PDA

View Full Version : مشهد تمنيت تمنيت ان تعيشه !!!

Pages : [1] 2

forex4ever
07-15-2012, 19:37
دائما مااتخيل نفسي احمل لاب توبي وانا بجوار حمام سباحة طبعا في فندق 5 نجوم وامامي كوباية عصير ..وانا اتداول وافتح صفقاتي من هناك او امامي البحر بسحره الرائع وفي هدوء اعمل في صمت بدون ان يقاطع احد افكاري
كم واحد يتمنى ان يتداول وامامه البحر او في ماكن هادئء وجميل :)

2x1
07-15-2012, 19:41
هههههههههههههههههه بس ارسالك علي بر انتا عاوز بحر ولا حمام سباحة عشان
بتفرق والله مفكرتش فحكاية زي دي قبل كدة ربنا يحققل كل امانيك

egypt2012
07-15-2012, 19:43
انا فى الطبيعى ساكن على البحر لانى من اسكندرية و بعمل كدة كتير و ساعات لما بكون منسجم اوووى بعمل صفقات لوز

forex4ever
07-15-2012, 19:46
انا فى الطبيعى ساكن على البحر لانى من اسكندرية و بعمل كدة كتير و ساعات لما بكون منسجم اوووى بعمل صفقات لوز

ههههههههههههههه يابختك بجد يا ايجي بالفعل والله ياغالي اتمنى ان اجرب التداول بعيدا عن البيت وان اغير اماكن تداولي حظك انك من سكان اجمل مدن العالم بروحها الجميلة وشعبها الطيب وبحرها الساحر !!
اما انك تنسجم وتعمل صفقات لوووس اكيد لانك ممكن تغفلك ساعة وللا ساعتين وتنسى تحط استوب لووس !!!

ahamed ali
07-15-2012, 19:47
على فكرة حمام السباحة بيجيب امرض جلدية ههههههههههه
خليك على البحر احسن وادمك لاب توب مع الهواء المنعش هينزل عليك الافكار اللى فى الجون

ARAB_PIGEON
07-15-2012, 19:47
دائما مااتخيل نفسي احمل لاب توبي وانا بجوار حمام سباحة طبعا في فندق 5 نجوم وامامي كوباية عصير ..وانا اتداول وافتح صفقاتي من هناك او امامي البحر بسحره الرائع وفي هدوء اعمل في صمت بدون ان يقاطع احد افكاري

الله عليك يا عم الرومانسى
ربنا يحقق احلامك يا رب
ويديك على قد نيتك الطيبه
كل منا له احلامه عن نفسى احلامى ان اخلص تعليمى
واتحصل على شهاده الدكتوراه واصبح استاذ جامعى

السيد الجبالي
07-15-2012, 19:54
بصراحه مجتش في بالي الفكره دي .. انا اللي بيجي في بالي دايما ان يكون معايا جهاز به اربع شاشات تسهل عليا متابعه كل ما يخص الشارت
ولكنها فكره جميله .. ربنا يوفقك وتحققها ان شاء الله .. بالتوفيق يا غالي
تحياتي

pimo
07-15-2012, 19:55
لا تقلق ياخي سوف تنجح في ان تعيش احسن من هذا الحلم انشاء الله وان موتاكد اذا عملت بجد واجتهاد اكثر في السوق سوف تحقق هدفك وتكحسب المال الوفير لكي تتمكن من العيش الحسن لك ولي عائلتك ولاتنس الزكاة

kingman
07-15-2012, 19:59
انا ساكن على البحر ايضا وبحب جدا الطبيعة وفعلا رؤية البحر والتمشية على الشاطئ من اكثر الأشياء اللى بحبها
ويمكن الصورة اللى بتمناها ان اكون رحال فى العالم واتمكن انى ازو الكثير من دول وثقافات مختلفة فى العالم واتمنى تحقيق ذلك

Shady Moustafa
07-15-2012, 20:00
ههههههههههههههه يابختك بجد يا ايجي بالفعل والله ياغالي اتمنى ان اجرب التداول بعيدا عن البيت وان اغير اماكن تداولي حظك انك من سكان اجمل مدن العالم بروحها الجميلة وشعبها الطيب وبحرها الساحر !!
اما انك تنسجم وتعمل صفقات لوووس اكيد لانك ممكن تغفلك ساعة وللا ساعتين وتنسى تحط استوب لووس !!!
هههههه هو قال صفقات لووز يقصد صفقات كسبانه لووز وليس لوس ميقصدتش صفقات خسرانه

aminos
07-15-2012, 20:01
السلام عليكم
هههههه و الله نفس الأحاسيس و التفكير
و أنا أيضا أريد هذا و نتمنى من الله أن يوفقنا أجمعين

sky44
07-15-2012, 20:04
السلام عليكم

ياااا سلالالالالالام على مشهد يسيل لغاب المتداولين لاكن حداري ان يسقط لك اللابتوب في حمام السباحة هههههههههههه

fx-man
07-15-2012, 20:18
كتير طبعا تخيلت نفسى فى الجو دا بس دلوقتى انا نفسى اعمل ربح فى اى حتة ان شاء الله فى زريبة بس اعمل ربح وخلاص :)) .

yassoo011
07-15-2012, 20:19
طيب انا عندي اقتراح احسن تتمناه ونتمناه جميعا
ان تكون في مكتبك في شركتك التي انت تملكها وتنتج وتنفع الاقتصاد وتحقق ربح منها
بجانب تجارتك في الفوركس اعتقد انه حلم اجمل مع المصايف والفسح بردو

السيد الجبالي
07-15-2012, 20:20
انا ساكن على البحر ايضا وبحب جدا الطبيعة وفعلا رؤية البحر والتمشية على الشاطئ من اكثر الأشياء اللى بحبها
ويمكن الصورة اللى بتمناها ان اكون رحال فى العالم واتمكن انى ازو الكثير من دول وثقافات مختلفة فى العالم واتمنى تحقيق ذلك

بالتوفيق يا غالي وان شاء الله تستطيع فعل هذا ... ووجودك في عمل مثل مجال تجاره العملات
سيتيح لك ان شاء الله التعرف علي الكثير من البلاد المختلفه وزياره الكثير من البلاد .. فهناك بصوره دوريه مؤتمرات وندوات فوركس في كل البلدان ...
وهناك دعوت لكثير من المضاربين لزياره هذه المؤتمرات
وان شاء الله تكون منهم

deadlyfox
07-15-2012, 20:23
ايه يا عم الرومانسيه دى كلها والخيال الواسع ده كله بس على العموم ربنا يكرمك بعشرة حمامات سباحه
(او محيط تقعد قدامه براحتك وتتخيل ومعاك (كوبايه العصير

kimokonolove
07-15-2012, 21:23

ههههه انا مختلف شوية
شفت فيلم توم كروز
اتخيل نفسى فاتح اللاب من اعلى برج فى دبى واشاهد المنظر من داخل البرج ومعى اللاب
واطلب البيتزا والعصائر ههههه
كما معى الموبيل بسماعة البلوتوث اتصل بأصحابى فى مصر والعالم العربى
واتحدث معهم عن الأرباح التى تم تحقيقها بفضل الله اولآ واخيرآ

---------- Post added at 06:23 PM ---------- Previous post was at 06:21 PM ----------

فى حاجة تانية انت نسيتها
مش لازم يكون معاك موزة على البحر بالبيكينى
ههههههه بهزر طبعآ

Noah
07-15-2012, 21:24
اخى لا تحزن منى يا اخى ولكن سوق العمل او الفوركس عامتا لا يكون به التمثيل اوا لمشاعر ويجب ان تركز جيدا على الواقع وان تعمل بجدية كبيرة فى هذا السوق

forex4ever
07-15-2012, 21:29
اولا اشكركم جميعا على ردودكم ومشاركتكم وتفاعلكم في موضوعي واتمنى بالفعل ان تتحقق اماني كل شخص واعتقد ان الموضوع ليس مزح او ضياع للوقت بل بالعكس اعتقد ان المكان الهادئ الذي يساعد على التفكير والابتكار ..يساعد على تجارة ناجحة واعصاب هادئة بعيدا عن التوتر .. واما موضوع المزة اللي بالبكيني ( اغناني الله بحلاله عن حرامه واتجوزت والحمدلله ) وللا انتا عايز مراتي تقتلني هههههههههههههههه
من كل قلبي يا اخواني اتمنى لكم تحقيق كل امانيكم وادعو الله ان يجعلني ويجعلكم من الرابحين في الدنيا والاخرة

delpi
07-15-2012, 21:35
اكييييييييييييييييييييد طبعااااااااا
تخيلت نفسى فى الجو دا بس دلوقتى انا نفسى اعمل ربح فى اى حتة ان شاء الله فى البيت حتى بس اعمل ربح وخلاص

BiG MoNeY
07-15-2012, 21:39
انا اعراض اخي اه المكان الهادئ يساعد على التفكير الجيد لكن حكاية البحر انا مش معاك هدا من وجهت نظري واحترم وجهت نظر لانه والله لو اختاروني على مكان هادئ
لاخترت المسجد :accute::accute: لانه افظل مكان وهدوة وتدكير باوقات الصلاة والبركة في المال ارجوا ان تكون فكرتي قد وصلت لك

forex4ever
07-15-2012, 21:42
هههههههههههههههههه بس ارسالك علي بر انتا عاوز بحر ولا حمام سباحة عشان
بتفرق والله مفكرتش فحكاية زي دي قبل كدة ربنا يحققل كل امانيك

اي حاجه بس الواحد يغير الجو ويعيش جو مختلف للتداول انا ماجربتش الموضوع ده وهل هيختلف شعوري وقتها وللا لا

خليك على البحر احسن وادمك لاب توب مع الهواء المنعش هينزل عليك الافكار اللى فى الجون

فكرتني والله اخر مره رحت حمام سباحة رحت بعدها عند دكتور الامراض الجلدية تاني يوم بسبب الحساسية

اكييييييييييييييييييييد طبعااااااااا
تخيلت نفسى فى الجو دا بس دلوقتى انا نفسى اعمل ربح فى اى حتة ان شاء الله فى البيت حتى بس اعمل ربح وخلاص

ان شاء الله سوف تحقق ارباح جيدة كل ماعليك فعله هو انك تتدرب على الحساب الديمو وعلى البونص وان لا تمل من التعلم والتدريب المستمر !!!!
وسوف تصل
لا تطمع هذا كل شيء
وابدا بالدخول في صفقات بعقود صغيرة معتمدا على الله سبحانه وتعالى ثم على اتحليل الفني وخد السر ده !!
دائما اجعل الاستوب لوس اصغر من الاهداف
ولا تدخل صفقة الاستوب فيها اكبر من الهدف لان هذا خطاء كبير كبير كبير جدا تخسر كل مجهودك وارباحك بسبب ضرب استوب واحد

