PDA

View Full Version : سوال لمبتدئ فوركس

Mohamed Essam
02-16-2016, 23:46
السلام عليكم و رحمة الله و بركاته
انا كنت عايز اسال بس ازاي ايحب الفلوس من انستا فوركس
و هل فعلا البونص اللي بحققه هنا بيوصلي ولا لا
و شكرا مقدما ......

doola2020
02-17-2016, 22:05
أولا لابد ان تتأكد ان حسابك بانستا تم ربطه بحسابك في منتدي العرب بشكل صحيح وبعدها اي بونص موجود بحسابك سيتم تحويله لانستا أول الشهر القادم

OsamaNasser
02-18-2016, 01:48
البونص اللي بتحققه هنا في المنتدي هيوصلك متقلقش
لكنه بيتجمع علي مدار الشهر وبيتبعت مره واحده اخر الشهر لحسابك في انستا فوركس علشان تبداء تتداول بيه

latraaa
02-18-2016, 22:04
مشكور اخي الكريم على الموضوع و على الطرح و على المعلومات التي تقدمت بها، و على اية حال أقول لك أنه يمكنك العمل على الموضوع، و الأموال التي تتحصل عليها هي أموال حقيقية و يمكنك أن تتدوال بها إن شاء الله

mido elshabrawy
02-18-2016, 22:08
السلام عليكم و رحمه الله وبركاته
اخي الكريم يجب اولا ان تقومك بربط حسابك في شركه انستا فوركس بحسابك هنا في المنتدي
و من ثم يتم حويل البونص خلال الاسبوع الاول من كل شهر الي حسابك في انستا و يمكنك التداول عليه
و اي ارباح تحققها فوق البونص الذي حصلت عليه تقوم بسحبها دون مشاكل و لكن عليك اولا ان تخضع لقوانين التداول علي حسابات البونص
و لا تخالفها حتي لا تعرض حساب للأغلاق
تقبل مروري و بالتوفيق للجميع ان شاء الله

mrramy
02-18-2016, 22:18
انت حضرتك هتشتغل ف المنتدى بفاعلية تكون عضو فعال بس انا عندى استفسار هل عشان اسحب الارباح لازم اعمل ايداع ولا مش شرط

sara mohamed
02-18-2016, 22:21
وعليكم السلام
اولا حضرتك بتسجل في شركه انيستا الفوركس وبتربط حساب انيستا بحساب حضرتك هنا والرصيد بيتحول بعد اول 10 ايام في الشهر
وعند وصول الرصيد الى 100 دولار تقدر تسحبه بالفيزا او بتحويله لحسابك البنكي

never100
02-20-2016, 01:10
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته أخى الكريم مشكور على هذا الموضوع لقد اعجبني موضوعك كثيرا فهو منظم و منسق كثيرا و مليء بالمعلومات الرائعة عن مجال رائع جدا الا و هوالمشتقة في الفوركس ولكن اتمنى ان تعيد شرح الموضوع باستفاضة اخي الحبيب شكرا لك على هذه المواضيع المهمة فاأكثر من ذلك لانى لم أفهم حقيقة الموضوع جزاك الله كل خير بالتوفيق ان شاء الله

csebai12
02-20-2016, 01:13
السلام عليكم و رحمة الله تعالى و بركاته مشكور اخي على الموضوع نعم اخي يتم التحويل كل اول شهر دون تاخر من المنتدى الى حسابات التداول المربوطة بالمنتدى لتتداول به في شركة انستا فوركس و تسبح ما زاد عنه من ارباح لان البونص غير قابل للسحب

soad labib sadek
02-21-2016, 15:28
الاخ الفاضل اولا بالنسبة للسحب من انستا فوركس فتفضل بزيارة صفحة السحب و الايداع في موقع الشركة و اختر الوسيلة التي تناسبك في السحب و بالنسبة للبونص فبالتاكيد انا عن نفسي قاربت علي السنو و نصف مع هذا المنتدي و لم يتاخر علي البونص و لو لمرة واحدة

بالتوفيق

Mohamed fathy
02-21-2016, 16:26
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
تأكد ان حسابك تم ربطه بشكل صحيح ب شركة انستا فوركس جيدا
وسيتم تحويل الاموال لك كل شهر بحد اقصي 250 دولار ولا يوجد حد ادني اخي وصفقات رابحه مقدما بأذن الله

ahmadhamad
02-21-2016, 16:31
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
نعم اخي الكريم فقط تاكد انك ربطت حساب انستا فوركس بحسابك بالمنتدى وفي بداية الشهر القادم سيتم تحويل الرصيد تلقائيا وبالتوفيق

mohammed control
02-21-2016, 16:47
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته والصلاة والسلام على اشرف المرسلين
الاخ الفاضل اولا بالنسبة للسحب من انستا فوركس فتفضل بزيارة صفحة السحب و الايداع في موقع الشركة و اختر الوسيلة التي تناسبك في السحب و بالنسبة للبونص فبالتاكيد انا عن نفسي قاربت علي السنو و نصف مع هذا المنتدي و لم يتاخر علي البونص و لو لمرة واحدة

neverlit1
02-22-2016, 22:06
مشكور على هذا الموضوع لقد اعجبني موضوعك كثيرا فهو منظم و منسق كثيرا و مليء بالمعلومات الرائعة عن مجال رائع جدا امتنعت عن المنتدى لمد السلام عليكم اخي العزيزوالمهم التعليم اولا والفوركس سينتظرك الى ان تنتهى من والحمد لله الهندسةامتحكليمن ة اناتكا لسلامانا انك خلصتالفاضل ثانوية عاما لشهرين اللى فاتوك دولة على خير وان شاء الله تقدر

never101
02-23-2016, 21:49
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته أخى الكريم مشكور على هذا الموضوع لقد اعجبني موضوعك كثيرا فهو منظم و منسق كثيرا و مليء بالمعلومات الرائعة عن مجال رائع جدا الا و هوالمشتقة في الفوركس ولكن اتمنى ان تعيد شرح الموضوع باستفاضة اخي الحبيب شكرا لك على هذه المواضيع المهمة فاأكثر من ذلك لانى لم أفهم حقيقة الموضوع جزاك الله كل خير بالتوفيق ان شاء الله

forez
02-23-2016, 22:02
الســــــلام عليكـــم و رحمـــــة الله و بركاتـــــه ...........
بســـــــم الله الرحمـــــــان الرحيـــم ...................
كالعادة اعيدج و اكرر البونص ليس قابل للسحب لكن يحول اتوماتكيا غلى حسابك بالشركة و انت تتداول بيه و تحقق ارباح و الارباح قابل للسحب يا غالي ....

The_Gahbaz
03-09-2016, 14:34
يا اخي اي بونص انت بتحققه هنا بيتم ارساله لحسابك في انستا بشرط انك تكون رابط حسابك بالمنتدي
وبالنسبه لارباحك من انستا انت تقدر تسحبها علي اي بنك الكتروني او تعمل حواله علي اي بنك ارضي في بلدك

newlookmostafa
03-09-2016, 15:03
السلام عليكم ورحمة الله و بركاته
البونص يتم تحويله مباشرة الى حسابك فى انستا فوركس
تقبل مرررووررى
تحيااااااتى

youbixx
03-09-2016, 15:03
نعم اخي الفاضل البونص بتاعك سيصلك كل اخر شهر الى حسابك على انستا
و اتمنى من الله ان يوفقنا لما يرضاه

mourada
03-09-2016, 17:05
اخي الفاضل نعم البونص الذي تكسبه هنا يصل الى حسابك في الشركة اول كل شهر لكن لا تستطسع سحبه ان تتاجر به و كل ما تكسبه منه تستطسع سحبه و نتمنى لك التوفيق

karim ben el maati
03-09-2016, 17:18
اخي الفاضل نعم البونص الذي تكسبه هنا يصل الى حسابك في الشركة اول كل شهر لكن لا تستطسع سحبه ان تتاجر به و كل ما تكسبه منه تستطسع سحبه و نتمنى لك التوفيق

بعد التحيه لاخواني الاعضاااء
اخى الفاضل اشكرك على موضوعك الرائع للاهمية القصوى
انا عضو هنا فى الجروب و بحاول استفيد من الاغضاء الكرام
واتمنى من الاعضاء الجدد ان يستفيدو جيدا من هذه المواضيع

ملاك الروح
03-09-2016, 18:30
السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته
اخي من خلال وضع الردود تستطيع الحصول على البونص والمتاجرة به وتحقيق الارباح
اتمنى لك التوفيق
تقبل مروري

akram mohamed obaid
03-09-2016, 19:38
اكيد اخي الغالي البونص الذي تحصل عليه من المنتدى هيوصلك انشاء الله في بدايه كل شهر جديد او خلال الايام الاولى من الشهر فالمنتدى ذات مصداقيه عاليه جدا في تحويل البونص الى الاعضاء

