PDA

View Full Version : ما هوا البونص واين اجدة اذا قمت بمشاركات وجمعته

Pages : [1] 2

cafemedal
08-26-2015, 19:08
السلام عليكم .. اخوانى انا جديد معكم فى المنتدى الرائع فوركس العرب ... انا مشترك مع InstaForex

وربط حسابى بــ المنتدى لاكن لا اعلم من اين ابدأ

عاوز اعرف الوسيط InstaForex هوا الى بيشغل مكانى بعد ما اجمع 100 $ مثلا

ولما بجمع بونص اين يزهب واين اعرف كم معى الان .........

انا لا اعلم اى شي فأنا اتداول اموالى فى شركات ربحية كتيرة والان اريد ان استسمر فى الفوركس وشكرا

ynwa1892
08-28-2015, 13:13
السلام اخي مرحبا بك اخي في هذه الاسرة الكبيرة لتعرف كمية البونص التي جمعتها ادخل الى بروفايلك وستجد كلمة بونص اضغط عليها وستجد البونص الذي جمعته
وفقك الله

ibrahim4forex
08-28-2015, 13:34
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
انت بتدخل على بروفيلك ومن خلاله تجد كلمة البونص ومنها بتعرف حسابك وبتجمعه من خلال
مشاركتك فى المواضيع واخر الشهر حساب البونص بيتحول الى حسابك فى انستا اتوماتيك وانت تتاجر

andro2016
09-29-2015, 01:27
السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة اخى انت بتعمل ردود هنا فى المنتدى وكل او شهر البونص بيروح
فى حسابك فى انستا وبتاجر به يعنى مثلا عملت 100 دولار يمكنك التداول بهم واذا ربحت بتسحب الارباح من غير اى شرط

a l
09-29-2015, 01:27
السلام عليكـم
بونص المنتدى يكون نتيجة المشاركة الذى يتم تحويله اول كل شهر الى الحساب للتداول وتحويل الارباح فقط
بالتوفيق

seifhd
09-30-2015, 16:49
الســــــــــــــــــــــ ـلام علـــــيــــــــــــكم و رحمــــــــة الله تعـــالى و بــــركــــاته
أخـــي الكـــريـــم أنــصـــحـــك بـــزيـارة القســـم التعليمــــي للمنتــــــدى
بالتـــــوفيـــــــــق للجــــميـــــع موفــــــقـــون انشــــاء الله

---------- Post added at 02:49 PM ---------- Previous post was at 02:48 PM ----------

الســــــــــــــــــــــ ـلام علـــــيــــــــــــكم و رحمــــــــة الله تعـــالى و بــــركــــاته
أخـــي الكـــريـــم أنــصـــحـــك بـــزيـارة القســـم التعليمــــي للمنتــــــدى

akram mohamed obaid
09-30-2015, 18:57
اخي الكريم البونص عباره عن مبلغ مالي يصل الى حسابك في شركه انستا فوركس بدايه كل شهر جديد واقصى بونص هو 250 دولار شهريا تحياتي

samieh
10-16-2015, 22:01
واضح انك بينقصك معلومات كثيرة جدا يا اخى عن المنتدى وعن انستا وعن الفوركس عموما
انصحك تقرأ كتب تعليم الفوركس للمبتدأين وتعرف يعنى ايه فوركس وبعدين تيجى هنا فى المنتدى نتناقش

sami0005
10-16-2015, 22:32
بسـم الله الرحمـن الرحيــم

snnaky
10-17-2015, 00:43
واضح ان حضرتكاشتركت فى المنتدى مع حد بدون فهم لأى حاجة وكل اللى انت لااهتميت بية ان فى بونص بدون ماتفهم لية وازاى
اولا انت بتكتب مواضيع ومشاركات وتاخد عليها بونص على كل رد او موضوع صحيح 10 سنت وكل اول شهر البونص بيضاف الى حسابك التجارى اللى انت فتحتة مع انستا وربط بية المنتدى هنا والمفروض انك انت اللى بتتاجر بالحساب والمكسب كلة لك

asxqwzdc2
10-17-2015, 20:47
هدف فإن هذا راجع لك ، فبعض التجار ي أو طريقتك في المضاربة التي مارستها على حسابك الديمو هنا اطرح عليك خمس نقاط تساعد ختارون مستويات ا. و من المهم ان يتعلم هم الذين يحققون الارباح. إن هذه النسبة من الممكن أن تكون أكثر من ذلك لو أن المتداولون لدعم والمقاومة كأهداف للربح ، وآخرون يختارون كميات ثابتة من النقاط كأهداف ربحية لكل صفقة ربح ، على أية حال

---------- Post added at 06:47 PM ---------- Previous post was at 06:46 PM ----------

آنت جيدا في الحساب التجريبي وملتزما بقواعدك فانك ستتحول إلى مضارب تى ما فتحت حساب حقيقي . الغالب : انك ستك متخوف من إتباع نفس الإستراتيجية أو طريقتك في المضاربة التي مارستها على حسابك الديمو هنا اطرح عليك خمس نقاط تساعد علىالتغلب على هذه١فتح حسابك الحقيقي بحساب مصغر بألفين سوف تتخلص من بعض مخاوفك. إذا آنت قد بنيت استراتيجيه على

biso2020
10-17-2015, 20:54
ﻋﻨﺪ ﻣﺸﺎﺭﻛﺘﻚ ﻓﻰ ﺍﻟﻤﻨﺘﺪﻯ ﻓﺎﻧﻚ ﺗﺤﺼﻞ ﻋﻠﻰ ﺑﻮﻧﺺ ﻭﻫﺬﺍ ﺍﻟﺒﻮﻧﺺ ﻳﺰﺳﺪ ﻛﻠﻤﺎ ﺫﺍﺩﺕ ﻣﺸﺎﺭﻛﺘﻚ ﻭﻳﺘﻢ ﺍﻟﺘﺤﻮﻳﻞ تلقاءيا ﺍﻟﻰ ﺣﺴﺎﺑﻚ ﻓﻰ ﺍﻧﺴﺘﺎ ﻋﻦ ﻃﺮﻳﻖ ﺭﺑﻄ ﺣﺴﺒﺎﻙ ﺑﺎﻟﻤﻨﺘﺪﻯ بانستاﺑﺎﻧﺴﺘﺎ

mrtrad
10-17-2015, 21:04
أول شيء هذا المنتدى يمكن أن تجمع من البونص أخي وبعدها ترسل لك الشركة البونص إلى حسابك كي تتداول به يجب أن تكن قد فتحت حسابك لدى شركة انست أولاً وبعدها تربط هذا الحساب مع المنتدى هنا من خلال البروفيل الخاص بيك بعدها الأرباح التي تحقيقها من هذا البونص يمكنك أن تخرجها إلى حسابك في البنك

tareq sleem
10-27-2015, 18:03
السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة اخي الفاضل مشكور علي طرح الموضوع*
الجيد والمفيد **وشكرا**الاخوة الاعضاء الكرام **والسلام عليكم ورحمة الله*

abdougagi33
10-28-2015, 12:21
السلام عليكم و رحمة الله و بركاته
لقد اعجبني موضوعك كثيرا فهو منظم و منسق كثيرا و مليء بالمعلومات
الرائعة عن مجال رائع جدا الا و هو البونص
اتمنى لك دوام الصحة و لعافية

sharshabil
10-28-2015, 14:45
لا يوجد وسيط يشتغل مكالنك يااخي انت لازم
في اول اسبوع تكون حملت المنصة تدخل حتلا تشوف ان توصلت بالبونص و لاز تتعلم لان الظاهر لم تتعلم الااساسيات

mody555
10-28-2015, 14:52
المسافة المتواجدة بين Senkou Span A وSenkou Span B هي ملوّنة دائمًا ومزاحة الى الأمام 26 فترة من السعر الحالي. سيعتمد لون السحابة على ما إذا كان Senkou Span A في القمّة او Senkou Span B. عندما تكون السحابة برتقالية اللّون، فإنّها تظر أنّ Senkou Span B هو في القمّة، ما يعني انّ السعر هو دون 52 فترة من متوسّط السعر. يعتبر ذلك إشارة سلبية وينبغي عليك حينها التطلّع الى البيع عندما تبرز الدلائل. عندما تكون السحابة زرقاء اللّون، فإنّها تظهر أنّ Senkou Span A هو في القمّة، ما يعني أنّ السعر هو فوق 52 فترة من متوسّط السعر. هذا هو دليل إيجابي ويجب عليك البحث عن دخول مواقع الشراء عندما تبرز الدلائل.

hamooo2006
10-28-2015, 15:15
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته ... معلومات قيمه جدا شكرا لكل من ساهم او شارك او ابدي رايه في أي موضوع ممكن ان يفيد الاخوه الاعضاء

mida2014
10-28-2015, 18:54
مشكور اخي على الموضوع لاكن افوركس يحتاج الى الصبر والتعلم الجيد للوصول الى الهدف الان اصبح من السهل التداول من طرف الجميع
وفهم الفوركس لم يعد حكرا على احد

asxqwzdc1
10-29-2015, 13:12
في أسواق فوركس عملية مربكة. و على الرغم من أن هذه الأسواق ليست معقدة بشكل عام، فإن بالنسبة للمتداول المبتدء، يعد كل شيء جديد و معقد. و من المهم ان يتعلم المتداولون الجدد أفضل استراتيجيات التداول التي من الممكن إستخدامها في الحالات المختلفة لـ أسواق فوركس. فينصح الخبراء في أسواق فوركس المتداولون استخدام استراتيجية تداول

sinn
10-29-2015, 13:12
Content=السلام عليكم اخي الكريم و شكرا لك على موضوعاتك القيمة و مزيدا من اتالق و ياريت تشح لنا اكثر تقبل مروريو شكرا

razgallah
10-30-2015, 11:19
و الصلاة و السلام على خير خلق الله سيدنا محمد و على اله و صحبه و سلم
تذهب الى حسابك في انستافوركس
تقبل مروري بمزيد من تمنياتي لك بالنجاح و التوفيق