BRUFEN
07-15-2012, 21:46
يالله ياسلام ياسلام عليك بس طيب وليه خمس نجوم يعني مافيه عندكم بحر هنا ولا هنا تاخذلك على الأقل خميس وجمعه
وتغير جو وتاخذ بور علشان تجتهد اكثر بحسابك وبإذن الله مش فندق خمس نجوم قول يارب قصر والمسبح حولين القصر
وتجلس في الحته الي تريحك وكل يوم تغير المكان

willy
07-15-2012, 21:47
بحر ولاحمام سماحة او محيط هادي او هندي اعصابك برضوا حتبقة مشدودة مهما كان الجو المحيط من حواليك هادئ ورومانسي

nrgslawi
07-15-2012, 21:50
السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته
اخي كل شيء ممكن والحلم يمكنه ان يصبح حقيقة
ان شاء الله تحقق احلامك

os-x
07-15-2012, 21:55
هذه نقطة مهمة اخي ولو اخدتها عن طريق المزح لان التداول مع راحة نفسية يعطيك تركيز قوي وهو اهم شئ في هذا المجال
وهذه الراحة تجدها في الاماكن الطبيعية مثل البحر الجبال ,,,

realyone
07-15-2012, 21:57
مااكثر التمنيات والأحلام,فعلا من ايجابيات سوق الفوركس انه تجعلك تحلم وتطمح بالثراء,فلا مستحيل في سوق الفوركس يمكن تحقق امنياتك واحلامك لكن بالصبر وعدم الياأس والأجتهاد تقدر تتغلب على كل الصعوبات في هذا المجال

aminos
07-15-2012, 22:02
السلام عليكم

ياااا سلالالالالالام على مشهد يسيل لغاب المتداولين لاكن حداري ان يسقط لك اللابتوب في حمام السباحة هههههههههههه

السلام عليكم
ههههه نعم يا أخي يلزمك الحدر من أن يسقط اللابتوب في المياه
و تخسر الصفقة المحلولة هههه

omanfx
07-15-2012, 22:10
ايه الرومنسيه دي
انا افضل لو كنت في مثل هذا المكاان الابتعااد عن الشغل و المتااجره
فقط الاستمتااع بالوضع
لان الجسم له حق علينا ولا ايه رايك انته

safiforex
07-15-2012, 22:31
هههههههههههه ، اوعى ان تتاجر بالقرب من البحر لان الاسماك الكبيرة ستاتي اليك و تاخد منك كل شيء
لكن على العموم فهو تخيل راءع و حلم ، نتمنى ان نصل اليه في يوم من الايام
و بالتوفيق للدجميع

kero
07-15-2012, 22:44
يابختك يامعلممممممم ..انا الامنية دى نفسى تحصل معايا هو مش بالظبط على البحر هو فى مكان
المهم يكون جميل ومريح للاعصاب وبعيد عن البيت

forex4ever
07-15-2012, 22:46
ربنا يحقق احلامك يا رب
ويديك على قد نيتك الطيبه
كل منا له احلامه عن نفسى احلامى ان اخلص تعليمى
واتحصل على شهاده الدكتوراه واصبح استاذ جامعى

اتمنى من الله العلي القدير ان يحقق لك احلامك وان تحصل على درجة الدكتوراه في التخصص الذي تحب ...واشكرك على مشاعرك الجميلة
في الحقيقة هيا ليست احلام بقدر ماهو عدم وجود وقت ومنها كسل ايضا اني لا اتحرك من البيت الا في حالة الذهاب الى صديق او قريب او في حالة الذهاب للبنك لسحب ارباحي
هههههههههههههههههه

salah.bmw
07-16-2012, 01:14
ههههههههه ايه رأيك كمان لو كان في مزتيين بيدلكولك كتافك اعمي الحججج
بصراحة انا خيالي مختلف عنك حبتين يعني انا بحلم اني يوم ادخل صفقة واحط لوت كامل بلغلط ويروح عامل جاب وماشي 1000 نقطة وانا مش داري
:)

gemmy
07-16-2012, 01:27
انا بحب جدا وقت الراحة م الفوركس و الابتعادعن الشارتات نهائيا ويا سلام بقى لو ف فيلم هندى كدة او اجنبى اعيش معاه
بس للاسف سرعان مابرجع لضغط الفوركس و التجارة و الشارتات المختلفة

ymn30
07-16-2012, 01:29

بس والله انا خايف فى الاخر لاقد الله وتخسر الحساب تروح ترمى نفسك فى البحر وتروح ضحية الفوريكس هههههههههههههههههه تقبل مرورى انا بضحك معاك

forex4ever
07-16-2012, 01:30
انا بحب جدا وقت الراحة م الفوركس و الابتعادعن الشارتات نهائيا ويا سلام بقى لو ف فيلم هندى كدة او اجنبى اعيش معاه
بس للاسف سرعان مابرجع لضغط الفوركس و التجارة و الشارتات المختلفة

ياصديقي ولماذا تعيش في ضغط عصبي وتخاطر بالدخول بعقود كبيرة !!!
اصبر فالصبر مفتاح الفرج والسعادة والربح !!!
انا من فترة طويلة وانا اعصابي في (ديب فريزر )والسبب ان عندي حسابين حساب بونص اتعامل به بشيء من الشراسة والحدة والمخاطرة واربح اضعاف اضعاف ما اخسره واسحب فورا كل ارباحي وحساب ماشي معاه خطوة بخطوة ولوكانت الخطوات بطيئة ولكن النتائج جيدة في النهاية
تمنياتي لك بتداول هادئ بعيد عن اي انفعالات عصبية

mahmoud1
07-16-2012, 01:33

اكيد الكل يتمنى مثل هذا الهدوء لكن تفتكر لو الجو مثل هذا امام البحر وهدوء هل الواحد هايقدر يتاجر بدون توتر او شد سوق الفوركس بيخالى الواحد قلقان من الخسارة لكن لو واحد وصل لمرحلة الاحتراف هايكون الاحساس رائع بالتدوال فى جو مثل هذا

elzeel
07-16-2012, 01:34
لا مرحتش للمنظر دا انا ولا هفكر فيه انا بفكر فى ربح يعيشنى كويس
ويخلينى مش محتاج لعمل اضافى ان شاء الله

forex4ever
07-16-2012, 01:41
بس والله انا خايف فى الاخر لاقد الله وتخسر الحساب تروح ترمى نفسك فى البحر وتروح ضحية الفوريكس هههههههههههههههههه تقبل مرورى انا بضحك معاك

ههههههههههههههههه ياساتر يارب ويتقلب مشهد درامي غرق متداول فوركس في بحر الاحزان هههههههههههه (ابعد الله عنا وعنك الخسارة ياغالي )والله الموضوع فعلا مشجع والواحد لازم يفكر في تغيير نمط وطريقة تداوله ومنه يغير جو للاسره مثلا ومنه انه لايترك عمله وشارتاته

اكيد الكل يتمنى مثل هذا الهدوء لكن تفتكر لو الجو مثل هذا امام البحر وهدوء هل الواحد هايقدر يتاجر بدون توتر او شد سوق الفوركس بيخالى الواحد قلقان من الخسارة لكن لو واحد وصل لمرحلة الاحتراف هايكون الاحساس رائع بالتدوال فى جو مثل هذا
اعتقد انه سيخفف بكل تاكيد جو التوتر وجو الضغط العصبي اللي يواجهه تاجر الفوركس ولكن مهما كان الجو جميل وهادئ ومهيء للتداول في سوق الفوركس قد يكون من المستحيل التحكم في اعصابك ان كنت قلق بسبب انك تستخدم عقود باحجام كبيرة ....لذلك لايوجد افضل من الدخول بعقود متوازنه مع حجم الحساب واستخدام وقف الخسارة ..هتلاقي نفسك في منتهى الراحة وعدم القلق ابدا او الضغط

hazem ahmed moahmed
07-16-2012, 01:47
هو التجاره علي البحر حلوه اكيد بس انا ماجربتهاش قبل كده الصراحه لكني ناوي اعملها الصيف ده ان شاء الله لان جو البحر بيبقي رائع و بتقدر تركز في التجاره و بس

mido95
07-16-2012, 02:05
اكيد الكل يحلم باللحظة دى و اى حلم ممكن يتحول لحقيقة مع المحاولة و الجد و الاجتهاد
بس علشان توصل لكدة متفتكرش انو ممكن فى شهر و لا سنة و لا 5 سنين دة هياخد وقت طويل

kingman
07-16-2012, 02:28
ههههههههه ايه رأيك كمان لو كان في مزتيين بيدلكولك كتافك اعمي الحججج
بصراحة انا خيالي مختلف عنك حبتين يعني انا بحلم اني يوم ادخل صفقة واحط لوت كامل بلغلط ويروح عامل جاب وماشي 1000 نقطة وانا مش داري

هههههههههه لا ياعم المزتين اسهل بكتير ان يتحقق الحلم التانى ان السعر يفتح على جاب الف نقطة فى اتجاه صفقته وكمان بمخاطرة عالية ده هيبقى كابوس ربنا يوفقنا الى الربح الوفير بفضله

All 4 You
07-16-2012, 02:30
هههه أي شخص يتمنه هدا
لكن يجب العمل ثم العمل لكي تحقق هده الأمنية
كل شيء ممكن ههه
شكرآ على الموضوع

amrmorasamir
07-16-2012, 02:32

ههههههههههههههههههه ايه ياعم المشهد ده وياسلام بقى لو معاك الشيشه بتاعتك هتحس احساس تانى خالص
انا لو قاعد فى منظر زى ده مش هفكر فى التداول اصلا

forex man
07-16-2012, 03:12
هههههههه والله ياخى نفكر وربنا يباركلنا
ونحقق كل احلامنا من الفوركس على البحر هههههههه
تحياتى

---------- Post added at 12:12 AM ---------- Previous post was at 12:10 AM ----------

