PDA

View Full Version : طلب مساعدة

moha1466
03-11-2013, 19:17
السلام عليكم ورحمة الله

لقد قمت بتفعيل حسابي بنجاح وكلمة أحاول فتح الحساب الحقيقي على منصة التداول بأستعمال رقم الحساب وكلمة سر المتاجر أواجه نفس المشكلة أنه يرفضه فتح الحساب ويخبرني أنه حساب غير موجود.
هل هناك مشكل معين لم انتبه له؟؟ ارجوا من أصحاب الخبرة مساعدتي.

ملاحظة: اعتذر إن كان الموضوع في القسم الخطأ لأن لم أعرف أي قسم اختار لطرح السؤال؛ وشكرا مسبقا

GHOST_07
03-12-2013, 00:25
السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته
أخي عليك عند وضع رقم الحساب وكلمة السر إختيار السرفر " سرفر الحساب الحقيقي"
بالتوفيق

Omaryat1
04-03-2013, 15:41
السلام عليكم و رحمة الله تعالى و بركاته
أخي لا أظن أن هذا ممكن ربما أخطأت في البيانات للحساب و ربما كان خطأ في المنصة

maheralphax7
05-23-2013, 00:32
و عليكم السلام و رحمة الله و بركاته
ممكن تكون المشكلة في البيانات اللي معاك غير صحيحة أو غير دقيقة
و ممكن تكون إخترت سيرفر غير اللي انت اشتركت بيه من الأول
و السيرفر ده هتلاقيه في البريد الالكتروني اللي وصل من الشركة بعد ما سجلت
و هتلاقي معاه كل البيانات اللي انت محتاجها عشان تشتغل على الحساب اللي معاك

ssn356
05-23-2013, 00:56
انتبه ان كنت تدخل المعلومات الصحيحة
افتح الرسالة التي وصلتك على ايميلك من الشركة وبها كل المعلومات وجرب دخول الحساب مرة اخرى وانتبه الى السيرفر
ان لم ينجح الدخول راسل الدعم

ahmed_magdddy
05-24-2013, 16:30
اول حاجة تتاكد انك بتدخل من خلال الحساب الحقيقى و تانى حاجة لازم تبقى متاكد كويس من البيانات
علشان ممكن تكون بتدخل الاسم غلط او بشكل مختلف عن اللى انت مسجل بيه

انس بن تن
05-27-2013, 16:09
السلام عليكم يا اخي
يجب عليك ان تختار السرفر الحقيقي عند دخولك رقم الحساب والرقم السري
بالتوووفيق للجميع

tazi larbi
05-27-2013, 16:55
السلام عليكم اكيد وضعت السرفر خطاء حاول الدخول مرة اخرى وتاكد من الكلمة ورقم الحساب جيدا وان لم توفق في الدخول اذهب لاميل الشركة اللذي ارساته اليك وبه معلومات الحساب ستجد السرفر وان كنت حدفته اتصل بلادعم وهم سيعطونك السرفر الخاص بحسابك اتمنى لك النجاح والله الموفق

fares2alex
05-27-2013, 18:52
اخي الغالي تاكد من الرسالة التي ارسلت لك على حسابك الاليكتروني وخذ منها رقم الحساب كوبي وباست

ولا تنسى اخي الغالي الخادم بيكون مرسل بردو مع بيانات الحساب والخادم ده هو السيرفر اللي بتدخل به

الباحث
05-27-2013, 18:56
حبيبي اتاكد هل انك وضعت السيرفر الحقيقي الخاص بيك
لان في الرسالة اللي بعثتها ليك الشركة على الايميل اللي فيها معلومات حسابك راح تلاقي
مع معلومات الباسوورد ورقم الحساب راح تلاقي السيرفر الخاص بيك
نزلوا زي مانزلت رقم الحساب والباسوورد وانشالله راح تفتح عندك المنصة

mohamedsamy040
05-28-2013, 00:57
ادخل على السرفر المظبوط الاول و تانى حاجة جرب تفتح حسابك من الموقع الاول و شوف هيفتح ولا مش شغال
و راسل الادارة و هما هيقولوا ليك ازاى تغير حسابك و البيانات بتاعتك

