك لسة متركب من فترة قصيرة وده خطأ غير مقصود وعلى العموم غلطة ومش هتتكرر تانى إن شاء الله .
بخصوص المشكلة الحالية أنا بحاول أوضح لحضرتك إن أرباح شهر 6 لم تحتسب وممكن تتأكد من ذلك عن طريق الدخول على عضويتى
أولاً أرباح شهر 5 كانت 2095 بما يعادل 200.26 دولار بالتمام والمبلغ ده أنا إستلمته إنهاردة .
إجمالى عدد الردود للريفيرال هو 8575 رد والحسبة دى تشمل شهر 5 و6 وال10 أيام من شهر 7 الحالى
حساب عدد ردود شهر 7 هو 1706 رد
إذاً إجمالى أرباح شهر 6 و شهر 5 معاً = 8575 - 1706 = 6869
تم إستلام أرباح شهر 5 وهى 2095 رد إذاً المتبقى هو أرباح 4774 رد لشهر 6 .
لاحظ فى الصورة يا أستاذنا تم دفع بونص الردود لشهر 5 وشهر 6 وبونص الريفيرال لشهر 5 ولم يتم دفع شهر 6 ..
بالمناسبة فى ردود للريفيرال بتكون فى أقسام غير محسوبة وفى ردود قصيرة فا دى بتكون خارج الحساب وأنا بصراحة معرفش دى تتفلتر إزاى لكن لو حضرتك بتدخل على قاعدة البيانات ممكن تعمل الفلترة دى بسهولة إن شاء الله .

ياعم الحج انا مقولتش حاجة على بونص شهر 6 انا عارف ان فيه ناس لسه موصلهاش بونص 6
انا كل مافى الامر انه قال ان المشكلة مش مشكلة شهر 6 وبس وسكت لا انما بيقول انه ليه فلوس تانية 300
طب ماتقول انك ليك لسه شهر ماتحسبش وبس ومدخلش دى فى دى الناس كدة ممكن تفهم انه كان المفروض خد 300 مثلا بدل ال 41

Forex Masr
07-10-2012, 19:22
السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة
انا مبتدا فى هذا المنتدى او بمعنى اصح جديدة على الفكرة ولكنى منبهر بها ولكن سؤالى هنا هى يتوجب على احضار ناس تحتى حتى اربح من خلفهم وشكرا

اهلا بيك يااخى
ياريت تطلع على الموضوعين دوول
http://forex-masr.com/showthread.php?6-%D8%A7%D9%84%D9%82%D9%88%D8%A7%D8%B9%D8%AF-%D8%A7%D9%84%D8%AA%D9%86%D8%B8%D9%8A%D9%85%D9%8A%D 8%A9-%D9%84%D8%AD%D9%85%D9%84%D8%A9-%D8%A8%D9%88%D9%86%D8%B5-%D9%85%D9%82%D8%A7%D8%A8%D9%84-%D8%A7%D9%84%D8%B1%D8%AF

http://forex-masr.com/showthread.php?692-%D8%A8%D8%B1%D9%86%D8%A7%D9%85%D8%AC-%D8%A7%D9%84%D8%B4%D8%B1%D8%A7%D9%83%D8%A9-%D9%85%D8%B9-%D9%85%D9%86%D8%AA%D8%AF%D9%89-%D9%81%D9%88%D8%B1%D9%83%D8%B3-%D9%85%D8%B5%D8%B1

abaragh
07-10-2012, 22:18
لكن تم دفع بونص شهر 5 و6 فقط اخي ويمكن تستلم باقي البونص في او اسبوع من الشهر الموالي

ymn30
07-10-2012, 22:21

دول اخى مش دولار دولا سينت ارجو ان اكون قد افاد حضرتك

WEZA
07-11-2012, 04:42
الف مبروك للجميع البونص
و ارجو تخفيف الاحمال علي مشرفينا
لان بجد لو حطينا نفسنا في مكانهم مش حنلاقينا قد الاشراف
ربنا يباركلنا فيهم و يوسع خلقهم علينا :)

