PDA

View Full Version : كيف تقوم بمتابعة جديد المواضيع و المشاركات اليومية

مجد الدين
07-03-2015, 15:49
السلام عليكم و رحمة الله و بركاته

مرحبا اعضاء منتدى فوركس العرب الكرام اليوم ساشرح لكم كيف تقومون بالاطلاع على احدث المواضيع و المشاركات الجديدة اليومية
لتكونوا على اطلاع بها و تتفاعلوا معها بمشاركات ايجابية و تكونوا على دراية بالمطالب المقترحة ان وجدت و تعطوا آرائكم فيها او حتى
ان كان هناك اي تساؤلات في الاقسام الاقل زوارا من طرف بعض الاعضاء المبتدئين فلا ضرر من مساعدتهم في مسائلهم و اعطائهم بعض
التي من شانها ان توجههم نحو الطريق الصحيح، ارجو انني لم اطل عليكم كثيرا و الان ناتي الى الشرح :):

طيب اول ما نقوم بفتح المواقع ستكون هذه الواجهة امامنا فنقوم بالضغط على الزر المعلم بالسهم (ما الجديد) :ok:

20477

فتظهر لنا هذه الصفحة و التي يوجد بها كل ما هو جديد في هذا اليوم من مشاركات او مواضيع

20478

و في الختام ارجو انني اقدتكم و لو بشيئ بسيط فكل ما نقدمه في هذا المنتدى لا يقدر بثمن اما ما قدمه لنا
منتدانا العزيز فوركس العرب و بالتوفيق للجميع :respect:

pepobm
07-10-2015, 19:31
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
شكرا ايها العضو الكريم على ما قدمته من معلومات وشرح تفيدنا بها ولكن كان الافضل ارسال رساله على اليميل للى مشارك برايه فى موضوعك زى الفيس كده
التوفيق من عند الله

nizar hidouri
07-10-2015, 20:03
بالفعل اخي الكريم و شكرا و لابد لكل
من يستعمل هذا المنتدى في التعلم او كسب راس مال
ان يفهم محتوى هذا المنتدى و ستغل كل مميزاته

mechanical
07-11-2015, 01:28
السلام عليكم ... شكرا انا الحقيقة كنت لا استخدم الطريقة بتاعتك لاني اول مرة اعرفها ولكن انا كنت ارتب الموضوعات علي حسب الزمن ودة كان بيفي بنفس الغرض
بالتوفيق ان شاء الله في التداول وادارة راس المال

محمد العمر
07-11-2015, 01:31
السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته
اهلا وسهلا بكل الاخوة اعضاء المنتدى الكريم وبعد ، نعم اخي ان مفهوم البيب او النقطة هي اصغر وحدة يتحرك بها السعر صعودا او هبوطا وعلى ضوء ذلك يتم تحديد الارباح او الخسائر ، على العموم انت مشكور جدا على هذا الشرح والتوضيح وبالتوفيق

qqqqqq
07-11-2015, 01:51
السلام عليكم اخي
موضوععععععععععععععع رائعععععععععععععع وشرححححححححححححححح مفهومممممم مشكوررررررر
بالتوفيق انشاء الله

محمد عز الدين عيد خضري
07-11-2015, 05:03
مشكوور جزيلا علي هذه المشاركة الرائعه والافضل من
ممتازة خاصة انك دعمتها بالصور اتمني لك التوفيق وننتظر منك المزيد في الايام المقبلة

sheref elsayed gomaa
07-11-2015, 05:41
السلام عليكم اخى الكريم
اخي الكريم شكرا و لابد لكل
ان يفهم محتوى هذا المنتدى و ستغل كل مميزاته والله الموفق

samieh
07-17-2015, 23:42
شكرا جزيلا يا اخى على المعلومة وانا فعلا كنت محتاج اعرف
المشاركات الجديدة او المواضيع لكن ماكنتش اعرف اجيبها منين

nes_trader
07-22-2015, 11:43
شكرا لك على الافادة هناك الكثير من الاعضاء يعانون في الوصول
الى مواضيعهم و البحث عن اجابات لاسئلتهم تقبل مروري

Wassa04
07-22-2015, 12:26
شرح جمييل و رائع شكرا لك اخي الكريم
على هذا المجهود بالتوفيق لك تقبل مروري

waelmma
07-22-2015, 12:44
ان شاء الله اخى الكريم ده يحصل وربنا يتقبل منك وربنا يرزقنا
جميعا انا وانت وكل الاعضاء الكرام وبارك الله فيك اخى

snnaky
10-10-2015, 20:57
الله هو دة الموضوع اللى حضرتك عاملة عشان احنا نستفيد منة فى الفوركس
الله على الشرح
اية ياعم دة الله يكرمك انت جحاى تشرحلنا 1+1= 2 ينفع كدة
يعنى لو حضرتك معندكش موضوع مفيد فى الفوركس كان ممكن ترد على موضوعات زى حالاتى المهم تعرف ازاى الأعضاء تفهم منك وتستفيد بردودك انما تعمل موضوع عشان يبقى اسمك عامل موضوع وهو مش موضوع اصلا يبقى كدة كلام فارغ

seifhd
10-16-2015, 11:04
الســــــــــــــــــــــ ـلام علـــــيــــــــــــكم و رحمــــــــة الله تعـــالى و بــــركــــاته
أخي الكـــــريــــم بـــــــارك الله فيـــــك و جــــزاك الله كــــل خـــــيـــــر
مــــوضــــوع رائــــــع و قـــــيــــم مـــــشـــــكـــــــــور

abderraouffb
10-16-2015, 11:41
لسلام عليكم الف شكر يا اخي علي هذه المعلومات الرائعه عن الفوركس لاني مبتدا في مجال الفوركس واريد التعلم ولقد علمت من مقالتك المختصره عن الفوركس اشياء لم افهمها ولم اسمع بها من قبل في عالم الفوركس وشكرا لك اخي علي هذا المقال الرائع

ranimdammar
10-21-2015, 06:29
اولا نشكرك على ما تقدمت وتفضلت به ونشكرك على النصيحة..لكن يوجد مشكل في خاصة البحث عن طريق ما هو الجديد
لانه سوف تجد مواضيع هي ربما ليس فيها بونص تكون في قسم لا يعطي بونص لذا لابد ان نعرف الموضوع في اي قسم هو قبل المشاركة من اجل البونص

osama147
10-21-2015, 09:28
تحيـــــة طـــــــيـــبة لــــك ولــــجــميع الاخــــوة فى منتـــــدي فـــوكس عـــــرب وبــــعد
اخي لفتة جيدة من على طريقة معرفة المواضيع الجديد ةالمنتشرة فى المنتدي وهذا شيئ جيد اخي وانشالله نستمر
فى افادة بعضنا البعض فى كل الطرق المتاحرة لديناا وكل الطرق التى تأدي الى فهم المنتدي وفهم الفوركس بشكل عام
ربنــــا يـــرزق كــــل عبـــــاة رزق حـــــلال وتقــــبل مـــشاركـــتي..