hebkar
08-21-2013, 12:32
عليكم السلام ورحمه الله وبركاته
الف مبروك اخى على تفعيل الحساب
لابد ان تتاكد من رقم الحساب والباسوورد وان تختار السيرفر الذى اتى لك مع رساله انيستا
ببيانتك الحقيقيه حتى لا تواجه اى مشاكل وان لم تجده فغير السيرفرات الى ان تجد المناسب
تحياتى لك

charchabila
08-21-2013, 14:19
ادا كنت متاكد من المعلومات وكنت تستطيع الدخو بها في موقع انستا
قم بتغيير السيرفر وجرب مرة اخرى

soooonor
08-22-2013, 13:19
ارجع للرسالة التى ارسلتها لك الشركة عندما قمت بفتح الحساب و ستجد بها كل البيانات المؤكدة هذا الى جانب السيرفر الذى لابد ان تعمل من خلاله

حاول و ان شاء الله ستحل المشكلة وواذا واجهتك نفس المشكلة عليك سؤال الدعم الفنى للشركة

ssnsafi
08-25-2013, 07:14
المشكلة ولابد ان تكون من السيرفر فيجب اختيار السيرفر الذي سجلت به عند تسجيلك في الشركة وانك كنت نسيته فراسل الدعم او راسل الاخ mrdark وكيل شركة انستا هنا في المنتدى واخبره برقم حسابك وسيعطيك اسم السيرفر ان شاء الله

chatmaster
09-21-2013, 15:10
اخى الكريم هل يوج رصيد فى حسابك قبل دخولك الى المنصة

تقريبا لا وان كان ذلك ممكن لا يفتح هذا والله اعلم

تحـياتى لك

hamm0di
09-21-2013, 20:57
تحيه طيبه
استاذنا الكريم الفاضل ام انك قد نسيت السيرفر او
النقطه الثانيه و هو الحل النهائي اخي اعد تسجيل
الدخول من جديد سوف تاتيك نافذه املئ كل بياناتك
بها وسوف تاتيك نافذه اخر بها
تسجيل الدخول و بها كلمة السر احتفض باه ولاتنسها
و الله الموفق

samardahab
09-21-2013, 21:20
كلم الدعم الفني
هيردوا و يسالوك شوية أسألة
و بعدين يقولولك علي باسورد جديدة
و اسم السيرفر

walidabou
10-20-2013, 15:49
أخي ربما قد تكون قد اخترت السيرفر الخطأ وهذا وارد جدا بما أنك فعلت حساب وكل شيء
الحل هو ان تختار سيرفر تلو الاخر عندما تعمل login في الميتاتريدر والذي سينجح معك سيبقى هو السيرفر الذي ستدخل به دائما
متمنياتي لك بالتوفيق

zyzo
10-20-2013, 16:15
الحمد لله رب العالمين
استاذنا الكريم الفاضل من المحتمل بانك قد
نسيت السيرفر الذي سجلت به
في الشركة فالسيرفر مهم للغايه
و بالله التوفيق للجميع

maha elsayed
10-20-2013, 16:51
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته عليم يا اخى اختار السيرفر المناسب
ولو مش عارف ابعت ميل لاستا فوركس وهى هتقولك عليه

doola2020
10-31-2013, 07:13
طالما أنك قمت بتفعيل حسابك علي المستويين فتأكد أن المشكلة تكمن في شيئ واحد فقط الا وهو اختيارك للسيرفر فلابد أن تختار السيرفر الصحيح للدخول

ilham
11-24-2013, 01:26
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته والصلاة والسلام على اشرف الانبياء والمرسلين
يبدو اخي انك خطات في السرفر

zidan
11-26-2013, 05:57
انت من الممكن ان تكون مختار سيرفرغير السيرف الموجود عليه حسابك
كلم الدعم لكى تعرف السيرفر الموججود عليه حسابك

ahmedhawash
11-26-2013, 18:45
اخى الكريم المشكله انك مختار سيرفر غلط لان هنا فى انستا انت بتختار السيرفر وانت بتسجل حساب جديد