ASMAA TAHA
10-30-2015, 15:41
البونص يتم جمعه من خلال كتابة ردود ويتم ربط الحساب جيدا برقم حسابك الحقيقى فى شركة انستافوركس ثم بعد ذلك يمكنك ان تقوم بعمل بونص كبير حتى تستطيع ان تتاجر به بعد ذلك يتم تحويله لحسابك

otmani
10-30-2015, 15:47
السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته
ادا تم ربط حسابك بالمنتدى الى حسابك باينستا
فوركس فسيتحول البونص تلقائيا ال حسابك

hellelali2
10-30-2015, 15:48
السلام اخي مرحبا بك اخي في هذه الاسرة الكبيرة لتعرف كمية البونص التي جمعتها ادخل الى بروفايلك وستجد كلمة بونص اضغط عليها وستجد البونص الذي جمعته
وفقك الله

sayfmihad412
10-30-2015, 15:55
البونص هو ما قمت بها الان فقد قمت بطرح السؤال و من مثلا من يرد يحسب له البونص و يتم اضافته الى رصيده

gadeer86
10-30-2015, 17:33
السلام علـــيـــكم و رحــمــة الله و بركــــاته ..
اخي البونص الذي تجمعه من الردود يتحول كل اول شهر الى حسابك الذي ربطته بالمنتدى .. وهذا البونص لا يمكن سحبه هو فقط لعملية المتاجرة.. و الارباح التي تجنيها تستطيع سحبها
اتمــنى التــوفيــق لك و لــجمــيع أعــضــاء المـنـتــدى .. .

mida2014
10-30-2015, 17:37
الكريم على الموضوع لاكن افوركس يحتاج الى الصبر والتعلم الجيد للوصول الى الهدف الان اصبح من السهل التداول من طرف الجميع
وفهم الفوركس لم يعد حكرا على احد

ahmedhathout
11-27-2015, 17:43
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
البونص اللي حضرتك هتجمعه هيتحول اول الشهر لحسابك في شركه انستا
وتقدر تسحب الارباح اللي هتحققها من التداول

FMtrader و XM محترف
11-28-2015, 19:11
فوائد بونص الفوركس – ماهو البونص في الفوركس , يعتبر سوق تداول العملات سوق معقد فيما يتعلق بحركة الأموال والإستثمار. لهذا السبب يأتي الوسطاء باستراتيجيات تؤدي بالناس إلى دخول سوق التداول. بالإضافة إلى الإعلانات, بدأ وسطاء الفوركس استخدام علاوات اضافية تسمى بونص الفوركس المجاني. يعتبر البونص إضافة على أموال المستثمر وعادة ما تأخذ شكل تداول أو ايداع أو مسابقة. ولكل من هذه الشروط يحصل المتداول على علاوة عند التداول أو عند ايداع المال في حسابهم أو عن طريق المشاركة في المسابقات. ولكن لماذا يعتبر بونص الفوركس مهم؟ تابع القراءة لتعرف.

يدعم بونص الفوركس رأس مال التداول لديك. ويقسم رأس مال الفوركس إلى نوعين: صغير ومنتظم. اذا كان لديك حوالي 200 دولار لتمويل حسابك فلديك حساب صغير. أما اذا كان لديك مبلغ ايداع اكبر من 500 دولار فيعتبر حساب كبير او منتظم. وتحصل على الفائدة بحسب نوع الحساب لديك. وعادة, كمية البونص الإيداع يكون بالنسبة لحسابك. على سبيل المثال, اذا اودعت 200 دولار ووعدت بالحصول على 5% بونص ستحصل على 10 دولار. الآن لديك 250 دولار في حسابك.

شركة **cc تعرض الان بونص بقيمة 30% اي انك اذا اودعت 100 دولار سوف تحصل على 30 دولار زيادة بامكانك انشاء حساب تجريبي والتعرف اكثر .

latraaa
11-28-2015, 19:40
يا اخي الكريم، أولا مرحبا بك في المنتدى، و بالنسب لسؤالك، اقول لك، أن البونيص هو عبارة عن هدية من المنتدى لك، و هدا نظير قيامك بالعمل على الرد على المواضيع التي يتم تقديمها، و سوف يرسل إلى حسابك الحقيقي في شركة إنيستا في آخر كل شهر

ahmedazzouz
11-28-2015, 20:01
بسم اله الرحمن الرحيم
السلام عليكم و رحمة الله تعالى وبركاته
البونص يتم تحصيله عن طريق وضع الردود في المنتدى حيث كل رد ب 0.1و يتم تحويله اوتوماتيكيا في اول اسبوع من الشهر
بالتوفيق للجميع

mechanical
12-04-2015, 10:32
السلام عليكم ... من الممكن ان تتعرف علي قيمة البونص اللي انت جمعتة ممن البروفايل بتاعك اللي
في المنتدي لو انت عايز تعرف البونص اللي انت عملتة في كل قسم
بالتوفيق ان شاء الله

Hamdy Elhossiny
12-07-2015, 21:03
والله يااخ ىانت ممكن تدخل على الحساب الشخصى الخاص بيك هتلاقى
كل الى انت بتدور عليه وهتحصل على كل ماتريد

adamarwan
12-07-2015, 23:24
ممكن هنا فى المنتدى ان تجمع 250 دولار من البونص فى الشركة من خلال التفاعل بتاعك والمشركات
التى تقدم من هنا فى اول من الشهر سيدهب هدا البونص الى الحساب بتاعك فى الشركة وممكن ان تتداول به ذ
وحظ سعيد

ahmedazzouz
12-07-2015, 23:35
بسم الله الرحمنالرحيم
السلام عليكم و رحمة الله تعالى وبركاته
اخي تقوم بتحصيل البونص من خلال وضع الردود في المنتدى حيث سعر الرد هو سنت واحد ثم ما جمعت خلالالشهر يتم تحويله لحسابك في الشركة في الاسبوع الاول من الشهر الذي يليه.

onelove
12-08-2015, 00:25
مرحبا بك اخي في هذه الاسرة الكبيرة لتعرف كمية البونص التي جمعتها ادخل الى بروفايلك وستجد كلمة بونص اضغط عليها وستجد البونص الذي جمعت

justsmile
12-08-2015, 01:29
البونص بامكانك جمع كحد اقصى 250 دولار ..
و هذا البونص الذي جمعه سيتم ارساله لك بشكل تلقائي لحسابك الذي ربطته بالمنتدى كل اول شهر ..
بالتوفيق لك اخي بججمع بونص و تحقيق ربح وفير ..

al12
12-08-2015, 01:59
اهلا
اخى ... البونص من المنتدى يكون هو نتيجة المشاركة الايجابية .. ثم يتم تحويله فى بداية كل شهر الى الحساب للتداول

شكرا

الاصيل
12-08-2015, 08:30
وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته
اهلا بك فى المنتدى و فى عالم الفوركس عموما
بجانب الصوره الشخصيه لك على اليمن تجد البونص الذى جمعته او اذهب الى ملفك الشخصى وستجد كم البونص وهل حسابك مربوط بشكل سليم ام لا

Baligh
12-08-2015, 08:50
ادخل الى بروفايلك وستجد كلمة بونص اضغط عليها وستجد البونص الذي جمعته

yacrao
12-08-2015, 09:43
تجد البونص اخي الكريم في منصة التداول للانستافوركس اكيد في حسابك الخاص بداية كل شهر وهذا اكيد لذا يجب ان تكون على قدر المسؤولية في جمع البونص

ppttss
12-08-2015, 10:25
عدد المشاركات والبونص ممكن تراة غفى البروفايل او فى حسابك فى المنتدى يمكن الضغط على اليوزنيم بتاعك فى المنتدى بهذا ترى البونص اد ايه بالضبط

majdifdf1
12-08-2015, 11:30
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته.
عزيزي انا حتى هذه اللحظة مثلك لا اعلم شئ وسؤالك رائع وانا بعمل زي ما بقرأ وان شاء الله يكون كل شئ حقيقى و اتمنى النجاح للجميع
شكرا .........

nuclear2010
12-08-2015, 23:11
السلام عليكم جميعا
البونص يتم جمعه من خلال كتابة ردود ويتم ربط الحساب جيدا برقم حسابك الحقيقى
فى شركة انستافوركس ثم بعد ذلك يمكنك ان تقوم بعمل بونص كبير حتى تستطيع
ان تتاجر به بعد ذلك يتم تحويله لحسابك
تقبل تحياتى

عاشق الفوركس
12-08-2015, 23:35
والله انت ممكن تبدا التدوال لما تجمع بون قيم ولكين مث 250 دولار في الشهر وطبعا بادارة راس مال ،بالتوفيق ، لك، ولجيمع الاعضاء، المبتديين ، ان شاء الله

neverlityougo2
12-12-2015, 12:26
مشكور على هذا الموضوع لقد اعجبني موضوعك كثيرا فهو منظم و منسق كثيرا و مليء بالمعلومات الرائعة عن مجال رائع جدا امتنعت عن المنتدى لمد السلام عليكم اخي العزيزوالمهم التعليم اولا والفوركس سينتظرك الى ان تنتهى من والحمد لله الهندسةامتحكليمن ة اناتكا لسلامانا انك خلصتالفاضل ثانوية عاما لشهرين اللى فاتوك دولة على خير وان شاء الله تقدر

yansane
12-12-2015, 13:47
مرحبا بك اخي في هذه الاسرة الكبيرة لتعرف كمية البونص التي جمعتها ادخل الى بروفايلك وستجد كلمة بونص اضغط عليها وستجد البونص الذي جمعته اولا انت بتكتب مواضيع ومشاركات وتاخد عليها بونص على كل رد او موضوع صحيح 10 سنت وكل اول شهر البونص بيضاف الى حسابك التجارى اللى انت فتحتة مع انستا وربط بية المنتدى هنا والمفروض انك انت اللى بتتاجر بالحساب
وفقك الله

brahim123
12-17-2015, 11:35
اهم ميزات التاجر القناص هي الصبر ثم الصبر، فالتاجر القناص هو من يقوم بانتظار الفرصة بصبر ويغتنمها حالما يتسنى له، وقد تكون هذه الفرصة اما خبر معين، او شكل معين في الرسم البياني، او وقت معين. وبالتالي فان التاجر القناص يقوم باغتنام هذه الفرص في سوق فوركس .

heroo252
12-17-2015, 14:35
هتلاقى البونص بيظهر فى حسابك فى المنتدى هنا وبيزيد بعد كل رد تكتبه
لحد الشهر ما يخلص الحساب تصفر والبونص يوصلك فى انستا فوركس
عشان تتاجر بيه

neverlityouco1
12-20-2015, 12:07
اخى العزيز انا انه من الافض فكرة انا برده امتنعت عن المنتدى لمد السلام عليكم اخي العزيزوالمهم التعليم اولا والفوركس سينتظرك الى ان تنتهى من والحمد لله الهندسةامتحكليمن ة اناتكا لسلامانا انك خلصتالفاضل ثانوية عاما لشهرين اللى فاتوك دولة على خير وان شاء الله تقدر تحقق النجاح الباهر فى كلية تاطب البيطرى وعلىة شهرين او اقل قليلا لانى كنت مشغول بامتحانات السنة النهائية