aboubakr el ayach
10-23-2015, 14:16
السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته اخي الحبيب اولا وقبل كل شيئ نحن نشكرك كثيرا على هذا الموضوع الرائع والمفيد والمختصر في الحقيقة انا لم اشتكي يوما من مشكلة في تصفح المنتدى فبارك الله في هذه الادارة الموفقة

mida2014
10-23-2015, 14:23
افضل شيء في الفوركس هو تعلم الصبر سواء كانت على الارباح ام الخسائر لان دون الصبر لن تجني اس شيء وسوف تكون خاسر من اول صفقة تقوم بها

firas19
10-23-2015, 16:35
السلام عليكم و رحمة الله تعالى وبركاته
اشكرك اخي الكريم على كل هذا الشرح والمعلومات القيمة و المفيدة
شكرا جزيلا و بارك الله فيك
حظ سعيد للجميع
و السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

mida2014
10-23-2015, 16:48
يكفي فقط ان تتعلم اساسيات وطرق التداول ومعرفة بعض الاسرار في ادارة راس المال بشكل سليم ارجوان اكون افدتك اخي الكريم

zesrt
10-24-2015, 23:55
التداول في أسواق فوركس عملية مربكة. و على الرغم من أن هذه الأسواق ليست معقدة بشكل عام، فإن بالنسبة للمتداول المبتدء، يعد كل شيء جديد و معقد. و من المهم ان يتعلم المتداولون الجدد أفضل استراتيجيات التداول التي من الممكن إستخدامها في الحالات المختلفة لـ أسواق فوركس. فينصح الخبراء في أسواق فوركس المتداولون استخدام استراتيجية تداول معينة

---------- Post added at 09:55 PM ---------- Previous post was at 09:54 PM ----------

التي يقرر المتداول في فوركس إستخدامها، فإن هناك عدد من العناصر التي لا بد أن تتوفر في هذه الاستراتيجيات. بداية، يجب أن تكون كل استراتيجية تداول سهلة الإستخدام و في نفس الوقت سهلة التطبيق و التنفيذ. بالإضافة إلى أن استراتيجة التداول في فوركس يجب ان تكون فعّالة. فإذا ما كانت الاستراتيجية المستعملة توفر للمتداول حماية للأموال بالبحث عن

salak
10-31-2015, 19:25
انا في كل يوم يا اخي اعمل ردود وفي نفس الوقت اتدرب في الديمو على مختلف الاستراتيجيات
بالتالي احس ان وقتي صار ممتلئ وهذا افضل من التسكع في الشوارع بلا اي فائدة مثلا

Abdelhedi
10-31-2015, 19:30
السلام عليكم و رحمة الله و بركاته كيف الحال ارجو ان تنال تعليقاتي اعجابكم و ان يشارك الجميع للاستفادة من بعض و الله مستعان و شكرا :
شكرا لك اخي الحبيب علي هذه النصيحة الجميلة و الله مستعان و السلام عليكم و رحمة الله و بركاته

asxqwzdc6
11-14-2015, 22:58
السلام عليكم مشكور اخي على شرحك لهده النمادج المهمة هناك البعض يشتكون من عدم الخشوع في الصلاة، فما هو العمل الذي يجعل المرء يخشع في صلاته البكاء في بالفيديو الصلاة من ضمن ذكر الله في الخلاءفي التحليل الفني و لكني اجدها صعبة الفهموان شاء الله يستفيد منها جميع الاعضاء واتمنى ان يتفاعلوا مع هذا الموضوع وانا عن نفسى ساتابع الموضوع لاهميته هكدا ولو كان شرحها

marwanadam
11-15-2015, 17:13
نعم اخى ممكن ان تعل كدالك مشكاركة فى الموضوع الدى تريد
وان ياتيك كل جيد فى المووضع الدى تريد وان ياتيك كل جديد حوله
وبتوفيق

dhmo
11-15-2015, 22:21
السلام عليكم و رحمة الله و بركاته كيف الحال ارجو ان تنال تعليقاتي اعجابكم و ان يشارك الجميع للاستفادة من بعض و الله مستعان و شكرا :
شكرا لك اخي الحبيب علي هذه النصيحة الجميلة و الله مستعان و السلام عليكم و رحمة الله و بركاته

اهم نصيحه التركيز على التعلم لان السوق مش محتاج لا كليات ولا حاجه لانه اساسا علم بيعتمد على الخبره في المكسب وكل المعلومات المتاحه دي لمجرد بس
انها تدي الاساسيات الي تساعد في تكوين خبره

luka95
11-15-2015, 22:26
السلام عليكم ورحمة الله
موضوع جيد اخي الكريم ومعلومات مفيدة وقيمة ارجو من الاخوة الاعضاء في المنتدى الاستفادة منها مشكور على
هذا الطرح
وبالتوفيق لك انشاء الله

rifi
11-15-2015, 22:41
شكرا لك عن طرحك هدا الموضوع
أشكرك عن تقديم لنا هده الإستفسار بكيفيت التعامل مع منصة المنتدى ؛ بصراح لم يكن لدي علم كيفيت التعامل بها ؛ بفضلك الآن حصلت عن خبرة التعامل في المنتدى

alaa1
11-15-2015, 22:46
هلا
انا اقوم بمتابعة جديد المواضيع و المشاركات اليومية عن طريق تصفح اخبار وجديد المنتدى الرائع الذى اعمل به

ashraf mamdouh
11-15-2015, 22:50
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
أخى الكريم مشكور على هذا الموضوع حقيقة ان استفدت كثيبرا لانى اجد اننى اقوم بالرد على موضوعات مكرر وسابقة وكنت فى حاجة لمثل هذا الموضوع
جزاك الله خيرا

asxqwzdc6
11-15-2015, 22:50
السلام عليكم اخي العزيان الاضمن تحويل الاموال على البنك لكى تتاجر وانت عارف انك تتاجر فقط بالبونص لان عدم الطمع و الالتزام باهداف الاستراتيجية التي تتداولذلكواجهت من خلالهالموقف ا دون الحاجة الي السحب الوقتي لقيمة الارباح ؟فاعتقد انه من غير المعقول انه انك اذا حققت اي مبلغ ربح من كل صفقة و حتي ان كان المبلغ صغيرا ان تبادر المتاجره بالارباح غالبا بتقابل الخساره وانا نفسى

asxqwzdcefv1
11-18-2015, 16:41
اخى الفاضل تحياتىأي تراجع نشهده على اليورو خلال الأسابيع القادمة سوف يكون فرصة للشراء. لا أتوقع بأن ينفجر اليورو إلى الأعلى، و لكني أننا أستطيع بالتأطالما كيدبقينا أن أرى بأن سوف يكون مستهدفاً خلال الأسابيع القادمة. لهذا السبب، سوف أقوم بالشراء على هذا الزوج في كل مرة تظهر تراجعته أي إشارات للدعم على الرسم البياني بأربع ساعات أو أعلى من ذلك.

