PDA

View Full Version : سؤال عن الفوركس والتداول

gasemkeita
08-15-2015, 20:25
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
اخوانى كيف حالكم لعلكم بخير جميعا
اود انا اعرف كيفيه العمل على هذا المنتدى لانى من المبتدئييين ولا افهم شئ قط عنى التداول وشكرا لكم

RomanyMoreed
08-18-2015, 18:15
السلام عليكم ورحمة اللة وبركاته

شوف حضرتك انت علي كل موضوع او رد بتكتبه في المنتدي بتاخد 10 سنت وعندك مسابقات بتاخد منها بونص برضو لو كسبت وبتتحول البونص ده لحساب التداول ومتقدرش تسحب البونص بس تسحب الارباح

naggar
08-25-2015, 12:28
أخي الكريم المنتدي يقوم بعرض مواضيع شتى في كل شيئ في الفوركس من مستوي المبتدئين
حتي الاحتراف وكل مشاركة تقوم بها تأخذ عليها بونص عشرة سنت

forexman2015
08-25-2015, 12:33
اخي الكريم انت علي كل رد تضعة في المنتدي او كل موضوع بتاخد 10 سنت و في مسابقات بتاخد منها بونص وكل المبلغ اللي انت عملتو بيتحول اتوماتيكيا علي حسابك في اول اسبوع من الشهر و البونص لا يمكن سحبة فقط المكسب منة في المتاجرة

mohsiin
08-25-2015, 12:53
السلام عليكم و رحمة الله وبركاته
اخي الفاضل انصحك بالذهاب الى القسم التعليمي هنا في المنتدى و تتعلم و ستجد فيه كل ما يتعلق بالفوركس و في نفس الوقت يمكنك
ان تشارك في الردود لكسب البونص

ayoubrock
08-25-2015, 13:00
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته انصحك بالذهاب الى القسم التعليمي هنا في المنتدى و تتعلم و ستجد فيه كل ما يتعلق بالفوركس و في نفس الوقت يمكنك
ان تشارك في الردود لكسب البونص انت علي كل موضوع او رد بتكتبه في المنتدي بتاخد 10 سنت

midouknight
08-25-2015, 13:07
أهلاً بجميع أعضاء هذا المنتدى الكبير
أخي الغالي المنتدى خاصةً في قسمه التعليمي
مليء بالشروحات والفيدووات التعليمية حاول البحث والمثابرة

akram mohamed obaid
08-25-2015, 13:33
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته اخي الكريم عليك بعمل الردود على المواضيع التي تنشر في المنتدى من قبل الاصدقاء حيث تحصل على كل رد ومشاركه في المنتدى 10 سنت للرد او المشاركه بموضوع والموفقيه لجميع
تقبل مروري

ashraf mamdouh
08-25-2015, 13:38
اخى الكريم يجب عليك التعلم والصبر والالتزام والابتعاد عن الطمع والتزم باستراتيجية معينة لها اسس
اتمنى لك التوفيق ان شاء الله

dhmo
08-25-2015, 14:12
اخى الكريم يجب عليك التعلم والصبر والالتزام والابتعاد عن الطمع والتزم باستراتيجية معينة لها اسس

العمل بطرق كتير وممكن كمان تعمل باالعمل بالاوامر المعلقه ميزه جيده هنا للمتاجر ولكن الاصل طبعا الاول ان المتاجر يكون فاهم كويس اوي المجال الي بيعمل به وبيعرف يختار النقاط
القويه الي هيدخل منها الاول

waleed shaaban
08-25-2015, 15:00
السلام عليكم يوجدكثيرا من الموضيع بالمنتدى ادخل اليها وقم بالرد على ما تعرف فكل رد ب10سنت
ونهايه الشهر سيتم تحويل المبلغ الى حساب على انستا و الذى لابد من ربطه مع حساب المنتدى
وتتاجر وتربح وتدعى للقائمين على المنتدى

midouknight
08-25-2015, 15:07
أخي الحبيب المنتدى يقدم لك بنس من خلال الردود
تستطيع المتاجرة بها و سحب الأرباح وكدلك يقدم لك المنتدى الكثير من الشروحات

ynwa1892
08-27-2015, 16:23
السلام اخي الامر سهل وبسيط هنا تقوم بتعليقات تكون مفيدة واجابات لمواضيع الاخوة الاعضاء وستكسب عن هذا بونص تستطيع ان تتداول به في سوق الفوركس
يتم تحويله كل بداية شهر جديد
وفقك لله

achrafmax
08-27-2015, 16:35
اخى الكريم يجب عليك التعلم والصبر والالتزام والابتعاد عن الطمع والتزم باستراتيجية

engaym
08-27-2015, 16:41
السلام عليكم اخى الفوركس سوق كبير وفى البداية لازم تصبر الى ان تتعلم جيدا وتعرف كل شئ عن الفوركس وتبعد
عن الطمع وعن اتخاذ القرارات السريعة وبالتوفيق للجميع فى الفوركس

ynwa1892
08-27-2015, 16:42
السلام اخي لكي تبدؤ التداول يجب ان تفح حساب في الشركة وتربطه بحسابك هنا وتبدئ بالتعليق وفي الشهر القادم سيصلك البونص
وفقك الله

akram mohamed obaid
08-27-2015, 16:42
اخي الكريم هنالك منشور مثبت على هذه الصفحه عليك بالدخول عليه ومعرفه الشروط التي يمكنك ان تتحلى بها وكيفيه العمل بهذا المنتدى حتى لايغلقوا حسابك فيه والموفقيه للجميع
تقبل مروري

ASMAA TAHA
08-31-2015, 00:49
العمل على المنتدى يتم من خلال جزئين الجزء الاول وهو التعلم واكتساب الخبرة يمكنك هنا على المنتدى ان تتعلم كل ما يخص الفوركس وفى نفس الوقت سوف تشارك مع الاعضاء وتكتب ردود وتاخذ بونص ايضا

andro2016
09-22-2015, 22:23
السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة هنا فى المنتدى للاستفادة اولا والافادة بخبراتك بعمل ردود
ومواضيع تفيد بها المتاجرين ومقابل هذا تحصل على بونص للمتاجرة بة فى الفوركس وربح المال

tawfik999
09-22-2015, 22:33
بسم الله رحمن و صلاة و سلام على أشرف المرسلين اخي الكريم
انا انصحك يا اخي عن التعلم من الفيديوهات و كتب الفوركس و هذا رأيي و تحياتي

nuclear2010
09-22-2015, 23:17
السلام عليكم جميعا
اخى العزيز هذا المنتدى يعطيك بونص للمتاجره فى الفوركس
عن طريق المشاركات وبيتم تحويل البونص الى حسابك فى انستا
للمتاجره فى الفوركس وتستطيع سحب ارباحك

akram mohamed obaid
09-29-2015, 11:22
اخي الكريم المنتدى يعطيك بونص 10 سنت لكل رد او مشاركه في المنتدى وتحصل على البونص بدايه الشهر الجديد واقصى بونص تحصل عليه هو 250 دولار يمكنك التداول بلبونص وسحب الارباح

raed66
09-29-2015, 11:33
اخي هدا المنتدي يقوم بأعطائك 10 سينت علي كل مشاركه بتعملها فيه
ولكن المشاركات تكون مفيده ولها علاقه بالموضوع اللي هترد عليه
ويكون رد فيه معلومات مفيده لكي يحتسب لك ال 10سنت
وفي اول كل شهر بتتحول الارباح الخاصه فيك الي شركه الوساطه اللي انت اخترتها متلاا شركه instaforex
بالتوفيق لك اخي

waiting
09-30-2015, 21:02
والله يا اخي المنتدى هو لتجميع البونص من خلال عمل الردود على المواضيع وعمل المواضيع
ايضا المنتدى فرصة للتعلم للفوركس لانه يحوي كل العلوم الفوركسية تقريبا

asxqwzdc2
10-03-2015, 17:12
لكننا نرى أنه من الأفضل أن تنتظر حتى تغلق الشمعة وتبدأ تجارة جديدة مع شمعة جديدة ، لأنه ربما تدخل في وسط الشمعة وكل مؤشراتك تعطيك إشارحساب هدف فإن هذا راجع لك ، فبعض التجار يختارون مستويات الدعم والمقاومة كأهداف للربح ، وآخرون يختارون كميات ثابتة من النقاط كأهداف ربحية لكل صفقة مثلا 10 نقاط أو 50 نقطة ربح ، على أية حال حدد أهدافك بتركيز ولا تخرج مبكرا مهما حدث وتمسك بنظام استراتيجيتك الذي ة جيدة وفجأة يتجه

a l
10-03-2015, 17:18
اهلا بكم
انا انصحك ب الفيدوهات التعليمي وهي التى تمكنك من الاحتراف في اسرع وقت ممكن والاستفادة السريعة
شكرا