بالتوفيق اخى الكريم ويارب دايما تعمل كدا صفقات لووووووز
تحياتى

mage
07-16-2012, 03:23
ياااااااااااااااااااااااا ااه اتمنى انى بجد احقق الملايين من هذا السوق واعتقد ان هذا الشئ مش مستحيل ولكنا لمشهد اللى انت تتوقعه هذا جيد ولكن الفكرة انى اقدر احقق الربح اولا ومن ثم نفكر كيف استمتع بالاموال

forex4ever
07-16-2012, 03:28
اكيد الكل يحلم باللحظة دى و اى حلم ممكن يتحول لحقيقة مع المحاولة و الجد و الاجتهاد
بس علشان توصل لكدة متفتكرش انو ممكن فى شهر و لا سنة و لا 5 سنين دة هياخد وقت طويل

يا ساتر اكتر من خمس سنين عشان اخد اللاب توب واروح اشتغل وقدامي البحر ...الموضوع مش مستاهل كل الوقت ده وعلى فكرة المشهد ده مش حلم ولا حاجه ممكن الواحد فعلا يروح يصيف وياخد معاه شغله وهو قاعد على البحر
وان شاء الله ربنا يوفقك ياغالي وتحقق كل احلامك

waleed adel
07-18-2012, 02:59
الموضوع النفسى من اهم عوامل التركيز والابداع ومن عرفنى بالفوركس كان لا يتاجر الا اذا ذهب لكوفى شوب هادىء جدا
وموسيقى كلاسيكيه وقاعد لوحده ومركز غير كده ماكنش بيعرف يعمل اى صفقه

mido
07-18-2012, 03:01
اخي الكريم
ربنا يحقق احلامك يا رب
تقبل مروري ولك فائق احترامي

asmoshaa2012
07-18-2012, 03:02
لو كنت على البحر فاكيد هكون واخد اجازة من الفوركس ومن التداول ومن كل حاجة مهوا الواحد لازم يفصل شويه حتى من الفوركس
لاما هضيق حايتنا قدام الفوركس ومش هنعيش غير ليها وساعتها ماتكونش حياة اصلا

zahran
07-18-2012, 03:10

يا سلام على الخيال الجامد . احب طبعا اكون فى نفس الوضع دا
واهم حاجه كوبايه العصير اللى موجود . بس تكون عصير مانجو بقى لانى بحبها اوى.. ويسلام كدا بقى لو فى دولفين فى حمام السباحه وقاعد بيتنطط قدامك

sara123
07-18-2012, 03:10
هههههههه لا مفكرتش في كدة قبل كدة .. بس حضرتك حطيتها في دماغي .. أنا بقى هزودها شوية نفسي اروح تركيا واقعد هناك في الطبيعة الخلابة وحواليا العصافير والبحر والمناظر الرائعة بتهيألي التجارة هتبقى اكيد رابحة وهبقى ريلاكس خاالص قدام المنظر دة هههههههههههه بحلم صح لا بجد نفسي ابقى في مكان يجنن كدة زي تركيا واانا بتاجر.

MrSniper
07-18-2012, 03:12
نفس حلمي يا أخي ، و هدا ليس مستحيلا
فقد باكتساب الخبرة و بالدخول براس المال الكبيييييير

madoxegy
07-18-2012, 03:12

y4x
07-18-2012, 03:27
ههههههههههههههههههه

والله حلم جميل اوى

انا نفسى فعلا اقعد على البحر واعمل زيك

بس بقى لو الصفقة اللى بعملها كسبت مليون

دولار يا سلام

حلم يارب يتحقق

forex4ever
07-18-2012, 03:49
ههههههههههههههههههه

والله حلم جميل اوى

انا نفسى فعلا اقعد على البحر واعمل زيك

بس بقى لو الصفقة اللى بعملها كسبت مليون

دولار يا سلام

حلم يارب يتحقق

على فكرة هو حلم بسيط ولا يعني ابدا ان نجلس على البحر ان هذا يكلفنا الاف الدولارت الموضوع بسيط ونقدر نروح جمصة حتى ههههههههههههههههههههههههه ههه

اه والله صادق حمامات السباحة بقت فظيعة بجد ههههههههههههههه
5% كلور
25% مياه
70% (مواد غريبة بلاش ذكرها)
ههههههههههههههههههه

نفس حلمي يا أخي ، و هدا ليس مستحيلا
فقد باكتساب الخبرة و بالدخول براس المال الكبيييييير

لايوجد مستحيل في هذا السوق المستحيل هو ان نستلم لخسارتنا
او نستلم لافكارنا المسببة للاحباط

هههههههه لا مفكرتش في كدة قبل كدة .. بس حضرتك حطيتها في دماغي .. أنا بقى هزودها شوية نفسي اروح تركيا واقعد هناك في الطبيعة الخلابة وحواليا العصافير والبحر والمناظر الرائعة بتهيألي التجارة هتبقى اكيد رابحة وهبقى ريلاكس خاالص قدام المنظر دة هههههههههههه بحلم صح لا بجد نفسي ابقى في مكان يجنن كدة زي تركيا واانا بتاجر.

تركيا !! هههههههههههه طبعا تلاقيكي متاثرة بكريم وفاطمة بس ههههههههههه
يادي تركيا اللي خلت شباب مصر يعنسوا ههههههههه
تحياتي لكي اخت سارة وتمنياتي لك بتحقيق احلامك ومشاهدة كريم اوجاز ههههههه

Noah
07-18-2012, 04:05
مش تمنيت ولكنى الان افكر فى ان يرزقنى ربى ان اصل الى تحقيق المليون دولار ولكن هذا الحلم اعرف انه بعيد نوعا ما ولكنى اسعى الى تحقيقه ونسأل الله ان يوفقنا الى هذا البونص واعمل به دائما فىا لفوركس

forex4ever
07-18-2012, 04:09
مش تمنيت ولكنى الان افكر فى ان يرزقنى ربى ان اصل الى تحقيق المليون دولار ولكن هذا الحلم اعرف انه بعيد نوعا ما ولكنى اسعى الى تحقيقه ونسأل الله ان يوفقنا الى هذا البونص واعمل به دائما فىا لفوركس

حلم كبير واتمنى من الله ان تصل الى تحقيقه يوما ما
بالنسبة لي اقصى طموحي ان استمر في مسلسل الارباح الشهرية التي تعتبر وظيفتي الوحيدة الى الان

hussaina2008
07-18-2012, 04:43
ماشاء الله عليك حلمك ليس مستحيل ابدا تستطيع ان تحققه من الفوريكس لكن عليك بالجد والمثابرة والتركيز وعدم الاستعحال
حتى انا لي حلم حلمي ان اتداول في مزرعتي الخاصة في الهواء العليل في بداية التصبح عند الشرووق شروق الشمس والشيشة في ايدي هههههههه
ربنا يوفق الجميع في تحقيق احلامهم تقبل مروري اخي الكريم

Desperate
07-18-2012, 04:57
حلم جميل اتمنى ان تحققه عما قريب, انا بقى احلم انى داخل المنزل الخاص بى واجلس امام حاسوبى الخارق
واحلل الشارت الذى اراه ويتصل بى اصدقائى يقولون لى اخبار جديدة متعلقة بالسوق وانا فى قمة النجاح
واقوم بفتح صفقاتى فى مثلك وباحترافية :)

زيزو
07-18-2012, 14:43
لا مفكرتش في ده قبل كده نهائي
بس ربنا يكرم ونحقق كل اللي بنتمناه
بالتوفيق لجميع الاعضاء

yassoo011
07-18-2012, 16:29

كلنا نأمل ان نصل اليه ان شاء الله
ونأمل ان نكون شركات من هذا المال

samirmfs
07-18-2012, 16:35
والله قمة المتعة ان الي بتقول دا يحصل بس يلزمك فلوس يا اخ عشان توصل الي انت بتقولو انا عارف لو كنت موظف في شركة عمرك محتوصل للي بتقولوا لكن مع الفوريكس مفيش حاجة مستحيلة و صدقني لو كانت عندك رغبة لوصول الهدف يبقى حتوصلوا و لو بعد حين اخوكم سمير من المغرب

zahran
07-18-2012, 16:43
كلنا نأمل ان نصل اليه ان شاء الله
ونأمل ان نكون شركات من هذا المال

ربنا يكرمنا دميعا ان شاء الله يا غالى ونحقق كلنا اللى نفسنا فيه ونكون شركات زى ما احنا بنتمنى دلوقتى ونكون رجال اعمال ناجحين
مجال الفوركس هو مجال واسع جدا وليس من الصعب تكوين ثروه من وراه ولكن الصعب فى هذا المجال هو الالتزام بخطه معينه وعدم الخروج عن نهجها ابدا

Aker001
07-18-2012, 16:46
أنا الحقيقة لا أتمنى شيء غير النجاح
هو أساس تحقيق الاحلام
فالفاشل يتمنى و لا ينل
و الناجح ينل بالعمل

forex4ever
07-18-2012, 20:49
أنا الحقيقة لا أتمنى شيء غير النجاح
هو أساس تحقيق الاحلام
فالفاشل يتمنى و لا ينل
و الناجح ينل بالعمل

وما اخذ المطالب بالتمني ولكن تؤخذ الدنيا غلابا
والمقولة تنطبق على سوق الفوركس تماما
اجلس تمنى كما شئت واحلم كما شئت وتخيل انك مليونير او حتى مليادير !!
ثم ماذا بعد؟؟
بدون العمل والاجتهاد فستقف مكانك سر !!!
وستبقى غارق في بحر الاماني والاحلام !!
ليتحول الحلم الى وهم

ahmed
07-18-2012, 20:51
والله يا اخى ىفكرة فى منتهى الجمال
ومفيش احسن من كدة ابقى قاعد عالبحر واتداول فى الروقان اكيد الصفقات هتنجح كلها
هههههههههههههههههههههه

a5rzamn
07-18-2012, 20:53
ايش هاد يا رايق

ليس كل ما يتمنا المرأ يدركه

تسير الرياح بما لا تشتهي السفن

forex4ever
07-18-2012, 21:00
والله يا اخى ىفكرة فى منتهى الجمال
ومفيش احسن من كدة ابقى قاعد عالبحر واتداول فى الروقان اكيد الصفقات هتنجح كلها
هههههههههههههههههههههه

التداول في جو مختلف عن جو البيت مختلف شكلا وموضوعا وبصراحة التداول في جو منعش وجميل وبحر وامواج او اشجار وعصافير
اكيد هيغير النتائج لانك هتكون اكثر تركيزا واكثر هدوئا