razgallah
11-19-2015, 06:19
و الصلاة و السلام على خير خلق الله سيدنا محمد و على اله و صحبه و سلم
فكرة رائع لابقائنا على كل جديد
تقبل مروري بمزيد من تمنياتي لك بالنجاح و التوفيق

asxqwzdcefv1
11-21-2015, 15:55
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته أخى الكريم مشكور على هذا الموضوع لقد اعجبني موضوعك كثيرا فهو منظم و منسق كثيرا و مليء بالمعلومات الرائعة عن مجال رائع جدا الا و هو الادوات المشتقة في الفوركس ولكن اتمنى ان تعيد شرح الموضوع باستفاضة اخي الحبيب شكرا لك على هذه المواضيع المهمة فاأكثر من ذلك لانى لم أفهم حقيقة الموضوع جزاك الله كل خير بالتوفيق ان شاء الله

مريم ميري
11-25-2015, 14:39
السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته بارك الله فيك اخي نحن فعلا نحتاج الى تقاسم المعرف لنتقدم في الفوركس
وفي الاخير اتمنى للجميع ان يتوفق في تجارة الفوركس وشكرا لاعضاء المنتدى العربي

engaym
11-25-2015, 15:01
السلام عليكم اخى شكرا لك على هذا الموضوع المهم فى الفوركس ونتمنى ان تزودنا دائما بالمواضيع الجديد ة التى
تفيد الجميع فى الفوركس ونتمنى التوفيق للجميع فى الفوركس

labsir
11-25-2015, 15:10
والله يا اخي الكريم يكفي فقط ان تتعلم اساسيات وطرق التداول ومعرفة بعض الاسرار في ادارة راس المال بشكل سليم
والله الموفق والمعين

asx1
11-29-2015, 00:57
اخى العزيز انا انه من الافض فكرة انا برده امتنعت عن المنتدى لمد السلام عليكم اخي العزيزوالمهم التعليم اولا والفوركس سينتظرك الى ان تنتهى من والحمد لله الهندسةامتحكليمن ة اناتكا لسلامانا انك خلصتالفاضل ثانوية عاما لشهرين اللى فاتوك دولة على خير وان شاء الله تقدر تحقق النجاح الباهر فى كلية تاطب البيطرى وعلىة شهرين او اقل قليلا لانى كنت مشغول بامتحانات السنة النهائية

houssemmidou4
12-07-2015, 00:41
مشكوور على الموضوع الرائع فعلا يجب على كل عضو في المنتدى متابعة جديدي المواضيع
و المشاركات حتى يكون على اطلاع بجديد المنتدى من قوانين اشرافية و معلومات عن التداول

neverlityougo3
12-13-2015, 17:12
اخى العزيز انا انه من الافض فكرة انا برده امتنعت عن المنتدى لمد السلام عليكم اخي العزيزوالمهم التعليم اولا والفوركس سينتظرك الى ان تنتهى من والحمد لله الهندسةامتحكليمن ة اناتكا لسلامانا انك خلصتالفاضل ثانوية عاما لشهرين اللى فاتوك دولة على خير وان شاء الله تقدر تحقق النجاح الباهر فى كلية تاطب البيطرى وعلىة شهرين او اقل قليلا لانى كنت مشغول بامتحانات السنة النهائية

adamarwan
12-13-2015, 17:26
مكشور اخى الكريم الكتير من الاخرىو يريد ان يعرف ما الجيد فى المنتدى
لدى بهدا الموضوع سيستفدو من الجديد فى المنتدى
وحظ سعيد

الاصيل
12-13-2015, 17:38
وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته
شكرا لك على هذه المشاركة وفعلا هذا الموضوع كنا نبحث عنه كثير فى محاولة معرفة اخر المشاركات التى تمت فى الموقع
سنجرب ما طرحت وتمنياتى لك بالتوفيق
تقبل مرورى

Maam
12-13-2015, 21:15
السلام عليكم
الف شكر ياباشا على الموضوع الجامد ده والمعلومات المفيده اللى استفدت منها بصراحه كمبتدئ
بالتوفيق وربنا يكرمك ويرزقنا بالحلال يارب

---------- Post added at 06:15 PM ---------- Previous post was at 06:08 PM ----------

السلام عليكم

الف شكر يا باشا على الموضوع الحلو ده انا مبتدئ واستفدت منه بصراحه بارك الله فيك
بالتوفيق وتقبل مرورى

mohamedsaleem
12-13-2015, 23:43
بـــــســـــم الله الرحمن الرحيم
شكرا لك يا أخي الكريم على هدا الموضوع الممتاز والشرح الدقيق و القيم وجزاك الله كل خير وبارك الله فيك
بالــــتـــوفــــيــــق...

عاشق الفوركس
12-22-2015, 01:28
اخـــــي الكـريــــم،،،،مشكور عل الموضوع وعلى الطرح ، فعلا لم يكن على علم بها من قبل مثل هده الطريقة ، بالتوفيق ، لك، ولجيمع الاعضاء، المبتديين ، ان شاء الله

majdifdf1
12-22-2015, 11:32
اشكرك اخي العزيز على شرحك وافادتك لنا , ومما لا شك فيه ان هذا المنتدى دائما ما يكون مواكبا لكل ما هو جديد وفعال ويفيد كافة الاعضاء , وكذلك ايضا المواضيع الشاملة والشروحات والتقارير التي نتزود بها لزيادة معلوماتنا وخبرتنا في هذا المحال .
تحياتي لك ولجميع الاعضاء ولادارة المنتدى .

Zezobebo3
01-25-2016, 05:35
شكرا ايها العضو الكريم على ما قدمته من معلومات وشرح تفيدنا بها ولكن كان الافضل ارسال رساله على اليميل للى مشارك برايه فى موضوعك زى الفيس كده
التوفيق من عند الله.
......................................

aissahd
01-25-2016, 13:19

بارك الله فيك اخي على هدا الموضوع الجميل و ربي يجعلو في ميزان حسناتك

لله يهدينا و يهدي جميع المسلمين جزاك الله خيرا وبارك فيك

hossam122
01-25-2016, 14:58
يوجد مواضيع كثيرة فى المنتدى وكثرة المواضيع التى ليس لها فائدة أصبحت كثيرة وهناك مواضيع مفيدة جدا ولكنها تتوه وسط المواضيع الاخرى

abdallah201227
01-29-2016, 01:45
السلام عليكم ورحمة الله تعالي وبركاته أخى الكريم فعلا عندك حق موضوع رائع وبارك الله فيك وفي اعضاء المنتدي جميعا ..