السيرفر ده انت بتختاره وانت بتعمل تسجيل دخول على المنصه ممكن تستعلم عنه او انك تجرب السيرفرات الموجوده والله المستعان

zidan
11-26-2013, 19:01
انت من الممكن ان ترجع الىالدعم النى لانه من الممكن ان مختار السيرفر غلط
ولابد ان تدخل السرفر الموجود فيه حسابك

salim telecom
11-26-2013, 19:09
السلام عليكم أخي الكريم
اخي الحبيب انا اري فيه ايمل بجيك لما تسخل فيه كل المعلومات من رقم العضوية و كلمة السر و ايضا السيرفر الذي يمكنك الاتصال به و هذا مهم جا
و الله أعلم و الله الموفق

ashrafshawky
11-26-2013, 19:13
اخى الكريم على ما اعتقد ان المشكلة كلها فى نوع السيرفر لا بد ان السيرفر الذى تقوم بالدخول بة الى المنصة يختلف عن السيرفر الحقيقى وبالتوفيق

xdorex
12-14-2013, 05:05
مرحبا بك يبدو انك تحاول الدخول بالسيرفر الخاطئ فقط حاول ان تجرب كل السيرفرات الموجوده في المنصه
وسيكون واحد فقط هو الصحيح ان شاء الله تحيااتي تقبل مرووري

ilyes chaieb
12-14-2013, 05:22
مشكل الدخول على المنصة بيكون نتيجة تحديد السيرفر الخاطئ لحاسبك
لذلك ارجع الى الاميل و شوف نوع سيرفر الحساب

تقبل مرورى

Asmaa_sema
12-14-2013, 12:54
حدثت معى هذة المشكلة من قبل وكلمت الدعم وقال لى ان الحساب غير منشط لانى بقالى فترة طويلة مدخلتش علي ودا كان فعلا حقيقى
وخمس دقائق ونشطوا الحساب ودخلت علية

yaranabil
12-16-2013, 21:28
نفس مشكلتى فى البدايه حضرتك حدد السرفر اللى حضرتك سجلت عليه فى البدايه اثناء فتح الحساب
فحاول ان تتزكر السرفر اللى انت سجلت عليه فى البدايه ولو لم تستطع يمكنك مكالمة خدمة الدعم
حتى تستطيع التعرف على السرفر ربنا يوفقك فى الحصول عليه

forexman55555
12-22-2013, 00:03
الموضوع واضح جدا بما ان رقم الحساب صحيح و كلمة المرور
صحيحة ايضا اذن الخطأ فى السيرفر الذى اخترته و الان لابد ان تعرف ما هو السيرفر الصحيح و تدخل من خلاله

rsfbg2010
12-22-2013, 01:36
السلام عليكم جميعها
اخى العزيز فى الغالب المشكله بتبقى فى اختيار السيرفر
لذلك تاكد من السيرفر الذى اخترته عمند فتح الحساب
تقبل مرورى

wael00
12-22-2013, 01:42
تاد جيدا من رقم الحساب و الرقم السري من الايميل اخي العزيز
ادا لم تحل مشكلتك حاول مراسلة الدعم الفني
بالتوفيق لك

ashrafko
01-19-2014, 22:53
اخى الكريم اعتقد ان سبب المشكلة هو انك تقوم بالدخول من خلال سيرفر اخر غير الذ1ى قمت بالتسجيل بوة وبالتوفيق

waleedhafez
01-25-2014, 12:40
ادخل على السرفر المظبوط الاول و تانى حاجة جرب تفتح حسابك من الموقع الاول و شوف هيفتح ولا مش شغال
و راسل الادارة و هما هيقولوا ليك ازاى تغير حسابك و البيانات بتاعتك

frx
03-17-2014, 08:31
بارك الله فيك صديقى وجعله فى ميزان حسناتكم يا شباب الخير لم تقصروا فى الرد على هذا الموضوع وكل قام بدوره وهذا هو ما نحتاجه للارتقاء بالمنتدى العربى وتقبللوا تحياتى !!
......................