ملاك الروح
12-20-2015, 12:14
اخي الكريم البونص يتم تحويله بعد نهاية الشهر الى المنصة تعرف اكثر من خلال متابعه القسم التعليمي
تقبل مروري

Zezobebo3
01-25-2016, 04:58
السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة اخى انت بتعمل ردود هنا فى المنتدى وكل او شهر البونص بيروح
فى حسابك فى انستا وبتاجر به يعنى مثلا عملت 100 دولار يمكنك التداول بهم واذا ربحت بتسحب الارباح من غير اى شرط

mahmoud massry
01-27-2016, 03:49
لا اخى الكريم محدش بيشتغل مكانك انت الى بتتاجر لنفسك كل اول شهر بيتحول البونص لحسابك فى الشركه

roma soliman
01-27-2016, 03:51
السلام عليكم كنت اريد ان اعرف ماذا يحدث لو تركت حسابي فترة من الوقت
هل يمكن ان يغلق الحساب ام لا
وما هى الفترة المسموحه بذلك

ebn masr
02-03-2016, 18:48
البونص هو عبارة عن مقدار من راس المال بيتحسبلك عند ردودك وعند مشاركاتك تتحول لك كل اول شهر الى حسابك فى الشركة ومن خلاله تقدر انك تتداول وتشتغل عادى جدا فالبونص مهم جدا ومهم جدا انك تجمعه وتهتم بيه

ahmed humedat
02-03-2016, 18:54
واضح انك بينقصك معلومات كثيرة جدا يا اخى عن المنتدى وعن انستا وعن الفوركس عموما
انصحك تقرأ كتب تعليم الفوركس للمبتدأين وتعرف يعنى ايه فوركس وبعدين تيجى هنا فى المنتدى نتناقش

abanoub2015
02-03-2016, 19:14
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته انا خلخص لك الموضوع واتمني تستفاد مني الفكرة انت بتعمل بونص هنا وبعدين اول الشهر بيضاف لحسابك اللي بتاجر بيه ولو انت لسه مبتدي اتعلم من كورسات مسجلة علي اليوتيوب متاحة ومجانية وكاملة ومش حتلاقي صعوبة في اجادتها ربنا معاك

yansane
02-04-2016, 03:00
السلام اخي مرحبا بك اخي في هذه الاسرة الكبيرة لتعرف كمية البونص التي جمعتها ادخل الى بروفايلك وستجد كلمة بونص اضغط عليها وستجد البونص الذي جمعته اولا انت بتكتب مواضيع ومشاركات وتاخد عليها بونص على كل رد او موضوع صحيح 10 سنت وكل اول شهر البونص بيضاف الى حسابك التجارى اللى انت فتحتة مع انستا وربط بية المنتدى هنا والمفروض انك انت اللى بتتاجر بالحساب والمكسب كلة لك

mahmoud massry
02-04-2016, 04:29
السلام عليكم ورحمة الله
اخى الكريم انت ممكن تكتب الردود هنا وتكسب مقابل الردود 250 دولار شهريا بحد اقصى يتحولوا لحسابك فى انستا تتاجر بيهم وتكسب الربح

zead ahmad
02-04-2016, 10:40
بالنسبة للبونص انت تشارك فى المنتدى بالمواضيع والردود والتعليقات وبهذا تجمع بونص وهذا البونص ان كنت تريد معرفته وكم هو ممكنتضعض على البروفايل بتاعك وتشوف البونص كام

اكرم التميمي
02-04-2016, 10:45
وعليكم السلام ورحمه الله وبركاته
اهلا وسهلا بك اخي عليك بالدخول الى الصفحه الرئيسيه للمنتدى والدخول الى اقسام المنتدى والرد على المواضيع المنشوره حيث تحصل على 10 سنت لكل رد او مشاركه يتم ارسال البونص شهريا الى حسابك وبامكانك التداول بها

soad labib sadek
02-04-2016, 12:28
البداية بتكون بالمشاركات و الردود و التي تقوم بتجميع البونص لك باسلوب تراكمي لمدة شهر و من ثم ارساله اوتوماتيكيا بدون م تسال عنه الي حسابك اللي قمت بربطه بالمنتدي و هو حساب انستا بالتاكيد و يمكنك متابعة بونصك عن طريق ملفك الشخصي تحت بند بونص فور بوست

تحياتي

ibrahem91
02-04-2016, 12:50
البونص يتم التحصل عليه شهريا كما قراءت في شروط المنتدي
وايضا يتم بحد اقصي 250 دولارشهريا وتجد البونص الخاص بك في الصفحه الشخصيه لك ايضا

islamhd
02-04-2016, 23:01
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته اخى الكريم
اشكرك علي هذا الموضوع الشيق اتمني لك التوفيق
جزاك الله كل خير و تقبل مروري

yansane
02-05-2016, 19:40
في هذه الاسرة الكبيرة لتعرف كمية البونص التي جمعتها ادخل الى بروفايلك وستجد كلمة بونص اضغط عليها وستجد البونص الذي جمعته اولا انت بتكتب مواضيع ومشاركات وتاخد عليها بونص على كل رد او موضوع صحيح 10 سنت وكل اول شهر البونص بيضاف الى حسابك التجارى اللى انت فتحتة مع انستا وربط بية المنتدى هنا والمفروض انك انت اللى بتتاجر بالحساب والمكسب كلة لك
وفقك الله

lebouziramzinio
02-06-2016, 03:09
السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة بعد بسم الله الرحمان الرحيم أما بعد اخي الفاضل اولا انت بتكتب مواضيع ومشاركات وتاخد عليها بونص على كل رد او موضوع صحيح 10 سنت وكل اول شهر البونص بيضاف الى حسابك التجارى

tarekgamal
02-06-2016, 04:33
اولا اخى كيفيه ربح البونص انت بتدخل ع الموضيع وتقراها وترد عليها ومن خلال هذا الرد يتم احتساب البونص وهكذا وانا انصحك بالرد ف General-Forex-Conversation
ثانيا انت بتدخل ع البروفيل الشخصى وتدخل ع Bonus for post وتعرف انت معك كام
ثالثا الرصيد يتحول اوتوماتك الى الشركه وانت تتاجر فيه

nadin
02-06-2016, 05:06
السلام عليكم .. اخوانى انا جديد معكم فى المنتدى الرائع فوركس العرب ... انا مشترك مع InstaForex

انا لا اعلم اى شي فأنا اتداول اموالى فى شركات ربحية كتيرة والان اريد ان استسمر فى الفوركس وشكرا

ألسلام عليكم
اخى الكريم المفروض عليك انك تقرا كتير ف كتاب تعلم الفوركس
الاول وبعدين تبدأ تعمل بونص علشان يكون عندك درايه كامله
تقبل مرورى

mahmoud massry
02-06-2016, 05:31
السلام عليكم ورحمة الله
البونص اخى الكريم بيتحول لحسابك فى انستا وانت الى بتتاجر عليه وتقدر تسحب ارباحك الى بتحقها من التداول

starnew
02-06-2016, 09:08
شكر جزيلا للطرح القيم
ننتظر المزيد من ابداع مواضيعك الرائعه
تحيتي وتقديري لك
وددي قبل ردي .....!!

jallou
02-06-2016, 19:58
صدر عن الاقتصاد الألماني الساعة 07:00 بتوقيت جرينتش طلبات المصانع لشهر كانون الأول ديسمبر ،بالقراءة الشهرية منخفضة بنسبة 0.7 بالمئة فى أقل وتيرة خلال ثلاثة أشهر ،لتتجاوز التوقعات التي أشارت إلي انخفاض بنسبة 0.3 بالمئة ،أسوأ من القراءة السابقة التي سجلت ارتفاعا بنسبة 1.5 بالمئة .

ebn masr
02-08-2016, 05:52
البونص هو مقدار من المال بتعطيه لك الشركة عن طريق المنتدى علشان تدخل الى منصة التداول وتتداول عادى جدا وانت وخبرتك وطريقة شغلك

Zezobebo3
02-08-2016, 06:21
اخى الفاضل. انت بتدخل على بروفيلك ومن خلاله تجد كلمة البونص مقابل الردود ومنها بتعرف حسابك وبتجمعه من خلال
مشاركتك فى المواضيع واخر الشهر حساب البونص بيتحول الى حسابك فى انستا اتوماتيك وانت تتاجر بهذا البونص وتسحب ارباحك ..
ارجو ان تتقبل مرورى اخى الفاضل

mahmoud massry
02-08-2016, 06:48
السلام عليكم ورحمة الله
البونص ده بتاخدم من كتابه ردود فى المنتدى والشركه بتحوله لك فى بدايه كل شهر الى حسابك فى انستا وانت الى بتتداول بيهم وتسحب الارباح

zizo199
03-22-2016, 19:50
انت بتدخل على بروفيلك ومن خلاله تجد كلمة البونص ومنها بتعرف حسابك وبتجمعه من خلال
مشاركتك فى المواضيع واخر الشهر حساب البونص بيتحول الى حسابك فى انستا اتوماتيك وانت تتاجر

nawfalmotya
03-22-2016, 20:04
البونص اللي حضرتك هتجمعه هيتحول اول الشهر لحسابك في شركه انستا وتقدر تسحب الارباح اللي هتحققها من التداول بالتفيق للجميع ان شاء الله

احمد عبد الباسط
04-21-2016, 20:18
بسم الله الرحمن الرحيم
والصلاة والسلام على اشرف المرسلين
اخى الكريم الخصوات كلاتى
1 تشترك فى المنتدى
2 فتح حساب فى شركة انستا وتقوم بربطة بالمنتدى
3 تقوم بتجميع البونص من خلال الردود والمشاركات
4 اخر كل شهر يتم تحويل البونص المجمه الى حسابك فى انستا وانت من يقوم بالتداول
5 الحد الادنى للبونص 10 سنت والحد الاقصى 250 دولار
بالتوفيق

nano
04-23-2016, 01:30
وفقك الله
./..................

snapping
04-23-2016, 08:34
وفقك الله

big.pharaoh
06-05-2016, 22:20
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته اشكرك اخي الفاضل على طرح هذا الاستفسار والمعلومات التي افادتنا جميعا

golden1992
06-05-2016, 22:22
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته يا اخي الحبيب وصديقي المتداول فى حسابك فى انستا وبتاجر به يعنى مثلا عملت 100 دولار يمكنك التداول بهم واذا ربحت بتسحب الارباح من غير اى شرط

kaka25
06-09-2016, 03:23
وفقك الله

saddiki05
06-09-2016, 03:24
السلام عليكم ورحمة الله تعالى
ان البونص الذي تجمعه
يحول لك في بداية كل شهر الى حسابك في الشركة
و يمكنك التداول به آنذاك و سحب الارباح ،اتمنى لك تداولا موفقا.

