PDA

View Full Version : خسرت اغلب حسابى ولم يتبقى سوى 3 دولار . تنصحونى بأية ؟ وشكراا

troybradbit1
07-16-2015, 20:45
سعيدة .. دخلت صفقة وخسرت اغلب رصيدى فيها وتبقى فقط 3 دولار . تنصحونى بأية ؟

ولو سمحت بلاش ردود بونص انا فى مشكلة وعاوز حل . شكرا

05AG
07-31-2015, 09:08
مرحبا اعضاء منتدى فوركس العرب الكرام اتمنى ان تكونو قد فهمتم معضم الاشياء في الفوركس ، اليوم سنشرح :

نموذج الكوب والعروة Cup and Handle
هو شكل في الرسم الفني (ويسمى أيضا نموذج الكأس مع المقبض) هو نمط في الرسم البياني الصاعد يتم التعرف عليه عند انخفاض الأسهم او العملات من حيث القيمة، ومن ثم ارتفعها بعد ذلك إلى القيمة الأصلية، ثم تنخفض انخفاضا صغيرا من حيث القيمة، ومن ثم يحصل ارتفاع صغير في القيمة.

abolina
08-21-2015, 18:11
السلام عليكم عليكم ورحمة الله تعلى وبركاته موضوع ممتاز أخي الكريم شكرا على المعلومات
فعلا مميزة جزاك الله خيرا وبالتوفيق للجميع إنشاء الله

RomanyMoreed
08-21-2015, 22:04
السلام عليكم ورحمة اللة وبركاته

ومين فينا مخسرش علي العموم انت ارجع للديمو كدة شهر او اتنين اعملك طريقة تداول كويسة وجميع في شهر 250 دولار بونص وتاجر بيهم وخير ان شاء الله

yameaalem
08-21-2015, 22:20
سعيدة مبارك , توقف عن الخسارة و أبتدى حاسب نفسك و أعرف نقطة الخسارة فين و حاول تعالجها لكن فى المعالجة بلاش تشتغل على الحساب الحقيقى دبر خطة عمل و شوية أفتراضات و أشتغل على التجريبى و ربنا معاك

choma
08-28-2015, 23:06
السلام عليكم ورحمة الله تعلى وبركاته تحياتي على الموضوع المهم والمفيد
وبالتوفيق لكل ناشر معرفة وخبرة وبالتوفيق إنشاء الله

adel25
08-31-2015, 15:49
السلام عليكم و رحمة الله و بركاته مشكووو راخي على هذا الطرح المميز و الموضوع القيم حول خسرت اغلب حسابى ولم يتبقى سوى 3 دولار . تنصحونى بأية .بارك الله فيك و با التوفيق للجميع ان شاء الله

Roo
02-28-2016, 15:47
شكرا لك اخي الغالي على موضوع خسرت اغلب حسابى ولم يتبقى سوى وعلى الشرح والمعلومات القيمة التى قدمتها لنا املان نفيد لاالخوة في المنتدى

aymansaleh
02-28-2016, 16:01
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
اولا مشكلة البونص لازم تتحل او تكون مطالب برد البونص اللي خسرته قبل ان يحتسب لك ارباح, ادخل صفقه عشوائيه وسيبها تمرجن ال 3 دولار دول خالص, ده ضروري علشان تقدر تشتغل تاني من الصفر, بعد كده شوف اخطاتك وحاول تتفاداها في المره القادمه وبالتوفيق
تقبل مروري

loulou
04-01-2016, 02:39
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

بارك الله فيك اخي على هدا الموضوع الجميل و ربي يجعلو في ميزان حسناتك

الله يهدينا و يهدي جميع المسلمين جزاك الله خيرا وبارك فيك

yousse
04-11-2016, 11:09
خسرت حسابك لأنك لا تلتزم بئدر رأس المل ولأنك تطمع كتيرا لو كانت لديكخوت واضحة لما خسرت المهم حول أن تتعلم من اخطائك

gara77
04-21-2016, 22:57
مشكوووور اخي و بارك الله فيك على هذا الموضوع القيم و المميز حول
خسرت اغلب حسابى ولم يتبقى سوى 3 دولار . تنصحونى بأية ؟ وشكراا
و الشرح المميز و الرائع المقدم من طرفك
مع تحيات و تمنياتي لك و الى جميع الاعضاء الكرام با النجاح و
با التوفيق ان شاء الله للجميع .تقبل مروري