PDA

View Full Version : فتح حساب تجريبي

hamada-dawod
02-29-2016, 10:46
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

ممكن شرح لفتح حساب تجريبي لاني عملت اكونت في الفوركس بس ودخلت عليه بس مش عارف افتح حساب demo ممكن مساعده لاني تائه وبعد لما افتح الحساب اعمل اية وشكرا مقدما.

adamarwan
02-29-2016, 16:57
ما عليك اخى الى ان تدخل الى موقع الشركة وان تختار الحساب التجريبى او الديمو
وان تملئ البيانات وان تحومل المنصة وان تدخل الى الحساب
هدا ما فى الامر

hamada-dawod
02-29-2016, 20:44
طيب انا عندي حساب مفعل ينفع اعمل منه واحد تجريبي ولازم اعمل جديد لاني سألت عرفت اني اعمله من داخل الحساب

محمد فاروق
03-01-2016, 01:43
بسيطة يا اخى عندما تدخل الحساب الذى سجلته سترى امامك انواع الحسابات حقيقى او تجريبى تختار منهم الحساب التجريبى
وتتدول وتتعلم فيه وربنا يوفقك ان شاء الله

justsmile
03-08-2016, 02:30
اخي بامكانك طبعا فتح حساب تجريبي من منصة الميتاتريدر مباشرة .. باختيار حساب ديمو .. و وضع معلومات وهمية و اختار المبلغ و الرافعة التي تريد .. وبالتوفيق ..

The_Gahbaz
03-08-2016, 22:26
انت ممكن تفتح حساب تجريبي من خلال المنصه او من خلال موقع الشركه
لو من المنصه هتختار من قايمه file الخيرا اللي مكتوب عليه **** an account وتختار السيرفر اللي انت عايزه وتدخل بياناتك وتدوش Finish هتلاقي الحساب اتفتح واتضاف للمنصه اوتوماتيك

ebrahem
03-08-2016, 22:30
بسيطة يا اخى عندما تدخل الحساب الذى سجلته سترى امامك انواع الحسابات حقيقى او تجريبى تختار منهم الحساب التجريبى

ابراهيم

justsmile
03-18-2016, 00:46
السلام عليك /

اخي بامكانك طبعا فتح حساب تجريبي من منصة الميتاتريدر مباشرة .. باختيار حساب ديمو .. و وضع معلومات وهمية و اختار المبلغ و الرافعة التي تريد ./

Carlos
03-29-2016, 08:32
يوجد طريقتين لعمل حساب تجريبى اول طريقة من صفحة الشركة انستا فوركصس هتلاقى خانة ممتوب فيها افتح حساب تجريبى تانى طريقة من برنامج التداول نفسة ممكن تفتح حساب عن طريق الميتاتريدر بلتوفيق