Wassa04
10-03-2015, 19:33
السلام عليكم و رحمة الله و بركاته
مرحبا بك اخي الكريم يمكنك زيارة القسم
التعيليمي للمنتدى بالتوفيق لك تقبل مروري

snnaky
11-01-2015, 23:07
اولا اهلا بيك معانا فى المنتدى عضوا جديدا تفيد وتستفيد من الموضوعات الكثيرة بالمنتدى
ثانيا الية العمل بالمنتدى هى كتابة المشاركات موضصوعات كانت او ردود فى حدود لا يقل عن سطرين بالنسبة للرد وطبعا الموضوعات بما يعطى الموضوع القدر الأوفى للمعلومة وتأخذ عنها البونص وهى 10 سنت عن اى موضوع او مشاركة

abedalg
11-02-2015, 12:35
السلام عليكم اخي الكريم
التداول هو التداول بالعملات أو ما يُسمى بالفوركس ،هو
إجراء عمليات البيع والشراء والأوامر المتعلقة بذلك

asxqwzdcefv1
11-13-2015, 00:53
السلام عليكم اخي العزيان الاضمن تحويل الاموال على البنك لكى تتاجر وانت عارف انك تتاجر فقط بالبونص لان عدم الطمع و الالتزام باهداف الاستراتيجية التي تتداولذلك من خلالهالموقف ا دون الحاجة الي السحب الوقتي لقيمة الارباح ؟فاعتقد انه من غير المعقول انه انك اذا حققت اي مبلغ ربح من كل صفقة و حتي ان كان المبلغ صغيرا ان تبادر المتاجره بالارباح غالبا بتقابل الخساره وانا نفسى واجهت

mhd99
02-16-2016, 11:47
يجب عليك اولا ان تقوم بجمع البونص في المنتدى وبعد ذلك يجب ان تفتح حساب في شركة انستا فوركس وتربطه مع
المنتدى حتى تحصل على البونص وتتداول به ويمكنك ان تسحب الارباح التي تحققها بعد ذلك

soad labib sadek
02-26-2016, 22:01
الاخ الفاضل هناك فرق بين العمل في المنتدي و العمل في التداول فالمنتدي هو الهدف منه الارتقاء بالمستوي الفوركسي العربي و يؤهلك للتداول و لكن التداول بيكون عن طريق انستا فهنا تجمع البونص و تتعلم و هناك يذهب البونص و تتاجر

بالتوفيق

HamadaRonaldo2
02-26-2016, 23:23
بسم الله الرحمن الرحيم
السلام عليكم ورحمت الله وبركاتو
اخى الكريم فى المنتدا على كل تعليق بتاخد 10 سنت وفى اخر الشهر
بيتحول لحسابك فى انيستا ويمكنك التداول بيهم

Mohamedbonna
02-26-2016, 23:33
المنتدي اخي لمساعده البعض والاخرين وايضا لتعلم الفوركس وايضا لتجميع البونص عن طريق الرد ومساعده الاخرين
ثانيا يجب عليك تجميع رأس مال لك ثم القيام بالتعلم والتداول في الفوركس
بالتوفيق

محمد عز الدين عيد خضري
02-27-2016, 07:00
العمل علي هذا المنتدي الرائع هو مشاركة الاعضاء والتعليق
علي مشاركاتهم مقابل 10 سنت علي كل تعليق يحولوا اتوماتيكيا الي حسابك بشركة التداول انيستا فوركس لسحب الارباح منهم

mahmoud massry
02-27-2016, 07:12
انت بتكتب ردود فى المنتدى وكل رد ب 10 سنت والبونص بيكون 250 دولار بحد اقصى شهريا واخر يوم لاحتساب البونص هو اخر يوم فى الشهر الساعه 2 صباحا بتوقيت مصر 12 بتوقيت جرينتش

ahmedyosri73
02-27-2016, 08:52
السلام عليكم وا رحمة الله وا بركاتة
هذا لا ينفع اخى عليك التعليم جيداا با مدة لا تقل عن عام وا تدرب على التحليل الفنى وا مؤشرات موفينج افريج
وا ابقى تعالى اجمع بونص وا للتداول وا سحب الارباح موفق اخى انشاء الله .

amradel2320
02-27-2016, 08:56
اولا ياباشا انت بتعمل حساب على المنتدى وبعد كده بعمل حساب اخر على انستا فوركس وبيكون فيه كود تربط الانين ببعض
اتمنا اكون افدتك

ابوفؤاد
02-27-2016, 09:54
1 انت تقوم بالرد على المشاركات و تحصل على 10 سنت للرد
2 تربط المنتدى بحساب تدوال على انستا
3 اخر الشهر يتم تحويل ما جمعت من االبونص لتتاجربه و الربح قابل للسحب

zizo199
03-21-2016, 15:28

شوف حضرتك انت علي كل موضوع او رد بتكتبه في المنتدي بتاخد 10 سنت وعندك مسابقات بتاخد منها بونص برضو لو كسبت وبتتحول البونص ده لحساب التداول ومتقدرش تسحب البونص بس تسحب الارباح

mhamadfor
03-25-2016, 21:19
السلام عليكم يوجدكثيرا من الموضيع بالمنتدى ادخل اليها وقم بالرد على ما تعرف فكل رد ب10سنت
ونهايه الشهر سيتم تحويل المبلغ الى حساب على انستا و الذى لابد من ربطه مع حساب المنتدى

forexdz
03-25-2016, 21:36
اولا تعلم الفوركس كي تستطيع الرد على هي المواضيع والعمل عبر شركة انستا وتداول عليها
لان الفوركس علم بحره واسع واهم شئ انك ترد على الموضوع حسب ما تقرا وليس من اجل البونص

Mohamed Mounir Mahmoud
03-25-2016, 21:56
السلام عليـكم ورحمة الله وبركـاتــه اخـى الكـريــم................
اشكرك علي هذا الموضوع الشيّـق واتمني لك النجـاح والتوفيــق...................
جزاك الله خــيـراً وتقـبل مُروري :) :) :) :)

The_Kuzaki
03-25-2016, 21:59
السلام عليكم و رحمة الله تعالى و بركاته
اخي هكذا عليك تعلم سوق الفروكس من الاول حتى النهاية و ذلك بالذهاب الى اليوتيوب و مشاهدة دروس
اسال الله الي القدير ان يوفقك لما يحبه و يرضاه

neversi4
03-26-2016, 17:47
اخى العزيز انه من الافض فكرة انا برده امتنعت عن المنتدى لمد السلام عليكم اخي العزيزوالمهم التعليم اولا والفوركس سينتظرك الى ان تنتهى من والحمد لله الهندسةامتحكليمن ة اناتكا لسلامانا انك خلصت الفاضل ثانوية عاما لشهرين اللى فاتوك دولة على خير وان شاء الله تقدر تحقق النجاح الباهر فى كلية تاطب البيطرى وعلىة شهرين او اقل قليلا لانى كنت مشغول بامتحانات السنة النهائية

latraaa
03-26-2016, 18:48
مشكور اخي الكريم على الموضوع و على الطرح و على الراي و على المعلومات القيمة التي تقدمت بها و التي أتمنى ان يستفيد منها الإخوة الكرام إن اشء الله، كما أتمنى ان نراك في المستقب لالقريب تحقق الكثير إن شاء الله

ملاك الروح
03-27-2016, 00:39
السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته اخي الكريم لكيفية العمل على المنتدى تابع هذا الفيديو وسوف تستفيد ان شاء الله

https://www.youtube.com/watch?v=J9v9eb5CzYY
اتمنى لك التوفيق

mazenaissa
03-27-2016, 01:01
الســـــــــــــلام عــــــــــــلــــــــــي ــــــــــــــكــــــــــ ـــــم و رحــــــــــــــــــــمـة الله و بركــــــــــــــــــــــ ـــــاتــــــــــــــــــ ــه ، اللّــــــــــهــــــــم صــــــــــــــــــلـــــ ــــــي و ســــــــــــــــــلـــــ ــــــم على ســــــــــــــــــيدنـــ ـــــــــا مــحمــــد
انصحك بمتابعة القسم التعليمي ستجد فيه كل شيء
اتمنى التوفيق للجميع

neversi4
03-28-2016, 12:03
اخى العزيز انه من الافض فكرة انا برده امتنعت عن المنتدى لمد السلام عليكم اخي العزيزوالمهم التعليم اولا والفوركس سينتظرك الى ان تنتهى من والحمد لله الهندسةامتحكليمن ة اناتكا لسلامانا انك خلصت الفاضل ثانوية عاما لشهرين اللى فاتوك دولة على خير وان شاء الله تقدر تحقق النجاح الباهر فى كلية تاطب البيطرى وعلىة شهرين او اقل قليلا لانى كنت مشغول بامتحانات السنة النهائية

kamelamin
03-28-2016, 12:04
مرحبا أخي الكريم المنتدي يقوم بعرض مواضيع شتى في كل شيئ في الفوركس من مستوي المبتدئين
حتي الاحتراف وكل مشاركة تقوم بها تأخذ عليها بونص عشرة سنت..وبالتوفيق للجميع

mohammedallabban
03-28-2016, 12:26
شوف أخي الكريم انتا كل موضوع أو رد بتكتبو في المنتدى بيعطيك بونص يتحولك كل شهر على موقع انستافوركس من خلال هذا البونص تبدأ بالتداول ويمكن السحب بعدها من الاأرباح

saleh05
03-28-2016, 12:32

مشكور اخي الكريم على هذا التحليل المميز والمفيد الذي قدمته لنا

و الذي نتمنى ان يكون قد استفاد منه كل من دخل الموضوع

و تقبل مروري

ahmadinho100
03-28-2016, 13:24
السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته مرحبا بك اخي الامر غاية في السهولة فقط تسجل في شركة انستا فركس و قم بربط الحساب مع المنتدى وابدء

raouf41
03-28-2016, 13:41
السلام عليكم و رحمة الله و بركاته اخي الكريم انت على وشك ان تقوم بالردود و على كل رد تاخد 10 سنت و هناك مسابقات ايضا تاخذ عليها بونص و لكن البونص ليس للسحب بل يحول لحسابك للمتاجرة به ثم تقوم بسحب الارباح

kymslye
03-28-2016, 23:30
العمل في هدا المنتدى يتم عن طريق كتابة ردود ومواضيع ومساعدت الأعضاء ويقوم المنتدى احتساب لك بونص لتداول به واي ربح تحقق منه يمكنك سحبه في البنك الدي تريد وادا كنت مبتدأ اخي يلزمك التعلم

abderrahmenanis
03-28-2016, 23:33
اخي الفاضل انصحك بالذهاب الى القسم التعليمي هنا في المنتدى و تتعلم و ستجد فيه كل ما يتعلق بالفوركس و في نفس الوقت يمكنك

