PDA

View Full Version : ايه الستفادى منتدى فوركس العرب من الموشركات تعطيك 10 سنت

midoantr12
01-06-2016, 19:51
فى سوئل محيرنى
السوئل هو ايه الستفادى منتدى فوركس العرب
من الموشركات تعطيك 10 سنت
طب ايه المكسب المنتدى
اريد اعرف كل شئ

chlor
01-07-2016, 14:45
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
اخي الكريم الهدف من منتدى فوركس العرب هو ان يستطيع جميع المبتدئين تعلم الفوركس. وربح الشركة هو اثناء تداول الافراد حيث كلما كان العدد اكبر كلما ربحت اكثر

abdallah201227
01-08-2016, 03:44
السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة كما قال الاخ الكريم استفداته من كل النواحي سواء لك اخي الكريم كمستخدم جديد في عالم التداول او الشركات والمنتدي ..

latraaa
01-08-2016, 17:27
مشكور أخي الكريم على الموضوع و على القيم الدي تقدمت به، و لكن أنا شخصيا لدي نفس السؤال و لم اجد الإجابة عنه، أتمنى من الإخوة المشرفين على المنتدى القيام بالرد و تقديم تفاصيل أكثر إن شءا الله، بالتوفيق لك و للجميع إن شاء الله

OsamaNasser
01-09-2016, 20:30
اولا الهدف ان المنتدي يفيد ويستفيد
انت بتستفاد من البونص اللي بتاخده من المنتدي
والمنتدي بيستفيد منك لانه بياخد نسبه علي التداول بتاعك لان الحساب بتاعك معمول تحت حساب المنتدي
يعني بيديك البونص علشان تتداول بيه وياخد عليك نسبه من اللوتات اللي بتتداول بيها

one k
01-11-2016, 14:36
السلام عليكم ... الشركة هي اللي بتستفيد من المنتدي ان الاعضاء اللي بياخدوا البونص بيشتغلوا مع الشركة وبكدة الشركة
بتكسب عملااء جدد من سوق الفوركس
بالتوفيق ان شاء الله

Bassem Hassani
01-11-2016, 15:17
المنتدى اصلا تابع للشركة يعنى المكسب كله هيكون للشركة فى الاخر ودا لان الشركة لما تقدم بونص مقابل الردود فهى بكدا بتعمل لنفسها دعاية واعلان ولكن بشكل مش مكلف زى اعلانات جوجل مثلا الى ممكن انها تكلف الشركة مبلغ كبير ولكن بونص بدون ردرود هيجلب عملاء كتير جدا وفى نفس الوقت فلوس الشركة بترجع ليها تانى من اقيمة البونص لما يصل الى الحساب نفسه

one god
01-12-2016, 12:46
فائدة المنتدى يا اخي انه من جهة تتعلم منه علوم الفوركس ومن جهة وانت تعمل ردود وتتفاعل تربح بونص فالامر جيد
المنتدى طبعا يربح ايضا وكذلك الشركة انستافوركس يعني هناك مصالحة مشتركة ونحن اصلا لا نملك الا خيار البونص

snnaky
02-09-2016, 21:27
ياباشا انت شاغل نفسك لية بأستفادة المنتدى متخليك انت فى اللى انت ممكن تستفيدة لية بتدور على تعب دماغك يعنى وعموما عشان اريحك دى حملة دعاية واعلان للشركة وتستفيد منها وفى نفس الوقت المنتدى يشتغل ونشيط وكلة بيستفيد وفى اعلانات شغالة للمنتدى وانت بتتعلم وتستفيد وتعمل ارضية وتربح تعيد ضخ مال من مالك الخاص

justsmile
02-09-2016, 21:42
اخي البونص يتجمع لك بشهر و يتكون لك مبلغ جيد اذا كنت نشيط .. و هذا المبلغ يتيح لك فرصة للتداول والربح ..
وايضا الاستفادة الاهم هي انك تتعلم من المواضيع التي تقرأها

اكرم التميمي
02-09-2016, 22:17
اخي الكريم
هذا الامر هو جزء من الدايه لشركه انستا فوركس وفي كيفيه جذب اكبر عدد ممكن من المتداولين في هذه الشركه بالاضافه الى المنتدى حيث اصبح معروفا على نطاق واسع
تقبل مروري

asmaa mahmod
02-09-2016, 22:23
أى منتدى او اى موقع على النت لما بيذيد فيه التفاعل هو تلقائى بيكسب يعنى كل المنتداايات الى على النت دى مش شغاله بتخسر يعنى

بالتوفيييق للجميع ويارب الكل يربح الكتير

تقبل مرورى

global
02-09-2016, 22:31
يا اخي الكريم انستا ومنتدى فوركس مصر ليس لديهم اي ربح سوى جلب الزبناء
والله الموفق والمعين

ibrahem91
02-09-2016, 22:57
المنتديث يعتبر راعي لعروض الشركة ويمكن الوصول الي هذه الدعايا
من خلال مشاركة الاعضاء في المنتدي وبالتالي يستفيد الطرفين ايضا

nonam
02-11-2016, 00:53
السلام عليكم .... شركة انيستا اللي بتعطيك البونص وهي اللي بتكسب عميل من المممكن ان يكسها الكتير من الاسبريد الحقيقة من الممكن ان
تتعامل مع الشركة وانت تعرف
بالتوفيق ان شاء الله

Zezobebo3
02-11-2016, 03:35
المنتدى اصلا تابع للشركة يعنى المكسب كله هيكون للشركة فى الاخر ودا لان الشركة لما تقدم بونص مقابل الردود فهى بكدا بتعمل لنفسها دعاية واعلان ولكن بشكل مش مكلف زى اعلانات جوجل مثلا الى ممكن انها تكلف الشركة مبلغ كبير ولكن بونص بدون ردرود هيجلب عملاء كتير جدا وفى نفس الوقت فلوس الشركة بترجع ليها تانى من اقيمة البونص لما يصل الى الحساب نفسه

السلام عليكم اخى الكريم فعلا انا استفدت شخصيا من ردك هذا فهذا السؤال كان يدور فخيالى ولم اعرف اجابته

mourada
02-11-2016, 14:05
السلام عليكم و رحمة الله و بركاته
اخي العزيز المنتدى يسمح للمتداولين بكسب الراسمال و هو تابع لشركة انستا التي تربح مع هؤلاء المتداوليت عندما يفتحون الصفقات و بالتوفيق للجميع

never11
02-13-2016, 17:32
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته أخى الكريم مشكور على هذا الموضوع لقد اعجبني موضوعك كثيرا فهو منظم و منسق كثيرا و مليء بالمعلومات الرائعة عن مجال رائع جدا الا و هو الادوات المشتقة في الفوركس ولكن اتمنى ان تعيد شرح الموضوع باستفاضة اخي الحبيب شكرا لك على هذه المواضيع المهمة فاأكثر من ذلك لانى لم أفهم حقيقة الموضوع جزاك الله كل خير بالتوفيق ان شاء الله

mido elshabrawy
02-13-2016, 18:32
السلام عليكم رحمه الله وبركاته
اخي الفاضل الكل هنا مستفيد انت اولا تستفيد من البونص لانك تاخذه و تتداول بيه و يمكنك ان تربح و تتعلم به بدل ان تتعلم في حساب تجريبي و تخوض المعركه الحقيقه سريعا و تستفيد من دخولكم السوق المباشر و المنتدي يستفيد لانه يكبر لديه عدد الاعضاء و هذا يعطي المنتدي قيمه و ثقل و لانك تفتح حسابك تحت وكاله المنتدي و يأخذ نسبه من اشلركه علي عدد اللوتات التي تتداولها يوميا و ثانيا الشركه تستفيد لانه يزيد عدد المتداولين بالشركه مما يزيد من عدد العقود المفتوحه مما يزيد من رباح الشركه و كلما انت ربحت كلما ربحت الشركه معك
تقبل مروري و بالتوفيق للجميع ان شاء الله

dhmo
02-14-2016, 22:30
السلام عليكم .... شركة انيستا اللي بتعطيك البونص وهي اللي بتكسب عميل من المممكن ان يكسها الكتير من الاسبريد الحقيقة من الممكن ان
تتعامل مع الشركة وانت تعرف
بالتوفيق ان شاء الله

بالنسبه لموضوع السبريد اخي اهم حاجه انك تعرف انت هيناسبك ايه السبريد الثابت ولا المتحرك وعلى اساسه تختار شركه الوساطه الي ممكن تقدم لك ده بسهوله ويكون\
هنا في صالحك يعني تقدر تعمل جيدا

Zezobebo3
02-17-2016, 21:39
بالنسبه لموضوع السبريد اخي اهم حاجه انك تعرف انت هيناسبك ايه السبريد الثابت ولا المتحرك وعلى اساسه تختار شركه الوساطه الي ممكن تقدم لك ده بسهوله ويكون\
هنا في صالحك يعني تقدر تعمل جيدا

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته ... اخى الفاضل اعتقد ان مفيش اسبريد متحرك فى شركه انيستا حسابات البونص مقابل الردود بال الموجود السبريد الثابت وارجو ان تصحح معلوماتى ان كنت مخطئ

siefsalim
02-17-2016, 21:56
السلام عليكم
اظن ان المنتدي تابع لشركه الفوركس
وفي النهايه كل ألارباح الي تأخذها من المنتدي تذهب للشركه
يعني تذهب لنفس الشخص ، لأن المنتدي تابع للفوكرس
لاكن انا لا انكر ان هذا يعطيك دوارات لكي تشارك بها في الفوركس الذي هو في النهايه تابع للمنتدي
انت تربح والمنتدي يربح وكلنا نربح ، وكل هذا بفضل التعاون ما بيننا

soad labib sadek
02-25-2016, 22:27
اخي الفاضل انا عن نفسي باحب احيانا ان لا اتدخل في ما لا يعنيني فما الفائدة من ان اعرف الغرض من عرض البونص مادام اني باربح منه فبقول الحمدلله علي هذا الربح و لكن اعتقد انه مرتبط بالترويج للشركة و بيخدم اهداف الشركة في ضم اكبر عدد ممكن من المتاجرين

بالتوفيق

clickserv
02-25-2016, 22:31
شكرا علي لحرصك لفهم ماذا يستفيد موقع فوركس
انا فى راءى هو مقابل الدعاية للمنتدى وحصة المتاجرة بالبونص المقدم من المنتدى حيث اننا لانستطيع ان نسحب البونص المقدم لنا من المنتدى الا بالمتاجرة
و شكرا وبالتوفيق للجميع

mohamed fawzi muftah
02-26-2016, 01:58
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته،
للاسف اخى انا مبتدئ لكن اتمنالك التوفيق والنجاح،
وان يتم الرد على استفسارك من خلال الخبراء.
تحياتى ........