Forex Masr
07-11-2012, 12:18
ياريت ياايمن انت ومحمد تعملوا تشيك عشان المفروض كده وصلكم بونص 6
وبالنسبة لمحمد وصله 500 بس بدل 700 عشان تعدى الماكسيمم اللى هو 500 فى الشهر

ZOUHAIR_ZIZO28
07-11-2012, 12:28
بسم الله الرحمن الرحيم
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
اولا الف الف مبروك لكل شخص استلم البونص

mrmoha
07-11-2012, 12:33
ياريت ياايمن انت ومحمد تعملوا تشيك عشان المفروض كده وصلكم بونص 6
وبالنسبة لمحمد وصله 500 بس بدل 700 عشان تعدى الماكسيمم اللى هو 500 فى الشهر

أنا لسة موصليش حاجة يا باشا حتى الأن , ومعرفش أيمن إستلم ولا لاء شهر 6 بس ممكن تكون فى الطريق
على فكرة البونص بتاع شهر 6 ظهر عندى فى البروفايل مظبوط 500 دولار .

king
07-11-2012, 12:53
على فكره يا جماعه انا وصلنى بونص شهر سته فعلا وشركه انستا سرعه امانه وبصراحه العاملين فى الشركه اكتر من امتياز والعمل المهنى الجيد جدا والسرعه الفائقه بجد

juba92
07-11-2012, 13:17
هو بيوصل بونص المشاركات كمان
ولا الريفيرال بس هو اللى بيوصل
ولو مش عامل ريفيرال خالص عادى؟

hussaina2008
07-12-2012, 00:58
اخي العزيز في البداية المفروض انت اذا عندك مشكلة ماتحطها في العام وتسبب مشاكل روح كلم المشرفيين والاداريين على الخاص وانشاء الله هم يشوفو حل لمشكبتك وا يقصرون معكل

willy
07-12-2012, 04:02
ربنا يبارك في ادارة المنتدى والمشرفين مطحونين معانا في المشاكل دي

emanahmed
07-12-2012, 04:10
الف مبروك للفائزين

remas
07-12-2012, 15:04
هو بيوصل بونص المشاركات كمان
ولا الريفيرال بس هو اللى بيوصل
ولو مش عامل ريفيرال خالص عادى؟
ايوه يا اخى بونص المشاركات وكمان بونص الريفيرال كمان بيوصل عادى جدا من غير اى مشاكل ولو مش عامل ريفيرال خالص برضه مفيش مشكله بس انت شد حيلك واعمل عدد اكبر من المشاركات

BlackSan
07-12-2012, 23:24
مبروك البونص
وفعلا الناس دى شغالة كويس جدا
ربنا يباركلهم

msh4egy
07-13-2012, 16:49
مبروك لكل الناس اللى استلمت بونص
عشان هى كده بتطمنا وتشجعنا اننا نكمل فى المنتدى ان شاء الله
واتمنى ان كل المشاكل فى التحويل تكون انتهت بالفعل
وان البونص يكون خير ان شاء الله

elzeel
07-16-2012, 15:40
مبروك للى وصلهم البونص وانا فعلا استلمت البونص والحمد لله والكل هنا كمان
وقد تكون بعض المشاكل محتاجه صبر مش اكتر ان شاء الله

kero
07-17-2012, 01:50
الف مبروك ياجماعة لكل الا استلم البونص
والا مستلمش يستلم بامر الله الشهر الجى وجايزخير كانت خسارة منعها عنه ربنا الله اعلم.