ابوفؤاد
03-09-2016, 19:46
ارى من تارخ المشاركه انك رايت لطريقليس بالسهوله التى كنت ترجوه نعم من الممكن ان تحقق اربح من انستا
و لكن ادرس الامر كويس لتتمكن من الاستفاده م تلك الشسركه التى قلما تتكرر مثيلتها

salimkala
03-11-2016, 16:43
لكنه بيتجمع علي مدار الشهر وبيتبعت مره واحده اخر الشهر لحسابك في انستا فوركس علشان تبداء تتداول بيه

hamza215rix
03-11-2016, 16:44
بسم الله الرحمان الرحيم
السلام عليكم اعضاء منتدى فوركس العرب
اتمنى ان تكونوا في تمام الصحة والعافية
و شكرا مقدما ......
وبالمناسبة شكرا على تقديم مثل هذه المواضيع واتمنى ان تنتشر مثل هذه المقالات في المنتدى وشكرا
بالتوفيق للجميع

سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم
استغفر الله
الحمد لله
الحمد لله
69

nemo2014
03-11-2016, 17:08
اهلا وسهلا بك أخي العزيز
نعم اخي الفاضل البونص بتاعك سيصلك كل اخر شهر الى حسابك على انستا
و اتمنى من الله ان يوفقنا لما يرضاه
تمنياتى للجميع بالتوفيق و النجاح

forez
03-15-2016, 11:55
الســــــلام عليكـــم و رحمـــــة الله و بركاتـــــه ...........
بســـــــم الله الرحمـــــــان الرحيـــم ...................
كالعادة اعيدج و اكرر البونص ليس قابل للسحب لكن يحول اتوماتكيا غلى حسابك بالشركة و انت تتداول بيه و تحقق ارباح و الارباح قابل للسحب يا غالي ....

simo1
03-15-2016, 13:21
دُمتَمْ بِهذآ الع ـطآء أإلمستَمـرٍ يُسع ـدني أإلـرٍد على مـوٍأإضيعكًـم وٍأإألتلـذذ بِمـآ قرٍأإتْ وٍشآهـدتْ تـقبلـوٍ خ ـآلص احترامي لآرٍوٍآح ـكُم أإلجمـيله ===============

إقرأ المزيد على موضوع.كوم: http://mawdoo3.com/%D8%A3%D8%AC%D9%85%D9%84_%D8%A7%D9%84%D8%B1%D8%AF% D9%88%D8%AF_%D8%A7%D9%84%D9%83%D8%AA%D8%A7%D8%A8%D 9%8A%D8%A9

و شكرا مقدما ......

hossam elsayed
03-15-2016, 14:50
السلام عليكم ورحمه الله و بركاته اخى الفاضل عندك عده طرق تجيب بيها الفوس
اولا البنوك الالكترونيه مثل نيتلر و سكريل ثانيا ممكن تجيب بطاقه انستا فوركس و تشتغل بها و و تسحب منها عادى

mediapro
03-15-2016, 14:59

saleh05
03-15-2016, 15:03

مشكور اخي الكريم على هذا التحليل المميز والمفيد الذي قدمته لنا

و الذي نتمنى ان يكون قد استفاد منه كل من دخل الموضوع

و تقبل مروري

عبد الرحيم رافا
03-27-2016, 20:49
اهلا و سهلا و مرحبا بجميع الاعضاء الكرام ان شاء الله الكل بخير و بصحة و عافية
نعم اخي تسحب من انستا ان شاء الله و البونص يوصلكم

mhmd.hmdy
03-27-2016, 20:53
متقلقش البونص بيوصل والا مكنتش لقيت كل الكم الكبير ده من الناس
فىالمنتدى ومن المجهود والردود ولمشاركات لكل واحد منهم
سعيا للوصلو لاكبر قدر من البونص

doaa sary
03-28-2016, 03:49
الشركة صادقة جداا اخى الكريم والبونص اللى هتعملة كل رد ب10 سنت
بيوصلك ع انستا
وتتاجر بية وتسحب ارباحك عن طريق اى بنك
بالتوفيق ليك وللجمييع

joker7diaa
03-28-2016, 04:45
البونص يتم تحويله لك في بداية الشهر اخي الكريم
واي ربح تحققه من البونص يمكنك سحبه
وطرق السحب التي توفرها الشركة كثيرة

khaledbouiddouh
03-28-2016, 04:50
السلام عليكم اخي الكريم انا جديد بالمنتدى و مبتدئ في مجال فوركس اعلم ان البونص الدي تقدمه لك الشركة في منتدى فوركس العرب يتم تحويله لحسابك بداية كل شهر و يجب عليك ان تقوم بربط حسابك في انيستا فوركس مع منتدى فوركس العرب و ملاحضة انه البونص المحصل عليه من المنتدى لايمكن سحبه بل يمكن التداول به فقط و الربح الناتج عن التداول هو الدي يمكن سحبه و شكرا و بالتوفيق

lalmidiba
03-28-2016, 05:55
تستطيع سحب امولك من انستا عن طريق فيز او مستر كارت او نوتلر
اما ميتعلق بلبونص بعد ربط الحساب ببعضهم تتحول اموال البنص اتماتيكي الى حساابك انستا في كل اول اسبوع الشهر
اتمنى الفائد ونجاح للجميع وشكرا اخي

عيسى
03-28-2016, 13:17
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته اخى الكريم
اشكرك علي هذا الموضوع الشيق اتمني لك التوفيق
جزاك الله كل خير و تقبل مروري

kymslye
03-29-2016, 01:15
انت أخي عندك طريقتين . تحضر البونص من خلال المشاركة في المنىدى ووضع ردود للحص في عليه أو من خلال إيداع من مالك الخاص وتداول في العملات او الاسهم الخاصة بشركات أو من خلال السلع فقط ادكرك البونص افصل للمبتدئين

اكرم التميمي
04-15-2016, 09:10
وعليكم السلام ورحمه الله وبركاته
نعم اخي البونص حقيقي ويصل الى حسابك بدايه كل شهر جديد ويمكنك التداول به في سوق الفوركس وتحقيق الارباح منه وسحبها بعده طرق يمك ان تختار الطريقه التي تلائمك وهذه الطرق موجوده في موقع الشركه الرئيسي ويمكن الاطلاع عليها واختيار الانسب لك

yousse
04-15-2016, 09:45
منتدء الفوركس في الأول تكون لديه الكتير من الاسئلة الدي يريد أنيجد لها جواب ولكن هذي الأسئلة ليس كلها تجد لها الجواب في الوقت لمنسايب أو في وقت واحد

ahmed humedat
04-15-2016, 16:19

فوزي
04-16-2016, 21:35
بسم اللة الرحمن الرحيم اخى الكريم انت تسال وتقول زاي ايحب الفلوس من انستا فوركس
اخى الكريم ان البونص فعلا اخى الكريم تقدر تستفيد منة فى التداول فى البرصة
وشكرا

islam bahnsawi
04-20-2016, 12:39
عزيزى من الهام جدا امدادنا بهذة المساهمات الرائعة و الشكر لكل من يساهم بمساعدة المتداولين المبتدئين من خلال الاسناد بمثل هذة المعلومات القيمة و جيدة هذة المعلومات الهامة و التى تساهم فى توفير البحث و الوقت و المجهود و تساعد على اكتساب الخبرة نرجو امدادنا بمثل هذة المعلومات المفيدة لكل المبتدئين فى سوق التداول

dhmo
04-20-2016, 13:57
بسم اللة الرحمن الرحيم اخى الكريم انت تسال وتقول زاي ايحب الفلوس من انستا فوركس
اخى الكريم ان البونص فعلا اخى الكريم تقدر تستفيد منة فى التداول فى البرصة
وشكرا

المهم اكتر نتعلم علشان نحقق ارباح والتعلم هنا في المنتدى بيكون من المنتدى التعليمي او من تبادل الخبرات بين المتاجريين هنا وتبادل الاراء بين الاعضاء وطبعا ده بيكون مع التعلم من
الكتب ومصادر العلم الاخرى ايضا

رومانى
04-20-2016, 18:06
اخى الفاضل انت يجب عليك عندما سجلت فى شركة انيستا انك تربط حسابك بالمنتدى
بحسابك فى شركة انيستا وعندها فقط يحول رصيدك اول كل شهر الى شركة انيستا
وعند ذلك تستطيع ممارسة عملية التداول والربح وبالتوفيق .

عبد الرحيم رافا
04-21-2016, 03:00
أمسيـنا وأمسـى المـلك لله والحمد لله ، لا إله إلا الله وحده لا شريك له . مساء الفل
ان شاء الله اخي هيوصلك و تحقق من ارباح و تتمكن من السحب

Moh.magdy
04-21-2016, 04:48
السلام عليكم .. اخي الكريم ...
البونص اللى بتجمعه اكيد حيوصلك كل شهر بس لازم الاول تفتح حساب باسمك..اتمنى لك التوفيق

dhmo
04-21-2016, 13:50
اخى الفاضل انت يجب عليك عندما سجلت فى شركة انيستا انك تربط حسابك بالمنتدى
بحسابك فى شركة انيستا وعندها فقط يحول رصيدك اول كل شهر الى شركة انيستا
وعند ذلك تستطيع ممارسة عملية التداول والربح وبالتوفيق .