dora1
06-10-2016, 15:55
مشكور على هذا الموضوع لقد اعجبني موضوعك كثيرا فهو منظم و منسق كثيرا و مليء بالمعلومات الرائعة التي تقدمت بها و أتنى ان يعرف الإخوة الكرام كيف يستفيون منها إن شاء الله والمهم التعليم اولا وان شاء الله تقدر تحقق النجاح الباهر فى الفوركس بارك الله فيك اخي على هدا الموضوع الجميل و ربي يجعلو في ميزان حسناتك الله يهدينا و يهدي جميع المسلمين جزاك الله خيرا

kaka25
06-11-2016, 02:11
وفقك الله

magdy mahmud
06-12-2016, 15:38
اخي الحبيب البونص هي مقابل تاخذه بمجرد ردك علي اي موضوع تاخذ عشرة سنت وتجمعهم وفي اخركل شهر ترسل لك انستا المبلغ علي حسابك في انستا فوركس وتقوم انت بالمتاجرة ثم الربح لك وتسحب كل الربح بدون مشاكل باذن الله

nasro benz
06-12-2016, 15:44
السلام اخي
انت هنا في لالمنتدى من اجل ان تظرب عصفورين بحجر واحد وهو تتعلم من مواضيع الاعضاء وتجمع البونص بالردود على المواضيع
وفقك الله

abderrahmenanis
06-12-2016, 16:43

bahoma310
06-12-2016, 20:28
السلام عليكم و رحمة الله تعالى و بركاته
الحد الاقصى هو 250 دولار و ليس 100 على ما اعتقد و الله اعلم
تقبلوا مروري مع خالص تحياتي و تمنياتي بالنجاح لكل الاعضاء انشاءالله

mohcine amari
06-12-2016, 22:34
******بسم الله الرحمن الرحيم ******
مساء الفل لكل السادة الكرام ورمضان كريم
انا الان احاول جمع 250 دولار
*****السلام اخواني تقبلو مروري الكريم*****

xrif01
06-12-2016, 23:40
السلام عليكم اخي الكريم طبعا البونص هو قيمة تاخذها على كل رد وكل بداية الشهر يتم تحويل مكسبك للشركة انستا للتداول وبعدها اي مكسب يمكنك سحبه
شرط يكون المكسب اكثر من البونص لقد وافيت في طرحك واتمنى لك التوفيق تقبل مروري دمت بود

عبدالله94
06-12-2016, 23:49
السلام عليكم ورحمة الله وبركات
اخي العزيز البونص تحصل عليه بعد كل تعليق اتعلق والشركة تصفي حسابك بشكل شهري مع النتدا
بعد كل شهر يتم تحويل رصيدك من البونص في المنتدا الى رصيدك في الشركة

mohcine amari
06-13-2016, 00:34
بسم الله الرحمن الرحيم والصلاة والسلام على اشرف المرسلين
حي الله من لفانا وياك مساء الخير احبتي الكرام
اخي وصلت الان 200 ولازال امامي الكتير
السلام عليكم اخواني ورحمه الله وبركاته

AHMEDMONIEM
06-13-2016, 01:26
&&&&&&&&&&&&اشـكـرك اخـى الـفـاضــل علـى هــذا الـمجـهـود الـوافـر
اسـتـفـدت مـن هـذا الـمـوض ـوع كـثـيـرا شـكـــرا اخـى عـلى هـذا الـمـجـهــود
تـقـبـلـوا خــالص تـحيـاتـى اعـضــاء مـنـتـدى فـوركــس الـعـرب الكرام والـسـلام عـلـيـكم ورحـمـة الله وبـركاتــه&&&&&&&&&&&&&&&763

nonam
07-14-2016, 14:39
السلام عليكم ... من خلال المشاركات اللي في المنتدي من الممكن ان تجمع البونص ومن الممكن ان تتعامل مع المنتددي بجمع البونص والتعامل مع الحساب بتاع انيستا للتداول زي ما انت عايز بس التزم ب ادارة راس المال
بالتوفيق ان شاء الله في التداول

analyst
07-14-2016, 15:36
المسألة ليبست معقدة اخي الكريم كما تتطور انت المسألة فقط انك تدتب ردود اول ايام الشهر المقبل يحول البونص وتدخل بعدها على حسابك لكي تقوم بالمتاجرة على حسابك هذا كل ما في الامر

batch
07-14-2016, 17:19
انا سعيد جدا بهذا الموضوع المفيد والمميز والوافر بالمعلومات القيمة واتمنى ان تقوم
دائما بوضع المزيد من المواضيع المفيدة والقيمة لكى تعم الفائدة على الجميع

zakariaguemi
07-16-2016, 15:03
أخي البونص يمكنك جمعه في المنتدى عن طارق التعليقات أو كسبت مواضع أو احالت وكل مشاركة تأخد عليها 0.10$ تقوم بجمع البونص

وفي بداية كل شهر يتم تحويل أموالك بشكل أوتوماتيكي يمكن رؤية المبلغ الدي جمعته في صفحتك الشخصية في المنتدى

walidnour
07-16-2016, 15:16
السلام عليكم ورحمت الله وبركاته اخواني الكرام
شكرا اخواني الكرام على المعلومات القيمة و المفيدة لاتبخلو علينا بالمعلومات و شكرا
اشكركم اخواني على المعلومات القيمة التي نستفيد منها كتيرا و على تفاعلكم في المنتدى

doaa sary
08-05-2016, 00:12
بتجمع البونص عن طريق المنتدى وكل رد بتعملة ب10 سنت
وهيوصلك كل اول شهر ع حسابك بانستا فوركس
وتتاجر بيهم وتسحب ارباحك فقط
والحد الاقصى 150دولار

csebai12
08-05-2016, 00:36
السلام عليكم و رحنة الله تعالى و بركاته مشكور اخي على الموضوع
انت اخي من يعمل بالبونص و يتدازل عليه و بالتالي يجب عليك التعلم و كي ستطيع ان تفعل نضام نسخ الصفقات عععليك ان تقوم بايداع 10 دولار

bakdz
08-05-2016, 12:09
الســلام عليـــكم ورحمــة الله تعــــالى و بركاتـــه
أخي الكريــم البونص تجمعه من خلال مشاركاتك في منتديات فوووركس مصر و هذا البونص سيتحول اوتوماتيكيا الى حسابك في انستا فووركس .

antr
08-05-2016, 13:12
انا مش عارف لى الناس بتخش المنتدى وتسجل وهى مش فاهم اى حاجة شىء صعب جدا بصراحة هما لو عملوا كده بيرتحوا ويريحوا فى المنتدى

analyst
08-05-2016, 13:56
انا مش عارف لى الناس بتخش المنتدى وتسجل وهى مش فاهم اى حاجة شىء صعب جدا بصراحة هما لو عملوا كده بيرتحوا ويريحوا فى المنتدى

اخي الكريم كلامك صحيح لكن انا افضل ان الواحد يدخل للمنتدى ويبدأ التعلم وجمع البونص والمتاجرة به افضل من ان يضع امواله الخاصة في شركة معينة ويتاجر ويخسر امواله في يوم او يوميين

ابوفؤاد
08-05-2016, 14:17
اشركه لا تتدول عن احد لكن هناك م النظم التى تقوم بالامر و على سبيل المثال انت تابع احد او شئ اخر انت تجعل من ممالك تحت امرت احد ليقوم بتنفيذ نفس الصفقات التى يقوم بها تربح ان ربح تخسر ان خسر

mohamed shabana 26
08-05-2016, 15:02
اخى الكريم هذا الكلام غير صحيح بالمره على حسب فهمى واعتقادي
لكن انت تربح البونص مقابل الردود _ وانت الذي تقوم بالتدوال وانت الذي تتحمل الخساره كامله والمكسب كامل

alym
08-10-2016, 14:13
انته لازم فى الاول تعرف اذاى تربط حسابك فى المنتدى وحسابك فى شركة انيستا وبعد كدة تعمل ردود ومواضيع هنا وهيتحولم البونص وتتاجر بيه

محمد صلاح
08-10-2016, 14:58
البونص اخى العزيز هة مبلغ حقيقى تتحصل عليه من انستا وتقدر تتاجر به وتسحب الارباخ دون اى شروط وطبعا دى فرصة عظيمة من انستا

hunter_world
08-12-2016, 21:13
حضرتك لازم تتعلم حاجات كتير ومنها انك تقدر تحقق ربح وتتعلم وبعدين انت لما تتعلم هتلقي كل كلامك بسيط واجباته سهله جدا

NANOF
08-17-2016, 20:19
سلام الله عليكم جميعا اخي البونص الممنوح من طرف المنتدى يمكنك التعرف على قيمته بالذهاب الى ملفك الشخصي و يتحول كل اول شهر الى حسابك في الانستا فوركس
حين يتحول الى الانستافوركس تجده في الشارت عندك في الميتاترادر اثناء دخولك اليها اتمنى اني قد افدتك
سلام

Samirghatas
09-28-2016, 18:45
السلام عليكم لا يااخى شركة انستا فوركس لا تتداول لاحد هى شركة وسيطة فقط تتداول
من خلالها واذا ربحت بتسحب منها والبونص بيروح على حسابك فى الشركة وتبدء التداول بنفسك

ebn masr
09-28-2016, 19:17
البونص هو الاموال التى تجمعها من خلال موضوعاتك ومشاركاتك وردودك ف المنتدى وبتاخده نظير السير على قوانين وقواعد وبعدين تتداول

goodjob
10-04-2016, 20:27
السلام عليكم و رحمة الله و بركاته اخي الكريم مشكور على نشاطك في هدا المنتدى التعليمي الرائع الغني باالمعلومات مشكور على مجهوداتك في هدا المنتدى اخي الكريم
البونص بربوط بالحساب تتحصل على الاموال كل رؤس شهر

ahmadhamad
10-04-2016, 21:15
اخي الكريم انت ستجمع البونص ومن ثم يحول الى حسابك انستا فوركس كي تتداول به وتسحب الارباح فقط
وبالتوفيق لك وللجميع

mustageog
10-04-2016, 21:30
البونص تتحصل عليه عن طريق المشاركات، وتتعرف على رصيدك بالدخول إلى لوحة التحكم ثم تضغط على أيقونة البونص بكل بساطة.