أم مهيرة
05-26-2016, 03:50
اخي العزيز من فضلك اطلع على الموضوعات الخاصة بقوانين المنتدى ثم بعد ذلك الزم القسم الخاص بالمبتدئين وحمل كتاب الفوركس للمبتدئين العرب وابداء بالدراسة
ونصيحة لا تستعجل شئ لان اكتساب الخبرة لا ياتي بالاستعجال

masr16
05-28-2016, 07:50

helmi nsir
05-30-2016, 09:42
السـلام عليكـم ورحـمــة الله تعالى وبركاته
انصحك بالذهاب الى القسم التعليمي هنا في المنتدى و تتعلم و ستجد فيه كل ما يتعلق بالفوركس

HaMaDa99
05-30-2016, 09:49
سبحان الله وبحمده عدد خلقه ورضا نفسه وزنة عرشه ومداد كلماته . اللهم اغفر للمسلمين والمسلمات والمؤمنين والمؤمنات الاحياء منهم والاموات
موضوع رائع وجميل وننتظر المزيد .......

عرآقي
06-02-2016, 11:06

tenon
06-02-2016, 14:13
السـلام عليكـم ورحـمــة الله تعالى وبركاته
انصحك بالذهاب الى القسم التعليمي هنا في المنتدى و تتعلم و ستجد فيه كل ما يتعلق بالفوركس

والاساس فعلا هو التعلم الي بتتبني بيه الخبره هنا هتيجي بالتعلم ولو انت استعديت كويس واتعلمت ودربت نفسك اكيد هتقدر تتعلم وتصل لما تريد بعد كده ولكن لازم تتعلم الاول وتعرف
ازاي تحقق النجاح الي انت بتحلم بيه

masr16
06-03-2016, 20:42

shadea1991
06-03-2016, 21:23
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
العمل بطرق كتير وممكن كمان تعمل باالعمل بالاوامر المعلقه ميزه جيده هنا للمتاجر ولكن الاصل طبعا الاول ان المتاجر يكون فاهم كويس اوي المجال الي بيعمل به وبيعرف يختار النقاط
القويه الي هيدخل منها الاول وشكرا تقبل مرورى ..

tenon
06-04-2016, 01:51
القويه الي هيدخل منها الاول وشكرا تقبل مرورى ..
قبل العمل بها هنا لابد فيه خطوات طبعا الواحد يمي فيها مش هيتحق حله كده من يوم وليله وطبعا التسرع ده مش بيوصل لحاجه اصلا الا الخسائر فلازم يكون هنا
فيه صبر في العمل واتقان حتى نصل لما نريد

hussien_naguib
06-21-2016, 17:09
فقط شارك برايك و بتجاربك و هذا بالطبع في سبيل البونص الذي يقدر ب واحد من عشرة سنت لكل مشاؤركة
او نصف ذلك احيا في بعض المواضيع

harimeche
06-21-2016, 19:36
اود انا اعرف كيفيه العمل على هذا المنتدى لانى من المبتدئييين ولا افهم شئ قط عنى التداول وشكرا لكم

وعليكم الســـــلام ورحمة الله

طريقة العمل في المنتدى هل تقصد جمع بونص

الأمر سهل تربح عى لمشاركات كل 10 ردود بـــ 1 دولار

أما مسألة التعلم

فهدا القسم التعليمي فيه الكثير من المواضيع

http://forex-masr.com/forumdisplay.php?12-Trading-Universities

مع التحية ..

ghost.mastar
06-21-2016, 19:42
السلام عليكم اخى الفاضل شوف حضرتك انت علي كل موضوع او رد بتكتبه في المنتدي بتاخد 10 سنت وعندك مسابقات بتاخد منها بونص برضو لو كسبت وبتتحول البونص ده لحساب التداول

fady forex
06-22-2016, 01:24
انت علي كل رد تضعة في المنتدي او كل موضوع بتاخد 10 سنت و في مسابقات بتاخد منها بونص وكل المبلغ اللي انت عملتو بيتحول اتوماتيكيا علي حسابك في اول اسبوع من الشهر و البونص لا يمكن سحبة فقط المكسب منة

medo2000
06-22-2016, 01:49
&&&&&&&&&&&&اشـكـرك اخـى الـفـاضــل علـى هــذا الـمجـهـود الـوافـر
اسـتـفـدت مـن هـذا الـمـوض ـوع كـثـيـرا شـكـــرا اخـى عـلى هـذا الـمـجـهــود
تـقـبـلـوا خــالص تـحيـاتـى اعـضــاء مـنـتـدى فـوركــس الـعـرب الكرام والـسـلام عـلـيـكم ورحـمـة الله وبـركاتــه&&&&&&&&&&&&&&&236

---------- Post added at 10:49 PM ---------- Previous post was at 10:28 PM ----------

>>>>>>>>>>>>الـسـلام عليكـم ورحـمة الله وبـركاتـه
بـارك الله فيـك اخـى الكـريـم حقـا مـوضـوع رائـع ومـفيد جـدا ويـسـتحـق التـقـييـم والمـشاركـة
اتمنى ان تستمر فى تقديم كل ماهـو جديد فى هـذا المجال
تـقبل مـرورى اخى ولك خـالص التـقدير والاحـتـرام والسـلام عليكـم <<<<<<<<<<<<<542

kaka16
06-22-2016, 12:09

medmouine1
06-22-2016, 12:15
انا مثلك اخي جديد في هدا المنتدى وعندي رغبة اني اتعلم العمل على الفوريكس انشاء الله
اتمنى ان نلقى كل الدعم من الاصدقاء

nonam
07-26-2016, 18:37
السلام عليكم ...انت من المهم ان تعمل موضوعات وتعليقات ومن المهم جدا ان يكون الحساب الحقيقي اللي انت من المهم ان تتعامل معاه ومن المهم جدا ان يكون الحساب الحقيقي الاهم في التعامل مع الادوات الخاصة
بالتوفيق ان شاء الله في التداول

algoddam
07-26-2016, 20:05
هذا المنتدى هو فرصتك في ايجاد مال من اجل الدخول الى عالم التداول في اكب سوق عالمية الفوركس
و من خلال تسجيلك في المنتدى والمشاركة تستفيد من البونص الذي يتحول الى حساب التداول

doaa sary
07-26-2016, 20:07
اخى الكريم اانت هنا ف المنتدى بتعمل ردود وكل رد ب10 سنت
يعنى اخر الشهر 1500رد
هيوصلك150دولار ع حسابك بانستا فوركس
اعمل سرش يوتيوب عن طرق استراتيجيات وازاى تستخدم برنامج التداوال

alasfarahmad
07-26-2016, 20:09
صديقنا الفاضل اعتقد أنه من المناسب الاطلاع على بعض الكتب ذات الصلة بالفوركس وبعمليات التداول، ومن ثم طرح بعض الموضوعات التي تقرأ عنها للمناقشة أو الاستفسار أو التوضيح، وكل موضوع يمكن أن تشارك به تحصل بموجبه على بونص قدرة 10 سنت من شركة انستا يمكن استخدامه فيما بعد في عمليات التداول، إلى جانب أن المشارك يستفيد من مشاركة الآهرين معرفيا، ويعمق من خبرته في مجال التداول، نتمنى لك التوفيق والنجاح.

magid01
07-26-2016, 21:49
عليكم السلام و رحمة الله و بركاته هذا المنتدى يعطيع دولار عند كل 10 مشاركات سواء كانت المشاركات مواضيع او ردود او مواضيع و ردود و مع بداية كل شهر يتم ارسال لك الذي ربحته الى شركة انستا فوركس لكي تتداول به و الارباح تستطيع ربحها بعد تفعيل المستويين تقبل مروري

aklm14
07-26-2016, 21:54
موفقون شكرا للجميع البداية بتمهل

michael1
07-26-2016, 23:15
الاول احب ان اشكرك على وجودك فى المنتدى الاكثر من رائع
وثانيا هو انك تربط حسابك بالمنتدى والموقع انستا وثالثا
تبداء بكتابة الردود

ghost mastar
07-26-2016, 23:31
السلام عليكم اخى الفاضل شوف حضرتك انت علي كل موضوع او رد بتكتبه في المنتدي بتاخد 10 سنت وعندك مسابقات بتاخد منها بونص برضو لو كسبت وبتتحول البونص ده لحساب التداول.
تحياتى لجميع الاعضاء وبالتوفيق

metoza
07-26-2016, 23:35
السلام عليكم ورحمة اله وبركاته
هذا المجتمع او المنتدي هوا منتدي تعليمي وتحفيزي للمبتدئين في هذاالمجال لكي يتعلمو الفوريس ويجمعوا البونص
ويتداول بدون التخاظر الموال الحقيقية فالاموال الحيقية ازا خسرتها هو شئ محزن بالتأكيد بالبونص يديك دفعة للتاول بدون مخاطرة

csebai12
07-26-2016, 23:43
السلام عليكم و رحمة الله تعالى و بركاته مشكور اخي على الموضوع هذا المنتدى تعليمي بالاساس و كتشجيع على تعلم سوق الفروركس ينمحك بونص تستطيع التداول به في شركة انستا عن طريق الردود و المشاركات الجديدة التي تكون مطابقة للقوانين و سوق الفوركس يضهر صعب في البداية لكن مع التعلم سيكون الامر سهل و اقصر طريق للتعلم هيي الفديوهات التعليمية التي ستجدها الكثير