mohan_nd
07-17-2012, 22:58
ألــف مبروك لك المستلمين
و ان شاء الله عقبالكم

abobody
01-31-2013, 04:10
البونص جاى جاى
لا تستعجلوا الامر
((كل تاخيرة وفيها خيرة))

gropsyspeve
02-01-2013, 16:14
Try these methods and consider ones that you could create on your own and your loved ones for making your holiday spirited and pleased. Cui and Wessells observe that other electrode materials happen to be developed that demonstrate tremendous promise in laboratory testing but could be hard to produce in a commercial sense. gucci outlet (http://www.mistcare.com/) An enabled USB adapter enables you to definitely add mobile wireless technology to some pc or perhaps a laptop, that's not outfitted with Bluetooth abilities. After times of being not able to achieve my website owner by office phone, mobile phone, SMS text, instant message or email, I called in the pressure on him to reply. The style might not interest you, which makes you lose interest. Are you searching at the other marketers are marketing? Out of your Harley bike, the oil is going to be drained out. louboutin outlet (http://www.vanocni-darky.org/) Another style may be the receiver collar, which consists of several strands, very popular within the Victorian times and gradually creating a comeback. Fans suck air in to the humidifier and run the environment within the desiccant, which drys the air through chemical reaction. Without having to spend vast amounts one can get the recycleables delivered at their own doorsteps. One piece swimwear certainly has the benefit of time on its side. louis vuitton factory outlet (http://fgkennisdagen.net/) This is the skills to realize the advantageous elegance and complexity. UGG highkoo fashion trends * Storage temperature: 200c. Invented within the region of Australia, UGG holds sway over the fashion trend today. cheap louis vuitton purses (http://www.bobdrewrealty.com/) In a nutshell Lithium Ion batteries really are a very versatile battery, ideal in lightweight programs and never susceptible to memory effect. Anything above 125 dB may cause discomfort and risk immediate damage for just about any exposure length without protection 140 dB may be the maximum prolonged exposure suggested while putting on hearing protection. Always connect to your website. The outcomes from the caramel treatment aren't permanent they last for approximately 4 days so ought to be reapplied monthly for ongoing benefits. chanel handbags (http://www.hanoiseek.com/) Trendy Nightwear For Sleeping Comfortable In Addition To Searching Sexy One company with many carpet tiles and stair carpets are available by looking at the web site Carpets-direct.

millions
12-16-2013, 20:22
بونص المشاركات وكمان بونص الريفيرال كمان بيوصل عادى جدا من غير اى مشاكل ولو مش عامل ريفيرال خالص برضه مفيش مشكله

aninyahmed
03-03-2014, 20:12
السلام عليكم يا جماعه دا سوء تفاهم اكيد وشكرا لسمارت انه وضح الموضوع
وبقول للاخ صاحب المشكله انه مش من المفروض يروح ينزل المشكله فى منتديات لان المشكله اتحلت بس الناس الا هتقرئ الموضوع بتاعك
هتاخد فكره سيأ عن منتدى الفوركس يعنى انت بتضر بالموقع بسبب سوء تفاهم .

modi
03-03-2014, 20:28
اخى الكريم السلام عليكم يا جماعه دا سوء تفاهم اكيد وشكرا لسمارت انه وضح الموضوع
وبقول للاخ صاحب المشكله انه مش من المفروض يروح ينزل المشكله فى منتديات لان المشكله اتحلت بس الناس الا هتقرئ الموضوع بتاعك
هتاخد فكره سيأ عن منتدى الفوركس يعنى انت بتضر بالموقع بسبب سوء تفاهم والف مبروك للجميع ومشكور اخى

didaaass
03-03-2014, 20:31
السلام عليكم ورحمة الللة وبركاتة
انا لسة موصليش حاجة حتى الان ومعرفش ايمن استلم ولا لاء شهر 6 بس ممكن تكون فى الطريقة على فكرة البونص بتاع شهر 6 ظهر عندى فى البرفايل مظبوط 500 دولار

SAEID MOAWAD
03-03-2014, 20:35
بسم الله الرحمن الرحيم
الف مبروووك لكل اللى كسبوا بونص ا استلموها
وعقبال الجميع يااااااارب
و اتمنى التوفيق
وشكرا

aninyahmed
03-07-2014, 23:32
مبروك لكل الا وصله البونص على حسابه فى انستا فوركس
ولكل الا موصلهمش اكيد فى مشكله وهتتحل انشاء الله قريبا بس انت نزل استفسار عنها
والمسؤل اكيد هيوضحلك الحكايه كلها