karim4855
10-04-2016, 22:27
السلام عليكم و رحمة الله تعالى و بركاته عليك بوضع الردود في المنتدى الربحي و عندها يتحول الى حسابك لتتداول به أنت و ليس شركة انستافوركس

saleh05
10-05-2016, 00:18

مشكور اخي الكريم على هذا التحليل المميز والمفيد الذي قدمته لنا

و الذي نتمنى ان يكون قد استفاد منه كل من دخل الموضوع

و تقبل مروري

Bouani
10-10-2016, 17:05
البونص تحصل عليه من خلال الردود التي تكتبها
و ممكن تتابعها على صفحتك الشخصية في المنتدى
و الأموال بعدين تتحول و ممكن تتاجر بها

rmb977
10-10-2016, 17:11
مرحبا بك صديقي
كل ما يجب عليك معرفته تجده دا بوفايلك على ءنستا فوركس لكن أسهل طريقة تسطيب تطبيقها مباشرة على هاتفك وستستطيع الإطلاععلى حسابك بسهولة مع التوفيق

عبد الرحيم رافا
10-11-2016, 01:21
السلام عليكم و رحمة الله
البونص هو القيمة التي تتقاضاهاعلى كل رد و التي هي 10 سنت على كل رد و تجده تحت ملف تعريفك الشخصي

Gogoadnan200
10-11-2016, 01:22
سلام عليكم ورحمة الله وبركاتة اخى انت بتعمل ردود هنا فى المنتدى وكل او شهر البونص بيروح

saleh05
10-11-2016, 02:06

مشكور اخي الكريم على هذا التحليل المميز والمفيد الذي قدمته لنا

و الذي نتمنى ان يكون قد استفاد منه كل من دخل الموضوع

و تقبل مروري

bakup28
10-11-2016, 02:22
بتكتب مواضيع ومشاركات وتاخد عليها بونص
على كل رد او موضوع صحيح 10 سنت وكل اول شهر البونص
بيضاف الى حسابك التجارى اللى انت فتحتة مع انستا

Gogoadnan200
10-11-2016, 02:55

forexaly5
10-11-2016, 05:12
السلام عليكم ورحمة الله تعال وبركاته أخي العزيز
البونص هو عبارة عن الردود في المنتدى يحو بشكل تلقائي في بداية كل شهر

ebrhim
10-11-2016, 05:38
مرحبا اخي اخي الفاضل .. طبعا يعني من وجهة نظري ان الطمع حتى في كرة القدم يدمر الفرق وفي الفوركس يدمر رأس المالو الحساب كله و بالتالي لا مجال للطمع في اي مجال حتى في القمار الطماع يخـسر كل ما ربحه سابقا اتمني اني اكون فيدتك اخي

zizoo99
10-11-2016, 09:57
اخى العزيز شكرا لك على مشاركتك الطيبة البونص هنا للتدوال الشخصى البونص يتم ترحيله الى حسابك بانستا تلقائيا كل اول شهر و انستا لن تقوم باستثمار هذا المبلغ بالنيابه عنك قم انت بتشغيله اما بخصوص الاستثمار بمواقع ربحيه فاحذر اخى من المواقع التى تعطى نسبه على راس مالك فهو ربا و حرام و يمكنك الاستثمار فى الفوركس بعمل ايداع ثم اختار مدير لحسابك بانستا ايضا

كامل
10-11-2016, 10:11
السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته يمكنك اخي الكريم الحصول على البونص من خلال مشاركاتك في هذا المنتدى تقبل مروري

foufi
10-11-2016, 10:30
السلام عليكم و رحمة الله تعالى و بركاته عليك بوضع الردود في المنتدى الربحي و عندها يتحول الى حسابك لتتداول به
أنت و ليس شركة انستافوركس

sob81
10-11-2016, 10:44
ما هو البونص واين اجدة اخى الكريم واضح انك لسة جديد فى المنتدى انت بمجرد التسجيل فى المنتدى تكون عضو فيه وانت تبداء بالرد على المواضيع تبداء فى الحصول على البونص وفى نهاية كل شهر يتم تخحويل البونص الى حسابك فى انستا

maryam1
01-22-2017, 21:33
البونص الذي تحصل عليه من خلال التعليقات يتم تحويله تلقائيا الى حسابك على انستا فوركس اول كل شهر بإذن الله و من ثم تقوم بالتداول
بالتوفيق للجميع إن شاء الله

yacine7
01-22-2017, 21:35
السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته ومغفرته
من الواضح أنك لا تفقه في الفوركس عليك التعلم أولا ثم العودة إلى هنا أخي الكريم

tazi larbi
01-22-2017, 21:41
السلام عليكم انيستا توفر البونص كراس مال تحفيزى لنبدا به وستجد البونص في ملفك الشخصي ويتحول كل بدايه شهر ليتم التداول به في حساب انيستا ومنه تسحب ارباحك اتمنى لكم النجاح والله الموفق

ahmedmahmoud2017
01-22-2017, 21:45
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته عليك بمتابعة المنتدى جيدا واكحتساب الخبره وتجميع البونص لكي تحقق ارباح جيدة واتباع استراتيجية مربحة

Gd Mohamed Eissa
01-22-2017, 21:45
متقلقش انت ما دام ربط حساب انيستا بحساب المنتدى يبقى البونص بتاعك اللى بتعمله هيتحول توماتيكى لحسابك فى انيستا واللى تقدر تتداول بيه بس دا بيكون ثابت يعنى ما تقدرش تسحبه انما تقدر تسحب الربح اللى بييجى منه بس

a7medsedik
01-22-2017, 21:47
البونص هو قيمة الردود التي تقوم بعمله علي مشاركات الاعضاء في مجموعتنا جنرال كونفرزاشن يمكنك جمع اكثر من 150 دولار شهريا ويتم انتقالهم الي موقع انستا فوركس اول الشهر ويمكنك بعدها ان تتداول بهم

zezo3
01-22-2017, 22:46
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته ... اخى الفاضل لا تشغل بالك ابدا بأمور فرعية لا تهمنا كمتداولين فى شئ لككن ما يهمنا هو اننا نتعلم ادوات تمكننا من التداول بطريقه مربحه ولا تكن قلقا من ناحيه البونص مطلقا .

Mahmoud hesham
01-22-2017, 22:56
فى ابداية وقبل لن احيبك على اى سؤال من اسئلتك احب ان ارحب بك فى منتدانا منتدى الفوركس للتداول
البونص علشان تعرف انت حمعت بونص اد اية روح على الصفحة الشخصية بتاعتك وخش عل البونص من الريفيرنس ؟":.؟""؟.:":"

Saeed EL Sayed
01-22-2017, 23:00
علشان تعرف معاك كام اضغط علي ملفك الشخصي فوق علي اليسار وبعد كدا هتلاقي كلمة بونص بالانجليزيه اضغط عليها هتلاقي كل المعلومات الي انت عاوز تعرفها والبونص بيتحول تلقائي كل اول شهر

skylol
01-23-2017, 00:58
وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته

اخي الغالي كل شهر لك 150 دولار والبونص بيتحول بداية كل شهر وبامكانك التداول فيه ولكن قبل التداول حاول تروح القسم التعليمي

wahid08
01-23-2017, 16:08
بسم الله الرحمان الرحيم
يرسل البونص الى حسابك المربوط بالمنتدى وتقوم بفتح صفقات

tolin
01-23-2017, 16:32
اول حاجة هتدخل على الملف الشخصى وتضغط على بونص بوست هتعرف معاك كم بونص
وبعد ميتحول البونص للشركة بتدخل بيه صفقات وتقدر تحقق ارباح تسحبها بس فى حاجات كتير لازم تتعلمها الاول

ahmedmahmoud2017
01-23-2017, 17:28
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته ستجده فى ملفك الشخصي اعلى الصفحة من كلمة بونص فور يو

مروه عصر
01-23-2017, 17:37
السلام عليكم
للحصول على البونص تقوم بالرد على المواضيع بالنمنتدى وبعد ذلك البونص بيتحول لانستا فوركس عن طريق ربط الحساب بالمنتدى وبعد كده تقوم بالمداول بهذه الاموال وعند المكسب تقوم بسحب الارباح فقط

123Hasnaa123
01-23-2017, 17:40
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته .. البونص ده بيتجمع تلقائياً ع كل مشاركه بتكتبها فالمنتدي حسب شروط الكتابه ممكن تدور عليها بقسم الفورم سابورت وبيتحولك اول الشهر ع شركه انستا و تسحب الربح

tamermosa
01-23-2017, 17:42
صديقى الفاضل انت لما تجمع البونص حيتحول تلقائيا اول الشهر الى حسابك في شركة انستا
المهم تكون راب حسابك صح بالمنتدى قبل اول الشهر
، تقبل تحياتي

amine bajjou
01-23-2017, 17:50
السلام عليكم و رحمة الله و بركاته اخي الكريم عندما تتسجل في الانستا فوركس و من تم التسجيل في المنتدى و بعد ربطك للحسابين مع بعضهما البعض يتم ارسال البونصات في كل بداية شهر الى الانستا

muhammad ismail
01-23-2017, 17:58
وعليكم السلام ورحمه الله وبركاته
بعد متسجل الدخول فى الفوركس ونربط الحساب بالمنتدى بيتم تحويل البونص تلقائيا فى بدايه كل شهر على حساب الفوركس
وبعد كدة تبدا التداول وربح الاموال واتمنى لك التوفيق

abdallah.2017
01-23-2017, 18:02
السﻻم عليكم ورحمة الله وبركاته
يتمتجميع البونص فى المنتدى خﻻل الشهر ومن بداية الشهر يتم تحويل البونص ﻻنيتا للتداول ويمكنك سحب ارباحك فقط وليس البونص

hamadasalama
01-23-2017, 18:19
البونص هو اعطاءك مبلغ من المال وليكن 100 دولار من الشركة كهدية تتاجر بها ولا تستطيع سحب البونص
ولكن اي ربح تحققه علي البونص تستطيع سحبه باي طريقه

ayoubfc
01-23-2017, 19:10
مشاركتك فى المواضيع واخر الشهر حساب البونص بيتحول الى حسابك فى انستا اتوماتيك وانت
تتاجر.

Mr Fathy
01-23-2017, 19:12
بسم الله الرحمن الرحيم. لا انت بتجمع البونص وانت اللى بتشتغل عليه مش الشركة . لكن هى بتوفرلك حاجات كتير زى الفوركس كوبى

Samira shabban
01-26-2017, 00:55
اخى الكريم البونص يتم تحويله إلى حسابك تلقائيا اول اسبوع من كل شهر لكى تتداول به وتحقق الارباح ويمكنك بعد ذلك سحب الارباح من خلال احد البنوك الالكترونيه مثل سكريل او بايزا او نتلر...

magdyezzat
01-26-2017, 01:43
أى نظام تداول ناجح لابد أن يأخذ فى الإعتبار ثلاثة عوامل مهمة: توقع السعر و التوقيت و إدارة رأس المال. توقع السعر يشير إلى الإتجاه المتوقع أن يسلكه السعر. عامل التوقيت يحدد نقاط الدخول و الخروج. عامل إدارة رأس المال يحدد المبلغ المخصص لهذه الصفقة.