harimeche
03-26-2014, 16:43
الســــــــلام عليكم ورحمة الله

يوجد خــــانة فيهــــا نكتب فيهـــا رقم الحساب

وخـــانة أخرى نكتب فيهـــا الباسوورد وخــانة

نختار السرقر المناسب الدي إخترناه

GemyKadel
03-31-2014, 01:01
السلام علكيم عليك بادخال السيرفير الخاص بك في البرنامج واذا لم تعرفه فعليك بالتواصل مع الدعم حتي يعطوك السيرفر الخاص بك من خلال البيانات الشخصيه والسريه لك

RomanyMoreed
04-21-2014, 01:49
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته

شوف حضرتك انت لازم تتاكد من البيانات اللي بتدخلها تكون صحيحه او دي يمكن مشكله في الاتصال بالشبكه

تحياتي

a7med84
05-21-2014, 14:18
اخى الكريم علشان تخش على حسابك على المنصه

تكتب رقم الحساب وكلمه السر والسيرفر الخاص بأنستا من اجل الدخول الى الحساب

chokrito
07-25-2014, 04:06
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته والصلاة والسلام على اشرف الانبياء والمرسلين
اشناله اخي تستفيد وتفيدنا انشالله بخصوص هذه الاسئلة .. واتمنى لك تحقيق ارباح

gehad87
09-10-2014, 23:18
المشكلة على ما اعتقد مشكلة متعلقة بالسيرفر اللي لازم تدخل بيه على المنصة
وده بيبقى ضمن بيانات الحساب اللي بتتبعت في رسالة الايميل اول ما تفتح حسابك في انستا فوركس راجعها
هتلاقي السيرفر المخصص لرقم حسابك

awa
10-10-2014, 19:06
نعم هناك مشكل معين لم تنتبه له و هو ان انت اكيد لم تدخل على السيرفر
الصحيح لان انت سجلت على سيرفر معين و هو اللى بس تقدر تدخل من خلاله

nuclear2010
10-10-2014, 23:54
السلام عليكم جميعا
اخى العزيز تاكد انك تختار السيرفر الصحيح
اللى انت اختارته اثناء التسجيل لان فى الغالب المشكله فى السيرفر
تقبل تحياتى

mahmoud mostafa
10-19-2014, 11:48
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
موضوع فى غاية الروعة بارك الله فيك اخى الفاضل
مع تمنياتى لجميع الاعضاء بالنجاح والتوفيق , والربح الوفير

محمد السيد محمد
10-27-2014, 00:55
وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته .. بسم الله الرحمن الرحيم
انت اكيد ما غيرتش السيرفر بتاعك كم ديمو الى حقيقي ، وده اللي بيتعمل في الخانة التالتة عند الدخول في الحساب

abdgaribtc
10-27-2014, 01:34
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته صديقي العزيز عليك بمراجعة
بريدك الالكتروني الذي وصل حسابك عليه واختيار السيرفر الذي ارسلوه لك

amermazzen
12-11-2014, 20:21
السلام عليكم ورحمة الله أخي الكريم بعد التسجيل يصلك إميل فيه جميع المعلومات الخاصة بك من اسن المستخدم ورقم الحساب ونوع السيرفر الذي تشتغل عليه لابد لك حفظ المعلومات جيدا عندها تبدأ بجمع البونص عن طريق المشاركات في المنتدى اجمع ماتستطيع جمعه حتى يكون لك راس مال محترم.

مصراوى
01-21-2015, 19:23
اخى الكريم اعتقد ان المشكاة تكمن فى الريفيرال الذى قمت باختيارة عند التسجيل اعتقد انة من الافضل تجربة الريفيرلات المختلفة حتى تتمكن من الدخول الى الحساب

OSAMA AMER
01-25-2015, 01:51
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته اخوانى واخواتى الاعزاء فى مندى فوركس العرب:rules:
هذه المشكلة تكررت مع اكثر من واحد ويمكنك الرجوع للأعضاء المشرفين وسيقوموا بمساعدتك