Samirghatas
08-22-2016, 20:38
اول شئ اخى العزيز اذهب الى القسم التعليمى فى المنتدى وتعلم من المواضيع والفيديوهات والكتب
وبعد ذلك تدرب على حساب ديمو ثم على الحقيقى بعد ما تكون خبرة

anagiro
08-22-2016, 23:09
اخي الكريم
هنا في المنتدي اي رد او اي اضافه تعليق تاخذ 10 سنت في القسم العام مثلا
وفي اقسام ب 5 سنت
بعد تجميع البونص يمكنك المتاجره به في الفوركس و سحب الارباح التي تاتي من خلال البونص
ولك كل شكر

bechirbenchagra
08-31-2016, 16:04
احتراف تجارة العملات العالمية ليس بالأمر السهل.ان سوق الفوركس هو السوق الذي يتم فيه تداول العملات من خلال ازواج العملات، يتم فيها بيع وشراء هذه الازواج من خلال منصات التداول المختلفة،فان عملية بيع عملة يصاحبها عملية شراء لعملة اخرى ومن هذا المنطلق ظهر مبدأ التداول بأزواج العملات، ومن اشهر هذه الازواج زوج اليورو دولار وزوج الاسترليني دولار وزوج الدولار ين.قبل القيام بكل شيء أي قيامك بإيداع الأموال وبدء التداول، يجب عليك أولاً فتح حساب تجريبي للتدرب على التداول.

mourada
08-31-2016, 22:59
اخي الفاضل في هذا المنتدى يمكنك ان تكسب الكال من الردود على المواضيع او من طرح مواضيع جديدة خاصة بك و نتمنى لك التوفيق في مسيرتك

tahbounanasse
09-01-2016, 20:51
يمكنك ان تربح من المنتدى بوضع تعاليق ,حيث تربح 0.1 دولار لكل تعليق .و تشارك في المسابقات كذلك
بالتوفيق

mrmoode
09-01-2016, 20:59
أخي الغالي المنتدى هوا الافضل في الفوركس و ستتعلم منه الكثير ان شاء الله
و كمان بتاخد 10 سنت على كل رد تتدوال بيها

amarflex22
09-01-2016, 21:36
السلام عليكم ورحمة الله علي كل رد تضعة في المنتدي او كل موضوع بتاخد 10 سنت و في مسابقات بتاخد منها بونص وكل المبلغ اللي انت عملتو بيتحول اتوماتيكيا علي حسابك تقبل مروري..

ebn masr
09-21-2016, 12:21
العمل فى هذا المنتدى سهل وبسيط جدا ومش صعب انت بتقوم بعمل ردود ومشاركات وموضوعات فى مجال سوق المال ومايخصه فقط

belgacem2022
09-21-2016, 12:23
يمكنك ان تربح من المنتدى بوضع تعاليق ,0.1 دولار لكل تعليق
بالتوفيق

algendy
09-21-2016, 13:22
ما فهمته من الاخ انه يريد تعلم كيفية الحصول على البونص من المنتدى و بالتالى بدء التداول برأس مال البونص و الامر بسيط كل ما عليك فعله اولا هو تعلم الفوركس و محاولة تطبيق ما تعلمته على منصة تجريبيه و اذا تجمع لديك معلومات تقدر تفيد بها باقى الاعضاء فى المنتدى ساعتها يمكنك المشاركة يرأيك فى الرد على الموضوعات او طرح موضوعات من عندك

الاصيل
09-21-2016, 13:25
وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته
اذا كنت لا تعر شىء عن هذا السوق الافضل لك ان تبعد عنه لان مشاكله اكثر من مميزاته
سوق متعب جدا ومرهق جدا والغريب ان الذى يدخله نادر ما يستطيع ان يخرج منه
تمنياتى بالتوفيق

ايه علي
09-21-2016, 13:28
السلام عليكم و رحمه الله
اخي الفاضل كل ما عليك فعله هو ان تقوم بكتابه ردود علي مواضيع الأعضاء او عمل موضوع و سوف تأخذ علي كل رد او موضوع ١٠ سنت تقوم بتجميعهم خلال الشهر و يتم تحويلهم الي حسابك في انستا اول كل شهر للمتاجره بهم و يمكنك سحب ارباح المتاحره

ahmadinho100
09-21-2016, 13:35
السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته مرحبا اخي كلنا في الاول كنا متل في الاول يجب ان تضع الردود لكسب البنوص و فتح حساب تجاري في شركة انستا فوركس و في اول شهر يمكنك ان تتداول

mronei
09-21-2016, 15:11
السلام عليكم و رحمه الله
اخي الفاضل كل ما عليك فعله هو ان تقوم بكتابه ردود علي مواضيع الأعضاء او عمل موضوع و سوف تأخذ علي كل رد او موضوع ١٠ سنت تقوم بتجميعهم خلال الشهر و يتم تحويلهم الي حسابك في انستا اول كل شهر للمتاجره بهم و يمكنك سحب ارباح المتاحره

المهم واحنا بنعمل بونص ياجماعه ايضا نفتح حساب ديمو ونتعلم نتاجر كل يوم علشان بعد ما نجمع مبلغ نتاجر عليه منخسرهوش بسهوله ونقدر
نتعلم ونتاجر بامان على البونص

zizoo99
09-21-2016, 15:16
اخى العزيز
يمكنك البدء بالعمل فى المنتدى من خلال التعليقات او اضافة مواضيع جديدة و فى كل الحالات ستأخد 0.1 دولار لكل تعليق او موضوع و فى نهايه الشهر يتم تحويل مبلغ البونص الى حسابك الحقيقي الذى قمت بربطه بالمنتدى

Foreexx
09-21-2016, 15:41
الســـــــلام علــــــــــــيكم ورحمـــــــــه الله تعــــالى وبـــــــــــركاته
التداول هو التداول بالعملات أو ما يُسمى بالفوركس ،هو إجراء عمليات البيع والشراء والأوامر المتعلقة بذلك

adamarwan
09-21-2016, 17:11
مرحبا بك اخى الغالى انت الان فى المنتدى العريى
فى العديد من الاقسام فى هدا المنتدى ممكن ان تتعلم
وان تجد كل الامور التى تحتجها
وحظ موفق

عبد الرحيم رافا
09-22-2016, 02:17
السلام عليكم ورحمة الله
يا اخي ما عليك سوى ان تعمل الردود لتاخد عن كل رد ما مقداره 10 سنتات ب الدولار الامريكي و ستحول لك في اول كل شهر الى حسابك

medizem
09-22-2016, 02:57
اخي الكريم انت علي كل رد تضعة في المنتدي او كل موضوع بتاخد 10 سنت و في مسابقات بتاخد منها بونص !!
وكل المبلغ اللي انت عملتو بيتحول اتوماتيكيا علي حسابك في اول اسبوع من الشهر و البونص لا يمكن سحبة فقط المكسب منة في المتاجرة ...

doaa22
09-22-2016, 11:12

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته اذا كنت من المبتدئين عليك فى البدايه قراءه العديد من الموضوعات المطروحه فى المنتدى وواحده واحده هتلاقى نفسك بتفهم الموضوع وقادر انك تعمل بيه

mronei
09-22-2016, 21:38
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته اذا كنت من المبتدئين عليك فى البدايه قراءه العديد من الموضوعات المطروحه فى المنتدى وواحده واحده هتلاقى نفسك بتفهم الموضوع وقادر انك تعمل بيه

ده الصح بالفعل ولكن اغلب الشباب الي دخلوا المجال ده بيكونوا بيبحثوا عن مجال تجاري يحققوا منه ربح سواء اساسي او اضافي وهو الافضل طبعا ولكن المشكله بتكون دايما
مع التسرع والطمع وطبعا دي اول اسباب الخسائر هنا

michael1
09-22-2016, 23:14
وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته اخى
ان هذا المنتدى يعتمد على الردود مقابل البونص لكى تجمع المال لكى
تتداول به فى الفوركس

mronei
09-26-2016, 17:37
لازم نعرف ان المجال الي احنا فيه يعتمد على الفتره الي اتعاملنا فيها معاه ومقدرا الخبره الي اكتسبناها في التعامل مع الاسعار وطريقه التحليل الخاصه
الي وصلنا ليها ونقاط القوه والضعف فينا وحاجات كتير

mhd99
09-29-2016, 17:43
اتطلع على القسم التعليمي حتى تتعلم كيفية التداول في الفوركس وايضا يمكنك تعلم التداول من خلال الفيديوهات الموجودة
في اليوتيوب والتي تشرح الفوركس للمبتدئين

emma91
09-29-2016, 17:54
السلام عليكم ورحمة اللة وبركاته اخي الكريم انصحك ان تذهب الى القسم التعليمي ستجد فيه كل ما تحتاجه عن الفوركس وشاهد فيديوهات على اليوتوب وبالتوفيق ان شاء الله

lionardodicaprio940
09-29-2016, 17:56
يا اخي هدا المنتدى خاص بتبادل الاراء والرد على تساولات الاخوة الاعضاؤ
والربح يكون 10 سنتات عن كل رد
بالتوفيق للجميع تحياتي