" لا إله إلا الله وحده لا شريك له، له الملك وله الحمد، يُحيي ويُميت، وهو حي لا يموت، بيده الخير وهو على كل شئ قدير

سمير
02-28-2017, 14:41
اولا لما بتجمع 100 دولار من المنتدى انستا مش هى اللى بتشتغل ليك ولكن انت اللى بتشتغل بنفسك وبتاجر ولما بتجمع بونص بيذهب الى حسابك بمنصة التداول الخاصة بانستا

nour3iny
02-28-2017, 17:57
السلام عليكم ورحمه الله تعالى وبركاته
اخى بعد جمع البونص انت اللى بتتداول بيه بشركه انستا وليست الشركه هى التى تتداول لك ابدء بالتعلم حتى تعرف كيف تتداول

Mony Ezzat
03-03-2017, 01:25
بسم الله الرحمن الرحيم
حضرتك البونص ده اللى بتاخده من شركة الانستا لما تعمل مشاراكات مفيده وكل رد بقى بتاخد 10 سنتات بونص

ahmedm
03-03-2017, 02:19
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته البونص بيظهر قيمته تحت الصورة الشخصية ولما بتجمع البونص بيتحول علي حسابك في موقع الشركة نزل لمنصة من موقع الشركة ابدء بالتداول بس خد بالك اتعلم الاول كويس عشان متضيعش تعبك

Mo7a
03-03-2017, 19:32
السلام عليكم ورحمه الله وبركاتة
اخي الكريم البونص يتم تجميعه من الردود فى المنتدي ويتم تحويله اوتوماتيك على حسابك فى انيستا فوريكس ولا يمكن سحبه ولاكن يمكن المتاجره به وسحب الارباح والمتاجره انت تقوم بها فيجب عليك تعلم المتاجره مع تجميع البونص

Samira shabban
03-03-2017, 20:11
اخى الكريم .
البونص هو مقابل تحصل عليه من الردود على مواضيع المنتدى
ويتجمع فى حسابك لو دخلت صفحتك ودوست على البونص سوف يظهر لك
عدد مشاركاتك والبونص الذى تم تحويله لحسابك اول الشهر ...

emin14
03-03-2017, 23:48

mirinda
03-06-2017, 04:57
اخى البونص الذي تجمعه يحول لك اول الشهر على انستا وتتداول به بنفسك وتدخل الصفقات بنفسك وانصحك بالتوجه إلى القسم التعليمي بالمنتدى واكتساب المهارات قبل البدء

ahmedmahmoud2017
03-06-2017, 05:09
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته البوتص هو ما ستحصل عليه مقابل مجهوداتك من المشاركات والدود داخل المنتدى وتبدا به التداول

alonsoo
03-06-2017, 07:19
اخى الفاضل بعدما انت ربطت الحساب الخاص بك بالشركة هنا بالمنتدى فكل مشاركة يتم احتسابها لك وفى اخر الشهر يتم تحويلهم اليك على حسابك فى الشركة كى تتداول بهم

محمدفؤاد
03-06-2017, 07:34
السلام عليكم و رحمة الله تعالى و بركاته اخى الغالى انت بتكتب مواضيع ومشاركات وتاخد عليها بونص
على كل رد او موضوع صحيح 10 سنت وكل اول شهر البونص بيضاف الى حسابك التجارى اللى انت فتحتة مع انستا وربط بية المنتدى

waelmma
03-06-2017, 07:42
:)):yahoo::)) بارك الله فيك اخى الفاضل والحقيقة انه يجب ان تعلم
ان تاخد البونص وتتاجر به وتنتظر الارباح ثم تقوم بسحبها اخى الفاضل

Ali Alnaeb
03-06-2017, 14:08
السلام وعليكم ورحمة الله وبركاته .. مشكوور اخي ع مجهوداتك وع طرحك هذا الموضوع المفيد
مع خالص تحياتي
بالتوفيق

Abdiaziz
03-06-2017, 14:19
كلمـاتك اروع من الخيــ/ــال
وأجمل من ضياء القمــر
فلهـاذا أوقفت ساحـات أفكـاري
لكن أحتـار قلبي فيما يكتب لكِ
فكتب احترامي وتقديري لكِ و لجمال كلمــ/ـاتكِ
شـاكر أطــلاعــك وايضاً مشــــاركتك
دمت بحب وسعاده

zakariacr07
03-06-2017, 20:32

أخي الكريم يمكنك البدأ في المنتدى بالقيام بالردود في هذا القسم بشرط تحترم قوانين المنتدى و البونيص تجده في ملفك الشخصي بالدخول في بونيص فور بوست

mohamedhammouda
03-06-2017, 23:18
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته,
شكرا على هذه المعلومات القيمة. أنا جديد في مجال الاستثمار في سوق الفوركس والشيئ الذي يفتقره كثير من المتداوليين الجدد مثلي هو رسم خطة مكتوبة وواضحة قبيل التداول وأيضا وضع اهداف قصيرة المدى وطويلة المدى قبل ان يبدأ جلسته في الشراء أو البيع. وايضا من المهم جدا هو السيكولجية أو نفسية التداول بحيث انه من الممكن جدا ان الشخص يتعرض الى خسارة في صفقات ظن انه سيربح منها, فالاستعدادية لتقبل الخسارة ورسم استراتيجية جديدة للعودة لطريق تحقيق ارباح تأتي بثمرتها في مستقبل قريب باذن الله تعالى. ومن الهم جدا هو القراءة والتعلم من جميع مصادر المعلومات, مثل youtube.co

Gooo
03-06-2017, 23:48
مشكور اخي الغالي على هذا الموضوع الجميل الذي تطرقت فيه الى اشياء مهمة في عالم الفوركس واتمنى التوفيق للجميع كما انصح اخواني بالتعلم قبل البدئ بالتداول

m7med
03-07-2017, 00:03
((السلام عليكم و رحمة الله و بركاته ))
البونص اخي الكريم يتم تحويله الي حسابك في انستا من ثم يمكنك التداول به وسحب ارباحه و في نهاية هذا الموضوع الرائع اتمني من الله ان تكون في تمام الصحة والعافية وايضا اتمني من الله ان يرزقنا من هذا المجال الرائع

mirinda
03-10-2017, 03:36
رصيدك من البونص يتحول لك تلقائي الي انستا فوركس كل اول شهر.
اما عن التداول فشركه انستا ليست وسيط للتداول انت من تتداول بنفسك وتسحب الارباح

shatta
03-10-2017, 03:37
السلام عليكم
انت لو قصدك تجيب البونص ازاى يبقى من التعليق او الرد ف الاقسام والبونص بتتحول كل اول شهر ع حسابك ف انيستا
ارجو تقبل مرورى اخى

katagoroumma
03-10-2017, 04:01
السلام عليكم
حضرتك لازم تتعلم حاجات كتير ومنها
انك تقدر تحقق ربح وتتعلم وبعدين انت
لما تتعلم هتلقي كل كلامك بسيط واجباته سهله جدا
سلام بالتوفيق لك

waelmma
03-10-2017, 08:40
:)):o:o اخى الفاضل بارك الله فيك والحققيقة انه يجب ان تعرف ان يجب ان
تدخل على صفحتك على انستا وتجيب الحساب التجارى علشان تعرف البونص المتاح

محمدفؤاد
03-10-2017, 10:24
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته اخى الغالى البونص عباره عن مبلغ مالي يصل الى
حسابك في شركه انستا فوركس بدايه كل شهر جديد واقصى بونص هو 150دولار شهريا

Forex-eg
03-10-2017, 15:45
اخى العزيز تسطيع ان تمر على المحتوى التعليمى الخاص بمنتدى فوركس وان تتعلم عن الاقتصاد والبورصة وسوق العمل المختلفة

hosam2020
03-10-2017, 15:52
السلام عليكم و رحمه الله و بركاته
البونص بتجمعه من الرد على اسئله الاعضاء هنا فى
المنتدى و بيتحول لحسابك فى الاسبوع الاول من كل شهر

big.pharaoh
03-14-2017, 02:07
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته ... البونص هتلاقيه في حسابك ادخل على الملف الشخصي وبعدين اضغط على bonus for post

hamadasalama
03-14-2017, 02:14
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته البونص هو مبلغ من المال تعطيه لك شركة الوساطه نظير المتاجره عليه وتستطيع تسحب اي ارباح عليه

أنس أبوعودة
03-14-2017, 02:33
اخي العزيز حسب مشاركاتك على الردود يحسب لك البونص ادا كنت تريد معرفة البونص ادهب الى صفحتك الشخصية البروفايل حتلاقي البونص طبعا بينزل كل اول شهر ميلادي ويتحول فورا الى انستافوركس وبعدين تسحبهم ارباح

mirinda
03-14-2017, 02:46
اخى لمعرفه رصيدك من البونص اذهب الي ملفي الشخصي واختارbonus for​ posts ستجد رصيدك اما. الوسيط فلا استطيع افادتك

ahmedmahmoud2017
03-14-2017, 02:50
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته ستجده بالطبع فى الملف الشخصي للمنتدى لحسابك الشخصي وستم ارساله اول كل شهر

bakup28
03-14-2017, 05:43
انت بتكتب مواضيع ومشاركات وتاخد عليها بونص على كل رد
او موضوع صحيح 10 سنت وكل اول شهر البونص بيضاف الى حسابك
التجارى اللى انت فتحتة مع انستا وربط بية المنتدى هنا والمفروض
انك انت اللى بتتاجر بالحساب والمكسب كلة لك

waelmma
03-14-2017, 07:40
:)):)):)) اخى الفاضل بارك الله فيك والحقيقة انه اللبونص اللى بتجمعه طوال الشهر بيتم
تحويله الى انستا حتى تتاجر به وعند تحقيقك للارباح يمكنك سحب الارباح وجزاك الله خيرا

ayman samy
03-14-2017, 08:18
بسم الله اخي الكريم البونص تحصل عليه مقابل الردود والمشاركات الفعاله في المنتدي ويتم تحويله شهريا الي حسابك في انستافوركس وانت من يقوم بالتداول وليست الشركه والبتوفيق

smartawi
03-14-2017, 20:03
المنتدى لما تربطه بالشركة وتفعله ياا خي ممكن تبدا في عمل الردود عادي جدا وممكن ايضا تعمل مواضيع في المنتدى وكل رد او موضوع يحتسب له سنتات على حسب القسم في الاخر لما يحول لك البونص الى حسابك في الشركة وتلاقيه في المنصة تاجر به واسحب اي ربح تربحه من خلال البونص المستلم

tolin
03-14-2017, 20:39
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته........انت بتعمل تعليقات بالمنتدى ويتأكد على كل تعليق 10 سنت بتجمعهم وأول كل شهر المنتدى بيوم لحسابك بشركة انستا تتداول بيهم وسحب ارباحهم

