PDA

View Full Version : مساعده لي انا مبتدي

abanoub hana
02-23-2016, 15:23
يا جماعه انا جديد في المنتدي ومش عارف اذا كان نصاب ام لا يعني انا ارد يعطوني فلوس طب والنتدي هيستفاد ايه حد يوضحلي المعلومه ارجوكم حد اخذ فلوس من المنتدي

clickserv
02-23-2016, 18:32
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته اخى الكريم
مشكور علي سؤالك حتى ان لم تستفاد ماديا من خلال المنتدى اعتقد انك سوف تدخل عالم الفوركس بفضل المنتدى
واعتقد كلمة نصاب او نصب فى المنتدى المنتدى لمم يطلب اي عمولة او ارباح او ايداع حتى نجزم او نشك فيه بالنصب
اما عن باقى السؤال هو ماذ يستفيد المنتدى ؟ اعتقد القائمين على المنتدى ادرى واكيد سنجد من يشرح لنا لماذ يقدم العون والمعاونة المالية للدخول الى عالم الفوركس
اتمني لك التوفيق و تقبل مروري وشكرا

chlor
02-25-2016, 21:01
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
اخي الكريم. ان منتدى انستافوركس ليس نصابا. فهو لا يطلب منك عمولة مقابل الاشتراك في المنتدى. ضف الى ذلك انه يدفع للجميع لكن بشرط احترام شروط الاستعمال

bmw22077
02-28-2016, 05:32
بص حضرتك العملة بتتحول تدريجيا يعني المبلغ الكبير اللي جمعته (باللون البرتقالي اعلى الصفحة) هيتحول على دفعات يوميا فان شاء الله بكره بالكتير هتلاقي الاستقبال بقا ع المحفظة الخارجيه اما بالنسبة لمحفظة السيستم اللي عليها عملات قديمة في زرار اسمه sweep بس هو مش متنشط دلوقتي اول مايتفعل تقدر تحول القديم اللي جمعته تمام كده

Mohamedbonna
02-28-2016, 17:38
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته , هناك اتفاقيه بين المنتدي وشركة انستا فوركس وهي ان تعطيك علي كل رد 10 سنت وهذا شيء تشجيعي من شركة انستا فوركس
والفلوس هنا بونص وليس فلوس حقيقيه , البونص يمكنك المداوله به فقط وما ان تصل الي نسبه من الارباح فوق البونص يمكن سحبه علي حسابك البنكي
بالتوفيق

OsamaNasser
02-28-2016, 18:33
طيب مبدائيا كده المنتدي مش نصاب وكتير من الاعضاء سحبوا منه ارباح
الموضوع عباره عن انك تستفيد وتفيد
البونص اللي بتاخده من المنتدي هنا مش للسحب انما للتداول بيه
وانت لو تفتكر انك فتحت حساب علي انستا تجت وكاله المنتدي يعني المنتدي بياخد علي تداولاتك فلوس
فالمنتدي بيديك بونص تتداول بيه فالمنتدي يستفيد بالفلوس اللي هياخدها علي تداولاتك

chahine cris
02-29-2016, 02:08
●♥♥ السلام عليكم ورحمة الله وبركاته ♥♥●
اهلا بيك والله انا في راي اجدك لسه طفل صغير على
هي الشيء وانت مش فاهم حاجه
واقولك ثااني شيء كل الاعضاء كسبو من المنتدى البونص والشركه مشاء الله عليها
هي افضل من بعض الشركات الاخرى والله العظيم
وثالث شيء ان بعد الظن اثم وان شاء الله تكون فهمت قصدي

soufi
02-29-2016, 03:17
السلام عليكم
من الملحوظ انك جديد في هدا الميدان ولديك ثماني وخمسون مشاركة ورصيد قليل هدا يعني ان تكتب مشاركات قصير . اكتب مشاركات تقريبا سطرين على الاقل
وتكون مفيدة للجميع من حيث اسئلتك او نشر مواضيع جديدة ام تتكلم عن النصب فانت مخطئ في كلامك . الشركة محترمة ولها سمعة جيدة بين الشركات
حظ موفق اخي الكريم