never100
02-27-2016, 10:02
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته أخى الكريم مشكور على هذا الموضوع لقد اعجبني موضوعك كثيرا فهو منظم و منسق كثيرا و مليء بالمعلومات الرائعة عن مجال رائع جدا الا و هوالمشتقة في الفوركس ولكن اتمنى ان تعيد شرح الموضوع باستفاضة اخي الحبيب شكرا لك على هذه المواضيع المهمة فاأكثر من ذلك لانى لم أفهم حقيقة الموضوع جزاك الله كل خير بالتوفيق ان شاء الله

never100
02-28-2016, 16:40
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته أخى الكريم مشكور على هذا الموضوع لقد اعجبني موضوعك كثيرا فهو منظم و منسق كثيرا و مليء بالمعلومات الرائعة عن مجال رائع جدا الا و هوالمشتقة في الفوركس ولكن اتمنى ان تعيد شرح الموضوع باستفاضة اخي الحبيب شكرا لك على هذه المواضيع المهمة فاأكثر من ذلك لانى لم أفهم حقيقة الموضوع جزاك الله كل خير بالتوفيق ان شاء الله

aymen.hachani
02-28-2016, 21:45
كما قال مكتب الإحصائات أن طلبيات السلع المعمرة بإستثناء وسائل النقل (أو ما يسمى طلبيات السلع المعمرة الأساسية) قد تراجعت بنسبة كبيرة بلغت 3.8% أي أقل بكثير مما كان متوقعاً منها. فلقد كان المحللون يتوقعون صعودها بنسبة 0.5٪ في تموز / يوليو. علماً ان الطلبيات كانت قد تراجعت بنسبة 0.9% في الشهر السابق.

imen ben rabeh
02-28-2016, 21:55
انت وباقي الاعضاء لما تكسبو بونصات بعدين تروح تتداولو بهم الشركة تكسب عدد اعضاء اكبر طبعا

basma.seif
02-28-2016, 23:54
مرحبا
يا اخى عندما تعمل موضوع قبل ان تدوس على اعتماده و اضافته راجع املائياً كليماتك لان اكيد الكاى بورد عندك بتكتب حروف و انا مش فاهمه كليمات في موضوع بس فهمت ما غرضك المنتدى يكسب من اعطائنا البونص دخول يومياً اعضاء كثيرة و عند دخول زوار و اعضاء كثيرة يأتى لها اعلانات اكثر

talel babchia
02-29-2016, 01:07
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته البونص يتجمع لك بشهر و يتكون لك مبلغ جيد اذا كنت نشيط .. و هذا المبلغ يتيح لك فرصة للتداول والربح ..
وايضا الاستفادة الاهم هي انك تتعلم من المواضيع التي تقرأها...................................... .................................................. ..بالتوفيق للجميع

brouhou
02-29-2016, 02:04
السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته
اخي المنتدى يعمل مع شركة انسطا فوركس
رغما ان الشرك تعطيك بونص انت تضن انها تخسر لكن لا
انها تكسب زبناء جدد وكثر

bmw22077
02-29-2016, 15:30
الســــــــــــــــــــــ ـلام عــــلـــى جميـــــع أعـــــضـــــاء المنتــــــــدى الكــــرام
أخي الفـــــــاضل مشكوووووووووووور معـــــلومــــات قـــــيـــــمة جــــزاك الله كــــل خـــــيـــــر
في انتظــــار المــــزيد من التألق و الابـــــداع في مــــــوضــــوعـــــاتـــ ـــك الهـــــــامـــــة

take-profit
02-29-2016, 15:45
المكسب ان المنتدي لما بيكون نشط ده في محركات البحث بيساعد الناس للوصول الي المعلومات
بطريقة اكبر و كلما كانت الزيارات اكبر كلما اشتهرت الشركة اكثر

Batto777
02-29-2016, 15:48
السلام علبكم ورحمة اللة وبركاتة اخي الفاضل الاستفادة من تجميع البونص علي مدار الشهر هو تجميع راس مال مناسب للبدا في المضاربة علي المنصة وتحقيق الارباح وبالتوفيق لك وللجميع

hamza215rix
02-29-2016, 15:50
بسم الله الرحمان الرحيم
السلام عليكم اعضاء منتدى فوركس العرب
اتمنى ان تكونوا في تمام الصحة والعافية
اريد اعرف كل شئ
طب ايه المكسب المنتدى
اريد اعرف كل شئ
اريد اعرف كل شئ
وبالمناسبة شكرا على تقديم مثل هذه المواضيع واتمنى ان تنتشر مثل هذه المقالات في المنتدى وشكرا
بالتوفيق للجميع

سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم
استغفر الله
الحمد لله
الحمد لله
83

بروفسير العرب
02-29-2016, 19:29
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
الهدف الاساسى فى ذالك هو دعايه واعلان للشركه ولسه المنتدى فقط الذى يفعل هذا
يوجد منتديات اخرى وايضا يوجد شركات فوركس تعطيك بونص دون تداول فالهدف هو تجميع اكبر
عدد من المتابعين والاعضاء فى المنتدى وفى شركه انيستا فوركس

zineb01
02-29-2016, 21:09

ynwa1892
02-29-2016, 22:56
السلام اخي
الشركة تستفيد من الصفقات التي انت تبرمها من هذا البونص التي تجمعه اي من السبريد المخصص للعملات
وفقك الله

big.pharaoh
02-29-2016, 23:14
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته..... المنتدى تابع لشركة انستا وانستا هي اللي بتقدم البونص كنوع من انواع الدعايه للشركه. بس كده

Ahmed-mazher
03-02-2016, 18:00
السلام عليكم اخي الكريم
كلما زاد عد المتداولين زادت ارباح شركة الفوركس وزادت اموالها
فستفاد كلما تعلم المبتدئين وزاد اعضائها وشكرا علي سؤالك

aymen.hachani
03-02-2016, 19:18
الارتفاع الحالي في مستويات الدولار الكندي يأتي في ظل دعم من أسعار النفط الخام التي استمرت في الارتفاع منذ بداية تداولات الأسبوع وذلك على الرغم من التأثير السلبي لأخبار فشل أوبك في الوصول إلى اتفاق بشأن خفض معدلات الإنتاج العالمي مع الدول الغير أعضاء في المنظمة.

hamza215rix
03-02-2016, 19:22
بسم الله الرحمان الرحيم
vvvvوبالمناسبة شكرا على تقديم مثل هذه المواضيع واتمنى ان تنتشر مثل هذه المقالات في المنتدى وشكرا
بالتوفيق للجميع

استغفر الله
الحمد لله
الحمد لله
84

---------- Post added at 04:22 PM ---------- Previous post was at 04:20 PM ----------

بسم الله الرحمان الرحيم
vvvvوبالمناسبة شكرا على تقديم مثل هذه المواضيع واتمنى ان تنتشر مثل هذه المقالات في المنتدى وشكرا
بالتوفيق للجميع

استغفر الله
الحمد لله
الحمد لله
83

ِِAhmed Nader
03-02-2016, 19:24
السلام عليكم ورحمه الله تعالي وبركاته اخواني واخواتي اعضاء الجروب
اخي العزيز بونص الرد مقدم لك من المنتدي لتستفيد في تداولك الشخصي

@@@wissem@@@
03-02-2016, 19:52
بسم الله الرحمان الرحيم
والمنتدي بيستفيد منك لانه بياخد نسبه علي التداول بتاعك لان الحساب بتاعك معمول تحت حساب المنتدي
يعني بيديك البونص علشان تتداول بيه وياخد عليك نسبه من اللوتات اللي بتتداول بيها و بتوفيق لكل المشتركين و المشاركات

big.pharaoh
03-10-2016, 15:04
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته.... البونص ده هديه من شركة انستا على مشاركاتنا في المنتدى وعمل دعايه للشركه

akram mohamed obaid
03-10-2016, 17:04
اخي الكريم اولا حاول ان تكون كتابتك بشكل صحيح الامر الثاني منتدى فوركس العرب هو ملك لشركه انستا فوركس وهذا يعتبر دعايه لشركه انستا فوركس والهدف منه زياده عدد المتداولين بهذه الشركه

mahmoudreda0
03-10-2016, 17:12
اخي الكريم هذا المنتدي يربحك و هو يربح و الشركه ايضا تربح لا تستغرب من البونص
الذي يعطيك ايه لان كل ما عدد اعضاء الشركه اكبر طول ما الشركه فى ربح اكثر وهذا
يعتمد على الاعضاء و خبرتهم وتجد شركات افلاست من وراء هذا الشئ و هو قله عدد
الاعضاء

prince9096
03-10-2016, 17:54
السلام وعليكم ورحمه الله والبركه ,شكرا اخي الكريم علئ الموضوع المميز , واتمنئ ان تكرمنا بالعديد من المواضيع الاخرئ ان شا الله

ملاك الروح
03-10-2016, 23:29
اخي الاموال تبقى للشكرة حتى ان خسرتها فهي تستفيد من الاسبريد وتستفيد من الاشخاص الرابحون ايضا
اتمنى لك التوفيق
تقبل مروري

raedreda
03-11-2016, 00:59
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته .. شكرا اخى الكريم على هذه المعلومه الاكثر من رائعه لمحبى منتدانا المحترم

تقبل مرورى واحترامى

aissahd
03-11-2016, 12:14

بارك الله فيك اخي على هدا الموضوع الجميل و ربي يجعلو في ميزان حسناتك

لله يهدينا و يهدي جميع المسلمين جزاك الله خيرا وبارك فيك

ابوفؤاد
03-11-2016, 12:35
نوع من انواع الدعايه التى تقدمها الشركه لك بطريقه تنفع ها من يقوم بالدعاي للشركه بشكل مباشر
و بالتالى الشركه بدال ما تصرف للمواقع و الكلام تجعل كل عضو بامنتدى وسيط اعلاى للشركه و هذا ما يخيل الى

faresn95
03-11-2016, 12:42
شكرا لطرحك هذا الموضوع المهم
اكيد المنتدى يستفيد من البونص الذي يمنحك اياه و الاخوة الكرام فصلو لك كل شيئ
بالتوفيق لنا جميعا و مزيدا من التألق

hossam123
03-12-2016, 20:22
هذا المنتدى يكفى انه يعطيك دوارات لكي تشارك بها في الفوركس الذي هو في النهايه تابع للمنتدي
انت تربح والمنتدي يربح وكلنا نربح وهذا كل ما فى الامر المنفعة للجميع

karinho1991
03-16-2016, 17:54
اخي الكريم الهدف من منتدى فوركس العرب هو ان يستطيع جميع المبتدئين تعلم الفوركس. وربح الشركة هو اثناء تداول الافراد حيث كلما كان العدد اكبر كلما ربحت اكثر

justsmile
03-16-2016, 21:07
الاستفادة الحقيقية ليست يا اخي الكريممن جمع البونص.. بالنسبة لي الاستفادة الكبرى هي بالتعلم و ان نفيد و نستفيد .. بالتوفيق لك اخي ..

mohamedforex4
04-25-2016, 21:56
السلام عليكم ... الشركة هي اللي بتستفيد من المنتدي ان الاعضاء اللي بياخدوا البونص بيشتغلوا مع الشركة وبكدة الشركة
بتكسب عملااء جدد من سوق الفوركس بالتوفيق ان شاء الله وربنا كريم . :) تحياتي لك .