ايش هاد يا رايق

ليس كل ما يتمنا المرأ يدركه

تسير الرياح بما لا تشتهي السفن

ليه بس كده ؟؟؟
الموضوع على فكرة مش محتاج الكثير
كل ماعليك عمله اذا كنت ستذهب الى مصيف مع العائلة ان تاخذ جهازك معك وانت جالس على الشاطئ وتفتح الانترنت وانت على البحر !!
ان شاء الله تحقق كل امانيك وتاتي الرياح بما تشتهي سفنك يامعلم

Noah
07-18-2012, 21:30
لا يوجد شئ هام تمنيته ولكنى دائما ا اتمنى ان اكون على مشاهد جيدة من تحقيق ارباح ومن غيره لان سوق الفوركس بحاجة الى النتائج الجيدة حتى نستطيع ان نستنشف هواء نقيا ونزداد ثقة بالنفس فى العمل

magic777
07-19-2012, 00:07
الجو حلو المتاجر مهم جدا انه يكون مناسب ومساعده على التركيز والعمل وطبعا المتاجره في الجو الجميل
ده اللي صاحب الموضوع قال عليه طبعا جو مشجع جدا هنا للعمل
المهم نحاول على قدر امكانياتنا نوفر جو هادئ ومشجع للعمل

sabre
07-19-2012, 00:13
انا احلم انى اربح من الفوركس مبلغ كويس شهرى
واروح البحر كل فترة علشان ااخذ اجازة من الفوركس وليس افتح صفقه من امام البحر

kimoboy
07-19-2012, 00:15

يـا أخـي لـو أقـلك كيف أنـا أعمـل بالفوركس لـن تصدقـني
فـأنـا أعمل بحاسوب مكتـبي ثقيـل وبحرارة في المنزل تقارب 45 درجـة مـع وجود لأقاربي الصغير يعنـي في كـل 5 دقائق يقومون بإزعاجي

Rami
07-19-2012, 00:16
ههههههه ممكن هذه احلام اليقظة او الاحلام
الوردية التى لا مكان لها فى الفوركس
بارك الله فى جهودكم الكريمة

zahran
07-19-2012, 00:17
يـا أخـي لـو أقـلك كيف أنـا أعمـل بالفوركس لـن تصدقـني
فـأنـا أعمل بحاسوب مكتـبي ثقيـل وبحرارة في المنزل تقارب 45 درجـة مـع وجود لأقاربي الصغير يعنـي في كـل 5 دقائق يقومون بإزعاجي

معلش يا معلم . ابعد العيال الصغيره دى عنك وانت بتشتغل عشان تعرف تركز الله يخليك
بص ان اعرف حاجه بصراحه ان اللى عايز يشتغل وعايز يعمل حاجه صح بيعملها تحت اى ظروف سيبك انت وربنا يوفقك ان شاء الله

derfcase
07-19-2012, 00:20
هههه يبدو انك تشاهد دراما كثيرا اخي الكريم
forex4ever
حقيقة انا افضل التداول في مكتب عمل خاص - حتي يكون لكل مكان وظيفته
فالمكتب وظيفته العمل و في الشاطي الترفيه و الترويح عن النفس

ma90do
07-19-2012, 00:27
ياااااه عالم من الخيال
هدوء استرخاء تركيز راحه نفسيه جيده جدا = نجاح في العمل ارباح جيده جدا
بس صعبه دي اخرنا نقعد علي الترعه ونعمل كده هههههههه

forex4ever
07-19-2012, 00:54
ياااااه عالم من الخيال
هدوء استرخاء تركيز راحه نفسيه جيده جدا = نجاح في العمل ارباح جيده جدا
بس صعبه دي اخرنا نقعد علي الترعه ونعمل كده هههههههه

هههههههههههه عالترعه صعب شوية يامعلم الناموس مش هيخلينا نعرف نركز للاسف ههههههههههه
بس هو فعلا الهدوء حتى لو في البيت وعلى مكتب والجو هدوء وسكينة هتعرف تشتغل افضل لو كان المكان زحمة وعيال ودوشة
هتركز ازاي !!!

HUSSENEY
07-19-2012, 07:41
فكرتنى بفيلم محمد هنيدى
عندليب الدقى
لما بيقولوا وشك فقرى اول لما دخلت خسرتنى مليون دولار

engHD
07-19-2012, 08:08
اكيد موقف زى اللى بتحكى فيه ده استحاااااله افكر فى الشغل ولا افتح اى صفقات
هاشغل دماغى ليه بوجع القلب ده
:d

abdellatif2013
07-19-2012, 08:45
بصراحه مجتش في بالي الفكره دي .. انا اللي بيجي في بالي دايما ان يكون معايا جهاز به اربع شاشات تسهل عليا متابعه كل ما يخص الشارت
تحيات

Mostafa Mando
07-19-2012, 08:53
دا ايه جو الدرااااما الجامد دا ههههه

طب ما انا لو معايا لاب توب وقاعد ادام البحر ممكن وانا بعمل الصفقاتن موجة جامدة تيجي تطرتش على اللاب توب يتحرق

خلينا في البيت احسن

tictok
07-19-2012, 09:00
انا أعشق الجلوس على البحر ولكن بدون تداول فانا عندما أذهب لكي استمتع لا يجب أن أشغل نفسي بأي شىء يجب ان نعيش حياتنا
لا ان نعيش لكي نتداول المال هام لكي نستمتع بالحياة وأتمنى ألا يكون نقمة علينا

bodda.2011
07-19-2012, 10:00
لا تقلق ياخي سوف تنجح في ان تعيش احسن من هذا الحلم انشاء الله وان موتاكد اذا عملت بجد واجتهاد اكثر في السوق سوف تحقق هدفك وتكحسب المال الوفير لكي تتمكن من العيش الحسن لك ولي عائلتك ولاتنس الزكاة

2x1
07-19-2012, 11:29

لا لا واحد واحدة كدة وفهمني اية هي الصفقات اللوس دي اللي بتكون كسبانة يا جماعة متعملولنا بالمواضيع عن الحجات اللي احنا مش فاهمنها دي عشان نستفيد

ahmed
07-19-2012, 11:31
فى مشهد جه فى بالى كنت ولا زلت اتمنى ان اعيشه
اننى اجلس فى مطعم فى باريس يطل على برج ايفل وانا جالس اتداول

Forex Eyes
07-19-2012, 12:11
السلام عليكم و رحمة الله و بركاته
هههههههه متسبناش نحلم بقى
اصل كثر الحلم بيوجع ف الراس
بس مفيش حاجة مستحيلة بالعمل الدؤوب و المتواصل ان شاء الله يتحقق الحلم

Mohamed90
07-19-2012, 12:49

السلام عليكم اخي حلم جميل و ليس عيب نحلم لانه أحلامنا من تحفزنا و تجعلنا نكافح و نستمر في الحياة
بدون حلم ممكن تعيش كالالة و كل واحد له حلم جميل و حلمك كل واحد يتمنى ان يعيش منه يوم

Aker001
07-19-2012, 12:50
احلم انى اربح من الفوركس مبلغ كويس شهرى
واروح البحر كل فترة علشان ااخذ اجازة من الفوركس

theboy2226
07-19-2012, 12:51
طبعا الراحة النفسية و الروقان بيساعده كتير في الفوركس و اكيد اللي بيتاجر علي البحر غير اللي بيتاجر علي مكتبه و قدامه القهوة و المهدئات
ان شاء الله تعمل ربح محترم يخليك تروح الفندق ال5نجوم ده و تعيش بس برده لما تفتح صفقه حتبقي متوتر و قلقان من الخسارة

waleed adel
07-19-2012, 13:09
في سوق الفوركس قد يكون من المستحيل التحكم في اعصابك
ولو خسران ولا حاجه مهما قعدت فين مش هتتحكم فيها بردو

Mr.GooDMaN
07-20-2012, 15:21
خيالك واسع وجميل والله وربنا يحققلك امنيتك وتكون فى شاليه فى مارينا
او شرم ويكون بتاعك كمان ويكون من ارباح الفوركس ولا تزعل نفسك

ma90do
07-20-2012, 15:24
في سوق الفوركس قد يكون من المستحيل التحكم في اعصابك
ولو خسران ولا حاجه مهما قعدت فين مش هتتحكم فيها بردو

هذا شيء طبعي يا اخي لان العقل الباطن ياخذ اخر حدث ذات تأُير قوي ويقوم بتعميمه ولكن السير بنسبه مخاطره ثابته ومدروسه حتي لو حققت خسائر لن تؤثر معك وهذا هوا الفرق

mohamed yossef
07-20-2012, 17:39
يا سلام والله ممكن كل المضاربين يكونوا بيفكروا بنفس الاسلوب
اكيد احنا عايزين شوية استرخاء
وربنا يحقق لنا املنا

forex4ever
07-20-2012, 17:51
كل سنه وانتم طيبين وبصحة وسلامة :)
يتم تاجيل المشهد الى العيد ان شاء الله لان الواحد مش هيقدر يتخيل نفسه بيشرب عصير في الحر ده !!!!
ههههههههههههههههه

badri
07-20-2012, 18:11
في الحقيقة يا أخي العزيز المشهد اللذي تكلمت عليه حصل لي في الحقيقة منذ وقت ليس طويل

forex4ever
07-20-2012, 18:13
في الحقيقة يا أخي العزيز المشهد اللذي تكلمت عليه حصل لي في الحقيقة منذ وقت ليس طويل

هذا المشهد اخي الحبيب ليس صعبا كما يتصوره البعض ولا يحتاج الى الوف الدولارت !!!
الموضوع بسيط وسهل وغير مكلف بس ماينفعش في رمضان انا عن نفسي هأجله للعيد ان شاء الله
وكل سنه وانت طيب ياغالي

ramy hanna
07-20-2012, 18:21
وانا كمان نفسى فى الموضوع دة بس الخسارة عليك والمشاريب على
والربح لى طبعا وممكن أدفعلك تمن القعدة دى

AMANI
07-20-2012, 19:11

magic777
07-20-2012, 23:03

لو في عملك اخي صعب هنا انك تركز على الفوركس لانك هنا هتكون ملتزم بمتابعه عملك الميداني ومعاك ناس ومطلوب منك
اشياء تعملها تبع شغلك وفي الجو ده هتكون مشتت لو اشتغلت في التحليل
وقتها

havic
07-20-2012, 23:16
بالفعل الفوركس ينمي مخيلة الانسان هههههه ولله كل واحد وله احلامه
ونتمنى من الفوركس ان يحقق لنا احلامنا