المفروض ان ده اول حاجه بنتعلمها لانها اساسيات وقواعد لازم المتاجر يعرفها كأول حاجه يتعلمها في المجال ده علشان هيا هتكون معاه على طول بعد كده فلازم يكون على علم بها
طبعا ويكون عارف بيعمل ايه

aboubakr el ayach
04-21-2016, 13:51
السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته اخي الحبيب بالنسبة للبونص فإنه سيصلك بعد أن تقوم أولا باختيار حساب قابل لذلك اثناء التسجيل وثانيا يجب عليك ربط الحساب في الشركة بالمنتدى بطريقة صحيحة تحياتي وتقبل مروري

nano
04-22-2016, 14:42
./.............................

ahmoussed
04-22-2016, 18:31
الاطار الزمنى: 5 دقائق أو اعلى ( وهو ما ننصحك به لأن الاطر الزمنية الطويلة تكون التقلبات السعرية فيها اقل أى ان السعر يميل الى التحرك ببطىء)

المؤشرات المستخدمة:
• مؤشر قناة السلع cci 21
• المتوسط المتحرك الآسى 40 ema
• المتوسط المتحرك الآسى 80 ema
استراتيجيات فوركس – قواعد الدخول:

Nader Saied
04-22-2016, 18:35
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته اخواني واخواتي اعضاء المنتدي المحترمين
ايوه اخي الكريم البونص الي بتحققه بيوصلك اول كل شهر

nora abd elaziz
04-22-2016, 18:38
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته شكرا اخي الكريم على الموضوع و على الطرح و على المعلومات التي تقدمت بها، و على اية حال أقول لك أنه يمكنك العمل على الموضوع، و الأموال التي تتحصل عليها هي أموال حقيقية و يمكنك أن تتدوال بها إن شاء الله

nour.hero
04-22-2016, 18:42
لا تقلك البونص حيوصلك اخر الشهر بيتجمع طول الشهر ويتحول على طول وبالتوفيق ان شاء الله لنا جميعا
وتاكد يا خى انك تتبع القونين السليمه فى التداول حتى لا يتم قفل الحساب

mac
04-22-2016, 18:42
هذا السؤال مكرر كثيرا في المنتدى لا يا اخي
البونص ليس للسحب بل هو تجيع للتداول و يمكنك سحب ما
ربحته من ذالك البونص لكن لا تسحب البونص ابدا

samasimo
04-22-2016, 19:03
شكرا لك اخي الكريم علي هذا الموضوع الرائع
طبعا بيوصلك بس بتستخدمه فقط ف التداول والارباح منه تستطيع سحبها

Ibtisam Khalaf 1200
04-22-2016, 19:04
السلا عليكم ورحمة الله وبركاته
يا اخي الكريم بالطبع شركة انستا فوركس شركه محترمه انت بس ما عليك ايلا ان تفعل المرحله الاولا والثانيه وبعدها تاخز فلوسك اما عن المنتدي يرسل المال الي حسابك في شركة انستا فوركس كل اول شهر

Abughali
04-22-2016, 19:20
السلام عليكم و رحمة الله وبركاته
وبالتوفيق للجميع إنشاء الله

احمد عبد الباسط
04-25-2016, 03:01
اولا انت اشتركت بالمنتدى
افتح حساب فى شركة انستا واربطة بالمنتدى
اجمع البونص من خلال الردود والمشاركات
البونص هيتحول اول كل شهر الى حسابك فى انستا
البونص غير قابل للسحب
يمكنك التداول به والحصول على الارباح وسحبها

ayoubkam
04-25-2016, 03:42
السلام عليكم يا اخي
يجب عليك ان تقوم بربط حسابك بانستا فوركس ولكن تاكد من انه مفعل مع حسابك في المنتدى
وسيتم عندها تحويل البونص خلال 7 من اول الشهر الي حسابك
و طبعا التزم بالشروط التي عليك
مع تحياتي

latraaa
04-25-2016, 19:40
مشكور اخي الكيرم على الموضوع و على الراي و على الطرح و اقو للك أن البونيص هو حقيقي و يمكنك العمل به إ نشاء الله من خلال شركة إنيستا القيمة و التي تقدم الكثير من الحلول و الطرق القيمة لربح المال، بالتوفيق إن شاء الله

mhd99
04-28-2016, 22:44
نعم اخي البونس يصل الى حسابك في انستا فوركس وبخصوص سحب الاموال من انستا يمكنك ذلك عن طريق البنوك
الالكترونية وبطاقة الماستركارد

mohcine amari
05-10-2016, 19:08
بسم الله الرحمن الرحيم
حي الله من لفانا وياك صباح الخير احبتي الكرام
اخي الموقع حق الانستا فوركس تجد فييييه جميع معلومات السحب
السلام عليكم اخواني ورحمه الله وبركاته

bachir123
05-10-2016, 19:25
السلام عليكم اخي الكريم
لا يمكن سحب المال المتحصل عليه في البونص
يمكن سحب المال إلا بعد إستثمار

hgxtwist
05-10-2016, 19:39

never
05-12-2016, 10:05

never1
05-13-2016, 19:27
مشكور على هذا الموضوع لقد اعجبني موضوعك كثيرا فهو منظم و منسق كثيرا و مليء بالمعلومات الرائعة عن مجال رائع جدا امتنعت عن المنتدى لمد السلام عليكم اخي العزيزوالمهم التعليم اولا والفوركس سينتظرك الى ان تنتهى من والحمد لله الهندسةامتحكليمن ة اناتكا لسلامانا انك خلصتالفاضل ثانوية عاما لشهرين اللى فاتوك دولة على خير وان شاء الله تقدر

latraaa
05-13-2016, 19:51
مشكور أخي الكيرم على الموضوع و على الرأي و على الطرح القيم و على المعلومات التي تقدمت بها و التي اتمنى أن يستفيد منها الإخوة الكرام إن شاء الله، مشكور أخي الكريم و بالتوفيق لك و للجميع إن اش ءالله

samieh
05-14-2016, 17:18
البونص يا اخى هو للمتاجرة فقط وغير قابل للسحب باى وسيلة اما الارباح تقدر تسحبها بكذا وسيلة عندك البنوك الالكترونية وايضا الماستر كارد سواء الخاص بك او الخاص بانستا واخيرا ممكن تسحب الارباح عن طريق التحويل البنكى الارضى

drissou45
05-14-2016, 18:45
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته ومساءكم سعيد
شكرا على السوال وبارك الله على الاعضاء
تقبلو مروري الفاضل وتحياتي

bachir123
05-14-2016, 21:06
السلام عليكم اخي الكريم لا يمكن سحب البونص
بارك الله فيك أتمني لك التةفيق ونجاح
أتمني ان يكون في ميزان حسناتك وبراك الله فيك
نحن في غنتظارك في مواضيع اخري

nadin22
05-14-2016, 21:58
البونص اللى بتحققه هنا بيوصلك على حساب التداول اللى رابطه بالمنتدى
يعنى حساب التداول مهم الاول تفتحه وتفعله بالوثائق وتربطه بحساب المنتدى والا مش هيتحول بونص

never
05-15-2016, 19:39

dhmo
05-16-2016, 19:13
يعنى حساب التداول مهم الاول تفتحه وتفعله بالوثائق وتربطه بحساب المنتدى والا مش هيتحول بونص

بس لكي تعمل منه ربح يجب التعلم هنا في المنتدى بيكون من المنتدى التعليمي او من تبادل الخبرات بين المتاجريين هنا وتبادل الاراء بين الاعضاء وطبعا ده بيكون مع التعلم من

golden1985
05-16-2016, 19:22
أولا لابد ان تتأكد ان حسابك بانستا تم ربطه بحسابك في منتدي العرب بشكل صحيح وبعدها اي بونص موجود بحسابك سيتم تحويله لانستا أول الشهر القادم وشكرا لك تقبل مرورى...

ahmadinho100
05-16-2016, 20:03
السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته بالتاكيد يا اخي البنوص الدي تكونه هنا في المنتدى يسيصلك الى حسابك في اول اسبوع من الشهر الموالي

antr
05-16-2016, 20:33
نقول تانى وتالت البونص الى بتكتب هنا مش بتخده اخى هذا بيتحول على حساب حقيقى للتدوال مفعل مرحلتين التفعيل بعد كده بتدوال به وتسحب الارباح

latraaa
05-16-2016, 20:37
مشكور أخي الكريم على الموضوع و على الرأي و على الطرح الراق يالقيم و على المعلومات التي تقدمت بها و التي اتمنى أن نراك تحقق الثكير من النتائج الراقية إ نشاء الله، كما أتمنى أن نراك تحقق الثكير إ نشاء الله

eyad ghanem
05-16-2016, 21:34
السلام عليكم ورحمة الله

abdelmadjid41
05-16-2016, 23:13
السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته اخي الكريم نعم اخي يصلك البونص كاملا مكملا من دون نقصان الحمد لله شخصيا يصلني

dhmo
05-17-2016, 00:00
السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته اخي الكريم نعم اخي يصلك البونص كاملا مكملا من دون نقصان الحمد لله شخصيا يصلني