محمد فاروق
02-29-2016, 22:33
اخى العزيز هذا المنتدى ليس نصابا او خلافه بدليل ان الكثير من الاعضاء يتم تحويل البونص الخاص بيهم شهريا ويقومون بالتداول به وتحقيق ارباح
ثانيا انك لن ترى اى رد فى المنتدى يوضح انه نصب على اى عضو فيه من قبل
ثالثا المنتدى مش بيطلب منك حاجة ولا بيقولك ادفع فلوس ..
يبقى مش هينصب عليك ف حاجة
استنى اخر الشهر ولو فلوسك متحولتش على يوم 8 مثلا تقدر تتكلم مع حد من المسؤلين لانه بردو مش هيبقى نصب عليك

mohamed monir
03-01-2016, 17:54
بسم الله
شكرا اخى افاضل على هذا السؤال
والمسب الحقيقى هو تعلم الفرس من هذا المنتدى الرائع وجى الارباح
ان شاء الله

elabyad
03-02-2016, 01:34
هذا كلام سليم ورائع وهو اساس التداول ويسهل على الحميع الدقة في التداول وهذا من اهم المبادئ التي يجب ان يتبعها خاصة المبتدئين في الدخول الى هذا المجال
اشكرك على هذا الشرح القيم

The_Gahbaz
03-11-2016, 19:24
الموضوع بيعيد تماما عن النصب
الموضوع عباره عن انك بتستفيد وتفيد
طيب هتقول المنتدي هيستفيد ايه لما يديني فلوس
لو تفتكر ان حساب انستا كتبته بكود الدعوه بتاع المنتدي يعني حسابك تحت حساب المنتدي
وبالتالي المنتدي بياخد عموله عليك من الشركه قصاد كل صفقه انت بتعملها

soufiane007
03-11-2016, 22:02
انا ايضا عضو جديد في المنتدى لكن لا اظن ان هناك نصب او اي شيء من هذا القبيل
الموضوع ببساطة هو شراكة بين المنتدى وشركة انيستافوركس انت تفيد الناس و تستفيد من خلال المنتدى و في نفس الوقت يكون للمبتدئين دخل ولو بسيط ممكن يجمعو منه راس مال للتجارة بيه عن طريق الشركة وهي دعاية للشركة في نفس الوقت يعني الكل مستفيد

mrdhia
03-11-2016, 22:10
انا ايضا عضو جديد في المنتدى لكن لا اظن ان هناك نصب او اي شيء من هذا القبيل
الموضوع ببساطة هو شراكة بين المنتدى وشركة انيستافوركس انت تفيد الناس و تستفيد من خلال المنتدى و في نفس الوقت يكون للمبتدئين دخل ولو بسيط ممكن يجمعو منه راس مال للتجارة بيه عن طريق الشركة وهي دعاية للشركة في نفس الوقت يعني الكل مستفيد :o

Mohamed Ahmed Metawea
03-17-2016, 17:54
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
الله ينور عليك المنتدى ليس نصابا او خلافه بدليل ان الكثير من الاعضاء يتم تحويل البونص الخاص بيهم شهريا
جزالك الله خيرا
وشكرا

moura
04-18-2016, 18:02
مشكور أخي الكريم على الموضوع و على الطرح و على الرأي و على المعلومات
بالتوفيق لك و للجميع إن شاء الله

abdulkader1995
08-16-2016, 14:37
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته . اخي الفاضل هو الهدف ليس بالربح من المشتركين . بل الهدف هو ان تدخل عالم الفوركس والتعلم . ثانيا انت تسال هل المنتدى نصاب فانا اجيبك لو كان نصابا لما وجدت هذا العدد الهائل من المشتركين . تحياتي لك

MHDF
08-16-2016, 20:17
السلام عليكم و رحمة الله و بركاته
الهدف ليس بالربح من المشتركين . بل الهدف هو ان تدخل عالم الفوركس والتعلم . ثانيا انت تسال هل المنتدى نصاب فانا اجيبك لو كان نصابا لما وجدت هذا العدد الهائل من المشتركين
حظ موفق اخي الكريم

ahmed yasser
08-19-2016, 18:32
بسم الله الرحمن الرحيم
السلام عليكم ورحمة الله اخي الموقع ليس نصابا ناك اتفاقيه بين المنتدي وشركة انستا فوركس وهي ان تعطيك علي كل رد 10 سنت وهذا شيء تشجيعي من شركة انستا فوركس
والفلوس هنا بونص وليس فلوس حقيقيه , البونص يمكنك المداوله به فقط وما ان تصل الي نسبه من الارباح فوق البونص يمكن سحبه علي حسابك بعد ذلك تسحب الربح وليس بونص التداول .. شكرا علي الموضوع وتقبل مروري