S.Yanal.Omar
09-29-2016, 18:17
اخي العزيز العمل على هذا المنتدى يعتمد على الرد على المشاركات بموشوعية وعدم خروج عن الموضوع الذي يتم الرد عليه وطرح الاسئلة ايضا وتعتمد المشاركة على مكاقاءة عشرة سنت للمشاركة الواحدة ترسل الاموال المجموعة الى حساب شركة الوساطة انستا فوركس المرنبط بحسابك هنا بالملف الشخصي كل فترة شهر في مطلعه

midouknight
09-29-2016, 18:33
أخي الحبيب هذا المنتدى هو برعاية شركة
إنستفريكس العالمية والتي تقدم بونس خاص بالردود
وهو ما يمكنك من المتاجرة به وسحب الأرباح

ebn masr
09-30-2016, 01:58
المنتدى اخى الكريم هو منتدى مخصص للعمل ف مجال بورصة العملات وانت بتدخل كغضو وتشارك فالمنتدى وبعدين بتاخد بونص

ebn masr
10-19-2016, 18:50
العمل على المنتدى ليست صعبة كل ماعليك القيام به هو انك تشارك وتكتب ردود فى سياق الموضوع وستحصل على بونص وممنوع النسخ

MASTER TRADER
10-19-2016, 21:00
طريقة العمل في هدا المنتدى يا اخي الكريم هي انك تاخد بونص مقابل الردود التى تقوم بها في مواضيع حةل الفوركس وفي اخر الشهر تحول لك الى حسابك التداول تتاجر بها وكل اراباح يمكن سحبها

ebn masr
10-24-2016, 01:09
باختصار يااخى المنتدى هو مجال كبير للتعلم والردود والمشاركات وتبادل الخبرات وغيره من الموضوعات وبالتالى لابد من الاهتمام به دائما

Gogoadnan200
10-24-2016, 01:13

rokym15
10-24-2016, 02:22
السلام عليكم أخي و مرحبا
عليك بالقراءة لبعض كتب الفوركس, كما يمكنك التعلم هنا من المنتدى, أيضا هناك فديوهات على اليوتيوب مفيدة جدا للمبتدئين, فقط عليك عليك بذل مجهود البحث للتعلم
بالتوفيق أخي.

bakup28
10-24-2016, 05:44
ممكن كمان تعمل باالعمل بالاوامر المعلقه ميزه جيده
هنا للمتاجر ولكن الاصل طبعا الاول ان المتاجر يكون
فاهم كويس اوي المجال الي بيعمل به وبيعرف يختار النقاط

zezo3
11-07-2016, 20:39
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته اخواتنا بمنتدانا الجميل اخي الكريم انت واضح جدا انك مازلت مبتدئ ولم تكتسب الخبره بعد فى هذا السوق ولكن على نصيحتك وهى ان تتوجه الى القسم التعليمى هناك ستجد الكثير من الفديوهات التعليميه والمقالات الرائعه

morgan12
11-14-2016, 00:17
بالنسبة للمنتدى أنت بتكتب ردود وتأخذ بونص عليها يتم تجميعه كل شهر ويحول لحساب حقيقي تفتحه على موقع الشركة وتربطه بالمنتدى . لكن الأهم هو الخطوة الثانية وهي التداول على المنصة لابد أن تتعلم وتكتسب الخبرة من خلال الحساب التجريبي قبل الدخول والتداول الحقيقي . لأن الفوركس مجال صعب وتجارة بها مخاطر كثيرة من لم يبذل جهد للتعلم يخسر حسابه مؤكد .

بروفسير العرب
12-24-2016, 20:45
ممكن اذا كونت ليس لك اى معلومات عن سوق الفوركس بعد ما تعمل مبلغ
كويس من الفوركس تنسخ صفقات احد المحترفين فى المجال وتربح مثل ما هو يربح

Samira shabban
12-24-2016, 20:46
السلام عليكم اخى الكريم شكرا لك على هذه المشاركه..
وانصحك بزياره القسم التعليمى للمنتدى حيث توجد الفيديوهات التى تشرح ماهو الفوركس وكيفيه التداول على المنصه...

maryam1
12-25-2016, 23:40
يمكنك اكتساب الخبرة عن طريق القسم التعليمي الذي يوفره المنتدى , ايضا يمكنك البحث من خلال اليوتيوب و جوجل , و يمكنك الاستفادة من المواضيع الذي ينشرها الاعضاء القدامى اصحاب الخبرة
بالتوفيق للجميع إن شاء الله

tazi larbi
12-26-2016, 00:08
السلام عليكم اهلا اخي ومن هنا من المنتدى واقسامه التعليميه تتعلم كيف تتداول وبالردود والتففاعل مع المواضيع تكسب بونص ليصبح لديك العلم والمال فقط اجتهد ولكل مجتهد نصيب اتمنى لكم النجاح والله الموفق

chiheb316
12-26-2016, 00:14
بسم الله الرحمان الرحيم السلام عليكم و رحمة الله تعالى و بركاته
في هذا المنتدى تقوم بمشاركات كي تحصل على بونص يمكنك من التداول في شركة انستا فوركس و في الصل المنتدى هو تعليمي و ما البونص الا تحفيز للتعلم

elamir84
12-26-2016, 00:34
السلام عليكم،
في البداية أود شكرك على المجهود الرائع والموضوع المتميز
بصدد التحميل لتجربة المؤشرات
تقبل مروري وشكرا

بدر اشطيبي
12-26-2016, 00:35
يا اخيما تطلبه يتعلمه المتداول في اكثر من سنتين من التعلم و الممارسة
يمكن اتخاذ القرار و المضي في رحلة الفوركس الجميلة ششكرالك

سمير
02-28-2017, 15:04
طريقة العمل فى المنتدى يا اخى هى انك بتجمع بونص كل شهر وبعدين البونص ده بيتحول الى حسابك بانستا اول كل شهر لكى تتاجر به والارباح تقدر تسحبها باى وسيلة

مروه عصر
02-28-2017, 15:29
السلام عليكم
نحن نعمل بالمنتدى عن طريق الرد على المشاركات فنحن نحصل على بونص من التعليقات دى كل يوم 50 تعليق ب1500 فى الشهر ب150$فى الشهر نحصل عليهم من الرد على المشاركات ..

waelmma
02-28-2017, 15:30
:)):p:( اخى الفاضل بارك الله فيك والحقيقة انه مجال شديد الخطورة
ويحتاج الى صبر وتعلم

الدرس الاول https://www.youtube.com/watch?v=tdeBC94OJ60
الدرس الثاني https://www.youtube.com/watch?v=SISnKtLZzjI
الدرس الثالث https://www.youtube.com/watch?v=vhaZPkD8kco
الدرس الرابع https://www.youtube.com/watch?v=wzxN4oL9ePo
الدرس الخامس https://www.youtube.com/watch?v=iNLwNwd3Mao
الدرس السادس https://www.youtube.com/watch?v=qIbgoLn8MNc
الدرس السابع https://www.youtube.com/watch?v=nHYmc7SOKAU
الدرس الثامن https://www.youtube.com/watch?v=IMSuWJMjats
الدرس التاسع https://www.youtube.com/watch?v=6w4e9sAqSlk
الدرس العاشر https://www.youtube.com/watch?v=YaMqhXsS5AM
https://www.youtube.com/watch?v=3X_Y6yk2L_A شرح موقع الفوركس فاكتورى للاخبار

mid0killer
02-28-2017, 16:15
اولا تقوم بالرد على المشاركات واخذ البونص منها وبعدها تسجل مع محلل محترف بالمجال وذو خبره ممتازه وتقوم بالتعلم منه واكتساب خبره بالتداول على حساب ديمو وبعدها ابدء

alonsoo
02-28-2017, 16:20
المنتدى يتحدث هنا عن تجارة العملات العالمية عن طريق اموال حقيقية فى سوق حقيقى وليس وهمى او نصب . فقط ادخل المنتدى التعليمى للتعرف اكثر عليه

nour3iny
02-28-2017, 17:27
السلام عليكم ورحمه الله تعالى وبركاته
طريقه العمل بالمنتدى هى جمع البونص بعمل ردود على الموضوعات وبعد جمع البونص يحول لحسابك اول كل شهر لتبدء التدوال به

zakariacr07
02-28-2017, 17:41

العمل في المنتدى يكون بعمل ردود على المواضيع بشرط أن تكون ردود لها علاقة بالموضوع و لا تكون قصيرة أو منسوخة من ردود الأعضاء و بذلك تقوم ب 50 رد في اليوم و تجمع 5 دولار بونيص

ayoubfc
02-28-2017, 20:03
شوف حضرتك انت علي كل موضوع او رد بتكتبه في المنتدي بتاخد 10 سنت وعندك مسابقات بتاخد
منها بونص برضو لو كسبت وبتتحول البونص ده لحساب التداول ومتقدرش تسحب البونص بس تسحب
الارباح.