سيد2017
03-17-2017, 16:33
ياخى انت بعد ما بتجمع الونص وبيتم تحويله الى حسابك فى شركة انستا وبحسابك الخاص بالبونص يمكنك ان تتداول به وتربح منه وتستطيع ان تسحبها ولكن شركة انستا لا تتداول مكانك

midobols
03-17-2017, 16:40
السلام عليكم ورحمة الله تعلى وبركاته والصلاة والسلام على أشرف الخلق سيدنا محمد
واضح ان حضرتكاشتركت فى المنتدى مع حد بدون فهم لأى حاجة وكل اللى انت لااهتميت بية ان فى بونص بدون ماتفهم لية وازاى
اولا انت بتكتب مواضيع ومشاركات وتاخد عليها بونص على كل رد او موضوع صحيح 10 سنت وكل اول شهر البونص بيضاف الى حسابك التجارى اللى انت فتحتة مع انستا وربط بية المنتدى هنا والمفروض انك انت اللى بتتاجر بالحساب والمكسب كلة لك

maryam ahmed
04-06-2017, 20:35
بسم الله الرحمن الرحيم
ايها العضو الكريم انت تحصل على البونص من خلال مشاركاتك في هذا المنتدى و هذه الفرصة منحها لنا هذا المنتدى الكريم , و بعد ذلك يتم تحويل هذا البونص إلى حسابك في انستا لكي تتداول , و انت المتحكم الوحيد في عملية التداول و شركة انستا ما هي إلا وسيط تحصل عل نسبتها من كل صفقة تقوم بها

MILOUD HLAIMI
04-06-2017, 20:40
شكرا اخي على هذا الموضوع الراىع
و ارجو الربح الوفير للجميع
و تقبلو مروريييييييي

Hamza El36
04-06-2017, 20:42
السلام عليكم ورحمو الله وبركاته.
يجب عليك أن تقول بعمل الردود لتجمعه...
وإذا استعصى عليك الأمر قم بالتوجه إلى القسم التعليمي..
وفقك الله ورعاك..
تحياتي

MILOUD HLAIMI
04-06-2017, 20:42
شكرا اخي على هذا الموضوع الراىع
و ارجو الربح الوفير للجميع
و تقبلو مرورييييييييGy

drahmedmagdy2
04-06-2017, 20:43
السلام عاليكم ورحمة الله وبركاته نرجو من الله حسن التوفيق
البونص يا اخى انت تجمعه لتتاجر به فهو يتحولك على حسابك لتتاجر به وارباحك منه تاخذها

MILOUD HLAIMI
04-06-2017, 20:51
A man from British Columbia in Canada has decided to sell his private business and storage estate that owns more than 340 vintage cars and a 900 square foot retail store. The Classic cars are valued at more than 1 million dollars.

Mike Hall says he has been collecting cars for over forty years. Fed up with hearing his wife complain about the number of old Dodges and Fords accumulated on her organic farm, he bought this property in order to store them properly. What started out as a hobby became a business. In addition to selling some of these cars online, Hall is aware that "you will not live long enough to restore all of these classics " according to Driving.ca.

Despite having fixed the individual value of the car at 500 US dollars and 35,000 Canadian dollars, we can see some "relics " lost in the middle, among them a Jeep FC, an Edsel, classic Mopars queues, a Bel Air, a Volvo PV, among many others still to be discovered. The photos have so many vehicles that it is difficult to evaluate this collection.

In addition to all these classic cars, is still for sale the property of about 1200 square meters, located near the Auto White Post Museum, and the fully equipped catering shop.

Hudson Purbo at Driving.ca. says "It's a once-in-a-lifetime opportunity for anyone looking to spend their time doing what they love best: restoring vintage vehicles and living in one of the most beautiful parts of British Columbia. The value is guaranteed much more than the asking price ".

baker31
04-06-2017, 20:53
شكرا اخى الكريم على هذا الطرح الاكثر من رائع والمفيد والمميز لكل اعضاء منتدانا المحترمين
موفق في الموضوعات الاخرى و موفق في انتظار جديدك
موفق اخي الكريم

capoeira
04-06-2017, 21:50
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته عند قيامك بالتفاعل فى المنتدى من اجل تحقيق البونص فيقوم المنتدى بتحويل
البونص الى حساب التداول بشركة انستا اول كل شهر وتقوم بعدها بالتداول فى سوق العملات

sinaa
04-06-2017, 23:06

faical93
04-06-2017, 23:12
أدخل أخي إلى حسابك كل شهر المنتدى يبعث لك البونس حسب عدد مشاركاتك في المنتدى بالتوفيق لك
تقبل مروري

فهمى لاشين
04-06-2017, 23:31

حياك الله
1- بعد ان تجمع بونص مناسب سيرسل الى حسابك فى شركة انستا بعد ربط الحسابين معا
2-انستا لتتداول نيابة عنك انت الذى تقوم بالتداول بنفسك ولك المكسب وعليك الخسارة والشركة غير مسؤلة

Nori1717
04-06-2017, 23:38
موضوع رائع ومفيد حيث استفدت من اشياء لاول مرة في هذا المنتدى الرائع اود ان اشكر الجميع ممن ساهم في انشاء الموضوع وكذلك الاعضاء الذين ساهموا بردودهم واتمنى الربح الوفير للجميع

tolin
04-06-2017, 23:43
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته........انت بتعمل تعليقات بالمنتدى ويتأكد على كل تعليق 10 سنت بتجمعهم وأول كل شهر المنتدى بيوم لحسابك بشركة انستا تتداول بيهم وتسحب ارباحهم

michael1
04-07-2017, 02:21
وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته اخى الغالى
انا اعرف ان الحساب العادى هوالذى من الممكن ان تطالب بالبونص
الخاص بك ولكن حساب البونص من المنتدى
لا يمكن للاسف

بدر اشطيبي
04-07-2017, 02:28
يمكنك تجميع البونص من خلال كتابة الردود طيلة الشهر و
العمل على التداول على المدى المتوسط الى االمدى البعيد

fifi ghonem
04-07-2017, 13:32
البونص يتم تجميعه من خلال التعليقات وعند بداية اول كل شهر بيتحول الي حسابك في شركة انستا بعد ربط الحسابين ببعض ويمكنك التوجه الي المنتدي الاعليمي لتستفيد اكثر عن الفوركس
وبالتوفيق لك وللجميع

khalidtrader
04-07-2017, 13:57
بسم الله الرحمن الرحيم
البونص عباره عن مبلغ مالي يصل الى حسابك في شركه انستا فوركس بدايه كل شهر .ولمعرفته أدخل على بروفيلك ومن خلاله تجد كلمة البونص ومنها بتعرف حسابك وبتجمعه من خلال
مشاركتك فى المواضيع ..تحياتي

chlor
04-07-2017, 15:11
اخي الكريم مرحبا بك بيننا وشكرا لك على الموضوع وبالنسبة للمنتدى فهو مخصص للفوركس وبالتالي فانت تستطيع تعلم الفوركس في مختلف اقسام المنتدى وجمع البونص الذي يصلح للتداول به فقط .تقبل مروري

fouadd19
04-24-2017, 20:53
هتلاقى البونص بيظهر فى حسابك فى المنتدى هنا وبيزيد بعد كل رد تكتبه
لحد الشهر ما يخلص الحساب تصفر والبونص يوصلك فى انستا فوركس
عشان تتاجر بيه

haitham salama
04-24-2017, 20:55
البونص هو عبارة عن أموال تستطيع الحصول عليها نتيجة الردود، وتستطيع الحصول يوميا على بونص ما يعادل 5 دولار مقابل رد 50 مرة فى اليوم، أى فى الشهر 150 دولار، وتظهر فى الجانب الردود عدد المشاركات وقيمة الردود

hany osman
04-24-2017, 21:00
السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة نشكركم اخى وعشان تعرف البونص تدخل على ملفك الشخصى وتجد كلمة بونص فور بوسط تستطيع ان تعرف كم مبلغ البونص وفى نهاية الشهر ستحول البونص الى حسابك ان شاء الله
تقبل مرورى اخى الكريم

elmister
04-28-2017, 17:46
بسم الله الرحمن الرحيم تحيه طيبه اخي الحبيب وبعد
اولا انت بتكتب مواضيع ومشاركات وتاخد عليها بونص على كل رد او موضوع صحيح 10 سنت وكل اول شهر البونص بيضاف الى حسابك التجارى اللى انت فتحتة مع انستا وربط بية المنتدى هنا والمفروض انك انت اللى بتتاجر بالحساب والمكسب كلة لك... تقبل مروري وشكرا

mido elshabrawy
04-28-2017, 18:09
السلام عليكم و رحمه الله وبركاته
اخي الفاضل اولا البونص يتم جكمعه من خلال كتابه المشاركات و الردود هنا في المنتدي
و يحظر اجمالي ما جمعته من بونص اسفل صورتك الرمزيه بجوار الموضوع او الرد
و لكن ان كنت مشترك في المنتدي منذ فتره تتعدي الشهر فيظهر لك تحت صرتك الرمزيه اجمالي البونص المحتصل عليه من اول يوم مشاركه في المنتدي و حتي اخر موضوع او رد قمت بكتابته
و لمعرفه بونص الشهر الحالي فقط تقوم بالدخول الي صفحتك الشخصيه و تختار بونص فور بوست و سوف يظهر لك كل تفاصيل البونص و حصلت عليه من اي قسم في المنتدي
ثانيا يتم تحويلا لبونص الي جسابك الموجود في شركه انستافوركس و المرتبط هنا في بالمنتدي خلال الاسبوع الاول من الشهر القادم و تقوم بالتداول عليه لتحقيق ارباح
و من ثم تقوم بسحب تلك الارباح بدون اي مشكله
تقبل مروري و بالتوفيق للجميع ان شاء الله

ilyestoumi
04-28-2017, 19:15
بســـم الــــــله الرحمــان الرحيــــــــــــــــــــ ـــم
السلام عليكم و رحمة الله و بركاتـــــــــــه
اهم اسباب الفشل في التداول هو الطمع
الزائد فحذاري يا اخوتي