zineb01
01-29-2016, 01:47
السلام عليكم و رحمة الله و بركاته كيف الحال ارجو ان تنال تعليقاتي اعجابكم و ان يشارك الجميع للاستفادة من بعض و الله مستعان و شكرا

latraaa
01-29-2016, 13:41
مشكور اخي الكريم على الموضوع و على الطرح القيم و على المعومة القيمة و هي أداة قيمة تقدم الكثير إ نشاء الله، انا شخصيا لم أكن أعرفها و بفضلك سوف أجربها إن شاء الله، مشكور أخي الكريم و بالتوفيق لك و للجميع إن اش الله

alizert2015
01-29-2016, 14:09
السلام عليكم و رحمة الله تعالى و بركته
مشكووورين الاعظاء الدين تفاعلو مع الموضوع ده
تقبلوا مروري مع خالص تحياتي و تمنياتي بالنجاح لكل الاعضاء انشاء الله

jooebouguezzi
01-29-2016, 14:23
بسم اللله الرحمان الرحيم
اود شكرك اخي الكريم على هذا الموضوع القيمو اود من الاخوان اصحاب الخبرة مساعدتنا نحن المبتدئين حتى نصبح مثلهم,,'

heroo252
01-29-2016, 15:30
اى موضوع او مشاركه فى المنتدى جديده انا مشش علقت عالموضوع
ومفيش سهم اخضر بجانبه بدخل اعلق وواقول رايى بكل صراحه
يمكن افيد واستفيد

csebai12
01-29-2016, 18:04
السلام عليكم و رحمة الله تعالى و بركاته مشكور اخي على الموضوع
من الجيد ان نقوم بالتعرف على اساسيات المنتدى و انا عن نفسي افضل تصفح الموقع حسب الاقسام

yahiahd
01-29-2016, 20:22
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته اخى الكريم
اشكرك علي هذا الموضوع الشيق اتمني لك التوفيق
جزاك الله كل خير و تقبل مروري

forexdz
01-29-2016, 21:08
بالفعل شرحك قيم لانك ارشدتنا بالصور كي نفهم ونربح الوقت
واي موضوع ينشر فهو فائدة للكل ان شاء الله ولا نتعب في البحث عنه
شكرا لك وتبل مروري وننتظرك في مواضيع شرحها صور ان شاء الله

mahmoud massry
01-30-2016, 06:05
اشكرك جدا على المعلومه دى انا فعلا اول مره اعرفها ودى ميزه انك تقرا المواضيع اولا قبل الردود يعنى بونص ومعلومات فى نفس الوقت

محمد صلاح
01-30-2016, 09:13
مشكور اخى العزيز فعلا فكرة جيدة ان الواحد يقدر من خلالها متابعة كل ما هو جيد فى المنتدى بدل البحث لان قعلا فى مواضيع قديمة كتير بتيجى فى البداية

forez
02-18-2016, 12:22
بســـــم الله الرحمـــــان الرحيـــــم ............
الســـلام عليكــم و رحمــة الله و بركاتـــه .............
من يستعمل هذا المنتدى في التعلم او كسب راس مال ان يفهم محتوى هذا المنتدى و ستغل كل مميزاته ..........

ahmed humedat
02-18-2016, 13:05
التوفيق من عند الله

karem ghanm
02-18-2016, 13:30
بسم الله الرحمن الرحيم
السلام عليكم اولا

شرحك رائع جدا
واتمني المزيد من شروحاتك
شرحك مبسط وسهل ويصل للب الموضوع بسرعه

ahmadhamad
02-18-2016, 13:30
شكرا جزيلا لك على هاذا الشرح المميز الذي سيفيد الكثير من المبتئين وبالتوفيق للجميع في امان الله

belal control
02-18-2016, 14:17
بسم الله الرحمن الرحيم
اهلا وسهلا بكل الاخوة اعضاء المنتدى الكريم وبعد ، نعم اخي ان مفهوم البيب او النقطة هي اصغر وحدة يتحرك بها السعر صعودا او هبوطا وعلى ضوء ذلك يتم تحديد الارباح او الخسائر ، على العموم انت مشكور جدا على هذا الشرح والتوضيح وبالتوفيق

---------- Post added at 11:17 AM ---------- Previous post was at 10:38 AM ----------

بسم الله الرحمن الرحيم
اخي الكريم شكرا و لابد لكل
ان يفهم محتوى هذا المنتدى و ستغل كل مميزاته والله الموفق
تقبل مرورى

mido elshabrawy
02-18-2016, 14:21
السلام عليكم و رحمه الله وبركاته
مشكور اخي الفاضل علي موضوعك كيف تقوم بمتاعبه ما هو جديد في الموضع
و بالفعل انا قوم بهذا الامر بالغضط علي ايقونه ما الجديد فيظهر لي جديد المواضيع في المنتدي و اقرب المواضيع التي تم وضع ردزد علها
تقبل مروريو بالتوفيق للجميع ان شاء الله

latraaa
02-18-2016, 20:07
مشكور أخي الكريم على الموضوع و على الطرح و على الرأي و على الشرح القيم الدي قدمته و الدي اتمنى من الإخوة الكرام العمل على التعلم منه إن شاء الله، كما أتمنى ان نراك في المستقبل لاقريب تحقق الكثير إن شاء الله

never100
02-19-2016, 19:51
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته أخى الكريم مشكور على هذا الموضوع لقد اعجبني موضوعك كثيرا فهو منظم و منسق كثيرا و مليء بالمعلومات الرائعة عن مجال رائع جدا الا و هوالمشتقة في الفوركس ولكن اتمنى ان تعيد شرح الموضوع باستفاضة اخي الحبيب شكرا لك على هذه المواضيع المهمة فاأكثر من ذلك لانى لم أفهم حقيقة الموضوع جزاك الله كل خير بالتوفيق ان شاء الله

mohammed control
02-19-2016, 20:30
شكرا جزيلا يا اخى على المعلومة وانا فعلا كنت محتاج اعرف
المشاركات الجديدة او المواضيع لكن ماكنتش اعرف اجيبها منين

never101
02-20-2016, 21:19
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته أخى الكريم مشكور على هذا الموضوع لقد اعجبني موضوعك كثيرا فهو منظم و منسق كثيرا و مليء بالمعلومات الرائعة عن مجال رائع جدا الا و هوالمشتقة في الفوركس ولكن اتمنى ان تعيد شرح الموضوع باستفاضة اخي الحبيب شكرا لك على هذه المواضيع المهمة فاأكثر من ذلك لانى لم أفهم حقيقة الموضوع جزاك الله كل خير بالتوفيق ان شاء الله

nuclear2010
02-20-2016, 22:14
السلام عليكم جميعا
نعم اخى ممكن ان تعل كدالك مشكاركة فى الموضوع الدى تريد
وان ياتيك كل جيد فى المووضع الدى تريد وان ياتيك كل جديد حوله
وبتوفيق
تقبل مرورى

forez
03-15-2016, 11:34
من يستعمل هذا المنتدى في التعلم او كسب راس مال ان يفهم محتوى هذا المنتدى و ستغل كل مميزاته ..........

akram mohamed obaid
03-15-2016, 19:59
شكرا جزيلا لك على هذه المعلومه التي افادتني كثيرا لانني اعاني من مواضيع قديمه جدا حتى لاينفع ان اجيب عليها بارك الله فيك على هذه المعلومه الرائعه والمميزه لاكتشاف المواضيع الجديده والحديثه التي تنشر في المنتدى

alialkhbeer
03-15-2016, 20:09
بسم الله الرحمن الرحيم
اخي الكريم شرفني المرور علي موضوعك المفيد
واصل ابداعك واتحفنا بكل ما هو جديد و شكراً جزيلاً لك علي كل ما تقدمه لاخوانك
تمنياتي لك بالتوفيق والسداد وخالص التحية