قبل البدء به يجب التعلم هنا في المنتدى بيكون من المنتدى التعليمي او من تبادل الخبرات بين المتاجريين هنا وتبادل الاراء بين الاعضاء وطبعا ده بيكون مع التعلم من

forex all arabes
05-17-2016, 13:26
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته مرحبا بك فى عالم الفوركس اسعدنا تواجدك معانا بالمنتدى البونص اللي بتحققه هنا في المنتدي هيوصلك متقلقش
لكنه بيتجمع علي مدار الشهر وبيتبعت مره واحده اخر الشهر لحسابك في انستا فوركس اتمني لك التوفيق

nassim126
05-17-2016, 13:49
السلام عليكم اخي الكريم البونص الدي تجمعه في المنتدى يرسل مباشرة اخر الشهر الى شركة النستا وحسابك بها ولا تقلق من هاته العملية

best39
05-19-2016, 13:20
الســـلام عليكـــم و رحمــــــة الله ....
بســــــم الله الرحمــــــان الرحيــــــم .....
نعم البونص الذي تكسبه هنا يصل الى حسابك في الشركة اول كل شهر لكن لا تستطسع سحبه ان تتاجر به و كل ما تكسبه منه تستطسع سحبه .........

akram bahnsawi
05-28-2016, 01:58
الشكر الخالص لجميع اخواتنا فى هذا المنتدى على هذة المعلومات الهامة و التى تساعد بشكل اساسى المتداولين الجدد و توفر لهم الوقت و المجهود و نتمنى المزيد و لكم خالص الشكر

masr16
05-29-2016, 13:09

latraaa
05-29-2016, 13:51
مشكور أخي الكيرم على الموضوع و على الرأي و على الطرح الراقي القيم و على المعلومات التي تقدمت بها و التي أتمنى ان يستفيد منها الإخوة الكرام إن شاء الله، مشكور أخي الكيرم و بالتفويق لك و للجميع إن شاء الله

harimeche
05-29-2016, 17:44
و شكرا مقدما ......

------

المشــــاركات التي تشارك بهــا هنا في المنتدى ستتحول لك على شكل بونص في آخر الشهر

إلى حسابك في الموقع وبالتــــالي ممكن تتــــاجر بهـــا وأي ربح إن شاء الله ممكن تسحبه

مع التحية وبالتوفيق

عرآقي
05-31-2016, 05:06

masr16
06-04-2016, 06:01
أولا لابد ان تتأكد ان حسابك بانستا تم ربطه بحسابك في منتدي العرب بشكل صحيح وبعدها اي بونص موجود بحسابك سيتم تحويله لانستا أول الشهر القادم

ahmedhathout
06-13-2016, 18:48
طبعا البونص اللي هتعمله هنا هيتحولك أول كل شهر ومفيش شك فكدا وبالنسبه لسحب
الارباح ففيه بنوك الكترونيه كتيره بتتعامل مع انستا

saddiki05
06-13-2016, 18:51
السلام عليكم ورحمة الله تعالى
اذا كنت تريد الربح من الفوركس دون استثمار
فشركة انستافوركس هي المكان الانسب بالنسبة لك
فبوضعك لردود بالمنتدى،سيتم مكافئتك بالبونص الذي يحول الى حسابك للتداول في بداية كل شهر.

ima imo imi
06-13-2016, 19:12

AMINOVAK
06-13-2016, 19:19
نعم أخي مع نهاية كل هر سوف تتوصل برصيدك من الردود لكن يجب ان تتاكد من حسابك على إنستافوركس هل هو مفعل وهل هو مربوط بشكل جيد مع المنتدى

DadreamChaser
06-13-2016, 19:50
سم الله الرحمن الرحيم
مساء الخير احبتي الكرام
نتمنى من الاخوان افادتنا

latraaahr
06-13-2016, 19:55
مشكور اخي الكريم على الموضوع و على الراي و على الطرح الراقي القيم و على المعلومات التي تقدمت بقها و التي أتمنى ان يعرف الإخوة الكرام كيف يحققون الثكير منها إن شا ءالله، بالتوفيق لك و للجميع إن شاء الله

hossam123
06-14-2016, 18:53
عادة اعيد و اكرر البونص ليس قابل للسحب لكن يحول اتوماتكيا غلى حسابك بالشركة و انت تتداول بيه و تحقق ارباح و الارباح قابل للسحب

shadea1991
06-15-2016, 19:01
لكنه بيتجمع علي مدار الشهر وبيتبعت مره واحده اخر الشهر لحسابك في انستا فوركس علشان تبداء تتداول بيه تقبل مروري

kymslye
06-17-2016, 14:59
البونص أخي هوا حقيقة وليس مزحة كل الأعضاء سحبت من خلاله أكتر من مرة وأنا أيضا أخي. البونص يحول لحسابك في شركة إنستا وتداول من خلاله أي مبلغ تربحه يمكنك سحبه دون أي مشكل

mohcine amari
06-17-2016, 16:11
بسم الله الرحمن الرحيم والصلاة والسلام على اشرف المرسلين
حي الله من لفانا وياك مساء الخير احبتي الكرام
نعم اخي يوصل اي شيء سحبت

yansane
06-17-2016, 17:18
أولا لابد ان تتأكد ان حسابك بانستا تم ربطه بحسابك في منتدي العرب بشكل صحيح وبعدها اي بونص موجود بحسابك سيتم تحويله لانستا أول الشهر القادم فبالتاكيد انا عن نفسي قاربت علي السنو و نصف مع هذا المنتدي و لم يتاخر علي البونص و لو لمرة واحدة

iheb777
06-17-2016, 17:19
مـوضـوع رائـع وجـمـيـل واسـتـفـدت منـه كـثـيـرا
شـكـرا لــجـهـودك وتعـبـك فى نشـر هـذا الـمـحتـوى الاكـثـر مـن رائـعتحياتى لجميع اعضاء مـنـتـدى فـوركـس الـعرب الـكـرام
دمـتـم فـى حـفـظ الله والـسـلام عـلـيـكـم ورحـمـة الله وبـركـاتـه

emad1995
06-18-2016, 12:57
وعليكم السلام
اولا حضرتك بتسجل في شركه انيستا الفوركس وبتربط حساب انيستا بحساب حضرتك هنا والرصيد بيتحول بعد اول 10 ايام في الشهر
وعند وصول الرصيد الى 100 دولار تقدر تسحبه بالفيزا او بتحويله لحسابك البنكي تقبل مروري

doola2020
08-21-2016, 16:46

شبه منحرف
08-21-2016, 17:11
اخى العزيز انت حضرتك ممكن تحقق ربح من انستا بطريقه سهله وبسيطه وتسحبه كمان بكل سهوله بس اهم حاجه عدم المجازفة او الطمع عند دخول الصفقات

titotroy
08-21-2016, 17:17
البونص فعلا بيتحول او الشهر دائما لا شك فيه
إنما تكسب فلوس إزاى
انك تتعلم الفوركس والتداول وتستخدم البونص ورحل البونص هتاخده

nizar hidouri
08-21-2016, 17:21
أولا لابد ان تتأكد ان حسابك بانستا تم ربطه بحسابك
في منتدي العرب بشكل صحيح وبعدها اي بونص موجود
بحسابك سيتم تحويله لانستا أول الشهر القادم وشكرا لك تقبل مرورى...

alasfarahmad
08-21-2016, 17:24
السلام عليكم ورحمة الله، صديقنا العزيز بالفعل في مقدور أي عضو من أعضاء المنتدى تجميع البونص من عمليات المشاركة في موضوعات المنتدى بطرح موضوعات جديدة للنقاش، أو من خلال الردود على الموضوعات المطروحة من قبل الأعضاء، على ا، لا تكون أية مساهمة نسخ لمساهمات أخرى، وبعد تجميع البونص في نهاية الشهر يتحول تلقائيا إلى رصيد مالي يمكن الاستفادة منها في حساب التداول، نتمنى لك التوفيق والنجاح في عمليات التداول والله الموفق على كل حال.

Samirghatas
09-29-2016, 22:01
اكيد يااخى البونص اللى بتعملة فى المنتدى بيوصل انستا فوركس ومينفعش
تسحبة لازم تتداول بة واذا ربحت تسحب الارباح على اى وسيلة سحب تدعمها انستا

kamelamin
09-29-2016, 23:42
مرحبا البونص اللي بتحققه هنا في المنتدي هيوصلك متقلقش
لكنه بيتجمع علي مدار الشهر وبيتبعت مره واحده اخر الشهر لحسابك في انستا فوركس علشان تبداء تتداول بيه وبالتوفيق للجميع

Alilou31
09-30-2016, 00:01
و عليكم السلام و رحمة الله
اخي البونص يكون مقابل الردود التي تضعا هنا في المنتدى و تحصل على كل رد 10 سنت
و اول كل شهر يصلك البونص الى حسابك و تستطيع التداول به و سحب الارباح
بالتوفيق

ebn masr
10-17-2016, 16:44
بالتاكيد اى بونص انت بتجمعه بيوصلك بعد ربط حسابك بالحساب فالشركة ولكن حاليا لا يمكن اخد اكتر من مائة وخمسون دولار

