PDA

View Full Version : استفسار هااااااااااام جدااا

samir abdoo
12-21-2015, 23:21
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
انا عضوة جديدة في المنتدي ولدي سؤال مهم اتمني ان اجد الرد المناسب عليه
هل لو عملت حساب في انستا وتم ربطة بالمنتدي
هل سيتم تحويل حساب شهر ديسمبر 2015 عليه ام سوف يبدا من شهر يناير 2016.
ارجو الرد سريعا

هل

مصطفى حمدان
12-22-2015, 21:06
وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته اخى الفاضل اى رصيد فى المنتدى يتم تحويله الى حسابك فى انستا بداية اول الشهر بعد ربط الحساب طالما ان رصيدك بالمنتدى لا يتعدى الرقم المسموح به للتحويل والا فالباقى يظل للشهر التالى

walidabou
12-22-2015, 21:09
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته ،، طبعا أختي الكريمة سوف يحول بونص شهر دجنبر إذا تم ربط حساب بالانستا قبل نهاية الشهر بطبيعة الحال
أتمنى أن أكون قد أفدتك

nawfalmotya
12-22-2015, 21:12
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
اهلا وسهلا بجميع اعضاء المنتدى يا رب توفق الجميع
عدرا اخي لن استطيع مساعدتك فانا ايضا مسجل جديد وانا ايضا احتاج للاجابة عليه و شكرا
تقبل مروري

عبد الرحيم رافا
12-22-2015, 23:55
السلام عليكم و رحمة الله و بركاته
اهلا و مرحبا بك اخي و شكر خاص لي كل المشرفين على المنتدى الرائع
سوف يتحول ابتداءا من الشهر الماجي يناير 2016

Hamdy Elhossiny
12-24-2015, 12:00
والله يا اخى على حسب انت بادء الدخول فى منتصف الشهر الاول او فى منتصف
الشهر التانى وممكن انت تشوف الفكره فى القواعد التنظيمه للبونص وتعرف الى انت عاوزه

yansane
12-24-2015, 16:23
طبعا أختي الكريمة سوف يحول بونص شهر دجنبر إذا تم ربط حساب بالانستا قبل نهاية الشهر بطبيعة الحال الشهر التانى وممكن انت تشوف الفكره فى القواعد التنظيمه للبونص وتعرف الى انت عاوزه

akram mohamed obaid
12-28-2015, 00:04
السلام عليكم وحمه الله وبركاته اختي الكريمه اذا سجلت قبل يوم واحد من نهايه الشهر فانه سوف يصلك بونص هذا الشهر مهما كان البونص قليلا تحياتي

mhd99
12-28-2015, 00:07
اذا قمتي اختي الكريمة بربط حسابك قبل نهاية الشهر سوف تتمكني من استقبال البونص في اول الشهر حتى لو كان واحد
دولار

heroo252
12-28-2015, 01:22
لا بونص ديسمبر لو الربط تم قبل ما الشهر ينتهى ولو بيوم واحد
هيوصلك البونص فى اول يناير المهم تسارع بربط الحساب اولا بنجاح
والبونص تجمعه بعد كده

aldralmknon1412
12-28-2015, 03:48
لا اكيد سيحول له شهر ديسمبر اي ما قممتي به
من الردود ولو لايام قليلة سوف تجديه في المنصة ولكن
انتبهي لصحة الربط

neverlityougo2
12-29-2015, 22:24
اخى العزيز انا انه من الافض فكرة انا برده امتنعت عن المنتدى لمد السلام عليكم اخي العزيزوالمهم التعليم اولا والفوركس سينتظرك الى ان تنتهى من والحمد لله الهندسةامتحكليمن ة اناتكا لسلامانا انك خلصت الفاضل ثانوية عاما لشهرين اللى فاتوك دولة على خير وان شاء الله تقدر تحقق النجاح الباهر فى كلية تاطب البيطرى وعلىة شهرين او اقل قليلا لانى كنت مشغول بامتحانات السنة النهائية

yahiahd
12-29-2015, 23:47
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته اخى الكريم
اشكرك علي هذا الموضوع الشيق اتمني لك التوفيق
جزاك الله كل خير و تقبل مروري

samieh
12-30-2015, 21:54
اعتقد يا اخى ان البونص سيتم تحويله ابتداءا من شهر يناير ده لو انت مسجل فى شهر ديسمبر
لانه حسب معلوماتى ان البونص يتأخر الشهر الاول فقط من بداية تسجيلك وربط الحساب بالمنتدى
والله اعلم

ahmedazzouz
12-30-2015, 22:07
بسم الله الرحمن الرحيم
السلام عليكم و رحمة الله تعالى و بركاته
نعم اختي سيتم تحويل بونص شهر ديسمبر في بدايت شهر جانفي لان هته القاعد تعمل في شهر و الدفع في الشهر الموالي
تقبل مروري.بالتوفيق للجميع

mhd99
12-31-2015, 16:01
اذا دخلت الى المنتدى في شهر ديسمبر يجب عليك ان تنتظر الى الشهر الذي يليه حتى تتمكن من الحصول على
البونص

mohamed ghardallou
12-31-2015, 16:05
الــســــلام عــلــيــكــم و رحـــمـــة الــلـــه تــعــالـــى و بـــركــــاتــــــه بطبع أختي العزيزة سيتم إضافة البونص حسب الشهر

neverlityougo2
01-04-2016, 20:59
اخى العزيز انا انه من الافض فكرة انا برده امتنعت عن المنتدى لمد السلام عليكم اخي العزيزوالمهم التعليم اولا والفوركس سينتظرك الى ان تنتهى من والحمد لله الهندسةامتحكليمن ة اناتكا لسلامانا انك خلصت الفاضل ثانوية عاما لشهرين اللى فاتوك دولة على خير وان شاء الله تقدر تحقق النجاح الباهر فى كلية تاطب البيطرى وعلىة شهرين او اقل قليلا لانى كنت مشغول بامتحانات السنة النهائية

yansane
01-05-2016, 13:22
اخى الفاضل اى رصيد فى المنتدى يتم تحويله الى حسابك فى انستا بداية اول الشهر بعد ربط الحساب طالما ان رصيدك بالمنتدى لا يتعدى الرقم المسموح به للتحويل والا فالباقى يظل للشهر التالى هيوصلك البونص فى اول يناير المهم تسارع بربط الحساب اولا بنجاح والبونص تجمعه بعد كده

harimeche
01-05-2016, 16:09
انا عضوة جديدة في المنتدي ولدي سؤال مهم اتمني ان اجد الرد المناسب عليه
هل لو عملت حساب في انستا وتم ربطة بالمنتدي
هل سيتم تحويل حساب شهر ديسمبر 2015 عليه ام سوف يبدا من شهر يناير 2016.
ارجو الرد سريعا

هل

-----------------------------

اهلا اخـــي ومرحبا بك معنا هنا في المنتدى

سيحسب لك شهر ديسمبر

توكل على الله وبالتوفيق لك

latraaa
01-05-2016, 19:35
يا اختي الكريمة سوف يتم الدفع عليه مند تاريخ الربط الصحيح للحسابين، لدا أتمنى أن تكون الأمور واضحة، و الدفع يكون أول كل شهر ، اتمنى أن تكون الرؤية قد وضحت، بالتوفيق لك و للجميع إن شاء الله يا أخي الكريم

forexdz
01-05-2016, 19:37
السلام اختاه...نعم الشهر اللي بتفتحي حساب فيه لما بيكتمل الشهر ويدخل شهر اللي بعده
حتى ولو تعدى 5 او 6 ايام على ربطه سوف يحول لك البونص اللي جمعتيه وعن تجربة
بالتوفيق

abdelmadjid41
01-05-2016, 19:39
نعم اختي سيتم تحويل بونص شهر ديسمبر في بداية شهر جانفي
تقبل مروري بالتوفيق للجميع