Mohamed Ahmed Metawea
03-15-2016, 20:21
اود في البدايه ان اشكرك علي موضوعك القيم ولكن الشرح قد لا يكون مفيد للاعضاء الجدد ولذلك
اقترح ان تتجه الي عمل فيديو لذلك
وفي النهايه احب ان اقول لك جعله الله في ميزان حسناتك
وشكرا

mchairi
03-15-2016, 20:33
شكرا اخي العزيز بارك الله فيك

hossam elsayed
03-15-2016, 20:51
السلام عليكم ورحمه الله و بركاته شكرا اخى على هذه الاضاهف الجييده
فكنت ابحث كثيرا عن طريقه اعرف بها كيف اعلم ديد المواضيع و كيف استفيد من المشاركات

Mohamed Ahmed Metawea
03-15-2016, 21:02
اهلا وسهلا بالاخوة الاعضاء اود ان اشكرك علي هذا الموضوع القيم
واتمني لكم افاده جيده من الموضوع
وشكرا

ملاك الروح
03-15-2016, 22:25
السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته اشكرك موضوع قيم حيث يمكن المتابعه من خلال النقر على ما هو الجديد من خلال القائمة الرئيسية بالمنتدى
اتمنى لك التوفيق

hilali2010
03-15-2016, 22:50
شكرا لك على المجهود الطيب أخي الكريم
و كنا نحتاج لهذا فالكثير من الاعضاء قد لا يعلمون بهذا فيقومون بوضع عدة ردود في موصوع واحد
دام لك التألق
وواصل مجهوداتك و بالتوفيق

asmaa mahmod
03-15-2016, 22:54
انا بتابع المشاركات الجديده والموضوعات الجديده القيمه التىتكون لها هدف اما المواضيع التى لا قيمه لها مابضيعش فيها وقت

QQahmedQQss
03-15-2016, 23:08
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته شكرا لك اخى الكريم ع
شرحك الوافى الجميل وخاصه لاحتوائه ع صور توضيحيه لشرحك

neverlit3
03-16-2016, 23:11

mouad bassim
03-17-2016, 01:23
السلام عليكم
مشكور اخي على شرحك المميز لحجم الانفاق
لقد افادنا موضوعك كثيرا بهدا الخصوص و اتمنى
ان تفيدنا بجديدك دائما في المنتدى اخي الفاضل
تحياتي سلام.

mohamed naga
03-20-2016, 08:24
السلام عليكم ... شكرا علي الموضوع المفيد نتمني منك الشغل الجميل والموضوعات المفيدة للناس اللي ف المنتدي
اتمني ليك التوفيق ان شاء

forez
03-20-2016, 11:55

aissahd
03-20-2016, 14:39

بارك الله فيك اخي على هدا الموضوع الجميل و ربي يجعلو في ميزان حسناتك

لله يهدينا و يهدي جميع المسلمين جزاك الله خيرا وبارك فيك

abdelmadjid41
03-20-2016, 15:10
السلام عليكم ورحمة الله تعالى و بركاته والصلاة والسلام على محمد عليه الصلاة والسلام اخي الكريم شكرا على افادتنا ودعمها بالصور وشكرا

ahmadinho100
03-20-2016, 15:40
السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته موضوع جميل جدا يا اي و مفيد للاعضاء الجديد في المنتدى شكرا لك و اتمنى ان تستمر بمتل هاده المواضيع

big.pharaoh
03-20-2016, 16:54
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته.... مشكور يا غالي على المعلومات القيمه دى وننتظر جديدك ان شاء الله تحياتي ليك

عبد الرحيم رافا
03-20-2016, 17:02
السلام عليكم ورحمة الله و بركاته
اصبحنا واصبح الملك لله والحمد لله لا شريك له واليه النشور مرحبا بكم في المنتدى الرائع
كل شيء تجده في الصفحات الاولى ان شاء الله

mohamedforex4
03-21-2016, 02:32
حضرتك انك تشارك وكيفيبه المشاركه بشكل عام في المنتدي فده سل جدا وفعلا زب ما حضرتك شرحت فانا
احييك واشكرك علي ذلك لان في فعلا ناس مبتدا معانا في المنتدي ولسه خبرتهم قليله . :) وشكرااا :)

abdo mk
03-21-2016, 03:13
شكرا جزيلا يا اخى على المعلومة اتمني لك التوفيق وننتظر منك المزيد في الايام المقبلة

عيسى
03-21-2016, 12:33
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته اخى الكريم
اشكرك علي هذا الموضوع الشيق اتمني لك التوفيق
جزاك الله كل خير و تقبل مروري

newlookmostafa
03-21-2016, 14:41
مشاركة جيدة استفدت منها ومن ردود الاعضاء على هذه المشاركة
تقبل مرورورورى
تحيااااااتى

mhamadfor
03-25-2016, 22:22
لسلام عليكم الف شكر يا اخي علي هذه المعلومات الرائعه عن الفوركس لاني مبتدا في مجال الفوركس واريد التعلم ولقد علمت من مقالتك المختصره عن الفوركس اشياء لم افهمها ولم اسمع بها من قبل في عالم الفوركس وشكرا لك اخي علي هذا المقال الرائع

ali20
03-26-2016, 01:23
فكرة كويسة جدا لك تاجر فى الفوركس سوف يحصل على كيفية البدء فى الحصول على معلوما ت فى السوق
كل وقت اكيد سوف نصحل على افض خبرة وبكدة سوف نتعلم الفوركس فى وقت قصير جدا

helmi nsir
03-26-2016, 06:17
شكرا لك اخي الحبيب علي هذه النصيحة الجميلة و الله مستعان
ارجو من الاخوة الاعضاء في المنتدى الاستفادة منها مشكور على هذا الطرح

مبتدئ و لكن...
03-26-2016, 23:28
كلامك سليم لانه على حسب الطريقه التى تتبعها تتساوى مخاوفك ..بمعنى لو انت استراتيجيتك لا تضمنها بنسبه كبيره ستكتفى ببعض المكسب على عكس

الاستراتيجيه المضمونه ستجعلك واثق من وصول هدفك كامل بدون اى مخاوف ...وعامه عندما تجد ان السوق تذبذب فجأه على عكس توقعاتك يمكنك الاكتفاء بما ربحته

تحيتى

عبد الرحيم رافا
03-27-2016, 18:22
اهلا و سهلا و مرحبا بجميع الاعضاء الكرام ان شاء الله الكل بخير و بصحة و عافية
ما شاء الله عليك و على شرحك بارك الله فيك يا خي

karbon
03-27-2016, 18:23
نورت اخى الكريم المنتدى
موضوع اقتصادي هام
وجزاك الله خيرا على هذا الطرح والمعلومات

mhmd.hmdy
03-27-2016, 18:30
انا بدخل عالمنتدى كل يوم اعلق على كل المواضيع الجديده
او الجديده بالنسبالى ومشفتهاش قبل كده
حتى لو كاانت قديمه فى المنتدى يعنى من فتره