Gogoadnan200
10-17-2016, 16:49
و اي ارباح تحققها فوق البونص الذي حصلت عليه تقوم بسحبها دون مشاكل و لكن عليك اولا ان تخضع لقوانين التداول علي حسابات البونص
تقبل مروري و بالتوفيق للجميع

zizoo99
12-11-2016, 07:24
و عليكم السلام و رحمة الله و بركاته
يا اخى يمكنك الحصول على المال بصورة نهائية عن طريق المتاجرة الفعليه بالبونص و تحقيق الربح ففى حالة تحيق الارباح يمكنك سحب هذه الارباح بالكامل كما ان البونص يصل شهريا بانتظام و ان تاخر بعض الوقت

s@mou
12-11-2016, 07:27
ان المنتدى يعطيك بنص مقابل الردود لذلك تجمع القليل من البونص وتحولها الى شركة انستا وتتداول به اذا ربحت تسحب مالك
بالتوفيق للجميع تقبل مروري والسلام

tazi larbi
12-18-2016, 00:17
السلام عليكم البونص يحول الى حسابك في انيستا ثم بعد ذلك تتداول به وتربح نسحب ارباحك باي طريقة تريدها بنك ماستر كارد اوتحويل بنكي اتمنى لكم النجاح والله الموفق

ahmedahmed1
12-18-2016, 01:23
في مقدور أي عضو من أعضاء المنتدى تجميع البونص من عمليات المشاركة في موضوعات المنتدى بطرح موضوعات جديدة للنقاش، أو من خلال الردود على الموضوعات المطروحة من قبل الأعضاء، على ا، لا تكون أية مساهمة نسخ لمساهمات أخرى، وبعد تجميع البونص في نهاية الشهر يتحول تلقائيا إلى رصيد مالي يمكن الاستفادة منها في حساب التداول ولطن عليك بالدراسة لولا

bakup28
12-18-2016, 06:33
ا بالنسبة للسحب من انستا فوركس فتفضل بزيارة صفحة السحب و الايداع
في موقع الشركة و اختر الوسيلة التي تناسبك في السحب و بالنسبة
للبونص فبالتاكيد انا عن نفسي قاربت علي السنو و نصف

tamermosa
12-18-2016, 06:47
البونص اللي بتحققه بيوصلك في حسابك في شركة انستا و هو للتداول فقط و غير قابل للسحب . اما ارباحك المحقق فهي لك تسحبها كما تشاء في اي وقت ترغب . انا عموما بتعامل من بنك سكريل في السحب

waelmma
12-18-2016, 07:32
:(:)):o اخى الفاضل انت فقط استمر فى عمل الردود وجزاك الله خيرا اخى
وانتظر اول الشهر سوف تجد ان البونص قد تحول الى شركة انستا وتقوم بالتجارة به وسحب الارباح ممكن عن طريق بنك اسكريل
https://account.skrill.com/signup?rid=45066364

محمدفؤاد
12-18-2016, 08:39
السلام عليكم اولا تقوم بربط حسابك في شركه انستا فوركس بحسابك هنا في المنتدي وبعدين يتم حويل البونص
خلال الاسبوع الاول من كل شهر الي حسابك في انستا و يمكنك التداول عليه

big.pharaoh
12-18-2016, 11:03
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته... ايوه طبعا البونص بيوصلك شهريا بدون تأخير. الا اذا كان في اعياد او اجازات. وطبعا بتسحب بأي طريقه سواء بنوك اليكترونيه او غيرها

zezo3
01-02-2017, 01:48
السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته ... اهلا ومرحبا بك اسمح لى ان اجيبك على تساؤلاتك بالفعل يمكنك ان تسحب اموالك من شركه انيستا التى ربحتها عن طريق اى بنك اليكترونى .

عبد الرحيم رافا
01-07-2017, 21:19
السلام عليكم و رحمة الله
هناك مجموعة من الاختيارات اخي يمكن ان تسحب عليه ارباحك اخي فقط و ليس البونص و افضلها البنوك الالكترونية

fares2alex
01-07-2017, 21:56
اخي الغالي انتا بتعمل الردود هنا في المنتدى مقابل عشرة سنت للرد الواحد ومسموحلك بخمسن تعليق يوميا فقط

في اخر كل شهر بيتم تحويل البونص اوتماتيك الي حسابك في الشركة وبتاجر بالبونص دي وتسحب الارباح فقط من الشركة وليس المنتدى

Saeed EL Sayed
01-07-2017, 22:45
دا اول شهر ليا معرفش بيوصل ولا لا بس تقريبا ولا واحد شوفته قال البونص مش بيوصل وكل اول شهر البونص بيتحول علي حسابك تلفائي من غير تدخل منك بس كل الي عليك انك تربط حسابك علي انستا بحسابك علي المنتدي هنا

Ayman Abdellatif
01-07-2017, 22:55
السلام عليكم و رحمة الله و بركاتة
اخى الكريم لا يمكنك سحب البونص باى حال من الاحوال المسموح لك بسحبة هو الربح الناتج عن البونص و يجب ان يكون حسابك بالمنتدى مربوط بحسابك لدى الشركة حتى يتم تحويل البونص الذى تربحة هنا الى حسابك بالشركة تمنياتى لك بالتوفيق

lyo
01-07-2017, 22:56
السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته
شكرا لك عن هدا الموضوع
يا اخي كل ما عليك هو ان لا تقلق بالنصبة للبونص الدي تحصل عليه من المنتدى لانه يتم ارسالهخ لك الى حسابك في انستا

jaouad ouaiss
01-07-2017, 23:17
لسحب من سركة انستا فوركس يلزمك ان تعرف اي البنوك تتعامل معها الشركة كا النتلر وغيرهم من بعدها يمكنك اختيار واحد منهم والتسجيل فيه وتفعيل الحساب من ثم السحب منه

bakup28
01-08-2017, 07:01
انستا فوركس فتفضل بزيارة صفحة السحب و الايداع في موقع الشركة
و اختر الوسيلة التي تناسبك في السحب و بالنسبة للبونص فبالتاكيد
انا عن نفسي قاربت علي السنو و نصف مع هذا المنتدي و لم يتاخر

alonsoo
01-08-2017, 07:17
البونص فعلا بيوصل تلقائى الى حسابك فى انستا ودى حصلت معايا ومش معايا انا وحدى لا مع اعضاء كتير ان لم يكن طبعا كل الاعضاء الا الموقوفين فقط ربما

waelmma
01-08-2017, 07:22
:yahoo::accute::accute: اخى الفاضل اهلا بك عضوا جديدا فى المنتدى والحقيقة انه
البونص اللى بتعمله طوال الشهر بيصل اول الشهر الى انستا بدون تدخل منك ويمكنك المتاجرة به

ahmed_sawalhy
01-08-2017, 11:33
نعم اخي الفاضل ان البونص التي
يتم الحصول عليها من منتدا فوركس
نقوم بالتحويل لحسابك في انيستا اتوماتك كل اول شهر

xforexxm2
01-08-2017, 11:35
البونص اللي بتحققه بيوصلك في حسابك في شركة انستا و هو للتداول فقط و غير قابل للسحب . اما ارباحك المحقق فهي لك تسحبها كما تشاء في اي وقت ترغب . انا عموما بتعامل من بنك سكريل في السحب

hosam2020
01-08-2017, 11:38
السلام عليكم و رحمه الله و بركاته
بالنسبه للمبتدئين فى الفوركس اذهب للقسم التعليمى فى المنتدى
هتلاقى اجابات لكل استفساراتك و متنساش تتابع الايميلا ت التحليليه

creatorman1978
01-08-2017, 12:59
نعم اخى انا بقالى اكثر من ثلاث سنوات والبونص يصل فى معادة المظبوط فى بداية كل شهر ... لذلك لا تقلق من هذه النقطة وركز فقط فى كيفية تحقيق ربح من التداول

magic777
01-12-2017, 21:21
اخي هنا المنتدى شغال وانت الاول تركز على التعلم لان انت مش هتقدر تعمل حاجه بالبونص او تكسب به وانت لسه مش عندك الاحتراف الكافي
واغلبنا خسر البونص اكتر من مره

سيد2017
01-12-2017, 22:03
يتم تحويل البونص اليك من حسابك فى المنتدى الى حسابك فى شركة انستا فوركس فى اول عشرة ايام من كل اول شهر جديد ويمكنك يا اخى ان تسحب الارباح فقط من هذا البونص وتختار اى طريقة مناسبة لك من خلال صفحتك الشخصية فى انستا فوركس

Samira shabban
01-12-2017, 22:04
السلام عليكم اخى الكريم شكرا لك على هذه المشاركه....
وطبعا يمكنك سحب الارباح من خلال بطاقه انستافوركس او من خلال احد البنوك الالكترونيه مثل سكريل او بايزا...
وشكرا لك.....

magic777
01-13-2017, 14:40
اخي البونص الي انت بتعمله هنا بيتحول لحسابك الي انت ربطته في المنتدى وطبعا بعد ما تكون عملت كل الشروط صح وكمان هنا انت هتسحب
الربح وليس البونص وباي وسيله سحب متاحه

latraaa
01-13-2017, 18:36
مشكور أخي الكريم على الموضوع و على الراي و على الطرح و على اية حال ارى انه من الأفضل العمل على التعلم الحقيقي لكي نصل إلى ما رنيد إن شاء الله من نتائج راقية قيمة غن شاء الله، بالتفويق لك و للجميع إن شاء الله

maryam1
01-21-2017, 20:47
البونص الذي تحصل عليه من خلال التعليقات يتم تحويله تلقائيا الى حسابك على انستا فوركس اول كل شهر بإذن الله و من ثم تقوم بالتداول
بالتوفيق للجميع إن شاء الله

ebn masr
01-21-2017, 21:21
البونص طبعا بيوصل من المنتدى الى الحساب فالشركة وانت بخبرتك وقدراتك من تقوم بالتداول وتقوم بتحقيق الارباح ومشكور على موضوعك