OsamaNasser
01-10-2016, 14:08
ده بيعتمد علي تاريخ ربط الحساب بالمنتدي لو قبل منتصف الشهر يبقي الشهر الحالي هيتحسب وهينزلك بدايه الشهر القادم باذن الله
لو بعد نتصف الشهر يبقي الشهر ده مش هينزلك حاجه وهيداء ينزلك البونص مش الشهر القادم بان الله

one k
01-11-2016, 15:08
السلام عليكم ... البونص بتاع الشهرين هتاخدية ان شاء الله بحد اقصي 250 دولار في الشهر بس اظن ان ما فوق لا يمكن
ان يتم تحويلة ممكن تسالي ادارة المنتدي
بالتوفيق ان شاء الله

yahiahd
01-11-2016, 15:25
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته اخى الكريم
اشكرك علي هذا الموضوع الشيق اتمني لك التوفيق
جزاك الله كل خير و تقبل مروري

شبه منحرف
01-11-2016, 15:54
مثال بسيط اختى الكريمه لو انت عملت حساب انستا وربطه بالمنتدى يوم 29 ديسمبر حتى...وعملتى بونص 5 دولار حتى... هيتحولك فى حسابك بدون مشاكل ان شاء الله

magedman
01-11-2016, 16:12
السلام عليكم ورحمة الله تعالي وبركاتة
التحويل يتم كل نهاية شهر الي حسابك المرتبط بي
شركة انيستا فوركس

Bassem Hassani
01-11-2016, 16:46
هو لو كان التسجيل فى اى يوم من ايام شهر 12 تقدرى تسلمى البونص عادى جدا بدون اى مشاكل ولكن لو كان التسجيل فى شهر واحد اصلا او انك مسجله فى شهر 12 بس المشاركات كلها كانت فى شهر واحد يبقى مش هينفع تستلمى البونص الى لما يجى اول يوم فى شهر اتنين وهى مش هتفرق كام يوم يعنى عادى واهو تكونى بونص اكبر واحسن

one god
01-12-2016, 12:39
اي بونص جمعتيه خلال شهمر ما سيتم تحويله الى حسابك في الشركة مع بداية الشهر الموالي يعني الامر واضح جدا
حتى مثلا لو ادركتي اخر يوم في الشهر وعملتي فيه بونص فذاك البونص ستستلمينه في بداية الشهر الموالي

BALBOL2016
01-12-2016, 13:44
لو حسابك مربوط بحساب انيستا , و كان لديك البونص , وبقي ايام قليل من دخول شهر جديد
سوف يتم ارسال البونص الى حساب انستا , لكن البونص يكون محدود من طرف المنتدى ,

aym
01-12-2016, 14:06
اهلا بيكى فى المنتدى ولازم تعلمى اولا انة يجب التعلم الجيد للفوركس وعدم التسرع فى البدء على الحساب الحقيقي ويتم التدريب
على الحساب التجريبي الى ان تتمكنى من التداول الجيد وتنتقلى الى الحساب الحقيقي

dhmo
01-12-2016, 15:13
اهلا بيكى فى المنتدى ولازم تعلمى اولا انة يجب التعلم الجيد للفوركس وعدم التسرع فى البدء على الحساب الحقيقي ويتم التدريب
على الحساب التجريبي الى ان تتمكنى من التداول الجيد وتنتقلى الى الحساب الحقيقي

وايضا عمل طريه عمل وكمان الاستراتيجيه هنا بتكون مجموعه ادوات المتاجر هنا الي بيحددها لنفسه على حسب خبرته واختياراته وعلشان كده بتختلف هنا من
متاجر الى اخر لحد لما يصل لما يريد

take-profit
01-12-2016, 18:56
لو شهر ديسمبر كان لسه مخلصش فالبونص اللي تم تجميعه بيتحول في اول اسبوع من السنة الجديدة في
حالة كانت ايام الاجازة ليست علي مدار الاسبوع بالكامل

midoantr12
01-12-2016, 19:08
طيب ماشى انا كان معايا 5 دولار فى حسابى فى
المنتدى فوركس العرب لمه تم التحويل جالى 3.50 دولار فقط
هل الرصيد الباقى هيجيلى فى الشهر الجديد

big.pharaoh
01-23-2016, 01:08
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته .. ايوه لو عملت ردود قبل نهاية الشهر لبونص بيتحولك عادي جدا في اول الشهر التا لي .. تحياتي ليك

mhd99
01-25-2016, 04:47
اذا ربطت الحساب بالمنتدى قبل نهاية شهر ديسمبر ستتمكن من الحصول عل بونص هذا الشهر وسيتم تحويله الى حسابك
في بداية الشهر الذي يليه

hmadnahox
01-25-2016, 05:06
يا اخي الكريم للاسف انا لم افهم سؤالك جيدا حول التحويل لان البونص يحول كل اول اسبوع من الشهر القادم
والله الموفق المعين

mahmoud massry
01-27-2016, 03:05
اكيد طبعا بما انك عملتى ربط خلاص يبقى اول الشهر هيتحولك البونص بتاعك فى اول 10 ايام من الشهر وتقدرى تتداولى بيه

roony
01-27-2016, 03:27
أظن اخي أنه سيتم تحويل بونص
شهر ديسمبر ,, لأنه يتم تحويل عادة
البونص إلى الحساب في الإنستا في
بدايات كل شهر
تقبل مروري أخي

justsmile
01-27-2016, 03:35
المعروف هو ان البونص يتحول لك بالشهر الجديد من تسجيلك .. فمثلاا لو سجلت بشهر 12 من سنة 2015 .. سيتحول لك البونص بالشهر الذي بعده اي شهر 1 من سنة 2016 ..

ssoussouss
01-27-2016, 04:22
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته اى رصيد فى المنتدى يتم تحويله الى حسابك فى انستا فى بداية اول الشهر إذا تم ربط حساب بالانستا قبل نهاية الشهر

roma soliman
01-27-2016, 04:37
اريد ان اعرف ما هى الحسابات الاخرى التى يجي على ان اربط حسابها بحساب الانستا فوركس
وشكرا لكم جميعا ارجو الرد

never6
01-28-2016, 16:15
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته أخى الكريم مشكور على هذا الموضوع لقد اعجبني موضوعك كثيرا فهو منظم و منسق كثيرا و مليء بالمعلومات الرائعة عن مجال رائع جدا الا و هو الادوات المشتقة في الفوركس ولكن اتمنى ان تعيد شرح الموضوع باستفاضة اخي الحبيب شكرا لك على هذه المواضيع المهمة فاأكثر من ذلك لانى لم أفهم حقيقة الموضوع جزاك الله كل خير بالتوفيق ان شاء الله

bahoma310
01-29-2016, 15:00
السلام عليكم و رحمة الله تعالى و بركته
طبعا اختي الكريمة موفقة انشاء الله
تقبلوا مروري مع خالص تحياتي و تمنياتي بالنجاح لكل الاعضاء انشاء الله

