PDA

View Full Version : عايز حل عاجل

mohamed ahmed 99
11-25-2015, 18:44
السلام عليكم ورحمة الله
ياشباب انا عملت اكونت على اونستافوركس ومش عايز يعمل ربط على الموقع هنا معانى عملت كل الى مكتوب فى الفديو على اليوت يوب اعمل ايه تانى حد يقولى من اونستا فوركس لو سمحتو

tareq sleem
11-25-2015, 19:14
السلام عليكم ورحمة الله تعالي وبركاتة ان الموضوع مميز مشكور علي طرح هدا الموضوع الرائع والمميز
وشكرا**وتقبل اخي مروري **والسلام عليكم ورحمة الله*****

azizdagdag
11-25-2015, 22:41
بالتوفيق إنشاء الله

FOREX22
11-27-2015, 17:31
جزاك اللهَّ خيرا أخي علي الموضوع
استفدت كتيرا من الموضوع ومن الشرح المفصل
و ردود الاعضاء وبالتوفيق لجميع اعضاء منتدانا الرائع

oroba
11-27-2015, 18:09
تفضل أخى الكريم.. هذا الشرح الذى اتبتعته حتى أعمل مع هذا المنتدى الرائع ومع شركة أنستا.. وهو رابط أهدانى إيه أحد الأصدقاء فكان هذا هو أفضل هدية تم إهدائى لى.
لتكبير الصور.. لا تضغط عليها مباشرة.. فقط اضغط بالزر الأيمن للفأرة وأختر "فتح الرابط فى علامة تبويب جديدة" "**** link on new tab"

http://earnmonyhere2016.blogspot.com.eg

mohamed ahmed 99
11-30-2015, 14:40
بسم الله الرحمن الرحيم
السلام عيكم ورحمة الله وبركاته
اخوانى الاعزاء بجد مشكورين على الرد وانا فعلاً قدرت انى اربط الحساب من اونستا فوركس ولكم جزيل الفضل والشكر

ahmedahmed6
11-30-2015, 14:45
تفضل أخى الكريم.. هذا الشرح الذى اتبتعته حتى أعمل مع هذا المنتدى الرائع ومع شركة أنستا.. وهو رابط أهدانى إيه أحد الأصدقاء فكان هذا هو أفضل هدية تم إهدائى لى.
لتكبير الصور.. لا تضغط عليها مباشرة.. فقط اضغط بالزر الأيمن للفأرة وأختر "فتح الرابط فى علامة تبويب جديدة

heroo252
11-30-2015, 15:04
مؤكد نسيت حاجه مهمه جدا وهى كتابة كود الدعايه الخاص بالمنتدى
من غيره مش هيتم الربط ابدا لانه يعتبر حساب تداول عادى مش حساب بونص فور بوست

snnaky
02-12-2016, 12:04
ادخل وامس الكوكيز لأن غالبا انت بتدخل من رابط تم التسجسيل من علية قبل كدة ومش حبريط الا لما تعمل كدة يعنى خد الرابط وادخل علية بعد مسح الكوكيز او غير المتصفح وادخل من متصفح تانى او حتى من جهاز تانى المهم اتصرف لأن الربط مش حيربط غير كدة واتأكد انك بتكتب الكلمة بتاعة امنتدى صح

aymansaleh
02-12-2016, 12:25
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
الاخ الكريم, انت هنا في المنتدى التعليمي ده اولا يعني ممكن تضع شكواك على الفوروم او المشاكل وثانيا انت طبعا بتعمل حاجه غلط او عملت حاجه غلط بالفعل, اللي عملتها انك تكون ماكتبتش كود الدعايه اثناء تسجيل حساب انستا وثانيهما انك تكون بتحط اليوزر او الباصصوورد غلط
تقبل مروري

ahmedmomenali
02-13-2016, 06:01
اكيد انت عملت حاجة غلط اثناء عمل الحساب في انستا زي انك مكتبتش بورتال فوريم
في اخر خانة ياريت تعمل حساب تاني وتشوف فيديو وتطبه بالظبط بالتوفيق اخي الكريم

islammowafy
05-01-2016, 17:26
جزاك اللهَّ خيرا أخي علي الموضوع
استفدت كتيرا من الموضوع ومن الشرح المفصل
و ردود الاعضاء وبالتوفيق لجميع اعضاء منتدانا الرائع ...