PDA

View Full Version : المتاجرة في عملات كثيرة بنفس الوقت

ESS19s
10-18-2015, 00:01
المتاجرة في عملات كثيرة بنفس الوقت :
أغلب المتاجرين يدخلون أكثر من عملية في السوق وفي لحظة واحدة وفي عملات مختلفة فهم ينتقلون من نافذة عملة إلى عملة أخرى وهكذا مما يصابون بالتشتت ويخسرون كامل عملياتهم .

snnaky
11-19-2016, 23:30
مرحبا اخى الكريم اولا وقبل اى حاجة اسأل حضرتك سؤال
هو حجضرتك لما بتكتب موضوع مش بتسأل نفسك اولا قبل ما تفكر فى الببونص اية فايدة الموضوع ومدى استفادة الناس بية ولا السؤال دة مش بيعدى عليك
يعنى حضرتك اللى انت كاتبة دة مجرد عنوان اذا اعتبرناة انما المحتوى والموضوع فين ؟؟؟؟
ياريت ياجماعة اللى عاوز ي يسأل نفسل نفسة انا بكتب حاجة مفيدة ولا شغل بونص

akram mohamed obaid
11-20-2016, 10:31
فعلا اخي الكريم الدخول على كم هائل من الصفقات بشكل يومي يفقدك السيطرة والتركيز على التداول لذا يجب الدخول على صفقه واحدة او أثنين والتركيز عليها

ابوفؤاد
11-20-2016, 11:44
هذا هو حال اغلب الذين يخسرون بالفوركس و السبب فى هذا انه لا يفهم كيف يفتح الصفقات و ان كان فاهم فان الامر يحتاج الى ان تكون لديك الكثير من الاجهزه وحتة تتمن من متابعخ كل مجموعه حسب نوع العمليه و الزوج

AIMAD HAMEL
11-20-2016, 11:56
السلام عليكم و رحمة الله و بركاته
شكرا على الموضوع فعلا الدخول بعدة صفقات في ازواج مختلفة في نفس الوقت يؤدي عادة الى تصفير الحساب
تقبل مروري

adamarwan
11-20-2016, 14:48
المهم لبد من ان تعلم بحت
فى السوق وان تحدد اى الفرص التى ترها مناسبة للحساب
بتاعك وكدالك للسوق
وحظ موفق اخى الغالى

doaa sary
11-20-2016, 15:42
انا بفضل المتاجرة ع عملة واحدة بس
ولما الصفقه تخلص
افتح غيرها تانى يوم وورد ييومى
ياريت منمعش ولو هنفتح كتير يبقا نقسم اللوت ع كل عملة لوت صغير

islammowafy
11-22-2016, 13:32
هذا هو حال اغلب الذين يخسرون بالفوركس و السبب فى هذا انه لا يفهم كيف يفتح الصفقات و ان كان فاهم فان الامر يحتاج الى ان تكون لديك الكثير من الاجهزه وحتة تتمن من متابعخ كل مجموعه حسب نوع العمليه و الزوج