snnaky
02-09-2016, 23:04
الحساب يافندم بيتحسب من اول مشاركة لحضرتك فية يعنى لو حضرتك مثلا مثلا اشتركت وبداتى فى المشاركة فى المنتدى وعملتى ردود حتى لو 10 ردوزد يعنى 1 دولار فقط وحتى لو اقل وكان دة يوم 30فى شهر ديسمبر بردة حتوصل لحضرتك البونص حتى لو كان اشتراك هو اخر يوم فى الشهر

nonam
02-11-2016, 12:07
السلام عليكم ... عادي جدا من الممكن ان يحول ليك اي بونص انت عملتة بس المهم ان انت يكون ليك رصيد في المنتدي
ولو انت ليك اي رصيد في المنتدي هيتم تحويلة اليك عادي جدا
بالتوفيق ان شاء الله

never11
02-13-2016, 15:43

اكرم التميمي
02-13-2016, 15:54
وعليكم السلام ورحمه الله وبركاته
اختي اذا تم ربط حسابك مع المنتدى فان البونص سيتحول الى حسابك في بدايه كل شهر جديد او خلال الاسبوع الاول من الشهر الجديد
تحياتي

ibrahem91
02-13-2016, 15:59
من الممكن ان يتحول الي الحساب المربوط بالمنتدي ومن الممكن لا
وذلك يتوقف علي ادارة المنتدي وعلينا المتابعة مع خدمة العملاء

global
02-13-2016, 19:53
يا اخي الكريم لا سوف يتم تحويل ربحك خلال شهر ديسمبر الى 1 يناير من عام 2016
والله الموفق والمعين

nuclear2010
02-13-2016, 23:35
السلام عليكم جميعا
اي بونص جمعتيه خلال شهمر ما سيتم تحويله الى حسابك في الشركة مع بداية الشهر الموالي يعني الامر واضح جدا
حتى مثلا لو ادركتي اخر يوم في الشهر وعملتي فيه بونص فذاك البونص ستستلمينه في بداية الشهر الموالي
تقبل مرورى

forez
02-15-2016, 13:47
الســــــلام عليكـــم و رحمـــــة الله و بركاتـــــه ...........
يا غالي لا بونص ديسمبر لو الربط تم قبل ما الشهر ينتهى ولو بيوم واحد هيوصلك البونص فى اول يناير المهم تسارع بربط الحساب اولا بنجاح والبونص تجمعه بعد كده ..........

yacrao
02-15-2016, 13:57
سيتم احتساب الشهر الذي دخلت فيه الى المنتدى بالنسبة لك او لاي عضو اخر لنه في الحقيقة يدفع البونص بداية كل شهر

Zezobebo3
02-16-2016, 03:05
بصى البونص بيتحول اوتوماتك بدون اى تدخل مننا ابونص بيوصل اول اسبوع من كل شهر لذا لا تقلقى ابدا من ناحيه البونص طالما انتى ماشيه مظبوط

معتصم سباعنة
02-16-2016, 16:34
السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته
سوف يتم التحويل بعد انتهاء الشهر الحالي اخي الكريم
اتمنى لك دوام التوفيق والتقدم والنجاح
تقبل مروري

starnew
02-16-2016, 16:35
سوف يتم التحويل بعد انتهاء الشهر الحالي اخي الكريم
اتمنى لك دوام التوفيق والتقدم والنجاح
تقبل مروري

يتم التحويل كل اول شهر البونص الى حسابك فى انستا
مشكور اخي الكريم على هذه المعلوماتك المفيدة التي قدمتها لنا و نحن بالفعل ممتنين لك و لاهميتها و نتمنى لك التوفيق و النجاح واتمنى لك النجاح والتوفيق والربح الوفير لك ولكن لا تجاذف بكل راس المال ادخل فى كل صفقة 20% فى حالة الخسارة تربح فى الثفقة الثانية جزاك الله خير وننتظر الكثير وطرحك المواضيعك المفيدة

soad labib sadek
02-22-2016, 18:40
السلام عليكم و رحمة الله و بركاته اختي الفاضلة اولا اهلا و سهلا بكي و ثانيا بالنسبة للبونص فلو انتي اشتركتي في المنتدي في شهر ديسمبر سيصلك بونص شهر ديسمبر باذن الله في اول شهر يناير ان شاء الله و بالتوفيق

latraaa
02-22-2016, 19:37
مشكور أخي الكريم على الموضووع و على الطرح و على الرأي و أقول لك نعم يمكنك أ تقومي بالعمل على التداول من خلال الشهر الأول فقط، و لكن نصيحة مني لك أن لا تقومي بالعمل على التداول إلا يعد التعلم و تحقيقي بونيص و رأس مال كبير

neverlit2
02-23-2016, 22:01
اخى العزيز انه من الافض فكرة انا برده امتنعت عن المنتدى لمد السلام عليكم اخي العزيزوالمهم التعليم اولا والفوركس سينتظرك الى ان تنتهى من والحمد لله الهندسةامتحكليمن ة اناتكا لسلامانا انك خلصت الفاضل ثانوية عاما لشهرين اللى فاتوك دولة على خير وان شاء الله تقدر تحقق النجاح الباهر فى كلية تاطب البيطرى وعلىة شهرين او اقل قليلا لانى كنت مشغول بامتحانات السنة النهائية

forexabdel
02-23-2016, 22:47
السلام عليكم و رحمة الله و بركاته اختي الفاضلة اولا اهلا و سهلا بكي و ثانيا بالنسبة للبونص فلو انتي اشتركتي في المنتدي في شهر ديسمبر سيصلك بونص شهر ديسمبر باذن الله في اول شهر يناير ان شاء الله و بالتوفيق

المصري
02-23-2016, 23:56
وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته
اخى الفاضل اى رصيد فى المنتدى يتم تحويله الى حسابك فى انستا
بداية اول الشهر بعد ربط الحساب طالما ان رصيدك بالمنتدى لا يتعدى الرقم المسموح به للتحويل والا فالباقى يظل للشهر التالى

jallou
02-24-2016, 04:07
استقر اليورو بالسوق الأسيوية يوم الاثنين مقابل سلة من العملات الرئيسية ،ضمن نطاق محدود من التعاملات مقابل الدولار الأمريكي ،مع ترقب المستثمرين بيانات القطاعات الرئيسية المكونة للاقتصاد فى منطقة اليورو ،بحثا عن دلائل جديدة تخص توجهات السياسات النقدية لبنك أوروبا المركزي قبل اجتماعه الشهر القادم ،واستقر مؤشر الدولار فى مستهل تعاملات الأسبوع وينتظر الاقتصاد الأمريكي فى وقت لاحق اليوم بيانات حكومية عن قطاع الصناعات التحويلية خلال شباط فبراير.

forez
03-15-2016, 13:22
يا غالي لا بونص ديسمبر لو الربط تم قبل ما الشهر ينتهى ولو بيوم واحد هيوصلك البونص فى اول يناير المهم تسارع بربط الحساب اولا بنجاح والبونص تجمعه بعد كده ..........

hossam elsayed
03-15-2016, 14:43
السلام عليكم ورحمه الله و بركاته اخى الكريم
سوف يتم تحول اى بونص تكسبه اول الشهر و بعد كده شهر بشهر

---------- Post added at 01:43 PM ---------- Previous post was at 01:42 PM ----------

