PDA

View Full Version : شرح طريقة التداول في instaforex

djabdou9
10-20-2015, 20:44
السلام عليكم و رحمة الله و بركاته

اليوم شرح بسيط لكم عن طريقة التداول في instaforex

https://www.youtube.com/watch?v=kEX6vQ0c8Ho

katreenaziz
10-21-2015, 00:30
شكرا لك اخى الفاضل على هذا الفديوا المهم وشرح طريقة التداول موضوع هام جدا للمبتدئن وطبعا اساسيات التعلم فى الفوركس معرفة كيفية التداول فى هذا السوق العظيم اتمنى لك التوفيق والنجاح

marwanadam
10-21-2015, 14:10
موفق اخى اتمنا من الاخوى الدين ليس لهم اى فكرة على الشركة وعلى المنتدى
ان يتمتعو بها الفديون وان يستفيدو منه فى المشوار الدى يريد ان يمشون فيه فى السوق
وبتوفيق للجميع

osama147
10-21-2015, 14:52
تحيـــــة طـــــــيـــبة لــــك ولــــجــميع الاخــــوة فى منتـــــدي فـــوكس عـــــرب وبــــعد
اخي شرح جيد وفيديو مميز اخي ان المتاجرة فى شركة انستاا فوركس تجاة جيدة اخي وممكن من خلالهاا
ان تتداول فى الفوركس وفى الاسهم الاوربية وايضاا فى امور كثيرة جداا ولذالك اخي يجب ان نتفهم كل شيئ بها
ربنــــا يـــرزق كــــل عبـــــاة رزق حـــــلال وتقــــبل مـــشاركـــتي..

gadeer86
10-21-2015, 15:59
السلام عليكم و رحمة الله و بركاته .. :
شكرا على طرح الموضوع .. فيديو رائع ومهم .. جزاك الله الف خير ..
بالتوفيق لك و لجميع الاعضاء :)

engaym
10-21-2015, 16:01
السلام عليكم اخى موضوع مهم جدا وشرح مميز ونطلب منك المزيدمن المواضيع التى تفيد الجميع فى
الفوركس ونتمنى التوفيق للجميع فى هذا المجال ان شاء الله

anasstig
10-21-2015, 18:49
الســـــــلام عليكم ورحمة الله تعالى و بركاته
شكرا لك أخي الفيديو الرائع و المليئ بالمعلومات القيمة
ننتظر جديدك دائما
تحياتي لك أخي العزيز

spoliga
10-21-2015, 19:50
شكرا لك اخى الفاضل على هذا الفديوا المهم وشرح طريقة التداول موضوع هام جدا للمبتدئن وطبعا اساسيات التعلم فى الفوركس معرفة كيفية التداول فى هذا السوق العظيم اتمنى لك التوفيق والنجاح

waleed shaaban
10-21-2015, 20:08
الى كل من يريد ان يعمل بمتى فوركس العرب هذا الفديو شامل لطريقه العمل من الف الى الباء ولكن هناك تغير انك بمكنك ان تجمع الى 250 و ليس 100 فقط واتقدم بالشكر الى العضو الذى تعب قعلا و بطريقه ثلثه فى شرح الموضوع و هو يرد على الكثير من الاسئله فى 3 دقائق

MahmoudNofal
10-24-2015, 15:22
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته مشكور اخى الكريم على هذا الفيديو الهام جدا للمبتدئين و انصح الناس بالتعلم اولا قبل الدخول فى تداول حقيقى فى الفوركس

minoch
04-06-2016, 21:02
بسم الله الرحمن الرحيم
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
بارك الله فيك اخى الفاضل وجزاك خيرا
واحسن الله اليك
وجعله فى ميزان حسناتك
وسبحان الله الذي خلق فابدع وخلق فسوى .

Bassem Hassani
04-06-2016, 21:19
شكرا على الشرح الواضح للجميع وهو عبارة عن برنامج البونص الخاصة بالشركة وهو عبارة عن بونص مقابل الردود وتقدر تحصل البونص كل اول شهر وبيتحول الى حسابك فى الشركة بدون اى تدخل منك وتقدر تتداول بيه ولو حقق اى ربح تقدر تسحبه عادى بدون اى شروط ولو حققت اى خسارة لازم تعوضها الاول علشان تقدر تسحب اى ربح تانى .