Mony Ezzat
01-21-2017, 21:29
بسم الله الرحمن الرحيم
البونص طبعا اخي بيوصلك كل الشهر اول شهر اقصد على الحساب اللي حضرتك فتحته

محمدفؤاد
01-21-2017, 22:50
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته اخى الغالى لازم نتدرب على حساب تجريبى عشان نقدر
نستفيد من التعلم عليه وبعدها ندخل على حساب حقيقى وادخل القسم التعليمىاولا تقوم بربط حسابك في شركه انستا فوركس بحسابك هنا في المنتدي

---------- Post added at 09:49 PM ---------- Previous post was at 09:48 PM ----------

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته اخى الغالى اولا تقوم بربط حسابك في شركه انستا فوركس بحسابك هنا في المنتدي
يتم حويل البونص خلال الاسبوع الاول من كل شهر الي حسابك في انستا و يمكنك التداول عليه

---------- Post added at 09:50 PM ---------- Previous post was at 09:49 PM ----------

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته اخى الغالى اولا تقوم بربط حسابك في شركه انستا فوركس بحسابك هنا في المنتدي
يتم حويل البونص خلال الاسبوع الاول من كل شهر الي حسابك في انستا و يمكنك التداول عليه

Samira shabban
01-21-2017, 22:50
البونص ليس للسحب وانما يتم تحويله إلى حسابك تلقائيا اول اسبوع من كل شهر لكى تتداول به وتحقق الارباح والتى يمكنك سحبها من خلال بطاقه انستافوركس او من خلال احد البنوك الالكترونيه مثل سكريل او بايزا او نتلر..

aki
01-21-2017, 22:51
السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته.
يجب عليك اولا تعلم الفوركس يعني كيف تحلل وعندها يمكنك فتح صفقات وتحقيق الارباح التي يمكن سحبها
عن طريق البنوك الالكترونية او التحويل البنكي.

الجووكر
01-21-2017, 22:57
البونص اللى انت بتعمله هنا هيتحلك على حسابك فى انستا فركس بيكون على هيئه رصيد للتدوال وبيصلك فى حسابك كل نهاية شهر او مع بدء الشهر الجديد
واى ربح بتحققه من التداةول بالبونص دا تقدر تسحبه على حسابك البنكى فى سكريل مثلا او نتللر

عبد الرحيم رافا
01-21-2017, 23:05
السلام عليكم و رحمة الله
بالنسبة للبونص اخي هو حقيقي و يصلك في اول الشهر اما بالنسبة للحب ممكن تحسحب ولكن ضروري من تفعيل المستويين

karam sawan
01-21-2017, 23:20
بالحقيقة اخي الكريم انا في الموقع عضو جديد لكن لو ارد البحث عن مصداقية المنتدى و شركة انسا لوجدت تقيمها 100 بال 100
كن على يقين ان بالعمل والجهد والتوكل على الله تفعل كل شيئ
اتمنى لك التوفيق والنجاح

WASEM DALLOUL
01-21-2017, 23:22
السلام عليكم
يا أخي الكريم ان البونص الذي تكسبه من المنتدى يحول الى حسابك الحقيقي في شركة انيستا فوركس وهناك يمكنك المتاجرة به وسحب كامل ارباحك من دون اي شرط
وبالتوفيق للجميع

emin14
01-21-2017, 23:52
اولا حضرتك بتسجل في شركه انيستا الفوركس وبتربط حساب انيستا بحساب حضرتك هنا والرصيد بيتحول بعد اول 10 ايام في الشهر وعند وصول الرصيد الى 100 دولار تقدر تسحبه بالفيزا او بتحويله لحسابك البنكي بالنسبة للسحب من انستا فوركس فتفضل بزيارة صفحة السحب و الايداع في موقع الشركة و اختر الوسيلة التي تناسبك في السحب

شمس الحياة1986
01-21-2017, 23:57
البونص الذي تحصل عليه يحول كل اول شهر تلقائيا الي حسابك لتتداول به

بالتوفيق لك أخي الكريم

123Hasnaa123
01-21-2017, 23:59
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته .. اه البونص فعلاً اللي بتحققه هنا بيوصلك ع حسابك في انستا ولما تضارب عليه و تكسب ساعتها فكر فسحب الارباح الطريقه مشروحه ع النت

HadeerKamal1
01-25-2017, 00:03
اولا لازم تكون رابط حسابك بإنيستا فوركس وبعد كده تفعل الحساب وسيتم ارسال ارباحك علي هذا الحساب الشخصي اول الشهر بإذن الله.

abdallah.2017
01-25-2017, 00:05
السﻻم عليكم ورحمة الله وبركاته
انه فعﻻ اخى الكريم وذلك على قول احد اﻻعضاء الموثوق بهم والعمل بالمنتدى ﻻكثر من ثﻻقث سنين واتمنى الربح والوصول للاهداف المرجوة

fares2alex
01-25-2017, 14:27
طبعا اخي الغالي البونص اللي بتحققه في منتدى فوركس العرب بيتم تحويله اليك في شركة انيتا فوركس

ولازم تتعلم ازاي تتاجر بالبونص دي عشان تربح وتقدر تسحب الارباح

hamadasalama
01-25-2017, 15:17
لا تقلق اخي الكريم البونص يتم تحويله بداية الشهر ويحول الي حسابك المربوط علي المنتدي
ان شاء الله ربنا يكرمنا جميعا ونحقق ارباح

zakariacr07
02-16-2017, 19:50
السلام عليكم و رحمة الله تعالى و بركاته

تربح المال من أنستا فوركس عن طريق التداول أخي الكريم و البونيص يحول على حسابك في أنستا فوركس كل أول شهر و هذا صحيح

ابوعلى
02-16-2017, 19:54
السلام عليكم ورحمه الله اخى الكريم انا من راى انى الواحد اكيد انت بتتعلم وتقدر تربح من البونص بس لازم تكون عند ايمان بنفسك انك تقدر تنجح وربنا يوفق الجميع ان شاء الله

muhammad ismail
02-16-2017, 20:30
فعلا اخى الكريم البونص بيوصل فعلا ووالبونص وصل ليا الشهر ده والارباح بتسحبها عن طريق احد البنوك الالكترونيه مثل بنك
نيتلر او بنك سكريل ومن البنك تقدر تحولهم على حسابك البنكى وتسحبهم

Espoir
02-16-2017, 21:50
السلام عليكم ورحمة الله الامور كلها مضبوطة وصادقة في شركة انستا فوركس لا تقلق البونص يصلك ويمكن التداول به وسحب ارباحه جرب انت مو خسران شي

Samira shabban
02-16-2017, 21:52
طبعا يجب التأكد من ربط حسابك بالمنتدى لكى يصل إليه البونص
وايضا هناك طرق عديده للسحب من خلال أحد البنوك الالكترونيه مثل سكريل وبايزا

skylol
02-16-2017, 22:48
وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته

اخي الغالي البونص الي بتسويه في المنتدى بيصلك بداية كل شهر والارباح الناتجة من التداول يعتبر لك اتمنى التوفيق للجميع

mohamed shams
02-16-2017, 23:58
السلام عليكم اخى الكريم
طبعا البونص ياتيك اول كل شهر حتو يوم 7 فى الشهر الجديد
وطبعا يمكنك التداول به حسب القوانين التابعه بتداول البونص
ويمكنك جنى الارباح وسحبها
بالتوفيق لك وبعملك فى منتدانا

mirinda
02-25-2017, 01:26
البونص بيوصلك على حسابك في انستا ولا يمكن سحبه لانه للتداول فقط ويمكن سحب ارباحه
ولكن تاكد ان حسابك بالمنتدي مربوط بحساب انستا
وايضا انك فعلت الانستا لكي تتمكن من السحب

mohamed achraf
02-27-2017, 00:01
كل ما جمعته في المنتدى يتم تحويله في اخر الشهر إلى حسابك،غي إنستافورس ، أما طرق السحب والإيداع كثيرة ، وأشهرها فيزا و ماستركارد

ahmed abdelmomen
02-27-2017, 00:05
سحب الاموال بيتم عن طريق الدخول على موقع انستا واختيار طريقة السحب اللي تناسبك
والبونص بيتحولك فعلا اول كل شهر على حسابك في انستا

asmaamagdy
02-27-2017, 00:07
السلام عاليكم ورحمة الله ونرجو من الله حسن التوفيق
انصح كل مبتدئ ان يسمع فيديوهات كثيرة عن علم الفوركس وقراءة الكتب الخاصة بة

eyaddarwish
02-27-2017, 00:12
السلام عليكم ووحمة الله وبركاته
اخي العزيز البونص التي تقوم بجمعه من المنتدى يتحول تلقائيا لحسابك في انستا للتداول والربح في بداية الشهر وتستطيع سحب الاموال عن طريق عدة بنوك

ilyestoumi
02-27-2017, 00:16
أخي الكريم
يتم التحويل كل اول شهر دون تاخر من المنتدى الى حسابات التداول
المربوطة بالمنتدى لتتداول به في شركة انستا فوركس و تسبح ما زاد عنه من ارباح
لكن التسرع ستدفع ثمنه
بالتوفيق لك و لجميع
تقبل مروري

grow
02-27-2017, 00:57
اهلا بيك معانا ف المنتدجي يا اخي كل ما عليك هو وضع المشاركات الهادفه للمواضيع واخر الشهر بيتم تجميع البونص وبيتحول الي حساابك الشخص وتقدر بعدها تتداول بيه شركه انستا لها مصداقيه كبيره من سنين لا تقلق يا اخي