Aker001
07-20-2012, 23:26
لا تقلق ياخي سوف تنجح في ان تعيش احسن من هذا الحلم انشاء الله
وان موتاكد اذا عملت بجد واجتهاد اكثر في السوق
سوف تحقق هدفك وتكسب المال الوفير
بالتوفيق

i5land_man
07-20-2012, 23:27
بالفعل الفوركس ينمي مخيلة الانسان هههههه ولله كل واحد وله احلامه
ونتمنى من الفوركس ان يحقق لنا احلامنا

علي رأي الكنج منير حبة صبر ونلقي الحلم صورة وصوت
لازم نحلم ونسعي في تحقيق احلامنا وربنا ان شاء الله حيساعدنا طول محنا بنجتهد

xtomorrow
07-21-2012, 00:04
فعلا اي واحد يتمنى هكذا حياة لكن كاول مرحلة انت طول اسلوبك في المتاجرة وارضى بالتداول داخل البيت ههه
وشخصيا اي حلم يطمح له الانسان بكل تاكيد ممكن يحققه لو هو عمل خطة مدروسة يكبر ارباحه من خلالها

DZforex
07-21-2012, 00:43
ههههههه

تمنيت ان اكون في قصري الفاخر

و ي غرفة خاصة بالفوركس مجهزة بكل انواع الاجهزة الالكتروني

ههههههههههه

kingman
07-21-2012, 01:47
لو في عملك اخي صعب هنا انك تركز على الفوركس لانك هنا هتكون ملتزم بمتابعه عملك الميداني ومعاك ناس ومطلوب منك
اشياء تعملها تبع شغلك وفي الجو ده هتكون مشتت لو اشتغلت في التحليل
وقتها
هو الواحد لو مشغول ومش هيقدر يتابع بشكل جيد او على الأقل يبقى عارف سير الأمور فى الأسواق بحيث يكون قادر على اتخاذ قرارته فمن الأفضل انه يكون بعيد عن السوق الى ان ينظم وقته بشكل جيد

السيد الجبالي
07-21-2012, 02:16
ههههههه

تمنيت ان اكون في قصري الفاخر

و ي غرفة خاصة بالفوركس مجهزة بكل انواع الاجهزة الالكتروني

ههههههههههه

هههههههههه ^_^ انتهت من زمان القصور يا اخي ..... ولكن ربنا يوفقك وان شاء الله تكون موجود في غرفتك
وبها كل الاجهزه التي تساعدك في عملك ... بس في شقه بقي او بيت .. لانه برضو مفيش قصور ... ههه ^_^

KOGI
07-21-2012, 04:51
هههههههههههههههه طب ارسالك على حاجة حمام سباحة ولا بحر ولا الاتنين جمب بعض ؟
اكيد طبعا ده حلم كويس وهو راحة البال اولا والربح العالى ثانيا لكن ان شاء الله كلنا نشوف اليوم ده
تقل مرورى اخى الكريم ولك فائق احترامى

yara
07-21-2012, 07:12
هههههههههههههههه اكيد اى حد نفسه فى يشتغل كده قدامه البحر والجو جميل وهادى جدا
بيتهيالى مفيش احلى من كده جو مناسب للعمل والتفكير
واحسن مكان لكده اكيد بحر اسكندريه

aboushnb
07-21-2012, 21:54
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته اخى الكريم
احلم انى اربح من الفوركس مبلغ مليون كل شهر
ههههه
بتوفيق الجميع

vamoscapitos
07-21-2012, 21:56
ههههه هل قرات افكاري ام لنا نفس الافكار

سبحان الله انا ايضا احلم اني في حمام سباحة واتداول

بكل هدوء وسعادة ...

يا له من حلم

alkatom
07-21-2012, 22:00
أعتقد أن معظم المتداولين راودهم هذا الحلم بشكل أو بأخر
بعون الله يتحقق في القريب العاجل

ahmadsalaymeh
07-21-2012, 22:04
الكلام دا ما بيحصل بسهولة
لازم تكون على معرفة كبيرة ودراية باحوال السوق وتحليل العملات

mohamed hamdy
07-21-2012, 22:23
انا اعتقد ان المشهد الذي تمنيت ان اعيشه هو
تحقيق المليون دولار كما يحلم معظم المتداولين فى الفوركس

Mahmoudnashaat
07-21-2012, 22:36
والله انا تخيلت معاك المنظر الجميل ده

اصلى من المنصوره يعنى اخرى اعد على النيل وهيبقى زحمه ومش مريح

انا وانت حلمنا واحد

forex4ever
07-21-2012, 22:38
انا اعتقد ان المشهد الذي تمنيت ان اعيشه هو
تحقيق المليون دولار كما يحلم معظم المتداولين فى الفوركس

المليون يا اما بلاش حاجه غيره ماتنفعناش :)
بالتوفيق يامعلم في حلمك الكبيييييير جدا

والله انا تخيلت معاك المنظر الجميل ده

اصلى من المنصوره يعنى اخرى اعد على النيل وهيبقى زحمه ومش مريح

انا وانت حلمنا واحد

تحياتي ليك ولكل اهل المنصورة :)
حلمنا واحد وهدفنا واحد وسوقنا واحد فوركس للابد ههههههههه

swingawy
07-21-2012, 22:40
ما اروع المتاجره فى مكان هادى
فعلا والله مش هزار احسن حاجه ان يكون الجو ملاءم وانت بتتاجر

Aker001
07-21-2012, 22:40
سوق العمل او الفوركس عامتا لا يكون به التمثيل اوا لمشاعر ويجب ان تركز جيدا على الواقع

لكن لا مانع في الاحلام لاتي يمكن تحقيقها بالعمل

sunlight
07-21-2012, 22:48
المشهد اللى تمنيته انى اكون رجل اعمال ناجح والبى ام دبليووو بتاعتى مستنيه وانا قاعد برضه على البحر وعمال اشوف الصفقات بتاعتى ورأس المال بتاعى حوالى 2 مليون دولار ومش عارف اعمل ايه ولا ايه خلاص دا كله حلم بس الاحلام بتكون فى بعض الاوقات صحيه عشان بتعمل انعاش للذاكره والاهداف التى نريد تحقيقها

magic777
07-21-2012, 23:06

بس تقريبا المشهد ده بيكون صعب اوي يتحقق عندنا خاصه في الصيف مش هتقدر تلاقي مكان فاضي كده وهادئ
الا لو بعت كتير وروحت الساحل الشمالي والمناطق الفاضيه دي ربنا يوعدنا

Aker001
07-21-2012, 23:08
بإذن الله مش فندق خمس نجوم قول يارب قصر والمسبح حولين القصر

assidi saber
07-21-2012, 23:38
نعم اخي كل واحد يتمنى ذلك و لكن هذا يتحقق عن طريق بذل كثير من الجهد

apolo
07-21-2012, 23:44
مشهد جميل جدا أنا تمنيت اقل منه .... هههههههههه عسى ان يتحقق يوما

assidi saber
07-22-2012, 00:08
الا يمكن ان نقول ان هذا المشهد شئ مستحيل لانه اذا كان المتاجر شخص ذكي و يشتغل بشكل جيد فيمكن ان يحقق هذا الحلم في اقرب وقت ممكن

Shady Moustafa
07-22-2012, 00:11
المشهد اللى تمنيته انى الاقى اكسبيرت ممتاز واكسب من الفوركس حوالى 100 دولار فى اليوم والارباح تزيد كل شهر

Rami
07-22-2012, 00:12
المشهد اللى تمنيته انى الاقى اكسبيرت ممتاز واكسب من الفوركس حوالى 100 دولار فى اليوم والارباح تزيد كل شهر

ممتاز القناعة دى هناك من لا يعجبهم للاسف
فعلا اكسبيرت ثرة اتمنى تلاقيه
بارك الله فى جهودكم الكريمة

Haidy
07-22-2012, 01:10
او ف مركب جوا البحر و على العموم الصفقات سواء برى او بحرى اغلب الوقت بتكو حظ و بالهنا والشفا العصير :)

forex4ever
07-22-2012, 22:10
او ف مركب جوا البحر و على العموم الصفقات سواء برى او بحرى اغلب الوقت بتكو حظ و بالهنا والشفا العصير :)

ههههههههههههههه الله يهنيكي انا اصلا مش بحب العصير خلاص (طبعا بعد ماشربت العصير اللي في البيت كله بقول الكلام ده) كل سنة وانتي طيبة وان شاء الله تحققي كل احلامك ياهايدي :)
تقبلي شكري وتحياتي ليكي

ashraf
07-22-2012, 22:14
الحالة النفسية للمتاجر مهمة فى اتخاذ القرار المناسب فيجب ان يكون المتاجر حصل على قسط كافى من النوم وقام بتناول الافطار حتى يستطيع التركيز فلا يجب ان يكون ذهنك مشغول باى شىء اخر غير الصفقات وادارة الحساب بشكل جيد

AMANI
07-23-2012, 18:19
يالله ياسلام ياسلام عليك بس طيب وليه خمس نجوم يعني مافيه عندكم بحر هنا ولا هنا تاخذلك على الأقل خميس وجمعه
وتغير جو وتاخذ بور علشان تجتهد اكثر بحسابك وبإذن الله مش فندق خمس نجوم قول يارب قصر والمسبح حولين القصر

hesham itch
07-23-2012, 18:24
هناك العديد من اتلاهداف التى يعمل اى متاجر من اجل الوصول اليها فى اى وقت
فى مشواره للمتاجرة الناجحة ولكى يصل الى ذلك يجب ان يعمل بجد واجتهاد

kanzsea
07-23-2012, 18:47
اكيد مشهد البحر والهدوء جميل جدا وحيخليك تتداوال وانت مرتاح ولكن الاجمل الوصول الى المليون دولار

محمد فرغلى
07-23-2012, 22:17
ههههههههههههههههههههههههه ههههههه
ههههههههههههههههههههههههه ههههههههههه

forex4ever
07-24-2012, 05:21
ههههههههههههههههههههههههه ههههههه
ههههههههههههههههههههههههه ههههههههههه

