PDA

View Full Version : من فضلكم المساااااااااااااااااعدة

محمد فاروق
03-06-2016, 21:47
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته .
انا فعلت حسابى على شركة انيستا 300 مرة ومش راضى يتفعل .. بضيف صورة الجواز بتاعى فى التفعيل الاول وصورة الاقامة فى التفعيل التانى وبتترفض بردو .. مع العلم انى معنديش اى اثباتات تانية اقدر اقدمها فياريت يا جماعة الى عنده حل او خلفية يعرفنى ..
شكرا ليكم مقدما

nour83
03-07-2016, 13:52
حاول تتوصل مع اداره الشركه مباشر بدلا من الموقع هنا المشكله انهم بيتكلموا على ان الحاجا لازم تكون مترجمه بالانجليزى و ممكن تكون هى دى اسباب المشكله الاساسيه

اكرم التميمي
03-07-2016, 15:49
يمكن ان تعمل كشف حساب بنكي باسمك فيه العنوان السكني وترفقه لمستوى التفعيل الثاني وانشاء يتم التفعيل او حاول ان تتصل بالدعم للمساعده في حل المشكله
تقبل مروري

محمد فاروق
03-07-2016, 22:38
يمكن ان تعمل كشف حساب بنكي باسمك فيه العنوان السكني وترفقه لمستوى التفعيل الثاني وانشاء يتم التفعيل او حاول ان تتصل بالدعم للمساعده في حل المشكله
تقبل مروري
شكرا لمعلوماتك .. انا فكرت بالفعل اجيب كشف حساب بنكى وان شاء الله يقبلوا
لانى بصراحة اتخنقت من كتر التفعيل

beast4ever
03-13-2016, 03:00
شكرا لمعلوماتك .. انا فكرت بالفعل اجيب كشف حساب بنكى وان شاء الله يقبلوا
لانى بصراحة اتخنقت من كتر التفعيل

انا جبت كشف حساب بنكي ومنفعش معرفش السبب
يارب مشكلتك تتحل انا بدور علي مستندا تاني
وانشاء يتفعل وانشاء الله لو قبل مستندا تاني
هعرافك انشاء الله

alialkhbeer
03-15-2016, 18:26
السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة
اخي انا الان كلمت الدعم الفني لدى شركه انستا فوركس بخصوص تفعيل الحساب وهل يؤثر على السحب والايداع
فكانت الاجابه لا يؤثر اطلاقا وان تفعيل الحساب اختياري وليس اجباري او واجب هل فهمت عليه
يعني لا تهتم اهم شيء انت الان مستوى اول يكفي

alialkhbeer
03-19-2016, 01:55
اخي انا الان كلمت الدعم الفني لدى شركه انستا فوركس بخصوص تفعيل الحساب وهل يؤثر على السحب والايداع
فكانت الاجابه لا يؤثر اطلاقا وان تفعيل الحساب اختياري وليس اجباري او واجب هل فهمت عليه
تقبل مروري

---------- Post added at 02:55 AM ---------- Previous post was at 02:54 AM ----------

اخي انا كلمت الدعم الفني لدى شركه انستا فوركس بخصوص تفعيل الحساب وهل يؤثر على السحب والايداع
شكرا لك واتمنى لكم التوفيق

The_Gahbaz
03-19-2016, 04:48
مشاكل التفعيل تقريبا كلها واحده وبتكرر
مع ان التفعيل سهل جدا وانا فعلت اكتر من حساب قبل كده المستويين مع بعض في اقل من 48 ساعه
كل الفكره انهم ليهم متطلبات معينه لازم تكون متوفره في المستند اللي هتقدمه ليهم علشان يتقبل منك

ahmed elsawaf
03-29-2016, 18:22
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته انا ايضا اواجه نفس المشكله فى التفعيل لدى سؤال هل يوثر التفعيل على حسابى وعلى التداول ام لا ارجو من الاعضاء الكرام التوضيح عشان يقبلو منى التوثيق تقبل مرورى

محمد فاروق
03-29-2016, 23:01

يا اخى ماذا تقول الشركة لا تقبل سحب او اى عملية الا بعد التفعيل ولو ما تقوله انت صحيح ما كانت عملت مستوى تفعيل ثانى .. ولما كانت كل هذه الصعوبات فى التفعيل

chlor
07-11-2016, 15:51
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
اخي الكريم. لتفعيل المستوى الاول لحسابك قم برفع صورة لجواز السفر فقط. بالنسبة للمستوى الثاني حاول رفع صورة لحسابك البنكي او فاتورة هاتفك النقال

ابوفؤاد
08-11-2016, 22:10
يمكن التواصل مع الدعم و اظار تلك النقاط له وربما يساعدك غى هذا و هناك دعم عربى يمكن التواصل معه و اما ان تطلب من مدير الحساب التواصل معك فى ساعه محدده ووقت بعينه و يتم التواصل

بدر اشطيبي
08-17-2016, 13:47
يمكنك الاتصال بالشركة مباشرة عن طريق الهاتف او الايميل و سيحلون معك المشكل فهذا عملهم صديقي بالتوفيق للجميع
تحياتي وشكرا

akram mohamed obaid
10-09-2016, 21:29
شركه انيستا فوركس ترسل لك على بريدك الإلكتروني سبب رفض الوثائق المقدمة لها ومعرفه الخطأ في الوثيقة ومحاوله علاجها بالشكل الصحيح ليتسنى الشركه تفعيل حسابك حاول أن تتصل بالدعم لحل مشكلتك

ahmedhathout
10-16-2016, 10:02
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
مفروض حضرتك تقولنا ايه هو سبب الرفض علشان نقدر نساعدك حاول تشوف السبب
اللي جالك على الامي