طريق النجاح
04-19-2015, 20:42
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته شكرا جزيلا لك اخى الكريم على طرحك للموضوع واتمنى ان يستفيد منه باقى الاخوه الاعضاء فى المنتدىـ،،
اعتقد ان حسابك تم اغلاقة للاسف يجب ان تنشئ حساب جديد يا اخي،،،،

katreenaziz
04-19-2015, 21:16
اخى الفاضل اكيد انت مدخلتش السيلفر بتاعك هتلاقى فى بياناتك بلشركة مدينك سيلفر ادخل بية مع الرقم والباسورد هتلاقة دخل ان شاء الله واى استفسار احنا موجودين اتمنى لك التوفيق والنجاح

OSAMA AMER
04-20-2015, 12:06
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته اخوانى الكرام اعضاء ومشرفى منتدى فوركس العرب
اتمنى للجميع التوفيق :happy:
اخى الكريم اولا لابد وان تتأكد اولا من تفعيل الحساب فى المستوى الول على الاقل مع انى اعتقد ان تفعيل الحساب ليست المشكلة الاساسية

4ex trader
04-20-2015, 16:22
تاكد اخى الفاضل من السيرفر الصحيح الخاص بالحساب وذلك من الرسالة الادارية المرسلة اليك على البريد الاليكترونى

chennana
04-28-2015, 20:02
اخي الكريم مشكلتك ليست في رقم الحساب و لا في الرقم السري للحساب
جميعنا واجهتنا هذه المشكلة في بدايتنا عليك فقط تغيير السيرفر
بالتوفيق

moutanabbih mohammed
05-13-2015, 22:28
الســـــــلام عليكم ورحمة الله تعالى و بركاته
اعتقد ان المشكل راجع للسيرفير انصحك بتغيير السيرفر الى واحد آخر مع تمنياتي لك بالنجاح والتوفيق دائما

kaka23
05-14-2015, 21:04
اخي عليك التاكد جيداا من كلمة السر و رقم الحساب حتى يقبل الدخول الى حسابك
و اذا كنت تقصد الدخول الى المنصة و كلمة السر صحيحة عليك تغيير السيرفر حتى يقبل الدخول

xmenflis
06-17-2015, 15:33
مرحباً شكراً على طرح موضوع

بتوفيق لك ولي جميع أعضاء

OSAMA AMER
06-21-2015, 02:49
مرحبا بكم اخوانى واخواتى الاعزاء مشرفى واعضاء منتدى فوركس العرب
اتمنى ان تكونوا جميعا بخير وبأحسن حال
اخى الكريم عليك ان تتاكد من انه تدخلى الى حسابك فى اوقات عمل الفوركس
ثانيا ان تتاكد من الاتصال بالنت
ثالثا ان تتأكد من السيرفر التى تقوم بالتسجيل من خلاله

a7med sniper
07-19-2015, 15:01
اعتقد ان المشكله فى اختيار السيرفر اللى عليه حسابك بشكل صحيح هو السبب فى انك مش قادر تدخل على الحساب الحقيقى والله المستعان

وبالتوفيق للجميع فى السوق

rachadcom
08-09-2015, 17:32
بســـــم الله الرحمـــــان الرحيـــــم .... و الســـلام عليكــــم و رحمــــة الله و بركاتـــــه ...
تاكد من وضعك للسيرفر الصحيح غير ذالك تاكد من الرقم السري مرة اخرة ..تقبــــــــل تحياتـــــي و مــــروري يـا غـالـــــي ......

bode.ma2lad
08-11-2015, 15:25
أخي الكريم , لما تروح عالموقع هتلاقي عندك كلمتين , دخول التجار ودخول العملاء , بتروح على دخول العملاء وبتكتب رقم حسابك
وبعدين الباسورد وإن شاء الله يدخل بس ركز :)

mohamed gamal hamel
08-11-2015, 20:20
و عليكم السلام و رحمة الله و بركاته
و ممكن تكون إخترت سيرفر غير اللي انت اشتركت بيه من الأول
و السيرفر ده هتلاقيه في البريد الالكتروني اللي وصل من الشركة بعد ما سجلت
و هتلاقي معاه كل البيانات اللي انت محتاجها عشان تشتغل على الحساب اللي معاك