اضافه اخرى اخى البونص يعمل معاك اذا ربط حساب بالمنتدى وقت بدأك
فى جنى البونص و يتحول تلقائيا الى حسابك فى انستا اول كل شهر تلقائيا

ملاك الروح
03-15-2016, 23:20
السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته اذا عملت الحساب قبل 15 الشهر اخي الكريم سوف يتم تحويل البونص بدية الشهر الجديد واذا بعد 15 سوف تنتظر الى الشهر بداية الشهر الي بعد هذا الشهر
اتمنى لك التوفيق

neverlit3
03-16-2016, 23:37
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته أخى الكريم مشكور على هذا الموضوع لقد اعجبني موضوعك كثيرا فهو منظم و منسق كثيرا و مليء بالمعلومات الرائعة عن مجال رائع جدا الا و هوالمشتقة في الفوركس ولكن اتمنى ان تعيد شرح الموضوع باستفاضة اخي الحبيب شكرا لك على هذه المواضيع المهمة فاأكثر من ذلك لانى لم أفهم حقيقة الموضوع جزاك الله كل خير بالتوفيق ان شاء الله

mourada
03-18-2016, 18:57
اختي الفاضلة بالنسبة للبونص فيتحول تلقائيا الى حسابك في الشركة و هو بعد ان تكسبيه اي مبلغ تربحيه هذا الشهر سيتحول الى حسابك في اول الشهر الاتي

forez
03-20-2016, 15:54

newlookmostafa
03-20-2016, 16:13
السلام عليكم ورحمة الله و بركاته
يتم تحويل البونص الممنوح من المنتدى الى حسابك فى انستا اول الشهر
تقبل مرووورورى
تحياااااااتى

عبد الرحيم رافا
03-20-2016, 17:00
اصبحنا واصبح الملك لله والحمد لله لا شريك له واليه النشور مرحبا بكم في المنتدى الرائع
يا اخي يتحول كل واحد من بداية اي شهر لو عملتيه فيه 28 من الشهر في 1 من الشهر المقبل يحول البونص

mhamadfor
03-26-2016, 14:43
لا اكيد سيحول له شهر ديسمبر اي ما قممتي به
من الردود ولو لايام قليلة سوف تجديه في المنصة ولكن
انتبهي لصحة الربط

ahmed abdelatif
03-26-2016, 14:50
عدرا اخي لن استطيع مساعدتك فانا ايضا مسجل جديد وانا ايضا احتاج للاجابة عليه و شكرا
تقبل مروري

forez
03-26-2016, 15:44

hussein.nu
03-26-2016, 15:50
السلام عليكم و رحمة الله و بركاته أصدقائي الأعزاء
و شكرا جزيلا على هذا المقال
و لو ان التحليل الفني يمكن ان يفشل و يؤدي إلى خسائر كبيرة
اتوقع الاسعار و التنبؤ بها صعب و يختلف من شخص إلى آخر
و تحياتي للجميع الاعضاء المتواجدين

عبد الرحيم رافا
03-26-2016, 18:55
مرحبا بكم جميعا ايها الاعضاء امسينا و امسى الملك لله عز وجل . مساء الخيرات على الجميع و عطلة سعيدة ان شاء الله
اذا كان لم ينتهي بعد فقد يحول لك في اخر الشهر اي في شهر يناير ان شاء الله

ebn masr
03-27-2016, 09:42
تحويل البونص اختى الكريمة بيتم مع نهاية كل شهر وبداية اول ايام ف الشهر الجديد يعنى اكيد فى شهر يناير الجديد ودى طبيعة المنتدى والعمل من خلاله

forez
03-27-2016, 11:09

ابوفؤاد
03-27-2016, 11:36
طالما ان التسجيل و الربط تم خلال شهر ديسمبر فان التحويل يتم بالاول من يناير و لو كان يوم او اثنين حتى من الشهر يتم تحويلهم
بالشهر الجديد لان السياسه المتابعه نه بانتهاء الشهر يتم التحويل

Slimane.80
03-27-2016, 13:02
بسم الله الرحمان الرحيم
السلام عليكم و رحمة الله و بركاته.
مشكور اخي الحبيب على الاستفسار نرجو ان يستفيد منه الجميع.:bravo::bravo:

Peter George
03-27-2016, 13:06
الزخم والاتجاه. لا يدرك كثير من المتداولون المبتدئون أنه مع ظهور اتجاه جديد في السوق يتزايد الزخم بشكل كبير. انضمام العديد من المتداولون الجدد إلى الاتجاه الناشئ يعطي دفعة قوية له باعتبارهم يضيفون مزيدا من الصفقات إلى السوق

---------- Post added at 12:06 PM ---------- Previous post was at 12:05 PM ----------

. تداول دائما عندما يكون الزخم في صالحك حيث سيساعدك على دفع صفقاتك في الاتجاه الصحيح ويمكنك من الوصول إلى نقطة جني الأرباح بأسرع مما تتوقع.

raouf41
03-27-2016, 13:11
السلام عليكم و رحمة الله و بركاته اخي الكريم اي رصيد في المنتدى يتم تحويله الى حسابك في انيستا فوركس في بداية كلب شهر

The_Gahbaz
03-27-2016, 14:24
طيب وليه الانتظار يعني
انت اي رصيد موجود عندك في حسابك بيتم ارساله ليك
يعني لو سجلت يوم 21 وفي الكام يوم اللي فاضلين عملت بونص هيتم تحويله ليك عادي جدا بدون الحاجه للانتظار شهر بحاله

mohamedforex4
03-29-2016, 21:40
استفسار جيد . ولكن انت بتسال عن تحويل البونص . حضرتك تحويل البونص بيكون اول كل شهر بيتم تحويله
بالاضافه الي ان في معلش بونصات بتاخر شويه لكثره الضغط . :) لكن متقلقش طبعا بتاخد دورك في التحويل وبيوصل علي طول :)

GoOoDa
03-29-2016, 22:21
البونص هيوصل فى اى يوم حتا لو قبل الشهر ما يخلص بيوم او يومين
البونص هيوصلك فى اول اسبوع من الشهر
و الحد الاقصى للبونص 350 دولار بالريفرل

mohamedforex4
04-15-2016, 22:36
والله يا اخى على حسب انت بادء الدخول فى منتصف الشهر الاول او فى منتصف
الشهر التانى وممكن انت تشوف الفكره فى القواعد التنظيمه للبونص وتعرف الى انت عاوزه فهمت يات بوب :)

احمد عبد الباسط
04-29-2016, 21:31
اذا عملت حساب فى المنتدى مثل يوم 15 من هذا الشهر وربطتة بالمنتدى فى نفسس الوقت
وقمت بتجميع البونص من خلال الردود خلال ال 15 يوم الباقية
فسيتم تحويل البونص الخاص ب 15 يوم فى اول اسبوع من شهر 1
بالتوفيق

ahmedhathout
06-16-2016, 03:11
لو تم ربط حسابك بنجاح قبل شهر ديسمبر اذا سيصلك البونص الذي حصلت عليه
في هذا الشهر بدون اي مشاكل

ouahakou
06-16-2016, 03:45
السلام عليك
لو تحول في ذلك السهر سوف تتداول به و ان تحول في الشهر الاخر فيمكنك استغلال ذلك الشهر في التعلم احسن على ما اضن
تقبل مروري مع متمنياتي لك بالتوفيق انشا الله