رومانى
04-25-2016, 22:26
اخى الفاضل انت تريد ان تعرف ايه الاستفادة التى تعود لمنتدى فوركس
العرب من المشاركات التى تعطيك 10 سنت اخى المنتدى تابع لشركة انيستا وهى بدل
ماتصرف على الاعلانات هى بذلك تجمع اكبر عدد من العملاء لانيستا وايضا تاتى اعلانات
للمنتدى وهو يكسب من ذلك ايضا.

hosam1982
04-25-2016, 22:31
السلام عليكم
فائدة المنتدى كبيرة طبعا اولا يرتقي في تصنيف وترتيب اليكسا العالمي . ثانيا الاشهار وزيادة الاعضاء النشطاء والفاعلين اما فائدة شركة انستافوركس فهو ان تزيد عدد المتداولين لديها والربح من عدد الصفقات التي يقوم بعملها المتداولين وزيادة الاستثمارات التي يقوم بايداعها من يرغب بفتح حساب ايداع من جيبه الخاص وهم كثير فكل 10 عملاء يدخلون المجال يقوم احدهم تقريبا بعمل ايداع من ماله الخاص

rapeaezzat
04-26-2016, 01:23
اهلا بكم اعضاء المنتدى الكرام
بالتاكيد ان الشركة تاستفد من الكل من المتداولين او من المبتداين فى التعليم و
بالتوفيق للجميع هنا فى هذا المنتدى ان شاء الله

aminetns
04-26-2016, 22:02
ربما يستفيد من الزيارات والنشاط للربح من الاعلانات شكرا جزيلا لك أخي الكريم على الموضوع أتمنى لك التوفيق و لجميع أعضاء المنتدى إن شاء الله والسلام عليكم ورحمة الله وبركاته

latraaa
04-26-2016, 22:29
مشكور اخي الكيرم على الموضوع و على الراي و على الطرح و اقول لك أن ما تحققه من بونيص سوف يحول إلى حسابك في شكرة إنبيتا و الدي يمكنك من بعد أن تقوم بالعمل على التداول لكي تحقق الأرباح إن شاء الله

mohamedforex4
04-26-2016, 23:37
فائدة المنتدى يا اخي انه من جهة تتعلم منه علوم الفوركس ومن جهة وانت تعمل ردود وتتفاعل تربح بونص فالامر جيد
المنتدى طبعا يربح ايضا وكذلك الشركة انستافوركس يعني هناك مصالحة مشتركة ونحن اصلا لا نملك الا خيار البونص وشكرا .

samyyy
04-27-2016, 07:59
الله المستعان
مشكور اخي لهذا الموضوع وتمنياتي لجميع الاعضاء بالنجاح والتقدم والتوفيق

samasimo
04-27-2016, 08:10
شكرا لك اخي العزيز ع الموضوع ونتمني ان تشاركنا بمثل هذه الموضوعات دائما
بيعلم ناس عشان يكسب منهم بعد كده
شغل عالي يا ريس

جمال صادق
04-27-2016, 08:30
اخى الاضل اعتقد ان المنتدى هو برنامج رائع للتعلم الذى من الممكن ان يكون هناك اعتبرت معينة للتعامل بة من وقت لاخر و تطبيق العديد من الاستراتيجيات

jaouad ouaiss
04-27-2016, 09:56
لم افهم اخي جيدا ما تنوي قوله لاكن بالنسبة لعمل المنتدى فهو جد عادي انت تجمع البونص عن طريق وظع ردود وفي الاخير يثم ارساله لك لتتاجر به في شركة انستا فوركس بالنسبة للمؤشرات فانت ستستعملها في المنصة

محمد عبدالواحد
04-27-2016, 12:29

شكرا

tiwirga10
04-27-2016, 12:48
ال 10 سنت في المنتدى يا اخي على كل رد في رايي فرصة جد قوية من اجل تجميع راس مال بونصي نتاجر من خلاله
ما عرفك يا اخي ممكن من خلال هذا البونص تربح وتكون راس مال اخر مودع وتعمل وتنجح في السوق

mohcine amari
04-27-2016, 13:56
******بسم الله الرحمن الرحيم ******
اخي تستفيد الجي تريده استفد انت وناا والسلام مالنا حنا دير لي بغات
*****السلام اخواني تقبلو مروري الكريم*****

abogoda
04-27-2016, 14:20
السلام عليكم اخي الغالي البونص يتجمع لك شهريا و يتكون لك مبلغ جيد اذا كنت مجتهد. و هذا المبلغ يتيح لك فرصة للتداول والربح ..
وايضا الاستفادة الاهم هي التعلم من المواضيع التي تقرأها
تقبل مروري وبالتوفيق للجميع

yahia1
04-27-2016, 15:00

بارك الله فيك اخي على هدا الموضوع الجميل و ربي يجعلو في ميزان حسناتك

لله يهدينا و يهدي جميع المسلمين جزاك الله خيرا وبارك فيك

hitman-97
04-27-2016, 15:07
الشركه هتستفيد لما تبتدي تشتغل علي الفوركس

zakariaguemi
04-27-2016, 15:12
وعليكم السلام ورحمه الله تعالى وبركاته

شكراً أخي العزيز على هدى الموضوع المنتدى هو ممول ومتشارك مع instaforex

في موضوع أخر إنشاء الله تقبل مروري وإلى القاء

aminetns
04-27-2016, 17:43
ربما يستفيد من الاعلانات شكرا جزيلا لك أخي الكريم على الموضوع أتمنى لك التوفيق ولجميع أعضاء المنتدى والسلام عليكم ورحمة الله وبركاته

kheireddine
04-28-2016, 01:41
♦☻☺☺☺☺مااريده منك هو .. ___
1- الالتزام بشارت___ الاربع ساعات فقط في الدخول والخروج من الصفقات
2- الالتزام بإدارة راس المال حتى في الديمو وتبني نفسية المتاجر الواثق من نفسه هذا يعني إن يكون مبلغ الديمو نفس المبلغ الذي سوف تتاجر به على حسابك الحقيقي وهذا يفيدك بان تعرف النقاط المناسبة لوقف الخسارة والهدف.

شروط الدخول .. في حالة الشراء

1- الدخول يكون من الشمعة الزرقة الثانية بعد شمعة الزرقة الاولى التي يتم تقاطع موشر ☻☼__☻Tdi الاخضر للاحمر متجها للاعلى.☺. ♫____
2- ان يكون السعر عند دعم أو قريب من الدعم ________
3- وقف الخسارة تحت الدعم ) عدد النقاط تحت الدعم تقديري )
4- الهدف أول مقاومة )وتعتمد على سلوك السعر ولاتجاه العام (♣♦♦♣♣___•

sabahnamous
05-06-2016, 14:45
الســــــــــــــــــــــ ـلام علـــــيــــــــــــكم و رحمــــــــة الله تعـــالى و بــــركــــاته
أخـــي الكـــريـــم أنــصـــحـــك بـــزيـارة القســـم التعليمــــي للمنتــــــدى
بالتـــــوفيـــــــــق للجــــميـــــع موفــــــقـــون انشــــاء الله

مبتدئ و لكن...
05-07-2016, 01:17
مشكور على هذا الموضوع لقد اعجبني موضوعك كثيرا فهو منظم و منسق كثيرا و مليء بالمعلومات الرائعة عن مجال رائع جدا الا و هوالمشتقة في الفوركس ولكن اتمنى ان تعيد شرح الموضوع باستفاضة اخي الحبيب شكرا لك على هذه المواضيع المهمة فاأكثر من ذلك لانى لم أفهم حقيقة الموضوع جزاك الله كل خير بالتوفيق ان شاء الله

medcss
05-07-2016, 04:22
شكرا لك أخي العزيز على موضوعك الرائع ،حقيقة كلامك معقول جدا وفي محلو، تقبل مروري

sw_mas
05-07-2016, 05:04
الشكر موصول منى الى كل من يحاول افادة الاعضاء داخل المنتدى الكبير والجميل ولكل من يقدم يد العون للجميع
الشكر للكاتب وكل من حاول الافادة من خلال الردود
شكرا جزيلا.

ahmadnigm
05-07-2016, 05:10
اكيد أفاده من كونها وكاله لشركة تداول وعن كل عمليه سواء كانت خسرانه ام وبحلته الوكالة بتاخد نسبه من الأرباح علي حد علمي فكذا بيفيد ويستفاد والمصلحه تعم .
الله يكرمهم

mido224
05-07-2016, 09:31
السلام عليكم اخوانى الكرام
لكل مبدع انجاز ولكل شكر قصيده ولكل مقام مقال
ولكل نجاح شكر وتقدير ، فجزيل الشكر نهديك ورب العرش يحميك.

medox99x
05-07-2016, 09:51
موقع يتيح لك التفاعل والتعليم والتعلم و يتيح لك البدء بهذا السوق والشركة معروفه في مصداقيتها بالتوفيق
ولك جزيل الشكر

شبه منحرف
05-07-2016, 12:00
اخى الفاضل منتدى فوركس العرب منتدى كبير فهو فى الاساس هدفه تعليمى يعمل على تعليم المبتدئين فى مجال الفوركس كل كبيره وصغيره عن هذا المجال الكبير ويمنحك ايضال المال الذى من خلاله يمكنك دخول الفوركس والمتاجره وتحقيق الارباح

kheireddine
05-07-2016, 12:05
☺☺♣☼☼♣♣♣☼☺0♦_____♦♦♣ي عتبر الخبراء الاقتصاديون أن أسواق العملات هي أسواق اعتيادية خلقتها التقنية وسهلت انتشارها في الآونة الأخيرة، ولتأثر سوق الفوركس بالتقنية، استطاع هذا السوق استقطاب مجموعات كبيرة من المستثمرين خلال ____السنوات الماضية☼☺5 بفضل انتشار التقنية ووسائل الاتصالات._♪_☼____♪_☼☼____
وبعكس عدة أسواق منتشرة في السوق فأن سوق العملات لا يعد سوق نخبوي يجيد التعامل معه إلا القلة من الناس، ولكن عدم اهتمام الإعلام الاقتصادي بتغطية نشاطات تجارة العملات جعل هذا السوق بعيداً عن العامة. فحتى الأشخاص الذين ليس لديهم خبرات في التعامل مع الإنترنت والحاسوب، يمكنهم التداول عبر مكالمات هاتفية لشركات الوساطة والتوقعات تشير إلى تقبّل شريحة كبيرة من الشباب السعودي والخليجي لتجارة العملات في الفترات المقبلة♣__♪♣☼♣♣♣◄

abdelmadjid41
05-07-2016, 15:55
السلام عليكم ورحمة الله وتعالى وبركاته اخي الكريم لا اعرف ذلك بالضبط لكن اعتقد انهم يربحون من الاعلانات

samir011
05-07-2016, 15:57
اخى الكريم شركة انستا فوركس واضعة خطة وماشية عليها اما بخصوص الاستفادة فابلطبع تستفيد الكثير مثل الشهرة وهى شركة ذات مصداقية