doaa sary
08-20-2016, 00:37
اخى الكريم لو انصاب
مكنتش تلاقى حد فية
يعنى لية هنستمر ونعمل ردود
انا فية من 4سنين
والمنتدى ممتاز

body2
08-21-2016, 01:03
ازاي نصاب لو كان نصاب مش هتلقي عضو وضع مشاركة وفي موضوع لأثبات الدفع لأعضاء مثبت
والمنتدي مش هستفاد حاجة عشان هو تحت رعاية انستا فوركس

s@mou
08-24-2016, 02:17
السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته.
اخي الكريم عندما تكتب في المنتدى تأخذ بونص 10 سنت وعندما تجمع مبلغا معقولا تقوم بنقله لشركة انستا فوركس لتتداول به فقط لا يمكنك سحبه بل تسحب الارباح التي حققتها من البونص واننا سبق لي وسحبت.
ارجو ان اكون قد افدتك بالتوفيق

mahll200
08-24-2016, 15:25
السلام عليكم اخى الكريم المنتدي صادق ودفع لكل الناس ولكن الارباح عباره عن بونص يتحول تلقائيا الى حسابك فى انستا وغير قابل للسحب البونص للتداول فقط ولكن يمكنك سحب الارباح الناتجه عن البونص وبالتوفيق اخى الكريم وشكرا.

akram mohamed obaid
08-30-2016, 19:34
عزيزي لايوجد اي نصب في الامور والمنتدى لاياخذ منك اموال حتى تعتبره نصب الامر مجرد دعايه واعلانات لشركه انيستافوركس لزياده عدد عملائها حيث وضعت هذا المنتدى لجذب الكثير من المتداولين الى هذه الشركه

fares2alex
01-15-2017, 20:39
اخي الغالي ابانوب اهلا بيك في اكبر سوق في العالم سوق الفوركس المنتدى اخي الكريم

منتدى محترم يدفع مقابل الردود وانا مجربه اكثر من عدة مرات جرب اخي الكريم على ضمانتي

zakariacr07
02-02-2017, 17:06
السلام عليكم و رحمة الله تعالى و بركاته

أخي منتدى الفوركس ليس نصاب و البونيص عبارة عن تحفيز فقط لا أكثر و يحول لك تلقائيا كل أول شهر من يوم 1 إلى يوم 10 في الشهر لتقوم بالتداول به

athiro
02-04-2017, 12:13
شكرا لك اخي العزيز لااظن ان المنتدى يستغل المشتركين وانما بالعكس هو يقدم فائده للمبتدئين مهمه ليتسنى لهم الدخول في عالم الفوركس

samehsaeed13
02-04-2017, 21:32
لسلام عليكم و رحمة الله تعالى و بركاته
مواضيع منتدى فوركس العرب في معظمها جيدة و توجد بعض الاستراتيجيات مربحة جدااا و خصوصا التي تتعامل مع الموفينجات لو اضفنا اليها فقط متتاليات الفايبوناتشي راح تصبح اكثر قوة ، بالنسبة للردود فانها تقريب كلها متشابهة و كلها كوبي باست ، و اكيد ادارة المنتدى تعرف ذلك على كل حال موفقين للاعضاء الكرام و انا واحد منهم هههههه دمتم سلام

محمدسليمان
02-06-2017, 21:29
السلام عليكم

علي ما اظن انه المنتدي الوحيد الذي يمنحك هذه الفرصه في التجربه في الحقيقيه لذا المجال فالمنتدي لا يطالبك بدفع اموال فلما انت خائف

aki
02-06-2017, 21:32
السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته.
بالنسبة للمنتدى هو لتشارك خبرات في مجال الفوركس والتفاعل مع مواضيع تخص جانب الفوركس ويعطيك 5 دولار في اليوم لا تستطيع سحبها لكن تستطيع العمل بها في مجال الفوركس.
حظ موفق.