AHMEDMONIEM
06-16-2016, 05:42
*************الـسـلام عليكـم ورحـمة الله وبـركاتـه
مـوضـوع رائـع وجـمـيـل واسـتـفـدت منـه كـثـيـرا
شـكـرا لــجـهـودك وتعـبـك فى نشـر هـذا الـمـحتـوى الاكـثـر مـن رائـعتحياتى لجميع اعضاء مـنـتـدى فـوركـس الـعرب الـكـرام
دمـتـم فـى حـفـظ الله والـسـلام عـلـيـكـم ورحـمـة الله وبـركـاتـه *************529

---------- Post added at 02:42 AM ---------- Previous post was at 02:31 AM ----------

&&&&&&&&&&&&اشـكـرك اخـى الـفـاضــل علـى هــذا الـمجـهـود الـوافـر
اسـتـفـدت مـن هـذا الـمـوض ـوع كـثـيـرا شـكـــرا اخـى عـلى هـذا الـمـجـهــود
تـقـبـلـوا خــالص تـحيـاتـى اعـضــاء مـنـتـدى فـوركــس الـعـرب الكرام والـسـلام عـلـيـكم ورحـمـة الله وبـركاتــه&&&&&&&&&&&&&&&905

DadreamChaser
06-16-2016, 18:20
السلام عليكم ورحمت الله تعالى و بركاته اخي الكريم اخوتي الكرام اصحاب هادا المنتدى الجميل
هيوصلك البونص
و السلام عليكم ورحمت الله تعالى و بركاته الى فرصة اخرى

feras nedal
06-17-2016, 19:30
اخوانى احب ارحب بالجميع واتمنى تداول جيد لكل الاخوه
بالفعل موضوع يستحق المناقشه والطرح والمشاركه شكرا جزيلا ودائما
اخى افضل المشاركه بمثل هذه المواضيع المفيده
فى التعلم اشكرك اكيد استفدت من...

abderrahmenanis
06-17-2016, 20:21
تقبل مروري

AHMEDABDELMONIEM
06-17-2016, 21:41
##############تحياتى لك زمـيـلـي الـعزيـز ولـجـمـيع اعـضـاء فـوركـس العـرب
حـقـا انـه مـوضـوع رائـع ومـفـيد وتـسـتـحـق كـل الاحـتـرام والتقدير على هـذا الـمـجـهـود
تـقـبل ار ق الـتـحـيـات واـتـقديـر اخى الفاضـلتـقـبلـوا مـرورى اعـضـاء مـنـتدى فـوركـس العـرب الـكـرام##############710

csebai12
06-18-2016, 00:24
السلام عليكم و رحمة الله تعالى و بركاته مشكور اخي على الموضوع
بطبيعة الحال سيحول دائما بونص الذي قمت به في الشهر الفائت

skylol
02-18-2017, 01:18

اخي الغالي لو ربط حسابك بالانستا راح يتم ارسا البونص الخاص بالشهر الحالي اتمنى اكون قد افدتك وبالتوفيق للجميع

nour3iny
02-18-2017, 02:29
السلام عليكم ورحمه الله تعالى وبركاته
اعتقد بعد ربط الحساب بالمنتدى يتم تحويل البونص فى الشهر التالى وللافاده اكثر يرجى مراسله احدى مشرفى المنتدى

muhammad ismail
02-18-2017, 02:43
البونص اخى الكريم بيتحول فى الاسبوع الاول من الشهر الجديد يعنى البونص اللى انت جمعته فى شهر ديسمبر هيتحول ليك تقريبا
فى اول اسبوع يناير ولو اتاخر شويه عادى لكن اخرة تقريبا اول عشر ايام فى الشهر الجديد

ابوعلى
02-18-2017, 02:46
السم عليكم ورحمه الله اخى الكريم انا بقول انى ربننا يوفق يارب والكل يربح ان شاء الله وتقبل المرور اخى الكريم وربنا يوفق ان شا الله

elbe4lawy
02-18-2017, 07:02
تقبل مروري

alonsoo
02-18-2017, 07:30
الله اعلم اخى الفاضل انت ممكن تسال الادارة الخاصة بالمنتدى هنا ممكن تشوف حد من المشرفين وترسل له رسالة بالموضوع وان شاء الله سيجيبك

waelmma
02-18-2017, 08:05
:(:)):)) اخى الفاضل اهلا بك عضوا جديدا والحقيقة انه يجب ان تعرف
ان بيتم حساب البونص من اول مابيتم الربط وجزاك الله خيرا

latraaa
02-18-2017, 12:57
نعم اخي الكيرم يمكنك أن تتلقي البوصن إن شاء الله و البوبينص و ارساله ليس له علاقة بوقت فتح الحساب و إنما له علاقة ببداية الشهر، فإدا دخل شهر جديد و كان الحساببين مربوطين فإنه يتتم تحويل البويصن إن شاء الله

مروه عصر
02-18-2017, 13:30
السلام عليكم
اى بونص موجود بالمنتدى بيتم تحويله اول كل شهر من الشهر الى بعده من يوم 1 الى يوم 7 فى اى يوم من الايام هذه يتم التحويل ويحول اى بونص موجود فى حسابك الى انستا فوركس حتى لو عملت كذا شهر..

zizoo99
02-18-2017, 13:51
و عليكم السلام و رحمة الله و بركاته
شكرا لك اخى على استفسارك فمن الواضح ان تاريخ تسجيلك يوم 21 ديسمبر فمن الواضح انه يتبقى لك 10 ايام فى هذا الشهر و يمكنك عمل اى بونص و سيتم تحويله الى حسابك بانستا لا تقلق و لكن اسعى انت

Mr Fathy
02-18-2017, 13:53
بسم الله الرحمن الرحيم هو المفروض ان البونص بيتحول اول كل شهر عادى جدا بس انتى ازاى متحولكيش ! يبقى فى مشكلة عندك انتى

zakariacr07
02-18-2017, 13:59

يجب ربط الحساب في انستا بالمنتدى قبل نهاية الشهر لكي يحول إليه البونص بالتوفيق

tazi larbi
02-19-2017, 00:39
السلام عليكم مادمتي فتحت حساب في المنتدى في ديسمبر اكيد ان البونص سيصل في في شهر جانفي في اول يوم او ثاني يوم على اقصى تقدير اتمنى لكم النجاح ووالله الموفق

Samira shabban
02-19-2017, 00:46
السلام عليكم..
طبعا البونص يصل كل شهر حتى لو عملت مشاركه واحده هيصلك البونص .
اول اسبوع من كل شهر لكى تتداول به وتحقق الارباح ويمكنك فقط سحب الارباح وليس البونص....

ahmedm
02-19-2017, 01:46
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته كل البونص الي جمعتيه اثناء شهر ديسمبر هيتحولك في الشهر الجديد شهر يناير بحد اقصي خلال الاسبوع الاول من الشهر الجديد يناير لو كنتي رابطة الحساب برطيقة صحيحة تحياتي لك أختي الكريمة

ahmedmahmoud2017
02-19-2017, 01:54
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته بالطبع اختي العزيزة بيتم ارسال البونص ولو واحد دولار امريكيس فقط لا حدود له وسيكون اول يناير

tamermosa
02-21-2017, 18:13
أختى الفاضل من اول يوم لكتابة الردود و بمجرد ربط المنتدى بشركة انستا ، بيتم تحويل البونص
من اول الشهر الجديد مباشرة و لو كنت عملت مشاركات في آخر يوم فقط من الشهر ، برضه حتتحول اول الشهر الجديد ، فلا تقلقي

aymenmani
02-21-2017, 18:31
السلام عليكم و رحمة الله تعالى و بركاته ان المبلغ الذي تجمعينه يرسل الى حسابك في أنتتافوركس مباشرة في أول أسبوع من
الشهر الجديد و اذا تعدى البونص 100 دولار سوف يتم تحويل 100 دولار و يبقى الباقي للشهر القادم