Khodz20
05-07-2016, 16:01
سلام عليكم ورحمة الله وبركاته
اخي الاستفادة من 0.10 سنت لجميع الاخوة المبتدئين للعمل في المجال وبدون مال
وثانيا فهي حملة دعاية للشركة لتنشيط المنتدى وايضا مساعدة المتداولين الجدد
ومع السلامة

saleh05
05-07-2016, 16:05

مشكور اخي الكريم على هذا التحليل المميز والمفيد الذي قدمته لنا

و الذي نتمنى ان يكون قد استفاد منه كل من دخل الموضوع

و تقبل مروري

mohcine amari
05-07-2016, 16:30
بسم الله الرحمن الرحيم ******
صباح الفل لكل السادة الكرام
المنتدى يفيد اكتر صراحتا مشكرووون اخوان
*****السلام اخواني تقبلو مروري الكريم*****

doaa sary
05-07-2016, 19:24
المنتدى بيديك 10 سنت
ع كل مشاركة
يعنى كل رد بتعملة بتاخد 10سنت
والحد الاقصى 250دولار شهريا
يعنى 2500رد
وبتعمل حساب بشركة انستا فوركس وتتعلم ازاى تتاجر بيهم بالفوركس

latraaa
05-07-2016, 19:47
مشكور أخي الكريم على الموضوع و على الرأي و على الطرح القيم و على المعلومات التي تقدمت بها و أتمنى أن نراك تحقق الكثير، و أقو للك أن المنتدى يستفيد من حجم التعامل معه في الأنرتنت لكي رفع من نسبة المشاهدة لديه

هيبتا
05-07-2016, 20:19
السلام عليكم ورحمه الله وبركته
سيدى العزيز انا لسه بادق فى موضوع الفيروكس واتمنى ليك التوفيق وللجميع ايضاا ان شاء الله

yasser boushaki
05-07-2016, 22:48
السلام عليكم و رحمة الله تعالى و بركاته و الصلاة و السلام على اشرف الانبياء و المرسلين
مشكوووراخي -- على تعقيبك وردك الطيبين
مودتي وتقديري
بالتوفيق اخي انشاء الله

haitham mostafa agwa
05-07-2016, 23:53
ياجماعة لما تشغلوا عقولكم بماذا تستفيد الشركة ولماذا تقوم بعمل ذلك
اكيد يعنى دى مش عايزه فكاكه يعنى لازم الشركة تستفيد وكويس انها بتفيدك على الاقل هناك مواقع انت تنشرها ولا تستفيد منها
لهذا نشر هذا المنتدى وانستا فوركس

forex jo
05-07-2016, 23:54
اخي الكريم الهدف من منتدى فوركس العرب هو ان يستطيع جميع المبتدئين تعلم الفوركس.
وربح الشركة هو اثناء تداول الافراد حيث كلما كان العدد اكبر كلما ربحت اكثر وشكرا .

sabahnamous
05-08-2016, 11:34
الســــــــــــــــــــــ ـلام علـــــيــــــــــــكم و رحمــــــــة الله تعـــالى و بــــركــــاته
أخـــي الكـــريـــم أنــصـــحـــك بـــزيـارة القســـم التعليمــــي للمنتــــــدى

never
05-11-2016, 15:44

elfadil
05-11-2016, 18:57
سلام عليكم و رحمة الله تعالى و بركاته اخي اكبر استفادة هبا المعلومات التي نجدها في هادا المنتدى ووبالمجان و ناخد عليها بونص كمان واتمنى التوفيق للجميع
والسلام عليكم و رحمة الله تعالى و بركاته

never1
05-12-2016, 21:57
مشكور على هذا الموضوع لقد اعجبني موضوعك كثيرا فهو منظم و منسق كثيرا و مليء بالمعلومات الرائعة عن مجال رائع جدا امتنعت عن المنتدى لمد السلام عليكم اخي العزيزوالمهم التعليم اولا والفوركس سينتظرك الى ان تنتهى من والحمد لله الهندسةامتحكليمن ة اناتكا لسلامانا انك خلصتالفاضل ثانوية عاما لشهرين اللى فاتوك دولة على خير وان شاء الله تقدر

sabahnamous
05-13-2016, 13:22

forex all arabes
05-14-2016, 15:16
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته مرحبا بك فى عالم الفوركس اسعدنا تواجدك معانا بالمنتدى عندما تعمل موضوع قبل ان تدوس على اعتماده و اضافته راجع املائياً كليماتك لان اكيد الكاى بورد عندك بتكتب حروف و انا مش فاهمه كليمات في موضوع بس فهمت ما غرضك المنتدى اتمني لك التوفيق

never1
05-15-2016, 13:07
اخى العزيز انه من الافض فكرة انا برده امتنعت عن المنتدى لمد السلام عليكم اخي العزيزوالمهم التعليم اولا والفوركس سينتظرك الى ان تنتهى من والحمد لله الهندسةامتحكليمن ة اناتكا لسلامانا انك خلصت الفاضل ثانوية عاما لشهرين اللى فاتوك دولة على خير وان شاء الله تقدر تحقق النجاح الباهر فى كلية تاطب البيطرى وعلىة شهرين او اقل قليلا لانى كنت مشغول بامتحانات السنة النهائية

nadin22
05-15-2016, 13:54
المنتدى هنا علباره عن برنامج ترويجى لشركة انستا
وطبعا معروف اهمية الاعلانات والمبالغ اللى بتتصرف عليها عشان اى شركه تعلن عن نفسها

never
05-16-2016, 06:37
اخى العزيز انه من الافض فكرة انا برده امتنعت عن المنتدى لمد السلام عليكم اخي العزيزوالمهم التعليم اولا والفوركس سينتظرك الى ان تنتهى من والحمد لله الهندسةامتحكليمن ة اناتكا لسلامانا انك خلصت الفاضل ثانوية عاما لشهرين اللى فاتوك دولة على خير وان شاء الله تقدر تحقق النجاح الباهر فى كلية تاطب البيطرى وعلىة شهرين او اقل قليلا لانى كنت مشغول بامتحانات السنة النهائية

xrif01
05-16-2016, 06:39
السلام عليكم اخي العزيز لا تشتت تركيزك على استفادة المنتدى من البونص المهدات من المشاركات اهم شيئ علينا ان نفتخر بوجود منتدى
عظيم مليئ بالمعلومات التي تزودنا اياه وتقبل مروري وشكرا على الطرح

akram bahnsawi
05-27-2016, 04:15
نشكر اخواتنا فى هذا المنتدى على هذة المعلومات الهامة و البناءة والتى تساعد بشكل اساسى المتداولين الجدد و توفر لهم الوقت و المجهود و نتمنى المزيد و المزيد و شكرا

Samirghatas
09-25-2016, 17:49
اخى الكريم استفادة المنتدى من وراء اعطاء بونص للاشخاص مقابل المشاركات
هى اعلان للشركة وجمع اكبر عدد من الاشخاص للتداول فى الشركة

kroch
09-25-2016, 17:53
اكيد المنتدى بيستفيد ايضا فالعضو يستفيد بالبونص على مشاركاته المختلفه فى المنتدى وايضا اعتقد ان المنتدى يستفيد بالاعلانات المموله للشركات واعلانات جوجل ادسنس الخ

iponcho
09-25-2016, 22:08
اخي البونص يتجمع لك بشهر ومن جهة وانت تعمل ردود وتتفاعل تربح بونص فالامر جيد
بالتوفيق لك ولجميع الاخوة

بدر اشطيبي
09-25-2016, 23:02
في البداية كنت اطرح هذا السؤال اخي لكن اجابات الاصدقاء تبدوا
مقنعة المهم التعلم و الانضباط و حسن التعامل مع السوق تقبلوا مروري

nstaforex
09-25-2016, 23:04
يجب عليك التسجيل اولا في موقع منتدي فوركس العرب الموقع يعطيه بونص عشره سنت عن اي موضوع اومشاركه تقوم بها في الموقع بعدين يجب عليك فتح حساب بشركه انستا فوركس وتفعبله عن طريق ارسال المستندات لعد الموافقه علي حسابك والتفعيل يمكنك ربط حسابك بالمنتدي وتحول البونص المشاركات التي قمت بها الي حسابك في انستا فوركس والتداول عليه البونص يتم تحويله كل اول شهر

adamarwan
09-26-2016, 13:37
انت اخى خليك فى الواضح لا يمكن ان نتخل الى هدا الامور
لدى انت اعمل وتعلم وتداول فى السوق
هدا هو الى يجب ان تركز عليه
وحظ موفق

Dr.Riyadh
09-26-2016, 13:39
السلام عليكم و رحمه الله وبركاته , اخي الكريم الاستفاده هي عن طريق ان الشركه توفر فرصا اكبر لتوظيف المبتدئين لديها الذين لا يملكون راس مال للبدء به و بهذا انت تستفيد من البونص و هم يستفيدو بتوظيفك

kamelamin
09-26-2016, 14:32
مرحبا والسلام عليكم ورحمة الله وبركاته
اخي الكريم الهدف من منتدى فوركس العرب هو ان يستطيع جميع المبتدئين تعلم الفوركس. وربح الشركة هو اثناء تداول الافراد حيث
كلما كان العدد اكبر كلما ربحت اكثر وبالتوفيق للجميع

