PDA

View Full Version : يا جماعة عندى مشكلة أرجو المساعدة

ashraf mamdouh
09-02-2015, 12:06
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
أنا كنت فاتح حساب فى المنتدى وربطته بحساب انستا كده تمام وتم تفعيل حسابى فى انستا كله كده تمام
تم حظرى من المنتدى وقمت بعمل حساب اخر على المنتدى
عايز اربطه بحسابى فى الشركة الذى تم تفعيله بس كل لما احاول اربطه يقوله هذا الحساب مربوط بحساب اخر من قبل
طيب انا عايز افك ربط الحساب القديم فى المنتدى وكل لما ادخل عليه الاقى رسالة الحظر مش عارف افك الارتباط عشان اربط الحساب الجديد
أرجو المساعدة وعذرا على طول الموضوع بس عايز افهمكم المشكلة

Smart
09-02-2015, 17:53
افتح حساب تجارى جديد

LAVAL
09-02-2015, 19:04
افتح حساب تجارى جديد

اتفق مع مشرفنا الغالى وهو انه يجب عليك ان تقوم بفتح حساب جديد وتبدأ من جديد وربما يجدر بك العمل بحذر وبجد فى المرات القادمة ويغلق للانتهاء من امره ^^

ahmed instaforex
09-02-2015, 20:29
أنا كنت فاتح حساب فى المنتدى وربطته بحساب انستا كده تمام وتم تفعيل حسابى فى انستا كله كده تمام
عايز اربطه بحسابى فى الشركة الذى تم تفعيله بس كل لما احاول اربطه يقوله هذا الحساب مربوط بحساب اخر من قبل
طيب انا عايز افك ربط الحساب القديم فى المنتدى وكل لما ادخل عليه الاقى رسالة الحظر مش عارف افك الارتباط عشان اربط الحساب الجديد

افضل حل هو انتظار فترة فك الحذر ان تنتهي
وللعلم فتح العديد من العضويات وفتح الكثير من حسابات التداول هذا الامر ليس في صالحك لان من المحتمل ان تغلق الشركة حسابك اذا اكتشفت الامر
بالتوفيق

mrdark
09-02-2015, 22:22

أخي الكريم ماعليك سوى عمل حساب جديد وتربطه بالمنتدى