nerimen
03-06-2017, 22:18
السلام عليكم
أخي ما عليك إلا بناء أسسك الأولى و إستراتيجية واضحة ومربحة
وماعليك إلا أن تكون صبور و ملتزم بعملك و مجتهد
تقبل مروري و بالتوفيق
سلام

skylol
03-06-2017, 23:16
وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته

اخي الغالي انت لك 50 رد في المنتدى وكل رد 10 سنت اي 5 دولار في اليوم وفي الشهر 150 دولار ثم تحول الى حسابك في انستا للتداول بها والارباح الناتجة من التداول يمكنك سحبها

Mr Fathy
03-06-2017, 23:18
بسم الله الرحمن الرحيم انت يا زعيم الاول ادخل بالمنتدى التعليمى عشان تتعلم يعنى ايه فوركس وتتعود عليه الاول وتعرف تشارك

emin14
03-06-2017, 23:20
اخي الكريم انت علي كل رد تضعة في المنتدي او كل موضوع بتاخد 10 سنت و في مسابقات بتاخد منها بونص وكل المبلغ اللي انت عملتو بيتحول اتوماتيكيا علي حسابك في اول اسبوع من الشهر و البونص لا يمكن سحبة فقط المكسب منة في المتاجرة

MohamedMoamen
03-07-2017, 00:31
أخي الكريم كيفية العمل في الفوركس هي عمل ردود على الموضوعات المختلفة في المنتدى
وتحصل مقابل هذه الردود على بونص شهري وعندما يتم تحويلها إلى حسابك في انستا
يمكنك التداول بها

capoeira
03-07-2017, 00:51
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته ان المنتدى يتم التفاعل به مقابل بونص يدفعه المنتدى لمشتركيها
ويتم تحويله الى حسابك فى شركة آنستا بالنسبة للتداول فإنك يجب ان تتعلم التحليل الفنى
وهذا سينفى بالغرض

tamermosa
03-07-2017, 00:54
اخي الفاضل. حضرتك كمبتدئ لازم تروح القسم التعليمي و هناك حتلاقي مواضيع تعليميه هايله و كمام حتلاقي اجوبة عن كل اسألتك و استفساراتك. اقراها و حتستفيد.

hamadasalama
03-07-2017, 01:43
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته المنتدي يا اخي المحترم يقدم بونص للمشاركات التي تتم عليه مقابل 10 سنت لكل رد او مشاركه

سيد2017
03-07-2017, 07:20
الاول يا اخى يجب ان تتعلم كيف تتداول الفوركس وتشاهد الفيديوهات التى تتحدث عن الفوركس وتكتسب المزيد من الخبرات وبعد كده والمنتدى يا اخى عبارة عن منتدى تحصل منه بونص تستخدمه كراس مال وتتداول به وتربح منه

waelmma
03-07-2017, 07:28
:(:(:( شكرا اخى الفاضل والحقيقة انه يجب ان تعلم ان هناك
فيديوهات كثيرة وجودة على اليوتيوب وبارك الله فيك اخى الفاضل

---------- Post added at 04:28 AM ---------- Previous post was at 04:26 AM ----------

:(:(:( اخى الفاضل بارك الله فيك واليك هذه الفيديوهات هتستفاد منها جيدا وربنا يوفقك اخى
https://www.youtube.com/watch?v=tdeBC94OJ60
الدرس الثاني https://www.youtube.com/watch?v=SISnKtLZzjI
الدرس الثالث https://www.youtube.com/watch?v=vhaZPkD8kco
الدرس الرابع https://www.youtube.com/watch?v=wzxN4oL9ePo
الدرس الخامس https://www.youtube.com/watch?v=iNLwNwd3Mao
الدرس السادس https://www.youtube.com/watch?v=qIbgoLn8MNc
الدرس السابع https://www.youtube.com/watch?v=nHYmc7SOKAU
الدرس الثامن https://www.youtube.com/watch?v=IMSuWJMjats
الدرس التاسع https://www.youtube.com/watch?v=6w4e9sAqSlk
الدرس العاشر https://www.youtube.com/watch?v=YaMqhXsS5AM
https://www.youtube.com/watch?v=3X_Y6yk2L_A شرح موقع الفوركس فاكتورى للاخبار

nerimen
03-07-2017, 20:28
مرحبا بك أخي العمل في المنتدى سهل ماعليك إلا عمل ردود ومشاركات على المواضيع لتكسب البونيص
هذا البونيص يتم تحويله شهريا لك على حسابك في انستا فوركس و تبدأ بالتداول فيه
بالتوفيق للجميع في الربح وتحياتي
والسلام

muhammad ismail
03-08-2017, 02:08
اهميه المنتدى اخى الكريم انه بيوفر لك راس المال اللى تقدر تدخل بيه فى تجارة الفوركس وطبعا غير
قابله للسحب لكن تقدر تتداول بيها وتسحب الارباح بتاعتك

Gooo
03-08-2017, 02:12
السلام عليكم،اود ان اشكر صاحب الموضوع على هذا الطرح المميز حيث استفدت من بعض المعلومات خصوصا انني شخص جديد في عالم الفوركس

asmaamagdy
03-08-2017, 02:16
السلام عاليكم ورحمة الله وبرماته نرجو من الله حسن التوفيق
اعلم يا اخى ان تعلم الفوركس امر ليس صعبا بل يحتاح منك فترة لكى تتعلمه ويوجد كتب ايضا تعلمك الفوركس والتداول

ahmedmahmoud2017
03-08-2017, 02:32
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته للعمل على هذه المنتدى يجب عليك الدخول للردود يوميا وتجميع البونص وبدء التداول بهع ان شاء الله

M2017
03-08-2017, 02:36
اتصحك اخى الكريم بالذهاب الى قسم التعليمى التابع للمنتدى
سوف تستفاد اكثر

ayman samy
03-08-2017, 12:54
بسم الله اخي الكريم هذا المنتدي يمكنك من خلاله تجميع البونص من خلال الردود والمشركات وتقوم بفتح حساب بشركة انستا وتربط الحساب بالمنتدي ويتم تحويل البونص شهريا علي حسابك ويمكنك بعدها التداول

ilyestoumi
03-08-2017, 16:04
بســـم الــــــله الرحمــان الرحيـــــــــــــم
السلام عليكم الاخوة و الاخـــــــــــــــوات
كل مشاركة تقوم بها تأخذ عليها بونص
عشرة سنت تداول بها و اسحب ارباحها

بالتوفيق لصاحب الموضوع
ارباح وفيرة بــــــــاذن الله

mehdiradwan2
04-06-2017, 09:27
السلام عليكم و رحمة الله و بركاتــه و الصلاة و السلام على رسول الله دمتم في رعـــــــــــاية الــله كل مشاركة تقوم بها تأخذ عليها بونص عشرة سنت تداول بها و اسحب ارباحها شكرا جــزيلا لك اخي علــى هذا الطرح

midobols
04-06-2017, 11:03
السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته والصلاة والسلام على أشرف الخلق سيدنا محمد
القويه الي هيدخل منها الاول

Lante
04-06-2017, 13:32

MomoNafai
04-06-2017, 13:40
السلام عليكم ورحمة الله تعالى و بركاته
يجب عليك أخي الكريم أن تقوم بوضع تعاليق على المواضيع المنزلة بحيت تكون هده المواضيع لها أهداف و إفادة جيدة و قيمة مضافة للموضوع

magic777
04-06-2017, 14:50
من سؤالك اخي انت جديد علشان كده يلزمك انك تكون ملم بالمعلومات الاساسيه الي ممكن تحصل عليها هنا بسهوله عن طريق الاطلاع
على القسم التعليمي في المنتدى

Hamza El36
04-06-2017, 15:23
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته.
تقوم في هذا المنتدى بعمل الردود على المواضيع, الشيء الذي يؤهلك لربح البونص..
الذي بدوره يؤهلك للمشاركة في التداول على الفوكس..
وبالتداول تستطيع ربح المال..
وتقبل مروري..
تحياتي

mahmoudtaha33
04-06-2017, 16:03
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته اخي
الفوركس صعب للغايه اخي خلي بالك
هتعمل تعليقات وتجيلك كل اول شهر
وتتداول بيه في المنصه اخي
بالتوفيق اخي الكريم

fouadd19
04-25-2017, 16:09
يوجدكثيرا من الموضيع بالمنتدى ادخل اليها وقم بالرد على ما تعرف فكل رد ب10سنت

hamadasalama
04-26-2017, 21:25
السلام عليكم ورحمه اله وبركاته العمل في هذا المنتدي من خلال البونص المقدم من شركة انستا بناء علي مشاركاتك الفعاله حيث ان كل مشاركه تاخذ عليها 10سنت يتم تجميعهم في نهايه كل شهر

ali gamal
04-28-2017, 02:22
شوف حضرتك انت علي كل موضوع او رد بتكتبه في المنتدي بتاخد 10 سنت وعندك مسابقات بتاخد منها بونص برضو