MahmoudNofal
08-11-2015, 22:14
اهم حاجة انك تقول السيرفر ايه هتلاقى تحت الحساب و الباسورد السيرفر و لو مش عارفه افتح الميل الى مبعوتلك من انيستا هتلاقيه فيه

med1985
09-20-2015, 14:43
انتبه ان كنت تدخل المعلومات الصحيحة
افتح الرسالة التي وصلتك على ايميلك من الشركة وبها كل المعلومات وجرب دخول الحساب مرة اخرى وانتبه الى السيرفر
ان لم ينجح الدخول راسل الدعم

---------- Post added at 11:43 AM ---------- Previous post was at 11:29 AM ----------

اول حاجة تتاكد انك بتدخل من خلال الحساب الحقيقى و تانى حاجة لازم تبقى متاكد كويس من البيانات
علشان ممكن تكون بتدخل الاسم غلط او بشكل مختلف عن اللى انت مسجل بيه

marwanadam
09-21-2015, 13:46
ما عليك اخى الى ان تتاكد من البيانات التى تدخلها وكدالك امر يجب ان تختار السيرفور المناسب للحساب
بان ترجع الى البيانات التى تم ارسالها لك فى الاول فى الاميل بتاعك وان وعتلقى كل الامور التى تحتاجها
وبتوفيق

big.pharaoh
09-27-2015, 23:59
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته .. كده مشكلتك كلها مع السيرفر يا غالي . يعني لازم تتأكد من رقم السيرفر بتاعك عشان تقدر تشغل حسابك في انستا وتفتح صفقات

kirollosroumany
10-20-2015, 00:04
السلام عليكم ورحمة اللة وبركاته

هو احتمال يكون الحساب اتقفل لا قدر الله بس من الافضل انك تتوجه الي الدعم الفني الخاص بالشركة وتحكي لهم علي مشكلتك عشان هم فقط من يقدروا يساعدوك

rachadcom
11-07-2015, 17:47
بســـــم الله الرحمـــــان الرحيـــــم .... و الســـلام عليكــــم و رحمــــة الله و بركاتـــــه ...
تاكد من وضعك للسيرفر الصحيح غير ذالك تاكد من الرقم السري مرة اخرة ..تقبــــــــل تحياتـــــي و مــــروري يـا غـالـــــي ......

forez
12-01-2015, 00:01
بســـــــــــــم الله الرحمـــــــان الرحيـــــــم
الســـــــــــــــــــلام عليكـــم و رحمـــــة الله و بركاتـــــه
لان في الرسالة اللي بعثتها ليك الشركة على الايميل اللي فيها معلومات حسابك راح تلاقي
ارجـــــوا أن يكـــــون مـــــروري مفيـــــد ...

justsmile
01-02-2016, 21:30
السلام عليكم ورحمة الله

لقد قمت بتفعيل حسابي بنجاح وكلمة أحاول فتح الحساب الحقيقي على منصة التداول بأستعمال رقم الحساب وكلمة سر المتاجر أواجه نفس المشكلة أنه يرفضه فتح الحساب ويخبرني أنه حساب غير موجود.
هل هناك مشكل معين لم انتبه له؟؟ ارجوا من أصحاب الخبرة مساعدتي.

ملاحظة: اعتذر إن كان الموضوع في القسم الخطأ لأن لم أعرف أي قسم اختار لطرح السؤال؛ وشكرا مسبقا

اخي يجب عليك اختيار السيرفر الصحيح الذي قمت بالتسجيل به عندما قمت بفتححساب حقيقي ..
لانك لو لم تدخله بشكل صحيح سيعطيك ان الحساب خاطئ ..

عاشق الفوركس
01-18-2016, 21:29
اكيد بعد التسجيل تضهر لك معلومات التى سجلت بها الى هاتفك او الايميل وفي المنصة ادخل رقم الحساب وكلمة المرور والسيرفير الذي قمت باختياره ,بالتوفيق لك في الربط ان شاء الله والسلام عليكم

forez
02-07-2016, 14:48
بســـــــــــــم الله الرحمـــــــان الرحيـــــــم
الســـــــــــــــــــلام عليكـــم و رحمـــــة الله و بركاتـــــه
ارجـــــوا أن يكـــــون مـــــروري مفيـــــد ...