Hamaky
09-26-2016, 15:18
السلام عليكم
اعتقد ان المنتدى تابع لشركة انيستا فوركس
فهم يعطوك بونص لكى تتداول ومن ثم يربحو منك
فى كل معاملة من السبريد والخسارة
وشكرا

ahmedazzouz
09-26-2016, 15:24
بسم الله الرحمن الرحيم
السلام عليكم و رحمة الله تعالى و بركاته
المنتدى ليس لكسب المال اخي و انما هو لجمع البونص و التداول به و سحب الارباح التي تحققها
تقبل مروري.بالتوفيق للجميع

ebn masr
10-02-2016, 20:25
منتدى الفوركس الهدف منه هو الايتفادة والتعلم والمعرفة والدراية والاستفادة والسلام عليكم ورحمة الله وبركاته وتقبل دائما مرورى على موضوعاتك

abolo
10-02-2016, 21:31
اخي الكريم السلام عليكم و رحمة الله تعالى وبركاته بالطبع هذا الامر هو جزء من الدايه لشركه انستا فوركس وفي كيفيه جذب اكبر عدد ممكن من المتداولين في هذه الشركه بالاضافه الى المنتدى حيث اصبح معروفا على نطاق واسع بالتوفيـق لكم جميعا

Osamaabboud
10-02-2016, 21:38
السلام عليكم ورحمة الله وبركاتت بصراحه منتدى فوركس العرب هو السبب الرئيس لدخولي لعالم الفوركس وانت اكن له كل الاحترام واتمني لجميع القائمين عليه النجاح والتقدم

mustageog
10-02-2016, 21:48
استفادة المنتدى هي زيادة عدد المشاركين وبالتالي تستفيد أنت من البونص عن طريق عمليات التداول من
أجل الربح.

zizoo99
10-02-2016, 23:51
اخى العزيز
المنتدى وكيل لشركة انستا و شركة انستا عندها سياسة تعلم و اربح بونص البونص اولا مقدم من انستا لا من المنتدى كما ان انستا تريدك ان تتعلم فشروط اضافة موضوعات او الردود شروط قاسية بعض الشئ بمعنى يمنع النسخ من المواقع الاخرى و الردود تكون مناسبة للموضوع حتى تتماشى مع سياسة انستا للتعلم و الربح و هذه سياسية ممتازة اذا احسن استغلالها

hussein1985
10-02-2016, 23:56
الاستفادة هنا فى المنتدى مشتركة و هى عبارة عن تستفاد من زيادة عدد المشتركين
و نشر المنتدى بين الاشخاص وكسب شهرة واسعة وايضا استفادة الاشخاص من البونص و دخولهم التداول والكسب من الاسبريد

dirmdher
10-02-2016, 23:58
اعتقد تستفاد الدعاية التي ستجلب مشتركين جدد الى المنتدى وبنفس
الوقت تعطيك البونص للتداول و زيادت عدد المتداولين سيزيد من ارباح الشركة

nadyna
10-02-2016, 23:59
اخي الكريم الهدف من منتدى فوركس العرب هو ان يستطيع جميع المبتدئين تعلم الفوركس.
وربح الشركة هو اثناء تداول الافراد حيث كلما كان العدد اكبر كلما ربحت اكثر وشكرا
واصل على هذا المنوال

michael1
10-03-2016, 18:59
طبعا يا اخى الكريم الشركة تنظر الى اعداد المتادولين
ومن الممكن ان تربح ايضا من خلالنا الكثير من الاموال فى حالة الربح
او الخسارة
ولك جزيل الشكر

goodjob
10-03-2016, 19:43
السلام عليكم و رحمة الله و بركاته أتمنى ان تكون في تمام الصحة و العافية اخي الكريم مشكور على نشاطك في هدا المنتدى التعليمي الرائع الغني بالمعلومات صراحة طرحك هدا مثير لاهتمام اخي مشكور على كل ما تقدمه من اسئلة و توضيحات
الهدف تعلم الناس الفوركس و كسب ثقة شركة انستا فوركس

zizoo99
10-09-2016, 22:07
شكرا لك اخى الكريم على هذه المشاركه الطيبة فالبونص الذى يصلك من المنتدى هو فى الاصل ليس من المنتدى و انما من انستا فانت تستفيد التعلم اولا و التجربه بحسابك الحقيقى فانت بذلك تفيد انستا من سبريد صفقاتك كما ان المنتدى يستفيد ايضا بجزء من السبريد و انت الخاسر الوحيد ان لم تتعلم الفوركس

mhtab
10-09-2016, 22:12
من المؤكد ان هعناك الكثير من القواهد الاسسيه التى يجب ان نكون ملمين بها ,وهذا يكون ضرورى حتى تستطيع ان تعرف ماذا تفعل وان تتعلم من الاخطاءء التى سوف تقع فيها
اتمنى لك النجاح

Gogoadnan200
10-09-2016, 22:51
هيكون للشركة فى الاخر ودا لان الشركة لما تقدم بونص مقابل الردود فهى بكدا بتعمل لنفسها دعاية واعلان ولكن بشكل مش مكلف زى اعلانات جوجل مثلا الى ممكن انها تكلف الشركة مبلغ كبير ولكن بونص بدون ردرود هيجلب ع

فوريكسي
10-10-2016, 18:30
البونص يقدم من الشركة وليس المنتدى اخي الكمريم والمنتدى يستفيد من الاعلانات شكرا جزيلا لك أخي الكريم على الموضوع الرائع بالتوفيق لك ولجميع الاعضاء تقبل تحياتي والسلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته

mariamrz
10-16-2016, 10:28
اخى الكريم انت بتستفاد من البونص اللي بتاخده من المنتدي وتستغله فى المتجاره
والمنتدي بيستفياد بنه بياخد نسبه علي التداول بتاعك لان الحساب بتاعك معمول تحت حساب المنتدي وغير ذلك انه يحصل على دعايه مجانيه من خلال مداولته خلاله
بالتوفيق للجميع

Iheb1302
01-12-2017, 10:01
مرحبا أخي الكريم االبونص يتجمع لك بشهر ومن جهة وانت
تعمل ردود وتتفاعل تربح بونص فالامر جيد بالتوفيق و الارباح

bakup28
01-12-2017, 11:19
البونص يتجمع لك بشهر و يتكون لك مبلغ جيد اذا كنت
نشيط و هذا المبلغ يتيح لك فرصة للتداول والربح

ahmedahmed1
01-12-2017, 15:58
عليك التسجيل اولا في موقع منتدي فوركس العرب الموقع يعطيه بونص عشره سنت عن اي موضوع اومشاركه تقوم بها ولكن ليك حد يومى 150 مشاركة فقط لا يمكن ان تزيد

tazi larbi
01-12-2017, 21:49
السلام عليكم اخي المنتديا التعليميه التي توفرها انيستا هي نوع من الدعايه ثم ان البونص يعود للشركه ان خسرت وان ربحت لا تسحبه فهي بذلك تربح نقاط السبريد عنما نفتح نحن الصفقات هذه هي ارباح الشركه اتمنى لكم النجاح والله الموفق

zezo3
01-22-2017, 01:02
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته ... اخى الفاضل شركه انيستا هى راعيه هذا المنتدى هى فقط من يحق لها ان تعلن هنا فى المنتدى وانا لا اشغل بالى بما هو غير مفيد لى انا اهم حاجه عندى البونص .

Tarek teto
01-22-2017, 03:01
السلام عليكم و رحمة الله و بركاته فهذا يشجع الاعضاء علي المشاركة الفعالة والافادة للاعصاء

hams
01-22-2017, 03:03
سهلة الاستخدام وشروط العمل بها غير معقدة كما نلاحظ فى بعض الاستراتيجيات التى نراها على الساحة الى جانب ان الاسكالبينج من افضل اساليب المتاجرة فلا ينجح معها إلا من امتلك سرعة أداء و يعرف كيف يحدد الاستوب بطريقة سليمة الفوركس مش سهل او ممتنع الفوركس ممكن اي حد يتاجر بيه لكن هيجد صعوبة كبيرة انه يحقق ربح فيه
اخي الكريم شكرا لك على نشر هذا الموضوع المميز والخاص بشان النصائج والشروط الواجب توافرها لغرض التداول ننتظر منك المزيد وتقبل مروري

tamermosa
01-22-2017, 08:16
هي عبارة عن حملات دعائية لشركة انستا مالكة المنتدي . و طبعا دخول عدد كبير كمتداولين في الشركة . و دي دعايه مش سهله . بس عموما انت ليه مقلق انت مابتدفعشي حاجه من جيبك . انت تداول و اكسب و اسحب فلوسك و كل حاجه حتبان لوحدها

alonsoo
01-22-2017, 08:21
اهلا بيك اخى الفاضل انت عشان تستفيد هنا بتاخد على الرد عشرة سنت اما الشركة او المنتدى بيتفيد من الدعاية له عبر المنتدى

muhammad ismail
01-22-2017, 08:30
الاستفادة تكون عن طريق البونص الذى يتم تحويله الى حسابك فى انستا فوركس للتداول وربح الاموال والبونص غير
قابل للسحب لكن يمكنك سحب الارباح

Hanaasnaa
01-22-2017, 08:34
اشكرك اخي لطرح هذا السؤال أولا الشركة كل ما زاد عدد الافراد زاد التداول ارباحهابتزيد وهي بتعطيك البونص لكي تتداول وتحقق ربح وفير وزيادة دخلك وايضا للشركة بتزيد ارباحها

waelmma
01-22-2017, 08:39
:o:)):)):)) اخى الفاضل بارك الله فيك والحقيقة انه المنتدى ماهو الا وكيل
لشركة انستا بيعملها دعاية وبياخد عمولات منها طبعا وربنا يبارك فيهم ان شاء الله

tolin
01-22-2017, 16:19
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته.
المنتدى لما بيديك البونص بياخد نسبة على ارباحك لكن الخسارة انت اللى بتتحملها غير ان البونص انت متقدرش تسحبه تقدر تتداول بيه بس

karam sawan
01-22-2017, 16:57
الحمد لله وحده والصلاة والسلام على من لا نبي بعده
حسب ظنى الضعيف المنتدى تحوي على اعلانات ضمن المشاركات او الردود طبعا كل اعلان بيطلعلك حنكسب عليه الشركة مبلغ من المال
وبنفس الوقت المنتدى تابع للموقع انيستا يعني من الجيب للعنب

Mr Fathy
01-22-2017, 16:58
بسم الله الرحمن الرحيم. اللى اعرفه ان المنتدى هنا بيستفيد من الدعاية للشركة بس كدا مش اكتر لانو اصلا برعاية انستا

Ayoubsrv
01-22-2017, 17:07
السلام عليكم
اخي ليس لي علم بالموضوع ولكن انا متأكد ان القليل من ينجح في جني ارباح من البونص والله اعلم لهدا تجد ان المنتدى يعطي البونص حتى ان قيمة البونص بالنسبة للمشاركة ليس بشيئ الكثير فهو عادي تقبلو مروري

