PDA

View Full Version : مشكله كبيره محتاجه رد بليز

nadin
02-09-2016, 14:36
ألسلام عليكم
ياجماعه عندى مشكله كبيره جدا انا لما عملت حساب انستا مكنتش كاتبه فيه اسمى بالكامل ف لما بعت الاوراق انى افعلو
بعتلى انو اترفض علشان الاسم تقريبا انو مش مطابق للبطاقه لانو مش كامل طبعا
المهم عملت حساب جديد ف انستا دلوقتى لازم اعمل ربط جديد للحساب ف مده 25 \3 يعنى مش دلوقتى طيب انا مش عايزه البونص يتحول على الحساب القديم دلوقتى لانو كده هيضيع اعمل ايه
بليز حد يرد عليا ضرورى

antr
02-09-2016, 17:08
تقريبا مفيش حل اختى الكريمة
ولازم تسئلى حد مسؤال فى المنتدى عشان يحاول يشفلك حل بس ممكن لو معرفتيش تحويلى البونص تستفيدى فى التعلم والحصول على خبرة فى المضاربة عشان لما يكون فى بونص تكسبى مش تخسرية

csebai12
02-09-2016, 17:43
السلام عليكم و رحمة الله تعالى و بركاته مشكور اخي على الموضوع يمكنك حل مشكلة الحساب القديم بمراسلة الدعم الفني لشركة انستا لانه من المستحيل ان تفك ربط حسابك قبل شهرين

justsmile
02-09-2016, 17:47
فعلا مشكلة لانك لا تستطيعين ان تفكي الحساب القديم هنا الا بعد شهرين من اشتراكك و يبدو لي ان ك جديدة ..
راسلي المدير العام للمنتدى و اطرحي له مشكلتك فلربما قام بفك حسابك و ربط الحساب الجديد ,, جربي ..
واذا لم ينفع ليس امامك الا عمل حساب جديد بالمنتدى و ربط حسابك الجديد بانستا ..

soad labib sadek
02-09-2016, 18:23
اختي الفاضلة اري انك تقومي بمراسلة الدعم الفني في موقع انستا ليقومو باغلاقه او تحويله الي الرشيف و بذلك ستجدي اوتوماتيكيا البونص هنا في المنتدي لا يتحول عليه الي ان تربطي حساب اخر او تقومي باعادة الحساب القديم.. دا في رايي الشخصي ربما يكون حل

بالتوفيق

nadin
02-09-2016, 20:28
فعلا مشكلة لانك لا تستطيعين ان تفكي الحساب القديم هنا الا بعد شهرين من اشتراكك و يبدو لي ان ك جديدة ..
راسلي المدير العام للمنتدى و اطرحي له مشكلتك فلربما قام بفك حسابك و ربط الحساب الجديد ,, جربي ..
واذا لم ينفع ليس امامك الا عمل حساب جديد بالمنتدى و ربط حسابك الجديد بانستا ..

انا فعلا بعت لانستا الدعم الفنى ومستنيه الرد

---------- Post added at 05:27 PM ---------- Previous post was at 05:26 PM ----------

اختي الفاضلة اري انك تقومي بمراسلة الدعم الفني في موقع انستا ليقومو باغلاقه او تحويله الي الرشيف و بذلك ستجدي اوتوماتيكيا البونص هنا في المنتدي لا يتحول عليه الي ان تربطي حساب اخر او تقومي باعادة الحساب القديم.. دا في رايي الشخصي ربما يكون حل

بالتوفيق

بشكرك جدا اخى الكريم على زوقك وانا فعلا بعتلهم ف انستا ومستنيه يتصلو بيا

---------- Post added at 05:28 PM ---------- Previous post was at 05:27 PM ----------

بالتوفيق

بشكرك جدا اخى الكريم على زوقك وانا فعلا بعتلهم ف انستا ومستنيه يتصلو بيا

ملاك الروح
02-09-2016, 22:41
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
اختي حدث معي نفس الشي - عليكي ان تراسلي الشركة من خلال الابريد الالكتروني وتطلبي منهم تغيير الاسم وترسلي البطاقة الشخصية
اتمنى لك دوام التوفيق والتقدم والنجاح اخي الكريم
تقبل مروري ،،،

doola2020
02-10-2016, 08:54
اختي الكريمة يجب تجاوز التاريخ المذكور في ملفك الشخصي ولا يمكن تغيير رقم الحساب المرتبط بالمنتدي الا بعد مضي ثلاثة اشهر علي الاقل

نادر صباح الدين
02-10-2016, 09:21
للأسف لايمكن فك الربط بين حساب التداول وحساب المنتدى قبل مضي شهرين من ارتباطهما، وق سبق أن حدثت معي هذه المشكلة، وذهب رصيدي في البونص هباء منثورا، اتكلي على الله وجددي همتك للشهر القادم، فالله سبحانه وتعالى هو خير من يعوض علينا اتعابنا.