MOHAMED SAID ELSAYED
02-21-2017, 18:44
السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته........البونص مجرد راس مال تاخده من المنتدى للتداول بيه فى الشركه ويتم تحويلهم من المنتدى الى الشركه

latraaa
02-21-2017, 19:05
يا اخي الكيرم القانون واضح في هدا الأمر و عليه اقو للك و للجميع أنه يمكنك أن تحقق الكثير من الناتئج القيمة إن شاء الله و كل ما عليك هو العمل على قراءة ما تم تقديمه من مواضيع في الأمر بالتفصيل الدي يجب أن يكون

doaa sary
02-22-2017, 19:47
اختى الكريمة البونص بيوصل يوم 1 من كل شهر انا معرفش انتى ربطتى الحساب يوم كام والبونص هيروح عليكى لو عملتى الحساب بعد يوم 1 ولالا ممكن تسئلى اى مشرف بالمنتدى يفيدك

ayoubfc
02-22-2017, 20:12
اخى الفاضل اى رصيد فى المنتدى يتم تحويله الى حسابك فى انستا بداية اول الشهر بعد
ربط الحساب طالما ان رصيدك بالمنتدى لا يتعدى الرقم المسموح به للتحويل والا فالباقى
يظل للشهر التالى.

kalimiro0
04-30-2017, 20:58
عادي جدا من الممكن ان يحول ليك اي بونص انت عملتة بس المهم ان انت يكون ليك رصيد في المنتدي
ولو انت ليك اي رصيد في المنتدي هيتم تحويلة اليك عادي جدا
بالتوفيق ان شاء الله

zunebha
04-30-2017, 21:01
السلام عليكم ورحمة الله وتعالى وبركاته
مرحبا اختي بيك معنا اوا شيء انتي جمعتي البونص في شهر ديسمبر.
اكيد سوف ينتقل الي حسابك بشهر جانفي.

tahar2015
04-30-2017, 21:05
السلام عليكم يا اختي الكريمة سوف يتم الدفع عليه مند تاريخ الربط الصحيح للحسابين، لدا أتمنى أن تكون الأمور واضحة، و الدفع يكون أول كل شهر ، اتمنى أن تكون الرؤية قد وضحت، بالتوفيق لك و للجميع إن شاء الله يا أخي الكريم

rayzigar
05-01-2017, 19:03
اي شهر تعمل فيه يا اخي سواء اول شهر في الشنة او اخر واحد في السنة لا يهم المهم تعمل بونص في اي وقت تريده انت حر
الشهر الي عملت فيه البونص فذلك البونص تستلمه في بداية الشهر الموالي حتى تتمكن من المتاجرة به في الحساب الحقيقي والربح من خلاله

رسول
05-01-2017, 20:17
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته. ممكن مراجعة المختصين في المنتدي في هكذا امور فهم قطعا يملكون الجواب الاكيد

m7med
05-01-2017, 21:39
((السلام عليكم و رحمة الله و بركاته ))
سوف يتم تحويل اي مبلغ يا اختي الكريمة في بداية كل شهر و في نهاية هذا الموضوع الرائع اتمني من الله ان تكوني في تمام الصحة والعافية وايضا اتمني من الله ان يرزقنا من هذا المجال الرائع

alaa50
05-01-2017, 23:05
افتكر ان بعض القوانين للبونص اتغيرت فى النقطه دى
بحيث لو جه معاد دفع البونص اول الشهر ومكنش فيه حساب تداول مربوط يبقى خلاص البونص بيتلغى وتبدء من الشهر الجديد لو ربطت حساب

fifi ghonem
05-01-2017, 23:16
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته وبعد
لو انت اخي الفاضل عملت البونص في شهر ،١٢ سيحول لك في شهر ١ واذا لم تجمع اي بونص فلن يحول لك الا وقت ماتبدء في تجميع البونص وبالتوفيق لك و للجميع وتقبل مروري المتواضع

midobols
05-01-2017, 23:17
السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته والصلاة والسلام على أشرف الخلق سيدنا محمد
هيوصلك البونص فى اول يناير المهم تسارع بربط الحساب اولا بنجاح
والبونص تجمعه بعد كده

eslam-gad
05-01-2017, 23:49
الاخوة الكرام نشكركم علي معلوماتكم المفيدة ونتمني المزيد من المعلومات والشروحات لكي نستفيد من خبراتكم ونشكركم علي مجهودكم الراءع والله الموفق والمستعان

Hamza El36
05-02-2017, 20:16
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته.
على ما أظن سيبدا من الشهر الذي ربطت فيه...
والله أعلى وأعلم
مع متمنياتي لك بالتوفيق والنجاح بإذن الله...
وتقبل مروري..
تحياتي

Ayobe
05-02-2017, 20:25
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته.
هلا و مرحبا بك اخي و شكر خاص لي كل المشرفين على المنتدى الرائع أخي في كل بداي الشهر يتم أرسال البونص تلقائي من المنتدي لشركة أنستا تحياتي
بتوفيق .

number1
05-02-2017, 20:27
على فكره البونص يتم التحويل وفي اول كل شهر وفي الغالب في اول الاسبوع من اول كل شهر وهذه هي شروط المنتدى في شركه انستا فوركس تداول السلع والمعادن العملات

mostafa ilsawi
05-02-2017, 20:42
باسم الله الرحمن الرحيم
الاخ الكريم بعد السلام عليكم و رحمه الله و يركاته طالما فعلت المستويان الاول و الثاني وتم ربط بين انستافوركس و المنتدي سيتم التحويل ان شاء الله
تقبل تحياتي

mid0killer
05-02-2017, 20:54
اختي الفاضله بارك الله فيك على السؤال وان شاء الله تجدي ضالتك الحساب المستخدم بالمنتدي اذا كنت فتحاه من ديسمبر وبدئتي شغل ان شاء الله يتم تحويل الرصيد بالشهر اللى بعده اللى هوا يناير وبالتوفيق للجميع

eslam-gad
05-02-2017, 23:33
الاخوة الكرام نشكركم علي معلوماتكم المفيدة ونتمني المزيد من المعلومات والشروحات لكي نستفيد من خبراتكم ونشكركم علي مجهودكم الراءع والله الموفق والمستعان

abutalia
05-05-2017, 16:38
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته اخي الفاضل البونص يتم تحويله كل شهر علي حدي فالبونص الذي جمعته هذا لاالشهر يصل لك في حسابك اول الشهر القادم وهكذا .............

dias40
05-05-2017, 17:24
والصلاة والسلام على أشرف الخلق سيدنا محمد
انت ممكن تسال الادارة الخاصة بالمنتدى هنا ممكن تشوف حد من المشرفين وترسل له رسالة بالموضوع وان شاء الله سيجيبك

Mohamed Youssef
05-05-2017, 18:09
تمام كده بونص الشهر بيتحول اول الشهر الجديد
بصراحه موضوع مهم أشكرك عليه
تقبل مرورى وتحياتى لك