Saeed EL Sayed
01-22-2017, 17:39
دا اعلان للشركه والشركة بتستفاد من تفاعل الاعضاء وفي نفس الوقت نظام جديد مش موجود في الشركات الاخري يعني دا هيخلي ناس كتير تسجل في الشركة من غير ما تخسر

bakup28
01-22-2017, 20:10
البونص يتجمع لك بشهر و يتكون لك مبلغ جيد اذا كنت نشيط
و هذا المبلغ يتيح لك فرصة للتداول والربح

kirollos.budggie
01-24-2017, 17:26
اخي الفاضل
المنتدي يستفيد بالدعايه للشركه وايضا الشركه
تستفيد من الارباح التي يجنيها المتداول بالمتاجره بالبونص
وكلما زادت ارباح المتاجرين زادت ارباح الشركه
تقبل مروري

amine bajjou
01-24-2017, 17:32
السلام عليكم و رحمة الله و بركاته اخي الكريم اعتقد ان المنتدى لا يمكن ان يعطيك هده البونصات من دون مقبل لدلك اعتقد ان المنتدى يربح من خلال تداولاتك في شركة الانستا فوركس

abo.tali.wtalin
04-12-2017, 02:12
السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة
وانا والله من زمان وانا بطرح الموضوع دة
عاوز اعرف المتتدى بيستفاد اية والله الموفق للجميع

abutalia
04-12-2017, 05:28
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته كل مشاركة فعاله تعطيك 10 سنت ثم يتم جمعهم نهايه الشهر وينزلو في حسابك لتتداول بهم فقط واذا حققت ربح تقدر تسحبه

m7med
04-12-2017, 05:54
((السلام عليكم و رحمة الله و بركاته ))
الشركه اخي الكريم توفر فرصه للربح ونشر صقافة الفوركس للجميع و في نهاية هذا الموضوع الرائع اتمني من الله ان تكون في تمام الصحة والعافية وايضا اتمني من الله ان يرزقنا من هذا المجال الرائع

anas ahmed
04-12-2017, 08:06
السلام عليكم و رحمه الله و بركاته
اخي الكريم المنتدى اصلا تابع للشركة يعنى المكسب كله هيكون للشركة فى الاخر ودا لان الشركة لما تقدم بونص مقابل الردود فهى بكدا بتعمل لنفسها دعاية واعلان ولكن بشكل مش مكلف زى اعلانات جوجل مثلا الى ممكن انها تكلف الشركة مبلغ كبير ولكن بونص بدون ردرود هيجلب عملاء كتير جدا وفى نفس الوقت فلوس الشركة بترجع ليها تانى من اقيمة البونص لما يصل الى الحساب نفسه
بالاضافه الي ان احنا بنتعلم طبعا و بنستفاد في نفس الوقت
و تقبل مروري

abouseada
04-12-2017, 08:37
السلام عليكم و رحمه الله و بركاته
اعتقد اخى الكريم ان المنتدى بيساعد الناس فى انها تتعلم الفوريكس و دة من خلال ايداع المال فى حسابهم لمساعدتهم على التداول او هكذا اظن ...شاكر ليك تقبل مرورى

Mo7a
04-12-2017, 09:22
السلام عليكم ورحمه الله وبركاتة
اخي معظم شركات الوساطه فى سوق الفوريكس تقوم باعطاء بونص بطرق مختلفه كنوع من الدعايه وجذب المتداولين للاشتراك فى شركتهم لان ارباح الشركه من خلال فرق السعر فى الصفقات التى تقوم بها وشركه انيستا فوريكس تقوم بتوزيع البونص من خلال المنتدي لذلك

latraaa
04-12-2017, 19:02
يا اخي الكريم لقد تم تقديم الكثير من الأمو رالراقية و القيمة و التي تشرح الأمر بالتفصيل الدي يجب أن يكون إ نشاء الله و على اية حال أخي الكريم القانون واضح في هدا الشأن و عليه اقول لك و للجميع أن لكل رد قيمة 10 سنت

rayzigar
04-13-2017, 14:26
المنتدى يا اخي كما اظن والله اعلم تابع للشركة انستافوركس بالتالي الربح في المنتدى من الردود والمواضيع موجود يا طيب وبقوة
ايضا لا تنسى يا اخي ان الكثير من الاعضاء الجدد في المنتدى كلهم يتاجرون في انستافوركس اي دعاية قوية للشركة وكسب عملاء كثير منهم يودعوم لاحقا في الشركة

مصطفي السيد
04-13-2017, 14:49
ان المنتدي يتبع الشركه وكلما زاد عدد
المتداولين وارباحهم زادت ارباح الشركه

murad3infor
04-13-2017, 15:27
السلام عليكم
المفروض ان يكون الهدف هو ان المنتدى تزيد شهرته
وبذلك تزيد شهرة شركة انستا فوركس ومصداقيتها وبالنسبة لاربحاهم
ال10 سنت مبلغ قليل جدا

Lante
04-13-2017, 15:30

M0hsenalawady
04-15-2017, 17:55
السلام عليكم ورحمة اللة وبركاته تحياتي للجميع
اخي الكريم مشكور على هذا الموضوع وطبعا هنآك عموله على التداول

fouadd19
04-18-2017, 15:37
السلام عليكم اخي الكريم
كلما زاد عد المتداولين زادت ارباح شركة الفوركس وزادت اموالها
فستفاد كلما تعلم المبتدئين وزاد اعضائها وشكرا علي سؤالك

Drissi
04-18-2017, 15:43
ما يستفيده المنتدى هو تحسين نتائجه في محركات البحث والتعريف بشركة انستا وتنشيط المنتدى وخلق نوع من التفاعل بين الأعضاء الذين سيصبحون بعد شهر من النشاط في المنتدى من عملاء الشركة وربما مولو حساباتهم في مابعد فتستفيد الشركة من سيولة مالية فأنت عندما تتداول بالبونص وتجد نفسك تربح فلما لا تضيف أموال من عندك حتى تتداول بمبلغ كبير وتربح اكثر

ghost mastar
04-18-2017, 16:04
أنا شخصيا لدي نفس السؤال و لم اجد الإجابة عنه، أتمنى من الإخوة المشرفين على المنتدى القيام بالرد و تقديم تفاصيل أكثر إن شءا الله، بالتوفيق لك و للجميع إن شاء الله

khaled212
04-18-2017, 16:20
السلام عليكم ورحمه الله وبركاتة
مشكور علي ما تقدمة من موضوع الفائدة التي تعود علي منتدى فوركس العرب من الموشركات يعتبر المنتدي جزء من شركة انستا ويعتبر دعاية مجانية للشركة فلو نظرت عن كمية الاعلانات التي تريدها شركة لنفسها لكي تنجح فتدفع الملايين لهذه الاعلانات في الذي تدفع فيه القليل مع زيادة الاعلانات والدعاية المجانية .
وبالتوفيق للجميع ...........
تقبل مروري ...........

zunebha
04-18-2017, 16:23
السلام عليكم ورحمة الله وتعالى وبركاته
اخي الفاضل المنتدى يقدم عدة افادات مع البونص.
بارك الله فيك وجزاك الله كل خير بالتوفيق .

houarisat
04-18-2017, 16:57
السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته أخي
المنتدى مكسبه عائدات الأرباح الإعلانية وكذا ترتيبه على منتدى العالمي فيمكنه أن يبيع دومينه بملايين الدولارات
أمر بسيط لا يوجد شيئ مجاني

zakariacr07
05-04-2017, 20:49
السلام عليكم عليكم و رحمة الله تعالى و بركاته

أظن أن المنتدى يساعد شركة أنستا على الترويج لنفسها أخي الكريم و الله أعلم

freetrade
05-04-2017, 20:55
استفادة المنتدي بتكون من الاعلانات او هو متعاقد مع شركة انيستا عشان يعملها دعاية بعرض البونص ده وعلي اي حال مؤكد انه المنتدي بيستفيد والمهم انه بيفيدينا كمان معلومات وبونص

waelmma
05-04-2017, 20:57
:)):)):)) اخى الفاضل بارك الله فيك ولايجب ان تشغل نفسك بهذه الامور والحقيقة ان
المنتدى بياخد عمولته من انستا والله الموفق ان شاء الله :o:o

azzedine
05-05-2017, 00:20
اشكرك على المشاركة المكسب هو ان تتعلم الفوركس اما الاستفادة الحققية هي انك سجلت تحت رابط المنتدى يعني تحت احلاات المنتدى يعني المنتدى يربح منك

nour3iny
05-05-2017, 02:52
السلام عليكم ورحمه الله تعالى وبركاته
الاستفاده للمنتدى من المشاركات هى الاشهار للمنتدى والشركه والدعايه من خلال الاعضاء تقبل مرورى

Abanoub hamdy akhnoukh
05-05-2017, 02:56
سلام اخى
ياصاحبى الشركة تقوم بتدريب الكثر عن طريق المنتدى وتكبرة
ولذلك تجذب مستثمرين جدد اليها
وتصبح الشركة ضمن الشركات الاولى فى السوق لان لديها عدد كبير من المتداولين

el7agga
05-10-2017, 13:32
السلام عليكمورحمه الله وبركاته بارك الله فيك يا محترم علي الموضوع الجيد واعتقد ان الشركه عندما تعطيك البونص تستفيد من عدد العملاء وتستفيد من الدعايه لها والله الموفق والمسعان

fouadar
05-10-2017, 15:03
السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته كل عام وانتم بخير اخوانى اعضاء منتدى فوركس
هناك الكثير من المؤشرات المهمة التي يجب ان تكون مطلع عليها
تقبل مروري جزاك الله خير

ibrahimsoft
05-10-2017, 15:33
السلام عليكم و رحمة الله و بركاته تحياتي لك اخي الكريم و لك جزيل الشكر علي هذا السؤال الرائع و المحير بنفس الوقت و الحمد لله عرت الاجابة من الاخوة الكرام ، دعمي لك بالاستمرار و سوف ننتظر منك كل جديد ان شاء الله ، لك مني اطيب التمنيات بالنجاح و التوفيق ف مستقبلك بإذن الله .. تقبل مروري اخي الفاضل ..