عاشق الفوركس
03-15-2016, 01:41
السلام عليكم ,اخي الكريم ... انا اعتقد ان الامر يتمثل في انك لم تضع السيرفير المناسب لحسابك لكي يدخل عليه والله اعلم .............

asmaa mahmod
03-15-2016, 01:52
اتاتكد من نوعيه السرفر الى بدخله واتاكد من ان رقم الحساب صحيح من خلال الميل الى اتعبلك على ايميلك تقبل مرورى وربنا يوفقك

Carlos
03-29-2016, 09:32
اخى العزيز اكيد المشكلة فى اختيار السيلفر كل عضو الشركة بتديلوا سيلفر لدخول بية على منصة الشركة ادخل على الاميل هتلاقى اميل من الشركة ببيناتك وبلسيلفر بتاعك اختار السيلفر وسوف يتم الدخول بدون مشاكل بلتوفيق

doola2020
03-30-2016, 12:39
طالما أنك قمت بتفعيل حسابك علي المستويين فتأكد أن المشكلة تكمن في شيئ واحد فقط الا وهو اختيارك للسيرفر فلابد أن تختار السيرفر الصحيح للدخول

Bassem Hassani
03-30-2016, 19:18
نعم من الممكن ان تكون المشكلة فى شبكة الانترنت لديك وخاصة فى الdns جرب انك تفتح اى موقع لو قالك فى مشكلة فى الدى ان اس يبقى لازم تعمل تحديث للشبكة الخاصة بيك من خلال الشركة الى انت مشترك فيها ... ومن الممكن يكون الخطا فى اختيار السرفر الخاص بحسابك عن محاولة تسجيل الدخول فى الشركة .

محمد فاروق
03-30-2016, 19:47
اخى هناك خط اكيد تقوم به وهو انك تدخل على حسابك الحقيقى ولكن بنفس سيرفر الحساب التجريبى .. فتاكد من ذلك وستعرف اننى محق واذا كتبت رقم الحساب والباسورد فاختار من السيرفرات uk وسيفتح معك باذن الله

xmenflis1
05-24-2016, 02:02
مرحباً شكراً على إضافة
بتوفيق للجميع

akram mohamed obaid
01-22-2017, 17:03
هذا يعني ان معلومات الحساب التي ادخلتها غير صحيحه حاول ان تتأكد من صحه البيانات من رقم حساب وباسوورد الحساب ونوع السيرفر المستخدم للتداول

ahmeed
01-22-2017, 17:20
السلام عليكم لازم دخلت السرفر غلط حاول الدخول مرة اخري وتاكد من الكلمة ورقم الحساب جيدا وان لم توفق في الدخول اذهب لاميل الشركة الذي ارسلته اليك وبه معلومات الحساب ستجد السيرفر ولو كنت حذفته اتصل بادعم وهم سوف يعطونك السرفر الخاص بحسابك

grow
01-22-2017, 19:21
السلام عليكم يا اخي الفاضل
يمنك يا اخي ان تفعل الحسااب واكتب كلمه المورو واختار من السيرفر حساب حقيقي بالتوووفيق لك وللجميع :):):)

adamarwan
01-22-2017, 19:41
نعم اخى لبد من ان تتاكد من البينات
التى تريد ان تدخل بها وكدالك السريفور الى انت مختاره
لبد من ان يكون متطابق مع الدخول
وحظ موفق

mirooo91
02-17-2017, 13:41
اخى الكريم المشكله انك مختار سيرفر غلط لان هنا فى انستا انت بتختار السيرفر وانت بتسجل حساب جديد

السيرفر ده انت بتختاره وانت بتعمل تسجيل دخول على المنصه ممكن تستعلم عنه او انك تجرب السيرفرات الموجوده والله المستعان

tamermosa
02-17-2017, 21:22
اخى الفاضل اتأكد من اختيارك للسيرفر الصحيح مع كتابة اليوزير نيم و الباسورد بطريقة صحيحة
و لو برضه فضلت المشكلة يبقى اتصل بالدعم الفنى و هو حيحل المشكلة

green man
02-18-2017, 13:15
المفروض اخى انك تختار السيرفر الخاص بالحساب لكى تستطيع العمل عليه
بوركت اخى على موضوعك الرائع

houskod49
02-18-2017, 17:19
السلام عليكم و رحمة الله تعالى و بركاته , اخي الكريم تاكد انك تدخل رقم حسابك الحقيقي و كلمة السر الصحيحين و كذلك اختيار السيرفر الذي اخترته عند التسجيل .