Abu_Yassin
04-28-2017, 15:54
وعليكم السلام ورحمة الله وبركاتة مرحب أخى الكريم ومرحب بك فى المنتدى أهم شئ تعمله الأن هو أن تشارك بمواضيع المنتدى لتجميع البونص ومن خلال مشاركتك ستجد نفسك تتلقى المزيد من المعلومات ويتضح موضوع الفوركس أمامك خطوة خطوة

mahgoub
04-28-2017, 15:56
عليك بالذهاب الى القسم التعليمي ففييه كل ما تريد من شروحات لا يكفيها هذه المساحة المخصصة للردود

shr
04-28-2017, 15:58
يمكنك ذلك بكتابه الردود وتجيع بونص الذي سيصلك في اول 7ايام من الشهر الجديد غالبا
ولكن عليك ان تتعلم كيفيه االتداول اولا لكي لا تخسر رأس مالك في اول صفقاتك وشكرا

KARIM2017
04-28-2017, 16:40
تحيه طيبه وبعد
اخي الفاضل من الافضل ان تفتح فيديوهات علي اليوويوتب
وكثيرا من الماقع التي تفيدك جدا

فهمى لاشين
04-28-2017, 17:25
حياك الله
اهلا بك فى المنتدى
على العموم اقول انت مسجل نشاط عام 2015 وهذا سؤالك
انا لااصدق هل الادارة تعيد اخراج هذه الاسئلة لامثالنا لتنشيط حالة التفاعل مثلا
ام ماذا
لك تقديرى

elmister
05-11-2017, 13:22
بسم الله الرحمن الرحيم اخي الحبيب تحياتي لحضرتك وبعد
كل موضوع او رد بتكتبه في المنتدي بتاخد 10 سنت وعندك مسابقات بتاخد منها بونص برضو لو كسبت.. تقبل مروري وشكرا

zunebha
05-11-2017, 13:39
السلام عليكم ورحمة الله وتعالى وبركاته
اخي الفاضل الكنتدى يقدم لك تخفيز عن طريق البونص.
هذا البونص تجمعه عن كريق الردود كل شهر بالتوفيق تقبل مروري.

yousee
05-11-2017, 13:49
إن هدا المنتدى طريقة العمل فيه بسيطة لما ترى موضوع يهمك حاول أن تعلق عليه وستأخد عشرة سنت على كل موضوع هدا بكل بساطة المنتدى

Ayman Abdellatif
05-11-2017, 13:54
السلام عليكم ورحمة ورحمة الله وبركاتة
اخى الكريم عليك ان تعرف ماهو الفوركس فى البداية و تتعلمة حتى يمكنك المشاركة لان المنتدى قائم على مجال الفوركس ثم تشارك بالرد على موضوعات الاعضاء يمنحك المنتدى 10 سنت ك بونص و يجمع لك هذا البونص و يرسل الى حسابك لدى شركة انستا فوركس و تستخدمة فى التداول ف ابدا بالتعلم من الان

haitham salama
05-11-2017, 14:06
أول خطوة تقوم بها اخى الكريم لابد أن تشاهد الفيديوهات التعلمية المتوفرة على المنتدى أو من خلال موقع تويوب، وتتعلم التحليل الفنى والأساسى وبعد ذلك
قم بالمضاربة على حساب تجريبى وضارب من خلاله لو نجحت أبدأ فى فتح حساب حقيقى

AMR ELSISY
05-11-2017, 14:08
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته هنا اخى عندما تقوم بالتسجيل على الموقع فانك تقوم بتجميع البونص وذلك عن طريق الردود على المشاركات التى يطرحها الاعضاء الكرام الاخرين مثلى ومثلك

abutalia
05-11-2017, 14:25
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته مشكور يا محترم علي الموضوع المميز والمنتدي الكريم يقدم بونص من خلال المشاركات والردود الفعاله وان شاء الله نجتهد جميعا ونجمعها علي خير

murad11
05-15-2017, 17:48
المنتدى يعطيك بونص 10 سنت لكل رد او مشاركه في المنتدى وتحصل على البونص بدايه الشهر الجديد واقصى بونص تحصل عليه هو 250 دولار يمكنك التداول بلبونص وسحب الارباح

azzedine
05-16-2017, 02:38

اشكرك على المشاركة اخي الكريم عمل المنتدى يتيح لك ان تتعلم الفوريكس من الاعضاء الموجودين فيه و ايضا يعطيك على كل مشاركة او راد 10 سنت بونص

ahmedmahmoud2017
05-16-2017, 02:46
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته للتعامل على المنتدي كملخص سريع هو عبارة عن عمل تعليقات وردود وحصد بونص اول كل شهر للتداول بالفوركس بع

big.pharaoh
05-17-2017, 23:15
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته .... انت هنا في المنتدى كب ما عليك فعله هو عمل مشاراكات فعاله في المنتدى مقابل الحصول على البونص. بعد كده تشوف فيديو لكيفية التداول على منصة الميتاتريدر4

Rozeta
05-18-2017, 00:07
اخي بالنسبة للمبتدء يجب عليك تاجيل التفكير في التداول حتي تتعلمه جيدا وعليك بدراسته جيدامع عمل مشاركات وجمع البونص

Mony Ezzat
05-18-2017, 00:10
بسم الله الرحمن الرحيم
حضرتك بتعمل كومنتات تكون مفيده خاصه بالموضوع عشان تاخد 10 سنت وان شاء االله تجمع بونص كبير وتبدأ به المتاجره بشركة الانستا فوركس

mohamed97
05-20-2017, 23:37

مشكور اخي الكريم على هذا التحليل المميز والمفيد الذي قدمته لنا

و الذي نتمنى ان يكون قد استفاد منه كل من دخل الموضوع

و تقبل مروري*********------

zakija
07-08-2017, 07:50
مشكور اخي الكريم على
هذا الموضوع الجيد جدا جدا جدا جد جدا جدا جدا جدااااااااا
والمفيد لجميع اعضاء منتدى الفوركس
بارك الله فيك وجزاك الله خيرا تقبل تحياتي

Mhd nour
07-08-2017, 10:33
تحياتي اخي الكريم الموضوع بسيط حضرتك بتعمل كومنتات تكون مفيده خاصه بالموضوع عشان تاخد 10 سنت وان شاء االله تجمع بونص كبير وتبدأ به المتاجره بشركة الانستا فوركس و بالتوفيق

cladiator2007
07-08-2017, 12:49
السلام عليكم اخى الفوركس سوق كبير وفى البداية لازم تصبر الى ان تتعلم جيدا وتعرف كل شئ عن الفوركس وتبعد
عن الطمع وعن اتخاذ القرارات السريعة وبالتوفيق للجميع فى الفوركس

KARIM2017
07-08-2017, 15:06
تحيه طيبه وبعد
من الافضل ان تدخل علي اقسام الردود وتبدا
في الرد علي المواضيع وتجمع البونص

Mony Ezzat
07-10-2017, 19:00
بسم الله الرحمن الرحيم
حضرتك البدء في المنتدى يكون من خلال الردود وجمع البوصنات واول اتلشهر تتداول بالبونصات في الانستا فوركس

m7med
07-10-2017, 21:28
((السلام عليكم و رحمة الله و بركاته ))
انصحك يا اخي الكريم بالدخول الي القسم التعليمي الخاص بالمنتدي لمعرفة طريقة التداول و في نهاية هذا الموضوع الرائع اتمني من الله ان تكون في تمام الصحة والعافية وايضا اتمني من الله ان يرزقنا من هذا المجال الرائع

Reem1
07-11-2017, 00:27
السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته اخي الكريم المنتدي بيعطيك بونص مقابل كتابه التعليقات و المواضيع المفيده وبيتحولك البونص كل شهر علي حسابك في انستا فوركس

mostafa1995
07-11-2017, 01:15
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته ....... انت بترد على الردود وبعدها يا محترم كده انت بتعمل بونوص
ومن ثم يتحول البونوص اللي عملته الى انستا وتقدر تتداول به وانصحك ان تقرا شروط استخدام المنتدى

M.R
07-11-2017, 01:31
لابد لكى يكون ردك صحيح وتاخذ العشرة سنت ان تكون على معرفة بسوق ومجال الفوركس ويمكن لك التعلم من الاقسام التعليمية فى المنتدى ومعرفة الاساسيات وبعض التعريفات الدارجة والاكثر شائعة فى سوق الفوركس ثم خبرتك فى التداول ستاتى تدريجيا وعليك الالتزام بالصبر وعدم الطمع