M0hsenalawady
05-10-2017, 15:53
السلام عليكم ورحمة اللة وبركاته
اخي العزيز اعتقد ان المكسب بيكون في الدعاية والسبريد وربما يكون فيه حاجات تانيه احنا لانعرفها

mid0killer
05-10-2017, 18:39
انا استفيد ولله الحمد من موضوع العشره سنت ده اللى شايف نفسه مش بيستفاد من الحوار المنتدي بابه مفتوح للجميع وايضا لو اجتهدت شهرين او اربعه هتلاقي نفسك فى اربع شهور معاك 600 دولار وبالتوفيق للجميع

waelmma
05-10-2017, 18:50
:)):(:)) اخى الفاضل بارك الله فيك والحقيقة انه يجب ان تعلم ان انستا
بتستفاد من الاسبريد الذى تاخده من كل صفقة وبارك الله فيك

brahim9955
05-10-2017, 19:15
اخى الفاضل منتدى فوركس العرب منتدى كبير فهو فى الاساس هدفه تعليمى يعمل على تعليم المبتدئين فى
مجال الفوركس كل كبيره وصغيره عن هذا المجال الكبير ويمنحك ايضال المال الذى من خلاله يمكنك دخول الفوركس

americanaguid
05-10-2017, 23:31
الهدف من منتدى فوركس العرب هو ان يستطيع جميع المبتدئين تعلم الفوركس. وربح الشركة هو اثناء تداول الافراد حيث كلما كان العدد اكبر كلما ربحت اكثر ارجوا أن يكون ردي افادتك اخي العزيز تقبل تحياتي وتقديري لك

hamadasmir
05-10-2017, 23:43
السلام عليكم ورحمة الله الرجاء من المشرفين طرح مثل هذه الواضيع علشان المبتدئين يستافدوا ويفهموا وشكرا

سيد2017
05-10-2017, 23:46
على ما اعتقد يا اخى ان موضوع البونص المقدم من شركة انستا فوركس للدعاية ولكى تكون ثقة كبيرة بين الشركة وبين المتداولين اما ما وجه الاستفادة للمنتدى انا لا اعرفها

Hamza El36
05-11-2017, 02:56
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته.
الهدف من هذا المنتدى هو تعلم الفوركس وأيضا جمع مبلغ مالي من البونص يمكن من البدء في التداولات..
مع متمنياتي بالتوفيق للجميع بإذن الله..
وتقبل مروري..
تحياتي.

freetrade
05-11-2017, 05:49
اظن انه نشاط المنتدي بيجعل ترتيبه عالميا وسط المنتديات كبير وممكن ده يجعله مكان مناسب للاعلانات اللي بتدر ربح كويس جدا في الانترنت

mostafa1995
05-11-2017, 07:17
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته .....................
هي دعاية يا استاذ يعني الشركة تعمل دعاية على المصداقية وفعلا نجحت بذلك فالكثير يتداول بها
وغير ذلك يا استاذ الكل يستافاد من الردود ويتعلم

elmister
05-22-2017, 14:57
اخي الفاضل كل الشكر والتقدير والاحترام لحضرتك وبعد حضرتك بتعمل ردود وكل رد انت بتعمله بتاخد عليه 10 سنت وبيتم تحويل هذا البونص الي حسابك في نهاية كل شهر وانت بعدها تقوم بالتداول والشركه لها نسبه في الارباح التي تحل عليها وهو ما يسمي بالاسبريد .. تقبل مروري وشكرا وبالتوفيق ان شاء الله

btareq
05-22-2017, 15:01
السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته اخوانى اعضاء منتدى فوركس
البونص يمكنك من الاستتمار و سحب ما ربحته و هو يحول تلقائيا الى حساب الفوركس نهاية كل شهر
وتقبل مروري جزاك الله خير

zakija
07-09-2017, 11:05
السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته شكرا لك اخي الكريم
موضوع رائع وجميل ومفيد لجميع الا عضاء الكرام
شكرا لك مرة اخرى
بارك الله فيك وجزاك الله خيرا

tyto88
07-09-2017, 11:19
السلام عليكمالمنتدى اصلا تابع للشركة يعنى المكسب كله هيكون للشركة
وفى الاخر ودا لان الشركة لما تقدم بونص مقابل الردود فهى بكدا بتعمل لنفسها دعاية
واعلان ولكن بشكل مش مكلف زى اعلانات جوجل مثلا الى ممكن انها تكلف الشركة مبلغ كبير
ولكن بونص بدون ردرود هيجلب عملاء كتير جدا
وفى نفس الوقت فلوس الشركة بترجع ليها تانى من اقيمة البونص لما يصل الى الحساب نفسه

فهمى لاشين
07-09-2017, 11:25
بسم الله
المنتدى تابع لشركة انستا من ناحية الرعاية الرسمية ويعمل على زيادة
عدد المشاركين فى التجارة مما يؤدى الى زيادة الربح وبالتالى زياد النسبة
المقررة للمنتدى
تحياتى

fathi22
07-09-2017, 11:31
السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته اخي الفاضل
المنتدى تابع للشركة والشركة تجذب متداولين جدد لصفوفها وتربح من خلال تداولهم

yousif200
07-09-2017, 11:37
السلام عليكم ورحمه الله وبركاتة اخي موضوعك غير مفهوم كيف الاستفادة
انت تاخذ 10 سنتات علي الرد وعلي نشر الموضوع ويتحولوا لحسابك اخر الشهر
في الموقع

ahmed.mohamed
07-09-2017, 11:45
السلام عليكم شكرا لك على الموضوع بالنسبة البونص الذي تقدمه الشركة يعود لها بالربح و اقل تكلفة
اتمنى التوفيق للجميع والنجاح في الفوركس

waelmma
07-09-2017, 12:22
:p:p:p اخى الفاضل بارك الله فيك والحقيقة ان المنتدى ماهو الاوكيل
لشركة انستا وجزاك الله خيرا ومنتظرين المزيد ان شاء الله

KARIM2017
07-09-2017, 12:22
تحيه طيبه وبعد
هذا بونص عباره عن مقابل لمشاركاتك
التى تفيدنا كثيرا

fouadar
07-09-2017, 13:24
السلام عليكم و رحمة الله و بركاإته كل عام وانتم بخير اخواني
يمكن ان تربح البونص في هدا المنتدى عن طريق التعليقات ووضع المواضيع
جزاك الله كل خير و تقبل مروري

Lord_2009
07-09-2017, 13:50
السلام عليك و رحمة الله و براكاته
على حد علمي كمبتدا فانت لا تاخذ ذلك البونص فهو ملك للشركة و لكن تسمح لك بالتداول به في السوق و هنا انستا تربح لذلك تريد جمع اكبر عدد من المتداولين و الله اعلم
شكرا

Ibrahim Abu Al Yazid
07-09-2017, 14:01
السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة اخي الكريم موضع جميل هذا المنتدي عشان تكسب منو فلوس وكده يجب عليك تعليم الفوركس اول حاجة تاني شئ يجب عليك ان تسجل في المنتدي وان تستكمل الردود ولك 50 رد يومين ب 5 دولار ولو دخلت حد تحت اسمك تخد علي كل وحد نسبه اتمني لك كل خير

mostafa ilsawi
07-09-2017, 14:26
باسم الله الرجمن الرحيم الاخ الكريم بعد السلام عليكم ورحمه الله وبركاته الشركه لها نسبه علي كل الصفقات اللي انت بتعملها ولكن ليه شاغل نفسك بارباح الشركه المفروض تشغل نفسك كيف تربح انت
تقبل تحياتي

mrmrmrmr
07-09-2017, 14:31
هذا المنتدى يقدم خدمه لعملائه ودليستفاده اذا كان ليس لديهم أموال وايضا المنتدى مستفيد من الإعلانات التى توضع هنا فى المنتدى ومستفيد أيضا من تداولك

abdalaah
07-09-2017, 14:36
السلام عليك اخى الكريم
فعلا هذ السؤال كان يدور فى خاطرى حتى فهمت ما مكسبهم وما مكسبنا كاعضاء هما بيدوك بونص على التعليق تمام ولما انت بتداول مثلا ب 100 دولار هما باخدو نسبه منها وانت بتاخد الباقى فبكدا هما ادوك فلوس تشتغل بها وبعدين ياخدوا من مكسببك اول باول

---------- Post added at 01:36 PM ---------- Previous post was at 01:34 PM ----------

ما توقله صحيح اخى الفاضل والشركه ايضا لها عملاء كتير فبيكسبوا كتير جدا وكمان بياخدو فلوس على الاعلانات

cladiator2007
07-09-2017, 14:43
المنتدي يعتبر راعي لعروض الشركة ويمكن الوصول الي هذه الدعايا من خلال مشاركة الاعضاء في المنتدي وبالتالي يستفيد الطرفين ايضا

skylol
07-09-2017, 14:47

اخي الغالي الفائدة تكون في الاعلانات والزيارات اليومية للمنتدى ولا تنسى الشركة تستفيد من الاسبيرد لكل زوج وبالتوفيق للجميع

Asmaa1203
07-09-2017, 15:17
السلام عليكم ورحمة الله و بركاتة
اخى الكريم المنتدى الهدف منه تعليمى لمجال الفوركس و استقطاب ناس جدد و من خلال التعلم يوفر لهم راس المال الذى يساعدهم فى بداية التداول على الفوركس من خلال حساب حقيقى

M0hsenalawady
07-09-2017, 15:49
ياعزيزي الفاضل بصراحة هذا المنتدى الراقي تابع لشركه انستا فوركس وهي بتستفاد من السبريد والدعاية

o123
07-15-2017, 23:09
الشركه هي اللي بتستفاد يا اخي الكريم من المنتدي
لان الاعضاء ياخدو البونص من التعليقات وبيشتغلوا مع الشركة والشركه
بتاخد نسبة علي كل عضو في الفوركس

Mony Ezzat
07-16-2017, 00:20
بسم الله الرحمن الرحيم
الشركه تستفيد من الاعلانات والدعايه فبالتالي هى خطوه ممتازه بالنسبه لشركة الانستا فوركس فبالتوفيق لنا مع هذه الشركه لمحترمه

mohamed321
07-16-2017, 00:23
السلام عليكم
الشركة تستفيد من العلاانات ونحن نستفيد من البونص التي يتحول الى حسابك في الفوركس ويتم التداول عليه واي ربح يتم تحقيقه يتم سحبه والبونص هو رصيدك يكون فقط للتداول
وهدا الشي رائع جدا لا يوجد مثل هذا النظام في اي شركة وشكرا لكم

hamadasalama
07-16-2017, 00:32
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته اعتقد يا اخي الكريم الاستفاده تتم من الدعايه الاعلانيه لكن كلما زاد عدد عملاء الشركه زاد ثقل الشركه والله الموفق والمستعان

M0hsenalawady
07-16-2017, 01:10
منتدى فوركس العرب راقي جدا وموثق ويتبع شركة انستا فوركس والاستفادة بتكون من خلال السبريد والدعاية مقابل اعطائك البونص

YOUNESS EL-BAKKIOUI
07-22-2017, 19:29
السلام عليكم ورحمة الله. المكسب كبيرا اولن تربح الأموال يتم تحويلها إلى حسابك في الشركة التابعة له تتداول و تحصل على أموال طائلة

