PDA

View Full Version : البونص الترحيبى هل هو مجرد دعاية

garraboy
10-20-2015, 09:13
كتيير من الناس لقت اعلانات ف موقع الشركة و على الفيس بوك عن البونص الترحيبى لفتح حساب حقيقى بونص بدون ايداع و ناس كتير قالت انه وهم و مجرد دعاية للشركة و حبيت اجرب و سجلت و رفعت مستندات و تاريخ الميلاد يقولو غلط و اصلحه و ارفع البطاقة يقولوا الاسم غلط ارفع مستندات تانية ..المهم ف الاخر بقى الاقى يقلك البونص للاعضاء الجدد
انا قلت انه وهم بصراحة بس الحمد لله وصل لارض الوطن بعد معانا بس

lotfiuser
10-24-2015, 16:33
السلام عليكم و رحمة الله تعالى و بركاته
انت مستفيد من بونيص المنتدى
بالتوفيق لك في الفوريكس و حياتك الشخصية و شكرا على الموضوع سواء افتدنا ام استفدت

one k
01-02-2016, 21:17
السلام عليكم ... من ا لممكن ان تاخد الحساب بتاع البونص بدون ايداع بس لازم يكون انت مش ليك اي حساب بونص تاني لان دة من الممكن ان
يعرض الحسابات للخطر لانة لا يصح الجمع بين نوعين بونص
بالتوفيق ان شاء الله

alizert2015
01-26-2016, 00:05
اخي البونص بدون ايداع حقيقي تقدمه شركات
الوساطه للعملاء الجدد مرة واحده في العمر و تكون عليه
شروط خيالية لسحب الارباح المترتبة عنه

OsamaNasser
01-26-2016, 13:35
انا لما سجلت في الموقع وعملت الحساب الحقيقي اتعرض عليا البونص بدون ايداع ده اوتوماتيك مجرد ما فعلت الحساب بتاعي
لكنه بيبقي ليه شروط انه ميكونش عندك حسابات باسمك مع الشركه قبل كده وانت تقريبا البونص ده مينفعش مع باقي عروض البونص

The_Gahbaz
03-19-2016, 04:33
لا هو البونص الترحيبي او البونص بدون ايداع مش وهم ولا حاجه وانا كان عندي البونص بدون ايداع شغال معايا عادي بكل مشاكل
انت بس ممكن يكون حصل ان قوانين البونص الترحيبي اصبحت غير منطبقع عليك يعني ممكن يكون البونص للعملاء اللي معداش علي تسجيلهم عدد معين من الايام

ahmed elsawaf
03-29-2016, 17:08
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته لازم شروط انه ميكونش عندك حسابات باسمك مع الشركه او لسه معداش كام يوم على تفعيل حسابك

eajob
06-20-2016, 08:00
بس حساب البونص بدون ايداع لا يمكنك الاشتراك بية فى منتدى فوركس مصر لانى لما حاولت اشترك بية طلب منى انى افتح حساب اخر و اشتركت بالحساب الجديد فى المنتدى

hussien_naguib
06-22-2016, 10:45
الف مبروك عزيزي عليانك قد استلمت البونص و من المهم ان تبدء بابدء في التعلم قبل الشروع بالبدء في المتاجرة
تقبل مروري اخي الفاضل و ارجو منك عمل شكر و ارجو منك التعارف معي علي الدردشة الخاصة

mayegywep
06-27-2016, 18:55
معلومات قيمه جدا اشكرك اخى على طرحك العظيم واشكر كل من ساهم برد مفيد على الموضوع
والسلام عليكم ورحمة الله وبركاته

chlor
07-11-2016, 16:11
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
اخي الكريم هناك شروط معينة للاستفادة من البونص الترحيبي. وعليك اولا ان تستوفي الشروط للحصول عليه وان تقون باختياؤ نوع البونص الذي تريد الحصول عليه. تقبل مروري

ahmedeltouny
07-11-2016, 23:10
السلام عليكم
اعتقد ان حصولك على بونص ترحيبى من الموقع قد يمنع ربط هذا الحساب بالمنتدى هنا للحصول على بونص المنتدى وهذا ما ذكره بعض الاعضاء وانهم قاموا بانشاء حسابات اخرى من اجل ربطها بالمنتدى هنا للحصول على البونص الممنوح منه وامكانيه تحويله لحسابهم

