PDA

View Full Version : سوال مهم وهو كيف البدا في الموقع

ebrahem
03-08-2016, 16:12
اهلا يا شباب السوال هو انا الان ربط الحساب ثم مثلا جمعت 100$ ماذا تكون المرحلة القادمة ((اعمل اية تاني )))
السوال 2 اختر شركة الوساطة
السوال3 كيف احمل برنامج التداول
شكرا

ibr08
03-08-2016, 17:25
سلام اخي الكريم في خصوص سؤالك انا اشوف ان الخطوت الثانية ان تفتح حساب تجريبي وتبدا التداول عليه وتقرا الكتب وتشاهد فيديوهات وبعد مرور مدة معين وتكتسب خبر وستراتيجية ابدا التداول في الحساب الحقيقي
وفي النهاية اتمني ان اكون قد ساعدتك ولو قليل

معتصم سباعنة
03-08-2016, 17:29
السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته
المرحلة التالية هي سوف يتم تحويل البونص الى حسابك في انستا وعليك تتاجر بها ومن ثم تحقق الارباح من خلال اخذ العقود
اتمنى لك التوفيق والنجاح - تقبل مروري واحترامي

ebrahem
03-08-2016, 21:22
السلام عليكم شكرا علي مروركم يا شباب
وعلي شرحكم

Adham nabil
03-09-2016, 05:30
الـــســـلام عـــلـــيـــكـــم ورحـــمـــة الـــلـــه وبـــركـــاتـــه أخـــي العزيــــز .. هذا الموضوع جميل جدا و مفيد جدا جدا يا اخى و اتمنى لك كل التوفيق باذا الله تعالى
تحـــياتي لـــك .. تقــبل مروري

Hurricane
03-09-2016, 12:00
بسم الله الرحمن الرحيم , شكرا اخى على هذا الشرح المفيد جدا لسوق الفوركس و هى مقدمة رائعة لمن يريد ان يتاجر فى هذا السوق الرائع و المميز و هو فعلا سوق تحقيق الثروات و الأهداف و لك مجتهد النصيب , تحياتى و بالتوفيق

k73issam
03-09-2016, 12:24
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
يا اخي الكريم عليك بربط حسابك في المنتدى بحساب في شركة انستافوركس والمبلغ الذي تجمع من المشاركة يذهب الى حساب انستافوركس للتداول به مباشرة
تقبل مروري

ebrahem
03-09-2016, 13:42
السلام عليكم """"
شكرا علي الرد
هو الحساب التجريبي ينفع اكسب منة فلوس ولا لا

The_Gahbaz
03-09-2016, 20:50
انت بعد ما تجمع البونص اكيد لازم تتداول بيه يعني الخوه اللي بعد كده هي انك تتعلم التداول
واكيد هتتعامل مع انستا لو عايز تشتغل بالبونص بتاعك اما لو هتعمل ايداع فاختار الشركه اللي تعجبك
المنصه بتحملها من موقع الشركه

solysamy
03-09-2016, 21:07
بسم الله الرحمن الرحيم
تقدر حضرتك تحمل الميتاترايدر من الموقع و في فيديوهات شرح ليه تقدر تستفيد منها
وبعد كده اختار استراتيجية للتداول وربنا هيوفقك ان شاء الله
والسلام عليكم ورحمة الله وبركاته

beast4ever
03-09-2016, 21:36
تشتغل با البونص بعد تحويله لحسابك في انستا فوركس
وتتعلم ازاي تدول من خليل المنصه وفي فيديوهات كتير بتشرح البدايه في سوق الفوركس
وشكرا وتقبل مروري

aminmatter
03-09-2016, 21:43
انت بعد ما تجمع البونص اكيد لازم تتداول بيه يعني الخوه اللي بعد كده هي انك تتعلم التداول
واكيد هتتعامل مع انستا لو عايز تشتغل بالبونص بتاعك اما لو هتعمل ايداع فاختار الشركه اللي تعجبك
المنصه بتحملها من موقع الشركه

ebrahem
03-09-2016, 22:47
بسم الله الرحمن الرحيم
تقدر حضرتك تحمل الميتاترايدر من الموقع و في فيديوهات شرح ليه تقدر تستفيد منها
وبعد كده اختار استراتيجية للتداول وربنا هيوفقك ان شاء الله
والسلام عليكم ورحمة الله وبركاته

هو انا ازاي اختار استراتجية ممكن تشرحلي

aymansaleh
03-09-2016, 22:54
الاخ الكريم, انت بتقول في كلامك انك ربطت الحساب, يعني ايه ظ يعني رطبت حسابك في المنتدى بحسابك في شركة انستافوركس, طيب تمام اومال ايه السؤال التاني بتاع اختر شركة وساطه ؟ اومال انستافوركس دي بتعمل ايه ؟ وانت بتسأل عن كيفية تحميل برنامج التداول ؟ ابدا بالتعلم من الفيديوهات من الالف الى الياء قبل اي تداول وافتح حساب تجريبي وطبق
تقبل مروري

ebrahem
03-10-2016, 18:00
الاخ الكريم, انت بتقول في كلامك انك ربطت الحساب, يعني ايه ظ يعني رطبت حسابك في المنتدى بحسابك في شركة انستافوركس, طيب تمام اومال ايه السؤال التاني بتاع اختر شركة وساطه ؟ اومال انستافوركس دي بتعمل ايه ؟ وانت بتسأل عن كيفية تحميل برنامج التداول ؟ ابدا بالتعلم من الفيديوهات من الالف الى الياء قبل اي تداول وافتح حساب تجريبي وطبق
تقبل مروري

شكرا علي النصيحة انا ربط الحساب و حملت البرنامج انا هتعلم

---------- Post added at 03:00 PM ---------- Previous post was at 02:59 PM ----------

شكرا علي النصيحة انا ربط الحساب و حملت البرنامج انا هتعلم
شكرا ليكم جميعا