على كده مشاركة زي دي يتحسب عليها بونص ؟؟
هههههه
على فكرة الحمد لله لسه جاي حالا من سحور على ضفاف النيل وكان معايا للاب وحاجه روعة الروعة ياسلام على الهدوء والاسترخاء وللا الجو والهواء المنعش
نسيت اني في القاهرة والله من جمال الجو ومن روعة المنظر
كنت معزوم على فكرة ههههههههههههههه

nrgslawi
07-24-2012, 05:34
ان شاء الله تحقق حلمك وتصل الى هدفك الذي تريده فقط اعمل واجتهد

elkorashe
07-24-2012, 06:23
والله انا حاليا نفسى اعيش حاجة واحده بس انى الاقى نفسى قدام البحر
لان الدنيا حار ونفسى اطلع من كل هدومى بس يا خساره الدنيا صيام

elking
07-24-2012, 06:28
انا نفسى ابقى ناجح فى الفوركس واحقق ارباح كويسة واصل لمرحلة الاحتراف لانى بعشق الفوركس

maro04
07-24-2012, 06:48
أن اتمنى أن أعمال وأن في يخت في أعماق البحار و يكون الهدوء لكي لا يقاطع احدن أفكاري و مشاريعي

hadeer hamdy
07-24-2012, 06:49
wooooooooooow begad nefsy a223od fe makan
keda awy isa fe el3eed :D

top2milan
07-24-2012, 06:51
يااااه والله نفسي اعمل كدا في الهدوء والواحد يدخل صفقات حلوه
ويجي موجه من البحر تبوظ اللابتوب وتروح الصفقات في داهيه

forex4ever
07-24-2012, 06:52
wooooooooooow begad nefsy a223od fe makan
keda awy isa fe el3eed :D

اه على فكرة المكان اللي انا رحته تحفة جدا واحلى حاجه بجد في الموضوع ان الواحد يكون معاه شغله معاه وطبعا في العيد هيبقى احلى كتير بعد مالواحد يكون خد العيدية !!!
ههههههههههههه ده على اساس اننا لسه بناخد العيدية

al7oot
07-24-2012, 07:00
اهااااااااا ما شاء الله
ماشية معاك آخر حلاوة
يا رب يوعدك ويوعد الجميع ان شاء الله
والله ما في شي كبير على ربنا يا إخوة
الامر فقط يحتاج الى الصبر والجهد وان شاء الله ربنا لن يضيع أجر من أحسن عملا

osama00971
07-24-2012, 07:02
اكيد كلنا نفسنا في كدة
وان شاء الله نعمل كدة قريب
للي مش عارف

nemo emo
07-24-2012, 10:09
اه فكرة رائعة فعلاو بتساعد على هدوء الاعصاب
بس ده يمكن شئ بعيد لان فى اجازة و استخدام الفوركس اثناء الاجازة ده بيعمل ضغط نفسى اكتر

2x1
07-24-2012, 10:16
اعتقد انة سيهيء جو ومناخ جيد للمتاجرة واكيد سيخفف قليلا من الضغط الذي يكون وقت فتح صفقاتك

master_egypt
07-24-2012, 10:43
والله يا شباب من كتر ما الواحد وقع فى شركات نصابه بدا يكره شئ اسمه فوركس لانى اول مجربت وعملت ربحت عملت فى شركات غير مضمونه ولما اجى اسحب ربحى وتعبى ومجهودى مش لاقى اى شئ وده كان بياثر عليه جدا

waleed
07-24-2012, 10:55
الكلام ده او حلمك اللى انت عايزه مش هايتحقق الا اذا اجتهدت
فى تعلم الفوركس والاضطلاع على كل ماهو جديد فى ذلك العالم الضخم

master_egypt
07-24-2012, 12:14
اى نجاح فى الحياه محتاج الى تعب وبذل مجهود كبير جدا لتحقيقه والوصول الى هدفك لكن الفوركس محتاج زياده الى ذلك دراسه اوسع وخبره عاليه جدا حتى تصل به الى الاحتراف

zeyadkabeel
07-24-2012, 12:21
انا ف الحقيقة فكرت ف الموصوع ده كتير ويارب يتحقق بس مش اعد بس على حمام السباحة لا اخد اوضه كام يوم ف الفندق ده هههههههه يالا اهه كله طمع

assidi saber
07-24-2012, 12:27
جو رائع و جميل و لككنه يتطلب الكثير من الشغل و في الحقيقة يساعد هدا في التركيز و استنباط صفقات ناجحة لكن محتاج الى خبرة أوسع في الفوركس

aboushnb
07-24-2012, 12:45
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته اخى الكريم
سوف تنجح في ان تعيش احسن مع حلم الفوركس
بتوفيق الجميع

ARAB_PIGEON
07-25-2012, 16:38
ياااااااااااااااااااااااا ااه اتمنى انى بجد احقق الملايين من هذا السوق واعتقد ان هذا الشئ مش مستحيل ولكنا لمشهد اللى انت تتوقعه هذا جيد ولكن الفكرة انى اقدر احقق الربح اولا ومن ثم نفكر كيف استمتع بالاموال

bousshimin
07-25-2012, 16:40
حلم جميل ممكن ذلك صديقي ليش المهم هو عمل من أجل تحقيق دلك الحلم
والله يوفق الجميع

avocato bola
07-29-2012, 08:08
لا تقلق ياخي سوف تنجح في ان تعيش احسن من هذا الحلم انشاء الله وان موتاكد اذا عملت بجد واجتهاد اكثر في السوق سوف تحقق هدفك وتكحسب المال الوفير لكي تتمكن من العيش الحسن لك ولي عائلتك ولاتنس الزكا

ايه الجديد
07-29-2012, 16:46
انا اكيد فكرت كتير جدا فى الموضوع
ولكن فكرت ان يكون اى باد وجانبة اللاب توب وبكتب فى ملاحظات
بالتوفيق لنا جميعا

mohamed saad
07-29-2012, 17:04
التداول امام المناظر الطبيعية شيء في غاية الروعة خاصة لو صفقاتك كلها رابحة يبقا شيء ممتع واعتقد ان الماء والهواء النقي يساعدوا على التركيز العالي اثناء تداولك فضلا عن الهدوء اللي حوليك كلها عوامل مساعدة لتجارة موفقة ومربحة

sa3idsmp
07-29-2012, 17:15
المتاجر الجيد اضنه لا يهتم بالمكان كثيرا لكن من الناحية النفسية اضنها تفرق
اتمنى لنا جميعا الربح و الراحة

kimoboy
07-29-2012, 17:19
انا اكيد فكرت كتير جدا فى الموضوع
ولكن فكرت ان يكون اى باد وجانبة اللاب توب وبكتب فى ملاحظات
بالتوفيق لنا جميعا
هـذه تكـون فـي حـالـة المتـاجـر ال}نتـبي أمـا نحن العـرب مـاعندنـا أصلا كتـب للملاحظات
وأمورنـا غير مرتبـة

gamal
07-29-2012, 17:25
لا بجد انت تمام واحلامك فوق الخيال بس مع الفوركس
مش اعتقد انة فية خيالي مع الجهد والاعطاء سوف تحقق كلها انشاء اللة نحقق احلامنا

compaq0
07-29-2012, 17:50
تمنيت ان اتناول قهوه الكوبى لواك من على شعله تمثال الحريه و انا انظر الى المحيط و برفقتى شخص ما و نظل نتحدث بالساعات

mohamed eldamnhorey
07-29-2012, 18:10

يابختك ياغالى

اسكندرية ماريا

وده يخلى العامل النفسى لديك ممتاز ياكبير

ويبقا فرصتك فى تحقيق الارباح افضل واحسن

sunlight
07-29-2012, 18:19
الصراحه انا عايز اقعد على البحر لانى اسكندرانى ولكنى الان متغرب فى الخارج وعايز ارجع البحر واللاب معايا على البحر واتاجر براحتى واعيش بقى شويه بدل الغربه والتعب

nour7
07-29-2012, 18:28
الحمد لله
كل واحد وأحواله
أعتقد أن لو توفرت لي ظروف كهذه
لن أكون في حاجة الى الفوركس
لأن ساعتها حتكون رجل أعمال أو ما شابه وبالتالي ستهتم بأعمالك ومشاريعك أكثر ولن تجد وقتا للفوركس

dentist
07-29-2012, 18:32
هههههه انا نفسي في حمام سباحه في فندق 5 نجوم
عشان اركز بقي في صفقاتي:dance:

madoxegy
07-29-2012, 18:33

i2am
07-29-2012, 18:34
طبعا مين اللي راح يرفض
هذا الجو هو أجمل و مناسب للإبتكار أكثر منه للتداول

Ahmed Ghanem
07-31-2012, 03:30
يا عمونا بس ارسى الاول انت عايز حمام سباحة ولا بحر وميه :p
بس بجد هيكون جو جامد جداً :)

silver
07-31-2012, 03:33
اي والله

انا اتمنى ان اربح مليون دولار وفقققط

مو محتاج للبحر الان

Spiderhoof
07-31-2012, 05:34
مشهد ومنظر جميل وياسلام لو كان على جزيره وتكون الجزيره بتاعتك ومعاك طيرتك الهيلكوبتر والحبكشنات دى هتكونن احسن ههههههه

eletrebi
07-31-2012, 07:54

هههههههههههههههههههههه ياروقانك ياروقانك والله برنس وعيشتنى اللحظة وصدقت نفسى وصدرى انشرح
بس تفتكر الفوركس فلوسو ممكن تعمل كل دا

YesIcan
07-31-2012, 08:50
هههه صورة ائعة و فعلا اتمنى انو اكون في مكان مثل هذا و اتذكر ايامات الاولى في الفوركس خلي هالصورة
دايما في راسك و اجعلها هدف لا بد من تحقيقو و توكل على الله و تأكد انك ستعيشها تلك اللحضة

register
08-09-2012, 19:23
بالنسبة لي ، فأتمنى ان أكسب ربحا محترما في اليوم ، أقنع به وأحمد الله عليه ، ومن الافضل لو كان في فترة الصباح ، لأقفل اللابتوب وانسى الفوركس في الساعات التي بعدها ، واتفرغ لنفسي و عائلتي وآخذ القسط الكافي من الراحة

ahmedyousef33
08-09-2012, 19:27
ان ادخل صفقه واخرج منها وانا كسبان منها اقول مثلا مليون دولار

علاء بدران
08-09-2012, 19:29
نفسى اعمل صفقتى وانا جمبى اتنيى موزز يهبلو وقدامى ازازة الوسكى
والوزير يتصل بية ويقول خربت بيتنا واقولة وانا مالى م يتخرب بيتك المهم انا وبس ههههههههه
طبعا كل دة هزار استغفر الله العظيم اتمنى حياة سعيدة كلها خير ويكون ربنا راضى عنا ان شاء الله