Mony Ezzat
05-06-2017, 02:29
بسم الله الرحمن الرحيم
حضرتك الموضوع دا قديم اوي ولكن انا اللى اعرفه انك لو عملتي الشهر الحاالي او قبل نهاية الشهر عادي تستلمي البونص اول الشهر

Raed_ahmed
05-06-2017, 13:57
اخي الفاضل هو ينحسب البونص في اليوم التي تبدأ بعمل الردود و بداية الشهر المقبل يتحول البونص اوتوماتيكيا الى حسابك في الشركة و بالتحديد في يوم 1 من كل شهر ميلادي

Abu_Yassin
05-06-2017, 14:27
وعلسكم السلام ورحمة الله وبركاتة مرحب أختى العزيزة البونص اللى هتجمعيه بتستلمية فى بداية الشهر التالى يعنى البونص أللى هتجمعية خلال شهر ديسمبر بتستلمية بداية شهر يناير وبالتوفيق لك ولجميع أعضاء المنتدى الكرام

el7agga
05-06-2017, 14:49
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته اخي المحترم كل شهر بتعمل فيه البونص بيتم تحويله اوتوماتيك الي حسابك الذي تم ربطه بالمنتدي والبونص تراكمي اي يتم اضافه بونص الشهر الحالي الي بونص الشهر الماضي

ilyess
05-06-2017, 15:03
بسم الله الرحمن الرحيم والصلاة والسلام على أشرف المرسلين سيدنا محمد وعلى آله وصحبه ومن تبعه بإحسان إلى يوم الدين،أما بعد
سوف يتم تحويل البونص بداية الشهر

abo.tali.wtalin
05-08-2017, 19:41
السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة
بيتم تحويل بونص ديسمبر يوم 1/1 وهكذا كل شهر والله الموفق المستعان
وبرجاء تقبل مرورى على مواضيعك

capoeira
05-08-2017, 19:47
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته ان البونص يتم تحويله الى الحساب فى شركة انستا فوركس شهريا
ايا كان البونص الذى تم تحويله فانا قمت بالتسجيل فى المنتدى فى منتصف شهر يناير و تم تحويل البونص
خلال الفترة المتبقية من الشهر

imaddine1986
05-08-2017, 20:34
شوف اخي حتى لا تعقد الامر عليك الشهر الذي تقوم فيه بربط حسابك في الشركة
بالمنتدى هو اول شهر سيتم نقل البونص له مباشرة اي ان البونص
الخاص بشهر ديسمبر هو الذي سيتم نقل

mr.khalled
05-08-2017, 21:07
السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة ....
مرحبا اخى الكريم ....
سيتم تحويل البونص كل اول شهر يعنى لو اشتغلت طول الشهر سوف يتم تحويل فى اول الشهر القادم
تقبل مروري وبالتوفيق للجميع ان شاء الله.....

shimaa3434
05-08-2017, 21:27
إذا استطعت القيام بتجميع بونص قبل نهاية شهر ديسمبر فسوف يتم التحويل في أول اسبوع من شهر يناير ولكن إذا لم تقومي بتجميع أي بونص سوف يكون عليكي العمل طوال شهر يناير وسوف يتم التحويل في شهر فبراير.

michael1
05-08-2017, 21:37
وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته
صديقى الغالى فى المنتدى انا للاسف لا افهمك
تماما ارجو منك ان توضح لنا السؤال اولا وشكرا

ladharimohamed
05-08-2017, 23:19
بسم الله الرحمان الرحيم
يتحول البونص اختي كل بداية جديدة لكل شهر فالبونص الذين تجمعيه الان يحول اول يوم في الشهر القادم
و مع الشكر أخي الكريم

Raed_ahmed
05-09-2017, 15:18
حبيبي الغالي لا يمكن هذا الشي ابدا لان البونص تتحول كل رأس شهر ميلادي فلا يمكن خزنه او الاحتفاظ به في المنتدى
و اتمنى لك التوفيق

maryam ahmed
05-13-2017, 23:10
بسم الله الرحمن الرحيم
نعم سوف يتم تحويل بونص ديسمبر الى حسابك على انستا و لا يوجد حد ادنى لتحويل البونص عليه

cladiator2007
05-18-2017, 10:21
شكرا لك اخى على هذا الموضوع المهم جدا . لقد استفدت من المعلومات القيمة مما استفدت من تفاعل الاخوة الايجابي . مشكورون جميعا و بالتوفيق للكل . دمتم سالمين .
تقبلوا مروري و تحياتي . ة السلام عليكم و رحمة الله تعالى و بركاته.

ebn masr
05-20-2017, 01:27
طالما قمتى بربط حسابك فى المنتدى بحسابك فى الشركة يبقا سوف يصلك للبونص مع بداية الشهر الجاى اكيد يبقا لازم تنتظرى للوصول

tolin
05-20-2017, 01:46
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته.....البونص اللى بتعمليه فى شهر ديسمبر بيتحولك فى شهر يناير بس لازم الحساب يتربط قبل مالشهر ينتهى

bassoumy
05-21-2017, 18:54
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته لا اعلم بصراحه واكثر حد ممكن يفيدك في هذا الشان هو الدعم الفني لشركه انتسا وهم يعملون علي مدار 24 ساعه في اوقات عمل سوق الفوركس..

mohamed shams
05-21-2017, 19:54
السلام عليكم اخى الكريم
بالطبع يتم تحويل البونص خلال اول الشهر الجديد
يعنى لو بدات فى المشاركه يوم 2 ديسمبر يتم التحويل واحد يناير
بالتوفيق

Mohamed Alsaeed
05-21-2017, 23:28
تقبل مروري

سيد2017
05-23-2017, 06:48
انا قمتى بربط حسابك قبل نهاية شهر ديسمبر فسوف تحصلي على البونص فى اول عشرة ايام فى الشهر الجديد من دون اى مشكلة وتتداولي بهم

waelmma
05-23-2017, 07:07
:)):)):)) اخى الفاضل بارك الله فيك والحقيقة ان البونص بيبدا يتعد من لحظة ربط المنتدى بانستا والبونص
اللى بتجمعه طوال الشهر بيتحول لك اول الشهر التالى الى حسابك فى انستا والله الموفق

---------- Post added at 04:07 AM ---------- Previous post was at 04:01 AM ----------

:)):)):)) اخى الفاضل بارك الله فيك وانت طالما انكك رابط المنتدى بانستا صح يبقى
فعلا تقدر تحول البونص بسهولة اول الشهر التالى والله الموفق

tolin
05-23-2017, 10:55
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته.....البونص اللى بتعمليه فى شهر ديسمبر بيتحولك فى شهر يناير بس لازم الحساب يتربط قبل مالشهر ينتهى

Mhd nour
05-23-2017, 10:58
يتم تحويل البونص خلال اول الشهر الجديد
يعنى لو بدات فى المشاركه يوم 2 ديسمبر يتم التحويل واحد يناير
بالتوفيق

zakija
07-10-2017, 09:39
السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته شكرا لك اخي الكريم
موضوع مفيد وشرح جميل
مشكور مرة اخرى
بارك الله فيك وجزاك الله خيرا
تقبل تحياتييييييييي