Mahmoud1001
07-22-2017, 19:48
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته اخي السائل ان البونص الذي تجمعه من المتتدي هو رأس مالك للتداول علي موقع انيستا فوركس وهذا تحققه من المشاركات والردود

cladiator2007
07-22-2017, 21:45
مرحبا
يا اخى عندما تعمل موضوع قبل ان تدوس على اعتماده و اضافته راجع املائياً كليماتك لان اكيد الكاى بورد عندك بتكتب حروف و انا مش فاهمه كليمات في موضوع بس فهمت ما غرضك المنتدى يكسب من اعطائنا البونص دخول يومياً اعضاء كثيرة و عند دخول زوار و اعضاء كثيرة يأتى لها اعلانات اكثر

2017wydadi
07-22-2017, 22:35

zakariacr07
07-23-2017, 15:15

أول شيء إستفاد الدعاية للشركة و كذلك جلب عملاء جدد و التقدم في المركز بين شركات الوساطة

yassmiina
07-23-2017, 16:34
المنتدى له شراكة مع انستا فهما يستفيدان من التداول و اخذ نسبة ارباح منها
تقبل مروري و سلامي و بالتوفيق

eslam etman
07-28-2017, 22:03
اخى اعزيز هناكما يربط شركة الوساطة بالمنتدى وكلما زاد التداول خلال الشركة ستستفيد الشركة والمنتدى والارباح التى تحصل عليها من التداول ايضا يكون للمنتدى نسبة بسيطة منها مقابل البونص فالموضوع عبارة عن ان الشركة بتسهل الربح لنفسها من خلال توفير البونص والتعلم من المشاركات والمواضيع

cool8888
07-28-2017, 23:04
السلام عليكم
أنا شخصيا لدي نفس السؤال و لم اجد الإجابة عنه

M.R
07-29-2017, 01:03
هذه منظومة كأى شركة وساطة او اى موقع تقوم بعمل ربح منه فهو بتأكلى سيستفيد من قيامك بعمل مشاركات ايضا قيامك بعملية التداول لا تفكر كثيرا وركز فى عملية الردود

Iheb1302
09-17-2017, 00:17
مرحبا بك أخي الفاضل منتدى فوركس العرب منتدى كبير فهو فى الاساس هدفه تعليمى يعمل على تعليم المبتدئين
فى مجال الفوركس ثانيا فهي حملة دعاية للشركة لتنشيط المنتدى بالتوفيق أخي الكريم و مزيد من الأرباح

Alaa Khamis
09-17-2017, 00:41
اخي غرض الشركة هو تعليم المبتدئين في مجال سوق الفوركس
وكل رد لك يكون بمثابة ربح للشركه ايضاً
فالشركه ايضاً تحصل علي ارباح

ehabbob
09-17-2017, 01:37
اخى العضو الكريم اشكرك على المشاركة وعلى سؤالك واتمنى من الاعضاء المسئولين ان يردوا على طلبك وسؤالك وتستفيد من الاجابة
الله المستعان

omar2017
09-17-2017, 02:31
بالطبع بكل بساطخ اي شركه وساطه حتاج حجم من الدعايا وزالاعلان والصرف على الشركه لكن انستا فوركس قررت ان تعمل تلط المنتديات للدعايا وفي نفس الوقت المشارك بها سياتي لها باعضاء جدد عشان الريفيرالل

احمد نصر 22
09-17-2017, 03:38
بسم اللة الرحمن الرحيم اما بعد اخى الفاضل هل تعتقد ان المنتدى يعمل من غير ان يكسب طبعا ولا ولكن مكسبه يكون ف التداول للعملات ف الانستا لانه ياخد عمولات على كل صفقه تفتح

sonson
09-17-2017, 04:34
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته الشركهع بتكسب عملاء جدد كما انها بتكسب من السبريد اللي بيتم فتحه في اي صفقه وايضا اعلانات للشركه والمنتدي وعلي اي حال احنا مش مهم نعرف السبب طالما الشركه ملتزمه معانا

abutalia
09-17-2017, 04:56
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته لا يهمنا مدي استفاده المنتدي من هذا او شركه انستا فتعددت الاقاويل ولكن ما يهمنا هو التزام الشركه معنا واعطائنا البونص كل شهر

tahamohamed
09-17-2017, 05:00
السلام عليكم اخى
على كل رد على هذه المشاركات تربح 10 سنت مقال كل رد وبعد ذلك تعمل عمليه ربط بين المنتدى وشركه انيستا فوركس والمنتدى سيحول لك المال الذى اجمعته كل شهر
وبعد ذلك تتداول بتلك الاموال والاموال التى ستربحها من التداول يمكنك سحبها
بالتوفيق اخى واتمنى ان تكون اجابتى مفيده

سيد عويس
09-17-2017, 05:02
اخى الكريم المنتدى يستفاد وانت تستفاد تحت شركه انستا فوركس والشركه المستفادة منكم يعنى الشركه تعمل لها دعايه والان وتتشهر باسرع وقت ممكن والمنتدى انت بتدخل كل يوم فيه كثير وهوا بيكون حاطط اعلانات وانت بتشاهد الاعلانات وهوا بياخد عليها ربح برضو والتداول بتاعك هوا بياخد عليه ربح لانك تحتية فى المنتدى

saber mostafa
09-17-2017, 13:30
اذا كنت تقصد من سؤالك ماذا تستفيد الشركه من اعطاء بونص لك من المنتدي
اكيد الشركه بتستفيد لانك بتاخد هذا البونص وبتتداول به علي منصة الشركة واكيد كل ما بتكسب اكيد الشركه بيكون ليها نسبة من ارباحك وبتديك الصافي الذي يظهر لك علي المنصة فزي ما انت بتستفيد اكيد الشركه هي الاخري بتستفيد

ahmedmahmoud2017
09-17-2017, 17:48
بالطبع اكبر استفادة اذا حضرتك حاولت عمل شركه جديدة بالطبع ستكون غير معروفة كيف تجعلها من الشركات المشهورة والمعروفة يجب ان تعمل لها دعايا وتكلفه دعايا لكن ما تفعله انستا هو دعايا بدون تكلفة ببساطه هو بونص لك فقط تتداول به لكن ليس متاح للسحب وبذلك يتشهر المنتدي

shr
09-17-2017, 17:50
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته خلاص انتا عايز ايه من الاستفاده الشركه بتعزنا يا اخي وتعطينا فرصه مش فاي شركه تانيه وبونص دايم وشكرا انستا فوركس
شكرا وتقييم لو سمحت لواعجبك الرد

A.mustafa
09-17-2017, 20:58
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته..
المنتدى هنا عباره عن برنامج ترويجى لشركة انستا
وطبعا معروف اهمية الاعلانات والمبالغ اللى بتتصرف عليها عشان اى شركه تعلن عن نفسها

alaa50
09-17-2017, 21:06
المنتدى من ضمن حملة ترويجيه للشركه وعشان اشرحهالك ببساطه
الشركه كدا كدا هى واى شركه تانيه بتدفع ملايين للاعلانات تخيل انت مثلا شركه بتعمل اعلان فى التليفزيون بملايين
هى بقى الشركه بتستخدم المنتدى كترويج ليها وطبعا كل متشارك انت فى المنتدى كل ميكون اكثر نشاط وتنتشر الشركه اكتر

mohamed el haoussi
09-17-2017, 21:50
مشكور اخي الكريم تمت الاجابة أخي وفقك الله و أتمنى ان يستفيد الإخوة الكرام. إن شاء الله،.
تقبل مروري ... بالتوفيق .

kanzy78
09-17-2017, 23:36
السلام عليكم اخى الكريم
اظن ان هذا المنتدى هو منتدى خاص بأنستا وانستا عمله عش تشغيل انستا وتكبير ححما
وانك تسفيد فى التعليم وما هو الفوركس من المنتدى والتداول على انستا
شكز اخى الكريم
زز

ahmed abdelmomen
09-18-2017, 00:17
اعتقد اخي الكريم ان الموضوع هو نوع من الدعاية للشركة لكن المنتدى هو مجرد منتدى تابع للشركة
وانت لما تلاقي الشركة كويسة وكده في موضوع البونص فانت ممكن تحط فلوس حقيقية بنفسك

mohamed el haoussi
10-06-2017, 06:32
الف مليون شكر وتحية وتقدير واحترام للمنتدى
لذي نفس التسائل
تمنياتني لك وللجميع بمزيد من التقدم والازدهار، أتمنى من الله التوفيق لنا ولك وللمومنين أجمعين...
شكرا.

waelmma
10-06-2017, 08:08
:)):)):)) اخى الفاضل بارك الله فيك والحقيقة ان المنتدى هو وكيل رسمى لشركة انستا
وهو بيعملها دعاية والمنتدى مستفيد ايضا من الشركة وليست الافراد فقط والله الموفق

haitham salama
10-06-2017, 21:35
شركة انستا بدلا من اقيام بإنفاق ملايين فى الدعاية والإعلانات، تقوم الشركة بالوقوف بجانب المتداولين الصغار فى المجال ، عن طريق البونص وعمل موقع منتدى يقوم من خلال التواصل بين المتداولين، بالتالى ضرب عصفورين بحجر واحد.

algendy
10-06-2017, 23:23
تحية طيبة و بعد , يا أخى الكريم ليس هناك فائدة للمنتدى من اعطائك اموال على الرد او المشاركة بموضوعات الا تحفيز الاعضاء ذوى الخبرة بتعليم باقى الاعضاء كيفية التداول بصورة افضل و هذا فى النهاية يعود على شركة انستا فوركس بالفائدة عندما يربح عملائها من التداول

amine saddiki
10-07-2017, 18:46
السلام عليكم ... الشركة هي اللي بتستفيد من المنتدي ان الاعضاء اللي بياخدوا البونص بيشتغلوا مع الشركة و اعتقد ان الشركة هي التي تمول المنتدى
بالتوفيق ان شاء الله

moh007
10-07-2017, 19:46
استفادة المنتدي تكون في تعليم اكبر عدد من المتداولين المبتدئيين
واكتسابهم مهارة التداول يساعد الشركة على التفوق ونجاح لانها تدعم المتداولين الجدد وتساعدهم
وهي فرصة جميلة لي التعلم هذا المجال

m.abdo1020
10-07-2017, 19:47
بصراحة لم افهم السؤال جيدا ولكن ان كنت تقصد ما سوف تستفيده الشركة فهي تستفيد من خلال تداولنا بالبونص من فرق السبريد

magic10
10-07-2017, 20:03
بسم الله الرحمن الرحيم

دة يعتبر ربح كبير للشركة طبعاً كلما زاد الاشخاص بها و فكرة البونص جيدة جداً لقاء الردود والمشاركات