Espoir
02-18-2017, 17:23
السلام عليكم ورحمة الله المشكل الذي وقعت فيه اخي وقع معي كذلك لاكتشف اني ادخل معلومات خاطئة فقط راجع المعلومات اخي الكريم واذا لم تحل المشكلة اتصل بالدعم الفني موفق

Mahamme
02-22-2017, 20:00
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته... اعتقد اخي الحبيب ان الخطأ من عمدك فربما ادخلت بعض البيانات غير صحيحة، عليك بمراجعتها ثم حاول التسجيل مزة اخرى بطريقة صحيحة

him
02-22-2017, 21:32
اتاكد هل انك وضعت السيرفر والحقيقي الخاص بيك لان في الرساله الي بعتها ليك الشركه علي الايميل الي فيها معلومات حسابك راح تلاقي مع معلومات الباسورد ورقم الحساب راح تلاقي السيرفر الخاص بيك
تقبل تحياتي لكم

mid0killer
02-24-2017, 18:25
ايوه هناك مشكله لازم اولا تكون كاتب البيانات اللى ارسلها لك الموقع على الجميل او الايميل وبعد لازم تعرف السيرفر كمان عشان لو كتبت الرقم بتاع الحساب والباسورد صح والسيرفر لم تختاره بيقولك غلط ومش موجود

Hala Abdo
03-10-2017, 04:07
السلام عليكم و رحمة الله تعالى و بركاته
حضرتك لازم تتاكد من صحة بيانات الحساب اكيد في خطاء في بيانات الدخول

kalimiro0
04-08-2017, 18:11
الموضوع واضح جدا بما ان رقم الحساب صحيح و كلمة المرور
صحيحة ايضا اذن الخطأ فى السيرفر الذى اخترته و الان لابد ان تعرف ما هو السيرفر الصحيح و تدخل من خلاله

mido elshabrawy
04-08-2017, 18:34
السلام عليكم و رحمه الله وبركاته
اخي الفاضل يجب عليك ان تقوم باختيار السيرفر الصحيح المربوط عليه الحساب
و ان تتأكد من الاحرف الكابيتال و الاسمول في كلمه السر
و يمكنك ان تجد كل تلك البيانات من خلال الدخول الي الايميل الخاص بك المستخدم في تسجيل الحساب و سوف تجد ايميل مرسل اليك من الشركه يحمل كل تلك المعلومات
تقبل مروريو بالتوفيق للجميع ان شاء الله

kalimiro0
05-28-2017, 20:33
اخى الكريم علشان تخش على حسابك على المنصه

تكتب رقم الحساب وكلمه السر والسيرفر الخاص بأنستا من اجل الدخول الى الحساب

A.mustafa
05-29-2017, 15:04
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
يجب عليك اخي ارسال الدعم الفني فهو ممتاز
وممكن يكون الخطا في السيرفر او ربما ادخلته خطا
واتمنا لك التوفيق .. تقبل مرورى

فهمى لاشين
07-20-2017, 20:51
بسم الله
بما انك لك حساب ومفعل كمان يبقى الخطأ فى انك لا تهتم
باسم السرفر عند فتح الحساب وهذا السيرفر يمكنك الرجوع
اليه من خلا البريد الاليكترونى الذى وصلك من الشركة
تحياتى

Feras Alibrahim
07-20-2017, 23:24
اعتقد انك تهمل السيرفر الذي علية حسابك الحقيقي
رقم الحساب وكلمة السر واختيار السيرفر واذا لم تتمكن من المتابعة
يمكنك التواصل مع الدعم الفني

zakariacr07
07-25-2017, 14:21
السلام عليكم ورحمة الله تعالى و بركاته

أخي الفاضل يجب أن تدخل السيرفر الخاص بك الذي أرسلته لك الشركة على الإيميل الذي تسجلت به في شركة أنستا فوركس