Mhd nour
07-10-2017, 12:07
تحياتي اخواني و اسلام عليكم ،،،،،، ان البونص اللى بتعمليه فى شهر ديسمبر بيتحولك فى شهر يناير بس لازم الحساب يتربط قبل مالشهر ينتهى و بالتوفيق ان شاء الله تعالى لجميع الاعضاء الكرام

amir anwar
07-10-2017, 22:31
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته... البونص بيتم تحويله كل اول الشهر ولو عملت 15 دولار مثلآ قبل ما الشهر يخلص هيتحولوا إلي الحساب بدون اي مشكلة و هتبدأ الشهر الجديد ببونص جديد

محمد حافظ 120
07-10-2017, 22:34
لسلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته اخي الكريم..اما بعد...في الحقيقة اخي انا لازلت مبتديء.. ولكن علي حد معرفتي ان البونص يتحول من المنتدي الي شركه انستا اخر الشهر او في بداية الشهر الجديد... اتمني لك التوفيق اخي

Reem1
07-11-2017, 00:07
السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته اختي الكريمة البونص بيتم تحويله لكي في اول اسبوع من كل شهر علي حسابك في انستا فوركس ‘بالتوفيق

mostafa1995
07-11-2017, 01:25
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته ....... يا اخي كل شهر عندك بونوص جديد بالكم اللي انت عامله 100 دولار اللي بعده 150
وهكذا كل شهر او الشهر دائما ونعم يتم تحويله

M.R
07-11-2017, 01:26
لابد عند العمل فى الردود فى المنتدى لابد ان تقوم بعمل ربط فى شركة انستا بالمنتدى مباشرة اما اذا قمت بعمل ردود دون عمل ربط سيضيع عليك البونص فى هذا الشهر

Doaa hassan
07-11-2017, 01:31
السلام عليكم ورحمته الله وبركاته
لا بيتحول حساب ديسمبر عليه لا تقلق بس لازم قبل ما الشهر يخلص تكون مفعل ورابط الحساب
بالشركة انيستا الفوركس ساعتها بيتحول على طول مش هتستنى شهر يناير

omar2017
07-11-2017, 01:58
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته بيتم تحويل ما يتم من ردود خلال الشهر بالطبع باول اسبوع من الشهر القادم بالطبع تقبل تحياتي

o123
07-11-2017, 02:57
وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته اخى الفاضل اى رصيد فى المنتدى يتم تحويله الى حسابك فى انستا بداية اول الشهر بعد ربط الحساب طالما ان رصيدك بالمنتدى لا يتعدى الرقم المسموح به للتحويل والا فالباقى يظل للشهر التالى

joseph2
07-18-2017, 16:25
كان التحلیل الفني یقوم على دراسة حركة السعر فقط , فإن التحلیل الإخباري یقوم على تحلیل أسباب ھذه الحركة .
والمؤثرات الاقتصادیة والسیاسیة قد تكون طویلة المدى أو قصیرة المدى .
فالمؤثرات الاقتصادیة

YOUNESS EL-BAKKIOUI
07-22-2017, 16:01
السلام عليكم ورحمة الله....ب التأكيد اختي الكريمة انه في حالة الربط سوف يتم تحويل الأموال الخاص بيك دون مشاكل المهم يجب جمع البونص

hooda
08-10-2017, 15:09
بسم الله الرحمن الرحيم
اخي العزيز انت بتفتح حساب في شركه الإنستا ونربطه بالمنتدي وتعمل كل يوم ردود وكل اول شهر البونص هيتحول تلقائي

mido elshabrawy
08-10-2017, 15:52
السلام عليكم و رحمه الله و بركاته
بالفعل اختي الفاضل ان قمتي بفتح حساب في شركه انستافوركس و ربطه بالمنتدي
فسوف يتم تحويل بونص شهر ديسمبر الي حسابك و لكن يكون هذا التحويل في شهر يناير لان بوصن الشهر يتم تحويله الي الحساب خلال الاسبوع الاول من الشهر الجديد
تقبلي مروري و بالتوفيق للجميع ان شاء الله

shr
08-10-2017, 16:21
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته لو كنت عامل بونص مثلا من شهر مش هيروح عليك اول ما تربط حسابك هيوصلك كل البونص الي تعمل و حسابك مش مربوط

asmaalotfy
08-10-2017, 16:24
السلام عاليكم ورحمة الله وبركاته نرجو من الله حسن التةفيق
لابد ان تتعلم كل ما يتعلق باتداول الخاص بالفوركس لكى تستطيع الربح للمضمون

Mostafa ahmed7
08-10-2017, 17:05
السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة.. من اول يوم تبداي فية ردود بيتحسبلك البونص وبتتحولك اول الشهر اللي بعده اوتوماتيكيا طالما ربطي الحسابين ببعض

محمد حافظ 120
08-10-2017, 17:59
السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته اخي الكريم... اما بعد... اختي الكريمة البونص يصل لكي علي حساب انستا في اول يوم من الشهر التالي للعمل لذلك فاذا كنتي قد جمعتي البونص في شهر ديسمبر سوف يرسل لك في شهر واحد ولكن يوجد شرط واحد وهو ان تقومي بربط الحساب بالمنتدي قبل ما يكون شهر ديسمبر انتهي

anas ahmed
08-10-2017, 19:03
السلام عليكم و رحمه الله و بركاته
اذا قمت بربط حسابك في الشركه بحسابك في المنتدي قبل نهايه الشهر سوف يتم تحويل البونص
و تقبل مروري

A.mustafa
05-05-2018, 13:45
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته...
طبعا البونص يصل كل شهر حتى لو عملت مشاركه واحده هيصلك البونص .
اول اسبوع من كل شهر لكى تتداول به وتحقق الارباح ويمكنك فقط سحب الارباح وليس البونص...

zndo910
05-06-2018, 01:46
ثم إنتقلت الى إستراتيجية كبيرة ونوع جديد من التحليل وهي موجات اليوت وجد إن الامر أعقد الف مرة من التحليل الكلاسيكي لدرجة إني حنيت اليه كثيرا
فإذا كان الموقع الواحد المتخصص في موجات اليوت يعطي نتيجتين متضادتين تماما فمابالك بالمضارب العادي!!
واذا كانت الخسارة في الكلاسيكي عشرات النقاط ففي الموجات مئات النقاط....!!

annas
05-30-2018, 21:13
اعتقد انه اذا تم بعث مستحقات شهر ديسمبر
فمستحقاتك سوف تصلك في الشهر التالي اي جانفي
اما اذا كانت مستحقات شهر ديسمر لم تصل بعد فاعتقد ان مستحقاتك سوف تصل في شهر ديسمبر ولكن اسال الدعم احسن

salijiji0
05-30-2018, 21:17
البونص يرسل لك مباشرة الى حسابك انستافوركس في اول كل شهر المهم ان تربطيه بالمنتدى و تقومين بعمل ردود مقابل البونس و الله ولي التوفيق

mody ana
05-30-2018, 23:37
يتم تحويل البونص في بداية كل شهر وذلك بعد ربط الحساب بالشركة اما البونص الذي تم جمعة
قبل ربط الحساب فلا يتم تحويله الا اذا كان الشهر لم ينتهي في حالة اذا كان الشهر لم ينتهي سوف يتم
تحويل البونص كاملا

VARTOLUU
05-31-2018, 00:16
هيتحولك ان شاء الله البونص في نفس الشهر الي انتي سجلتي فيه يعني لو سجلتي مثلا 29 ديسمبر هيتحولك بونص شهر ديسمبر في يناير