QuestionMark
08-09-2012, 19:34
اريد ان اتمني ان اعيش في طبيعة خلابة ومشهد رائع من الارض الخضراء والازهار بجانبي وانداول الفوركس وعندما اشاهد هذا المشهد يراودني الامل ثم اتداول

marocain_forex
08-09-2012, 20:08
هههههههههههههههههه ونسيت اخي بجنبك كلاب الحراسه

وتجني 5 مليون يورو يوميا هههههههه

talelkrimi
08-09-2012, 20:11
اش بتتمنى تصير في المستقبل

dent
08-09-2012, 20:13
ههههههههههه
ممكن ذلك بس فى الحلم
تفتح صفقات فى جو هادىء صعب شويه
اتمنى ذلك

Shady Moustafa
08-09-2012, 20:13
يا جماعه مش مهم الواحد بيتداول فين المهم بيكسب اد ايه مهو لو احنا بنتداول تحت بير السلم وكسبنا ملاين ساعتها حنشترى اللى احنا عاوزينه مش لازم نبقى قاعدين فى الحديقه الاول

FaroukDzz
08-09-2012, 20:30
هههههههههههه نعم أخي مشهد رائع مبروووك عليك أنت وأبوووك هههههههه وعقبال لنا أيضا

mohamed eldamnhorey
08-09-2012, 20:49

مصطلح لوز اصبح مشهور هذه الايام

الشباب الكووول يستخدمون هذا المصطلخ

eslam92
08-09-2012, 20:51

هههههههههههههههههه
اكيد انا بتمنى كده بس الخوف انى كل صفقاتى هناك تخسر
وبعدين انا لو معايا ده كله انا اللى هتداول اكيد هيبقى عندى ناس بتتداولى
ههههههههههههههه

mr.mido
08-09-2012, 20:52
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
فعلا يا اخى عندك حق هذا المشهد رائع جدا
وكثيرا منا يتمنى ذلك ولكن ذلك لن يتحقق الا بالتعلم والخبرة والممارسة

mostawda3
08-09-2012, 21:05
هههه موضوع جميل يصف أحلامك
وأكيد أحلام الكثير منا ومن أولهم أنا
دائما أفكر فيه وأقول متى أكون في ذلك المكان
والله قادر على كل شيئ

Noah
08-09-2012, 21:09
بالتاكيد تمنيت انى اقدر اعيش اليوم اللى الاقى نفسى محقق فيه الكثير من الارباح والكثير من النتائج الايجابية من العمل فى الفوركس لان هذا هو الهدف الاساسى لدينا جميعا من العمل فى الفوركس

nourhan ali
08-09-2012, 21:10
:مفكرتش فى الحكاية دى قبل كدا الصراحة
بس طبعا ما اجمل الجلوس قدام البحر فى هدوء كدا
:))بس مش مشكلة خطوتين ونكون عند البحر عمار يا اسكندرية

simox big
08-09-2012, 21:12
ههههههههههههههههه اخي انا متلك والله انا احلم ان اصير
محترف في الفوركس وان اربح المال كتيرا واحقق جميع احلامي

The soul slayer
08-09-2012, 21:16
هناك عدة أحلام أسعى لتحقيقها طبعا من الفوركس
وأولها تخفيف الحمل عن الوالد والوالدة وإعانتها في أمور الحياة اليومية
وإن شاء الله بعد ذلك أشتري ما اشتهت نفسي من حاسوب وأجهزة بما نني عاشق للإلكترونيات
أسأل الله التوفيق لي ولكم لكل ما فيه خير

mora warda
08-09-2012, 21:18
بصراحة انا بردوا نفسى اعمل كدة اصل انا معنديش بحر اصيف فية ومستنى رمضان يخلص عشان اروح اصيف وياريت تكون اسكندرية ايصلها جميلة اوى

andyy
08-09-2012, 21:21
محظوووظ يا ايجى و انا طبعا نفسى اعيش الوضع اللى قال علية اخى صاحب الموضوع زى ما بيجى فى التليفزيون كده و ولاده بيلعبوا حواليه و قدامة العصيير اوووف اوعدنا يااارب

سوما
08-09-2012, 21:26
مفيش اجمل من البحر بيريح الاعصاب ويخلى الواحد يفكر كويس وممكن يحقق ارباح كتيرة

SlaiteR
08-09-2012, 21:27

اسأل الله العظيم ان يرزقكم جميعا ما تتمنون

والله بجد فكرة هايلة

webtech
08-09-2012, 21:28
شتان اخي بين الواقع و الخيال عليك ان تثابر كثيرا لتصل الى مبتغاك هو حلم جميل و قد يتحقق بفضل سوق الفوركس لكن يتطلب الامر مجهودا كبيرا و راس مال محترم لتحقق به ثروة وتصبح من اصحاب الملايين

talal
08-09-2012, 21:31
احيانا تكون الخسارة اكبر في مثل هذه الاماكن
ههههههههه
لا اخي ربما تكون ارباحك اكبر فالهدوء والراحه يساعد على اتخاذ قرارات صحيحة
وبالتالي تكون معظم الصفقات رابحه
وبالتالي تكون نسبة الارباح اكبر في خلال اسبوع او شهر

light
08-09-2012, 21:34
ه ههههههه طبعا الفوركس يجعل مخيلة الشخص كبيرة جدا وتزيد من طموحه
وبالفعل مثل هذه الاحلام هي ما تجعل المتداول يثابر من اجل النجاح

themaxprofit1
08-09-2012, 21:40
ههههههههههههههههه
ايه الاحلام الورديه دى بحر وتداول وهوا وموج دا ايه الشغل الرايق ده

kingman
08-09-2012, 21:52
مفيش اجمل من البحر بيريح الاعصاب ويخلى الواحد يفكر كويس وممكن يحقق ارباح كتيرة

بالفعل اكتر حاجة بتهدى الأعصاب هى الطبيعة وانا من محبين البحر جدا وباستمرار بخرج الى البحر للترويح عن النفسى والبعد عن ضغوط السوق وبيكون مفيد فى تجديد النشاط

asad
08-09-2012, 21:55
هاد حلم الكل و انشاء الله يتحقق للكل
و يكن الكل يربح و يكسب صفقات كبيره

ROTARY28
08-09-2012, 22:00
السلام عليكم
والله حطيت ايدك عالجرح
انا دائما بحلم اني سافر حول العالم
واسعد اهلي ماليا
وكون قادر على ارسالهم للممارسة الحج حول الكعبة
آآآآآآآآآآآمين يارب

forex4ever
08-09-2012, 22:17
السلام عليكم
والله حطيت ايدك عالجرح
انا دائما بحلم اني سافر حول العالم
واسعد اهلي ماليا
وكون قادر على ارسالهم للممارسة الحج حول الكعبة
آآآآآآآآآآآمين يارب

اسال الله العلي القدير ان يسعدك ويعينك ويغنيك
حلمك بان تسعد اهل ماديا وان تجعلهم يحجون على نفقتك هو اجمل الاحلام والاماني
التي يجب على كل ولد بار بأهله فعلها ان نجح في هذا المجال
تحياتي

nada
08-09-2012, 23:44

ارجو منك ان تمحوا هذه الافكار وقت التدول وعش واقعك لان الاحلام داخل السوق تضعك فى شعور بى الطمع والتسرع للوصول
لهدف باسرع وقت وهذه ليسة يحدث ان لم تدرك الواقع
توكل على الله فى صفقات وانشاء الله توصل لبغيتك

forex4ever
08-09-2012, 23:48
ارجو منك ان تمحوا هذه الافكار وقت التدول وعش واقعك لان الاحلام داخل السوق تضعك فى شعور بى الطمع والتسرع للوصول
لهدف باسرع وقت وهذه ليسة يحدث ان لم تدرك الواقع
توكل على الله فى صفقات وانشاء الله توصل لبغيتك

لاحول ولا قوة الا بالله العلي العظيم امحو اي افكار هو اللي انا قلته ده صعب ؟
على فكرة ده بسيط جدا ومش مكلف نهائي
وبعدين اي طمع في ان يريد الشخص تغيير مكان عمله من مكان تقليدي الى مكان جميل ويتداول في جو مختلف
تحياتي لك اختي الغالية
الموضوع ليس كما تصورتيه ابدا

maddy
08-09-2012, 23:50
ربنا يحققلك امانيك

انا كمان عندي احلام واماني بس المشوار طويل وربنا يعين ^_^

تقبل مروري

nagynagy
08-09-2012, 23:51
:accute:ان شاء الله سوف تحقق ارباح جيدة كل ماعليك فعله هو انك تتدرب على الحساب الديمو وعلى البونص وان لا تمل من التعلم والتدريب المستمر ,,,,

tifanytomato
08-09-2012, 23:55
عيشوة كتير يا باشا بس فى مارينا وفى الشتا او فى شهر 5 لانى اسكندرانى وبسيب اسكندرية فى الصيف عشان حبايبنا كتير بس المشهد اللى بحب اعيشة انى اكبر شغلى الاساسى مع الفوركس واخد من هنا واحط هناك واكبر الشغل اكتر واتوسع دة المشهد اللى نفسى فية بس الاستجمام مطلوب لينا بالذات

hend
08-12-2012, 16:06
هههههههههههه انت خيالك واسع اوى يا كبير متسرحش وانت
بتتداول عشان متخسرش واحلم حلم يتحقق مش لحم صعب تحقيقة

hadeer hamdy
08-12-2012, 16:07
المشهد اللى تمنين انى اشوفه بصراحه
انى اكون كسبانه اى حاجه من الفوركس :d

A7mad_Aziz
08-12-2012, 16:09
انا نفسي الحظ في الفوركس يجي معايا مره واحده لان نفسي اجيب عربيه وشقه علي البحر واعيش عيشه الملوك بس من ارباح الفوركس ادعوا معايا امين

mahmoudemam
08-12-2012, 16:12
وليه خمس نجوم يعني مافيه عندكم بحر هنا ولا هنا تاخذلك على الأقل خميس وجمعه

Gravity
08-12-2012, 16:14
ابن آدم هكذا اخي
ياله من شعور رائع
ولكنه ليس مستحيل اخي
وفقنا الله واياكم

OujdiPrince
08-12-2012, 16:15
تمنت لو يكوونوا جميع الصفقات رابحه بدون استثناء
و طبعا هدا شيء مستحيل هههههه ، لكن ان شاء الله بالتحليل السليم سوف احققه

mohamed eldamnhorey
08-12-2012, 16:19
تمنت لو يكوونوا جميع الصفقات رابحه بدون استثناء
و طبعا هدا شيء مستحيل هههههه ، لكن ان شاء الله بالتحليل السليم سوف احققه

