PDA

View Full Version : بخصوص موقع InstaForex و Skrill

Therock2015
02-10-2016, 21:39
ارجوكم هل موقع انستا فورك يدفع لحساب سكريل غير مفعل ؟

asmaa mahmod
02-10-2016, 22:02
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته

انا جديد فى المنتدى ومش فاهمه لسه يارب حد يفيديك

بالتوفييق للجميع ويارب كلنا ننجح فى الفوركس ونحقق أرباحنا

تقبل مرورى

doola2020
02-10-2016, 23:12
أخي الكريم البنك الالكتروني لا يشترط ان يكون مفعل مثلما يحدث معنا في شركة انستا ، فستستطيع ان ترسل وتحول اي اموال ولكن بحد اقص

The_Gahbaz
03-08-2016, 23:02
والله يا اخي معنديش علم ... هو كده كده الشركه حاليا بتتعامل مع بنك سكريل لكن فكره وجود التفعيل لاتمام التحويل دي معرفهاش..
انت ممكن تكم الدعم الفني وتسال في النقطه دي او حتي تجرب تعمل عمليه سحب وتشوف هتتم ولا الشركه هترفض التحويل

Bassem Hassani
03-12-2016, 05:28
ارجوكم هل موقع انستا فورك يدفع لحساب سكريل غير مفعل ؟
تقريبا نعم ولكن انت هتواجهه مشكلة فى سحب المال من البنك علشان الحساب مش مفعل لذلك من الافضل لك هو تفعيل حسابك بالبطاقة علشان تكون قادر على التحويل بين الحسابات فى البنك وتسحب بدون اى قيود

HamedelMeligi
03-12-2016, 10:51
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
اخوانى الاعزاء ياريت اى حد عنده خلفية عن الموضوع هذا يفيدنا بيه علشان هو موضوع مهم جدا لانه من غيره لا تكتمل العملية فرجاء الاهتمام ولكم جزيل الشكر والاحترام

aym
03-12-2016, 11:59
موقع انستا فوركس من المواقع الكبيرة فى مجال الفوركس ولكن انا بصراحة مش عارف بالضبط ما هو العلاقة بينة
وبين موقع السكريل ونتمنى التوفيق للجميع فى الفوركس

محمد فاروق
03-13-2016, 05:16
يا صديقى احذر التعامل باى حساب غير مفعل لان من الممكن ان تلغيه الشركة صاحبة الموقع فى اى وقت
فلا تضع نفسك فى موقف محرج .. عندما تفعل حسابك وتكون مطمئن له اسحب فلوسك عليه بكل حرية
اما ان لم تفعلة فلا تقرب منه اموالك اطلاقا

moadwox
03-13-2016, 05:20
لقد عدت بعد غياب طويل أتمنا أن أوفق هده المرة

ابوفؤاد
03-13-2016, 18:36
مشكلتك هما لا دخل لانستا و لا لغيرها مشكله التعيل بالبنك بالغالب تكون مع النك هو اما ان يمكنك من السحب و الايداع بدون تفعيل او لا يقبل
و انستاتتعامل مع اسكريل و لكن م المفترض ان يتم تفعيلك لمكان السحب و هذا حتى لا يرفضض البنك الاستلام من الشركه

abdelrahman hamada
03-13-2016, 18:43
اعتقد انه من لا يدفع لحساب سكريل غير مفعل
ولكن بالتاكيد يفضل ان يكون لك حساب مفعل فى أحد البنوك
تحياتى

xmenflis1
04-23-2016, 18:54
مرحباً شكراً على إضافة
موقع انستا فوركس من المواقع الكبيرة فى مجال الفوركس ولكن انا بصراحة مش عارف بالضبط ما هو العلاقة بينة
بتوفيق للجميع

akram mohamed obaid
01-26-2017, 19:34
نعم أخي شركه انيستا تدفع لبنك سكريل الإلكتروني غير المفعل انا جربت هذا الشيء لكن التفعيل ضروري جدا حتى تستطيع من رفع سقف السحب إلى مبالغ اكبر

karam sawan
01-26-2017, 23:42
بسم الله الرحمن الرحيم
بالحقية اعزرني اخي الفاضل فليس لدي معلومات بهذا الخصوص بامكانك مراسلة الدعم الفني للموقع وسوف تجد الاجابة ان شاء الله

big.pharaoh
01-27-2017, 00:41
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته ... ايوه مفيش اي مشكله في كده تقدر تسحب على حساب سكريل غير مفعل وافضل شيء هو بنك سكريل عن تجربه شخصيه