him
02-07-2017, 16:03
بارك الله فيك اخي هناك اتفاقيه بين بين المنتدي والشركه انستا فوركس وهي ان تعطيك علي كل رد 10 سنت وهذا شئ تشجيعي من شركه اونستا فوركس تحياتي لك

rapeaezzat
02-09-2017, 20:55
السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة
اخى الكريم هى شركة موثوق فيها ومش نصابه وهى بتستفيد منك مثل ما انت
بتستفيد منها لانك لما بتجمع بونص وبتشترك فيها انت كده بتفدها ولما هى بتحولك
البونص انت بتستفيد منها وباتداول بالبونص بتعك ولما تربح تقدار تسحب ارباحك وربنا يوفقق

zeze2017
02-09-2017, 21:00
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
اخى الكريم تستطيع ان تستفيد من البونص التى تقدمه لك شركه انستا فوركس
كمكافأه تشجيعيه لبدايه عمليه التداول فى الفوركس ولكن مع مراعاه ان البونص لم يتم سحبه
وشكرا

shehab30
02-09-2017, 23:15
بسم الله
شكرا اخى افاضل على هذا السؤال
والمسب الحقيقى هو تعلم الفرس من هذا المنتدى الرائع وجى الارباح
ان شاء الله

forexguid
02-13-2017, 01:27
هو مش راح يعطيك اموال حقيقية و انما بونيص و البونيص لابد ان تتدارل
به و عند التداول الشركة تستفيد من فارق الاسبيرد ر بعدها ممكن تكسبك
زبون ووو

ahmed megahed
02-17-2017, 08:29
اولا اخي هذا منتدى محترم جدا
وانا من ضمن من تم لهم تحويل البونص الى حسابي بالشركة وايضا تم تحويل جائزة من خلال فوزي باحدى المسابقات به

sob81
02-17-2017, 10:38
المساعدة للمبتتداء اخى تكون من خلال العمل بالتعليم ومعرفة كيفية التتداول فى الفوركس واختيار الوقت المناسب فى فتح الصفقات
وايضا فى قفل الصفقات وتحقيق الربح

stethoscope
02-17-2017, 21:01
ناس كتير تاجرت واكدوا انهم قاموا بسحب ارباح تعلم جيدا وقم بالتجربة من الحساب التجربى وبعد ذلك ابدء بالمضاربة من خلال مبلغ صغير فى البداية حتى تتمكن من السوق هذا فى حد ذاته مكسب لك

mohamed achraf
02-24-2017, 23:20
المنتدى يرسل الأموال إلى شركة إينستافوركس لتتداول بها أنت و تسحب الأرباح الناتجة عن نشاطات التداول ، هناك العديد من الناس يؤكدون مصداقية المنتدى

kariim18
03-10-2017, 16:40
ازاي نصاب لو كان نصاب مش هتلقي عضو وضع مشاركة وفي موضوع لأثبات الدفع لأعضاء مثبت
والمنتدي مش هستفاد حاجة عشان هو تحت رعاية انستا فوركس

eslam-gad
06-25-2017, 04:22
جزيل الشكر لكل الاخوة علي معلوماتهم المفيدة والقيمة
ونرجو المزيد لكي نستفيد ونتعلم منكم
والله الموفق والمستعان

mohamed elsyed
04-12-2018, 13:29
11‏/11‏/2013 - علي هذا الشكل ولست ادري اهذا كل شي ام هناك اضافة لدي جدول واحده به 1_رقم العميل. 2_اسم العميل 3_رقم الهاتف. 4_العنوان. 5_رقم الشيك. 6_قيمة الشيك. 7_تاريخ السداد. 8_اسم البنك. *وكنت اريد حينما ياتي موعد الشيك تظهر لي رسالة تنبهيه تخبرني بمعلومات الشيك الذي حان موعده *انا استخدم قاعده بيانات من نوع sql server ...
14‏/04‏/2008 - افتراضي رد: مبتدي ومحتاج مساعدة الاخوة المبرمجين(خطوط الميوري). سلامي للاستاذ وليد هذا شرف لي لردك علي هذا الموضوع ولكن مع تقديري لرد حضرتك (انا عارفه من زمان ) لكن يوجد بداخلي امل كبير في هذه الخطوط الرائعة ارجو تفاعل الاخوة المبرمجين لافادة الاخوة الموشر بمعني : توضيح الشمعة الساعة كام التي سوف تتغير فيها ...