اكيد الدنيا عمرها ما هتكون حلوه دائماً لانها ماهيكون ليها طعم

لازم خساره ومكسب بس الاهم اننا نكون فى النهايه رابحين

husamart
08-12-2012, 17:16
ماا اتمنى ان اشاهده هو ان اتخطى حاجز المائة الف دولار في حسابي الحقيقي واتمنى ان ارى العداد امام يحقق هذا ان شاء الله

mannon
08-12-2012, 17:57
اكيد الدنيا عمرها ما هتكون حلوه دائماً لانها ماهيكون ليها طعم

لازم خساره ومكسب بس الاهم اننا نكون فى النهايه رابحين

فعلا دى اصلا حقيقة من حقائق الوجود ان الاشياء بالمضادات توضح
لو كان الفوركس كلة مكسب مكناش هنعرف فعلا قيمة هذا المكسب لكن طبعا هى حرب مستمرة بين المكسب والخسارة وانت اختار فى اى جنب هتميل

marouansteph
08-12-2012, 18:08
السلام عليكم و رحمة الله وبركاته
مشهد جميل اخي وخاصة امام البحر والهواء الطلق وبدون اي ازعاج وبتداول براحة تامة
نتمنى ذالك لك و لكل اعضاء المنتدى الاعزاء في رعاية الله و حفظه

alaoui11
08-12-2012, 18:09
جميعنا له احلام اخي العزيز يسعى لتحقيقها
و الحقيقة الففوركس و الربح منه حلم سيحقق لنا جميع احلامنا فقط نتمني من الله ان يوفقنا فقط

simo patrik 9
08-12-2012, 18:13
بسم الله الرحمان الرحيم
كل منا له احلامه عن نفسى احلامى ان اخلص تعليمى وشكراااااااااااااا

hichemdz
08-12-2012, 18:19
بالتوفيق اخي الكريم وان شاء الله نحقق حلمك هذا
وكل من له حلم ان شاء الله سيتحقق.

tamid0
08-12-2012, 18:28
السلام عليكم و رحمة الله و بركاته
انا مش مع اني اضيع منظر البحر الجميل الهادي
بالمتاجرة في الفوركس و حرقت الدم

companero
08-12-2012, 18:31
طبعا الظروف المحيطة لها دور في نفسية المتاجر
كلما كان الجو هادئا كلما كانت الاعصاب مرتاحة والتركيز اقوى

marou49
08-12-2012, 18:42

و الله أنا أفطااري مهووسه ببيت محااط عشب أخضر و هةااء بارد و منعش
لا أسمع صوت الناس و لا خطااهم فقط أنا و الأشجاار , ده أفضل جز عندي و ان شاء الله أعملهاا
و هو بيكوووون ايجاابي جداا للعمل في الفوركس لا يكوون من يشوش على أفكااارك

skiimer
08-12-2012, 18:49
السلام عليكم و رحمة الله تعالى و بركاته اما بعد ،

magic777
08-12-2012, 19:52
فعلا دى اصلا حقيقة من حقائق الوجود ان الاشياء بالمضادات توضح
لو كان الفوركس كلة مكسب مكناش هنعرف فعلا قيمة هذا المكسب لكن طبعا هى حرب مستمرة بين المكسب والخسارة وانت اختار فى اى جنب هتميل

ده حلم اصلا ده الفوركس كله مكسب اكيد مش هيستمر حتى سنه على بعضها لان المكسب والخساره هنا لازم تكون موجوده
يعني انت لما تبيع لازم يكون قدامك واحد بيشتري والا نظام العمل بالسوق ده ينضرب كله

hamid2012
08-12-2012, 19:55
ان يكون لي بيت وسيارة وزوجة جميلة

saramoza
08-12-2012, 19:56
هههههههههه انت خلتنى اتخيل المنظر ده
وبعدين عادى مش عندك بانيو فى الحمام هات تربيزة وكوباية عصير
وعيش حياتك فى الحمامك مع لاب توبك ههههههه:)

Mohib_El_Hikma
08-12-2012, 20:25
انت رومانسي كثيرا وفعلا هناك من انعم الله عليه بهذا وتجده في جزيرة فيجي مع سحر الطبيعة وينقر باصابعه اللاب توب فتنهمر عليه الملايين

izalid
08-12-2012, 20:28
ههههه سيكون رائع هههه خاصة مع نسيم البحر و الجو الهادئ و كاس عصير بادر والوو

فتحت لى شهية فى السباحة لان الحرارة عندنا الان وصلت 50 درجة هههه

amyou
08-12-2012, 20:50
أنا أيضا أحب العمل من اأنترنت ولا يشوشني أحد
هذه أفضل مكان يمكنك أن تفكر فيه على هواك

simo patrik 9
08-12-2012, 20:51
السلام عليكم جميعااااااااااااااااا
المال الوفير لكي تتمكن من العيش الحسن لك ولي عائلتك ولاتنس الزكاة وشكرااااااااااااااا

MedoMix
08-12-2012, 21:03
لا انا اتمني ذلك بس اتمنه حياه تانيه واسعد كل الناس الي حوليا حتي جراني افضل من ان املك اموال واصرفها في الاماكن الخاطئه وبالتالي مش هكون عايش الا لنفسي فقط وانا مبحبش كده هذه طبيعتي

meroo
08-12-2012, 21:03
فعلا يااخى احساس رائع وانا كتير بتمناه
انى ابقى قدام بحر او فى مكان فيه خضره والجو جميل ومتتع وانا ماسك لابى وبتداول فى سوق الفوركس الممتع

p2up
08-12-2012, 21:10
فعل اخي انا اشضا من عشاق المناظر الطبيعية و فعلا الطبيعة تديك راحة بال كبيرة وصفاء لكن انا افضل كوب شاي احسن من العصير لكي ابقى صاحي

mozoabdo
08-12-2012, 21:31
طبعا هاتحقق صفقات جامدهههههههههههه لانكك بتشوف مناظر جامده ههههههههههه ويارب الخير للجميع

pota1999
08-12-2012, 21:42
انا كمان اتخيل نفسي احمل لاب توبي وانا بجوار حمام سباحة طبعا في فندق 5 نجوم وامامي كوباية عصير ..وانا اتداول وافتح صفقاتي ومعي اسرتي الصغيرة تستمتع بالجو الرائع
كم واحد يتمنى ان يتداول فى تركيز وسلام

mssforex
08-13-2012, 02:22
حلم جميل جدا والكل يتمناه بس وان شاء الله ننجح ونحقق الهدف

jans
08-13-2012, 02:39
جوك عالي يا كابتن ههههه في البحر
وتدوال طيب خليها اجازه افضل لك و كملها سياحه .

sultan
08-13-2012, 05:55
هههه أي شخص يتمنه هدا
لكن يجب العملل ثم العمل لكي تحقق هده الأمنية
كل شيء ممكن ههه
شكرآ على الموضوع

mage
08-13-2012, 06:55
جوك عالي يا كابتن ههههه في البحر
وتدوال طيب خليها اجازه افضل لك و كملها سياحه .

ههههه الكثير منا يحلم بان يستمتع بالاموال التى يربحها من سوق الفوركس وكل منا يحلم بصرف هذه الاموال بالطريقة التى يرتضى بها ان يصرفها ولهذا السبب ان ارى ان الكثير من المتاجرين فى الفوركس لازالوا يبحثون عن طريق الحلم

dollyabdallah
08-13-2012, 07:01
هذه نقطة مهمة اخي ولو اخدتها عن طريق المزح لان التداول مع راحة نفسية يعطيك تركيز قوي

Wait Heart
08-13-2012, 07:04
انا عن نفسى تمنيت ان اتداول وانا فوق سفح الهرم
وانا مع اجدادى واقول لعمنا ابو الهول شوف يا جدى احنا وصلنا لاية وانت اصبحت صامد بكيانك هذا
بل اصبحت خالد على مر العصور

marwa
08-13-2012, 07:13
السلام عليكم
المكان الهادئ يساعد على التفكير الجيد لكن حكاية البحر انا مش معاك هذا من وجهت نظري المتواضعة

forex4ever
08-13-2012, 10:08
السلام عليكم
المكان الهادئ يساعد على التفكير الجيد لكن حكاية البحر انا مش معاك هذا من وجهت نظري المتواضعة

ليه مش معايا !! البحر ماله ؟ طبعا لكل واحد وجهة نظره بس اكيد نفسي اعرف مش معايا في حكاية البحر ليه ؟
هل من ناحية نفسية وللا من ناحية ايه بالتحديد وايه وجهه اعتراضك على البحر ..كمان ينفع الواحد يشتغل منه في سوق الفوركس ؟؟
تحياتي وشكرا لمشاركتك في موضوعي

elking
08-13-2012, 10:53
وعشان يبقى فى راحة نفسية وعصبية واحنا نتداول لابد وان نضع ادارة راس مال جيدة ومتناسبة للغاية

bassma_kamel
08-13-2012, 10:56
هو فعلا هيكون احساس حلو وهيهدى اعصاب الواحد بس للاسف الواحد عايش فى العاصمه (القاهره) وعايش فى شقه عاديه لا فيها حمام سباحه ولا القاهره فيها بحر اصلا هههههههههه الواحد عشان يحس بالاحساس دالازم ياخد اجازه ويسافر بقى

forex mini
08-13-2012, 11:01
كلنا نتمنا ذلك اخي الكريم _ وباذن الله سيتحقق قريبا كل احلامنا
وكل عام وانت بخير

Tips™
08-13-2012, 11:57

ههههه فكره حلوه ما الواحد يطلع على اسكندريه ولا جمصه على راى مكى
و الجو هناك كولدار كولدار مش هوت خالص
بالتوفيق اخوتى

ahmed
08-13-2012, 12:00
هذه نقطة مهمة اخي ولو اخدتها عن طريق المزح لان التداول مع راحة نفسية يعطيك تركيز قوي

مظبوط يا اخى فعلابالتاكيد المكان الهادئ او الهدوء بصفه عامه جيد للحصول على متاجرة ناجحه
بجانب المنظر الرائع وكل هذا سوف يساعد بالتاكيد على راتفاع الحاله النفسيه

mahfoudh
08-13-2012, 12:19
هههه الكل يحلم بهذه اللحظات اخي

ان شاء الله تتحقق امانيك يارب

فالكل يطمح الى هذه اللحظات

HOUSAMMI
08-13-2012, 13:15
والله معك حق

قصدك زى الاعلانات المنتشرة على النت

هو فعلا حلم لم يصل حتى للبعض ان يحلم به

mahmoudx2
08-13-2012, 13:26
انا بعمل كدة كتير
واطبيعى انى كنت ساكن فى راس البر و بعمل كدة كتيير :)