PDA

View Full Version : تفعيل حساب انيستا جديد من مصر

nour83
03-07-2016, 13:39
الاخوه الكرم انا من مصر و كل الحاجات عندنا بالعربى هل لابد من ترجمه بطاقة الهويه و ايصال المرافق و بمكتب معتمد علشان اقدر افعل حساب انيستا ولا ايه الوضع
ياريت الاخوه خصوصا من مصر يتفاعلوا من فضلكم و احسن طريقه ايه علشان نقدر نسحب الربح داخل مصر

k73issam
03-07-2016, 13:43
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
بالنسبة لبطاقة الهوية على ما اظن ما يلزم ترجتمتها بس مع بطاقة اثبات العنوان لازم تكون مترجمة والله اعمل
تقبل مروري

اكرم التميمي
03-07-2016, 15:45
اخي الشقيق لايحتاج الامر الى ترجمه البطاقه او اي مستمسك او وثيقه معينه فقط ارسل نسخه ممسوحه ضوئيا للوثائق المطلوبه وباللغه العربيه وسوف يتم تفعيل الحساب انشاء الله
تقبل مروري

aymansaleh
03-07-2016, 15:51
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
الاخ العزيز نور, مرحبا بك زميل جديد في منتدى فوركس العرب وشركة انستا فوركس الرائعه, لا يلزم ترجمة اي مستند, ارفع صورة الرقم القومي او جواز السفر لتفعيل المستوى الاول واي ايصال خدمات كهرباء مياه غاز انترنت كشف حساب بنكي, يكون باسمك او اسم الوالد للخدمات ولكن نفس العنوان تماما اللي في البطاقه بتاعتك ونفس العنوان اللي سجلت به الحساب
تقبل مروري

nour83
03-07-2016, 16:52
انا بشكل السادة الافاضل على الردود و جزاكم الله كل خير بس كنت طمعان لو ممكن حد يفدنا على احسن وسيله بقى من مصر للتعامل بنكى مع مواقع الفوركس للسحب او الايداع خصوصا مع الظروف اللى فمصر

Thequest250
03-07-2016, 16:57
جزاكم الله خيرا اخي الكريم..دامت مشاركتم التى تفيد الجميع

الفوركس علم وفن التعامل مع التحليلات الفنية والاساسية والاخبار الهامة مع ادارة رأس المال الصارمة والصبر على الاهداف وعدم الطمع..هنا يكمن سر النجاح.

وتذكروا أحبتي أن الدولار عملة التجارة..واليورو عملة الاستقرار..والكندي عملة النفط..والأسترالي عملة الذهب والمعادن..والين والذهب عملتا الأزمات والملاذ الآمن..بالتوفيق للمتاجرين والمتداولين.

شروط التداول في انستا فوركس..
لازم تاخد بالك من الحاجات دي
1.....لا تفتح لوت اعلي من 0.4 لكل 100 دولار
ودة الشرط اللي كتير مننا مش بياخد باله منه
يعني انت لو معاك 50 دولار لا تفتح لوت اعلي من 0.2
لان الحساب دة بيعتبر حساب علي الخطورة اللي بيزيد اللوت
عن كدة ..... وكمان
2...... الا تغلق لصفقة الا بعد 5 دقايق
3...... الا يزيد الربح في الصفقة الواحدة علي 10 ف المية وقت الاخبار فقط
وف غير وقت الاخبار اغلق علي الربح اللي انت عايزه

معتصم سباعنة
03-07-2016, 17:35
السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته
اخي ليس من الشرط ترجمة البطاقة اعد ارسال البطاقة مرة اخرى بصورة اوضح
اتمنى لك التوفيق والنجاح - تقبل مروري واحترامي

حسام العدل
03-07-2016, 18:04
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
اهلا بكم اعضاء المنتدى الكرام
شكرا لك اخى الكريم على موضوعك المفيد والجيد
بالتوفيق للجميع هنا فى المنتدى ان شاء الله

Adham nabil
03-07-2016, 18:54
الـــســـلام عـــلـــيـــكـــم ورحـــمـــة الـــلـــه وبـــركـــاتـــه أخـــي العزيــــز .. هذا الموضوع جميل جدا و مفيد جدا جدا يا اخى و اتمنى لك كل التوفيق باذا الله تعالى
تحـــياتي لـــك .. تقــبل مروري

The_Gahbaz
03-09-2016, 20:45
ولا اي حاجه من اللي انت بتقوله ده
انا بردو من مصر
وفعلت المستوي الاول بالبطاقه بعتها وش وضهر في صوره واحده من غير ترجمه ولا يحزنون بالعربي وقبلوها
المستوي التاني فعلته بجواز السفر والحمد لله قبلوه بردو

beast4ever
03-09-2016, 20:56
والله انا في مشكلة المستوي التاني
رفعت كشف حساب بنكي ومتقبلش
معرفش اعمل ايه
وشكرا تقبل مروري