aym
02-10-2016, 09:58
ممكن اخى ان تحل هذة المشكلة وتتصل بالدعم الفنى بالشركة وتطلب منهم تعديل البيانات الشخصية وهم
يعطوك لينك يمكن من خلالة تعديل البيانات الشخصية

azizjab
02-10-2016, 10:07
اتمنى من الاخوة مساعدتك في مشكلتك وحلها قريبا . انا راسلتهم قبل ايام في مشكلة اخرى وتم التجاوب معي و الرد علي سريعا ويشكرون عليه . بالتوفيق دائما

aymansaleh
02-10-2016, 10:24
الاخت الكريمه نادين, طبعا دي مشكلتك لعدم الاهتمام بانك تكتبي اسمك بالكامل زي ماهو موجود في البطاقه الشخصيه وده تتعلميه في المرات القادمه ان شاء الله, وبالنسبه لحل المشكله هي بمراسلة الدعم الفني او الشات اللايف افضل وتطلبي منهم تغيير الاسم في الحساب القديم المربوط بالمنتدى وترفعي لهم صورة البطاقه وان شاء الله يغييروا البيانات ودي مش تغيير بيانات ولكن تعديل باضافة اسم وان شاء الله تتحل المشكله
تقبلي مروري

snnaky
05-13-2016, 23:24
كلمى الدعم واشرحيلهم الموقف عادى خالص وممكن يحلوا المشكلة لأن المنتدى هنا ملوش علاقة الا بالبونص بس وانتى بتتكلمى على الحساب نفسة بتاع انستا وعموما لو صعب انك تكلميهم انجلش اطلبى الدعم العربى وهو يقولك تعملى اية وحيحاول يساعدك المهم انك انك تكلميهم وتمشى معاهم خطوة خطوة

INFOGAIN
05-13-2016, 23:30
تحية طيبة لك ولكل اعضاء ومشرفي المنتدى الكرام تحية الاسلام
السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته
لا بد لك اختي ان تراسلي الدعم الفني انيستا ويمكنك ايضا مراسلة مدير المنتدى بهذا الخصوص ..
موفقة..

Chika05
08-07-2016, 02:33
احيك استاذ على موضوعك مشكله كبيره محتاجه رد بليز الرائع الملئ بالمعلومات القيمة وعلى عرض الفوركس بهذا الشكل المبسط والمفهوم وعلى مجهودك المبذول والواضح لتوصيل المعلومة بشكل مبسط للاعضاء بارك الله فيك

islammowafy
08-07-2016, 05:21
للأسف لايمكن فك الربط بين حساب التداول وحساب المنتدى قبل مضي شهرين من ارتباطهما، وق سبق أن حدثت معي هذه المشكلة، وذهب رصيدي في البونص هباء منثورا، اتكلي على الله وجددي همتك للشهر القادم، فالله سبحانه وتعالى هو خير من يعوض علينا اتعابنا.

elguerzyfy
01-07-2017, 21:39
اختي لا عليك كل شئء لهه حل افتحي حساب اخر
و ربطيه بالحساب و ان شاء الله يكون خير

---------- Post added at 06:39 PM ---------- Previous post was at 06:38 PM ----------

السلام عليكم ورحمه الله وبركاتة
اختي لا عليك كل شئء لهه حل افتحي حساب اخر
و ربطيه بالحساب و ان شاء الله يكون خير

tazi larbi
01-07-2017, 22:38
السلام عليكمى في هذه الحاله ربما الحل يكون عند ادارةالمنتدى ولو انني لم اسمع بهذه الحالات لكن ربما يكون الحل استثناءئ ان يبقى البونص في ملفك الشخصى اتمنى لكم النجاح والله الموفق

Mmounir
01-07-2017, 23:24
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
اختي اعتقد صعب الحلول لكن ممكن تتواصلي مع مسؤلي المنتدي ومع الدعم بانستا وممكن توصلوا لحب عن طريق تبعتي بياناتك وتحلوا الموضوع
تقبلي مروري

adamarwan
01-08-2017, 00:16
اختى ممكنا ن تتداول مع الرشكة وان تصل الغالط بتاعك
وان تبعى لهم الوتائق لكى تتمكن من هدا المعلومات
المقدمة وان يتم تصليح الامر
وحظ موفق

Bouani
01-14-2017, 19:05
حاولي انك تراسلي الدعم الخاص بالانستا اختي الكريمة
و ان تم الرد بنجاح و حل الشكال
و الا حاولي انك تفتحي حساب جديد و عوضك على الله

mohcine amari
01-15-2017, 00:57
السلام عليكم
ليست بالمشكلة الكبيرة اختي فقط راسلهم باسمك الكامل مرفووق ببطقة ال id الخاصة بك و سيتم التعديل على اسمك في الحساب بعدها اعيدي ارسال وثائق التفعيل

xmenflis1
01-17-2017, 23:32
مرحباً شكراً على إضافة
بتوفيق للجميع

doaa sary
01-18-2017, 23:34
مش عارفه بصراحة مشكلة معقدة طب زمانك حلتيها بقا
قوليلنا عملتى اية الموضوع قديم
غيرتى الحساب وراح عليكى البونص ولالا
وبعد كدا تسئلى اى مشرف او ادمن

بدر اشطيبي
01-19-2017, 00:09
اتمنى ان تكون مشكلتك حلت في نظري يمكن ان تقومي باغلاق الحساب
القديم حتى لايتحول البونص اليه وبالتالي العمل على الحساب الجديد

zizoo99
01-19-2017, 08:35
و عليكم السلام و رحمة الله و بركاته
شكرا لك اخى على هذا الاستفسار المهم فالحل بسيط جدا و هو ان تقومى بربط حسابين انستا معا او التوقف عن المنتدى لفتره كافيه لحين الغاء الحساب المربوط به

akram mohamed obaid
01-19-2017, 10:02
على كافه الاعضاء الكرام عليهم تفعيل حساباتهم في شركه انيستافوركس قبل ربط الحساب بالمنتدى لانه في حاله عدم التفعيل يكون الحساب كأنه حساب وهمي لذا عليك الانتظار شهرين حتى تتمكني من ربط المنتدى بحساب اخر