PDA

View Full Version : بخصوص البونص الترحيبي

garraboy
10-17-2015, 01:23
ممكن حد بفهمنى ليه بعد ما فتحت حساب حقيقى عشان اشترك ف عرض البونص الترحيبي للعملاء الجدد و فعلت المستندات و اتوافق عليها جيت اخد البونص بعد ما وافقت على الاتفاقية و كل شي الاقيه كاتبلى البونص للعملاء الجدد بس ! امال انا ايه بالظبط ولا فى ايه

queen_yasmeen
10-17-2015, 19:37
السلام عليكم جميعا
شكرا علي طرح هذا الموضوع الرائع
والمفيد والمميز ونتمني المزيد من المعرفة
و بالتوفيق للجميع

waleed shaaban
10-17-2015, 21:19
مع الاسف انا ايضا لم اتمكن من الحصول على ابونص الترحيبى يبدو ان هناك شئ غير واضح نتمنى من مندوبى لشركه الشرح حتى يتسنى لنما الحصول على المزىا التى تقدمها انمستا و انا اتضمنمعك بالموضوع لعل هناك من يجيب علينا

one k
01-02-2016, 21:18
السلام عليكم ... انت لا يمكن ليك ان تجمع نوعين من البونص في نفس الحساب عشان كدة انت لو عامل الحساب منتدي لا يمكن
الحصول علي البونص بتاع الترحيب
بالتوفيق ان شاء الله

ابوفؤاد
01-04-2016, 23:21
اقرا شروط البونص الترحيبى هى لما يزيد عن ال100 دولار ايداع ان كنت تتكلم عن بونص 30 و55 %
و لو كان الامر كما ذكرت رجع الدعم بالشركه و ات هتعرف السبب ايه و لابد م حساب ايدااع و ليس بونص او من خلال المنتدى

alizert2015
01-30-2016, 01:32
اخي انصحك بان تقرا البنود الخاصه بالبونص الترحيبي
للشركه لانك ستجد فيه جميع المعلومات التي تريدها كما نني انصحك
بمراسلة الدعم الفني للشركه للاستفسار اكتر و بالتوفيق اخي

roma soliman
01-30-2016, 01:32
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
شكرا لكم اصدقائي على هذه المعلومات القيمة ولكن انا ايضا قفل لى حساب من قبل وهذا بسبب طمعى
فارجو من الجميع عدم الطمع
واتمنى التوفيق للجميع
وارجو ان اكون افادتكم وشكرا لكم

tarek2016
02-20-2016, 13:51
اخي انصحك بان تقرا البنود الخاصه بالبونص الترحيبي
متفق معك

abdulsalam
02-20-2016, 14:16
متفق معك

---------- Post added at 10:52 AM ---------- Previous post was at 10:51 AM ----------

لشركه لانك ستجد فيه جميع المعلومات التي تريدها كما نني انصحك
متفق معك

---------- Post added at 10:52 AM ---------- Previous post was at 10:52 AM ----------

شكرا لكم اصدقائي على هذه المعلومات القيمة ولكن انا ايضا قفل لى حساب من قبل وهذا بسبب طمعى
واتمنى التوفيق للجميع

---------- Post added at 10:53 AM ---------- Previous post was at 10:52 AM ----------

مع الاسف انا ايضا لم اتمكن من الحصول على ابونص الترحيبى يبدو ان هناك شئ غير واضح نتمنى من مندوبى لشركه الشرح حتى يتسنى لنما الحصول على المزىا التى تقدمها انمستا و انا اتضمنمعك بالموضوع لعل هناك من يجيب علينا

---------- Post added at 10:54 AM ---------- Previous post was at 10:53 AM ----------

لشركه لانك ستجد فيه جميع المعلومات التي تريدها كما نني انصحك
متفق معك

---------- Post added at 10:52 AM ---------- Previous post was at 10:52 AM ----------

واتمنى التوفيق للج

---------- Post added at 11:16 AM ---------- Previous post was at 10:54 AM ----------

السلام عليكم ... انت لا يمكن ليك ان تجمع نوعين من البونص في نفس الحساب عشان كدة انت لو عامل الحساب منتدي لا يمكن
الحصول علي البونص بتاع الترحيب
بالتوفيق ان شاء الله

The_Gahbaz
03-19-2016, 04:31
ممكن يكون البونص للعملاء اللي لسه مفعلوش حسابهم او يكون لازم يكون معداش علي تسجيلهم فتره معينه من الايام
شوف القوانين بتاعت البونص الترحيبي وقارنها علي نفسك وشوف هل هي تنطبق عليك ولا لا
ولو لقيتها تنطبق عليك يبقي كلهم الدعم واشتكيلهم من الموضوع ده وهما هيساعدوك

chlor
07-11-2016, 16:12
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
اخي الكريم ان البونص مخصص لاصخاب الحسابات الجدد. فلو كان لديم حساب قديم لن تستفيد منه للاسف. لذلك عليك ان تفعل حسابك في اقرب وقت ممكن

akram mohamed obaid
03-17-2017, 13:19
الموضوع تكرر اكثر من مره ولنفس العضو حاول ان تجد مواضيع اخرى ذات اهميه في مجال الفوركس وليس فقط يكون همك الوحيد هو الحصول على بونص من هذا المنتدى باي طريقه وباي كلام حاول التركيز والعمل بجد في هذا المنتدى

almajek22
04-13-2017, 22:59
اتمني من الاخوة الافاضل يعرفونا ما هيا حكايه البونص الخاص بالاعضاء الجدد اتمني من الخبراء ام من قام به او من يعرف اي معلومات عنه ان يفيدنا وجزاكم الله خيراا

ameur dellal
04-14-2017, 21:28
bon jour mon frère Mon frère, je vous conseille de lire des articles spéciaux Balbons AVEC SATISFACTION
La société où vous trouverez toutes les informations que vous voulez que je vous conseille Nenni
Ecrire au support technique pour l'entreprise de demander Aktar et bonne chance mon frère

ayoub008
04-17-2017, 00:40
هدا الموضوع يهمني فانا عضد جديد
اتمنی الافادة من الأعضاء القدم

Amine adidou
04-17-2017, 01:08
ﺍﻟﺴﻼﻡ ﻋﻠﻴﻜﻢ ﺟﻤﻴﻌﺎ
ﺷﻜﺮﺍ ﻋﻠﻲ ﻃﺮﺡ ﻫﺬﺍ ﺍﻟﻤﻮﺿﻮﻉ ﺍﻟﺮﺍﺋﻊ
ﻭﺍﻟﻤﻔﻴﺪ ﻭﺍﻟﻤﻤﻴﺰ ﻭﻧﺘﻤﻨﻲ ﺍﻟﻤﺰﻳﺪ ﻣﻦ ﺍﻟﻤﻌﺮﻓﺔ