ابوفؤاد
03-27-2016, 19:05
المشكله ان كل المشاركات مكتوبه و لكن التى بالبونص و التى بدون بونص الا اذا كنت تحفط اسماء الاقسام
و لكن الاسهل ان ترد عللى التى ينتج لك البرنامج على المنتدى و بالصفحات الاولى و كذلك اسرع

neverlit4
03-28-2016, 16:46

ynwa1892
03-29-2016, 03:05
السلام اخي
شكرا على الموضوع الرائع الذي يحتاجه الكثيرون من المبتدئين على هذا المنتدى ارجو من الادارة ان تثبته
وفقك الله

badr el asri
03-29-2016, 03:05
موضوع مميز ويستحق الثناء بشكل عام بكل جزئياتة وتعريفاتة ومصطلحاتة
لما بة من معلومات جيدة لكل شخص يسعى لتعلم الفوركس
ونرجو ان تواصل على هذا المنوال فى تقديم المواضيع التى تساعد كل المبتدأين
نتمنى أن نرى المزيد من هذه الأبداعات

forez
04-17-2016, 11:41

HaMaDa99
04-17-2016, 11:42
سبحان الله وبحمده عدد خلقه ورضا نفسه وزنة عرشه ومداد كلماته . اللهم اغفر للمسلمين والمسلمات والمؤمنين والمؤمنات الاحياء منهم والاموات
موضوع رائع وجميل وننتظر المزيد .......

FOREX7
04-17-2016, 13:44
بارك الله فيك علـى هذه المؤشرات القيمة وعلى هذا الطـرح الممـيز
لـك مـني أجمـل التحـيات ودمـت فـي أمـان الله وحفـظه
تحيـاتي الحـارة

zead ahmad
04-17-2016, 14:12
ان كنت تريد متابعة المواضيع والردود والمشاركات فى النتدى يجب ان تبحث عن منتديات جيدة ومفهومة والكل يعرف ان المشاركات الهادفة تكون مفيدة لكل الاعضاء واحب فعل هذا

snapping
04-17-2016, 14:18
مشكوور جزيلا علي هذه المشاركة الرائعه والافضل من
ممتازة خاصة انك دعمتها بالصور اتمني لك التوفيق وننتظر منك المزيد في الايام المقبلة

latraaa
04-17-2016, 14:29
مشكور اخي الكريم على الموضوع و على الراي و على الطرح القيم و أتمنى أن نراك تحقق الكثير إنشاء الله من الناتئج المفيدة و القيمة إن شاء الله، كما أتمنى أن نراك تحقق الكثير إن شاء الله في المستقبل القريب، بالتفويق

nasseralkhbeer
04-17-2016, 14:35
السلام عليكم
نعم اخي الفوركس بحر كامل من العلم
كل يوم تكتشف منه اشياء جديدية حتما ستفيدك
مشكوور على الموضوع
تقبل مروري

jaouad ouaiss
04-17-2016, 14:41
جزاك الله خيرا حقا معلومة جد مفيدة لاجاد المواظع الجديدة التي لطالما نبحت عنها لكي نجدد بها معارفنا ارجو منك اخي ان تواصل طرح المزيد من مثل هده المواظع