بالتوفيق لصاحب الموضوع
ارباح وفيرة بــــــــاذن الله

latraaa
04-28-2017, 19:25
مشكور أخي الكريم على الموضوع و على الراي و على الطرح و على اية حال أخي الكيرم البوينص سوف يتم العمل على تحويله لك إلى حسابك في شركة التداول و من ثم يمكنك أن تقو بالعمل على العمل عليه إن شا ءالله

mrramy
05-06-2017, 09:59
بسـم الله الرحمـن الرحيــم البونص موجود هنا فى المنتدى اخى الكريم كل مشاركه بتاخد عليها 10 سنت وكل موضوع بتاخد عليه 10 سنت

murad11
05-08-2017, 12:28
البونص هو ما قمت بها الان فقد قمت بطرح السؤال و من مثلا من يرد يحسب له البونص و يتم اضافته الى رصيده , لتعرف كمية البونص التي جمعتها ادخل الى بروفايلك وستجد كلمة بونص اضغط عليها وستجد البونص الذي جمعته

zunebha
05-08-2017, 12:33
السلام عليكم ورحمة الله وتعالى وبركاته
اخي الكريم المنتدى يقدم تحفيزات عن طريق البوتص.
اجمع بالشهر 150 دولار يتحول الى حسابك بالتوفيق.

number1
05-08-2017, 12:37
يمكنك اخي المتداول الحصول على البونص ذلك من خلال موقع منتدى فوركس العرب الذي تقوم بالردود و تاخذ عليها مبلغ عشره سنت يتم تحويله اوتوماتيكيا الى شركه انستا فوركس تداول السلع والمعادن والعملات و يمكنك ان تفتح وتغلق الصفقات وذلك بشراء وبيع العملات و يتم هذه الطريقه اوتوماتيكيا

osama147
05-08-2017, 12:46
اخي ان البونوص تحصل عليه من خلال الكتابة فى المنتدي والمشاركة ويمكن اخي ان تشارك جميع المواضيع وان
تحصل على ربح مقابل مشاركاتك فى المنتدى ويجب ان تشارك بشكل جيد ومفيد حتى الجميع يستفيد وشكرا لك.

yousee
05-08-2017, 13:03
أخي أنت دخلت إلى الفوركس ولم تبحت عنه وهدا شيء خطير يأدي بك إلى خسارة البونص قبل أن تطرح السأل في المنتدى حاول أن تبحت قليلا عن هدا المجال في يتوب

MONNAS
05-08-2017, 13:06
بتجمعه من خلال

cladiator2007
05-08-2017, 13:23
اشكرك اخي على طرحك لهدا الموضوع الهام و المفيد . كما اشكر الاخوة لتفاعلهم الايجابي معه . لقد استفدت كثيرا من المعلومات القيمة هنا .
جازاكم الله كل خير . بالتوفيق للجميع .
تقبلوا مروري و تحياتي

MONNAS
05-08-2017, 13:26
أقول لك أنه لكي تكون تاجر ناجح لابد من العمل على التعلم و جمع أكبر قدر من رأس المال لكي تصير في مستوى معين و من ثم إ نشاء الله سوف تكون تاجر

mohamed97
05-10-2017, 13:18
مشكور اخي على هذا الموضوع جزاك الله خير ومنتظرين منك المزيد من المواضيع الشيقة
تقبل تحياتى اخي الكريم:accute::)

azzedine
05-11-2017, 02:16
اشكرك على المشاركة اخي الكريم عندما تجمع البونص من المنتدى في اول شهر يرسل الى شركة انستافوريكس لتداول داخل الشركة و سحب الارباح

مصطفي السيد
05-11-2017, 02:20
البونص الذي تحصل عليه نتيجه المشاركات والردود
يذهب الي حسابك بالشركه في بدايه الشهر الجديد للتداول ويمكنك سحب الارباح بعد ذلك

americanaguid
05-11-2017, 21:09
ادخل على بروفيلك ومن خلاله تجد كلمة البونص ومنها بتعرف حسابك وبتجمعه من خلالمشاركتك فى المواضيع واخر الشهر حساب البونص بيتحول الى حسابك فى انستا اتوماتيك وانت تتاجر به وماتربحه تسحبه عادي

number1
05-11-2017, 21:15
اخي الفاضل في البدايه تقوم بفتح حساب في منتدى فوركس العرب ثم تقوم بفتح حساب في شركه انستا فوركس تداول السلع والمعادن والعملات وبعد ذلك يمكنك ربط حسابك بشركه انستا فوركس بحسابك في منتدى فوركس العرب ويتم تجميع البونص وارساله الى حسابك في شركه انستا في اول كل شهر

shr
05-11-2017, 21:27
تقدر تبدأ بكتابه الردود واخر الشهر في اول 7 ايام غالبا البونص بتحول لحسابك في انستا فوركس الي انته رابطه ولو عايز تعرف كام جمعت سهل جدا ملفك الشخصي او اي مشاركه تقوم بيها بيكون مكتوب في تفاصيل حسابك

ibrahimsoft
05-11-2017, 21:30
السلام عليكم و رحمة الله و بركاته تحياتي لك اخي الكريم قم بالبحث ف يوتيوب عن مجال الفوركس و تعلم ، لك مني اطيب التمنيات بالنجاح و التوفيق ف مستقبلك بإذن الله .. تقبل مروري اخي الفاضل ..

Mony Ezzat
05-11-2017, 21:56
بسم الله الرحمن الرحيم
حضرتك البونص ستجده في المنتدى هنا من خلال الردود الخاصه بحضرتك واول الشهر سيذهب الى حسابك في الانستا فوركس

sengoku
05-11-2017, 23:15
لسلام عليكم ورحمة الله وبركاته
انت بتدخل على بروفيلك في المنتدى ثم تجد كلمة البونص مقابل المشاركات ومنها بتعرف حسابك وبتجمع البونص قدر المستطاع عبر المواضيع و المشاركات ثم تحول ابونص الى مقع التداول كل اول شهر

omarsh81
05-11-2017, 23:17
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته اخي الفاضل البونص ينتج عن عدد الردود والتعليقات علي الموضوعات ولم تتناسب الرد مع القسم نفسه والهادف

Hammad1971
05-11-2017, 23:21
بسم الله العزيز الحكيم وبه نستعين ف البدايه تعمل حساب ف المنتدى وبعد تفعيل حسابك تدخل ملفك وتدخل بوست بونص وتشوف الرابط وتدخل فيه على الانستا وتعمل حساب مربوط خالص وتكمل البيانات وتفعل حسابك وخلاص تعمل مشاركات وتدخل البونص في في حسابك ف الانستا تلقائيا كل اول شهر حسب قيمة نونصك ونشكر ادارة المنتدى على هذا البونص وشكرا لطرح هذا الموضوع

hamadasalama
05-11-2017, 23:21
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته البونص هو مبلغ من المال تعطيه لك شركة الوساطه للتجاره فقط ولس للسحب ولكن يمكنك سحب اي ربح تحققه عليه حسب قواعد الشركه

M0hsenalawady
05-11-2017, 23:46
السلام عليكم ورحمة اللة وبركاته تحياتي
اخي العزيز لمعرفة رصيدك من البونص ادخل على ملفك الشخصي واضغط علي bonus for post حتلاقي رصيدك من البونص وده بيتحول أول كل شهر اوتوماتيك وانت باستخدامه في التداول في شركة انستا فوركس

mayyye
05-12-2017, 00:23
حضرتك بتجمع البونص من خلال مشاركاتك في المنتدى وبتحول تلقائيا على حسابك في شركة انستا في بداية كل شهر
بالتوفيق ان شاء الله

elmister
05-23-2017, 11:18
بسم الله الرحمن الرحيم اخي الحبيب تحياتي وتقديري لحضرتك وبعد اخي الحبيب البونص دا بتحصل عليه من خلال المشاركات واالردوظ التي تقوم بها في هذا المنتدي ويتم تحويله الي حسابك مع بداية كل شهر جديد وتقوم بالتداول عليه والارباح ممكن حضرتك تسحبها .. تقبل مروري وشكرا

Nony
07-02-2017, 06:08
السلام عليكم ورحمة الله البونص بتاخده مقابل الردود والمشاركات وبيتحول اتوماتيكيا لحسابك في انستافوركس ولمعرفة عدد المشاركات يكتب بجوار اسمك عدد مشاركاتك في المنتدى اما معرفة مقدار مامعك من البونص فهذا يكون من خلال بروفايلك في المنتدى ..

ابو عبدالعزيز
07-02-2017, 07:52
تحية طيبه لاعضاء المنتدى
ان البونص يعطى لك بعد كل مشاركه تقوم بها في المنتدى الرائع هذا وعند اول كل
شهر سوف يحال لك في حسابك الذي هو في شركة انستافوركس

Reem1
07-02-2017, 13:17
السلام عليكم المنتدي بيدي بونص مقابل الردود علي كل رد 10 سنت وتقدر تدخل علي البروفايلك بتاعك وتشوف معاك كام بونص وفي كل اول شهر هيتحولك علي حسابك في شركه انستا فوركس تقدر تتداول بيهم وتسحب ارباحهم بالتوفيق

abutalia
07-04-2017, 17:22
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته البونص يا اخي الكريم هو مبلغ يتقوم الشركه الوسيط بايداعه في حسابك علي ان تتاجر به فقط ولا يمكن سحبه ولكن تقدر تسحب الارباح فقط

mahmoudtaha33
07-04-2017, 17:43
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته اخي
بعد عمل الردود هيتم تحويل البونص كل اول
شهر الي المنصه الخاصه بانستافوركس تقوم بالتداول
بالتوفيق لك

bassoumy
07-04-2017, 18:04
السلام عليكم ورحمه الله ويركاته البونص هومبلغ مالي غير قبال للسحب تعطيه لنا شركه االوساطه بكي نتاجر ب ونسحب الربح فقط دون اي شروط ...........

mahmoudabdelhamid
07-11-2017, 13:48
السلام عليكم عليك اولا يجب عليك المشاركة بشكل صحيح في المواضيع حتي يتم اضافة البونص لك واحتسابه ثم سوف يتم ارسال لك البونص اول كل شهر الي انستا فوركس وعليك ان تتداول به

cladiator2007
07-11-2017, 14:48
ادا تم ربط حسابك بالمنتدى الى حسابك باينستا
فوركس فسيتحول البونص تلقائيا ال حسابك

zezofathy
07-11-2017, 14:54
السلام عليكم ورحمه الله و بركاته لا حضرتك بغد ما تجمع البونص بيتحول ع انستا فوركس و تبتدي تتداول انت بيهم و انصحك خش ع قسم التعليمي