بدر اشطيبي
01-27-2017, 01:35
اعتقد ان الشركة تدعم هذا البنك يكفي صديقي ان تدخل على صفحتك
الشخصية في الشركة ومن ثمة تقوم بالاطلاع على الابناك التي تتعامل الشركة معها

mamamama
01-27-2017, 01:39
مرحباً شكراً على إضافة
بتوفيق للجميعالسلام عليكم ورحمة الله وبركاته
مرحباً شكراً على إضافة
بتوفيق للجميع:bravo::bravo::bravo:

alasfarahmad
01-27-2017, 01:46
السلام عليكم ورحمة الله
صديقنا الفاضل لا اعتقد ان شركة انستا فوركس معنية ما إذا كان حساب المتداول في البنك الالكتروني مفعل أو غير مفعل، فهذه مسألة ترتبط بعلاقة المتداول مع البنك الالكتروني نفسه، فإذا طلب المتداول تحويل ارباحه إلى هذا البنك أو ذاك، فإن شركة انستا تقوم بعملية التحويل، واتصور ان البنك يقبل تحويلات انستا فوركس ايضا، أما كيفية سحب الاموال من البنوك الالكترونية فهذا شأن المتداول، نتمنى لك التوفيق والنجاح في عمليات التداو والله الموفق.

mirooo91
02-15-2017, 14:15
وبين موقع السكريل ونتمنى التوفيق للجميع فى الفوركس

tamermosa
02-18-2017, 23:09
لو قصدك على حساب انستا غير مفعل فلا يمكنك السحب منه
اما لو قصدك على ان سكريل هو اللي مش مفعل فعادي يمكن السحب عليه

saroonah
02-19-2017, 11:26
انا إلى الآن لم أستطع أن افعل حسابي في شركة انستا لا ادري ما الخلل وبالنسبة لسؤالك أسأل أحد المشرفين على المنتدى هو اللي يقدر يساعدك

eltahan
02-19-2017, 11:36
والله يا اخي معنديش علم ... هو كده كده الشركه حاليا بتتعامل مع بنك سكريل لكن فكره وجود التفعيل لاتمام التحويل دي معرفهاش..
انت ممكن تكم الدعم الفني وتسال في النقطه دي او حتي تجرب تعمل عمليه سحب وتشوف هتتم ولا الشركه هترفض التحويل

lionhmada
02-19-2017, 11:40
سكريل لا يشترط ان يكون مفعلاً لارسال او استقبال الاموال , التفعيل فقط لزيادة الحد الاقصى للتحويل او الاستقبال .

انا بستريح جداً للتعامل معاه في الايداع وفي الدفع لمواقع الاستضافة وشركات الاستثمار وخلافه .

Espoir
02-19-2017, 15:10
السلام عليكم ورحمة الله لا اظن ذلك يجب ان يكون الحساب مفعل حتى تتمكن من السحي حاول تفعيله الامر بسيط وانصحك بالتعامل مع بنك نتللر فهو رائع في جميع خدماته بالتوفيق

Ahmed youssef elgareb
02-19-2017, 16:03
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته اخى الكريم بخصوص شركة انستا فوركس فهى تتيح لك السحب والايداع فى البنوك الالكترونية المحدده من الشركة ومنها بنك اسكريل وتفعيل حسابك فى بنك اسكريل فهو يتيح لك سحب رصيدك بدون مشاكل

zaki00
02-19-2017, 20:32
انا جديد فى المنتدى ومش فاهمه لسه يارب حد يفيديك

بالتوفييق للجميع ويارب كلنا ننجح فى الفوركس ونحقق أرباحنا

تقبل مرورى

---------- Post added at 07:32 PM ---------- Previous post was at 07:29 PM ----------

هو كده كده الشركه حاليا بتتعامل مع بنك سكريل لكن فكره وجود التفعيل لاتمام التحويل دي معرفهاش..

Hala Abdo
03-14-2017, 02:31
السلام عليكم و رحمة الله تعالى و بركاته
اعتقد انه الربح بيتحول للحساب الغير مفعل لكن اعتقد انك مش هتعرف تسحبهم الا بعد التفعيل

Ahmed youssef elgareb
03-14-2017, 21:07
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته -- يجب عليك اخى الكريم تفعيل حسابك فى البنك الالكترونى الذى سوف تسحب عليه ارباحك من شركة انستا فوركس وبعد ذلك تسحب وتودع براحتك