nasseralkhbeer
04-17-2016, 14:42
السلام عليكم
~~~~~~
نعم اخي الفوركس بحر كامل من العلم
كل يوم تكتشف منه اشياء جديدية حتما ستفيدك
مشكوور على الموضوع
تقبل مروري

younes-dz
04-17-2016, 15:08
فعلا هناك مشكلة في ترتيب الموضيع الجديدة والمشاركات الاحديثة واظن انك شرحت بطريقة سهلة
يمكن للجميع استيعابها جزاك الله كل خير اخي على شرحك

samir011
04-17-2016, 15:09
السلام عليكم اخى الكريم اخى الحبيب شكراً لك على هذه النصائح ولاكن اخى الحبيب لابد من العمل والاجتهاد فى الدرود والمشاركات فى المنتدى حتى تستفيد وتفيد الاعضاء

mama de
04-17-2016, 15:12
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته اخوانى فى المنتدى شكرا لك اخى الفاضل على هذه الطريقه فلم اكن اعلمها من قبل لانى جديد فى الفوركس والله الموفق للجمع

mohamedforex4
04-17-2016, 22:09
شكرا لك على الافادة هناك الكثير من الاعضاء يعانون في الوصول
الى مواضيعهم و البحث عن اجابات لاسئلتهم تقبل مروري وشكرا لك .

نادر صباح الدين
04-17-2016, 22:11
مشكور صديقنا الفاضل على هذه المشاركة، بالفعل يلاحظ الأعضاء كل يوم مشاركات جديدة في المنتدى حول موضوعات الفوركس، ويلاحظ أن بعض هذه لموضوعات تتصف بالجدية فعلا، بينما يتصف بعضها الآخر بالتكرار، نتمى للجميع مشاركات مثمرة، وتداولا ناجحا بإذن الله تعالى، وما التوفيق إلا بالله.

احمد عبد الباسط
04-28-2016, 19:17
ممتاز اخى الكريم انت فعلا افدت
شكرا على توصيلك المعلومة بطريقة اكثر من رائعة
تقبل تحياتى وانتظر منك مواضيع جديدة مفيدة
بالتوفيق اخى

akram bahnsawi
05-28-2016, 10:19
الشكر الخالص لجميع اخواتنا فى هذا المنتدى على هذة المعلومات الهامة و التى تساعد بشكل اساسى المتداولين الجدد و توفر لهم الوقت و المجهود و نتمنى المزيد و لكم خالص الشكر

MOHAMED2701
06-21-2016, 03:07
بسم الله الرحمان الرحيم

شكرا لك اخى الكريبم علا الموضوع القيم و الدي امدنا بكثير من المعلومات القيمة
والله الموفق والمستعان لى ولكم جمي

رشا محمد الهوارى
06-23-2016, 14:10
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته...
مشكور اخى الكريم على هذه المشاركة الفعالة والرائعة ونتمنى المزيد من المشاركات المميزة دمتم موفقين
تقبل مرورى

eyad ghanem
06-27-2016, 02:47
السلام عليكم ورحمة الله
شكرا انا الحقيقة كنت لا استخدم الطريقة بتاعتك لاني اول مرة اعرفها ولكن انا كنت ارتب الموضوعات علي حسب الزمن ودة كان بيفي بنفس الغرض
بالتوفيق ان شاء الله في التداول وشكرا

شبه منحرف
06-27-2016, 08:18
احييك اخى الفاضل على هذا الموضوع وبصراحه استفدت منه كثيرا فى معرفة الجديد فى المنتدى من مواضيع او مشاركات اولا بأول

nonam
07-04-2016, 15:41
السلام عليكم ....
بالتوفيق ان شاء الله في التداول من الممكن ان تجد ما الجديد في المنتدي في الاول وكمان ممكن تتعامل مع التداول والمنتدي والموضوعات الهامة من خلال الترتيب للموضوعات اللي في المنتدي

lebouziramzinio
07-10-2016, 02:52
السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة بعد بسم الله الرحمن الرحيم أما بعد اخي الفاضل شكرا لك على الافادة هناك الكثير من الاعضاء يعانون في الوصول

bahoma310
07-10-2016, 07:39
السلام عليكم و رحمة الله تعالى و بركاته
نحن نريد المواضيع الجديدة و ليست التي فيها اخر مشاركة
تقبلوا مروري مع خالص تحياتي و تمنياتي بالنجاح لكل الاعضاء...

algoddam
07-13-2016, 17:03
شكرا على عرضك الطريقة في ايجاد المشاركات الجديدة لكن ثمت مشكلة في المواضيع احيانا المنتدى
يجلبلك كل المواضيع الجديد لكن لا تعرف من المواضيع التي في قسم فيها البونص و قد ترد على موضوع لا تستفيد منه من البونص

Bilel daraji
07-31-2016, 18:00
السلام عليكم ورحمة الله
بارك الله فيك على هذه المعلومات المهمة و هذا الموضوغدع البسيط اىذي قد يفيد الكثرديرين للوصول الى اهر مشاركاتهم
اتمنى الافادة للجميع
تقبل مروري

aklm14
07-31-2016, 18:05
اصبحنا واصبح الملك لله والحمد لله لا شريك له واليه النشور مرحبا بكم في المنتدى الرائع
كل شيء تجده في الصفحات الاولى ان شاء الله

reyad george
07-31-2016, 18:23
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته من يستعمل هذا المنتدى في التعلم او كسب الصفقات له قسم تعليمى رائع و المنتدى مواضيعه رائعه ايضا بالتوفيق للجميع ان شاء الله

doaa sary
08-04-2016, 22:08
اخيرا موضوع جديد
كمان فى استفادة
ومعلومة جديده عليا
فعلا بفضل ادور ع مواضيع جددة
ومش بلاقى
مشكور اخى الكريم

Khodz20
08-06-2016, 17:55
سلام عليكم ورحمة الله وبركاته
يكفي فقط ان تتعلم اساسيات وطرق التداول ومعرفة بعض الاسرار في ادارة راس المال بشكل سليم
اتمنى انني افدتك اخي الكريم بما اعرف
وسلام عليكم

analyst
08-06-2016, 18:40
مشكور اخي الكريم على الموضوع وعلى الطريقة الجميلة من اجل التعرف على كل المواضيع والردود الجديدة بالموقع حقيقة انا لم انتبه من قبل لهذه الخاصية الجميلة في المنتدى

khalid3zzet
08-06-2016, 19:03
شكرا علي المعلومه وخاصه للمبتدئين
ولكن اعتقد هذا الموضوع في القسم التعليمي

mohamed shabana 26
08-06-2016, 19:16
شكراً جزيلاً اخى الكريم
على تلك المعلومات الرائعه وعلى مجهودك الممتاز
اتمنى التوفيق لك فى قادم الموضوعات ... شكراً على المشاركه
تقبل مروري

ashmawey
05-25-2017, 18:55
معلومات مفيدة لزائري واعضاء منتدى فوركس العرب المبتدئين لمعرفة كيفية التعامل مع الوظائف و الاقسام المختلفة للموقع

cladiator2007
05-27-2017, 12:25
السلام عليكم و رحمة الله تعالى و بركاته .
اشكرك اخي لطرحك هاته النقطة و الموضوع الهام . لقد استفدت كثيرا لا سيما مع تفاعل الاخوة الايجابي .
تقبل مروري و تحياتي
بالتوفيق للجميع

fathi22
05-27-2017, 13:29
السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته اخي الفاضل
مشكور على هذه المشاركة الرائعة والمفيدة لجميع اعضاء المنتدى فبهذه الطريقة سيمكننا التفاعل مع المواضيع الجديدة

mohamed ashmawey
05-27-2017, 14:34
التداول في أسواق فوركس عملية مربكة. و على الرغم من أن هذه الأسواق ليست معقدة بشكل عام، فإن بالنسبة للمتداول المبتدء، يعد كل شيء جديد و معقد. و من المهم ان يتعلم المتداولون الجدد أفضل استراتيجيات التداول التي من الممكن إستخدامها في الحالات المختلفة لـ أسواق فوركس
فينصح الخبراء في أسواق فوركس المتداولون استخدام استراتيجية تداول معينة
بالتوفيق للجميع

yousee
05-27-2017, 14:43
تقوم بمتابعة جديد المواضيع من خلال المنتدى فالمواضيع الاتي تجدها في التصنيف الأول في المنتدى فتلك هي المواضع التي كتبت حديتا

mid0killer
05-27-2017, 15:04
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته ورمضان كريم عليكم
اخي الفاضل بارك الله فيك على الشرح الممتاز اتابع المشاركات الجديده من خلال الردود يعني لو لاقيت الردود كتيره على موضوع ما بحب ادخل اشوف الموضوع دا بيتكلم عن ايه او عادي من غير اي حاجا وبالتوفيق

Abu_Yassin
05-27-2017, 15:33
وعليكم السلام وؤرحمة الله وبلاكاتة

