PDA

View Full Version : نسخ الصفقات من الموقع الشهير زولو تريد

Kader
11-05-2015, 14:15
السلام عليكم
لقد رايت فيديون عن امكانية نسخ صفقات افضل المتاداولين على الزولة تريد
لم احمل بعد الفيديو لضعف الاتصال عندي لكن اود ان استفسر عن
ان كان هناك ففعلا من جلارب الطريقة يعكينا رايه و تجربته في الامر حتى اعرف ان كان الامر يستحق المتابعة ام لا و شكرا لكم
رابط الفيديو
https://www.youtube.com/watch?v=Q7TX6Q8C9Vw[COLOR="Silver"]

asxqwzdc1
11-05-2015, 14:19
السلام عليكم اخي العزي اعتقد ان الاضمن تحويل الاموال على البنك لكى تتاجر وانت عارف انك تتاجر فقط بالبونص لان عدم الطمع و الالتزام باهداف الاستراتيجية التي تتداول من خلالها دون الحاجة الي السحب الوقتي لقيمة الارباح ؟فاعتقد انه من غير المعقول انه انك اذا حققت اي مبلغ ربح من كل صفقة و حتي ان كان المبلغ صغيرا ان تبادر المتاجره بالارباح غالبا بتقابل الخساره وانا نفسى واجهت ذلك الموقف كثيرا

dfghfgh
11-05-2015, 14:27
فعلا اخى العزيز انا اعتقد انه من الافض فكرة انا برده امتنعت عن المنتدى لمد السلام عليكم اخي العزيزوالمهم التعليم اولا والفوركس سينتظرك الى ان تنتهى من امتحاناتكالسلام انك خلصتالفاضل ثانوية عامالشهرين اللى فاتوك دولة على خير وان شاء الله تقدر تحقق النجاح الباهر فى كلية تاطب البيطرى وعلىة شهرين او اقل قليلا لانى كنت مشغول بامتحانات السنة النهائية من كلية الهندسة والحمد لله انا اتخرجت

osama147
11-05-2015, 14:54
الســــــــلام علـــــــيكم ورحمــــــــــــــة اللــــــــــه وبركــــــــــــاتة وبعـــــد..
اخي انا لاانصحك ان تعتمد على اي شخص او موقع او اي شي فى التداول
حاول اخي ان تعتمد على نفسك فى التداول من حيث التحليل الجيد ودخول الصفقات بشكل جيد
تقبـــــــــــل مشــــــاركتـــــــــــي وربــــــــــنا يوفــــــق الجمــــــيع.

hamdi44
11-05-2015, 15:24
السلام عليكم يشرفنى ان اكون اول من رد ... شاهذت الفيديو وان شاء الله سوف اجرب هذا الموقع عما قريب

ومشكور على الموضوع

تقبل مروري

مريم ميري
11-05-2015, 15:31
السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته من الافضل الاعتماد على النفس وعدم استعمال هدا الموقع للنسخ فاغلبهم ممكن ان يخطئو فالفوركس
يتطلب الدراسة والعمل المتواصل وان شاء الله تتعلم وتحقق ارباح جيدة
وفي النهاية احب ان اشكر القائمين على نجاح المنتدى واتمنى التوفيق لجميع المتداولين بالمنتدى ان شاء الله وشكرا

Profess7
11-05-2015, 15:36
السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته
أخي أنا اتق في نفسي فقط واتق في دروس التي تعلمتها
شكراً لك أخي على المشاركة . تقبلوا مروري والسلام

snnaky
11-05-2015, 16:17
عادة ما يكون صاحب الموضوع نفسة هو من لدية المعلومة والتجربة وعشان كدة يغعمل موضوع يطلعنا فية على التجربة لكن لو حضرتك بتعطينا فيديو عنالزولو تريد بدون اى شرح او اضافة جديدة يبقى اية الجديد ماحنا عندنا نفس الفيديو وعارفين موضوع الزولوتريد اية الجديد اللى حضرتك عملت موضوع عشانة

mohamedelmaghrapy
11-05-2015, 19:17
والله انا شايف ان موضوع النسخ ده بيكون مميز مع متدولين بتحب النسخ وبيريحوا دماغهم ولكن برضو
الموضوع ده بيبقه فيه نوع من المخاطره . لان اللي بيتداول بحسابوا وبيقود كااافه الحسابات دي كلها .
بيعمل بصمت فان خسر يخسر معه ايضا كل المتداولين !!!

Kader
11-07-2015, 00:32
عادة ما يكون صاحب الموضوع نفسة هو من لدية المعلومة والتجربة وعشان كدة يغعمل موضوع يطلعنا فية على التجربة لكن لو حضرتك بتعطينا فيديو عنالزولو تريد بدون اى شرح او اضافة جديدة يبقى اية الجديد ماحنا عندنا نفس الفيديو وعارفين موضوع الزولوتريد اية الجديد اللى حضرتك عملت موضوع عشانة

اولا يااخي انا طلبت من له الخبرة في اللامر لانني لك اجرب و قد قلت ذلك
ثانيا ان كان موضضوع الزولو ليس شي جديد عندك انت ف انا متاكد ان الكتير ليس لديهم فكرة و الموضوع ممكن ان يجعلهم يبحتو في الموضوع