عبد الرحيم رافا
02-28-2017, 20:03
السلام عليكم و رحمة الله
السحب من البروكر الرائع هو سهل جدا المهم ان يكون لك حسابات بنوك الكترونية مثل سكري و نتلر و ويب موني

LAMIA1976
03-06-2017, 22:54
بسم الله الرحمن الرحيم البونص الي تتداول معه للتداول فقط ليس للسحب اخي الفاضل و انت لما تتداول بالبونص بعدما يحول الى حسابك اول كل شهر جديد و تحقق ارباح ارباحك يمكن ان تسحبها ادا كنت مفعل حسابك المستوى الاول و الثاني و شكرا

ayman samy
03-06-2017, 22:59
بسم الله اخي الكريم البونص تحصل عليه مقابل الردود والمشاركات في المنتدي ويتم تحويله تلقائيا كل شهر الي حسابك بشركة انستا بعد ربط حساب الشركه بالمنتدي ويمكنك سحب الارباح من الشركه من خلال بنك الكتروني

جمال صادق
03-06-2017, 23:13
لا داعى للتسؤل فى برمجة هذا المنتدى لا اعتقد ان هناك ما يستدعى القلق فانة من الممكن ان تجد ان هناك اعتبارات للتداول فى السوق و الاعتماد على بونص المنتدى

فهمى لاشين
03-15-2017, 16:20
يا فاضل : تفضل بسماع قولى
1- اى بونص تحققه فى المنتدى يتراكم لك طوال الشهر
2- يجب ان تفتح حساب فى شركة انستا فوركس
3- يجب ربط حسابك فى المنتدى بحسابك فى شركة انستا فوركس
4- بشكل الى سيتم صب رصيد بونصك فى حسابك بالشركة
5- وقتها يجب ان تكون تدربت على التداول على المنصات
6- يمكنك الان فقط ان تبدأ افضل انواع الاعمال وهو التداول
لك ان شاء الله كل التوفيق

M0hsenalawady
03-15-2017, 16:29
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته تحياتي لكم جميعا
اخي العزيز يتم نقل البونص اللي بتربحه من المنتدي الي انستا بعد أن تقوم بربط الحساب ثم تستعمله في التداول

---------- Post added at 03:25 PM ---------- Previous post was at 03:24 PM ----------

اخي العزيز الكلام ده مظبوط جدا جدا ودعائي لك بالتوفيق والنجاح الدائم

---------- Post added at 03:26 PM ---------- Previous post was at 03:25 PM ----------

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته تحياتي لكم جميعا اخي العزيز
الكلام ده صحيح جدا ومشكور على هذا الطرح

---------- Post added at 03:29 PM ---------- Previous post was at 03:26 PM ----------

اخي العزيز ليس شرط أن تقوم بعمل إيداع مع الشكر والتقدير

mahmoudtaha33
03-15-2017, 16:29
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته اخي
هتعمل تعليقات وتتفاعل في المنتدي
وهيجيلك بونص علي المنصه كل اول شهر
تشتغل بيهم وتسحبهم زي مانت عاوز
وخليبالك من شروط الشركه
بالتوفيق اخي

أنس أبوعودة
03-15-2017, 16:37
للعلم اخي يجب ربط حسابك بانستافوركس لكي يتحول اليك البونص طبعا بعد عمل الردود والبونص بينزل كل اول شهر في المنتدى وبيتحول الى انستا فوركس وهناك بتداول فيه للحصول على الارباح وتحويلهم الى اي بنك وبتمنى لك التوفيق
وشكراً

YOUNESS EL-BAKKIOUI
03-15-2017, 16:47
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته. . أخي الكريم يتم تحويل الأموال من منتدى فوركس العرب إلى حسابك في إنيستا الفوركس للمبتدئين كل بداية شهر

smartawi
03-15-2017, 16:49
طبعا يا اخي البونص ممكن تجمعه من خلال الردود والمواضيع التي تعملها ولازم تعمل بونص جيدة
في اول الشهر الموالي اسبوع تقريبا على الاقصى تلاقي البونص في المنصة فتاجر به وممكن تسحب الارباح عادي

nour3iny
03-15-2017, 17:19
السلام عليكم ورحمه الله تعالى وبركاته
البونص فعلا بيوصل لحسابك والارباح من التدوال بالبونص بتسحبها باى وسيله مناسبه ليك

Mr Fathy
03-15-2017, 17:32
بسم الله الرحمن الرحيم بص يا زعيم انت هنا المنتدى بيديك بونص عن كل رد انت بتعمله فى اليوم بس اقصى حاجة ١٥٠ دولار فى الشهر بتاجر بيهم ومش بتسحبهم

Ahmed youssef elgareb
03-15-2017, 17:35
متقلقش الشركه مش نصابه زي ماقل البعض وتنشر علي المواقع بالعكس كل اول شهر بيتم اضافه البونص علي حسابك للتداول ومع اول ربح ليك
تقدر تسحبه علي طول بالطريقه المناسبه والمتاحه ليك

Saeed EL Sayed
03-15-2017, 18:43
السلام عليكم و رحمة الله و بركاته يا اخي العزيز فعلا البونص الذي تحققه هنا في منتدي فوركس العرب يتحول لك في حسابك في شركة أنستا فوركس في أول أسبوع من كل شهر .

minamon
03-15-2017, 18:59
اخي الكريم يجب اولا ان تقومك بربط حسابك في شركه انستا فوركس بحسابك هنا في المنتدي
و من ثم يتم حويل البونص خلال الاسبوع الاول من كل شهر الي حسابك في انستا و يمكنك التداول عليه
بالتوفيق للجميع ان شاء الله

Mo7a
03-15-2017, 21:52
السلام عليكم ورحمه الله وبركاتة
اخي البونص المجمع من المنتدي يحول لحسابك فى انيستا فوريكس بعد ربط الحسابين معا من المنتدي وبعد التداول بالبونص وتحقيق الارباح يمكنك سحب الارباح

mirinda
03-15-2017, 23:14
اخى الاموال التي يمكن سحبها هي ارباحك من التداول عن طريق البونص ويحول لك تلقائيا كل اول شهر الي حسابك في انستا فوركس

مروه عصر
03-15-2017, 23:40
السلام عليكم
نعم البونص الذى نحصل عليه من المنتدى يوصل الحساب اول اسوبع من الشهر التالى من يوم 1الى يوم 7 خلال هذا الوقت يوصل البونص حتى نتداول به ..

kalimiro0
04-27-2017, 17:47
انت أخي عندك طريقتين . تحضر البونص من خلال المشاركة في المنىدى ووضع ردود للحص في عليه أو من خلال إيداع من مالك الخاص وتداول في العملات او الاسهم الخاصة بشركات أو من خلال السلع فقط ادكرك البونص افصل للمبتدئين

azzedine
04-27-2017, 19:25
اخي العزيز الجميع من في المنتدى يصله البونص و لتحقق ارباح يجب التداول ب البونص و المرجو منك درسة اساسية الفوريس و فتح حساب تجريبي لتستفيد في الاول

Hammad1971
04-27-2017, 19:28
بسم الله الرحمن الرحيم يسعد مساكم جميعا البونص هديه يشكر عليها المنتدى وادارته يعني عشان نجمع بونص وبعد كذا ممكن نتداول في الفوركسوتتعلم من خلاله الخسارة واسبابها والربح وطريقته من خلال التحليل الفني وهكذا والله الموفق

mr.khalled
04-27-2017, 19:31
السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة ......,
اكيد اخى البونص اللى بتحصل عليه من المنتدى بيحولك الى حسابكك فى انستا وتتداول بيه واى ربح تسحبه فى اى وقت

mohamed shams
04-27-2017, 21:19
السلام عليكم اخى الكريم
بالطبع البونص بياتى الى حسابك فى انيستا وايضا
يمكنك التداول به وبالفعل الارباح يمكنك سحبها
عن طريق البنوك الالكترونيه او بالفيزا
بالتوفيق

benalleg
04-27-2017, 21:34
ما المقصود بالتمديد؟

yacine7
04-27-2017, 21:36
السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته ومغفرته
الأموال تجيبها عبر الردود في المنتدى، أما البونص فيصل لا تقلق أخي

moha-star
04-27-2017, 21:40
*الســــــلام علــــــــــــيــــكم و رحمــــة الله تعالى وبركـــــــاتـــه*

اخي الكريم اجل فقط عليك بالردود على تساؤلات الاخوة وعن كل رد تاخذ 0.1 دولار وكل راس الشهر

بيوصلك البونص الى الشركة انستا لكن لازم يكون عندك حساب بالشركة وربطه مع المنتدى .