ابوفؤاد
08-11-2016, 22:06
لو انك قبل الدخول و ابحث عن البونص قرات الشروط الخاصه بالبونص لعلمت انه لاعضاء الجدد و الشركه مبينه كل حاجه و قيل عليه و هو مش وهم و لا حاجه هو بونص حقيقى و خالى اى حد ميكونش مشترك بانستا يعمله و شوف

aym
08-11-2016, 22:42
اى بونص ترحيبي هو فعلا دعاية للشركة ويوجد شروط من الصعب تحقيقها فى حالة الربخ وتريد ان تسحب هذا الربح
لذلك يفضل ان تكون حذر من هذة الشركات

body2
08-11-2016, 22:56
في بونص ترحيب وينقسم الي اثنين الأول عضو جديد بعد تفعيل الحساب تاخذ مبلغ 30$ زي شركة xm والتاني زي كل عملية ايداع الشركة بتعطيق بونص وشكرا :dance:

بدر اشطيبي
08-17-2016, 14:36
أنا ايضا وجدته لكن مللت من كثرة الوثائق و التحميل في النهاية وجدت البونص على المنتدى والان انااشتغل عليه
تحياتي لكلالاعضاء و للمنتدى و الشرطة
شكرا

---------- Post added at 11:36 AM ---------- Previous post was at 10:28 AM ----------

اول شرط انك تفعل حسابك وهي عملية معقدة حسب رايي لكن البونص بتاع المنتدى ارى انه مناسب للمتداول المبتدئ تحياتي للجميع
بالتوفيق للكل وشكرا

yacine7
08-22-2016, 19:20
السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته ومغفرته
أظن أن البونص الترحيبي تتلقاه عندما تودع مبلغا ما في حساب أما بونيص المنتدى فهو مجاني

zoro406
08-24-2016, 02:35
السلام عليكم في الحقيقة موضوع بونيص الترحيب موضوع مهم وهو حقيقي تستعمله الشركة لتحفيز العملاء على الانضمام اليها والعمل معها بخلاف غيرها ومن الشروط الوجب توفرها عدم امتلاك نفس الشخص لحساب ثاني او ثالث مع نفس الشركة و ان الحساب لم يمضي عليه وقت طويل بعد التفعيل شكرا.

akram mohamed obaid
03-17-2017, 13:17
شركه انيستافوركس تعطي بونص واحد فقط يستفيد منه العملاء في هذه الشركه فاذا كنت حصلت على بونص منتدى فوركس العرب فانه لايمكن الحصول على بونص 100 دولار بدون ايداع او غيره من العروض الاخرى التي تقدمها الشركه

abd elhamed
04-05-2017, 22:21
طيبك غشاني والوفى في مباديك

واضح مثل بدر السّماء في مداره

أكذب على نفسي إذا قلت ما أغليك

وأكذب عليك إن قلت مالك وقاره

لقيت فيك الطّيب من غرس أهاليك

ولقيت في موقفك حسّ وأصالة.

يا مرحبا بإلي يراسل على ذوق

حرّك شجون القلب واخضّر ربيعه

ما أنسى محبّيني

abd elhamed
04-10-2017, 21:58
انا لما سجلت في الموقع وعملت الحساب الحقيقي اتعرض عليا البونص بدون ايداع ده اوتوماتيك مجرد ما فعلت الحساب بتاعي
لكنه بيبقي ليه شروط انه ميكونش عندك حسابات باسمك مع الشركه قبل كده وانت تقريبا البونص ده مينفعش مع باقي عروض البونص

soliman12
04-12-2017, 14:19
بسم الله الرحمن الرحيم
السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة
شكرا على الافادة
والمساهمة فى تعليم الاخوة بالمنتدى
لا يا اخى موجود باذن الله

almajek22
04-13-2017, 22:45
اي بونص تقصده اخي الكريم البونص الترحيبيب الخاص باي شركه هناك شركات كثيره تقدم البونص الترحيبي ولكن كل شركه لها شروطها وتختلف من شركه الي اخري تقبلووو مروري

amin49
04-23-2017, 19:19
ربما انه يا اخي فانه عندك الحق
في هذا الكلام كما سمعة في الاونة الاخيرة
كل من لديه حساب جديد يهدى له مئة
دولار مباشرة كبونص

ragab012
04-24-2017, 21:25
السلام عليكم و رحمه الله و بركاته وشكرا لك على هذا الموضوع الرائع ويوجد بونص بدون ايداع فعلن وبالتوفيق لك وللجميع ونتمنى الربح للجميع مبتدئ أو خبير بالفوركس وتقبل مروري المتواضع اخى الكريم