مشكور على التوضيح أخى الكريم أنا شخصيا لم أكن أعرف هذة الطريقة

عبد الرحيم رافا
05-27-2017, 18:30
السلام عليكم ورحمة الله
بكل بساطة اخي لا تتسنى منهم ان يرسلوهم لك على الايميل لا بل يجب الدخول الى المنتدى في كل يوم و تراقب الجديد

drahmedmagdy2
05-27-2017, 18:40
بسم الله الرحمن الرحيم وبه نستعين
اللهم صلى على محمد صلى الله عليه وسلم
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته انا ارى فى هذه النقطة التى هى من اهم نقاط الفوركس التى تستحق النقاش ان طبعا مشكوور جزيلا علي هذه المشاركة الرائعه والافضل من ممتازة خاصة انك دعمتها بالصور اتمني لك التوفيق وننتظر منك المزيد في الايام المقبلة كما ان و لابد لكل من يستعمل هذا المنتدى في التعلم او كسب راس مال ان يفهم محتوى هذا المنتدى و ستغل كل مميزاته تقبل مرورى ... بارك الله فيك اخى وجزاك الله خيرا .... بالتوفيق لك ولكل اعضاء منتدانا الكريم

michael1
05-27-2017, 21:07
وعليكم السلام ورحمه الله وبركاته
انا اعتقد فعلا ان المتابعه فى المنتدى هنا
تفيدنا كثيرا على التعلم من هذه الشروحات المهمة جداالتى
نتعلم منها الكثيؤر على التداول فى الفوركس والاسواق

hooda
07-10-2017, 04:35
بسم الله الرحمن الرحيم
مشكور جدآ اخي العزيز على هذا الطرح المهم جدا والمفيد جدا انا شخصيا استفدت منه كتير بالتوفيق للجميع في منتدا الفوركس. تقبل مروري

waelmma
07-10-2017, 05:02
:)):p:p تمام اخى الفاضل بارك الله فيك والحقيقة ان القائمين على المنتدى بيبزلوا مجهود كبير جدا
ربنا يبارك فيهم ويرزقهم على قد مجهودهم ان شاء اللله :)):p

mohamedgharieb
07-10-2017, 05:32
اخي الفاضل
هذه المعلومات لم اكن اعرفها من قبل افدتني كثيرا بارك الله فيك
تقبل مروري

---------- Post added at 04:32 AM ---------- Previous post was at 04:32 AM ----------

اخي الفاضل
هذه المعلومات لم اكن اعرفها من قبل افدتني كثيرا بارك الله فيك والله الموفق
تقبل مروري

muhammad ismail
07-10-2017, 07:06
بالنسبه للناس الى بتجمع البونص اخى الكريم معتقدش ان المواضيع الجديدة او القديمه تفرق معاهم فى حاجه على الاطلاق اهم حاجه ان انا اكتب الردود فى المنتدى واحصل على البونص
عشنان اقدر اتداول بعدها فى سوق الفوركس وربنا يوفق الجميع ان شاء الله

Lord_2009
07-10-2017, 07:31
السلام عليك و رحمة الله و براكاته
شكرا اخي على هذه الافادة القيمة بالفعل دائما نجد هذا المشكل في المنتدى رغم اني مبتدا يعتي مواضيع مكررة و تاؤلات نفسها لكن الحمد لله افدتنا بهذه المعلوم
شكرا

zunebha
07-10-2017, 15:27
السلام عليكم ورحمة الله وتعالى وبركاته اخي المنتدى نعمة من عند الله يجب استغلالها بدقة فبالمنتدى عدة اقسام تعليمية واضافية اي ان اي عضو جديد او متداول مبتديء يستطيع فهم بعض الامور والمصطلحات في ظرف صغير .

yousee
07-10-2017, 16:09
إن جديد المواضيع هي التي تكون في أول المنتدى بحيت أن المواضيع الأولى التي ترها لما تدخل إلى المنتدى تكون كتبت حديتا ولكن للأسف أن المواضيع الجديدة أصبحت هينفسها المواضيع القديمة

sonson
07-10-2017, 16:13
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته جزاك الله خيرا يا اخي المحترم علي الموضوع الرائع عن متباعه المشاركات اليوميه في المنتدي المحترم فوركس مصر

محمد حافظ 120
07-10-2017, 16:16
لسلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته اخي الكريم..اما بعد...في البداية اود ان اشكرك اخي العزيز علي مشاركتك لنا هذا الموضوع المهم والمفيد جدا... فيجب علي الجميع معرفه كيف يجمعو البونص حتي يستطيعو التداول في الفوركس.. مشكور اخي

ahmedmahmoud2017
07-10-2017, 18:09
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته طبعا اود ان اقدر مجهوداتك لشرح هذه المعلومات لان العديد من الاعضاء يكرهون نقطة المشاركات القديمة

mrmrmrmr
07-10-2017, 18:36
معلومه مفيده جدا لان كلما فتحنا قسم من الأقسام يوجد موضوعات و سنين فاتت وتكون فى ذلك الوقت محتاجين ان نصل إلى الموضوعات الجديده لكى نكون على درايه كامله بكل شئ فى المنتدى

Mony Ezzat
07-10-2017, 18:53
بسم الله الرحمن الرحيم
ميرسي لحضرتك بجد على شرح كيفية الوصول الى المشاراكتا الجديده عشان نطلع على كل جديد في منتدانا الرائع

YOUNESS EL-BAKKIOUI
07-10-2017, 19:24
السلام عليكم ورحمة الله. المواضيع الجديدة لم نحصل عليها في هذه الظرفية الأخيرة كل المواضيع بس تكرار في تكرار أتمنى تجديد الخطاب

skylol
07-10-2017, 19:53

اخي الغالي بالفعل انا كنت ابحث عن الموضوع الجديد لاني دائما اجد المواضيع القديمة في المقدمة والجديد في المؤخرة وبالتوفيق للجميع

adamo92
07-10-2017, 19:55
السلام عليكم و رحمة الله و بركاته مساءكم سعيد لجميع الأعضاء
مشكور أخي الفاضل على هذه الإفادة رائعة و المميزة جزاك الله خيرا
تقبلوا مروري نهاركم سعيد

yassmiina
07-10-2017, 20:11
السلام عليكم و رحمة الله تعالى و بركاته
شرحك مفيد و ممتع مزيدا من التالق و المعلومات القيمة نتمنى منك المزيد
بالتوفيق و تقبل مروري

cladiator2007
07-10-2017, 21:05
السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته اخي الحبيب اولا وقبل كل شيئ نحن نشكرك كثيرا على هذا الموضوع الرائع والمفيد والمختصر في الحقيقة انا لم اشتكي يوما من مشكلة في تصفح المنتدى فبارك الله في هذه الادارة الموفقة

m7med
07-10-2017, 21:12
((السلام عليكم و رحمة الله و بركاته ))
انا عن نفسي اخي الكريم اقوم بالرد علي اي موضوع لافادة اكبر عدد من المتداولين و في نهاية هذا الموضوع الرائع اتمني من الله ان تكون في تمام الصحة والعافية وايضا اتمني من الله ان يرزقنا من هذا المجال الرائع

cladiator2007
07-10-2017, 21:18
شكرا لك عن طرحك هدا الموضوع
انا في كل يوم يا اخي اعمل ردود وفي نفس الوقت اتدرب في الديمو على مختلف الاستراتيجيات
بالتالي احس ان وقتي صار ممتلئ وهذا افضل

Ayman Abdellatif
07-10-2017, 22:42
السلام عليكم و ورحمة الله وبركاتة
مشكور اخى الكريم على هذه المشاركة ف الكثير منا يختلط عليه الامر بين الاقسام بما هو قديم و ما هو جديد فى المنتدى من موضوعات حتى يشارك فيها

amir anwar
07-10-2017, 23:13
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته. شكرآ لك اخي انت حقآ افدتني و كنت ابحث عن مواضيع جديدة لكي استفاد منها و ابحث ايضآ علي اسئلة للأعضاء لكي افيدهم بارك الله فيك

o123
07-11-2017, 02:39
جزاك الله كل خيرا يا اخي الكريم علي الموضوع المهم والمعلومات الرائعه
ومن نجاح لنجاح وتفوق

fouadar
07-11-2017, 11:57
السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته كل عام وانتم بخير اخوانى اعضاء منتدى فوركس
شكرا اخي على الشرح ارجوا لك التوفيق والنجاح في عالم الفوركس
تقبل مروري جزاك الله خير

A.mustafa
08-18-2018, 19:31
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته...
المشكله ان كل المشاركات مكتوبه و لكن التى بالبونص و التى بدون بونص الا اذا كنت تحفط اسماء الاقسام
و لكن الاسهل ان ترد على التى ينتج لك البرنامج على المنتدى و بالصفحات الاولى و كذلك اسرع...