Mohamed Youssef
04-28-2017, 15:50
شوف حسابك فى انستا فوركس اخى الكريم
موضوعك جيد أشكرك عليه أخى الكريم

michael1
04-28-2017, 16:05
وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته
لخى الكريم ان البونص يتم تحويله
من المنتدى الى الحساب فى الشركة كل اول شهر

Samira shabban
04-28-2017, 16:08
طبعا اخى العزيز البونص بيوص لكل الاعضاء اول الشهر
للتداول به فقط وهو ليس قابل للسحب ولكن هو فقط للمتاجره وتحقيق ارباح ..

almajek22
04-28-2017, 16:21
البونص فعلا بيصل اخي الكريم اول كل شهر يصل البونص الي حسابك في شركه انتسا ولكن عليك ان تربطه بحسابك في المنتدي ثم بعد ذلك عليك بالمتاجره به وتقدر ان شاء الله ان تسحب الارباح بعد تفعيل الحساب

هدير البدري نور
04-28-2017, 16:21
ايوة يا اخي البونص بيوصلك كل شهر ان شاء الله
ع حسابك تلقائيا لا تقلق يا اخي الفاضل تقبل مروري

rayzigar
05-02-2017, 12:14
طبعا يا اخي ان كنت عامل شيء تمام في المنتدى فطبعا تستلم البونص من المنتدى الى حسابك في الشركة انستافوركس لتتاجر به هناك في المنصة
انما البونص يا اخي لما تستلمه لازم تكون متاجر متدرب جيدا في الديمو وعارف تدير الحساب جيدا حتى تنجح في التداول به وتحقيق ارباح منه

Ami abdou
05-02-2017, 12:44
نعم البونص اللى تجمعه يتم تحوياه لحسابك بالشركة و لكن الارباح فقط هى اللى تستطيع سحبها عن طريق البنوك الالكترونية ................

Lante
05-02-2017, 13:25
انت حضرتك هتشتغل ف المنتدى بفاعلية تكون عضو فعال بس انا عندى استفسار هل عشان اسحب الارباح لازم اعمل ايداع ولا مش شرط,,,,

el7agga
05-02-2017, 13:54
تقدر تسحب الفلوس يا اخي العزيز من اي بنك الكتروني تتعامل معه الشركة والله يكرمنا ويوفقنا ونحقق ارباح كبيره من سوق الفوركس الرائع ونسحب ارباحنا منه جميعا

Mohamed Alnagar
05-05-2017, 00:10

hany osman
05-05-2017, 00:17
السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة نشكركم على الموضوع واعتقد انك جديد جدا فى الفوركس مع انك اتيحت لك فرصة جيدة وهى دخولك وتسجيلك بهذا المنتدى الرائع وقد تكون هى فرصة لك وستندم عليها فى يوم من الايام فياريت اى عضو يدخل المنتدى يكون مقدر اهمية المنتدى

elmister
05-15-2017, 16:21
اخي الحبيب تحياتي واحترامي وتقديري لحضرتك وبعد
لكنه بيتجمع علي مدار الشهر وبيتبعت اخر الشهر علي بعضه وبعد ذلك تستطيع ان تداول من خلاله

seifeddine96
05-15-2017, 16:59
السلام عليكم اخي العزيز ,يمكنك طبعا تحصيل البونص عبر الردود 0.1 دولار لكل رد
حيث يجب عليك القيام بحساب حقيقي في انستافوركس و ربطه بهذا المنتدى عبر حسابك
وفقك الله . تقبل مروري.

tamermosa
05-15-2017, 17:13
ايوه اخي الفاضل البونص بيتحول الى حسابك في انستا بانتظام
و اللي بتحققه من مكاسب بتقدر تسحبها و الحمد لله

عبد الرحيم رافا
05-16-2017, 16:54
السلام عليكم و رحمة الله
السحب اخي هو من اسهل العمليات التي يمكنك القيام بها في سوق الفوركس يكفي ان تدهب لقسم العمليات المالية

elmister
06-04-2017, 18:01
اخي الفاضل كل الشكر والتقدير والاحترام لحضرتك وبعد لازم حضرتك تقوم بالتفاعل في المنتدي علشاتن تحصل علي البونص وبعد كده تتداول من خلاله

capoeira
06-04-2017, 18:16
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته انت بالفعل البونص يصل الى حسابك بشركة انستا كل شهر فى موعده
وبعد ذلك يمكنك ان تقوم بسحب الارباح عن طريق التسجيل فى احد البنوك الالكترونية و طلب التحويل اليها

alaa mohamed
06-05-2017, 07:52
السلام عليكم و رحمة الله وبركاته ....
توجد اكثر طريقة للسحب ولكن عليك ان تعلم ان اموال البونص لا يمكن سحبها ولكن يمكن التداول بها وسحب ارباحها ...تقبل مرورى اخى الكريم .

waelmma
06-05-2017, 08:13
:););) اخى الفاضل لاتقلق ابدا والحقيقة ان اى بونص بتعمله بيصلك
مفيش كلام اول كل شهر من خلال هذا المنتدى المحترم والله الموفق

fathi22
06-05-2017, 13:56
السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته اخي الفاضل
عليك بعمل ردود والبونص الذي تحصله سيصلك مع بداية كل شهر حتى يمكنك التداول به

emadomda
03-08-2018, 15:24
ما أهمية معرفة هذه الحقيقة عن حركة السعر ؟

عندما تعلم هذه الحقيقة وترى أن سعر عملة ما في ارتفاع مستمر ولعدة أيام فقد تفكر في شراء هذه العملة ولكن عندما ترى أن هذا الإرتفاع كان شديداً وسريعاً ومتواصلاً فالأفضل أن تنتظر قليلاً قبل الشراء لأنه يتوقع حدوث حركة تصحيح في سعر العملة لتعود وتنخفض قليلاً قبل أن تعاود الارتفاع , سيكون من الذكاء أن تشتري العملة في تلك اللحظة لأنك ستشتريها بسعر منخفض أكثر .

والعكس صحيح في العملة التي تنخفض بسرعة وبشكل مستمر ومتواصل حيث ستكون حركة التصحيح Correction هي ارتفاع العملة بعض الشئ لتواصل انخفاضها مجدداً فيما بعد .

في المرحلة الحالية لا داعي لأن تقلق كثيراً إن لم تفهم ماجاء في هذه الصفحة فبمجرد أن تبدأ الممارسة العملية ستفهم كل ذلك وبكل وضوح وسترى بنفسك كيف تتحرك أسعار العملات ولقد ذكرنا طبيعة حركة السعر هنا لنحيطك علماً بها لا أكثر فإن لم تتمكن منفهم المقصود بذلك فلابأس الآن ستفهم كل شئ بقليل من الممارسة

Ahmedsai
03-08-2018, 15:28
السلام عليكم و رحمة الله تعالى و بركاته
يجب أن تتأكد من ربط حسابك مع حساب أنستا فوركس و بعدها تقوم بالتعليق و مشاركة مواضيع مفيدة و غيرها و يتم احتسابها على شكل بونص الذي يضاف
الى حسابك مع بداية كل شهر
بالتوفيق و تذاول موفق

ehabbob
03-10-2018, 23:32
اخى العضو الكريم اشكرك على المشاركة وعلى سؤالك ومبدايا البونص سوف تصل الى حسابك فى انستافوركس والذى ربطه بالمنتدى مسبقى ويمكنك التداول بالبونض والربح منها فقط هو للسحب وليس البونص نفسها
والله هو المستعان

A.mustafa
04-26-2018, 11:51
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته..
البونص اللي بتحققه هنا في المنتدي هيوصلك لا تقلق
لكنه بيتجمع علي مدار الشهر وبيتبعت مره واحده اخر الشهر لحسابك في انستا فوركس علشان تبداء تتداول ..

riadhweb
04-26-2018, 11:57
أولا بتربط حسابك في انستا فوركس بالمنتدى حتى يصلك البونيص بداية كل شهر
و كل الرصيد المتحصل عليه من خلال الردود لايمكن سحبه و لكن تتداول به و كل الارباح يمكن ان تسحبها
و بالتوفيق لك و للجميع

mohamedelbob
04-26-2018, 12:02
بيتم تحويل البونص كل شهر لحسابك في الانستا فورا بس الاجتهاد مطلوب جدا لان البونص تبعك لو كبير بتعرف تتداول اكتر وتحقق مكاسب وارباح اكتر واكتر

manotripleewry
04-26-2018, 22:22
السلم عليكم ورحمة الله وبركاته
نعم البونص الذى تجمعه من خلال المنتدى يتم تحويله
الى حسابك فى انستا فوركس شهريا بشكل تلقائى والاموال التى
تربحها من خلال التداول يمكنك سحبها عن طريق احدى طرق السحب المتوفره بالشركه

amir anwar
04-26-2018, 23:50
طبعآ البونص اللي بتحققه هنا بيوصلك في انستا فوركس
و السحب بيكون عن طريق البنوك الألكترونية مثل سكريل و نيتلر
ويمكنك اكتشاف و البحث عن البنوك التي تقبلها انستا
شكرآ

salijiji0
07-17-2018, 21:38
نعم اخي البونص حقيقي ويصل الى حسابك بدايه كل شهر جديد ويمكنك التداول به في سوق الفوركس وتحقيق الارباح منه وسحبها
بعده طرق يمك ان تختار الطريقه التي تلائمك وهذه الطرق موجوده في موقع الشركه الرئيسي ويمكن الاطلاع عليها واختيار الانسب لك