Doaa hassan
07-11-2017, 01:37
السلام عليكم ورحمته الله وبركاته
بص اخى العمل فى هذا المنتدى انك بتعمل ردود على التعليقات وكل رد بى ١٠ سنت وليك ٥٠
رد فى اليوم لتقوم بجمع البونص طول الشهر واول الشهر ليتحول بحسابك وبتتداول بيه وعلشان
تعرف اكتر عن التداول فى قسم تعليم فى المنتدى ادخل عليه وتتعلم وبالنجاح والربح الدائم

mido elshabrawy
07-11-2017, 01:56
السلام عليكم و رحمه الله و بركاته
اخي الفاضل يمكنك الذهاب الي القسم التعليمي بالمنتدي
و البحث عن المواضيع التي تخص المبتدئيين في كيفيه تعلم التداول و كيفيه استخدام منصه التداول
و تقوم بتجميع البونص خلال الشهر و من ثم يتم تحويل البونص الي حسابك خلال الاسبوع الاول من كل شهر
تقبل مروري و بالتوفيق للجميع ان شاء الله

omar2017
07-11-2017, 01:59
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته عليك اخي الكريم بالوصول الى القسم التعليمي الخاص بالمنتدي من اجل الوصول الى ارباح جيدة بالطبع

zakariacr07
07-21-2017, 17:20

العمل على المنتدى يقتصر على إحترام الشروط لكي يتم إحتساب الردود التي تقوم بها و تجمع منها البونيص

yousee
07-21-2017, 20:27
كترت الاسئلة في المنتدى ولكن لا توجد لها أي إجابة واحدة إن هئلاء الناس ألدين يتجاهلون اسئلة اخوانهم ويتكبرون عليهم هم بدوهم لا يوجد من يجيبهم

alaa mohamed
07-24-2017, 22:38
بسم الله الرحمن الرحيم ....
تحيه طيبه وبعد ....
نورت المنتدى اخى الكريم ...
انت بتعمل ردود على المشاركات دى وليك خمسين رد كحد اقصي ف اليوم ... والله ولى التوفيق ...
تقبل مرورى

Lord_2009
07-24-2017, 23:08
السلام عليك و رحمة الله و براكاته
سهل جدا انت تختار مواضيع و تعمل عليها ردود و كل رد يحتسب لك ب 0,10$ و اقصى عدد ردود في اليوم هو 50 رد يعني 5$ اي 150$ في الشهر لكن اخي انتبه يجب ان لا تكون الردود خارج السياق او مستنسخة و ابتعد عن الشكر و الثناء

محمد حافظ 120
07-24-2017, 23:10
السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته اخي الكريم... اما بعد... اخي الكريم انت تقوم بعمل ردود في المنتدي علي المواضيع التي كتبها باقي الاعضاء لكي تقوم بتجميع البونص من ثم تتاجر به في الفوركس وتسحب الارباح ولكن لا يمكن سحب البونص... واقصي حد للردود في اليوم هو 50 رد

BASSMA
07-24-2017, 23:17
الفوركس والتداول عامة هو ما الا عن ادارة راس مال جيدة
وعدم مخاطرة الا ف الحدود
واقتناص الفورص حال وجودها
والتحليل الفني السليم
والصبر قبل دخول الصفقة

Hala Abdo
07-25-2017, 02:01
السلام عليكم و رحمه الله تعالى و بركاته
العمل على المنتدى سهل جدا و الردود سهلة اهم شئ انك تفهم القوانين كويس جدا و متحاولش تخالفها

kariim18
10-31-2017, 20:58

kirollos.budggie
10-31-2017, 21:10
اخي الفاضل ...العمل في المنتدي يكون بكتابه المواضيع والردود...
ولكل رد ١٠ سنت والجديد أن لكل شكر لك يونس
والبونص يتم تحويله إلى شركه انستافوركس وتعاطى به
وعندما تحقق ارباح انشاء الله تقدر تسحب الارباح ( التي تفوق البونص)
وبالتوفيق انشاء الله.

magic10
10-31-2017, 21:26
بسم الله الرحمن الرحيم

المنتدى يعطى لك بونص مقابل كل رد او موضوع تقوم بعمله وتستلمة ببداية الشهر الجديد على حسابك بأنستا فوركس المبربوط بالمنتدى هنا

amine saddiki
11-04-2017, 01:38
لسلام عليكم ورحمة الله وبركاته
انصحك بالذهاب الى القسم التعليمي هنا في المنتدى و تتعلم و ستجد فيه كل ما يتعلق بالفوركس و في نفس الوقت يمكنك
ان تشارك في الردود لكسب البونص انت علي كل موضوع او رد بتكتبه في المنتدي بتاخد 10 سنت

A.mustafa
11-04-2017, 14:28
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته..
ده الصح بالفعل ولكن اغلب الشباب الي دخلوا المجال ده بيكونوا بيبحثوا عن مجال تجاري يحققوا منه ربح سواء اساسي او اضافي وهو الافضل طبعا ولكن المشكله بتكون دايما
مع التسرع والطمع وطبعا دي اول اسباب الخسائر هنا..

احمد نصر 22
11-04-2017, 14:31
بسمً الله الرحمن الرحيم أخي الكريم اما بعد احب اقول لحضرتك ان اهم شيء ف موضوع الفوركس ان تموت علي درايه كامله بكل شيء ومن حسن الخط ان هناك الكثير من المواقع التي تعمل علي تعليمك جيدا ولعل أهمها هو اليوتيوب

DrMaged
11-04-2017, 17:24
من المهم الالتزام بقوانين العمل فى المنتدى قبل بدء العمل الفعلى اما بالنسبه للفوركس كتداول فمن اللازم تعلم كافة انواع التحليل ومعرفة كيفية الاستفاده من الاخبار الهامه وهناك العديد من استراتيجيات السوق التى ستساعدك فى جنى الارباح لكن مع الالتزام بالاداره السليمه لراس المال

A.mustafa
11-04-2017, 18:51
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته..
مع التسرع والطمع وطبعا دي اول اسباب الخسائر هنا..

احمد نصر 22
11-04-2017, 20:16
بسمً الله الرحمن الرحيم أخي الكريم اما بعد احب اقول لحضرتك ان اهم شيء ف موضوع الفوركس ان تموت علي درايه كامله بكل شيء ومن حسن الخط ان هناك العديد من المواقع التعليميه التى تعمل على تعليمك جيدا ولعل اهم هذة المواقع هو اليوتيوب لان اليوتيوب به الكثير من الفيودهات والقنوات التى تمكنك من الدخول فى السوق بمنتهى القوة

هدير البدري نور
11-04-2017, 21:19
كل ما عليك هو الدخول الي القسم التعليمي الخاص بالمنتدي
وانت هتفهم كل شئ وعليك بتحميل كتاب الفوركس من الالف للياء كتاب اكثر من رائع

ehabbob
11-06-2017, 03:07
اخى العضو الكريم هى المشاركه او التعليق بالبونص وكل اول شهر بحول البونص المجمعه فى حسابك على انستا للتداول بها واربح منها للسحب ما عاد البونص فهى ليست للسحب
والله ولى التوفيق

Najmi
01-24-2018, 13:07
مرحبا أخي الكريم
في هذه الحالة من الأفضل لك أن تستثمر هذا الوقت الذي تقضيه هنا في جمع البونص فقط دون أن تداول به
ثم حاول أن تتعلم كل الأساسيات . طبق في الديمو 6 شهور على الأقل ثم توجه إلى الحقيقي وأنت واثق
تقبل مروري وتحياتي

alaa50
01-24-2018, 13:13
اولا اهلا بيك فى المنتدى ومجال الفوركس عموما واتمنالك التوفيق
ثانيا قاعده اساسيه حطها فى دماغك انت مش بتكسب من المنتدى المنتدى هنا مجرد وسيله للحصول على راس مال للتداول فى سوق الفوركس
يبقى رقم واحد لازم تتعلم يعنى ايه فوركس وازاى اتاجر فيه واحقق ربح وهنا فى قسم تعليمى هيفيدك وكمان انصحك اكتر بموقع اليوتيوب فيديوهات وكورسات مجانيه موجوده للتعليم
الى جانب فترة التعليم ممكن تشارك هنا فى المنتدى يعنى عرفت معلومات وانت بتتعلم شاركها معانا هنا ولو فى حاجه مش فاهمها ادخل اعمل موضوع اطلب شرح للى مش فاهمه
بالشكل دا هتبقى بتتعلم الى جانب انك بتجمع راس مال للتداول بعد كدا

kariim18
01-24-2018, 17:09
يمكنك اكتساب الخبرة عن طريق القسم التعليمي الذي يوفره المنتدى , ايضا يمكنك البحث من خلال اليوتيوب و جوجل , و يمكنك الاستفادة من المواضيع الذي ينشرها الاعضاء القدامى اصحاب الخبرة

kkk
01-25-2018, 15:42
تحياتي لحضرتك وبعد
انت علي كل موضوع او رد بتكتبه في المنتدي بتاخد 10 سنت وعندك مسابقات بتاخد منها بونص برضو لو كسبت وبتتحول البونص ده لحساب التداول ومتقدرش تسحب البونص بس تسحب الارباح
تقبل مروري

A.mustafa
03-03-2018, 13:48
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته...
ما عليك سوى ان تعمل الردود لتاخد عن كل رد ما مقداره 10 سنتات ب الدولار الامريكي و ستحول لك في اول كل شهر الى حسابك..

ahmedshawkymohamed
03-03-2018, 14:07
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته اخى العزيز ان العمل فى هذا المنتدى يتطلب ان تقوم بالكتابه التعليقات والردود سواء كنت قد انزلت موضوع او قمت بالرد على احد المواضيع وفى كل تعليق تقوم بكتابته يقوم المنتدى باحتساب 10 سنت لكل رد ويتم الحساب الاجمالى فى اخر كل شهر ويقوم المنتدى بدفع الرصيد الخاص بك الى شركه انستا فوركس اول كل شهر جديد من يوم 1 الى يوم 12 من كل شهر ويجب عليك ان تتعلم وان تكتب تعليقات تفيد الناس فى المنتدى وليس المتاجره لكسب الربح فقط واتمنى لك التوفيق